Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVa
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:01
Misschien heb ik het gemist maar ik zie in de nieuwe integratie in Home Assistant geen optie om de batterij aan te sturen.
Is dit iets wat op een andere manier op te lossen is of in de toekomst zou toegevoegd worden?
Doel is om ontladen te kunnen sturen vanuit HA: alleen na zonsondergang, niet als de auto aan het laden is, andere mogelijke scenarios…
Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanev001
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:56
DaVa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:19:
Misschien heb ik het gemist maar ik zie in de nieuwe integratie in Home Assistant geen optie om de batterij aan te sturen.
Is dit iets wat op een andere manier op te lossen is of in de toekomst zou toegevoegd worden?
Doel is om ontladen te kunnen sturen vanuit HA: alleen na zonsondergang, niet als de auto aan het laden is, andere mogelijke scenarios…
Thanks
De batterij kan niet aangestuurd worden. De Api is read-only.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:57
DaVa schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:19:
Thanks
Dit komt er wel aan las ik in het topic van de P1 intercept;
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/81411888

6320wp O/Z/W | 2x HW Batterij |Daikin FTXM35R/RXM35R | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | AQMOS BMX-48 | HA Supervised DS224+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hanev001
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:56
Dat staat er helemaal niet. Er is iemand die een vreemd idee had om de berichten tussen P1-meter en batterij te manipuleren .Dat wordt afgeraden met de hoop/speculatie dat HW de API toegankelijk maakt.

HW heeft echter tot nu toe gemeld dat die niet op korte termijn gaat gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hanev001 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:37:
[...]

Dat staat er helemaal niet. Er is iemand die een vreemd idee had om de berichten tussen P1-meter en batterij te manipuleren .Dat wordt afgeraden met de hoop/speculatie dat HW de API toegankelijk maakt.

HW heeft echter tot nu toe gemeld dat die niet op korte termijn gaat gebeuren.
De poster is ontwikkelaar bij HomeWizard, dus je mag wel enig vertrouwen ontlenen aan zijn bewering dat 'de functie om de batterij aan te sturen' er binnenkort aankomt :)

Edit: voor de duidelijkheid, de reikwijdte van de aansturing (hoeveel vrijheden 'krijgen we') is niet bekend. En voorlopig is de API inderdaad read-only.

[ Voor 11% gewijzigd door JanHenk op 30-01-2025 14:46 ]

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:32
Vandaag heb ik ook mijn Plug-in Batterij mogen ontvangen.

De installatie stelde inderdaad geen fluit voor. Lekker intuïtief. Wel een update voor de Batterij en daarna ook voor de P1 meter. Dat verliep ook goed.

Ik had wel het issue dat in de eerste 5 minuten de batterij in storing viel. In de app werd al snel duidelijk waarom. Het beestje had het veel te koud van de lange reis naar het verre zuiden. Ik was blij dat ik dat al voorbij had zien komen in dit topic. Nadat de koukleum was opgewarmd deed ie het prima! Misschien had ik hem ook even eerst 30 minuten moeten laten staan ofzo.

Ook erg blij dat ik het Energy Display had besteld voor de 60 euro voucher. Toch super leuk om te zien wat je huis allemaal aan het doen is. Zeker i.c.m. de batterij nu. Heb hem bij de koffieautomaat gezet. Dan kan ik regelmatig ffe checken wat allemaal gebeurd. Overigens bizar hoeveel watt een koffiemachine trekt haha.

Overigens vond ik de bijgevoegde kaart een leuke touch. Dat maakt het toch ook weer een beetje speciaal allemaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Peterhardenberg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:37
Alpha89 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:11:
Vandaag heb ik ook mijn Plug-in Batterij mogen ontvangen.
De installatie stelde inderdaad geen fluit voor
. Lekker intuïtief. Wel een update voor de Batterij en daarna ook voor de P1 meter. Dat verliep ook goed.
Ik had wel het issue dat in de eerste 5 minuten de batterij in storing viel.
In de app werd al snel duidelijk waarom. Het beestje had het veel te koud van de lange reis naar het verre zuiden. Ik was blij dat ik dat al voorbij had zien komen in dit topic. Nadat de koukleum was opgewarmd deed ie het prima! Misschien had ik hem ook even eerst 30 minuten moeten laten staan ofzo.

Ook erg blij dat ik het Energy Display had besteld voor de 60 euro voucher. Toch super leuk om te zien wat je huis allemaal aan het doen is. Zeker i.c.m. de batterij nu. Heb hem bij de koffieautomaat gezet. Dan kan ik regelmatig ffe checken wat allemaal gebeurd. Overigens bizar hoeveel watt een koffiemachine trekt haha.

Overigens vond ik de bijgevoegde kaart een leuke touch. Dat maakt het toch ook weer een beetje speciaal allemaal.
Dat komt ervan als je een accu koopt die zo makkelijk is te installeren. _/-\o_ _/-\o_

Had je die andere accu van 5,12 kWh moeten kopen, die is wel opgewarmd voordat de installatie is gelukt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a2aan
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 01-05 15:56
gielz schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 13:51:
Ja dus eigenlijk simpel gezegd; Voor de import en export een nutsmeter aanmaken en deze via automation bij soc 0 reseten en de RTE wegschrijven.
Misschien kun je er dan óók eentje maken die hetzelfde doet, maar dan bij SoC 100%. Om alvast voorbereid te zijn op de zomerdagen dat je je batterij wellicht voor langere tijd nooit helemaal leeg krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:00

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Misschien een wat aparte vraag; maar is deze accu ook in te zetten als backup accu bij stroomstoringen? Niet om het hele huis van stroom te voorzien, maar om er wat apparaten op aan te sluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peterhardenberg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:37
MikeyMan schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:26:
Misschien een wat aparte vraag; maar is deze accu ook in te zetten als backup accu bij stroomstoringen? Niet om het hele huis van stroom te voorzien, maar om er wat apparaten op aan te sluiten.
De HW accu heeft deze mogelijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:32
Peterhardenberg schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:17:
[...]

Dat komt ervan als je een accu koopt die zo makkelijk is te installeren. _/-\o_ _/-\o_

Had je die andere accu van 5,12 kWh moeten kopen, die is wel opgewarmd voordat de installatie is gelukt. 8)7
Haha echt he! Het ging echt belachelijk snel en makkelijk. Volgens mij was de chauffeur niet eens de straat uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Gasloos in Zuid-Limburg

Peterhardenberg schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:27:
[...]

De HW accu heeft deze mogelijkheid niet.
Dat heeft die opgewarmde accu dan weer wel. ;)

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 7,6🔋

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37
Dan zet je er toch een ecoflow naast... ;)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o0OAhXrrt2dgH0SHYjQoY1yUdjA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5tQ2Cb51EhQiBmYlWh33zYGi.png?f=fotoalbum_large

Besteltijd 12:01

[ Voor 3% gewijzigd door hgwj1983 op 30-01-2025 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:40
Schiet goed op zo!

Bij lineaire voortgang ben ik met mijn bestelling van 12 juli al in september 2028 aan de beurt. :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Spannend, hier nog niet binnen hoewel ik voor die tijd besteld heb.

Klopt het dat jij (ook) eerder al betaald hebt?

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gielz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:57
De 2e batterij was inmiddels gevonden. Kreeg dezelfde chauffeur aan de deur en die moest wel lachen. Meteen allemaal vragen en kijken wat voor batterij het nou precies is. "wel hip zeg"

Inmiddels op zijn broertje gezet en aangesloten. Dit ging uiteraard weer makkelijk en meteen ook in Home Assistant (mijn eigen post gebruikt :+ ). Ik ga hem nu even naar 100% laden en dan vanavond eens kijken of ze een beetje goed met elkaar samen werken. In de energy app is dat namelijk 1 grafiek en nu dus in Home assistant 2. Voorlopig staan ze op 800 ontladen en 1600 watt laden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73ZsKqTXccT8Fe072l1slvq3s14=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6aqbTyKAgfhhmthDbDkl9rqR.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door gielz op 30-01-2025 16:48 ]

6320wp O/Z/W | 2x HW Batterij |Daikin FTXM35R/RXM35R | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | AQMOS BMX-48 | HA Supervised DS224+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:00

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

winwiz schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:32:
Dan zet je er toch een ecoflow naast... ;)
tsjah... als het in 1 systeem kan, why not...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HE1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 17:00

HE1

easywoods schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 12:41:
[...]

Huh?
Je kunt niet het huidige vermogen van de batterij in nu weergave tonen op het display zoals je met je zonnepanelen wel kan?
Dat had ik ook wel verwacht inderdaad 🤷🏻‍♂️
Zal nog wel komen dan verwacht ik…
@HomeWizard_NL komt dit binnenkort wel zodat je op het HW display realtime ziet wat de batterij laad/ontlaad in een Cirkel? anders moet er een extra socket op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeteSplit
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 03-05 20:17

PeteSplit

HN091MR.NK5 HU051MR.U44

@HomeWizard_NL
Was leuk zo'n tegemoetkoming voor het wachten op de batterij en ik heb de tip gevolgd en een display besteld, kwam ook mooi op dezelfde dag als de batterij en kon deze, dacht ik, ook meteen even met de batterij installeren.
Helaas lukt het het display niet, om verbinding met de WiFi te maken en dan maar contact opgenomen met de AI collega's van Intercom-mail. Helaas kom ik met deze AI collega's niet veel verder en ik zal het display retour sturen.
Mijn ervaring met HW is niet fijn, 10% van de producten doet het niet en contact gaat moeilijk.
Ik hoop dat de batterij het wel blijft doen, maar voorlopig zal ik niets meer bestellen.

LG AWHP / ESPhome / GoodWe 4K-DT / Homewizard / Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:14
@PeteSplit Je hebt wel een 2,4 Ghz netwerk geprobeerd? 5Ghz werkt niet met een display namelijk.

Naar aanleiding van reactie van @HomeWizard_NL en de handleidingen, zowel de battery als de display werken enkel met 2,4 Ghz Wifi.

[ Voor 42% gewijzigd door The - DDD op 30-01-2025 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-05 20:44
Hier ook bestel tijd 1156 hr vanuit Santa Maria Kaap Verdie, ik was net wakker aan het ontbijt, het is daar 3 uur eerder ofzoiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HomeWizard_NL
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 03-05 21:50
PeteSplit schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 17:27:
@HomeWizard_NL
Was leuk zo'n tegemoetkoming voor het wachten op de batterij en ik heb de tip gevolgd en een display besteld, kwam ook mooi op dezelfde dag als de batterij en kon deze, dacht ik, ook meteen even met de batterij installeren.
Helaas lukt het het display niet, om verbinding met de WiFi te maken en dan maar contact opgenomen met de AI collega's van Intercom-mail. Helaas kom ik met deze AI collega's niet veel verder en ik zal het display retour sturen.
Mijn ervaring met HW is niet fijn, 10% van de producten doet het niet en contact gaat moeilijk.
Ik hoop dat de batterij het wel blijft doen, maar voorlopig zal ik niets meer bestellen.
Heb je je email achtergelaten bij de bot? Als het wel lukt om de batterij te installeren, maar de display niet, is vreemd. Bijde apparaten maken gebruik van exact dezelfde techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 21:14
Hier deze mail ook binnen. Bestel tijd 11:49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tof dat jullie van de maandag batch (tot 12:15) een mail krijgen dat het gaat gebeuren :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charles1983
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-04 16:01
Hier besteltijd 11.44 maar helaas nog geen mail binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crryp
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-04 22:43
DCSBL schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 12:43:
[...]

Je krijgt een mooie interface die vraagt of je het knopje indrukt, de rest gaat vanzelf. Je kan het met de P1 Meter proberen.
Helaas krijg je de firmware pas als je ook een accu heb op t moment. Anders had ik t al geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:29
Ik kan het bestelsysteem met tijdslot totaal niet begrijpen. Sorry daarin is mijn geestelijke denk vermogen gewoon te beperkt

Ik zelf zou denken we laten er een x aantal produceren , daarop kan men inschrijven en als aantal inschrijvers aantal voldaan is dan een stop. En nieuwe batch .

Maar goed ik werd hier bestempeld als een jankerd , maar geduld wordt wel hevig op proef gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:06

Winkiller

De Mopperpot

Verkeerde topic, mag weg.

[ Voor 118% gewijzigd door Winkiller op 30-01-2025 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanTriple7
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 14:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ivo1969 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:05:
Ik kan het bestelsysteem met tijdslot totaal niet begrijpen. Sorry daarin is mijn geestelijke denk vermogen gewoon te beperkt

Ik zelf zou denken we laten er een x aantal produceren , daarop kan men inschrijven en als aantal inschrijvers aantal voldaan is dan een stop. En nieuwe batch .

Maar goed ik werd hier bestempeld als een jankerd , maar geduld wordt wel hevig op proef gesteld
Je moet het denk ik niet zien als een tijdslot maar meer met de volgende x bestellingen. Besef dat dat logistiek een uitdaging is als je ineens 1000en accus moet uitleveren.

Jij en ik zitten er maandag nog niet bij. Homewizard heeft ook aangegeven dat onze batch waarschijnlijk niet op maandag wordt gestart.

Dus nog 2 weekjes geduld, dan weer je meer.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HomeWizard_NL
ivo1969 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:05:

Je hebt helemaal gelijk. Dat is exact hoe het werkt, alleen is het volume groot genoeg per batch dat dit niet allemaal tegelijk beschikbaar is. Dat is namelijk kwa logistiek en productie niet haalbaar. Batterijen worden geassembleerd en daarna verzonden, we sparen niet alles op om in een keer de gehele batch te leveren, dan hebben we heel veel meer magazijn en vervoer nodig en duurt het voor iedereen nog langer. Ik denk voornamelijk dat er word onderschat hoeveel batterijen er nu al per week worden geleverd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saturnariesbee
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 03-05 21:34
HomeWizard_NL schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:17:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Dat is exact hoe het werkt, alleen is het volume groot genoeg per batch dat dit niet allemaal tegelijk beschikbaar is. Dat is namelijk kwa logistiek en productie niet haalbaar. Batterijen worden geassembleerd en daarna verzonden, we sparen niet alles op om in een keer de gehele batch te leveren, dan hebben we heel veel meer magazijn en vervoer nodig en duurt het voor iedereen nog langer. Ik denk voornamelijk dat er word onderschat hoeveel batterijen er nu al per week worden geleverd. ;)
Noem dan eens een getal!? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
asing schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:15:
[...]

Je moet het denk ik niet zien als een tijdslot maar meer met de volgende x bestellingen. Besef dat dat logistiek een uitdaging is als je ineens 1000en accus moet uitleveren.

Jij en ik zitten er maandag nog niet bij. Homewizard heeft ook aangegeven dat onze batch waarschijnlijk niet op maandag wordt gestart.

Dus nog 2 weekjes geduld, dan weer je meer.
Ja maar 7 maanden geleden besteld, ik heb vroeger heeeeeeel lang geleden distributie en vervoer gedaan als onderdeel van mijn opleiding, maar zoals dit heb ik nooit meegemaakt. Bestellingen die voor maart staan gaan wel dan uitgeleverd worden, lijkt mij op deze werkwijze niet haalbaar .

Maar goed zag hier ook al dat er zowieso 2 omgeruild moeten worden hopelijk hebben ze daar wel een voorraad voor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HomeWizard_NL
Meer dan 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
Dat is wat ik bedoel, hoeveel zijn er nu eigenlijk besteld die al in november zouden worden uitgeleverd?
En hoeveel geproduceerd voor november batch?

Maar goed ik blijf wachten,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HomeWizard_NL
ivo1969 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:21:
[...]

Ja maar 7 maanden geleden besteld, ik heb vroeger heeeeeeel lang geleden distributie en vervoer gedaan als onderdeel van mijn opleiding, maar zoals dit heb ik nooit meegemaakt. Bestellingen die voor maart staan gaan wel dan uitgeleverd worden, lijkt mij op deze werkwijze niet haalbaar .

Maar goed zag hier ook al dat er zowieso 2 omgeruild moeten worden hopelijk hebben ze daar wel een voorraad voor
Als alles wat ik probeer te verduidelijken in twijffel word getrokken heeft het voor nu geen zin om in discussie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-04 09:29
HomeWizard_NL schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:17:
[...]

Veel batterijen van de eerste batch zijn in november geproduceerd. Waar zijn deze al deze tijd gebleven dan? In china?

[ Voor 9% gewijzigd door Flexiilex op 30-01-2025 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
HomeWizard_NL schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:27:
[...]

Als alles wat ik proberen te verduidelijken in twijffel word getrokken heeft het voor nu geen zin om in discussie te gaan.
Nee dat hoeft niet, ik gaf al aan zal wel aan mijn geestelijke denk vermogen liggen 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rbb-lwdn
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:15
ivo1969 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:21:
[...]

Misschien eens een bericht naar radar of kassa.
Over hoe dit allemaal gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37
Rbb-lwdn schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:28:
[...]

Ach kom op zeg... Noem eens een ander merk die zoveel moeite doet om een en ander te verduidelijken. Ik heb zelf een reactie gezien op zondag. Als je nu over een half jaar kunt zeggen, met bewijs, dat 20 - 30 - 40% is misgegaan en het allemaal een zooitje is heb je een punt maar dit slaat nergens op.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
Rbb-lwdn schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:28:
[...]

Of ze gaan in de leer bij Albert Heijn, daar bestel je een week van te voren en ik weet niet hoeveel klanten en zelfs met vast levertijd stip gaat altijd goed.

Ik zal vinger op zere plek leggen, homewizard heeft het geheel onderschat en succes is groter dan verwacht.
Verder is een aanbetaling van 50 euro eigenlijk ook gewoon veels te laag in verhouding.
Ik persoonlijk had zelfs een aanbetaling van 30 % reëler gevonden.
En was de piek beter te overzien.

Verder homewizard heeft naar mij om 11.50 een mail gestuurd met reserveer je plug in battery nu!

Ik kan niet gelijk ergens op reageren maar na een uur toch aardig snel

Probleem is dus mede door homewizard zelf veroorzaakt, maar ja nogmaals sorry mijn geestelijke denkvermogen 🙃

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hey allemaal,

@JanHenk en ondergetekende hebben elkaar gesproken m.b.t. een nieuwe TS. We wilden een nieuwe maken. Meer info. Daarnaast vonden we het een mooie kans om van een meer speculatief topic naar een ervaringen topic te gaan. Met speculatief topic bedoelen we meer ...... " Wat hebben we met zn allen een boel gespeculeerd over de nieuwe thuisbatterij". Tijd voor veel ervaringen in het nieuwe topic met een nieuwe TS.

Gaan jullie mee naar het nieuwe topic? De link is Het HomeWizard Plug-In Battery topic deel 2
Pagina: 1 ... 64 65 Laatste

Dit topic is gesloten.