Ocon is gewoon de slechtste teamgenoot die je kunt hebben
Ohnee, Alpines weer ruzie met elkaar.
Bij Alpine vinden ze elkaar niet meer lief denk ik.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En die Britten maar doorpraten maar geen woord hieroverStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:44:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NO FURTHER ACTION - UNSAFE RELEASE
30 Jun 2024, 15:43:16, Lap 34
Maar het is nog altijd beter dan Plan R for Random
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Jammer vond wel penal. Maar had geen kut uitgemaakt max wint het met zn ogen dicht rn handen gebonden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
CrashenStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:45:
De twee Alpines kunnen ook niks in harmonie doen hè?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Op F1TV Live wel hoor.sambalbaj schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:45:
[...]
En die Britten maar doorpraten maar geen woord hierover
"When you grow up your heart dies"
Volgens mij gebruikt tijdens de SQ, geen idee hoeveel rondjes.Chevy454 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:43:
Hoe gebruikt zijn de Mediums van Max die hij nog heeft dan? Als ze 2 rondjes gebruikt zijn dan doet het geen pijn.
Maar LEC staat nu wel weer voor ALO. Knap werk.Dutchie01 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:45:
Retire Lec het word nu echt zielig voor hem.
Hey Ocon doet een Oconnetje
één hand op de rug hè, de andere vrij hebben om een vinger in de neus te hebben.v8power67 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:46:
Jammer vond wel penal. Maar had geen kut uitgemaakt max wint het met zn ogen dicht rn handen gebonden.
Een tijdstraf tijdens een pitstop draait echt ALTIJD uit op meer tijd. Ze moeten dat gewoon omdraaien, pitstop doen, auto omlaag en dan 10 seconden wachten met een stopwatch en gaan. Deze regel werkt gewoon niet zo.
Op F1TV zijden ze eerder ook al dat ze het gek zouden vinden als VER een straf zou krijgen. Ze zijden dat andere coureurs met nog een krappere release ook geen straf hebben gekregen in het verleden. Dus niet doen alsof ze met een Britse bril op commentaar gevensambalbaj schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:45:
[...]
En die Britten maar doorpraten maar geen woord hierover
Het is Ocon, dat zegt genoeg nietwaar?StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:45:
Of gewoon zorgen dat je geen straf krijgt.Justevo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:47:
Een tijdstraf tijdens een pitstop draait echt ALTIJD uit op meer tijd. Ze moeten dat gewoon omdraaien, pitstop doen, auto omlaag en dan 10 seconden wachten met een stopwatch en gaan. Deze regel werkt gewoon niet zo.
Die werkt prima omdat de straf en werkwijze voor iedereen gelijk is als je hem krijgt. Je moet gewoon zorgen dat je geen straf krijgt.Justevo schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:47:
PIA aan het jagen op HAM. Hoop dat die er nog voorbij komt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Vind het wel mooi als er tussen 2 teamgenoten wat animositeit heerst. Dan racen ze elkaar extra hard. Uiteraard mits ze binnen de kaders blijven
Nouja, het helpt als er geen Brit echt meedoet om het WK ;)Ze zijn intussen een stuk mellower geworden. Ze hadden wel het argument dat er keren waren dat de situatie in de pits closer was en daar geen penalty voor gegeven werd. Maar je weet maar nooit, afgezien van het gezeur van Norris waren er ook argumenten voor een penalty.Hatsjoe schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:47:
[...]
Op F1TV zijden ze eerder ook al dat ze het gek zouden vinden als VER een straf zou krijgen. Ze zijden dat andere coureurs met nog een krappere release ook geen straf hebben gekregen in het verleden. Dus niet doen alsof ze met een Britse bril op commentaar geven
Euh, samen crashen?StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:45:
Net even kort de F1TV internationale stream op gehad maar het commentaar op F1TV Live is toch wel superieur.
En dan hebben ze Flavio ook weer opgegraven, sfeertje moet echt geweldig zijn daar momenteelcy-gor25 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:47:
De sfeer zit goed bij Alpine
Hoop dat GAS ooit weer in een beter team terecht komt.
Valt nog mee, zeker als je het vergelijkt met de pace van b.v. een Perez (met schade?).DarkSide schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:49:
PIA aan het jagen op HAM. Hoop dat die er nog voorbij komt.
Rondetijden voor ronde 39
1 | VER | 1:10.258 |
2 | NOR | 1:10.388 |
3 | RUS | 1:10.724 |
4 | SAI | 1:10.842 |
5 | HAM | 1:10.638 |
6 | PIA | 1:10.570 |
7 | PER | 1:11.456 |
Ik had Doohan allang in de auto van Ocon gezet.Exocet schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:45:
Ocon is gewoon de slechtste teamgenoot die je kunt hebben
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Coulthard is heel fijn om naar te luisteren inderdaad,sjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:50:
Net even kort de F1TV internationale stream op gehad maar het commentaar op F1TV Live is toch wel superieur.
---RAWE CEEK!!!---
TURN 3 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 14 (ALO) NOTED
30 Jun 2024, 15:50:37, Lap 41
30 Jun 2024, 15:50:37, Lap 41
Verliest nu tijdMiki schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:50:
Is kijken of Verstappen nu ondanks slechte banden nog even 2 seconden erbij pakt.
Ik keek paar jaa terug altijd international, maar toen Brundle naar mijn mening wat raar overkwam, ben ik ook maar op f1tv overgestapt. Met Palmer is het heel erg prima, ben ik blij mee. DC vind ik ook wel verademend, hij zit echt te genieten en dat (denk ik) te horen in zijn commentaar. Gewoon enthousiasme.sjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:50:
GAS heeft net bijgetekend voor een meerjarig contract dus hij ziet het blijkbaar wel zitten...(Als OCO weg is)PalingDrone schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:50:
[...]
En dan hebben ze Flavio ook weer opgegraven, sfeertje moet echt geweldig zijn daar momenteel
Hoop dat GAS ooit weer in een beter team terecht komt.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Dacht dat het gat groter was en hij dus bezig was om binnen DRS te komenStefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:50:
[...]
Valt nog mee, zeker als je het vergelijkt met de pace van b.v. een Perez (met schade?).
Rondetijden voor ronde 39
1 VER 1:10.258 2 NOR 1:10.388 3 RUS 1:10.724 4 SAI 1:10.842 5 HAM 1:10.638 6 PIA 1:10.570 7 PER 1:11.456
Maar blift wel ongeveer 1,5sec.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Waarom verliest Max opeens een seconde bijna....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
VER nu in verkeer, maar hij klaagt wel dat de banden nu 'echt shit' zijn.
Rondetijden voor ronde 41
1 | VER | 1:11.114 |
2 | NOR | 1:10.441 |
3 | RUS | 1:11.167 |
4 | SAI | 1:10.729 |
5 | HAM | 1:10.997 |
6 | PIA | 1:10.729 |
Heel veel achterblijvers... Krijgt Norris zo ook.wontcachme schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:52:
Waarom verliest Max opeens een seconde bijna....
Ocon was wel erg mild. Ik had verwacht dat hij Gasly in het grind zou duwen
Heeft Max nog een gebruikt setje geel?
CIAO :-)
Albon zo ook een tijdstraf net als HAM?
INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY
30 Jun 2024, 15:53:23, Lap 43
INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT ENTRY
30 Jun 2024, 15:53:23, Lap 43
Norris komt langzaam weer wat dichterbij in de delta
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
NOR en VER zitten volop in verkeer. Max klaagt flink over blauwe vlaggen.
VER boos op BOT, omdat hij een volle ronde voor hem bleef rijden met blauwe vlaggen.
Dat doet hij dit keer wel na de race als ze samen braaf in de zandbak aan het spelen zijnsoulcrusher schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:53:
Ocon was wel erg mild. Ik had verwacht dat hij Gasly in het grind zou duwen
Wat een team is dat toch. Zou Flavio ff duidelijk maken wat Ocon de volgende keer niet moet doen? Over Flavio gesproken, waar is hij? Heb even gemist per wanneer zijn 'executive' powers 'ingaan'. Had hem wel aan de pitmuur verwacht.
VER klaagt dat hij zo ingehaald gaat worden door de backmarkers...
Hij wil duidelijk naar binnen...
Hij wil duidelijk naar binnen...
Norris wordt verteld dat Leclerc hem gaat aanvallen.
OCO verliest wat
Zijn stoeltje voor volgend jaar zijn F1 carrière?DarkSide schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:55:
OCO verliest wat
Max heeft weer vrij baan voor zich.
Don't give me hope......StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:56:
[...]
Zijn stoeltje voor volgend jaar zijn F1 carrière?
Snap niet wat een F1 team nog met die jongen wilt. Hij kan racen, maar met zijn teamgenoot is het alsof hij met satan aan het vechten is.
Max: "Ik kan ze niet veel langer achter mij houden"
(mijn vertaling was bijna goed dus... vrije interpretatie)
(mijn vertaling was bijna goed dus... vrije interpretatie)
[ Voor 37% gewijzigd door StefanVerkerk op 30-06-2024 16:00 ]
Max, I can't hold it much longer with the tires.
FIA STEWARDS: TURN 3 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 14 (ALO) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
30 Jun 2024, 15:57:30, Lap 47
30 Jun 2024, 15:57:30, Lap 47
De hazen zijn dan ook gewoon iets sneller.StefanVerkerk schreef op zondag 30 juni 2024 @ 15:58:
Max: "Ik kan ze niet veel langer achter mij houden"
Max weet hoe je met een Bull een Haas vangt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PIA

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Op de driver tracker goed te zien dat de beide haas coureurs gewoon achter VER blijven rijden en VER loopt niet uit.
NOR zit nu in verkeer. Het gat loopt iets op naar 7s.
Max: the problem is behind me.
Max: the problem is behind me.
FL voor RUS op nieuwe hards
Rondetijden voor ronde 48
Rondetijden voor ronde 48
1 | VER | 1:10.360 |
2 | NOR | 1:10.774 |
3 | PIA | 1:10.578 |
4 | HAM | 1:11.942 |
5 | RUS | 1:09.164 |
6 | SAI | 1:26.343 |
7 | PER | 1:11.740 |
Rondetijden voor ronde 48BernardV schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:00:
Op de driver tracker goed te zien dat de beide haas coureurs gewoon achter VER blijven rijden en VER loopt niet uit.
8 | HUL | 1:10.492 |
9 | MAG | 1:10.707 |
HUL en MAG hebben nu gewoon het idee dat ze op P2 en P3 rijden.
Het lullige is alleen dat ze niet echt een aanval kunnen plaatsen, anders heb je kans op een Oconnetje. En dan komen ze het circuit waarschijnlijk niet veilig afsjaool schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:01:
HUL en MAG hebben nu gewoon het idee dat ze op P2 en P3 rijden.

Max: "tyres are fucked"
Max: these tires are fucked man.
Max wordt verlost van de hards, box box
VER > pit
Max kan nu niet anders dan wachten op Lando anders gaat Norris proberen uit te rijden
GP tegen Max: "Caution on the white line pit entry"
GP: caution on the white line.
Ze maken de stops wel extra spannend zo
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Oei, trage stop voor Max. Verkeer in de fast lane.
Oei, nog een foutje ook
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
RB langzame pit. Dat zie je ook niet vaak.
zo je wel. toch 5 sec straf.
Ik zou het doen!
Dit word leuk!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
OvermachtDarkSide schreef op zondag 30 juni 2024 @ 16:04:
RB langzame pit. Dat zie je ook niet vaak.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Max denkt laat ik de harten van de mensen thuis even naar 200 brengen
NOR op nieuwe mediums.
VER op 3 ronde oude mediums.
VER op 3 ronde oude mediums.
Lando op 1.2s
Dat is wel een manier om het weer spannend te maken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Max verhoogd de difficulty ff
Vaak bu'j te bang!
Rondetijden voor ronde 52
1 | VER | 1:31.585 |
2 | NOR | 1:25.763 |
3 | HAM | 1:11.331 |
4 | RUS | 1:09.881 |
5 | SAI | 1:10.099 |
6 | PIA | 1:25.352 |
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |