On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Toeschouwers: 16.371Agent47 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:01:
Mag ik trouwes nog wel even mijn mening geven?
Wederom schandalig dat het bij AZ niet vol zat gisteren. AZ is een leuke ploeg, maar die gaan echt niet hoger komen dan dit. Hooguit nog een keer kampioen, ongetwijfeld.
Dat zijn er net zoveel als 15 jaar geleden thuis tegen Arsenal in de CL en dat om kwart voor zeven.
Toen ik gisteren op tv keek, en tevens in de samenvatting van de wedstrijd:Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:30:
[...]
Toeschouwers: 16.371
Dat zijn er net zoveel als 15 jaar geleden thuis tegen Arsenal in de CL en dat om kwart voor zeven.
0:02, 0:04 & 0:33
https://www.youtube.com/watch?v=JLvabSU2lvo
Misschien zijn dat de verkochte kaarten en konden mensen toch niet?
Verwijderd
Of de wedstrijd begon gewoon om een klotetijd en veel mensen waren nog onderweg naar het stoeltje? Toen ik ergens tussen zes en zeven over straat liep zag ik ook nog mensen met een sjaaltje om op de fiets beulen om richting het stadion te gaan.Agent47 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:39:
[...]
Toen ik gisteren op tv keek, en tevens in de samenvatting van de wedstrijd:
0:02, 0:04 & 0:33
https://www.youtube.com/watch?v=JLvabSU2lvo
Misschien zijn dat de verkochte kaarten en konden mensen toch niet?
Anders klik je even echt door het filmpje heen en dan zie je verderop dat de tribunes gewoon rammetje vol zitten als de wedstrijd echt onderweg is. Je trekt nu wel erg snel conclusies moet ik zeggen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan inderdaad beide kanten op gaan. De camera filmt ook vanaf de tribune waar in het begin wel gefilmd werd op mijn genoemde shots.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:48:
[...]
Of de wedstrijd begon gewoon om een klotetijd en veel mensen waren nog onderweg naar het stoeltje? Toen ik ergens tussen zes en zeven over straat liep zag ik ook nog mensen met een sjaaltje om op de fiets beulen om richting het stadion te gaan.
Anders klik je even echt door het filmpje heen en dan zie je verderop dat de tribunes gewoon rammetje vol zitten als de wedstrijd echt onderweg is. Je trekt nu wel erg snel conclusies moet ik zeggen.
P.s. Akkoord met de klotetijd
Twente speelde goed, echt goed. Zo’n Regeer is echt een goede speler aan t worden, veel vuile meters, sterk in de duels, als die zijn ontwikkeling doorzet gaat ie ver komen. En dan Van Rooij, weer ijzersterk. Verdedigend tegen Rashford soms wat kwetsbaar, maar die had het ook echt op zijn heupen en gelukkig koppelde hij dat weer ouderwets aan 0 rendement.
Goal van Twente was gewoon goede goal. Schijnbeweging door te draaien, 2 man vrij voor de goal, natuurlijk zet de keeper dan een stap. Doet hij dat niet, dan legt Lammers gewoon af. Dit ziet er wat lullig uit voor Onana, maar 9 van de 10 keer voorkom je als keeper zo een zekere goal. Vooral heel slim van Lammers.
Salah Edine doet het ook goed. Bijt zich vast en brengt aanvallend redelijk wat, lijkt te snappen hoe je Van Bergen benut. Vind de discussie of ie het bij Ajax wel of niet goed zou doen niet zo relevant. Ajax is dit seizoen sterker dan vorig seizoen, maar nog steeds echt niet de oude. Dat maakt de omstandigheden gewoon anders. Twente draait lekker, Ajax nog steeds erg stroef. Speler A rendeert beter een in beter spelende ploeg, speler B neemt een slechtere ploeg op sleeptouw.
Maar goed, de lastigste wedstrijd levert 1 punt op, dus we moeten nu de halve finale wel kunnen halen denk ik
Zero.
Als ie in de korte hoek blijft staan, dan schiet Lammers hem door het midden of de lange hoek. Van zo dichtbij.FreakNL schreef op donderdag 26 september 2024 @ 07:33:
[...]
Ik vond het niet zo geweldig ingeschoten en hij gaat er alleen in omdat Onana verkeerd gokt en ook al verkeerd staat. Een topkeeper mag echt niet zo in de korte hoek geklopt worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/H93BrfDF3TtyR4ibQF2mZQ3E.png?f=user_large)
Hier kun je het mooi zien.
Ik zou de schuld vooral bij Eriksen leggen die gewoon heel slap de bal verliest.
[ Voor 26% gewijzigd door Advizor op 26-09-2024 12:40 ]
Yep, Lammers deed dit echt heel erg slim. In alles leek het alsof ie in de lange hoek zou gaan schieten.Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:20:
[...]
Als ie in de korte hoek blijft staan, dan schiet Lammers hem door het midden of de lange hoek. Van zo dichtbij.
Maar dat schijn je niet te begrijpen.
[Afbeelding]
Hier kun je het mooi zien.
Ik zou de schuld vooral bij Eriksen leggen die gewoon heel slap de bal verliest.
Erg knap waar de club nu staat nadat Dirk Scheringa vertrok.
Zou Farioli 4-4-2 gaan spelen met Brobbey en Weghorst voorin, Akpom daar achter als nr. 10?
Besiktas daarintegen heeft een prima voorhoede met zelfs sterspelers.
Nee, dat gaat hij niet zomaar doen. Misschien dat hij in de loop van de wedstrijd omschakelt als het niet loopt maar ik verwacht een vergelijkbare start met afgelopen wedstrijden.Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 12:50:
Benieuwd of Ajax vanavond ook een resultaat kan behalen tegen het nog ongeslagen Besiktas, getraind door Van Bronckhorst. Bij Ajax kan Klaassen niet meedoen in Europa, wat toch een aderlating is. Gaaei en Berghuis zijn geblesseerd.
Zou Farioli 4-4-2 gaan spelen met Brobbey en Weghorst voorin, Akpom daar achter als nr. 10?
Klaassen er niet bij is inderdaad wel een flinke aderlating, en wat mij betreft nóg een reden het aantal middenvelders niet te willen verhogen. Als je dan al met vier middenvelders wilt gaan spelen wil je hem er ook wel echt bij hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Gonadan op 26-09-2024 13:28 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De deplorabele staat waarin MU verkeert zou ik als parameter ook even meenemen. En Elfsborg?! De nummer 7 in hun competitie?!
Zou bijna gaan roepen: een kinderhand is snel gevuld...
Dat valt Kroes toch niet te verwijten? Forbs was niet goed genoeg en Bergwijn.. daar wilde iedereen van af volgens mij.Trishul schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:06:
Kroes heeft Forbs en Bergwijn laten gaan.
Besiktas daarintegen heeft een prima voorhoede met zelfs sterspelers.
Je kunt hem wel verwijten dat er geen enkele buitenspeler is gehaald ter compensatie.
Nee die ene wedstrijd niet. Maar wel over een langere periode, is het nog steeds niet al te best.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 13:26:
Ajax heeft best kansen, maar het hangt er wel van af met wat voor idee ze het veld op stappen. Tegen GAE werden ze gewoon afgetroefd door een fanatieke en fysieke speelstijl, waar ze in feite al jaren moeite mee hebben om onderuit te voetballen. Die ene wedstrijd zegt niets over hoe het vanavond zal gaan.
Dus 3 punten pakken vanavond zou knap zijn.
Farioli wilde Forbs graag behouden. Forbs was soms te snel voor zijn balcontrole, maar had een goede voorzet in huis. Statistisch gezien ook vaak het hoogste aantal keypasses geloof ik.Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:02:
[...]
Dat valt Kroes toch niet te verwijten? Forbs was niet goed genoeg en Bergwijn.. daar wilde iedereen van af volgens mij.
Je kunt hem wel verwijten dat er geen enkele buitenspeler is gehaald ter compensatie.
Eerst Forbs laten gaan en 5 voor twaalf ook nog Bergwijn terwijl je niks fatsoenlijks in tussentijd geregeld hebt vind ik toch wel een klap in het gezicht van de trainer.
Het is een team in opbouw, dus uiteraard is het al een langere periode niet best. Maar je had het over de opstelling ineens omgooien om maar alle spitsen er tegelijk in te kunnen gooien. Dat is een nogal rigoureuze actie die sinds GAE vaker geopperd is maar zie ik geen brood in. Een extra spits opstellen ten koste van een niet bestaande vleugel kan ik nog wel inkomen.Advizor schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:03:
Nee die ene wedstrijd niet. Maar wel over een langere periode, is het nog steeds niet al te best.
Dus 3 punten pakken vanavond zou knap zijn.
Die uitglijder tegen GAE was vervelend maar we hebben nog geen een keer gewoon even echt lekker met Brobbey kunnen spelen, het lijkt me dat we dat eerst eens gaan proberen voordat alles omgegooid wordt.
Helaas is Klaassen er niet bij want die zie ik wel lekker samen werken met Brobbey.
Forbs gaf graag voor, maar hoeveel van die voorzetten waren ook daadwerkelijk gevaarlijk en goed op maat? En hoeveel ballen heeft hij verloren door over de achterlijn struikelen of een verkeerde voorzet? Prestaties baseren op statistiek kan eigenlijk al lastig, maar neem dan wel alle statistieken mee als je het toch wilt doen.Trishul schreef op donderdag 26 september 2024 @ 15:10:
Farioli wilde Forbs graag behouden. Forbs was soms te snel voor zijn balcontrole, maar had een goede voorzet in huis. Statistisch gezien ook vaak het hoogste aantal keypasses geloof ik.
Eerst Forbs laten gaan en 5 voor twaalf ook nog Bergwijn terwijl je niks fatsoenlijks in tussentijd geregeld hebt vind ik toch wel een klap in het gezicht van de trainer.
Forbs was echt niet goed genoeg, ook niet voor Farioli.
En Kroes had op zich wel wat geregeld, maar dat is helaas mislukt. Dat het allemaal zo krap kwam dat ze nu met legen handen staan kan je hem op zich nog wel verwijten, maar het is nooit de intentie geweest om zonder een tweede linksbuiten te komen zitten. En daarmee vind ik 'een klap in het gezicht' stemmingmakerij. Het is gewoon heel ongelukkig verlopen en daar baalt hij zelf net zo hard van.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Besiktas plek 3 met 2 verliespunten in de competitie. Eind vorig seizoen laatste verliespot.Agent47 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:01:
Vanavond Ajax - Besiktas. Ben heel benieuwd. Beide zijn totaal niet in goede doen.
Als dat totaal niet in goede doen is
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen verrassingen inderdaad, opstelling inclusief wisselsGonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 19:51:
Opstelling Ajax:
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nou ja, geen tweede linksbuiten. Je kan niet bouwen op Godts. Rechtsbuiten was ook broodnodig. Veel flank aanvallers kunnen op beide kanten spelen. Alleen Traore gehaald als flank aanvaller. Dat is te weinig. Zodra Forbs verhuurd werd, had Kroes direct een vervanging moeten regelen. Dan kun je nog zeggen van ja maar kwaliteit kost geld. Dat is prima, maar nu heb je niks.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 18:12:
[...]
Het is een team in opbouw, dus uiteraard is het al een langere periode niet best. Maar je had het over de opstelling ineens omgooien om maar alle spitsen er tegelijk in te kunnen gooien. Dat is een nogal rigoureuze actie die sinds GAE vaker geopperd is maar zie ik geen brood in. Een extra spits opstellen ten koste van een niet bestaande vleugel kan ik nog wel inkomen.
Die uitglijder tegen GAE was vervelend maar we hebben nog geen een keer gewoon even echt lekker met Brobbey kunnen spelen, het lijkt me dat we dat eerst eens gaan proberen voordat alles omgegooid wordt.
Helaas is Klaassen er niet bij want die zie ik wel lekker samen werken met Brobbey.
[...]
Forbs gaf graag voor, maar hoeveel van die voorzetten waren ook daadwerkelijk gevaarlijk en goed op maat? En hoeveel ballen heeft hij verloren door over de achterlijn struikelen of een verkeerde voorzet? Prestaties baseren op statistiek kan eigenlijk al lastig, maar neem dan wel alle statistieken mee als je het toch wilt doen.
Forbs was echt niet goed genoeg, ook niet voor Farioli.
En Kroes had op zich wel wat geregeld, maar dat is helaas mislukt. Dat het allemaal zo krap kwam dat ze nu met legen handen staan kan je hem op zich nog wel verwijten, maar het is nooit de intentie geweest om zonder een tweede linksbuiten te komen zitten. En daarmee vind ik 'een klap in het gezicht' stemmingmakerij. Het is gewoon heel ongelukkig verlopen en daar baalt hij zelf net zo hard van.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En Baas die binnen een minuut al de bal naar de tegenstander speeltQuad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:03:
Hmm Hato na een minuut al op het matje bij de scheids. Moet zich ff gedeisd houden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik wou dat ik Pools commentaar had, kan nu na 3 min al niet meer luisteren naar het ongefundeerd gewaffel van Sierd de Vos. Die zegt gewoon even dat de wedstrijd tegen GAE niet goed was door zenuwen voor deze wedstrijdHan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:54:
Phew… de vriendelijke barman van het Polonia hotel in Warschau heeft een zender gevonden waar Ajax op wordt uitgezonden… game on
Was er een gehaald die voor Godts had gekomen in de rangorde dan had men moord en brand geschreeuwd dat hij Godts in de weg zat. Dus ja, tweede linksbuiten.Trishul schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:46:
Nou ja, geen tweede linksbuiten. Je kan niet bouwen op Godts.
Van welk geld? Dit cirkeltje blijft de buitenwacht maar herhalen maar er zat simpelweg een groot verschil tussen willen en kunnen.Rechtsbuiten was ook broodnodig. Veel flank aanvallers kunnen op beide kanten spelen. Alleen Traore gehaald als flank aanvaller. Dat is te weinig. Zodra Forbs verhuurd werd, had Kroes direct een vervanging moeten regelen. Dan kun je nog zeggen van ja maar kwaliteit kost geld. Dat is prima, maar nu heb je niks.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Flickr PSN ID= cheironnl
Hate him or love him.
Ik kan hem altijd wel waarderen ook al lult hij soms uit zijn nek.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
In de tweede helft tegen GAE heb ik pas de eerste directe corner van het seizoen gezien, daarvoor waren het veel verschillende varianten. Op zich wel goed dat er eens aandacht aan wordt besteed want was lang niet zo, alleen mag er inderdaad soms wat vaak er 1 voor doel geslingerd worden.Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:10:
Kutcorners, ram dan die bal gelijk achter voor een doeltrap.
Als vd Boomen erin staat heb je meestal wel een directe corner, de rest lijkt 'm niet te durven nemen terwijl Henderson en Taylor bijv een prima trap ervoor hebben.Pompi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:15:
[...]
In de tweede helft tegen GAE heb ik pas de eerste directe corner van het seizoen gezien, daarvoor waren het veel verschillende varianten. Op zich wel goed dat er eens aandacht aan wordt besteed want was lang niet zo, alleen mag er inderdaad soms wat vaak er 1 voor doel geslingerd worden.
Gooi je 'm voor, ben je als aanvallende partij veel meer in her voordeel dan dit. Echt een verschrikking korte corners.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat mag dan ook wel eens. Tegen Eagles werd dat vergeten en daarop legden ze het gewoon flink af.Pompi schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:13:
Deze wedstrijd kan nog wel eens op vechtlust en mentaliteit gewonnen kunnen worden, als je ziet hoeveel energie er nu al in wordt gegooid en hoe het heen en weer gaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou dit seizoen heeft hij de helft van de spelers gewoon continu fout. Net had hij alweer niet door dat Baas en Sutalo even andersom stonden, en die lijken nu niet echt op elkaar. Het begint nu wel echt duur de ondergrens te zakken.d-vine schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:10:
Sierd...
Hate him or love him.
Ik kan hem altijd wel waarderen ook al lult hij soms uit zijn nek.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hebt er ook zeker wat aan, al mag er van mij iets meer variatie in. De tegenstander moet er namelijk niet vanuit kunnen gaan dat je altijd kort gaat.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:18:
Houd toch op joh, ze zijn dit seizoen met al die varianten al gevaarlijker geweest dan de vorige twee seizoenen bij elkaar met de directe hoekschoppen.
Hij gokt gewoon wie er normaliter op die plek staat. Erg irritant.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:21:
[...]
Nou dit seizoen heeft hij de helft van de spelers gewoon continu fout. Net had hij alweer niet door dat Baas en Sutalo even andersom stonden, en die lijken nu niet echt op elkaar. Het begint nu wel echt duur de ondergrens te zakken.
Precies dat dus.toolkist schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:23:
[...]
Hij gokt gewoon wie er normaliter op die plek staat. Erg irritant.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Doet ie echt wel eens, maar waarom het risico lopen als laag naar bv Traore ook kan?Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:24:
Ik vraag mij wel af of Sutalo enige dieptepassing kan geven. Zie ik hem volgens mij nooit doen.
Dat is allemaal waar. Maar, hij is ook een van de weinige met een beetje drang naar voren. Dan gaat het wel eens fout.toolkist schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:22:
Brrr Fitz Jim zien spelen doet echt weer pijn aan de ogen. Zo vaak dat hij precies de verkeerde keuze maakt
Flickr PSN ID= cheironnl
Postbode spelen doet hij maar ik z'n eigen tijd. Steek/crosspasses via de lucht moeten ze wel kunnen lijkt me, verplaatst het spel ook veel sneller dan wat we nu vaak zien.toolkist schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:25:
[...]
Doet ie echt wel eens, maar waarom het risico lopen als laag naar bv Traore ook kan?
Ik snap het wel, bal in de ploeg enzo, maar het is dan allemaal niet zo dynamisch en snel.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Is juist iets wat die dit seizoen al meermaals heeft laten zien. Ook tot gevaarlijke momenten geleid.Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:24:
Ik vraag mij wel af of Sutalo enige dieptepassing kan geven. Zie ik hem volgens mij nooit doen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is gewoon volledig versleten. Zou me niets verbazen als voor hem hetzelfde geldt als voor Kanu(bij wie je minstens 10 jaar bij zijn leeftijd mag optellen)Miki schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:28:
Bertje Traoré, ik vraag me soms echt af of hij wel de echte is. Het lijkt soms net een amateur hoe kinderlijk eenvoudig hij ballen verspeeld.
Flickr PSN ID= cheironnl
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mJ02IIXkNBaC6DBdtAb5h9Dc.gif?f=user_large)
Jaaa!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verdwaalde boer?Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:32:
Armoedig hoor maar leuk voor ze die goal.
Hey wordt Ajax hier ook wel een beetje in de schoot geworpen hier. Is totaal geen interessante wedstrijd zo, helaas.gws24 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:31:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Omdat hij blij is? Juichen!Megupe schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:32:
Waarom staat Klaassen op de tribune?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan moet er uberhaupt ook meer bewogen worden door het hele team voor hem. Vergelijk dit Ajax eens met Twente gisteren. Daar zat zoveel meer beweging in. Bij Ajax begint het merendeel pas te lopen als de bal binnen 10meter afstand is.Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:27:
[...]
Postbode spelen doet hij maar ik z'n eigen tijd. Steek/crosspasses via de lucht moeten ze wel kunnen lijkt me, verplaatst het spel ook veel sneller dan wat we nu vaak zien.
Ik snap het wel, bal in de ploeg enzo, maar het is dan allemaal niet zo dynamisch en snel.
Ik moet hier eigenlijk niet op reageren, maar ga anders ergens anders haten.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:32:
Armoedig hoor maar leuk voor ze die goal.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Mag europees niet spelen omdat hij pas na de deadline naar ajax is gekomen. Na de winterstop mag die wel meedoen.Megupe schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:32:
Te laat gecontracteerd, dus kon niet op inschrijflijst voor uefaMegupe schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:32:
Niet zo zuur, laat ons ook eens een kwartiertje blij zijn.jbdeiman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]
Hey wordt Ajax hier ook wel een beetje in de schoot geworpen hier. Is totaal geen interessante wedstrijd zo, helaas.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou? Ik vind Ajax wel sterker maar via een countertje kan het zo maar mis gaan....jbdeiman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]
Hey wordt Ajax hier ook wel een beetje in de schoot geworpen hier. Is totaal geen interessante wedstrijd zo, helaas.
10 second ninja DONE
Inschrijving voor Europees was al gesloten toen hij kwam. Aderlating.Megupe schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]
Goed punt, maar je begrijpt mijn vraag wel;)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat hoeft toch ook helemaal niet?jbdeiman schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]
3 punten pakken en focus naar het weekend.
Na de winterstop zijn er nog 2 Europa league wedstrijden. Die vallen ook nog onder de groepsfase. Denk dat Klaassen er dan ook nog niet bij is.gws24 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]
Mag europees niet spelen omdat hij pas na de deadline naar ajax is gekomen. Na de winterstop mag die wel meedoen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Europees hoop ik gewoon dat Ajax wint hoorQuad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:33:
[...]
Ik moet hier eigenlijk niet op reageren, maar ga anders ergens anders haten.
Volgens mij mag je dan weer spelers registreren voor die 2 wedstrijden. Is in Football Manager tenminste wel zo en die hebben dat soort dingen altijd wel conform realiteit.Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:36:
[...]
Na de winterstop zijn er nog 2 Europa league wedstrijden. Die vallen ook nog onder de groepsfase. Denk dat Klaassen er dan ook nog niet bij is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die is rijp voor de tribune komende tijd. Die pannenkoek voegt echt niets toe aan Ajax.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:40:
Bertje Bertje Bertje...
hmmm, heb je wel een puntje maar de winterse transferperiode geld dan voor elke club dus in die zin zou het raar zijn als spelers dan niet ingeschreven zouden mogen worden.Quad schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:36:
[...]
Na de winterstop zijn er nog 2 Europa league wedstrijden. Die vallen ook nog onder de groepsfase. Denk dat Klaassen er dan ook nog niet bij is.
En dan Hlynsson op rechtsbuiten? Nee dat wordt een groot feest.Miki schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:40:
[...]
Die is rijp voor de tribune komende tijd. Die pannenkoek voegt echt niets toe aan Ajax.
Ondertussen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/O1D8f2HrD0Z06eAxpo6GN5ca.png?f=user_large)
Als dit toch eens in het echt gebeurde...
Flickr PSN ID= cheironnl
Ook weer beetje leven in de thread vanavond
Toch komt er meer gevaar van hem dan van Toets vanavond. Ziet er allemaal flitsend uit, maar komt nergens langs.Gonadan schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:40:
Bertje Bertje Bertje...
Flickr PSN ID= cheironnl
Je kan het ook zo zeggen, in die competitie speelde Traore zo'n goede pot dat Farioli dacht dat Traore een goede voetballer is. Moet je nagaan hoe slecht ze daar zijn.DutchOwnage schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:43:
Pff dat Besiktas is echt matig hoor. En dat staat bovenaan in Turkije met alles gewonnen? Zegt wel iets over die competitie dan.
Dat is ook weer zo. Zover had ik dan weer niet zitten denken.gws24 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:40:
[...]
hmmm, heb je wel een puntje maar de winterse transferperiode geld dan voor elke club dus in die zin zou het raar zijn als spelers dan niet ingeschreven zouden mogen worden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je hebt ook nog Rasmussen, die is niet slechter dan versleten Bertje.toolkist schreef op donderdag 26 september 2024 @ 21:42:
[...]
En dan Hlynsson op rechtsbuiten? Nee dat wordt een groot feest.
Ondertussen:
[Afbeelding]
Als dit toch eens in het echt gebeurde...
Ik vind Ajax best aardig spelen. Ze halen er veel uit ondanks dat het niet allemaal kwaliteit is
[ Voor 69% gewijzigd door Harribo op 26-09-2024 21:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken