[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.663 views

Onderwerpen

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
Napo schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:07:
[...]

Ik stel niet dat Ajax er niet beter voor staan dan onder Steijn, dat het beter is dan onder Steijn is onmiskenbaar. Het is echter nog steeds niet zeker waar Ajax momenteel wel staat onder farioli, het is zoals je stelt een proces dat veel tijd kost, zeker met de herbouw van een evenwichtige selectie, die was al uit balans en is nog steeds uit balans.

Voor de rest eens met het betoog overigens.
Je zou kunnen stellen dat Farioli het beter doet qua professionaliteit, ranglijst en resultaten.
Aan de andere kant had Steijn een prutser van een TD, en geen Klaassen, Weghorst en Traoré. Toch 3 hele belangrijke spelers voor dit Ajax.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Napo schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:07:
Ik stel niet dat Ajax er niet beter voor staan dan onder Steijn, dat het beter is dan onder Steijn is onmiskenbaar. Het is echter nog steeds niet zeker waar Ajax momenteel wel staat onder farioli, het is zoals je stelt een proces dat veel tijd kost, zeker met de herbouw van een evenwichtige selectie, die was al uit balans en is nog steeds uit balans.
Yup het staat er beter voor, maar of dat genoeg is om na de komende drie wedstrijden nog te voldoen aan de doelstelling moet blijken. En dan nog, op zich mag je hier best een tikje krijgen zolang we aan het eind van de rit maar minimaal de 3e plek halen.
Heb je een redelijke transferperiode in de winter dan zie ik nog steeds geen redenen waarom dat niet zou kunnen.

Het enige punt is dat de rust bewaard moet blijven worden en dat we gewoon door kunnen blijven bouwen zonder gekke dingen. Wat dat betreft heeft Farioli het voordeel dat zijn voorgangers het op papier allemaal zo rampzalig gedaan hebben dat we nu zelfs tijdelijk afwachtend voetbal accepteren zolang. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Advizor schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:26:
[...]

Je zou kunnen stellen dat Farioli het beter doet qua professionaliteit, ranglijst en resultaten.
Aan de andere kant had Steijn een prutser van een TD, en geen Klaassen, Weghorst en Traoré. Toch 3 hele belangrijke spelers voor dit Ajax.
Maar hij had wel een scorende Brobbey en een fitte Berghuis

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
Advizor schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:26:
[...]

Al had Steijn een elftal vol toppers. Als een trainer heeft bewezen totaal ongeschikt te zijn is het wel Steijn :'(

XXXVI

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01 15:30

Sagat

Is pappa x2!

Op zich heb ik best een goede eerste indruk van Farioli. Muv het extreme rouleren, maar goed, ook daar geld zolang er gewonnen word is het prima, gezien waar de club vandaan komt.

Missie 1, zorgen dat je niet verliest, mooit voetbal willen we allemaal maar afhankelijk van de club en zeker de situatie van de club is het gewoon niet altijd realistisch. Dus ja, fundament maken en dan uitbouwen. En als je het zo bekijkt is het 'so far so good'.

Zijn paar interessante weken voor zowel Ajax als Feyenoord. Voor wat PSV betreft, het enige wat je (als supporter van een andere club) kan doen is hopen op blessures, exterme verkopen in de winter, en/of overschatting waardoor het een paar keer misgaat. Of ook nog een succesvolle campagne in europa en de beker waardoor er veel afleiding zou kunnen zijn?

Maar op dit moment is het niet voor te stellen dat dit misgaat. Helemaal omdat het ook gewoon mis MAG gaan, er is nu al een buffertje en de andere cubs zijn gewoon te instabiel....

Maar 11 tegen 11, bal is rond, en er zijn nog genoeg potten te spelen, dus ja zolang de titel nog niet vergeven is, kan het nog altijd :P

10 second ninja DONE

• Gonadan

Gonadan

Mja, met de huidige vorm van de ploegen zou ik nog eerder geld zetten op dat Ajax een puntje haalt tegen PSV dan tegen Feyenoord. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-01 14:22

Chrisjuh_15

Facta non verba

Timber, Ueda en Trauner fit genoeg morgen. Dat is uitstekend nieuws! :)

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 06:49
Laat zeg al die bekerwedstrijden. Allemaal vanaf 21:00 uur alleen NEC - PEC is om 18:45

• ephymerous
  • Laatst online: 19:41
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:10:
Timber, Ueda en Trauner fit genoeg morgen. Dat is uitstekend nieuws! :)
Mooi dan zijn er ook geen excuses naderhand >:) :+

XXXVI

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22

Superkiwi

Hoi doei

ephymerous schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:18:
[...]
Mooi dan zijn er ook geen excuses naderhand >:) :+
Trauner: "m'n pleister zat verkeerd" :+

De Kuip schudt niet woensdag, ze bibbert.
Hup Ajax!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:45

Agent47

I always close my contracts.

Jammer dat de klassieker om 18:00 al is. Had hem liever om 20:00, perfecte tijd. ( vind ik )

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Agent47

Agent47

Ik proef een beetje cynisme van @ephymerous en @Superkiwi. Succes morgen :)

Hup Feyenoord!

*Agent47 houdt zich morgen vanaf 17:55 veilig van Tweakers om cynisme en tijdelijke narigheid te voorkomen tot de wedstrijd af is.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
Ajax wordt toch gewoon weggetikt morgen :9 . Al zal 't niet de 6-0 worden van vorig jaar.

Ik zeg 3-1. En die 1 is dan van Klaasen of Weghorst.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:21:
Ik zeg 3-1. En die 1 is dan van Klaasen of Weghorst.
Dat heb ik ook staan :)
Dan valt het op zich nog wel mee.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:13:

*Agent47 houdt zich morgen vanaf 17:55 veilig van Tweakers om cynisme en tijdelijke narigheid te voorkomen tot de wedstrijd af is.
Idem. Fijne wedstrijd morgen en dat er maar geen dubieuze beslissingen komen welke kant op dan ook.
En dan hoop ik uiteraard op een hoop #priskeout hier in het topic morgen rond dit tijdstip O-)

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:12:
Jammer dat de klassieker om 18:00 al is. Had hem liever om 20:00, perfecte tijd. ( vind ik )
Nah, die wedstrijd hoort zondag om half 3 :)

• Agent47

Agent47

Als we dan toch uitslagen droppen:

2-2

• DutchOwnage
toolkist schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:54:
[...]

Idem. Fijne wedstrijd morgen en dat er maar geen dubieuze beslissingen komen welke kant op dan ook.
Mochten die er eventueel wel komen in het nadeel van Feyenoord, hoeft Klaasen iig niet te bukken. De netten zijn eenmalig terug, hoe triest ook.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:28
0-1 Klaassen. Feyenoord heeft het betere van het spel maar Ajax weet de boel achterin dicht te houden.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:05:
[...]

De netten zijn eenmalig terug, hoe triest ook.
Anders blijven de ballenjongens die ballen uit het publiek vragen na al die missers van Brobbey :+

per aspera ad astra

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:42
Ben blij als de Klassieker weer voorbij is..Raar om eerst naar zo'n wedstrijd uit te kijken, maar de aanloop er naartoe is vreselijk. Er zitten nog pijnlijke edities in mijn hoofd. We zouden vol vertrouwen moeten zijn. Maar er gebeuren vaker gekke dingen.

Makkelie als scheidsrechter is opzich wel prima denk ik.

• D-e-n
  • Laatst online: 01:32
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 07:10:

Mwah. Ik herinner me hem nog altijd als een scheids die heel erg zijn best doet te laten zien geen angst voor de Kuip te hebben. In zijn beginperiode had hij dar echt heel veel last van.

Verwijderd

Zijn er scheidsrechters zonder Kuip vrees?

• Agent47

Agent47

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 07:40:
Zijn er scheidsrechters zonder Kuip vrees?
Die scheidsrechter van Feyenoord Wolfsberger. Die gaf die Oostenrijkers 3 penalties. Turpin is ook niet bang.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
Wel grappig, de Feyenoord aanhang zal roepen dat een scheidsrechter tegen hun is omdat hij zich wil bewijzen dat hij geen Kuipvrees heeft.

De Ajax aanhang zal roepen dat een scheidsrechter tegen hun is omdat hij wordt beïnvloed door de Kuip.

:)

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01 15:30

Sagat

Is pappa x2!

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 07:10:
Ben blij als de Klassieker weer voorbij is..Raar om eerst naar zo'n wedstrijd uit te kijken, maar de aanloop er naartoe is vreselijk. Er zitten nog pijnlijke edities in mijn hoofd. We zouden vol vertrouwen moeten zijn. Maar er gebeuren vaker gekke dingen.

Herken dit gevoel, zelfs als (of misschien juist wanneer) alles goed lijkt te staan.

We gaan het zien, iedereen iig een fijne wedstrijd gewenst!

En hopen dat het gewoon op het veld beslist word door de spelers, en niet door vage scheidsrechters acties of nog ergers door fans, of zelfs politiek zoals het verplaatsen van de originele datum (ik ben eerlijk genoeg om te zeggen dat dit absoluut een voordeel is voor Feyenoord en mochten de rollen omgedraaid zijn was ik daar flink pissig om geweest).

10 second ninja DONE

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l2Td57UPKNaFJyAtya7oztf3_dg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aNKVQ08qBItHmxIkHiB6vD3j.jpg?f=fotoalbum_large
Ik moest gniffelen om die reactie :o

WoT stats

• DutchOwnage
Ik verwacht een magische avond in De Kuip. De Klassieker, 50.000 man er achter in het kunstlicht. Kan niet mis gaan.

Ik wens iedereen alvast een fijne wedstrijd. Dat het op veld beslist mag worden en dat de beste moge winnen :)

Hup Feyenoord *O*

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 23:32
Gynnad schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:32:
0-1 Klaassen. Feyenoord heeft het betere van het spel maar Ajax weet de boel achterin dicht te houden.
Ik als Feyenoord heb veel vertrouwen in vanavond en juist daarom geen vertrouwen. Ben bang dat het zo afloopt als deze post. Raar fenomeen rondom de Klassieker, maar te grote trauma's overgehouden aan bijvoorbeeld de Feyenoord-Ajax met de vrije trap van Van Rhijn of de Ajax-Feyenoord waar onze eigen spits Kazim doelpunten liep tegen te houden op de doellijn.

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Proef toch altijd een soort terugkerend fenomeen bij de Feyenoordfans, het soort gereserveerde als ze tegen Ajax, of een grote naam uit europa moeten spelen.

Het 'billenknijpen' vooraf al ...

offtopic:
toch een beetje dat calimerocomplex :+

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
De druk ligt nu ook gewoon wat meer op Feyenoord. Ze staan 3 punten achter en kunnen het niet echt veroorloven om te verliezen. De achterstand is dan niet gigantisch, maar wel weer lastig om snel in te halen.
Aan de andere kant is Feyenoord wel meer in vorm en denk ik niet dat het een moeilijke wedstrijd wordt voor ze. Hoop op winst van Ajax, maar die kans acht ik klein. Gelijkspel is ook goed in deze uitwedstrijd.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:43

Vos

AFCA

Feyenoord is gewoon flink favoriet, kom op zeg. Ik als Ajacied ben blij met een punt.

Misschien nog wat geld inzetten, verlicht de pijn :+

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 30-10-2024 11:48 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen progressie in de tegenstanders in de eredivisie van PSV. Laat ik vooropstellen, PSV heeft een goed team en een goede trainer. Maar als ik met mijn Ajax bril op kijk heb ik wel het idee dat kleine tegenstanders zich voor Ajax 110% opladen en een tactisch plan maken en bij PSV al twee seizoenen denken van wat zijn ze toch goed. Terwijl PSV echt te verslaan is imho.

• LAD93
  • Niet online
Het is weer gezellig in Arnhem… benieuwd of dit nu echt de genadeklap is voor Vitesse

[ Voor 3% gewijzigd door LAD93 op 30-10-2024 16:39 ]

per aspera ad astra

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Franke trekt zich na besluit Parry terug bij Vitesse: overname van de baan

De beoogde overname van Guus Franke bij Vitesse is van de baan. Coley Parry, de grootste schuldeiser, heeft op 1 oktober een eerdere miljoenenovereenkomst met de overnamekandidaat opgezegd. Franke heeft Vitesse woensdag geïnformeerd dat daarmee de overname van de baan is.
Bron: VI.nl

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:02

Player1S

Probably out in the dark

Was te verwachten. Benieuwd of ze de kerst gaan halen nu

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:47:
Feyenoord is gewoon flink favoriet, kom op zeg. Ik als Ajacied ben blij met een punt.

Met "draw no bet" kan je vandaag en zaterdag eigenlijk niet verliezen.

• BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:40
Is het gewoon niet veel beter als Vitesse nu gewoon de bittere pil slikt en vlot een goede doorstart maakt? Het is nu zo'n gekunsteld lapwerk met een enorme deuk op het imago van de club.

Ik zou zeggen: z.s.m. failliet laten verklaren, in overleg met de KNVB en alle andere clubs gaan of ze toch op één of andere manier niet het seizoen mogen afmaken en volgend jaar opnieuw starten. Zonder schulden, zonder gezeur, schone lij.

Benader het maar als verhuizen of verbouwen: je kijkt er lang tegenop, het is een hoop geklooi, even door de zure appel heen bijten en dan is het vooral fijn als het achter de rug is.

Hernoem de club van Vitesse naar Rapido, ga van geel-zwart naar zwart-geel en maak er wat moois van :)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
BakkerM schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:26:
Is het gewoon niet veel beter als Vitesse nu gewoon de bittere pil slikt en vlot een goede doorstart maakt? Het is nu zo'n gekunsteld lapwerk met een enorme deuk op het imago van de club.

Ik zou zeggen: z.s.m. failliet laten verklaren, in overleg met de KNVB en alle andere clubs gaan of ze toch op één of andere manier niet het seizoen mogen afmaken en volgend jaar opnieuw starten. Zonder schulden, zonder gezeur, schone lij.

Benader het maar als verhuizen of verbouwen: je kijkt er lang tegenop, het is een hoop geklooi, even door de zure appel heen bijten en dan is het vooral fijn als het achter de rug is.

Hernoem de club van Vitesse naar Rapido, ga van geel-zwart naar zwart-geel en maak er wat moois van :)
Zo werkt dat niet helaas. Je kunt er grapjes over maken, maar het is natuurlijk in en intriest dat het mismanagement van de afgelopen 10 jaar heeft gezorgd dat deze club gaat verdwijnen.

Daarnaast begrijp ik Franke wel. Het is daar een wespennest, vol met lijken in de kast en ze staan ook nog eens stijf onderaan de kkd.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 21:29
Ah ik had over Vitesse een bericht geplaatst in Randzaken bazzemans in "[Voetbal] Randzaken", omdat ik hier al eens te horen kreeg dat het daar moest.

@LAD93 Jij bent niet echt een voetbalvolger of wel? Of ben je aan het trollen? :+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Millie-ano schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:59:
Proef toch altijd een soort terugkerend fenomeen bij de Feyenoordfans, het soort gereserveerde als ze tegen Ajax moeten spelen.
Voor ons veel vermakelijker dan de wedstrijd zelf :+

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:47:

Hoezo verlicht het de pijn door op winst Ajax in te zetten? Of ben jij nu ook lid van dezelfde groep als Kiwi en Typhoon?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:57:
[...]
Of ben jij nu ook lid van dezelfde groep als Kiwi en Typhoon?
Je bedoelt Ajacieden die wél enige vorm van realiteitsbesef hebben :+

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:42
[...]

Hoezo verlicht het de pijn door op winst Ajax in te zetten? Of ben jij nu ook lid van dezelfde groep als Kiwi en Typhoon?
Ik zou deze overwegen, hoef je je weinig zorgen te maken over de uitslag en kan in de rust misschien al gratis pizza bestellen :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Lwh5_UDWVfaskGWY-WZ_m0czGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WIRbbgrItscazUzsgP5E9IAZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Het verlicht mijn pijn als ik geld inzet op winst voor Feyenoord. Al betaal ik liever een bedrag zodat ik weet dat Ajax wint, maar zoveel geld heb ik niet ;)

• LAD93
  • Niet online
bazzemans schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:58:
Ah ik had over Vitesse een bericht geplaatst in Randzaken bazzemans in "[Voetbal] Randzaken", omdat ik hier al eens te horen kreeg dat het daar moest.

@LAD93 Jij bent niet echt een voetbalvolger of wel? Of ben je aan het trollen? :+
Waarom zou ik aan het trollen zijn? :X

spoiler:
Ik dacht toch echt dat ik er Arnhem had neergezet 7(8)7

[ Voor 8% gewijzigd door LAD93 op 30-10-2024 16:40 ]

per aspera ad astra

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:09:
[...]

Je bedoelt Ajacieden die wél enige vorm van realiteitsbesef hebben :+
nee die hun club verraden om maar in een spelletje te winnen :(
ik ga me echt niet beter voelen als we vanavond verliezen maar ik daardoor van typhoon win

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:09:
[...]

Ik zou deze overwegen, hoef je je weinig zorgen te maken over de uitslag en kan in de rust misschien al gratis pizza bestellen :p

[Afbeelding]
ik heb Traoré ipv Klaassen. Als 1e doelpunt maker tenminste, bij vbp

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YydID1zw9ndc94r5MjKsxp2beec=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/llqbEIAOVadJcVUTVUh7QDIT.png?f=user_large

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:39

ST10©DE

Dus.............

De coach van GA Eagles was blij dat Ajax tegen hun met Weghorst in de basis begon. Zou Priske dat ook zijn? Hij had wel een plausibele verklaring.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:09:
[...]

Je bedoelt Ajaciedenvoetbalkijkers die wél enige vorm van realiteitsbesef hebben :+
ftfy

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Haha wel een mooie opmerking inderdaad.

En ook wel grappig om te zien dat het verschil van Ajax 14 punten is en dan heb je zoveel mensen die op basis van enkele sterkere tegenstanders die we nu nog gehad hebben willen beargumenteren dat er geen progressie is. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos

Vos

AFCA

ST10©DE schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:50:
[...]

De coach van GA Eagles was blij dat Ajax tegen hun met Weghorst in de basis begon. Zou Priske dat ook zijn? Hij had wel een plausibele verklaring.
En die verklaring was? Ik vind Weghorst geen basis materiaal, prima als invaller.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:50
Hato basis, ik verwacht dat hij minimaal 1 kadootje weggeeft aan Feyenoord. Net zoals vorig seizoen.

• carpebios
  • Laatst online: 22:24
Feyenoord penalty voor de 2-0 en dan 5-0 winst denk ik.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:02

Quad

Doof

Kunnen beide teams niets aan doen, maar wat is 18u op een doordeweekse dag een kuttijd. Ik ben eten aan het koken en moet nu zorgen dat de boel niet overloopt of aankoekt.

En hup Ajax, hak die Feyenoorders in de pan.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• carpebios
Door dat voorwerk hoor je het gefluit niet, dat is wel mooi :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• LAD93
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:01:
Door dat voorwerk hoor je het gefluit niet, dat is wel mooi :+
Bizar hoe dit niet gepakt is door de beveiliging. Zoveel vuurwerk. Daar moeten koppen rollen!

:+

per aspera ad astra

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01

OMX2000

By any means necessary...

LET’S GO!!! ❤️🤍🖤

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:43:
[...]

ik heb Traoré ipv Klaassen. Als 1e doelpunt maker tenminste, bij vbp
ok, had. dan maar Weghorst. al snap ik echt niet om met hem en Akpom te beginnen. Weghorst is geen speler die eens even lekker op een counter kan loeren en Akpom geen speler die bij balbezit eens even de linksback uit gaat spelen.

• Millie-ano
  • Niet online
0-1 ... 05" minuut. Bekertje ... En iedereen kan weer naar huis

• carpebios
Zei hij nou, ik wil wisselen tegen Makkelie? Dat wordt 3 wedstrijden schorsen!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hup Ajax!!
Let's gooo :*)

• carpebios
Het fluiten is weer begonnen, 1 seconden bezig :D

• carpebios
En wie niet springt is een Jood....

• Millie-ano
  • Niet online
Nergens voor nodig

[ Voor 88% gewijzigd door Outerspace op 30-10-2024 20:02 ]

• Quad

Quad

Doof

Ik vind die paal ten hoogte van de middenlijn wel irritant in beeld staan.

nggyu nglyd

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:27
Millie-ano schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:04:
Benieuwd welke leden hier komende 90 minuten stil zijn en na het billenknijpen onder het hoedje vandaan komen.
Voor mij is dit forum vermakelijk tijdverdrijf tijdens het billenknijpen. Als Feyenoord supporter nooit gerust op een wedstrijd tegen Ajax.

• carpebios
Dat was toch geen overtreding?

• Millie-ano
  • Niet online
Voor mij al een paar jaar zelfkastijding als Ajax kijker

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Beide kanten op niet, maar denk dat de arbitrage de boel kort wil houden vanavond.

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:26
Quad schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:05:
Ik vind die paal ten hoogte van de middenlijn wel irritant in beeld staan.
Het zijn er drie zelfs, dus ook als er leuke actie is rondom de doelen moet je 'm maar wegdenken ofzo :'(

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Wat een fout weer

• carpebios
Wat gebeurd hier hahahaha.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ti Ta Taylor!!!!

• Millie-ano
  • Niet online
Millie-ano schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:02:
Nou laat dat bekertje op veld maar komen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:47
Cadeautje, maar wel mooi gedaan ook van Taylor

BAM

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-01 08:49
Tijd voor Bijlow

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat een slechte keuze van Wellenreuter, prima afgwerkt daarna overigens.

• carpebios
En geel voor die overtreding toch?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Millie-ano schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:02:
Jammer joh, het was de 6e :+

• donleone83
Wat is Wellenreuther toch een ongelofelijke schijtkeeper. Duizend procent fout. Bijlow alsjeblieft zo snel mogelijk terug in de basis.

• Dingdong
Lekker hoor

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:39

ST10©DE

Dus.............

Vos schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 17:21:
[...]

En die verklaring was? Ik vind Weghorst geen basis materiaal, prima als invaller.
Dat Brobbey veel beweeglijker is en de verdedigers meer moe maakt. En dat Weghorst dan kan toeslaan als de verdedigers (en Brobbey) moe zijn .

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:47
donleone83 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:10:
Wat is Wellenreuther toch een ongelofelijke schijtkeeper. Duizend procent fout. Bijlow alsjeblieft zo snel mogelijk terug in de basis.
Mwah, Bijlow zou bij het uitkomen uit de goal al geblesseerd raken he. :+

• chim0
BOEM!

• carpebios
Of internet explorer, of je loopt heel erg voor.

• Dingdong
Die stilte was wel even echt lekker :)

• Quad

Quad

Doof

Helaas goal gemist. }:|

nggyu nglyd

• chim0
carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:12:
[...]

Of internet explorer, of je loopt heel erg voor.
Haha sorry loopt erg achter ja. Zal het voor me houden, snap dat het vervelend is. :*

• carpebios
chim0 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:13:
[...]

Haha sorry loopt erg achter ja. Zal het voor me houden, snap dat het vervelend is. :*
O geen last van hoor! Maar dacht mijn stream via Delta loopt wel erg achter :+

• donleone83
Dat is gewoon geel man.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hij loopt alweer. Goed gezien Makkelie.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-01 09:08
Superkiwi schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:14:
Hij loopt alweer. Goed gezien Makkelie.
Tuurlijk, volgende keer de bal nog echt spelen en dan is het helemaal akkoord.

• carpebios
Dat publiek, dat is toch een genre apart hoor. Altijd boos en fluiten.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-01 13:05
Luister naar de radio (is gewoon leuker), wel grappig dat een Rotterdammer (Arman Avsaroglu) en Amsterdamse (Suze van Kleeff) bij Langs De Lijn het commentaar doen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
Ik snap niet dat Feyenoord Ajax zo aan de bal laat.

• Vos

Vos

AFCA

ST10©DE schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:11:
[...]

Dat Brobbey veel beweeglijker is en de verdedigers meer moe maakt. En dat Weghorst dan kan toeslaan als de verdedigers (en Brobbey) moe zijn .
Ben ik het wel eens ja.

• donleone83
carpebios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:16:
Ik snap niet dat Feyenoord Ajax zo aan de bal laat.
Eens. Ze zetten veel te laat druk op de bal. Laten Ajax tot diep op eigen helft komen.

• DutchOwnage
Feyenoord staat niet goed lijkt het wel. En Read weet zich ook geen raad...
Pagina: 1 ... 92 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken