O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sterker nog, werkt eraan mee. Hato deed daar echt niks fout.Terranova schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:39:
Volgens mij is't een strijdplan van Feyenoord met die vrije trappen snel en stuk verder vooruit nemen.
Snap ik wel als de arbitrage er niets tegen doet...
Godtsgruwelijk irritantcarpebios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:39:
[...]
Godts houdt ieder kind van hem vast! Hij zal je vergeven!
per aspera ad astra
Klopt, maar net bij die aanval liep hij heel erg naar de 2e paal. Terwijl de actie bij de eerste paal is. Dan lijkt het alsof de spits de bal niet wil.Miki schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:37:
[...]
Is ook niet zo gek, de as wordt dicht gezet door Ajax. Ze kunnen hem simpelweg niet bereiken.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Kom nou op zeg Feyenoord.
Onherkenbaar.
Bijlow zit op de bank. Dan mag je er vanuit gaan dat zijn vorm goed (genoeg) is om in te vallen indien nodig. Blijft Wellenreuther aanklooien, dan kan je niet anders dan Bijlow de volgende wedstrijd erin zetten.aaaido schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:39:
Ik snap wat jullie zeggen over Wellenreuter maar wij weten niet welke afspraken er zijn of hoe de vorm bijvoorbeeld is van Bijlow
Dit dus.DutchOwnage schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:41:
Ik zie bij Feyenoord ook totaal geen gretigheid en vechtlust. Het is allemaal zeer gelaten en op deze manier ga je er dik af.
Onherkenbaar.
per aspera ad astra
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is mijn idee ook.DutchOwnage schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:41:
Ik zie bij Feyenoord ook totaal geen gretigheid en vechtlust. Het is allemaal zeer gelaten en op deze manier ga je er dik af.
Onherkenbaar.
Misschien wordt Feyenoord nu wakker, het kan nog.
Dat was voor de 2-0 ookQuad schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:41:
Feyenoord krijgt wat meer initiatief.
Dat moet ook als je 0-2 achter staat.Quad schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:41:
Feyenoord krijgt wat meer initiatief.
nggyu nglyd
Klopt, was twijfelgevalQuad schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:43:
Was Ueda voor de wedstrijd al niet fit?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Volgens Priske 100% fit....Quad schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:43:
Was Ueda voor de wedstrijd al niet fit?
Akpom onsportief. Bueno greep in en kreeg geel.carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:44:
Ik keek even geen tv, maar hoor weer veel boosheid. Herhaling graag.
Uitworp en Akpom begrijpt als enige niet dat de bal terug naar Feyenoord moest.carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:44:
Ik keek even geen tv, maar hoor weer veel boosheid. Herhaling graag.
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 30-10-2024 18:45 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:39
Bueno dunkt mijVos schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:45:
Wie kreeg er geel?
Formerly known as Ragdoll
Bueno.Vos schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:45:
Wie kreeg er geel?
Had rood moeten zijn. Akpom zeer onsportief, maar bewust iemand aanvallen zonder dat de bal in de buurt is hoort gewoon rood te zijndr.lowtune schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:45:
[...]
Akpom onsportief. Bueno greep in en kreeg geel.
Tja Makkelie en de Kuip... Hij durft em gewoon niet te gevencarpebios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:45:
Wow, dat is gewoon donker geel, WTF.
Onsportief? Volgens mij had ie het niet eens door.
Gaat het over sutalo en het knietje of bueno en de beuk ?InFamous schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:45:
Dit is toch gewoon 100% rood?
Dan is het gewoon dom!Superkiwi schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:46:
[...]
Onsportief? Volgens mij had ie het niet eens door.
De Gimenez van Temu met de vuurpijl!!!Harribo schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:46:
Haha carranza
Oké!
Aangezien iedereen rood lijkt te roepen en er meer Ajacieden dan Feyenoorders zijn hier, zal het over Bueno gaan. Beetje de aandacht van de actie van Sutalo afleiden denk ik.Millie-ano schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:46:
[...]
Gaat het over sutalo en het knietje of bueno en de beuk ?
Afleiden? Grapjasjbdeiman schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:47:
[...]
Aangezien iedereen rood lijkt te roepen en er meer Ajacieden dan Feyenoorders zijn hier, zal het over Bueno gaan. Beetje de aandacht van de actie van Sutalo afleiden denk ik.
Was onze overbuurjongen toen we net in NL waren. Speelden vaak op het grasveldje bij ons voor.carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:46:
Ik vind iets van Makkelie, maar las ik dat zeg zit ik 5 jaar vast.
Wou net zeggen? Als die ingrijpt, kan het toch alsnog rood zijn?toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:46:
En de VAR stond erbij en keek ernaar... /not
PSV-er, maar ik zag als herhaling alleen die Feyenoorder die een beuk uitdeelde zonder bal in de buurt. Op zichzelf gewoon rood.jbdeiman schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:47:
[...]
Aangezien iedereen rood lijkt te roepen en er meer Ajacieden dan Feyenoorders zijn hier, zal het over Bueno gaan. Beetje de aandacht van de actie van Sutalo afleiden denk ik.
Volgens de regels kan het rood zijn, maar ik begrijp dat je dit nu niet geeft. iDingdong schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:46:
Die overtreding op Akpom had wel rood kunnen zijn. Wat een aso en wat slecht van de scheids!
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 30-10-2024 20:03 . Reden: Nergens voor nodig ]
Nee hoor, totaal niet. Iemand bewust omver beuken zonder dat de bal er is omdat die gene onsportief was hoort gewoon rood te zijn. Duidelijker dan dit was het niet dat het een zeer bewuste actie was.jbdeiman schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:47:
[...]
Bueno is ook prima met geel te verantwoorden. Wellicht niet eens. Beetje gevoel in je donder en de situatie begrijpen, als akpom verder niks heeft na die beuk. prima.
Ik niet, regels blijven regels. 2 seconden later had Ajax de bal teruggegeven want elke andere Ajax speler in de buurt gebaarde datnocalimero schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:48:
[...]
Volgens de regels kan het rood zijn, maar ik begrijp dat je dit nu niet geeft. i
edit: dank Pasveer
[ Voor 13% gewijzigd door jaapstobbe op 30-10-2024 18:51 ]
nggyu nglyd
[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 30-10-2024 20:04 . Reden: Naamverbasteringen niet nodig ]
Veltman vergeten? Daar kan je niet zomaar vanuit gaantoolkist schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:49:
[...]
Ik niet, regels blijven regels. 2 seconden later had Ajax de bal teruggegeven want elke andere Ajax speler in de buurt gebaarde dat
Nogal, aangezien dat vasthouden Timber helemaal niet hinderde, hij kon er sowieso al niet bij en ging zelf al naar de grond.Quad schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:50:
Dat vond ik wel onhandig van Sutalo..
Dus gewoon dom geel
Straks het koppie erbij houden en 3 punten los
Mooi dat we nu tegelijkertijd aan onze held Veltman denken!jbdeiman schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:50:
[...]
Veltman vergeten? Daar kan je niet zomaar vanuit gaan
Ja ik ben inderdaad vergeten wat Veltman deze wedstrijd fout heeft gedaan, please explain.jbdeiman schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:50:
[...]
Veltman vergeten? Daar kan je niet zomaar vanuit gaan
Ajax en na de rust is geen zekerheidje helaasSuperkiwi schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:51:
2-0 voor in de rust, lol.
Straks het koppie erbij houden en 3 punten los
nggyu nglyd
Het gaat er niet om dat het alleen een beuk was. Het gaat er om dat de bal volledig niet in de buurt was en dit een zeer bewuste wraak actie was. Dit soort acties horen gewoon rood te zijn, ongeacht hoe hard het issNielz123 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:50:
Akpom was gewoon mega asociaal. En geel was voor Bueno echt wel voldoende. Geeft hem alleen een beuk. En terecht overigens
per aspera ad astra
De beste van de 2 die over zijn...Quad schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:51:
Gelukkig heeft Ajax de beste keeper ter wereld van z'n leeftijdsklasse op goal.
Zijn uittrap kan wel beter
Echt niet mee eens, dat was zo bewust en hard, daar kan je iemand echt lelijk mee blesseren. Je kan niet zeggen, ik schiet op iemand van afstand, maar gelukkig houd hij er maar een schram aan over, dan is het niets!sNielz123 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:50:
Akpom was gewoon mega asociaal. En geel was voor Bueno echt wel voldoende. Geeft hem alleen een beuk. En terecht overigens
Dit was bewust en zou daarom dik gestraft moeten worden. Er staat een scheids daar op het veld. En ook al grijpt die niet in, dan kan je niet voor eigen rechter gaan spelen.
En nee, ik ben niet voor een partij, ik wil mooi voetbal zien. Het liefst gelijk spel
Vind het altijd vermakelijk hoe het werkt met supporters, allemaal (zelf ook) zo in hun eigen straatje pratend.Harribo schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:51:
[...]
Mooi dat we nu tegelijkertijd aan onze held Veltman denken!
Maar toch echt er vanuit gaan op zon moment en actie dat je de bal wel terug krijgt, moet je niet doen.
Bullshit, 2sec later had ie de bal gehad want elke Ajaxspeler gebaarde dat ie moest stoppen. Zo'n actie is never nooit terecht te noemen.sNielz123 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:50:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Selectief geheugen, die zou ook ooit een bal teruggeven en maakte toen ineens een aanvallende actie. Dus er maar vanuit gaan dat (Alpom) hij de bal wel zou teruggeven lijkt me gewoon onverstandig.toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:51:
[...]
Ja ik ben inderdaad vergeten wat Veltman deze wedstrijd fout heeft gedaan, please explain.
Jaja, net als die actie van Veltman eerder, hij (Akpom) maakte helemaal die aanstalten niet.toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:52:
[...]
Bullshit, 2sec later had ie de bal gehad want elke Ajaxspeler gebaarde dat ie moest stoppen. Zo'n actie is never nooit terecht te noemen.
per aspera ad astra
Complete onzin, er staat nergens in de regels dat je de bal moet teruggeven, dus het kan nooit bestraft worden. Ook al is het totaal niet netjes natuurlijkpiotr123 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:55:
Akpom begrijpt het echt wel lokt uit, had minimaal geel moeten hebben
Dan zullen ze toch eerst de regels aan moeten passen.Terranova schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:52:
[...]
Het gaat er niet om dat het alleen een beuk was. Het gaat er om dat de bal volledig niet in de buurt was en dit een zeer bewuste wraak actie was. Dit soort acties horen gewoon rood te zijn, ongeacht hoe hard het is
nggyu nglyd
Een aanslag die een carrière kan beëindigen of een duwtje. Wel andere orde van grootte vindt jezelf ook niet?LAD93 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:52:
Nu hoor ik niks over een VAR op Klaassen die de schaduwmuur van Feyenoord omver duwt met twee handen? Of hoeft de VAR alleen naar overtredingen van Feyenoorders te kijken?
Nietus. 😁Quad schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:56:
Goed zullen we over iets anders gaan hebben? Dit blijft een wellus nietus verhaal.
Dat stadium zijn we al enige seizoenen geleden gepasseert met de invoering van de hardheidsclausule bij slaan en natrappen.Terranova schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:52:
[...]
Het gaat er niet om dat het alleen een beuk was. Het gaat er om dat de bal volledig niet in de buurt was en dit een zeer bewuste wraak actie was. Dit soort acties horen gewoon rood te zijn, ongeacht hoe hard het is
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken