er is echter helemaal niks genuanceerd aan Kramer.bazzemans schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:21:
[...]
Nee. Daar wees @Superkiwi mij ook al op. Alleen daar staan ook genoeg interviews en media-optredens tegenover waarop men een mening over hem bepaalt. Ik ben ook geen fan hoor. Alleen het marginaliseren tot het optreden van gisteren is kort door de bocht.
[...]
Dat is je goedrecht om liever andere karakters een kans te willen geven. Alleen je doet in het daarvan beweringen die kort door de bocht zijn of in ieder geval een stuk genuanceerder liggen.
Op zich wel slim, half Nederland noemt zichzelf coach tegenwoordig en kan niet meer onder een baas werken. Gat in de markt om die trend te volgen.Pompi schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:25:
@Gonadan en @HollowGamer , wat hem dan wel weer echt wappie maakt is dat hij volgens Tubantia heeft gezegd dat hij een holistische school zonder leraren, toetsen en huiswerk maar met coaches wil oprichten in Twente. Daarvoor zit hij als bestuurslid in de stichting Heel-wijs
https://www.tubantia.nl/b...chool-in-twente~a0bb2010/
[...]
Schoenmaker, blijf bij je leest...
Maar even serieus, de classificatie 'wappie' is dus tegenwoordig niet meer dan dat iemand dingen doet of vindt niet niet per se in het boekje 'normaal' passen van de beoordeler. Daarmee verzwakken we de term van een demonstrerend en obstruerend complotdenker met overheidshaat naar een 'bijzonder figuur'.
Nou dat Wout een bijzonder figuur is zijn we wel eens.
Nu hopen dat hij er een hoop in schiet want daar is hij voor gehaald. Dit gaat nog bijna verder dan de hoeden van Depay joh.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Om de niet Ajacieden alvast voor te zijn: Nee, Fitz-Jim hoort nog niet in oranje.
Las net een stukje column alwaar Henk Spaan het hem verwondert dat Fitz-Jim niet opgeroepen is voor oranje. Die man is niet goed wijs.
Las net een stukje column alwaar Henk Spaan het hem verwondert dat Fitz-Jim niet opgeroepen is voor oranje. Die man is niet goed wijs.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of iemand wel of geen wappie is puur een negatieve stempel van iemand die er anders over denkt. Ik deel de mening en visie van Weghorst ook niet, maar dat maakt hem nog geen wappie. Het een negatief labeltje wat graag wordt opgeplakt aan mensen die anders denken dan jezelf waardoor je jezelf het gevoel geeft geen wappie te zijn. Het doen en denken in lijn met de grote masse maakt het niet dat je het zelf bij het rechte eind hebt. Sterker nog, mensen die anders denken dan de rest hebben vaker een positievere impact gehad op de mensheid dan degene die mee ging met de massa.Snowdog schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:39:
Dat Wout een wappie is wat mij betreft wel duidelijk, maar goed, uiteindelijk gaat het wel om de prestaties in het veld en dat is het enige wat telt. Daar lijken zijn statistieken echter niet bijzonder goed, ben echt benieuwd hoe hij het bij Ajax gaat doen.
En blijkbaar wordt er vergeten dat Weghorst als tweede spits is gehaald, een pinchhitter, een backup-spits, achter Brobbey, die eerste spits is. En de statistieken van Weghorst als pinchhitter zijn prima. Enkele maanden geleden riep heel Oranje minnend Nederland dat Weghorst zelfs in de basis moest omdat zijn inbreng als invaller een positief effect had. Het kan verkeren op het moment dat weer over clubniveau gaat
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En ook niet in de basis bij Ajax. Het is pure armoede dat zo'n te kleine en zeer beperkte voetballer bij Ajax1 voetbalt. Zodra er een fatsoenlijke creatieve middenvelder gaat komen is Fitz-Jim de eerste die zal gaan banken. Wat dat betreft hoop ik echt dat er voor maandagavond nog een ervaren creatieve middenvelder komt. Of dat nu een Zijech, Eriksen of een ander ervaren kracht is, alles is beter dan dit seizoen in gaan met een Fitz-Jim in de basis.Gonadan schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:56:
Om de niet Ajacieden alvast voor te zijn: Nee, Fitz-Jim hoort nog niet in oranje.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nouja, je kan in mn history teruggaan om te zeggen dat Weghorst absoluut niet in de basis zou moeten staan. Dus die mening deel ik sowieso niet. Dat andere mensen dat wilden, nouja die hadden blijkbaar geen idee van voetbal. En wat betreft wappie, nouja, dat is hij gewoon wel. Dat je een andere mening hebt dan de rest van het land, dat kan, maar hij is gewoon iemand met aparte ideen die niet stroken met wetenschap. Zo kan je alles wel goedpraten en 5G-masten in de fik gaan steken, maar daar help je niemand mee imo. Dus dit is wel net iets anders.Han schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:14:
[...]
Of iemand wel of geen wappie is puur een negatieve stempel van iemand die er anders over denkt. Ik deel de mening en visie van Weghorst ook niet, maar dat maakt hem nog geen wappie. Het een negatief labeltje wat graag wordt opgeplakt aan mensen die anders denken dan jezelf waardoor je jezelf het gevoel geeft geen wappie te zijn. Het doen en denken in lijn met de grote masse maakt het niet dat je het zelf bij het rechte eind hebt. Sterker nog, mensen die anders denken dan de rest hebben vaker een positievere impact gehad op de mensheid dan degene die mee ging met de massa.
En blijkbaar wordt er vergeten dat Weghorst als tweede spits is gehaald, een pinchhitter, een backup-spits, achter Brobbey, die eerste spits is. En de statistieken van Weghorst als pinchhitter zijn prima. Enkele maanden geleden riep heel Oranje minnend Nederland dat Weghorst zelfs in de basis moest omdat zijn inbreng als invaller een positief effect had. Het kan verkeren op het moment dat weer over clubniveau gaat
Nouja, ieder z'n mening zullen we maar zeggen.
Ik merk dat ik nog steeds af en toe het voetbalnieuws check maar het is wel erg stil geworden onderhand. Zou er toch stiekem nog wat gebeuren of is het ook voor de Nederlandse clubs onderhand wel klaar?
Ik merk dat ik nog steeds af en toe het voetbalnieuws check maar het is wel erg stil geworden onderhand. Zou er toch stiekem nog wat gebeuren of is het ook voor de Nederlandse clubs onderhand wel klaar?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bedoelt ie dat niet sarcastisch? Er zijn tijden geweest dat 18 jarige Ajacieden na een paar goede invalbeurten in voorselecties verschenen (en dat was soms echt terecht, maar soms ook niet)…Gonadan schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:56:
Dat hopen we dan maar inderdaad.ZieMaar! schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 16:37:
[...]
Bedoelt ie dat niet sarcastisch? Er zijn tijden geweest dat 18 jarige Ajacieden na een paar goede invalbeurten in voorselecties verschenen (en dat was soms echt terecht, maar soms ook niet)…
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@toolkist wat is er met Top Oss aan de hand? Pak slaag van heb ik jou daar as we speak
Op je hoogtepunt moet je stoppen en dat was voor dhr. Spaan heel wat jaren geleden. Typisch Nederlandse media weer. Bij een doelpunt opeens het volgende wereldtalent spotten. Ik ken er maar heel weinig die na hun Ajax periode in het buitenland op topniveau geslaagd zijn na 2017/2018.Gonadan schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:56:
Kan iemand een lijstje maken? 😅
Even selectief kwooten, maar heeft Depay inmiddels al een club?Gonadan schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:48:
[...]
Dit gaat nog bijna verder dan de hoeden van Depay joh.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als moderator zou je toch moeten weten dat zo'n post niet is toegestaan? Waar gaat dit over? Hij speelt niet eens meer in de Eredivisie... Maja blind eye voor moderators I guess. Als ik zoiets zou posten zou het binnen een dag in de prullenbak liggen.
Ik zou Frenkie de Jong en de Ligt nog willen benoemen maar verder is het akelig stil. Davinson Sanchez ook niet voor zover ik me kan heugen. En alles wat erna kwam was helemaal kansloos haha.
Wat is daar mis mee dan?Snowdog schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:27:
[...]
Als moderator zou je toch moeten weten dat zo'n post niet is toegestaan? Waar gaat dit over? Hij speelt niet eens meer in de Eredivisie... Maja blind eye voor moderators I guess. Als ik zoiets zou posten zou het binnen een dag in de prullenbak liggen.
Ad hoc reactie op mijn post toch?
Quote die post dan, dat zou het iets duidelijker maken. Ik heb posts hier voor minder verwijderd zien worden (o.a. anti-ajax sentiment (volgens de moderator dan))Typhone schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:28:
[...]
Wat is daar mis mee dan?
Ad hoc reactie op mijn post toch?
Daar is toch de hele sfeer van het topic as we speak niet naar om dat aan te nemen, toch?Snowdog schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:29:
[...]
Quote die post dan, dat zou het iets duidelijker maken. Ik heb posts hier voor minder verwijderd zien worden (o.a. anti-ajax sentiment (volgens de moderator dan))
Achja, dat was eerder ook niet het geval en toch werden posts verwijderd. Maar goed, inderdaad een non-issue I guess, let's keep up the good shit.Typhone schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:30:
[...]
Daar is toch de hele sfeer van het topic as we speak niet naar om dat aan te nemen, toch?
Sanchez was daarvoor en volgens mij was de vraag na de lichting van De Ligt/De Jong tochTyphone schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:27:
[...]
Ik zou Frenkie de Jong en de Ligt nog willen benoemen maar verder is het akelig stil. Davinson Sanchez ook niet voor zover ik me kan heugen. En alles wat erna kwam was helemaal kansloos haha.
@Snowdog het was/is goed gebruik om niet te quoten als je reageert op de laatste post. Kan verwarrend werken, soms. Zeker met die vage actie dit weekend (maar dat hoort idd niet hier). Overigens ben ik hier geen moderator, maar post als gewone gebruiker
[ Voor 4% gewijzigd door ZieMaar! op 31-08-2024 18:10 ]
https://www.ad.nl/transfe...-psv-wil-spelen~a07d6329/
Hahahahahahaha, wat een clown actie van PSV. 1 goal 17 assists in 160 potjes in Rome.
Ik neem aan dat Feyenoord met een goede reden niet naar m heeft gepolst? Want anders is het toch een godvergeten schande dat ze een eigen speler weer naar PSV laten gaan.
Hahahahahahaha, wat een clown actie van PSV. 1 goal 17 assists in 160 potjes in Rome.
Ik neem aan dat Feyenoord met een goede reden niet naar m heeft gepolst? Want anders is het toch een godvergeten schande dat ze een eigen speler weer naar PSV laten gaan.
Volledig eens. Het is niet leuk voor de normale kijkers. Maar misschien dat (ik heb er geen hoop op) dit soort acties eens een keer de clubs en overheid wakker schudden dat het natuurlijk belachelijk is dat er een half leger ingezet moet worden om 90 minuten sport in goede banen te leiden door agressieve doorgesnoven nietsnutten die zich niet kunnen gedragen.HollowGamer schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 10:47:
[...]
Ik vind het terecht dat het voetballen maar eens op de blaren moet zitten.
Er wordt heel erg gezeurd over het schema, etc., maar de clubs hebben jaren (en nog) veel te weinig gedaan, om bepaalde groepen eens buiten het stadion te laten.
Snap dat het er nu niet veel te maken heeft, maar in mijn ogen had de politie ook toen kunnen zeggen 'fix jullie ..'.
Verder vind ik dat de politie onderbetaald wordt, er te weinig van zijn, en dat ze niet genoeg worden beschermd. Laatst ook weer gelezen dat een politievrouw na 3 jaar(!) pas vrijgesproken is van een onterechte aanklacht door een corona wappie. Ik snap soms niet dat je nog bij de politie wilt werken?
Ik steun onze politie. Ben ze maar wat dankbaar als ze voor mij als burger opkomen en ze mogen best eens beschermd worden door de samenleving die ze dienen.
Dat is het normale niveau. Afgelopen 3 wedstrijden waren uitzonderlijk goed voor Osse begrippen.Typhone schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:21:
@toolkist wat is er met Top Oss aan de hand? Pak slaag van heb ik jou daar as we speak
Die duikt straks wel weer op bij PSVBossie schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:26:
[...]
Even selectief kwooten, maar heeft Depay inmiddels al een club?
Als ze staken wegens voetbalfans gerelateerd geweld, zoals vorig jaar bij de Arena bv, dan 100% groot gelijk als ze een wedstrijd kiezen als moment.LZ86 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:41:
[...]
Volledig eens. Het is niet leuk voor de normale kijkers. Maar misschien dat (ik heb er geen hoop op) dit soort acties eens een keer de clubs en overheid wakker schudden dat het natuurlijk belachelijk is dat er een half leger ingezet moet worden om 90 minuten sport in goede banen te leiden door agressieve doorgesnoven nietsnutten die zich niet kunnen gedragen.
Ik steun onze politie. Ben ze maar wat dankbaar als ze voor mij als burger opkomen en ze mogen best eens beschermd worden door de samenleving die ze dienen.
Maar als je eerder met pensioen wil kunnen moet je dat afdwingen bij de Tweede kamer en niet over onze ruggen. Ga dan lekker elk Tweede kamer lid elke dag op ID controleren, fouilleren, auto doorzoeken, tassencontrole, drugs hond, etc. Zij hebben daar invloed op, niet wij voetbalsupporters.
ik ga toch ook niet de overburen zitten vervelen als mijn baas me niet meer salaris wil betalen?
1 goal 17 assists, het is een verdediger heLZ86 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:39:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij is nog steeds beter dan de 2e keus van Jong PSV, dus tja. Beter middelmaat dan niets halen toch?LZ86 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:39:
Centraal achterin lijkt Nagalo te komen, eerst niet in beeld want vd Berg en anders Itakura en ander Lodi zouden wel komen. Ach, beter 4e keus dan geen keus ofzo?
Zo, daar komt NAC goed weg 
Fantastische krul, die had eigenlijk meer verdiend.
Fantastische krul, die had eigenlijk meer verdiend.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ophouden nu hoor, die halen is écht een recept voor ellende.toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:54:
[...]
Geloof er niks van, die hebben geen ruimte in de selectie. Mocht Ajax somehow Bergwijn nog kwijt raken dan zie ik een benadering wel gebeuren...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Poh 
Eerste minuut na rust een poeier op de lat van Heerenveen! 20sec later ligt ie er alsnog in...
Kom op NAC!
*edit
twee minuten later ligt de 2-0 er al in
Eerste minuut na rust een poeier op de lat van Heerenveen! 20sec later ligt ie er alsnog in...
Kom op NAC!
*edit
twee minuten later ligt de 2-0 er al in

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 31-08-2024 21:11 ]
Tja, ik had ergens gehoord dat het gejinxt was door één of andere mafklapper met een NAC-avatar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
NAC heeft goed afgekeken, die beginnen nu ook op de paal te schieten
Groningen gelijkgespeeld tegen Almere. Het voelt bijna teleurstellend na zo’n fraaie start. Wel dolgelukkig met de ongeslagen status na vier speelrondes en acht punten. We liggen nog lekker op schema om niet direct weer te degraderen.
Heerenveen speelt goed zeg. Veel beweging bij balbezit en direct druk bij balverlies. Hand van Van Persie wordt zichtbaar?
Wat unusual suspects nog. Tete, Schuurs, Kluivert begint los te komen, Martinez en ook Gravenberch heb ik nog wel vertrouwen in.Typhone schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:27:
[...]
Kudus is het ook absoluut aan het maken in de PL, kwestie van tijd voor die bij een top 6 PL club zit. Alvarez is inmiddels ook een vaste klant bij West Ham, die gaat tzt ook nog wel naar een grotere club verhuizen.JanW schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 22:49:
[...]
Wat unusual suspects nog. Tete, Schuurs, Kluivert begint los te komen, Martinez en ook Gravenberch heb ik nog wel vertrouwen in.
Onana speelt in de basis bij Man Utd, Mazraoui voorlopig ook, en misschien geen top maar toch een prima middenmoter->Bassey speelt alles bij Fulham
Leuke combi met weghorst iddGonadan schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:47:
[...]
Ophouden nu hoor, die halen is écht een recept voor ellende.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Weet een prachtgoal van Neghli, die jongen kan alleen mooie goals maken
Het valt toch op dat gemiddeld genomen de spelers die een realistische stap maken met speelminuten zich aardig doorontwikkelen maar snel vergeten worden. Terwijl degenen die naar een topclub van vaak meer herinnerd worden maar het ontwikkelpad veelal discutabel blijft.toolkist schreef op zondag 1 september 2024 @ 00:38:
[...]
Kudus is het ook absoluut aan het maken in de PL, kwestie van tijd voor die bij een top 6 PL club zit. Alvarez is inmiddels ook een vaste klant bij West Ham, die gaat tzt ook nog wel naar een grotere club verhuizen.
Onana speelt in de basis bij Man Utd, Mazraoui voorlopig ook, en misschien geen top maar toch een prima middenmoter->Bassey speelt alles bij Fulham
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Over Kudus gesproken, wat zou het geweldig zijn om hem in dit Ajax te zien. Zo creatief, doeltreffend, balvast, technisch.
Geen wonder dat hij bij West Ham een publiekslieveling geworden is. Alvarez is ook vaste basisspeler daar, mooi om te zien.
Geen wonder dat hij bij West Ham een publiekslieveling geworden is. Alvarez is ook vaste basisspeler daar, mooi om te zien.
Een heel ander type dan die geblesseerde speler van de Wolves zo lijkt het. Maar dat kan goed en slecht zijn natuurlijk. 27 vind ik wel oud maar dan vraag je je af wat de prijs is.toolkist schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:59:
Een Koreaanse clubhopper naar Feyenoord, bijzonder.
Geruchten waren iets van 4 miljoen ofzo?D-e-n schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:02:
[...]
Een heel ander type dan die geblesseerde speler van de Wolves zo lijkt het. Maar dat kan goed en slecht zijn natuurlijk. 27 vind ik wel oud maar dan vraag je je af wat de prijs is.
Vooral het verhaal rond zijn vertrek bij Olympiakos zou er al voor zorgen dat ik deze speler nooit bij een club als supporter zou willen zien.toolkist schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:59:
Hoofdlijnen van wat ik mij er nog van kan herinneren:
Tekent voor 3 jaar bij Olympiakos. Heeft goed eerste seizoen en trekt belangstelling aan. Doet gedeelte mee van voorbereiding nieuwe seizoen, totdat hij begin augustus opeens naar Z-Korea reist. Claimt dan dat hij transfervrij zou zijn omdat zogenaamd het contract 1 jarig was met een optie voor 2 jaar, alleen ligt die optie niet zoals gebruikelijk bij de club maar bij hem als speler. Olympiakos gaat hier uiteraard niet mee akkoord en verkoopt hem uiteindelijk de club waar Feyenoord hem nu van koopt omdat ze daar goede banden mee hebben en om dan toch maar iets in de richting van 6.5 miljoen euro aan hem te verdienen, aangezien hij duidelijk niet meer voor Olympiakos wil spelen.
Die werd in de geruchten van de week ook aan Ajax gekoppeld meen ik?toolkist schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:59:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kom op VAR, dit is toch gewoon een goal. Of is de arm nét te ver van het lichaam af?
Potver wat duurt dit lang....
*edit
Toch goal.
*edit
Toch goal.
[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 01-09-2024 13:35 ]
Wel een hele lastige situatie qua beeld hoor. Doordat ie em wel of niet met de elleboog van richting veranderd heeft de keeper het moeilijk en vervolgens scoort hij zelf... Eentje voor in de lesboekenSuperkiwi schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:32:
Kom op VAR, dit is toch gewoon een goal. Of is de arm nét te ver van het lichaam af?
*edit
Toch goal.
Raar dit, de beelden geven geen uitsluitsel, dan hoort de oorspronkelijke beslissing toch te blijven staan? En als de beelden wel uitsluitsel geven, dan hoeft de scheids toch niet te kijken?Superkiwi schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:32:
*edit
Toch goal.
Aanvallend hands is altijd hands, ongeacht waar de arm is.
Die had de vorige speelronde wel een paar dikke missers die nog maar eens zn gebrek aan talent blootlegden.toolkist schreef op zondag 1 september 2024 @ 00:38:
[...]
Kudus is het ook absoluut aan het maken in de PL, kwestie van tijd voor die bij een top 6 PL club zit. Alvarez is inmiddels ook een vaste klant bij West Ham, die gaat tzt ook nog wel naar een grotere club verhuizen.
Bassey speelt alles bij Fulham
Flickr PSN ID= cheironnl
Voetbalpoulesmodus: NEE!Superkiwi schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:32:
*edit
Toch goal.
ConcurrentievanAjaxstaatachtermodus: JA!
Tis geen wereldtopper nee, maar bij Fulham zit ie prima op z'n niveaucheiron schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:46:
[...]
Die had de vorige speelronde wel een paar dikke missers die nog maar eens zn gebrek aan talent blootlegden.
Yep, en door die hoeveelheid clubs had ik toen zoiets van 'laatmaar'Gonadan schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:31:
[...]
Die werd in de geruchten van de week ook aan Ajax gekoppeld meen ik?
Mooi, nog 20 minuten Van Wolfswinkel
11 minuten zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Twente mist GIF.
Zijn allemaal brave, ideale schoonzonen die zich altijd de kaas van het brood laten eten.
Zijn allemaal brave, ideale schoonzonen die zich altijd de kaas van het brood laten eten.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Komt op Twente, eentje erbij lukt nog toch wel?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Helaas. Zat er blijkbaar niet in. Niet eens slecht gespeeld maar Utrecht dat achteruit kan lopen is lastig te verslaan. Sterk centrum, altijd risico op de counter. Zelfde als vorig jaar in de Veste. Tegen dit Utrecht moet je gewoon niet achterkomen…
Zou fijn zijn als Sadilek weer aansluit, is toch wel degelijke, intelligente middenvelder.
Zou fijn zijn als Sadilek weer aansluit, is toch wel degelijke, intelligente middenvelder.
Klopte wel, bij die VAR beslissing lag het een dikke 5 minuten stil en Utrecht deed na de voorsprong (erg) rustig aan. Scheids was niet heel sterk en ik denk dat ze bij het VAR moment fout zaten, maar goed, dat heb je thuis wel weer een mee.carpebios schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:10:
11 minuten zeg.
-edit Viergever is het met me eens
[ Voor 5% gewijzigd door ZieMaar! op 01-09-2024 14:29 ]
Utrecht wel van de kelder naar een droomstart vergeleken met vorig jaar.
Vorig jaar viel de traditionele middenmoot heel erg tegen. Nu lijken ze er een stuk beter voor te staan. Maakt de competitie leuker iig.
Vorig jaar viel de traditionele middenmoot heel erg tegen. Nu lijken ze er een stuk beter voor te staan. Maakt de competitie leuker iig.
Ik ken m niet. Aangezien hij een vaste afkoopsom heeft, denk ik ook niet dat hij de 1e of 2e keuze was. Anders hadden we m Ik en paar weken geleden al gekocht.LZ86 schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:50:
Feyenoord een nieuwe middenvelder. Niet helemaal stuk van, maar alles beter dan Zerrouki.
Nu moeten de middenvelders van de tegenstander tenminste een speler In-Beom Hwang houden.
Hopelijk is hij meteen een versterking. Wel balen dat hij geen Europeaan is. Met een afwijkende interland schema is het maar hopen dat ie een beetje fris terugkomt van z’n interlands.
Twente gaat echt lachwekkend worden in de Europa League. Zie je het al voor je over 3 weken naar United uit... Gaat nog wel een paar jaar duren voordat je echt aan kunt haken. De schuldenlast uit het verleden blijft ons achtervolgen helaas..
De vraag is of je dat nu echt moet willen ook. Begrotingen op Europees niveau brengen is in Nederland nooit duurzaam, want of de dure transfer blijft uit of je haalt Europees voetbal niet.Holdem_NL schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:48:
Twente gaat echt lachwekkend worden in de Europa League. Zie je het al voor je over 3 weken naar United uit... Gaat nog wel een paar jaar duren voordat je echt aan kunt haken. De schuldenlast uit het verleden blijft ons achtervolgen helaas..
Twente is de 4e ploeg van Nederland. Dan is een keer derde mooi, maar daar kan dan zo een keer 6e tegen overstaan. United is natuurlijk een beetje gek, die horen qua alles gewoon ergens om de halve finale plekken CL te strijden.
Wel erg slecht verdedigd van GAE
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En daar is nummer 54! Het 54e Eredivisie duel op een rij dat PSV scoort. Een verbetering van hun eigen record. In die 54 duels heeft PSV 171 keer gescoord en slechts 19 punten verloren. Vrij zieke stats.
United wordt op dit moment compleet weggespeeld door Liverpool. Maar Twente is geen Liverpool, hoe graag ze ook zouden willen. You'll never walk aloneHoldem_NL schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:48:
https://www.volkskrant.nl/a-b2ab95a3
Lekker dan.Maar nu gaat de VAR, Clay Ruperti, dus beelden bestuderen in Zeist. Een van zijn taken is kijken of doelpunten reglementair zijn gemaakt. Dat had hij in feite snel kunnen doen, door te zeggen: het is zo onduidelijk, we blijven bij de beslissing van Higler. Want zo is de regel: de VAR is uitgevonden om duidelijke fouten van de arbiter te herstellen.
..
De VAR vraagt vanuit Zeist of Higler zelf komt kijken. Dat gebeurt op een scherm langs het veld in Utrecht. Het duurt minuten voordat Higler een beslissing neemt. Gejuich en gejoel klinken steeds luider. Het is een ‘doelpunt doelpunt’-demonstratie van het publiek. De zon schijnt fel. Het is moeilijk om goed in een scherm te kijken.
..
…Dominique Scholten en Arnold Bruggink van FC Twente. Zij vragen om toelichting, terwijl ze hun boosheid onderdrukken. Higler geeft toe dat hij het ook niet precies weet. Hij twijfelt. Hij vraagt zich hardop af waarom de VAR hem naar de kant heeft geroepen. Het komt er eigenlijk op neer dat hij zich heeft laten ompraten. Het opsporen van een duidelijke fout is verworden tot beïnvloeding van een scheidsrechter bij een twijfelgeval.
Nieuwe rechtsback komt ook. Nu nog die middenvelder en die rechtsbuiten en dan heeft DTK echt oprecht gas gegeven.LZ86 schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:50:
Feyenoord een nieuwe middenvelder. Niet helemaal stuk van, maar alles beter dan Zerrouki.
Nu moeten de middenvelders van de tegenstander tenminste een speler In-Beom Hwang houden.
Nieuwe toekomstige keeper is er ook al.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Jammer dat ie pas gas geeft als we alweer 4 punten hebben laten liggenAgent47 schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:46:
[...]
Nieuwe rechtsback komt ook. Nu nog die middenvelder en die rechtsbuiten en dan heeft DTK echt oprecht gas gegeven.
Yup eigenlijk moet je begin augustus iedereen verlengd hebben en je selectie op orde hebben. Anders alleen voor de maximale hoofdprijs laten gaan.LZ86 schreef op zondag 1 september 2024 @ 21:03:
[...]
Jammer dat ie pas gas geeft als we alweer 4 punten hebben laten liggen
Tja. Ik denk dat Te Kloese gegokt en verloren heeft. Volgens de berichten betaalt Feyenoord iets minder dan de vaste afkoopsom die in z’n contract staat.
Betaal het ietsjes meer en hij kan de gehele voorbereiding meedoen.
Of ze wilden voor iemand anders gaan en is die Koreaan keuze nummer x.
Ik vind z’n TD werk deze window echt beneden peil.
Ik denk dat het codewoord Ron Jans is. Hij krijgt zelfs een dood paard nog aan het voetballen.LZ86 schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:32:
Utrecht wel van de kelder naar een droomstart vergeleken met vorig jaar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eens. Je kan het Priske niet echt kwalijk nemen.Russel88 schreef op zondag 1 september 2024 @ 21:13:
Tja. Ik denk dat Te Kloese gegokt en verloren heeft. Volgens de berichten betaalt Feyenoord iets minder dan de vaste afkoopsom die in z’n contract staat.
Als trainer ben je zo goed als je materiaal.
Wel druk met keepers nu dan. Gaan ze die keeper uit de eigen jeugd dan nog verhuren?Agent47 schreef op zondag 1 september 2024 @ 20:46:
[...]
Nieuwe rechtsback komt ook. Nu nog die middenvelder en die rechtsbuiten en dan heeft DTK echt oprecht gas gegeven.
En er kwam toch maar één middenvelder?
Volgens de geruchten zijn ze bezig met een 2e middenvelder en een rechtsbuiten.D-e-n schreef op zondag 1 september 2024 @ 21:45:
[...]
Wel druk met keepers nu dan. Gaan ze die keeper uit de eigen jeugd dan nog verhuren?
Die Koreaanse jongen kan op 10 en op 6. Maar ze zijn nu met een echte 6 bezig.D-e-n schreef op zondag 1 september 2024 @ 21:45:
[...]
Wel druk met keepers nu dan. Gaan ze die keeper uit de eigen jeugd dan nog verhuren?
Die nieuwe getinte jongen uit Frankrijk kan CV en rechtsback. Dat snap ik wel. Trauner en Nieuwkoop zijn vaak geblesseerd.
Die rechtsbuiten uit België is wel top als je die kan binnen halen. Alleen je hebt Paixao en hadj moussa + osman daar ook? Stengs speelt daar ook als die fit is.
Zeg het maar. De transferwindow duurt tot morgen 23:59. Met een echte 6 en die rechtsback uit Frankrijk ben ik optimistischer. Eerst maar afwachten tot de club het zelf meld. Vooral die nummer 6 is hard nodig.
Ik zag de naam van een Oezbeek langskomen maar die werd omschreven als aanvallende middenvelder en leek me gezien de stats (enkel interlands voor U23) en de prijs meer iets voor de lange termijn.Agent47 schreef op zondag 1 september 2024 @ 22:31:
[...]
Die Koreaanse jongen kan op 10 en op 6. Maar ze zijn nu met een echte 6 bezig.
Het lijkt me dat Stengs hard nodig is als middenvelder. Ik vind wel dat we dan inderdaad teveel vleugelspelers hebben. En zo'n huurspeler is leuk maar ondertussen zit Ivanusec met zijn 10+ miljoen transfersom op de bank.Die rechtsbuiten uit België is wel top als je die kan binnen halen. Alleen je hebt Paixao en hadj moussa + osman daar ook? Stengs speelt daar ook als die fit is.
Wat is een echte zes? Waarom zou die Koreaan dat niet zijn? Iedereen heeft het over een balafpakker maar we hebben juist een passer nodig die het makkelijker maakt een muur te slopen. Verdedigend de zes uithangen kan Zerouki nu net wel prima.Vooral die nummer 6 is hard nodig.
En met dit materiaal had je gewoon 9 punten moeten hebben tot nu toe.LZ86 schreef op zondag 1 september 2024 @ 21:36:
[...]
Eens. Je kan het Priske niet echt kwalijk nemen.
Niet met Zerrouki en Nieuwkoop in de basiswokkelz schreef op zondag 1 september 2024 @ 22:44:
[...]
En met dit materiaal had je gewoon 9 punten moeten hebben tot nu toe.
Maar gezien het aantal gemiste kansen in die potten is het inderdaad raar dat er niet 3 punten werden gepakt. Afmaken moet nu eindelijk eens beter.
Beetje offtopic hier, maar ik vind het bijvoorbeeld prachtig hoe Slot met Gravenberch op 6 speelt om nog meer voetbal, pressing en opbouw vanuit lage linies snel naar voren te krijgen. ManU werd mede daardoor gisteren gesloopt.D-e-n schreef op zondag 1 september 2024 @ 22:42:
[...]
Ik zag de naam van een Oezbeek langskomen maar die werd omschreven als aanvallende middenvelder en leek me gezien de stats (enkel interlands voor U23) en de prijs meer iets voor de lange termijn.
[...]
Het lijkt me dat Stengs hard nodig is als middenvelder. Ik vind wel dat we dan inderdaad teveel vleugelspelers hebben. En zo'n huurspeler is leuk maar ondertussen zit Ivanusec met zijn 10+ miljoen transfersom op de bank.
[...]
Wat is een echte zes? Waarom zou die Koreaan dat niet zijn? Iedereen heeft het over een balafpakker maar we hebben juist een passer nodig die het makkelijker maakt een muur te slopen. Verdedigend de zes uithangen kan Zerouki nu net wel prima.
Ontopic, dat soort moves zie je helaas te weinig in de eredivisie. De enige die dat ook doet is een Bosz toen die dat deed met Schöne op 6 bij Ajax of enigzins noodgedwongen Schouten als CV moest inzetten bij PSV. Ben benieuwd of we dit soort tactische aanpassingen ook gaan zien dit seizoen bij de grote 3.
Vlap speelt bij balbezit meer als een 6, Bosz zal vast ook iets doen maar of Feyenoord dat doet weet ik niet.Trishul schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:00:
[...]
Beetje offtopic hier, maar ik vind het bijvoorbeeld prachtig hoe Slot met Gravenberch op 6 speelt om nog meer voetbal, pressing en opbouw vanuit lage linies snel naar voren te krijgen. ManU werd mede daardoor gisteren gesloopt.
Ontopic, dat soort moves zie je helaas te weinig in de eredivisie. De enige die dat ook doet is een Bosz toen die dat deed met Schöne op 6 bij Ajax of enigzins noodgedwongen Schouten als CV moest inzetten bij PSV. Ben benieuwd of we dit soort tactische aanpassingen ook gaan zien dit seizoen bij de grote 3.
Of had je een andere grote 3 in gedachten?
Maar zelfs met Zerrouki en Nieuwkoop zou je toch met enig gemak moeten kunnen winnen van Willem II en Sparta? Zeker Willem II zou geen probleem moeten zijn, Sparta schat ik wel wat hoger in maar niet van het niveau waardoor deze twee spelers niet het gewenste niveau bij kunnen benen.LZ86 schreef op maandag 2 september 2024 @ 03:05:
[...]
Niet met Zerrouki en Nieuwkoop in de basis![]()
Maar gezien het aantal gemiste kansen in die potten is het inderdaad raar dat er niet 3 punten werden gepakt. Afmaken moet nu eindelijk eens beter.
De nul houden blijft lastig bij Feyenoord ( en zo ook bij PSV ), dat gaat je wel opbreken als je er geen hoog scorend vermogen bij hebt.
Mwoah, ik durf wel te stellen dat een echt goede trainer meer uit hetzelfde materiaal weet te halen. Slot was daar recent nog een lichtend voorbeeld van.LZ86 schreef op zondag 1 september 2024 @ 21:36:
[...]
Eens. Je kan het Priske niet echt kwalijk nemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax lijkt klaar te zijn op de transfermarkt (aldus de Telegraaf), al mogen Tahirović en Wijndal nog vertrekken, maar dat gaat niet voor genoeg ruimte zorgen om nog wat te halen.
Toch een behoorlijk magere transfer zomer voor Ajax, had gehoopt op nog een creatieve aanvallende middenvelder, die ontbreekt wat mij betreft nog in de selectie - Berghuis kan daar prima spelen maar is toch al wat ouder/vaak geblesseerd.
Vertrokken
Mikautadze
Conceicao (was al verhuurd)
Rulli
Sanchez
Vos
Forbs (huur met optie tot koop)
Sosa (huur)
Unuvar (huur met optie te koop)
Medic
Gekomen
Traore
Rugani (huur)
Weghorst
Toch een behoorlijk magere transfer zomer voor Ajax, had gehoopt op nog een creatieve aanvallende middenvelder, die ontbreekt wat mij betreft nog in de selectie - Berghuis kan daar prima spelen maar is toch al wat ouder/vaak geblesseerd.
Vertrokken
Mikautadze
Conceicao (was al verhuurd)
Rulli
Sanchez
Vos
Forbs (huur met optie tot koop)
Sosa (huur)
Unuvar (huur met optie te koop)
Medic
Gekomen
Traore
Rugani (huur)
Weghorst
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat is meer een noodgreep dan een tactische wijziging, toch. Met Eijting en Sadilek in de lappenmand. Hij doet het daar niet slecht, maar toch is het middenveld bij Twente nog niet echt in vorm. Al ligt dat volgens mij ook aan Kjolo, die lijkt deze zomer de L en de J in zijn naam verruild te hebben.ZieMaar! schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:14:
[...]
Vlap speelt bij balbezit meer als een 6, Bosz zal vast ook iets doen maar of Feyenoord dat doet weet ik niet.
Regeren is vooruitschuiven
Je moet je materiaal wel goed in weten te zettenGonadan schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:49:
[...]
Mwoah, ik durf wel te stellen dat een echt goede trainer meer uit hetzelfde materiaal weet te halen. Slot was daar recent nog een lichtend voorbeeld van.
Van 4-3-3 onder slot naar 3-4-2-1 naar 4-3-3. Daarin kan je al de vraag stellen wat er niet ideaal is gegaan in de voorbereiding dat je toch moet wisselen na twee officiele wedstrijden ( en waarom je van 4-3-3 was afgestapt ). Dat een weer iets andere speelstijl wel wat tijd kan kosten lijtk me evident zeker als een sterkhouder als Wiefer wegvalt ( en nu dan ook Geertruida )
Gewoon een grove inschattingsfout. Je kunt van te voren uittekenen dat je tegenstanders die de bus parkeren niet stuk kunt spelen met types als Nieuwkoop en Pedersen op de zijkant. Ik vind het nog steeds vrij stupide dat je als trainer dat dan überhaupt gaat proberen. Terwijl je nog grotendeels de groep van vorig seizoen had.Napo schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:21:
[...]
Je moet je materiaal wel goed in weten te zetten
Van 4-3-3 onder slot naar 3-4-2-1 naar 4-3-3. Daarin kan je al de vraag stellen wat er niet ideaal is gegaan in de voorbereiding dat je toch moet wisselen na twee officiele wedstrijden ( en waarom je van 4-3-3 was afgestapt ). Dat een weer iets andere speelstijl wel wat tijd kan kosten lijtk me evident zeker als een sterkhouder als Wiefer wegvalt ( en nu dan ook Geertruida )
De spelers hebben hun beklag gedaan. Ik denk dat een aantal spelers niet gecharmeerd zijn van de 3-4-3. En ik denk voor de verdedigers omdat die opeens veel meer voor hun kiezen kregen. Maar ook de buitenspelers, omdat ze anders ingezet worden.Napo schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:21:
[...]
Je moet je materiaal wel goed in weten te zetten
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat is wel erg makkelijk praten vanaf de zijlijn. Ten eerste zat tot de laatste weken vrijwel overal de transfermarkt 'op slot'. Daarnaast wordt er vanaf verschillende kanten aan spelers getrokken en laten veel makelaars/spelers alle opties open tot de laatste week.Russel88 schreef op zondag 1 september 2024 @ 21:13:
Ik denk dat als deze versterkingen doorgaan en de rest gewoon blijft DTK een goede basis heeft neergezet om weer 2e te worden dit seizoen. Dan pak je sowieso weer 40 miljoen voor de CL en kun je rustig verder bouwen.
Willem II had ook 5-1 kunnen zijn gezien het aantal kansen. Was gewoon een fout van de keeper waardoor je verliest.Napo schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:25:
[...]
Maar zelfs met Zerrouki en Nieuwkoop zou je toch met enig gemak moeten kunnen winnen van Willem II en Sparta? Zeker Willem II zou geen probleem moeten zijn, Sparta schat ik wel wat hoger in maar niet van het niveau waardoor deze twee spelers niet het gewenste niveau bij kunnen benen.
De nul houden blijft lastig bij Feyenoord ( en zo ook bij PSV ), dat gaat je wel opbreken als je er geen hoog scorend vermogen bij hebt.
Sparta staat verdedigend gewoon als een huis. Moet nog maar eens zien hoeveel ploegen daar gaan winnen op het Kasteel.
Slot speelde vorig seizoen ook de eerste 2 wedstrijden gelijk.Gonadan schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:49:
[...]
Mwoah, ik durf wel te stellen dat een echt goede trainer meer uit hetzelfde materiaal weet te halen. Slot was daar recent nog een lichtend voorbeeld van.
We zijn net onderweg en alweer druk met oordelen of een trainer geschikt is of niet. Laten we even 2 maandjes afwachten hoe het er dan voor staat. Zowel in de CL als de competitie.
@Napo @Advizor ik heb geen oordeel over Priske als trainer, ik ben het simpelweg oneens met de stelling dat het niveau van het materiaal het niveau van de trainer bepaalt.
Er zijn heel grote verschillen in wat een trainer uit een groep kan halen, de juiste opstelling is daar maar een deel van, er zijn heel veel aspecten die grote verschillen kunnen brengen.
Slot deed dat heel goed en haalde bovengemiddeld veel uit zijn materiaal, doet hij meestal. Of Priske dat kan moeten we gaan zien, maar het zal hoe dan ook niet makkelijk zijn om Slot te evenaren. Dus de kans dat het minder wordt is groot, maar of je dat Priske moet aanrekenen is dan de vraag.
Er zijn heel grote verschillen in wat een trainer uit een groep kan halen, de juiste opstelling is daar maar een deel van, er zijn heel veel aspecten die grote verschillen kunnen brengen.
Slot deed dat heel goed en haalde bovengemiddeld veel uit zijn materiaal, doet hij meestal. Of Priske dat kan moeten we gaan zien, maar het zal hoe dan ook niet makkelijk zijn om Slot te evenaren. Dus de kans dat het minder wordt is groot, maar of je dat Priske moet aanrekenen is dan de vraag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je verliest ( of in dit geval gelijkspelen ) niet omdat de keeper een fout maakt. Als je als Feyenoord niet verder komt dan 1-1 tegen een promovendus gaat er meer niet goed. Ja, een fout van een keeper kan een grote impact hebben maar dat zou zeker niet de focus op moeten liggen.Advizor schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:28:
[...]
Willem II had ook 5-1 kunnen zijn gezien het aantal kansen. Was gewoon een fout van de keeper waardoor je verliest.
Sparta staat verdedigend gewoon als een huis. Moet nog maar eens zien hoeveel ploegen daar gaan winnen op het Kasteel.
Het is inderdaad positief dat Feyenoord veel kansen in die wedstrijd creeert maar dan is dus de conversie veel te laag terwijl je ook daar een vrijwel intakte voorhoede hebt ( minus mInteh die wel beter was dan zijn vervanger ) en zelfs als je naar modellen kijkt valt dat te laag ook nog wel mee.
@Gonadan eens, de impact van een trainer wordt zowel onderschat als overschat afhankelijk van de situatie. Een trainer is een makkelijke zondebok als het niet loopt en de spelers zijn toppers als het wel loopt maar het is de combinatie die het beste uit beide halen. En ook daar moet een trainer - net zoals een speler maar waarschijnlijk in grote mate - meer tijd gegunt worden om het team naar zijn/haar hand te zetten.
Dat is wel een beetje scorebord journalistiek. Fortuna thuis werd grotendeels met tien man gespeeld. Het spel uit tegen Sparta in de tweede helft was toen al een stuk beter dan nu.Advizor schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:30:
[...]
Slot speelde vorig seizoen ook de eerste 2 wedstrijden gelijk.
Het gaat nu nog niet om geschikt of ongeschikt. Elke trainer maakt fouten maar die moet je wel benoemen. En hij heeft dus wel gelijk een grove fout gemaakt door tegen alle logica in vast te willen houden aan een systeem waar we de spelers niet voor hebben, in elk geval niet in de meeste eredivisie potjes. Hij geeft dat nu eigenlijk zelf toe door het aan te passen.We zijn net onderweg en alweer druk met oordelen of een trainer geschikt is of niet. Laten we even 2 maandjes afwachten hoe het er dan voor staat. Zowel in de CL als de competitie.
Kongolo naar NAC. Buitenkans van NAC, goed gedaan. Ondanks veel blessureleed is dat een leuke CV!
Maakt Priske dan de fout, of Te Kloese omdat ie een trainer haalt met een voorkeur voor een tactiek die niet bij het spelersmateriaal past?D-e-n schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:42:
[...]
Dat is wel een beetje scorebord journalistiek. Fortuna thuis werd grotendeels met tien man gespeeld. Het spel uit tegen Sparta in de tweede helft was toen al een stuk beter dan nu.
[...]
Het gaat nu nog niet om geschikt of ongeschikt. Elke trainer maakt fouten maar die moet je wel benoemen. En hij heeft dus wel gelijk een grove fout gemaakt door tegen alle logica in vast te willen houden aan een systeem waar we de spelers niet voor hebben, in elk geval niet in de meeste eredivisie potjes. Hij geeft dat nu eigenlijk zelf toe door het aan te passen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken