[KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:47
Voor de mensen die een slecht verlengaanbod hebben gekregen loont het om over te stappen naar een andere provider. De vaste klanten krijgen dit keer wel een hele slechte deal. Een 2-jarlg contract, half jaartje korting, ander half jaartje ietsjes duurder en na het 1e jaar de volle mep betalen.

Ik ben zelf naar Solcon overgestapt. Daar weer de normale prijs zoals ik betaalde bij KPN met korting + een gratis iPad 9th gen. Dan is het niet moeilijk overstappen. Nu per maand zelf € 0,61 goedkoper + de iPad.

Volgend jaar maar weer overstappen naar een ander als ook Solcon geen mooie actie heeft. Zo blijft men dus ieder jaar overstappen.

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:05
Xilonz schreef op woensdag 11 december 2024 @ 12:41:
Tip: Als je al klant bent met hussel kan je via /blijvenloont een verlenging aanvragen naar het nieuwe contract type door de url parameters te verwijderen.

Ik kreeg een 9 maand korting aangeboden op het jaarcontract.

Nog steeds niet een geweldig aanbod, maar scheelt wel wat gedoe.
Hoe doe je dit dan precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Airw0lf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-05 21:59
Voor de volledigheid:
Elk jaar overstappen met alleen Internet is inderdaad prima te doen.

Maar op het moment dat je gebruik maakt van de TV-ontvangers is de praktijk wat weerbarstiger.... tis te zeggen... ik heb nog geen provider meegemaakt die je eerder gemaakte opnames laat terug kijken na de overstap - ook niet als het een provider is die zijn diensten via het KPN netwerk heeft lopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Airw0lf op 12-12-2024 12:49 ]

makes it run like clockwork

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:04
In het verleden hebben in dit topic weleens manieren gestaan om als bestaande KPN-klant gebruik te kunnen maken van de korting. Halverwege februari gaan wij verhuizen. Nu voelt dit als een kans om ook eens een "nieuw" abbonement met korting af te sluiten.

Huidige situatie is dat het abonnement op ons huidige adres op mijn naam staat. Gekoppeld aan het adres hebben we ook onze mobiele abonnementen lopen met combivoordeel. Dat voordeel willen we uiteraard behouden.

Mijn idee is om op naam van mijn vriendin en het nieuwe adres een nieuw abonnement met korting af te sluiten. Daarna de mobiele nummers ook aan het nieuwe adres te koppelen voor het combivoordeel. Zijn hier ervaringen mee? Gaat KPN piepen omdat de naam van mijn vriendin overeenkomt met die van het mobiele abonnement en later mijn naam erbij komt voor mobiel abonnement die hetzelfde is als het huidige abonnement?

• areyouben
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:12
bazzemans schreef op donderdag 12 december 2024 @ 21:22:

Mijn idee is om op naam van mijn vriendin en het nieuwe adres een nieuw abonnement met korting af te sluiten. Daarna de mobiele nummers ook aan het nieuwe adres te koppelen voor het combivoordeel. Zijn hier ervaringen mee? Gaat KPN piepen omdat de naam van mijn vriendin overeenkomt met die van het mobiele abonnement en later mijn naam erbij komt voor mobiel abonnement die hetzelfde is als het huidige abonnement?
Een jaar geleden heb ik zelfs op dezelfde naam een abonnement met korting aangevraagd op het nieuwe adres. Na de verhuizing de adressen van de mobiele abonnementen gewijzigd en de combivoordelen ook weer gekregen.

• bazzemans
areyouben schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:19:
[...]

Een jaar geleden heb ik zelfs op dezelfde naam een abonnement met korting aangevraagd op het nieuwe adres. Na de verhuizing de adressen van de mobiele abonnementen gewijzigd en de combivoordelen ook weer gekregen.
Dus in plaats van gebruik maken van de verhuisservice het huidige abonnement opgezegd en het nieuwe aangevraagd op het nieuwe adres?

• areyouben
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:12
bazzemans schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:19:
[...]

Dus in plaats van gebruik maken van de verhuisservice het huidige abonnement opgezegd en het nieuwe aangevraagd op het nieuwe adres?
Ja, het oude was al contractvrij dus heb ik gewoon opgezegd. Verhuizen gaven ze nauwelijks korting bij.

• bazzemans
areyouben schreef op donderdag 12 december 2024 @ 23:25:
[...]

Ja, het oude was al contractvrij dus heb ik gewoon opgezegd. Verhuizen gaven ze nauwelijks korting bij.
Verrek daar zeg je mij wat. Bijna half jaar geleden contract verlengd (was iets goedkoper). Die loopt nog t/m mei. Dus deze stap kan ik wel vergeten. Dat wordt verhuisservice aanvragen ben ik bang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:03
Wij blijven ieder jaar bij kpn met korting, een jaar pak ik het op mijn naam en ander jaar op de naam van de vrouw, 2 bankrekening. Dus zo ieder jaar een leuke korting zonder dat ik nog eens dat dramatische Odido hier in de wijk moet meemaken wat een drama was dat, 6 monteurs en werkte nog niet na 3 maanden.

[ Voor 12% gewijzigd door Cyclonic op 13-12-2024 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 16:12
Ze zijn lekker bezig voor hun bestaande klanten maar niet heus.... Glas ligt al twee weken tot in de meterkast, komen ze nu eindelijk met het bericht dat ik kan overstappen.

Nu met 100/10 en Spotify en TV opnemen/pauzeren/etc en FritzBox modem: € 69,50
Nieuw tarief als bestaande klant met televisie en 1Gbit glas: € 91,49
Als nieuwe klant: 4Gbit, maandelijks opzegbaar, 1 tv ontvanger met opnemen: € 87,99
Als nieuwe klant met 1Gbit: € 72,99

Het slaat echt nergens op. Voor dat geld kan ik er zelfs nog Spotify nemen als nieuwe klant en nog geld overhouden ook...
Die 4Gbit vraag ik me ook een beetje af of dat wel klopt, als nieuwe klant kan ik het kiezen, maar nergens anders komt die optie op mijn postcode naar voren.

Het verlengaanbod denkt dat ik nu € 74,48 betaal en met 1 jaar verlengen € 5 korting of 2 jaar met € 12,50 korting kan krijgen, goeie deal 8)7

Nu afwegen of ik het voorlopig zo laat of overstap naar Freedom. 1Gbit met TV Compleet: € 78

[ Voor 23% gewijzigd door MeanGreen op 13-12-2024 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:17

Zalmanman

So long,

Zalmanman schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 13:57:
Vanaf begin januari gaan wij van Ziggo's coax over naar glas van KPN, aangezien het deze maand bij ons afgemonteerd is. Vooral in combinatie met de Youfone combinatievoordelen (o.a. Pluspakket, korting op Spotify etc.) een erg interessante optie voor ons.
Even een zelf-quote, maar dit blijkt dus totaal niet waar te zijn. De medewerker van KPN hier heeft het behoorlijk fout gehad, je krijgt alleen wat extra data (Youfone Compleet) als je al KPN Thuis had. Komt toch even van een koude kermis thuis, de redenen dat ik overstap naar KPN zijn hiermee functioneel vervallen. Dit is gewoon verteld in de winkel, dus ik kan er verder niets mee naar KPN, maar ik baal nu wel ontzettend. :(

and thanks for all the fish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:54
Zalmanman schreef op woensdag 18 december 2024 @ 17:23:
[...]

Even een zelf-quote, maar dit blijkt dus totaal niet waar te zijn. De medewerker van KPN hier heeft het behoorlijk fout gehad, je krijgt alleen wat extra data (Youfone Compleet) als je al KPN Thuis had. Komt toch even van een koude kermis thuis, de redenen dat ik overstap naar KPN zijn hiermee functioneel vervallen. Dit is gewoon verteld in de winkel, dus ik kan er verder niets mee naar KPN, maar ik baal nu wel ontzettend. :(
Wat een slecht verhaal van die KPN winkel zeg. Dat combivoordeel wat jij dacht te krijgen werkt alleen in combinatie met een KPN mobiel abonnement. Niet in combinatie met Youfone. Maar goed, daar was je inmiddels al wel achter denk ik.
Mocht je contractvrij zijn of binnenkort worden bij Youfone, dan kan je natuurlijk de rekensom maken of het in totaal onder de streep goedkoper wordt als je KPN Mobiel neemt. Maar het blijft een vervelende ervaring zo.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Barre73 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:39:
[...]

Wat een slecht verhaal van die KPN winkel zeg. Dat combivoordeel wat jij dacht te krijgen werkt alleen in combinatie met een KPN mobiel abonnement. Niet in combinatie met Youfone. Maar goed, daar was je inmiddels al wel achter denk ik.
Ik zat er zelf laatst toevallig ook naar te kijken, maar die pagina bij KPN zelf is ook wel wat verwarrend hoor:
https://www.kpn.com/compleet

Daar staan losse blokjes met specifieke voordelen bij Simyo, XS4All en Youfone en daaronder een kopje met 'de voordelen' met daar onder andere korting en dat pluspakket. Dat dit 'OF' is en niet 'EN' wordt niet duidelijk gemaakt. En dan ook nog het verschil tussen 'Combivoordeel' en '(KPN/Simyo/Youfone) Compleet'..

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:17

Zalmanman

So long,

Barre73 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:39:
[...]

Mocht je contractvrij zijn of binnenkort worden bij Youfone, dan kan je natuurlijk de rekensom maken of het in totaal onder de streep goedkoper wordt als je KPN Mobiel neemt. Maar het blijft een vervelende ervaring zo.
Daar ben ik zeker achter imiddels :'( Dat gezegd hebbende, onder de streep ben ik alsnog een tientje per maand goedkoper uit met KPN (maandelijks abbo i.v.m. geplande verhuizing) dan met Ziggo. Wat betreft Youfone betaal ik nu rond de €7/mnd, waarbij ik bij KPN rond de €24,50/mnd uit zou komen met een vergelijkbaar abonnement. Feitelijk speel ik dan quitte, als ik de €5 entertainment korting, €9,99 pluspakket etc. erbij optel. Nu heb ik niet zitten rekenen aan de korting die je krijgt op KPN Mobiel met KPN Mobiel + KPN Thuis, maar of het uit kan betwijfel ik.

Ik mag niet klagen, eigenlijk, want onder de streep ga ik erop vooruit. Toch had ik erg uitgekeken naar 192TV en de oude muziekclips :P
Hertog schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:34:
[...]

Ik zat er zelf laatst toevallig ook naar te kijken, maar die pagina bij KPN zelf is ook wel wat verwarrend hoor:
https://www.kpn.com/compleet

Daar staan losse blokjes met specifieke voordelen bij Simyo, XS4All en Youfone en daaronder een kopje met 'de voordelen' met daar onder andere korting en dat pluspakket. Dat dit 'OF' is en niet 'EN' wordt niet duidelijk gemaakt. En dan ook nog het verschil tussen 'Combivoordeel' en '(KPN/Simyo/Youfone) Compleet'..
Hierop wil ik ook even aanhaken, want het is erg onduidelijk gemaakt inderdaad. Alleen KPN Mobiel + KPN Thuis geeft je Combinatievoordeel (i.e. entertainmentkorting, pluspakket TV etc.). Als je KPN Thuis combineert met Simyo, Youfone of XS4All krijg je de 'Compleet' variant, wat bij Youfone zo veel betekent als een beetje extra data op je mobiele abonnement. Leuk, maar niet iets wat je over de streep zou trekken.

En wat betreft mijn eerdere vraag over het monteren van het ONT, dank voor de reacties hierover. Het is een stuk minder finniky dan de monteur me deed vermoeden, dus dat komt prima goed. Voor de goede orde trouwens, klopt het dat de ethernetkabel vanaf ONT naar de Experiabox een 'gewone' ethernetkabel is en geen crossover cable? Anders moet ik voor die tijd nog even een nieuwe kabel scoren, dat is alles.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Aangezien het verlengaanbod via de “verleng pagina” mager is, maar eens gebeld. Telefonisch iets meer korting gekregen, maar nog niet voldoende om mij over de streep te trekken.

Aanbod: 12 maanden €10 korting bij 24 maanden abonnement of 6 maanden €7,50 korting bij 12 maanden abonnement.

Betreft Internet Only 1Gb i.c.m. Netflix premium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:47

servies

Veni Vidi Servici

Zalmanman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:51:

[...]

Hierop wil ik ook even aanhaken, want het is erg onduidelijk gemaakt inderdaad. Alleen KPN Mobiel + KPN Thuis geeft je Combinatievoordeel (i.e. entertainmentkorting, pluspakket TV etc.). Als je KPN Thuis combineert met Simyo, Youfone of XS4All krijg je de 'Compleet' variant, wat bij Youfone zo veel betekent als een beetje extra data op je mobiele abonnement. Leuk, maar niet iets wat je over de streep zou trekken.
Oh ja... dat voordeel wat je al zelf betaalt doordat je een (veel) duurder abonnement bij KPN zelf hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 10:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Javah
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 11-04 17:39
Ik ben ook bezig om over te stappen van Ziggo naar KPN.

KPN Glasvezel, KPN mobiel en Simyo.

Heb nu ook dubbele data met ziggo en hollandse nieuwe. Met Simyo is dat gewoon meer MB's. Je krijgt wel meer MB's voor je geld. Alleen dan moet je kijken naar de totale hoeveelheid zonder de 'dubbele data' die geen dubbele data is meenemen.

De rest wil ik eigenlijk wel een beetje een deal. Maar ik lees dat het gewoon karig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
1 jaar verlenging € 15,- korting eerste 6 maanden, gebeld met de klantenservice.

[ Voor 36% gewijzigd door Pingu007 op 03-02-2025 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lochnes
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:03
Ik had kpn, toen 12 maand budget omdat ik niet nauwelijls verlengkorting kon krijgen, nu gebeld door kpn 24 mnd 1gb+tv, 12 mnd 35 euro daarna 65 euro.
Ingang mei, kan normaal ook alleen maar max 3 mnd vooruit.

Budget was vergelijkbare kwaliteit als kpn, vrijwel nul storingen.

[ Voor 44% gewijzigd door Lochnes op 04-02-2025 00:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:57
https://www.overons.kpn/n...-vanaf-nu-netflix-cadeau/

KPN begint ook met een soort puntensysteem zoals bij Odido met extra pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:45
Oh, das wel mooi: heb zojuist de "5 euro entertainment korting" ingewisseld voor gratis netflix; da's 5 euro inleveren voor 14 euro korting (Netflix hadden we al, los)

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:36

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

gerbenp schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 09:26:
https://www.overons.kpn/n...-vanaf-nu-netflix-cadeau/

KPN begint ook met een soort puntensysteem zoals bij Odido met extra pakketten.
Afbeeldingslocatie: https://content.presspage.com/uploads/2743/acfa845c-e76d-4947-b799-c786d0324aef/1920_handout-gerd-page-0001.jpg?26906

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:07
Wel raar dat er staat gratis service plus, ik heb nu de betaalde service plus van 5 euro per maand maar daar staat bij, serviceplus is gestopt per 12 november 2024, zeg je hem op, kun je hem daarna niet meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik had nog 1 punt nodig voor level 3, dus heb Videoland nu gekoppeld (aangezien we dat toch al hadden). Nu nog wachten tot ik level 3 bereik en dan is Videoland gratis.

Vervolgens ga ik ook de €5 entertainment korting + Netflix premium inruilen voor Netflix premium zodat ik daar €3,99 op bespaar.

Inmiddels level 3, maar dit gaat dus niet. Kan alleen Netflix premium kiezen in level 3, maar dan is Videoland niet gratis. In level 2 kan ik Disney+ of HBO Max kiezen. Alleen heb ik nog HBO Max met lifetime korting, waardoor ik daar nu €4,99 voor betaal. Even verder puzzelen.

Overigens staat er nu al een melding dat het druk is en het tot 2 uur kan duren voor je order verwerkt is.

[ Voor 25% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-02-2025 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:26
Kpn heeft de combinatie voordelen gewijzigd. Heel veel informatie en grafieken: https://www.kpn.com/combivoordeel maar 5 euro combi voordeel en gratis opnemen pakket vervallen als je dus nu iets gaat wijzigen aan je abonnement of diensten. De nieuwe opties zijn niet interessant voor mij. Het lijkt er sterk op dat ze je op je huidige prijs willen houden want mocht je je abonnement verlengen of aanpassen ben je veel huidige voordelen kwijt dus laat je het maar zo. Zelf neem ik Netflix Premium af en via kpn kan je geen extra leden toevoegen en Premium valt niet onder combi voordelen. Heb al vaker gekeken naar odido maar die missen bepaalde zenders waar je kan doorspoelen dus niet echt interessant. Zo is elke provider weer bezig om te voorkomen dat je overstapt..

[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 04-02-2025 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Deezers schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 11:00:
Kpn heeft de combinatie voordelen gewijzigd. Heel veel informatie en grafieken: https://www.kpn.com/combivoordeel maar 5 euro combi voordeel en gratis opnemen pakket vervallen als je dus nu iets gaat wijzigen aan je abonnement of diensten. De nieuwe opties zijn niet interessant voor mij. Het lijkt er sterk op dat ze je op je huidige prijs willen houden want mocht je je abonnement verlengen of aanpassen ben je veel huidige voordelen kwijt dus laat je het maar zo. Zelf neem ik Netflix Premium af en via kpn kan je geen extra leden toevoegen en Premium valt niet onder combi voordelen. Heb al vaker gekeken naar odido maar die missen bepaalde zenders waar je kan doorspoelen dus niet echt interessant. Zo is elke provider weer bezig om te voorkomen dat je overstapt..
Doe de ping ping route KPN naar Budget en weer terug. Ik ga juni weer naar KPN. Probleemloze migratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:07
Je moet daar uit kiezen.

Videoland gratis
netflix premium gratis
5 euro korting.

Videoland gratis en netflix premium gratis werkt niet.

Edit: Daar was je al achter zie ik ;)

[ Voor 12% gewijzigd door jimmy87 op 04-02-2025 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
Je gaat niet alles gratis krijg he :+

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-05 17:25
Ik kan ESPN niet kiezen, die is greyed-out.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eILIRUI5_98WPDI7F8a2nxoQ9EU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/thCZQOtZbLiJW4N0k2Hzrjci.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51

Arjan A

Cenosillicafoob

SkylerNL schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 12:24:
Ik kan ESPN niet kiezen, die is greyed-out.

[Afbeelding]
Ik ook niet, maar ik heb ook geen tv bij KPN.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Hier voor ESPN gekozen, dat ik al had.
De entertainmentkorting van 5,- vervalt maar ESPN is 14,99 dus wel een gunstige deal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb de €5 entertainment korting zojuist ingeruild voor €13,99 korting op Netflix premium, zo ben ik dus uiteindelijk €8,99 minder kwijt per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 22:26
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 13:53:
[...]

Ik heb de €5 entertainment korting zojuist ingeruild voor €13,99 korting op Netflix premium, zo ben ik dus uiteindelijk €8,99 minder kwijt per maand.
Dat is inderdaad slim, maar geen extra leden toevoegen is niet handig want dan moet het andere lid zelf weer een abonnement nemen bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:56
Ik zou Netflix Basic kunnen nemen, maar kun je dat dan op een of andere manier upgraden naar Standaard? Ik heb nu namelijk een Netflix Standaard abonnement rechtstreeks bij Netflix.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
.

[ Voor 96% gewijzigd door D-Ed op 06-02-2025 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wel interessant. Ik had geen combivoordeel actief, dus zojuist HBO Max maar weer eens geactiveerd via deze actie. Heb nog wel wat series te bingen. Later dit jaar naar Disney+ I guess.

[ Voor 4% gewijzigd door WhatsappHack op 05-02-2025 00:26 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:40
PatrickC schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 19:10:
Ik zou Netflix Basic kunnen nemen, maar kun je dat dan op een of andere manier upgraden naar Standaard? Ik heb nu namelijk een Netflix Standaard abonnement rechtstreeks bij Netflix.
Ja, als je op Netflix klikt krijg je een scherm met de drie Netflix opties en krijg je een korting ter waarde van het basic (of standaard pakket bij level 3) op je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Nu al 2 dagen…
Sorry, wegens succes is het nu niet mogelijk je keuzevoordeel te wijzigen. Probeer het later nog een keer via de MijnKPN app. Ook onze klantenservice kan je helaas niet verder helpen.
Op deze manier loop je dus de ‘korting’ mis… lijkt er bijna op dat ze een maximum (budget) bereikt hebben, want ik neem aan dat dit volledig geautomatiseerd is, dus aan een tekort aan personeel kan het dan niet liggen. Je kondigt zo’n actie toch niet aan op deze manier… erg slechte beurt van KPN.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

PatrickC schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:27:
Nu al 2 dagen…

[...]

Op deze manier loop je dus de ‘korting’ mis… lijkt er bijna op dat ze een maximum (budget) bereikt hebben, want ik neem aan dat dit volledig geautomatiseerd is, dus aan een tekort aan personeel kan het dan niet liggen. Je kondigt zo’n actie toch niet aan op deze manier… erg slechte beurt van KPN.
Er is geen maximum budget: er is simpelweg sprake van een enorme toevloed van klanten op de Mijn-KPN-omgeving. Met een beetje geduld kan je alsnog je combikortingen instellen. De wachttijden voor de bevestigingsmail waren de eerste dag al snel meer dan 2 uur, inmiddels wachten klanten al 24 uur op die mail.
Ik ben het met je eens dat het me tegenvalt dat KPN die enorme toename niet kan verwerken momenteel.

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:04
Zelf neem ik Netflix Premium af en via kpn kan je geen extra leden toevoegen
Is dat wel zo? Toen ik nog bij KPN zat heb ik mijn bestaande Netflix Premium account op een gegeven moment ook via KPN combi voordeel laten lopen, en het enige dat wijzigde was de betaalgegevens. In mijn Netflxaccount kon ik gewoon alles wat bij Netflix Premium hoort?

Dit was wel tot een klein jaar geleden, inmiddels zit ik niet meer bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51

Tazzios

..

jurjen_g schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 08:31:
[...]

Is dat wel zo? Toen ik nog bij KPN zat heb ik mijn bestaande Netflix Premium account op een gegeven moment ook via KPN combi voordeel laten lopen, en het enige dat wijzigde was de betaalgegevens. In mijn Netflxaccount kon ik gewoon alles wat bij Netflix Premium hoort?

Dit was wel tot een klein jaar geleden, inmiddels zit ik niet meer bij KPN.
Ik heb het net geprobeerd; Bij het koppelen krijg je de melding dat extra lid niet kan en dat deze bij verder gaan wordt ontkoppelt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gHVsQWlYxDFfA6Qn7vOQnd0-GOQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4V2pf6UZl7120kZnHlMh2cYN.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Tazzios schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:25:
[...]

Ik heb het net geprobeerd; Bij het koppelen krijg je de melding dat extra lid niet kan en dat deze bij verder gaan wordt ontkoppelt.

[Afbeelding]
Zijn extra leden hetzelfde als "wie kijkt er"? Met een profielplaatje?

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51

Tazzios

..

@Arjan A
De profielplaatjes zijn zoals je al noemt 'profielen'.

Extra lid is een ander netflix account(mail en login) die dan voor 3,99 per maand mee kan liften i.pv. zelf een abbo te moeten nemen. Extra lid mag vanaf een ander IP adres gebruik maken van netflix.

Helaas vermelden ze niet of het er ooit komt. Nu moet ik helaas een maand wachten voor ik gratis HBO of disney+ kan kiezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Tazzios op 08-02-2025 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:04
Tazzios schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:25:
[...]

[Afbeelding]
Ah my bad, extra leden is wat anders dan familie. Extra leden nooit geprobeerd, dus vermoedelijk deed dat vorig jaar ook al niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:40
PatrickC schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 20:27:
Nu al 2 dagen…

[...]

Het werkt inmiddels weer. Ik heb net ESPN toegevoegd als cadeau. Er staat wel dat het 24 uur kan duren voordat je een bevestigingsmail krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik kan nu inderdaad ook kiezen, maar waarom geen ESPN?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkyB2FIxqk-AHSaTe-MUMqOfloM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GLMh1bF7me2hqV1f35uqtRsx.jpg?f=fotoalbum_large
Edit: Waarschijnlijk moet je ook TV in je abonnement hebben zitten, maar dat heb ik dus niet. Slaat natuurlijk nergens op want ESPN kun je ook via een App bekijken, net als Netflix. Maar Netflix heb ik al met een extra account, dus dat zou vervallen als ik Netflix via KPN ga afnemen. M.a.w., ik heb niets aan dit combi voordeel, want ook 1Pasword heb ik al, gewoon gratis via een app in iOS.

[ Voor 31% gewijzigd door PatrickC op 08-02-2025 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:52
PatrickC schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:46:
Ik kan nu inderdaad ook kiezen, maar waarom geen ESPN?
[Afbeelding]
Edit: Waarschijnlijk moet je ook TV in je abonnement hebben zitten, maar dat heb ik dus niet. Slaat natuurlijk nergens op want ESPN kun je ook via een App bekijken, net als Netflix.
Weet je zeker dat je ESPN ook via een app kunt bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Witlof schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:53:
[...]

Weet je zeker dat je ESPN ook via een app kunt bekijken?
Ja, kan gewoon via ESPN Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
PatrickC schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:54:
[...]

Ja, kan gewoon via ESPN Watch.
Ik dacht dat je daar niet 'live' kon kijken. Zal de app weer eens installeren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Witlof schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 14:58:
[...]

Ik dacht dat je daar niet 'live' kon kijken. Zal de app weer eens installeren dan.
Net even geprobeerd op mijn iPad… moet inloggen met het MyDisney account. Wedstrijden staan er gewoon allemaal om te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:41

Ankh

|true

Gewoon canal+ nemen, heb je alle tv zenders + espn voor 15 euro p/m via een app.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-04 22:18
Ik wilde vorige week KPN Glasvezel afsluiten, zonder tv etc. naar mijn idee was er toen een aanbieding voor "internet only" à 25 euro per maand voor de eerste xx maanden. Helaas toen niet aan toe gekomen om het ook echt af te sluiten. Nu wilde ik het gisteravond gaan afsluiten en was die aanbieding weg, nu is het alleen nog maar mogelijk voor 35p/m met een combinatie van internet + tv. Maar daardoor is de prijs na de eerste xx maanden een stuk duurder (en ik hoef geen tv).

Heb ook even contact gezocht met de klantenservice van KPN, maar ze zeiden niet bekend te zijn met deze aanbieding. Ben ik gek aan het worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Xevoo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:11:
Ik wilde vorige week KPN Glasvezel afsluiten, zonder tv etc. naar mijn idee was er toen een aanbieding voor "internet only" à 25 euro per maand voor de eerste xx maanden. Helaas toen niet aan toe gekomen om het ook echt af te sluiten. Nu wilde ik het gisteravond gaan afsluiten en was die aanbieding weg, nu is het alleen nog maar mogelijk voor 35p/m met een combinatie van internet + tv. Maar daardoor is de prijs na de eerste xx maanden een stuk duurder (en ik hoef geen tv).

Heb ook even contact gezocht met de klantenservice van KPN, maar ze zeiden niet bekend te zijn met deze aanbieding. Ben ik gek aan het worden?
Een aanbieding is vaak maar tijdelijk en kan dus veranderen.
35,- per maand kan wel en je kunt TV uitzetten, dan wordt het na de kortingsperiode 42,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-04 22:18
dutchgio schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:18:
[...]

Een aanbieding is vaak maar tijdelijk en kan dus veranderen.
35,- per maand kan wel en je kunt TV uitzetten, dan wordt het na de kortingsperiode 42,50.
Yes, dat snap ik, volgende keer gewoon minder treuzelen en gelijk afsluiten. Ik denk dat ik nu gewoon voor Odido ga dan, dat prijsverschil kan ik niet echt goedpraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuvel
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 03-05 10:09
En Budget Thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
De aanbiedingen met een AH cadeaukaart zijn ook verdwenen. Ik wacht nog op een goede actie. Zit nu bij budgetthuis maar wil eigenlijk elk jaar overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaargeschapen
  • Registratie: September 2024
kevertje1977 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:06:
De aanbiedingen met een AH cadeaukaart zijn ook verdwenen. Ik wacht nog op een goede actie. Zit nu bij budgetthuis maar wil eigenlijk elk jaar overstappen
Youfone?

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
is een optie maar dan geen kpn mobiel voordeel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:05
Ik lees hier dat je na een jaar een snelheidsverhoging kunt krijgen tegen zelfde tarief als je klant blijft, geldt dat nu nog steeds?

https://community.kpn.com...d-wie-wel-wie-niet-595870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:03
Ben zelf op dit moment een tevreden Ziggo klant (jaja, die bestaan). Maar ging voor de grap toch eens kijken of het qua prijs verschil gaat maken om over te stappen naar KPN. Heb een rekensommetje gemaakt door zoveel als mogelijk appels met appels te vergelijken, maar dan is het prijsverschil kleiner dan ik verwacht had.

Huidige situatie

Ziggo Internet & TV
PakketNormale prijsKorting 12 maandenPrijs per maand
TV Complete + Internet Elite€ 79,50€ 0,00€ 79,50
€ 79,50

Vodafone Mobiel
Vodafone Red Together€ 30,00€ 0,00€ 30,00
Red Together Extra€ 17,50€ 2,50€ 15,00
€ 45,00
Totaal per maand: € 124,50

Nieuwe situatie

KPN Internet & TV
PakketNormale prijsKorting eerste 12 maandenPrijs eerste jaarPrijs tweede jaar
KPN Internet 1Gbit€ 52,50€ 17,50€ 35,00€ 52,50
KPN TV+ (1 box)€ 12,50€ 12,50€ 0,00€ 12,50
Opnemen€ 4,99€ 0,00€ 0,00€ 0,00
4K€ 2,50€ 0,00€ 2,50€ 2,50
€ 37,5067,50

KPN Mobiel
Unlimited300€ 25,00€ 0,00€ 25,00€ 25,00
€ 50,00€ 50,00
Totaal per maand: € 87,50 (eerste jaar) & € 117,50 (tweede jaar)
Scheelt dus na het eerste jaar "maar" € 7,- per maand.
Heb nu bij Ziggo tevens Ziggo Sport Totaal als extra gratis zenderpakket en omdat ik ieder jaar de opzegafdeling bel, krijg ik ook ieder jaar ESPN Compleet gratis incl. nog korting op het maandbedrag.

Ik zie dus niet echt een reden om over te stappen, aangezien het ook gewoon stabiel is bij mij.
Of zie ik iets over het hoofd waardoor mijn berekening "mank" gaat?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
Rivanov schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:06:
Ben zelf op dit moment een tevreden Ziggo klant (jaja, die bestaan). Maar ging voor de grap toch eens kijken of het qua prijs verschil gaat maken om over te stappen naar KPN. Heb een rekensommetje gemaakt door zoveel als mogelijk appels met appels te vergelijken, maar dan is het prijsverschil kleiner dan ik verwacht had.

Huidige situatie

Ziggo Internet & TV
TV Complete + Internet Elite€ 79,50€ 0,00€ 79,50
€ 79,50

Vodafone Mobiel
Vodafone Red Together€ 30,00€ 0,00€ 30,00
Red Together Extra€ 17,50€ 2,50€ 15,00
€ 45,00
Totaal per maand: € 124,50

Nieuwe situatie

KPN Internet & TV
KPN Internet 1Gbit€ 52,50€ 17,50€ 35,00€ 52,50
KPN TV+ (1 box)€ 12,50€ 12,50€ 0,00€ 12,50
Opnemen€ 4,99€ 0,00€ 0,00€ 0,00
4K€ 2,50€ 0,00€ 2,50€ 2,50
€ 37,5067,50

KPN Mobiel
€ 50,00€ 50,00
Totaal per maand: € 87,50 (eerste jaar) & € 117,50 (tweede jaar)
Scheelt dus na het eerste jaar "maar" € 7,- per maand.
Heb nu bij Ziggo tevens Ziggo Sport Totaal als extra gratis zenderpakket en omdat ik ieder jaar de opzegafdeling bel, krijg ik ook ieder jaar ESPN Compleet gratis incl. nog korting op het maandbedrag.

Ik zie dus niet echt een reden om over te stappen, aangezien het ook gewoon stabiel is bij mij.
Of zie ik iets over het hoofd waardoor mijn berekening "mank" gaat?
4K is zinloos, dus dat is alweer 2,5 euro extra

Daarnaast kun je ook 1 mobiel abo aanvragen zonder data icm mb's delen. Je kunt dan 50GB delen naar het 0GB abonnement. Bespaart je ook weer een tientje

Daarnaast heb je de technische voordelen van glas: lagere latency, synchrone upload en iets betrouwbaarder wat betreft het laatste stukje tot aan de woning

[ Voor 4% gewijzigd door mad-dog op 24-02-2025 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:03
Thanks @mad-dog.
Heb 4K in de berekening meegenomen omdat ik dit nu ook heb bij Ziggo.
Dus wilde 1-op-1 vergelijken.

Tevens is het jammer dat KPN geen AppleTV app heeft, aangezien we nu op de slaapkamer TV kijken via de Ziggo app op de Apple TV. Voor KPN moet daar dan weer een extra kastje voor afgenomen worden.

Goede tip overigens v.w.b. mobiel nummer. Dat zou het overwegen waard zijn aangezien we nu gezamenlijk 200GB hebben en daar iedere maand praktisch 190GB aan overhouden. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Rivanov schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:16:
Thanks @mad-dog.
Heb 4K in de berekening meegenomen omdat ik dit nu ook heb bij Ziggo.
Dus wilde 1-op-1 vergelijken.

Tevens is het jammer dat KPN geen AppleTV app heeft, aangezien we nu op de slaapkamer TV kijken via de Ziggo app op de Apple TV. Voor KPN moet daar dan weer een extra kastje voor afgenomen worden.

Goede tip overigens v.w.b. mobiel nummer. Dat zou het overwegen waard zijn aangezien we nu gezamenlijk 200GB hebben en daar iedere maand praktisch 190GB aan overhouden. :+
Geen idee wat je precies bedoelt met 4K bij Ziggo, bij KPN betekent het alleen maar 3 nutteloze zenders met 4K. Al je content van streamingdiensten is gewoon in 4K zonder die toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mad-dog schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:09:
[...]

4K is zinloos, dus dat is alweer 2,5 euro extra

Daarnaast kun je ook 1 mobiel abo aanvragen zonder data icm mb's delen. Je kunt dan 50GB delen naar het 0GB abonnement. Bespaart je ook weer een tientje

Daarnaast heb je de technische voordelen van glas: lagere latency, synchrone upload en iets betrouwbaarder wat betreft het laatste stukje tot aan de woning
En je krijgt ook nog korting op mobiel als je die dus ook nog bij kpn neemt.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
KPN heeft sinds kort ook combivoordeel:
https://www.kpn.com/combivoordeel
Als je veel zaken (internet/tv/mobiel combineert) krijg je ook extra's als gratis opnemen, dubbele data en ESPN compleet.
Wellicht helpt dat ook mee om het in het voordeel te laten vallen.

[ Voor 97% gewijzigd door dutchgio op 24-02-2025 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
chucky666 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:25:
[...]

En je krijgt ook nog korting op mobiel als je die dus ook nog bij kpn neemt.
Die heeft hij al meegenomen in de berekening kijkend naar de 22,50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mad-dog schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:49:
[...]

Die heeft hij al meegenomen in de berekening kijkend naar de 22,50 euro
Ik zie anders gewoon 25 staan en er staat geen korting achter ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
chucky666 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:52:
[...]

Ik zie anders gewoon 25 staan en er staat geen korting achter ?
Ik bedoelde ook 25 euro :) . 22,5 is voor de laagste unlimited variant l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane78
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 05-05 17:51
Ik weet niet of je Netflix kijkt maar die krijg je als combivoordeel gratis bij kpn dus dat kan je er ook nog afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:09

Damian

Insane Obtrusion

Iemand ervaring met vissen naar zo'n welkomst cadeau voor nieuwe klanten als bestaande klant? dus bellen met de klantenservice en hierover klagen?

Theoretisch zou ik nu op kunnen zeggen en opnieuw klant kunnen worden, en dan een PS5 vangen...

[ Voor 12% gewijzigd door Damian op 01-03-2025 21:20 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstoud
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:38
Damian schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:20:
Iemand ervaring met vissen naar zo'n welkomst cadeau voor nieuwe klanten als bestaande klant? dus bellen met de klantenservice en hierover klagen?

Theoretisch zou ik nu op kunnen zeggen en opnieuw klant kunnen worden, en dan een PS5 vangen...
Nee, je kunt pas aanspraak maken op voordelen voor nieuwe klanten als je langer dan zes maanden geen klant bent geweest.

RIPE Atlas probe: 1005104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Damian schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:20:

Er waren wel paar verhalen in dit topic, waarbij mensen opzeggen en de partner direct weer laten afsluiten. Andere naam/rekeningnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:33
oeps, was al beantwoord.

[ Voor 93% gewijzigd door grun93 op 02-03-2025 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Azqi schreef op zondag 2 maart 2025 @ 08:47:
[...]

Er waren wel paar verhalen in dit topic, waarbij mensen opzeggen en de partner direct weer laten afsluiten. Andere naam/rekeningnummer.
Kun je dan zelfde apparatuur houden ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Pingu007 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:15:
[...]

Kun je dan zelfde apparatuur houden ook? :P
Nee, je krijgt nieuwe apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Laatst online: 15:02

filthy rich

löp wa los

Ik heb 1gbps en tv van kpn.
Eerste jaar korting gehad zodat ik 35 euro betaalde. Tweede jaar kreeg ik nog een keer korting als ik bleef en stond er op factuur korting van 19 euro.
Dit eindigt nu binnenkort, als ik echter naar "abonnement aanpassen" ga en ik wijzig mijn internet van 1gbps naar 100mbps, dan zegt ie dat ik maandelijks 23 euro ga betalen en na 12 maand 55 euro.

Nu vraag ik mij af: zou ik dan weer 12 maand korting krijgen of is dit nog de 'oude' 12 maand die binnenkort eindigt.

Het staat er alsof je weer 12 maand korting krijgt, maar ik vermoed dat het aanpassen van de oude situatie is.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
filthy rich schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 15:51:
Ik heb 1gbps en tv van kpn.
Eerste jaar korting gehad zodat ik 35 euro betaalde. Tweede jaar kreeg ik nog een keer korting als ik bleef en stond er op factuur korting van 19 euro.
Dit eindigt nu binnenkort, als ik echter naar "abonnement aanpassen" ga en ik wijzig mijn internet van 1gbps naar 100mbps, dan zegt ie dat ik maandelijks 23 euro ga betalen en na 12 maand 55 euro.

Nu vraag ik mij af: zou ik dan weer 12 maand korting krijgen of is dit nog de 'oude' 12 maand die binnenkort eindigt.

Het staat er alsof je weer 12 maand korting krijgt, maar ik vermoed dat het aanpassen van de oude situatie is.
Dit is als het goed is de oude korting, er staat als het goed is bij zoveel maanden korting vanaf. Als je het zeker wil weten stuur een berichtje, dan kan ik het voor je bekijken(wel even klantgegevens erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Laatst online: 22:32
Ik kreeg vandaag een brief met een aangekondigde prijsverhoging voor het KPN thuis pakket (glasvezel, TV. telefoon).
Het gaat niet om inflatiecorrectie, maar een aparte verhoging voor telefoon en extra ontvanger.

De telefoon maakt onderdeel uit van het oorspronkelijke contract.

Omdat ik nog niet contractvrij ben heb ik gebeld over opzegging. Echter KPN geeft aan dat dat niet mag onder de contractvoorwaarden. Wel kan ik gratis de extra diensten telefoon en extra ontvanger online opzeggen als ik dat wil.
Maar dan heb ik geen telefoon meer..... en is mijn pakket niet meer compleet.

Heeft iemand ervaring met opzeggen bij prijsverhoging? Als ik nu opzeg moet ik een opzegvergoeding betalen volgens KPN.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
mv_ak schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 11:54:
Ik kreeg vandaag een brief met een aangekondigde prijsverhoging voor het KPN thuis pakket (glasvezel, TV. telefoon).
Het gaat niet om inflatiecorrectie, maar een aparte verhoging voor telefoon en extra ontvanger.

De telefoon maakt onderdeel uit van het oorspronkelijke contract.

Omdat ik nog niet contractvrij ben heb ik gebeld over opzegging. Echter KPN geeft aan dat dat niet mag onder de contractvoorwaarden. Wel kan ik gratis de extra diensten telefoon en extra ontvanger online opzeggen als ik dat wil.
Maar dan heb ik geen telefoon meer..... en is mijn pakket niet meer compleet.

Heeft iemand ervaring met opzeggen bij prijsverhoging? Als ik nu opzeg moet ik een opzegvergoeding betalen volgens KPN.

Dank!
Dat zal dan dus in je contractvoorwaarden staan waar je akkoord mee bent gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
dutchgio schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 12:04:
[...]

Dat zal dan dus in je contractvoorwaarden staan waar je akkoord mee bent gegaan.
*edit* opzeggen kan dus wel: de KPN helpdesk heeft het verkeerd.
Want de tarieven veranderen. En het staat dus ook zo in het contract!

Maar ja, hoe vlieg ik het nu aan, want KPN wil het niet verwerken. En dan kan ik niet overstappen omdat het nummer niet vrijgegeven wordt. :(

13.2 Tussentijds opzeggen
De overeenkomst kan alleen tussentijds worden opgezegd:
• Als we iets aan de overeenkomst of aan de tarieven
veranderen en u daardoor de overeenkomst kunt
opzeggen. Meer daarover leest u hieronder
• Als we onze verplichtingen niet nakomen en de niet-
nakoming zo ernstig is dat het terecht is dat u opzegt
• Als u een openbare elektronische communicatiedienst,
zoals internet of (mobiele) telefonie, afneemt en de daadwerkelijke kwaliteit van de diensten voortdurend afwijkt van wat met u is afgesproken
• Als u verhuist naar een plaats waar we de dienst of een vergelijkbare dienst niet kunnen leveren
• Bij overlijden
Als u opzegt, vervallen alle tegoeden die u misschien nog heeft. Bijvoorbeeld uw bundeltegoed.
13.3 (Tussentijds) opzeggen als u het niet
eens bent met een wijziging
Veranderen we iets aan de overeenkomst of aan de tarieven en bent u het niet eens met zo’n wijziging? Dan kunt u de overeenkomst in veel gevallen zonder kosten schriftelijk of via onze klantenservice opzeggen. Dat kan met ingang van de datum waarop de wijziging ingaat. Uw opzegging moet voor de ingangsdatum van de wijziging bij ons binnen zijn.
U kunt de overeenkomst niet (tussentijds) opzeggen als
• De wijziging geen gevolgen voor u heeft of in uw
voordeel is
• U de wijziging kunt weigeren
• We de wijziging bij het sluiten van de overeenkomst
met u hebben afgesproken. Bijvoorbeeld een periodieke
aanpassing van de tarieven aan de inflatie
• De wijziging door de overheid verplicht is
• Het om andere gevallen gaat waarin dit niet door
wet- en regelgeving verplicht wordt

[ Voor 75% gewijzigd door mv_ak op 08-03-2025 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:06
mv_ak schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 12:28:
[...]

*edit* opzeggen kan dus wel: de KPN helpdesk heeft het verkeerd.
Want de tarieven veranderen. En het staat dus ook zo in het contract!

Maar ja, hoe vlieg ik het nu aan, want KPN wil het niet verwerken. En dan kan ik niet overstappen omdat het nummer niet vrijgegeven wordt. :(

13.2 Tussentijds opzeggen
De overeenkomst kan alleen tussentijds worden opgezegd:
• Als we iets aan de overeenkomst of aan de tarieven
veranderen en u daardoor de overeenkomst kunt
opzeggen. Meer daarover leest u hieronder
• Als we onze verplichtingen niet nakomen en de niet-
nakoming zo ernstig is dat het terecht is dat u opzegt
• Als u een openbare elektronische communicatiedienst,
zoals internet of (mobiele) telefonie, afneemt en de daadwerkelijke kwaliteit van de diensten voortdurend afwijkt van wat met u is afgesproken
• Als u verhuist naar een plaats waar we de dienst of een vergelijkbare dienst niet kunnen leveren
• Bij overlijden
Als u opzegt, vervallen alle tegoeden die u misschien nog heeft. Bijvoorbeeld uw bundeltegoed.
13.3 (Tussentijds) opzeggen als u het niet
eens bent met een wijziging
Veranderen we iets aan de overeenkomst of aan de tarieven en bent u het niet eens met zo’n wijziging? Dan kunt u de overeenkomst in veel gevallen zonder kosten schriftelijk of via onze klantenservice opzeggen. Dat kan met ingang van de datum waarop de wijziging ingaat. Uw opzegging moet voor de ingangsdatum van de wijziging bij ons binnen zijn.
U kunt de overeenkomst niet (tussentijds) opzeggen als
• De wijziging geen gevolgen voor u heeft of in uw
voordeel is
• U de wijziging kunt weigeren
• We de wijziging bij het sluiten van de overeenkomst
met u hebben afgesproken. Bijvoorbeeld een periodieke
aanpassing van de tarieven aan de inflatie
• De wijziging door de overheid verplicht is
• Het om andere gevallen gaat waarin dit niet door
wet- en regelgeving verplicht wordt
Dat denk ik niet, KPN heeft 1-2 jaar geleden de AV bijgewerkt je kon toen opstappen. In die bijgewerkte AV zijn inflatie correcties uitgesloten.

Zo heb ik het onthouden en dat lijkt in lijn met de visie van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
stormfly schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 13:10:
[...]

Dat denk ik niet, KPN heeft 1-2 jaar geleden de AV bijgewerkt je kon toen opstappen. In die bijgewerkte AV zijn inflatie correcties uitgesloten.

Zo heb ik het onthouden en dat lijkt in lijn met de visie van de klantenservice.
Het gaat hier niet om een inflatiecorrectie maar om een tussentijdse prijsverhoging voor KPN Thuis. De inflatiecorrectie komt daar later nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:06
mv_ak schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 13:23:
[...]

Het gaat hier niet om een inflatiecorrectie maar om een tussentijdse prijsverhoging voor KPN Thuis. De inflatiecorrectie komt daar later nog bij.
nieuws: KPN maakt per 1 juli bestaande vastinternetabo's 3,3 procent duurder ...

Is dat anders dan deze verhoging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
Ja.

Het gaat hier om een aparte verhoging per 10 april voor KPN Thuis contracten met Telefoon en extra KPN TV+ box. In de mijnkpn app wordt genoemd dat de tarieven per 1 april omhoog gaan, maar de brief kreeg ik vandaag en met inachtneming van 1 maand wordt dat 10 april. Ik wil dus graag per 10 april opzeggen en van de overstapservice gebruikmaken. Voorwaarden zegt dat dat kan, KPN 0800-0402 zegt 2x van niet. En verwijzen naar de voorwaarden…

KPN zegt: een extra dienst kun je uitzetten dus geldt daarvoor niet het tariefswijzigingscriterium. Dat is leuk verzonnen maar daarover staat dus niets in het contract!
Feit blijft, ik sluit een contract en krijg een bevestiging, voor de aparte combi netflix krijg ik een aanvullende overeenkomst. Daarin staat derde partij als netflix verhoogt, dan kun je die dienst opzeggen.

Maar er zijn geen aparte overeenkomsten voor Telefoon of voor ‘extra KPN TV+ box. Immers die worden door KPN geleverd. En gelden daarvoor dus de Algemene Voorwaarden 13.2 en 13.3, dus mag je tussentijds opzeggen.
Klopt deze redenatie?

[ Voor 25% gewijzigd door mv_ak op 08-03-2025 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
mv_ak schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 13:47:
[...]

Ja.

Het gaat hier om een aparte verhoging per 10 april voor KPN Thuis contracten met Telefoon en extra KPN TV+ box. In de mijnkpn app wordt genoemd dat de tarieven per 1 april omhoog gaan, maar de brief kreeg ik vandaag en met inachtneming van 1 maand wordt dat 10 april. Ik wil dus graag per 10 april opzeggen en van de overstapservice gebruikmaken. Voorwaarden zegt dat dat kan, KPN 0800-0402 zegt 2x van niet. En verwijzen naar de voorwaarden…

KPN zegt: een extra dienst kun je uitzetten dus geldt daarvoor niet het tariefswijzigingscriterium. Dat is leuk verzonnen maar daarover staat dus niets in het contract!
Feit blijft, ik sluit een contract en krijg een bevestiging, voor de aparte combi netflix krijg ik een aanvullende overeenkomst. Daarin staat derde partij als netflix verhoogt, dan kun je die dienst opzeggen.

Maar er zijn geen aparte overeenkomsten voor Telefoon of voor ‘extra KPN TV+ box. Immers die worden door KPN geleverd. En gelden daarvoor dus de Algemene Voorwaarden 13.2 en 13.3, dus mag je tussentijds opzeggen.
Klopt deze redenatie?
Nee, want de dienst televisie an sich is altijd maandelijks opzegbaar. Het contract wat je afsluit is geldig voor de dienst internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
mad-dog schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 15:01:
[...]

Nee, want de dienst televisie an sich is altijd maandelijks opzegbaar. Het contract wat je afsluit is geldig voor de dienst internet
Ja,

De ACM is daar heel duidelijk over: "Dan mag u het hele pakket kosteloos opzeggen, ook al wijzigt er maar één dienst."

Opzeggen na wijziging van de voorwaarden
De aanbieder mag de prijs of de voorwaarden wijzigen, maar alleen als dit in de algemene voorwaarden staat. U mag uw abonnement zonder kosten opzeggen als de wijziging in uw nadeel is. Heeft u een pakket met meerdere diensten, bijvoorbeeld: internet, tv en vaste of mobiele telefonie? Dan mag u het hele pakket kosteloos opzeggen, ook al wijzigt er maar één dienst.

https://www.acm.nl/nl/tel...-van-uw-telecomabonnement

Nu is alleen de vraag hoe ik het ga aanvliegen. Gewoon opzeggen en dan kijken wat er gebeurt? Deze vraag wellicht niet alleen ik, maar ook anderen die Telefoon en extra KPN TV+ box bij hun KPN abonnement hebben met nog een vaste periode.

[ Voor 4% gewijzigd door mv_ak op 08-03-2025 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Je zult hoe dan ook handmatig moeten opzeggen, waarna je een afkoopsom krijgt. Daarna zul je het conflicttraject in moeten gaan en wellicht naar de geschillencommissie moeten stappen. Heel veel sterkte voor die paar euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
mad-dog schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 16:17:
Je zult hoe dan ook handmatig moeten opzeggen, waarna je een afkoopsom krijgt. Daarna zul je het conflicttraject in moeten gaan en wellicht naar de geschillencommissie moeten stappen. Heel veel sterkte voor die paar euro
Nou, niet een paar euro, meer zo'n 50,- per maand voor hoe lang het contract nog loopt (van 98,- naar 44,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
mv_ak schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:07:
[...]

Nou, niet een paar euro, meer zo'n 50,- per maand voor hoe lang het contract nog loopt (van 98,- naar 44,-)
Ik doel op de verhoging van de abonnementskosten. Dat is 1 euro voor het bellen en 1 euro per TV-ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airw0lf
mv_ak schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:07:
[...]

Wat voor internet snelheid heb je bij dit bedrag zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
Airw0lf schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:35:
[...]

Wat voor internet snelheid heb je bij dit bedrag zitten?
1 Gbit/s

- en dan met ESPN + Ziggo Sport totaal kom je op 118,- per maand. Ik zie trouwens dat dat zakt naar 37,25 voor de eerste 6 maanden na overstappen bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 10:41
Kun je bij KPN een contract voor 24 maanden afsluiten, waarbij je de eerste 12 maanden 1 of 4gbit doet, en na een jaar downgrade naar 100mbit? Dan heb je 1 jaar voor 35 euro per maand en het jaar erop voor 42,50.

Ik zie dat de cashback ook hoger is bij de hogere snelheden, of wordt dat pas uitbetaald na volledig het contract uitgezeten te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
CarpeVentum schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:50:
Kun je bij KPN een contract voor 24 maanden afsluiten, waarbij je de eerste 12 maanden 1 of 4gbit doet, en na een jaar downgrade naar 100mbit? Dan heb je 1 jaar voor 35 euro per maand en het jaar erop voor 42,50.

Ik zie dat de cashback ook hoger is bij de hogere snelheden, of wordt dat pas uitbetaald na volledig het contract uitgezeten te hebben?
Ja, je kunt altijd up- en downgraden

Cashback bij externe partijen wordt uitbetaald na ingaan van het abonnement, normaliter na een paar weken

[ Voor 9% gewijzigd door mad-dog op 11-03-2025 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
Nadat 1 maand geleden de alles in het complex hier was opgeleverd en getest (met de monteurs gesproken) is nu eindelijk de abonnement optie voor glasvezel beschikbaar voor mijn adres.
Is €35,- pmnd voor het eerste jaar nog steeds een goede optie of is er nog via een andere site meer korting eruit te slepen?

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15
snah001 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 10:17:
Nadat 1 maand geleden de alles in het complex hier was opgeleverd en getest (met de monteurs gesproken) is nu eindelijk de abonnement optie voor glasvezel beschikbaar voor mijn adres.
Is €35,- pmnd voor het eerste jaar nog steeds een goede optie of is er nog via een andere site meer korting eruit te slepen?
Probeer eens een vergelijkingssite, zoals breedband winkel. Mocht die hetzelfde zijn als bij KPN zelf, ga dan via een cashback website zoals CashbackXL.nl, dan krijg je max 55 euro cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
Intussen via breedwandwinkel besteld.
Als het goed is moet het op 25 maart opgeleverd worden.
Ben benieuwd.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaargeschapen
  • Registratie: September 2024
Valt er met het gratis Netflix via combivoordeel ook zonder problemen op internetverbindingen van andere providers te streamen? Ik heb het niet over het "illegale" account sharing maar puur dat ik als KPN klant een keer bij vrienden iets van Netflix daar kan aanzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:05

IkWilbert

Het is mij!

zwaargeschapen schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:00:
Valt er met het gratis Netflix via combivoordeel ook zonder problemen op internetverbindingen van andere providers te streamen? Ik heb het niet over het "illegale" account sharing maar puur dat ik als KPN klant een keer bij vrienden iets van Netflix daar kan aanzetten.
Tuurlijk, je kunt gewoon inloggen met jouw Netflix gegevens.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airw0lf
Ik probeer boven water te krijgen wanneer mijn contract afloopt.
Ik kijk er vast overheen - maar waar zou ik dat kunnen vinden?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar KPN Glasvezel / xDSL. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 3
• KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
• KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
• KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
• KPN Netwerk: [KPN NetwerkNL - Glasvezelnetwerk] Aanleg en onderhoud