Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 302 Laatste
Acties:
  • 477.582 views

Onderwerpen

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
loewie1984 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:53:
Wel schandalig eigenlijk dat geen een spits een goal gemaakt heeft bij Ajax
Ze winnen 4-0 in Europa en dan kom je hiermee? _O- :+

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik vind het anders wel een lollige constatering. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:58

Quad

Doof

Wat een amateurisme bij de analyse. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:49
Sjonge idd, 'we zijn live, koekoek' haha

• Quad

Quad

Doof

loewie1984 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:53:
Wel schandalig eigenlijk dat geen een spits een goal gemaakt heeft bij Ajax
Beetje het nadeel van een aanspeelpunt als Brobbey en Weghorst.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:38

gws24

Thinking is hard!

Staan we eindelijk weer een keer bovenaan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kIAStCOdQb4iZEQ1yLkbVBLz_1w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ICrVMzqWkcRuBKLp1Bkjn7Z2.png?f=fotoalbum_large

En boven AZ en Twente ;-)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Mooi dat Ajax heeft gewonnen en goed voor de coëfficiënt. Dat begon namelijk wel erg slecht met Feyenoord en PSV.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:30
Prima wedstrijd van Ajax met veel energie. Bij balverlies hadden ze de bal eigenlijk zo weer terug door goed collectief druk te zetten. Wat je wel echt nodig hebt is gewoon een creatieve middenvelder die wel wat lepe ballen kan geven.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:44
gws24 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:10:
Staan we eindelijk weer een keer bovenaan!

[Afbeelding]

En boven AZ en Twente ;-)
De stropdas met nr. 1 mag weer aan oOo

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 10:55

Vos

AFCA

Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:11:
[...]

Ik moet tot nu toe concluderen dat ze er heel weinig van kunnen. Naar de juiste kleur spelen is al lastig.
Makkelijk he scorebordjournalistiek ;)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:26
AMARONE schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 00:23:
Prima wedstrijd van Ajax met veel energie. Bij balverlies hadden ze de bal eigenlijk zo weer terug door goed collectief druk te zetten. Wat je wel echt nodig hebt is gewoon een creatieve middenvelder die wel wat lepe ballen kan geven.
Dat inderdaad.
Daarom hebben ze het mi goed gedaan : het collectief, gewoon pressen met zijn allen en terug verdedigen met zijn allen. Energie erin leggen.
Zo moet je spelen wil je wat bereiken.

Mist ook inderdaad wat creativiteit. Berghuis is de enige die dat een beetje kan. Het spel is wat te voorspelbaar.
Gelukkig heb je vleugels die een man uit kunnen spelen, compenseert dat wat

Verder voor de rest is dit Ajax echt beter geworden en gegroeid. Farioli heeft de luiheid er ook wat uitgehaald heb ik het idee

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 27-09-2024 09:49 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54
Zo dan. Fijn dat Ajax in de EL een succes kent. Goed voor het NL voetbal.

Maar ik snap niet zo goed hoe. Pas nog door een scheidsrechterlijke dwaling niet verloren van Ga vooruit Adelaars, en dan nu Besiktas oprollen?

Is Kowet zo goed geworden?

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 26 september 2024 @ 22:51:
Opzich niet erg toch als we weer veel Sierd krijgen. Als hij maar weer in z'n prime komt zoals in 2018/2019
Sierd begint een karikatuur van zichzelf te worden. Zijn naamsverbasteringen, zijn eettips en al die andere O.B begint zeer vervelend te worden. Nog los van al die andere fouten die hij maakt. Gelukkig ben ik in de omstandigheid uit te wijken naar alternatieven zoals de Belg of de Brit. Sierd mag wat mij betreft naar zijn zolder verhuizen en daar blijven

• RCBL
  • Niet online
AMARONE schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 00:23:
In de MLS loopt er wel eentje rond die goed bij Ajax zou passen. Door Koeman bij Barcelona aan de kant geschoven omdat ze de Jong hadden gekocht, maar een prachtvoetballer die creatief is en een aanwinst zou zijn en betaalbaar is denk ik. Riqui Puig. Zoek maar eens op Youtube

• Trishul
LZ86 schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:28:
Zo dan. Fijn dat Ajax in de EL een succes kent. Goed voor het NL voetbal.

Maar ik snap niet zo goed hoe. Pas nog door een scheidsrechterlijke dwaling niet verloren van Ga vooruit Adelaars, en dan nu Besiktas oprollen?

Is Kowet zo goed geworden?
Enerzijds het Gio effect :+
Zonder gekkigheid, instelling tegen GAE was gewoon niet goed. Teveel onder de indruk van de vijandige sfeer in de Adelaarshorst zoals dat al jaren gaat. Ajax moet gewoon daar niks van aantrekken en zoals gisteren gewoon vol de druk erop zetten.
Spelen met Brobbey en Baas gisteren i.p.v. Weghorst en Kaplan tegen GAE scheelt ook wat.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Trishul schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:46:
[...]

Enerzijds het Gio effect :+
Zonder gekkigheid, instelling tegen GAE was gewoon niet goed. Teveel onder de indruk van de vijandige sfeer in de Adelaarshorst zoals dat al jaren gaat. Ajax moet gewoon daar niks van aantrekken en zoals gisteren gewoon vol de druk erop zetten.
Spelen met Brobbey en Baas gisteren i.p.v. Weghorst en Kaplan tegen GAE scheelt ook wat.
Ik denk dat het meer komt omdat Ajax in het buitenland nog steeds een grote naam is, in de Eredivisie weten de clubs inmiddels dat er wat te halen valt.

• JanW
  • Laatst online: 08:44
Tristan Wins schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:37:
[...]

Ik denk dat het meer komt omdat Ajax in het buitenland nog steeds een grote naam is, in de Eredivisie weten de clubs inmiddels dat er wat te halen valt.
En je denkt dat Gio en Van Gastel de Eredivisie niet volgen en niet hebben gezien hoe Go Ahead en NAC tegen Ajax punten hebben gepakt?

Er zijn denk ik een paar factoren die mee spelen. De ambiance is er daar één van. Ajax in een vijandige omgeving zoals de Adelaarshorst of Rat Verlegh Stadion vs Ajax thuis is een wereld van verschil, helaas. Daarnaast klopte de instelling vanavond wel. Tegen Go Ahead schakelen sommige gasten toch weer terug naar 80% of minder. En dan leg je het af.

Derde punt is de opstelling, gisteren begonnen ze met hun sterkste opstelling. Niemand gespaard en dan zie je dat ze goed ingespeeld raken. Brobbey of Weghorst scheelt in de opbouw heel veel.

Gisteren ging iedereen op 100% erin, was de opstelling goed en de ambiance in de Arena was heel erg goed.

Verwijderd

RCBL schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:44:
In de MLS loopt er wel eentje rond die goed bij Ajax zou passen. Door Koeman bij Barcelona aan de kant geschoven omdat ze de Jong hadden gekocht, maar een prachtvoetballer die creatief is en een aanwinst zou zijn en betaalbaar is denk ik. Riqui Puig. Zoek maar eens op Youtube
Puig werd pas doorgeschoven naar Barca 1 toen De Jong er in juni 2020 een maandje uit lag en hij vertrok pas een jaar na dat Koeman was ontslagen. Volgens de officiele cijfers van de MLS zat Puig een maand voor zijn contract verlenging op 2,5 miljoen exclusief. Goede speler, waarom denk je dat hij haalbaar is?

• D-e-n
  • Laatst online: 07:23
JanW schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:45:
[...]

En je denkt dat Gio en Van Gastel de Eredivisie niet volgen en niet hebben gezien hoe Go Ahead en NAC tegen Ajax punten hebben gepakt?

Er zijn denk ik een paar factoren die mee spelen. De ambiance is er daar één van. Ajax in een vijandige omgeving zoals de Adelaarshorst of Rat Verlegh Stadion vs Ajax thuis is een wereld van verschil, helaas. Daarnaast klopte de instelling vanavond wel. Tegen Go Ahead schakelen sommige gasten toch weer terug naar 80% of minder. En dan leg je het af.

Derde punt is de opstelling, gisteren begonnen ze met hun sterkste opstelling. Niemand gespaard en dan zie je dat ze goed ingespeeld raken. Brobbey of Weghorst scheelt in de opbouw heel veel.

Gisteren ging iedereen op 100% erin, was de opstelling goed en de ambiance in de Arena was heel erg goed.
Is dit ook niet een kwestie van wisselvalligheid die momenteel bij de huidige status van Ajax hoort, een team in opbouw zonder dubbele bezetting? PSV kan het zich veroorloven even wat gas terug te nemen in de eredivisie, Ajax niet.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11 20:44

Superkiwi

Hoi doei

Ik zoek me een ongeluk op Youtube naar een (Nederlandse) samenvatting van Ajax-Besiktas maar ik krijg alleen maar prutresultaten te zien :/
Heeft er iemand misschien een linkje naar een fatsoenlijke samenvatting?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ADDG
  • Laatst online: 00:25
Superkiwi schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:18:
Ik zoek me een ongeluk op Youtube naar een (Nederlandse) samenvatting van Ajax-Besiktas maar ik krijg alleen maar prutresultaten te zien :/
Heeft er iemand misschien een linkje naar een fatsoenlijke samenvatting?
Op het youtube kanaal van Ziggosport staat een samenvatting https://youtu.be/6TuSh0-fs8o?feature=shared

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ADDG schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:24:
[...]

Op het youtube kanaal van Ziggosport staat een samenvatting https://youtu.be/6TuSh0-fs8o?feature=shared
Danku! _/-\o_

Ik keek op hun kanaal en zag dat de laatste video van 4 maanden geleden was. Iets gaat er hier niet helemaal goed...
Misschien omdat hier (Curaçao) alles érg langzaam gaat, dat de ambtenaren de video nog niet hebben verwerkt :+

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tristan Wins schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 12:37:
[...]

Wat mij betreft gewoon motivatie problemen/gemakzucht. Gaan ze tegen Go Ahead volle bak dan krijgen die het ook gewoon erg lastig.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:17:
[...]

Wat mij betreft gewoon motivatie problemen/gemakzucht. Gaan ze tegen Go Ahead volle bak dan krijgen die het ook gewoon erg lastig.
KFJ was daar eerlijk over. Europees en thuis doet gewoon wat extra, en daardoor waren ze nu overal op tijd in plaats van te laat en ging de beuk er wat meer in.

Je kunt mij niet kwader krijgen dan zo aantreden als tegen kowet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 18:34:
[...]

KFJ was daar eerlijk over. Europees en thuis doet gewoon wat extra, en daardoor waren ze nu overal op tijd in plaats van te laat en ging de beuk er wat meer in.

Je kunt mij niet kwader krijgen dan zo aantreden als tegen kowet.
En dat van een speler die net komt kijken, die kan zich dus al niet motiveren voor een zaterdagavond in Deventer? Hop naar Jong Ajax op de bank. Kijken of ie zich dan kan motiveren.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:15:
[...]

En dat van een speler die net komt kijken, die kan zich dus al niet motiveren voor een zaterdagavond in Deventer? Hop naar Jong Ajax op de bank. Kijken of ie zich dan kan motiveren.
Of hij sprak niet per se voor zichzelf maar vanuit jeugdige ongeremdheid voor de groep.
Ik weet dat je geen fan bent zo maar hij is echt niet de oorzaak van alles. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Trishul
Conditionering vanuit hogerop zal ook meespelen. Dat zag je tijdens de kwalificatie reeks ook. Daardoor puntverlies tegen bv. NAC. Ajax moest een zou de EL halen. Tegen GAE pech van het gemis van 2 basisspelers (Brobbey en Berghuis).

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ADDG schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 15:24:
[...]

Dat wordt toch eventjes geduld hebben :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1yB-3U0_ke516_Wvw1w4w8lewk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5JT2OWxuZsPND4ibeoBrUqYG.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkig geeft Ziggo in de titel het resultaat al weg. Stelletje pannenkoeken...

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 19:40:
[...]

Of hij sprak niet per se voor zichzelf maar vanuit jeugdige ongeremdheid voor de groep.
Ik weet dat je geen fan bent zo maar hij is echt niet de oorzaak van alles. ;)
Dat hij de oorzaak van alles is zeg ik ook niet. Dat hij heel erg veel mist om speler in Ajax 1 te zijn wel.

• RCBL
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 14:42:
[...]

Puig werd pas doorgeschoven naar Barca 1 toen De Jong er in juni 2020 een maandje uit lag en hij vertrok pas een jaar na dat Koeman was ontslagen. Volgens de officiele cijfers van de MLS zat Puig een maand voor zijn contract verlenging op 2,5 miljoen exclusief. Goede speler, waarom denk je dat hij haalbaar is?
Met haalbaar bedoel ik financieel. Puig wou zelf dolgraag blijven bij Barcelona,echter Koeman wou m niet meer hebben. Of Puig zou willen is natuurlijk koffiedik kijken. Voor Puig zou het wellicht een mooie tussenstap betekenen om een stap naar een grote europese topclub te maken. Misschien Barcalona zelf wel.. ;)

Voor Ajax zou hij zeker kwa creativiteit en spelinzicht een hele goede aanwinst zijn. Op dit moment mis ik dat bij Ajax.

• carpebios
  • Laatst online: 09:11
Sorry dat ik post in het matige mannen voetbal topic voor Ajacieden :+

Maar hoe kon die niet zitten voor PSV!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:37:

Dat heb ik nu bij die kans voor Willem II.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 18:17

Agent47

I always close my contracts.

carpebios schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:37:
Sorry dat ik post in het matige mannen voetbal topic voor Ajacieden :+

Ho ho dat mag je niet zeggen hier ! :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• carpebios
Agent47 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:52:
[...]

Ho ho dat mag je niet zeggen hier ! :+
Ik wil ook liever dat hij zit voor PSV. Maar PSV laat het weer afweten :(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:52:
[...]

Ik wil ook liever dat hij zit voor PSV. Maar PSV laat het weer afweten :(
Ach psv maakt het in ieder geval vaak wel af. Mijn club heeft 3 leuke jaren gehad maar we gaan weer terug naar 2006-2017. Net winnen of punten laten liggen in uit wedstrijden.

• carpebios
Agent47 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 16:58:
[...]

Ach psv maakt het in ieder geval vaak wel af. Mijn club heeft 3 leuke jaren gehad maar we gaan weer terug naar 2006-2017. Net winnen of punten laten liggen in uit wedstrijden.
Ja dat is echt zonde! Hoop dat ze wel blijven aanhaken, want het Nederlands voetbal is echt belabberd aan het worden buiten de ED.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Lekker hakken en zagen in Tilburg.

WoT stats

• carpebios
ElPaco schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 17:07:
Lekker hakken en zagen in Tilburg.
Ivan start goed! PSV is weer op 80% aan het voetballen lijkt het wel. Voor je het weet staat het opeens 1-0.

• OMX2000
  • Laatst online: 18-11 20:22

OMX2000

By any means necessary...

Leuker als Willem II wint. Maar of dat gebeurd…

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• carpebios
Deze sandwich is toch ook gewoon geel?

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• carpebios
Bakayoko, nu is het afgelopen :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

[ Voor 73% gewijzigd door carpebios op 28-09-2024 17:56 ]

• carpebios
BakaNONO zeg maar dat schot.

• carpebios
Tegenvaller voor dinsdag.

• Agent47

Agent47

Psv is niet best, maar Willem II doet weinig.

• carpebios
Agent47 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:04:
Psv is niet best, maar Willem II doet weinig.
Met Bakayoko heb je geen rechtervleugel meer waar je via kan aanvallen.

• Agent47

Agent47

carpebios schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:05:
[...]

Met Bakayoko heb je geen rechtervleugel meer waar je via kan aanvallen.
Die heeft het soms wel maar vaak niet hè? Beetje de paixao van psv :P

• carpebios
mooi dat opgefokte publiek

• carpebios
En weeeeeer een afzwaaier van Bakayoko, waarom is die erin gekomen?

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 28-09-2024 18:20 ]

• Agent47

Agent47

Zakelijke overwinning psv

• carpebios
Dat is mooi positief verwoord ;)

• Agent47

Agent47

Die gast staat letterlijk op z’n voet. Geen penalty. Oh wacht Nijhuis fluit

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:19
Agent47 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 18:52:
Die gast staat letterlijk op z’n voet. Geen penalty. Oh wacht Nijhuis fluit
De verbinding met de VAR is vast weer weg. Tot nu toe elke wedstrijd gedoe, doe dan geen VAR.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Wees blij dat "we" Higler niet hebben :X . Dan nog 10 keer liever Nijhuis.

• Agent47

Agent47

Ik ben die Nijhuis zo zat met z’n show

• Agent47

Agent47

Vieze overtreding waar ook geen kaart voor komt

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 09:43
Nijhuis fluit weer belachelijk. Maar laat dat geen excuus zijn. Feyenoord is weer veel beter maar vergeet uit drie reuzegrote kansen te scoren.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-11 20:19
Agent47 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:13:
Ik ben die Nijhuis zo zat met z’n show
Inderdaad, Beelen geel geven voor eigenlijk niets en nu vol op de voet stappen van Nec en dan door laten spelen. Wat een gedoe in de wedstrijden van Feyenoord.

• Agent47

Agent47

Tuurlijk

• jbdeiman
Zeker, zelf kansen niet maken en direct de eerste de beste kans tegen weer een goal. Wat is er toch aan de hand?!

• donleone83
En weer. Wellenreuther moet die bal gewoon altijd hebben in de korte hoek. Zijn reach is gewoon bij lange na niet groot genoeg. Klote keeper. Klote Feyenoord.

• Agent47

Agent47

jbdeiman schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:21:
[...]

Zeker, zelf kansen niet maken en direct de eerste de beste kans tegen weer een goal. Wat is er toch aan de hand?!
Riep ik al eerder. Feyenoord tijdperk 2006-2017 is terug

• DutchOwnage
Lekker dan.

Ook Wellenreuther ziet er hier niet heel lekker uit.

• donleone83
DutchOwnage schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:21:
Lekker dan.

Ook Wellenreuther ziet er hier niet heel lekker uit.
Ik ga het maar gewoon zeggen: bijna alle tegengoals dit jaar waren houdbaar.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54
Kutfeyenoord.

70% balbezit, en alsnog achter.... Wat een kutseizoen

• DutchOwnage
LZ86 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:24:
Kutfeyenoord.

En toch zie ik ze het nog wel rechtrekken. Moet toch iig wel 1 keer een goaltje opleveren dat overwicht?

• donleone83
DutchOwnage schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:25:
[...]

En toch zie ik ze het nog wel rechtrekken. Moet toch iig wel 1 keer een goaltje opleveren dat overwicht?
Nee dit is de ideale situatie voor NEC en Feyenoord kan in zo’n wedstrijd nog 1000 minuten spelen en nog steeds niet scoren. NEC hangt lekker achter de bal en hoeft niets meer, gaat er af en toe gevaarlijk uitkomen. En Feyenoord kan zo’n verdedigende muur niet slechten.

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:24:
Kutfeyenoord.

Feest is compleet als Priske Zerrouki brengt

• D-e-n
Priske lijkt ook geen plan B te hebben. Wedstrijden worden ook niet meer als voorheen omgedraaid

• jbdeiman
Agent47 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:21:
[...]

Riep ik al eerder. Feyenoord tijdperk 2006-2017 is terug
Dit vind ik wel wat overdreven, daar zat niets in, dat zit er hier wel. Ik vind het meer een deel van de Slot periode lijken, waarbij je wel wat kansen bij elkaar speelt, niet scoort en direct alle kansen tegen leiden tot een goal tegen.
In die zin zit het niet mee, neemt niet weg dat Wellenreuter niet zo degelijk keept als vorig seizoen. Toch de spanning of druk dat Bijlow er zo dichtbij staat/ misschien wel beter is waar hij niet mee om kan gaan?

• DutchOwnage
D-e-n schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 19:44:
Priske lijkt ook geen plan B te hebben. Wedstrijden worden ook niet meer als voorheen omgedraaid
Dit inderdaad.

• DutchOwnage
Lullig om te zeggen want eigen jeugd maar Milambo heeft ook nog werkelijk niks goed gedaan.

• Agent47

Agent47

Feyenoord kan ook nooit fatsoenlijke corners nemen

• DutchOwnage
Godsgeklaagd dat NEC tien keer beter uit de kleedkamer komt dan Feyenoord.

Op deze manier zie ik het erg somber in.

[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 28-09-2024 20:06 ]

• D-e-n
Laffe wissels weer. De enige keer dat Priske aanvallend heeft gewisseld was toen hij voor stond en het juist niet moest

• Agent47

Agent47

Paixao mag gewoon blijven staan. Wat een grap.

• Vos

Vos

AFCA

Agent47 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:06:
Paixao mag gewoon blijven staan. Wat een grap.
Is toch gewisseld? Er zijn wel meer kandidaten voor een wissel.

Ow nee toch niet gewisseld. Meende dat hij ook één van de twee was.

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 28-09-2024 20:10 ]

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:40

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DutchOwnage schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:05:
Godsgeklaagd dat NEC tien keer beter uit de kleedkamer komt dan Feyenoord.

Op deze manier zie ik het erg somber in.
Niet wat je wil zien, maar NEC wil natuurlijk liever snel de tweede treffer hebben.

Best kans dat Feyenoord zo wat meer overmacht op het veld krijgt als NEC wat vermoeid wordt.

Maar Feyenoord is wel kwetsbaar dat zeker.

Tweakers Discord

• DutchOwnage
Nee, tis echt gruwelijk slecht. Als passjes over 5 meter al niet meer aankomen.

• Agent47

Agent47

En dit is ook niks?!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Nee,
Goed gezien van Nijhuis

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• Agent47

Agent47

964C2 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:15:
[...]

Nee,
Goed gezien van Nijhuis
Schei uit hoor. Schone was te laat en Verdonk stond in de eerste helft vol op de voet.

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:10
Ik dacht dit niveau komt niet meer voor bij Feyenoord na de Slot periode, maar dit kan echt niet, zo slecht er zit geen enkel idee achter, alles is heel onnauwkeurig. Los zand.

• D-e-n
En weer een poppetje voor een poppetje. We hebben dus kennelijk, net als zo vaak voor Slot, weer een trainer te pakken die niet doorheeft dat je af en toe tactisch moet ingrijpen als je wat wilt forceren

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Waarom brengt de trainer Zerrouki niet voor meer power ?

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• D-e-n
Expected goals 0,3. Dat zegt genoeg. Wieberen met die trainer. Op deze manier verliezen we ook van Twente en is de schade met de Kerst al niet te overzien

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Het is weer niet om aan te gluren. Ongeloofelijk. Zo slecht.. zo slecht..

• jbdeiman
Agent47 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:17:
[...]

Schei uit hoor. Schone was te laat en Verdonk stond in de eerste helft vol op de voet.
Ik vond dit ook geen strafschop maar Nijhuis is wel weer lekker bepalend aan het fluiten. Zonet liggende dan twee, maar die van Nec komt van achter de Feyenoorder, pakt wat vast ze vallen beiden, nec gaat er met de bal vandoor en dat is dan weer niets. Andersom bij ieder wissewasje wil die wel fluiten. Wat wil Nijhuis hier laten zien vandaag?

En waarom gaat Moussa hier voor eigen succes. Was zoveel meer mogelijk.. >:)

• jbdeiman
Feyenoord speelt zonder vertrouwen. Maar met een keeper die werkelijk nog niets heeft gepakt dit seizoen, meneer Smal die echt niet goed genoeg is, op rechts zonder Geertruida een enorm gat en op het middenveld is het ook allemaal maar slap.

En dan spelen je spitsen ook nog eens als natte kranten. Zo zie je al dat het helemaal nergens op lijkt.

• DutchOwnage
D-e-n schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:21:
Expected goals 0,3. Dat zegt genoeg. Wieberen met die trainer. Op deze manier verliezen we ook van Twente en is de schade met de Kerst al niet te overzien
Met de kerst staat John de Wolf voor de groep om de schade nog enigzins te beperken en een Conference League plekje veilig te stellen.

God wat is dit slecht.

• jbdeiman
Nu ook weer, dit op schöne is ook niets maar dan wel weer fluiten. Totaal onnavolgbare beslissingen van Nijhuis.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:40

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Feyenoord draait het inderdaad niet om en niemand voorin die het verschil kan maken.

Die mis je nu wel, beetje iemand die de rust en overzicht houdt mis je ook wel.

Tweakers Discord

• jbdeiman
En balverlies na vasthouden van Nec, weer niet fluiten. Het is wel echt nog slechter van niveau dan Feyenoord en dat wil wat zeggen deze wedstrijd.

• D-e-n
DutchOwnage schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:26:
[...]

Met de kerst staat John de Wolf voor de groep om de schade nog enigzins te beperken en een Conference League plekje veilig te stellen.

God wat is dit slecht.
En dat is dan een technische wanprestatie, vergelijkbaar met hoe Ajax is weggezakt. De erfenis van Slot is verkwanseld.

• DutchOwnage
Slot staat bovenaan in de Premier League...

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:28:
[...]

En dat is dan een technische wanprestatie, vergelijkbaar met hoe Ajax is weggezakt. De erfenis van Slot is verkwanseld.
We geven de gifbeker graag door ;) De zooi bij Ajax was/is echter wel wat groter van omvang.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 28-09-2024 20:29 ]

• Agent47

Agent47

Feyenoord neemt de rol van Ajax over van vorig seizoen

• OMX2000
  • Laatst online: 18-11 20:22

OMX2000

By any means necessary...

D-e-n schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:28:
[...]

Wanbeleid. Dit is DtK aan te rekenen. Hij heeft Priske aangesteld, en hem opgezadeld met een brakke selectie.

Ze MOETEN snel een TD aanstellen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• D-e-n
OMX2000 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:31:
[...]

Wanbeleid. Dit is DtK aan te rekenen. Hij heeft Priske aangesteld, en hem opgezadeld met een brakke selectie.

De basis van de selectie was nog steeds de groep van Slot. Want zelfs met Geertruida was het al een puinzooi. Priske heeft alle vastigheid die er nog wel was vakkundig uitgesloopt

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 20:31:
[...]

DTK had vorig jaar al een TD aan moeten stellen.

Pagina: 1 ... 66 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken