[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 302 Laatste
Acties:
  • 477.581 views

Onderwerpen

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:17

Agent47

I always close my contracts.

Vanavond Ajax - Besiktas. Ben heel benieuwd. Beide zijn totaal niet in goede doen.

[ Voor 197% gewijzigd door Agent47 op 26-09-2024 08:09 ]

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Verwijderd

Agent47 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:01:
Mag ik trouwes nog wel even mijn mening geven?

Wederom schandalig dat het bij AZ niet vol zat gisteren. AZ is een leuke ploeg, maar die gaan echt niet hoger komen dan dit. Hooguit nog een keer kampioen, ongetwijfeld.
Toeschouwers: 16.371

Dat zijn er net zoveel als 15 jaar geleden thuis tegen Arsenal in de CL en dat om kwart voor zeven.

• Agent47

Agent47

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:30:
[...]

Toeschouwers: 16.371

Dat zijn er net zoveel als 15 jaar geleden thuis tegen Arsenal in de CL en dat om kwart voor zeven.
Toen ik gisteren op tv keek, en tevens in de samenvatting van de wedstrijd:

0:02, 0:04 & 0:33

https://www.youtube.com/watch?v=JLvabSU2lvo

Misschien zijn dat de verkochte kaarten en konden mensen toch niet?

Verwijderd

Dat is wel erg leeg, er zullen velen met passe-partout deze wedstrijd hebben overgeslagen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Agent47 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:39:
[...]

Toen ik gisteren op tv keek, en tevens in de samenvatting van de wedstrijd:

0:02, 0:04 & 0:33

https://www.youtube.com/watch?v=JLvabSU2lvo

Misschien zijn dat de verkochte kaarten en konden mensen toch niet?
Of de wedstrijd begon gewoon om een klotetijd en veel mensen waren nog onderweg naar het stoeltje? Toen ik ergens tussen zes en zeven over straat liep zag ik ook nog mensen met een sjaaltje om op de fiets beulen om richting het stadion te gaan.

Anders klik je even echt door het filmpje heen en dan zie je verderop dat de tribunes gewoon rammetje vol zitten als de wedstrijd echt onderweg is. Je trekt nu wel erg snel conclusies moet ik zeggen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:48:
[...]

Of de wedstrijd begon gewoon om een klotetijd en veel mensen waren nog onderweg naar het stoeltje? Toen ik ergens tussen zes en zeven over straat liep zag ik ook nog mensen met een sjaaltje om op de fiets beulen om richting het stadion te gaan.

Anders klik je even echt door het filmpje heen en dan zie je verderop dat de tribunes gewoon rammetje vol zitten als de wedstrijd echt onderweg is. Je trekt nu wel erg snel conclusies moet ik zeggen. :)
Kan inderdaad beide kanten op gaan. De camera filmt ook vanaf de tribune waar in het begin wel gefilmd werd op mijn genoemde shots.

P.s. Akkoord met de klotetijd 8)7

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:05

ZieMaar!

Moderator General Chat
Zo dat was een lekker avondje! Voor het Nederlands voetbal maar natuurlijk vooral voor Twente. Positief spel, durf, fantastische uitsupporters en dan gewoon een punt meenemen. Hadden er met wat mazzel 3 kunnen zijn, maar met wat pech natuurlijk ook gewoon 0, zo eerlijk moeten we ook zijn.

Twente speelde goed, echt goed. Zo’n Regeer is echt een goede speler aan t worden, veel vuile meters, sterk in de duels, als die zijn ontwikkeling doorzet gaat ie ver komen. En dan Van Rooij, weer ijzersterk. Verdedigend tegen Rashford soms wat kwetsbaar, maar die had het ook echt op zijn heupen en gelukkig koppelde hij dat weer ouderwets aan 0 rendement.

Goal van Twente was gewoon goede goal. Schijnbeweging door te draaien, 2 man vrij voor de goal, natuurlijk zet de keeper dan een stap. Doet hij dat niet, dan legt Lammers gewoon af. Dit ziet er wat lullig uit voor Onana, maar 9 van de 10 keer voorkom je als keeper zo een zekere goal. Vooral heel slim van Lammers.

Salah Edine doet het ook goed. Bijt zich vast en brengt aanvallend redelijk wat, lijkt te snappen hoe je Van Bergen benut. Vind de discussie of ie het bij Ajax wel of niet goed zou doen niet zo relevant. Ajax is dit seizoen sterker dan vorig seizoen, maar nog steeds echt niet de oude. Dat maakt de omstandigheden gewoon anders. Twente draait lekker, Ajax nog steeds erg stroef. Speler A rendeert beter een in beter spelende ploeg, speler B neemt een slechtere ploeg op sleeptouw.

Maar goed, de lastigste wedstrijd levert 1 punt op, dus we moeten nu de halve finale wel kunnen halen denk ik :D. Laatste succesje: 10 Nederlanders in de basis! En Unnerstal, die praktisch Nederlands is, de enige buitenlander.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30
Twente heeft echt een mooie ploeg, leuke jonge spelers, waarvan veel jonge Nederlandse spelers. Goede inzet, kwaliteit en een echt team. Ik zie ze dit jaar gewoon meedoen om de titel.

Zero.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11 20:48
FreakNL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:33:
[...]

Ik vond het niet zo geweldig ingeschoten en hij gaat er alleen in omdat Onana verkeerd gokt en ook al verkeerd staat. Een topkeeper mag echt niet zo in de korte hoek geklopt worden.
Als ie in de korte hoek blijft staan, dan schiet Lammers hem door het midden of de lange hoek. Van zo dichtbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cNDrpNeQClo03X9M4N_THqaDzaE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H93BrfDF3TtyR4ibQF2mZQ3E.png?f=user_large

Hier kun je het mooi zien.
Ik zou de schuld vooral bij Eriksen leggen die gewoon heel slap de bal verliest.

[ Voor 26% gewijzigd door Advizor op 26-09-2024 12:40 ]

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-11 15:51

Stimulate14

⭐⭐⭐

Eriksen werd volgens mij ook niet gecoached.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:20:
[...]

Als ie in de korte hoek blijft staan, dan schiet Lammers hem door het midden of de lange hoek. Van zo dichtbij.
Maar dat schijn je niet te begrijpen.
[Afbeelding]

Hier kun je het mooi zien.
Ik zou de schuld vooral bij Eriksen leggen die gewoon heel slap de bal verliest.
Yep, Lammers deed dit echt heel erg slim. In alles leek het alsof ie in de lange hoek zou gaan schieten.

• Focus89
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 27-10 17:41
Jammer dat Owusu-Oduro toch wat fouten blijkt maken, maar wat wel begrijpelijk is als je 20 jaar bent. Het zal AZ soms punten kosten, maar als Martens hem het vertrouwen blijft geven zou het wederom aangeven dat AZ een geweldige jeugdopleiding heeft.
Erg knap waar de club nu staat nadat Dirk Scheringa vertrok.

• Advizor
Benieuwd of Ajax vanavond ook een resultaat kan behalen tegen het nog ongeslagen Besiktas, getraind door Van Bronckhorst. Bij Ajax kan Klaassen niet meedoen in Europa, wat toch een aderlating is. Gaaei en Berghuis zijn geblesseerd.
Zou Farioli 4-4-2 gaan spelen met Brobbey en Weghorst voorin, Akpom daar achter als nr. 10?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:49
Zal niet veel soeps worden denk ik. Selectie mist kwaliteit en breedte voorin en op het middenveld. Kroes heeft Forbs en Bergwijn laten gaan.
Besiktas daarintegen heeft een prima voorhoede met zelfs sterspelers.

• Gonadan

Gonadan

Ajax heeft best kansen, maar het hangt er wel van af met wat voor idee ze het veld op stappen. Tegen GAE werden ze gewoon afgetroefd door een fanatieke en fysieke speelstijl, waar ze in feite al jaren moeite mee hebben om onderuit te voetballen. Die ene wedstrijd zegt niets over hoe het vanavond zal gaan.
Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:50:
Benieuwd of Ajax vanavond ook een resultaat kan behalen tegen het nog ongeslagen Besiktas, getraind door Van Bronckhorst. Bij Ajax kan Klaassen niet meedoen in Europa, wat toch een aderlating is. Gaaei en Berghuis zijn geblesseerd.
Zou Farioli 4-4-2 gaan spelen met Brobbey en Weghorst voorin, Akpom daar achter als nr. 10?
Nee, dat gaat hij niet zomaar doen. Misschien dat hij in de loop van de wedstrijd omschakelt als het niet loopt maar ik verwacht een vergelijkbare start met afgelopen wedstrijden.
Klaassen er niet bij is inderdaad wel een flinke aderlating, en wat mij betreft nóg een reden het aantal middenvelders niet te willen verhogen. Als je dan al met vier middenvelders wilt gaan spelen wil je hem er ook wel echt bij hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Gonadan op 26-09-2024 13:28 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Het enthousiasme over de behaalde resultaten neemt euforische vormen aan. Wel begrijpelijk want we doen weer eens wat positiefs in Europees verband

De deplorabele staat waarin MU verkeert zou ik als parameter ook even meenemen. En Elfsborg?! De nummer 7 in hun competitie?!

Zou bijna gaan roepen: een kinderhand is snel gevuld...

• Advizor
Trishul schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:06:
Kroes heeft Forbs en Bergwijn laten gaan.
Besiktas daarintegen heeft een prima voorhoede met zelfs sterspelers.
Dat valt Kroes toch niet te verwijten? Forbs was niet goed genoeg en Bergwijn.. daar wilde iedereen van af volgens mij.
Je kunt hem wel verwijten dat er geen enkele buitenspeler is gehaald ter compensatie.

• Advizor
Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:26:
Ajax heeft best kansen, maar het hangt er wel van af met wat voor idee ze het veld op stappen. Tegen GAE werden ze gewoon afgetroefd door een fanatieke en fysieke speelstijl, waar ze in feite al jaren moeite mee hebben om onderuit te voetballen. Die ene wedstrijd zegt niets over hoe het vanavond zal gaan.
Nee die ene wedstrijd niet. Maar wel over een langere periode, is het nog steeds niet al te best.
Dus 3 punten pakken vanavond zou knap zijn.

• Trishul
Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:02:
[...]

Dat valt Kroes toch niet te verwijten? Forbs was niet goed genoeg en Bergwijn.. daar wilde iedereen van af volgens mij.
Je kunt hem wel verwijten dat er geen enkele buitenspeler is gehaald ter compensatie.
Farioli wilde Forbs graag behouden. Forbs was soms te snel voor zijn balcontrole, maar had een goede voorzet in huis. Statistisch gezien ook vaak het hoogste aantal keypasses geloof ik.
Eerst Forbs laten gaan en 5 voor twaalf ook nog Bergwijn terwijl je niks fatsoenlijks in tussentijd geregeld hebt vind ik toch wel een klap in het gezicht van de trainer.

• Gonadan

Gonadan

Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:03:
Nee die ene wedstrijd niet. Maar wel over een langere periode, is het nog steeds niet al te best.
Dus 3 punten pakken vanavond zou knap zijn.
Het is een team in opbouw, dus uiteraard is het al een langere periode niet best. Maar je had het over de opstelling ineens omgooien om maar alle spitsen er tegelijk in te kunnen gooien. Dat is een nogal rigoureuze actie die sinds GAE vaker geopperd is maar zie ik geen brood in. Een extra spits opstellen ten koste van een niet bestaande vleugel kan ik nog wel inkomen.
Die uitglijder tegen GAE was vervelend maar we hebben nog geen een keer gewoon even echt lekker met Brobbey kunnen spelen, het lijkt me dat we dat eerst eens gaan proberen voordat alles omgegooid wordt.
Helaas is Klaassen er niet bij want die zie ik wel lekker samen werken met Brobbey.
Trishul schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:10:
Farioli wilde Forbs graag behouden. Forbs was soms te snel voor zijn balcontrole, maar had een goede voorzet in huis. Statistisch gezien ook vaak het hoogste aantal keypasses geloof ik.
Eerst Forbs laten gaan en 5 voor twaalf ook nog Bergwijn terwijl je niks fatsoenlijks in tussentijd geregeld hebt vind ik toch wel een klap in het gezicht van de trainer.
Forbs gaf graag voor, maar hoeveel van die voorzetten waren ook daadwerkelijk gevaarlijk en goed op maat? En hoeveel ballen heeft hij verloren door over de achterlijn struikelen of een verkeerde voorzet? Prestaties baseren op statistiek kan eigenlijk al lastig, maar neem dan wel alle statistieken mee als je het toch wilt doen.
Forbs was echt niet goed genoeg, ook niet voor Farioli.

En Kroes had op zich wel wat geregeld, maar dat is helaas mislukt. Dat het allemaal zo krap kwam dat ze nu met legen handen staan kan je hem op zich nog wel verwijten, maar het is nooit de intentie geweest om zonder een tweede linksbuiten te komen zitten. En daarmee vind ik 'een klap in het gezicht' stemmingmakerij. Het is gewoon heel ongelukkig verlopen en daar baalt hij zelf net zo hard van.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 10:55

Vos

AFCA

Agent47 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:01:
Vanavond Ajax - Besiktas. Ben heel benieuwd. Beide zijn totaal niet in goede doen.
Besiktas plek 3 met 2 verliespunten in de competitie. Eind vorig seizoen laatste verliespot.

Als dat totaal niet in goede doen is :?

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:05

ZieMaar!

Moderator General Chat
Besiktas heeft een typische Turkse selectie, grote, dure namen maar veelal aan de oude kant. Dat kan makkelijk worden, maar als spelers als Joao Mario, Immobile en Rafa Silva t opeens op hun heupen hebben dan kan je ook afgedroogd worden…

• Gonadan

Gonadan

Opstelling Ajax:

Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:51:
Opstelling Ajax:

Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts.
Geen verrassingen inderdaad, opstelling inclusief wissels

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCwQxhO-blKSpKqMn_JQiT-6KLA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IaFJznl4UpxL2ezOcJGKo0Xd.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Trishul
Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:12:
[...]

Het is een team in opbouw, dus uiteraard is het al een langere periode niet best. Maar je had het over de opstelling ineens omgooien om maar alle spitsen er tegelijk in te kunnen gooien. Dat is een nogal rigoureuze actie die sinds GAE vaker geopperd is maar zie ik geen brood in. Een extra spits opstellen ten koste van een niet bestaande vleugel kan ik nog wel inkomen.
Die uitglijder tegen GAE was vervelend maar we hebben nog geen een keer gewoon even echt lekker met Brobbey kunnen spelen, het lijkt me dat we dat eerst eens gaan proberen voordat alles omgegooid wordt.
Helaas is Klaassen er niet bij want die zie ik wel lekker samen werken met Brobbey.

[...]

Forbs gaf graag voor, maar hoeveel van die voorzetten waren ook daadwerkelijk gevaarlijk en goed op maat? En hoeveel ballen heeft hij verloren door over de achterlijn struikelen of een verkeerde voorzet? Prestaties baseren op statistiek kan eigenlijk al lastig, maar neem dan wel alle statistieken mee als je het toch wilt doen.
Forbs was echt niet goed genoeg, ook niet voor Farioli.

En Kroes had op zich wel wat geregeld, maar dat is helaas mislukt. Dat het allemaal zo krap kwam dat ze nu met legen handen staan kan je hem op zich nog wel verwijten, maar het is nooit de intentie geweest om zonder een tweede linksbuiten te komen zitten. En daarmee vind ik 'een klap in het gezicht' stemmingmakerij. Het is gewoon heel ongelukkig verlopen en daar baalt hij zelf net zo hard van.
Nou ja, geen tweede linksbuiten. Je kan niet bouwen op Godts. Rechtsbuiten was ook broodnodig. Veel flank aanvallers kunnen op beide kanten spelen. Alleen Traore gehaald als flank aanvaller. Dat is te weinig. Zodra Forbs verhuurd werd, had Kroes direct een vervanging moeten regelen. Dan kun je nog zeggen van ja maar kwaliteit kost geld. Dat is prima, maar nu heb je niks.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Phew… de vriendelijke barman van het Polonia hotel in Warschau heeft een zender gevonden waar Ajax op wordt uitgezonden… game on 8)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Hmm Hato na een minuut al op het matje bij de scheids. Moet zich ff gedeisd houden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Trishul
Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:03:
Hmm Hato na een minuut al op het matje bij de scheids. Moet zich ff gedeisd houden.
En Baas die binnen een minuut al de bal naar de tegenstander speelt

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:38

gws24

Thinking is hard!

Taylor en scoren blijft toch een probleem

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Niet online
Bang voor de keeper..... |:(

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-11 15:27
Hij kenneth niet....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
Han schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:54:
Phew… de vriendelijke barman van het Polonia hotel in Warschau heeft een zender gevonden waar Ajax op wordt uitgezonden… game on 8)
Ik wou dat ik Pools commentaar had, kan nu na 3 min al niet meer luisteren naar het ongefundeerd gewaffel van Sierd de Vos. Die zegt gewoon even dat de wedstrijd tegen GAE niet goed was door zenuwen voor deze wedstrijd |:( , er even aan voorbijgaand dat GAE al paar jaar thuis nauwelijks te verslaan is door Ajax en gewoon beter was.

• Quad

Quad

Doof

@Pompi ik nam aan dat Sierd dit met een sarcastische ondertoon bedoelt.

Want "wie zal het zeggen" kwam er nog achterna.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 26-09-2024 21:07 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Trishul schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:46:
Nou ja, geen tweede linksbuiten. Je kan niet bouwen op Godts.
Was er een gehaald die voor Godts had gekomen in de rangorde dan had men moord en brand geschreeuwd dat hij Godts in de weg zat. Dus ja, tweede linksbuiten.
Rechtsbuiten was ook broodnodig. Veel flank aanvallers kunnen op beide kanten spelen. Alleen Traore gehaald als flank aanvaller. Dat is te weinig. Zodra Forbs verhuurd werd, had Kroes direct een vervanging moeten regelen. Dan kun je nog zeggen van ja maar kwaliteit kost geld. Dat is prima, maar nu heb je niks.
Van welk geld? Dit cirkeltje blijft de buitenwacht maar herhalen maar er zat simpelweg een groot verschil tussen willen en kunnen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Wisselen! :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• cheiron
  • Laatst online: 23:11
2 Enorme kansen zeg

Flickr PSN ID= cheironnl

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:03
Sierd...
Hate him or love him.

Ik kan hem altijd wel waarderen ook al lult hij soms uit zijn nek.

• Quad

Quad

Doof

Kutcorners, ram dan die bal gelijk achter voor een doeltrap.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Pompi
Deze wedstrijd kan nog wel eens op vechtlust en mentaliteit gewonnen kunnen worden, als je ziet hoeveel energie er nu al in wordt gegooid en hoe het heen en weer gaat.

• Agent47

Agent47

Henderson Fitz Jim en Taylor zijn het alle 3 niet.

• Pompi
Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:10:
Kutcorners, ram dan die bal gelijk achter voor een doeltrap.
In de tweede helft tegen GAE heb ik pas de eerste directe corner van het seizoen gezien, daarvoor waren het veel verschillende varianten. Op zich wel goed dat er eens aandacht aan wordt besteed want was lang niet zo, alleen mag er inderdaad soms wat vaak er 1 voor doel geslingerd worden.

• Quad

Quad

Doof

Pompi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:15:
[...]

In de tweede helft tegen GAE heb ik pas de eerste directe corner van het seizoen gezien, daarvoor waren het veel verschillende varianten. Op zich wel goed dat er eens aandacht aan wordt besteed want was lang niet zo, alleen mag er inderdaad soms wat vaak er 1 voor doel geslingerd worden.
Als vd Boomen erin staat heb je meestal wel een directe corner, de rest lijkt 'm niet te durven nemen terwijl Henderson en Taylor bijv een prima trap ervoor hebben.

Gooi je 'm voor, ben je als aanvallende partij veel meer in her voordeel dan dit. Echt een verschrikking korte corners.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Houd toch op joh, ze zijn dit seizoen met al die varianten al gevaarlijker geweest dan de vorige twee seizoenen bij elkaar met de directe hoekschoppen.
Pompi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:13:
Deze wedstrijd kan nog wel eens op vechtlust en mentaliteit gewonnen kunnen worden, als je ziet hoeveel energie er nu al in wordt gegooid en hoe het heen en weer gaat.
Dat mag dan ook wel eens. Tegen Eagles werd dat vergeten en daarop legden ze het gewoon flink af.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:21
Ajax weer heel anders dan afgelopen weekend. Blijft bijzonder.

• Gonadan

Gonadan

d-vine schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:10:
Sierd...
Hate him or love him.

Ik kan hem altijd wel waarderen ook al lult hij soms uit zijn nek.
Nou dit seizoen heeft hij de helft van de spelers gewoon continu fout. Net had hij alweer niet door dat Baas en Sutalo even andersom stonden, en die lijken nu niet echt op elkaar. Het begint nu wel echt duur de ondergrens te zakken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Brrr Fitz Jim zien spelen doet echt weer pijn aan de ogen. Zo vaak dat hij precies de verkeerde keuze maakt

• Trishul
Hm dat lijkt me niet echt een gele kaart toch?

• Pompi
Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:18:
Houd toch op joh, ze zijn dit seizoen met al die varianten al gevaarlijker geweest dan de vorige twee seizoenen bij elkaar met de directe hoekschoppen.
Je hebt er ook zeker wat aan, al mag er van mij iets meer variatie in. De tegenstander moet er namelijk niet vanuit kunnen gaan dat je altijd kort gaat.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:21:
[...]

Nou dit seizoen heeft hij de helft van de spelers gewoon continu fout. Net had hij alweer niet door dat Baas en Sutalo even andersom stonden, en die lijken nu niet echt op elkaar. Het begint nu wel echt duur de ondergrens te zakken.
Hij gokt gewoon wie er normaliter op die plek staat. Erg irritant.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:23:
[...]

Hij gokt gewoon wie er normaliter op die plek staat. Erg irritant.
Precies dat dus.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Ik vraag mij wel af of Sutalo enige dieptepassing kan geven. Zie ik hem volgens mij nooit doen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:24:
Ik vraag mij wel af of Sutalo enige dieptepassing kan geven. Zie ik hem volgens mij nooit doen.
Doet ie echt wel eens, maar waarom het risico lopen als laag naar bv Traore ook kan?

• cheiron
toolkist schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:22:
Brrr Fitz Jim zien spelen doet echt weer pijn aan de ogen. Zo vaak dat hij precies de verkeerde keuze maakt
Dat is allemaal waar. Maar, hij is ook een van de weinige met een beetje drang naar voren. Dan gaat het wel eens fout.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:25:
[...]

Doet ie echt wel eens, maar waarom het risico lopen als laag naar bv Traore ook kan?
Postbode spelen doet hij maar ik z'n eigen tijd. Steek/crosspasses via de lucht moeten ze wel kunnen lijkt me, verplaatst het spel ook veel sneller dan wat we nu vaak zien.

Ik snap het wel, bal in de ploeg enzo, maar het is dan allemaal niet zo dynamisch en snel.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Kist
Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:24:
Is juist iets wat die dit seizoen al meermaals heeft laten zien. Ook tot gevaarlijke momenten geleid.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Het druk zetten van Besiktas is gewoon erg slecht waardoor Ajax alle tijd heeft in de opbouw. Helaas mist dan een stukje creativiteit op het middenveld en effectiviteit in de voorhoede.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Bertje Traoré, ik vraag me soms echt af of hij wel de echte is. Het lijkt soms net een amateur hoe kinderlijk eenvoudig hij ballen verspeeld.

• Gonadan

Gonadan

Pff ik zag hem al op de stip gaan. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kist
Miki schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:28:
Bertje Traoré, ik vraag me soms echt af of hij wel de echte is. Het lijkt soms net een amateur hoe kinderlijk eenvoudig hij ballen verspeeld.
Is gewoon volledig versleten. Zou me niets verbazen als voor hem hetzelfde geldt als voor Kanu(bij wie je minstens 10 jaar bij zijn leeftijd mag optellen)

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Op zich wel leuk om Giovanni weer te zien in Nederland

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Dat deed Sutalo best leuk

• gws24

gws24

Thinking is hard!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

• cheiron
Bedankt voor die lekkere uittrap :D

Flickr PSN ID= cheironnl

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YoklSKyRH_5W4a4LzreThz1Rxz0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large

Jaaa!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Eindelijk weer eens een ouderwetse jinx O-)

Verwijderd

Armoedig hoor maar leuk voor ze die goal.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:02
Waarom staat Klaassen op de tribune?

• Agent47

Agent47

Nou doorpakken dan. Het is echt slecht van beide kanten.

• Gonadan

Gonadan

Doet je held het toch weer @toolkist :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Trishul
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:32:
Verdwaalde boer? :+

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:19
Hey wordt Ajax hier ook wel een beetje in de schoot geworpen hier. Is totaal geen interessante wedstrijd zo, helaas.

• Gonadan

Gonadan

Megupe schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:32:
Omdat hij blij is? Juichen!

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:27:
[...]

Postbode spelen doet hij maar ik z'n eigen tijd. Steek/crosspasses via de lucht moeten ze wel kunnen lijkt me, verplaatst het spel ook veel sneller dan wat we nu vaak zien.

Ik snap het wel, bal in de ploeg enzo, maar het is dan allemaal niet zo dynamisch en snel.
Dan moet er uberhaupt ook meer bewogen worden door het hele team voor hem. Vergelijk dit Ajax eens met Twente gisteren. Daar zat zoveel meer beweging in. Bij Ajax begint het merendeel pas te lopen als de bal binnen 10meter afstand is.

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:32:
Ik moet hier eigenlijk niet op reageren, maar ga anders ergens anders haten.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Mag europees niet spelen omdat hij pas na de deadline naar ajax is gekomen. Na de winterstop mag die wel meedoen.

• Megupe
Goed punt, maar je begrijpt mijn vraag wel;)

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56
Te laat gecontracteerd, dus kon niet op inschrijflijst voor uefa

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]

Hey wordt Ajax hier ook wel een beetje in de schoot geworpen hier. Is totaal geen interessante wedstrijd zo, helaas.
Niet zo zuur, laat ons ook eens een kwartiertje blij zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Nou? Ik vind Ajax wel sterker maar via een countertje kan het zo maar mis gaan....

10 second ninja DONE

• toolkist
  • Niet online
En dit is een Premier League scheidsrechter? Ik dacht dat die niet meer floten voor elke makkelijke valpartij

• Gonadan

Gonadan

Megupe schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]

Goed punt, maar je begrijpt mijn vraag wel;)
Inschrijving voor Europees was al gesloten toen hij kwam. Aderlating.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dat hoeft toch ook helemaal niet? ;)
3 punten pakken en focus naar het weekend.

• Quad

Quad

Doof

gws24 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]
Mag europees niet spelen omdat hij pas na de deadline naar ajax is gekomen. Na de winterstop mag die wel meedoen.
Na de winterstop zijn er nog 2 Europa league wedstrijden. Die vallen ook nog onder de groepsfase. Denk dat Klaassen er dan ook nog niet bij is.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]

Ik moet hier eigenlijk niet op reageren, maar ga anders ergens anders haten.
Europees hoop ik gewoon dat Ajax wint hoor :)

• toolkist
  • Niet online
Manmanman Taylor, focus van een goudvis.. Als je zo'n bal al niet door kan passen....

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:36:
[...]

Na de winterstop zijn er nog 2 Europa league wedstrijden. Die vallen ook nog onder de groepsfase. Denk dat Klaassen er dan ook nog niet bij is.
Volgens mij mag je dan weer spelers registreren voor die 2 wedstrijden. Is in Football Manager tenminste wel zo en die hebben dat soort dingen altijd wel conform realiteit.

• Gonadan

Gonadan

Bertje Bertje Bertje...

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kist
Vrees echt dat ik gelijk ga krijgen over Traore, wat een k*t aankoop is dat zeg.

• Miki
Die is rijp voor de tribune komende tijd. Die pannenkoek voegt echt niets toe aan Ajax.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:36:
[...]

hmmm, heb je wel een puntje maar de winterse transferperiode geld dan voor elke club dus in die zin zou het raar zijn als spelers dan niet ingeschreven zouden mogen worden.

• toolkist
  • Niet online
Miki schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:40:
[...]

Die is rijp voor de tribune komende tijd. Die pannenkoek voegt echt niets toe aan Ajax.
En dan Hlynsson op rechtsbuiten? Nee dat wordt een groot feest.

Ondertussen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnNZZj9rxwDqkNxMPAOe7RfiozU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O1D8f2HrD0Z06eAxpo6GN5ca.png?f=user_large
Als dit toch eens in het echt gebeurde...

• cheiron
Besiktas is wel onwijs slecht hoor. Jeetjemina.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Megupe
Hè, wel lekker dat het Europese seizoen weer begonnen is.
Ook weer beetje leven in de thread vanavond

• Agent47

Agent47

Christus te paard wat is die Turkse ploeg slecht

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Pff dat Besiktas is echt matig hoor. En dat staat bovenaan in Turkije met alles gewonnen? Zegt wel iets over die competitie dan.

• cheiron
Toch komt er meer gevaar van hem dan van Toets vanavond. Ziet er allemaal flitsend uit, maar komt nergens langs.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Kist
DutchOwnage schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:43:
Pff dat Besiktas is echt matig hoor. En dat staat bovenaan in Turkije met alles gewonnen? Zegt wel iets over die competitie dan.
Je kan het ook zo zeggen, in die competitie speelde Traore zo'n goede pot dat Farioli dacht dat Traore een goede voetballer is. Moet je nagaan hoe slecht ze daar zijn.

• Quad

Quad

Doof

gws24 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:40:
[...]

hmmm, heb je wel een puntje maar de winterse transferperiode geld dan voor elke club dus in die zin zou het raar zijn als spelers dan niet ingeschreven zouden mogen worden.
Dat is ook weer zo. Zover had ik dan weer niet zitten denken.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Miki
toolkist schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:42:
[...]

En dan Hlynsson op rechtsbuiten? Nee dat wordt een groot feest.

Ondertussen:
[Afbeelding]
Als dit toch eens in het echt gebeurde...
Je hebt ook nog Rasmussen, die is niet slechter dan versleten Bertje.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:26
Het is nog maar 1-0 he

Ik vind Ajax best aardig spelen. Ze halen er veel uit ondanks dat het niet allemaal kwaliteit is

[ Voor 69% gewijzigd door Harribo op 26-09-2024 21:46 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken