[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.590 views

Onderwerpen

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:22

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Quad schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:39:
Ligt het aan mij of is Bergwijn echt niet snel (meer)?
Is die ooit snel geweest dan?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:43

Quad

Doof

Goed lekker potje. Positieve noot toch Henderson, weer veel gelopen, en Sutalo, zeer rustig en gedegen achterin gestaan. Brobbey en KFJ gemengde gevoelens, prima avondje tegen een tegenstander waarvan zelfs NAC van had gewonnen.

Bergwijn en Traoré vielen erg tegen, je ziet bij die laatste wel veel mooie acties maar dat is het dan ook, er komt niets uit, ook niet tegen Jagellonia. Kan mentaliteit zijn omdat ze er al waren.
Van den Boomen moest Henderson vervangen, ging niet geweldig en completeert de minste top3.

De overige spelers gewoon oké, en lekker minuten gemaakt in een vrolijke Arena.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

carpebios schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:54:
Volgens de NOS is het lek boven bij AJAX!
Whahaha… iets met zwaluw en zomer. Voor het zelfde geld hadden ze er uit gelegen tegen Panathinaikos. En deze tegenstander was gewoon slecht.

Maar neemt niet weg dat Ajax prima speelde, zelfs zonder Berghuis’ of de o zo broodnodige creatieve middenvelder. Vorig seizoen waren ze er al lang uit gevlogen. Misschien zijn deze voorronden een geschenk uit de hemel voor de rest van het seizoen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:57:
Goed lekker potje. Positieve noot toch Henderson, weer veel gelopen, en Sutalo, zeer rustig en gedegen achterin gestaan. Brobbey en KFJ gemengde gevoelens, prima avondje tegen een tegenstander waarvan zelfs NAC van had gewonnen.

Bergwijn en Traoré vielen erg tegen, je ziet bij die laatste wel veel mooie acties maar dat is het dan ook, er komt niets uit, ook niet tegen Jagellonia. Kan mentaliteit zijn omdat ze er al waren.
Van den Boomen moest Henderson vervangen, ging niet geweldig en completeert de minste top3.

De overige spelers gewoon oké, en lekker minuten gemaakt in een vrolijke Arena.
Traoré gaf 1e helft toch best een paar lekkere voorzetten. Maar goed, da's niet genoeg voor een hele wedstrijd natuurlijk.

[edit] en bah, 3 weken geen voetbal nu :(

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:35
Lekkere overwinning. Stugge tegenstander, maar uiteindelijk dik verdiend gewonnen. Taylor was echt overal vandaag en speelde echt goed. Henderson 50/50. Was t wel eens met de analyse van Sneijder :o Henderson moet niet teveel naar voren lopen, zeker niet in de eerste helft. Het was al klein en dan gaat ie daar alleen maar in de weg lopen.

Nu een paar weken rust helaas.

En nog leuk nieuws, PSV overweegt om Karsdorp te contracteren :D _o-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:38
JanW schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:16:
Lekkere overwinning. Stugge tegenstander, maar uiteindelijk dik verdiend gewonnen. Taylor was echt overal vandaag en speelde echt goed. Henderson 50/50. Was t wel eens met de analyse van Sneijder :o Henderson moet niet teveel naar voren lopen, zeker niet in de eerste helft. Het was al klein en dan gaat ie daar alleen maar in de weg lopen.

U loopt een uurtje of 5,5 achter ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:16:

Mwoah, ik vond Henderson zo'n beetje de beste speler op het veld. Hij kan wel verder naar achteren blijven, maar als die Polen zo enorm rond eigen 16 blijven hangen zoals in de 1e helft wat moet je dan?
Oud nieuws alweer joh, stond hier uuuuuren geleden al :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
Panathinaikos schakelt Rc Lens uit in de ECL.
Zo slecht is dat Panathinaikos dus niet, best knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:52
[b]toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:13:.

[edit] en bah, 3 weken geen voetbal nu :(
Iets meer dan twee weken maar, 15 september is het Ajax - Utrecht

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 06:19:
[...]

Iets meer dan twee weken maar, 15 september is het Ajax - Utrecht
Dat was vanaf gister geteld 17 dagen, dus dat vind ik 3 weken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Het zit Feyenoord ook niet mee. De Traoré waar ze achteraan zaten is geblesseerd geraakt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:10
Gonadan schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:28:
Het zit Feyenoord ook niet mee. De Traoré waar ze achteraan zaten is geblesseerd geraakt.
Waar vorig seizoen (en die daarvoor) het mee viel met de blessures, zijn er nu wel heel veel. Toch te lang seizoen, teveel spelers die nog door moesten met internationale wedstrijden, of wat is er daar ineens aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:28

Superkiwi

Hoi doei

toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:13:
[...]
en bah, 3 weken geen voetbal nu :(
Je gaag me toch niet vertellen dat er nu al een interlandperiode tussen zit? :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:40:
[...]

Waar vorig seizoen (en die daarvoor) het mee viel met de blessures, zijn er nu wel heel veel. Toch te lang seizoen, teveel spelers die nog door moesten met internationale wedstrijden, of wat is er daar ineens aan de hand?
Nou ja, dat een speler die je nog graag wilt halen geblesseerd raakt kan je als Feyenoord zijnde natuurlijk niet zoveel aan doen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:42:
[...]

Je gaag me toch niet vertellen dat er nu al een interlandperiode tussen zit? :/
Jawel, en Feyenoord durft niet meer dus dit weekend ook al vrij. oOo

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:16

Agent47

I always close my contracts.

Kasanjwiro eindelijk weg bij Feyenoord. Geertruida is naar Leipzig en wij zitten nu achter Kevin Diks aan.

Arnesen en Slot ik mis jullie :(

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Agent47 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:28:
Kasanjwiro eindelijk weg bij Feyenoord. Geertruida is naar Leipzig en wij zitten nu achter Kevin Diks aan.
Dat is toch geen waardige vervanger van Geertruida? :X

Diks is een speler die je haalt voor de breedte, niet als directe vervanger voor een vertrekkende sterkhouder. Dan zou ik als Feyenoord eerder alles op alles zetten om Karsdorp voor de neus van PSV weg te kapen. Persoonlijk vind ik Karsdorp ook geen topper maar wel een speler die prima bij Feyenoord past qua mentaliteit en speelstijl. Karsdorp bij PSV heb ik dan weer totaal geen beeld bij, die matcht in mijn ogen op geen enkel vlak daar.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
Dat is zéker nieuws :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eqKlywEdpliJHLt94GPxY-6RMrA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ty0R0djtwd7jrtDuQraumpeE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 18:25
Agent47 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:28:

Arnesen en Slot ik mis jullie :(
Het begint echt op wanbeleid te lijken. Vorig seizoen is er maandenlang gesproken over "versterkingen aan de bovenkant". De afhankelijkheid van Stengs en het gemis van Szymanski is ook al een jaar zichtbaar en was in elk geval bekend bij Slot. En nog steeds is er nog niet eens een spoor van een creatieve middenvelder en als vervanging voor één van je belangrijkste spelers zouden we nu bij types als Diks uitkomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:11
Die karsdorp geeft bijna licht met al zijn tattoes. Zie daar de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 19:20

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 22:24:
[...]

Mwoah, ik vond Henderson zo'n beetje de beste speler op het veld. Hij kan wel verder naar achteren blijven, maar als die Polen zo enorm rond eigen 16 blijven hangen zoals in de 1e helft wat moet je dan?

[...]
Ging het er niet vooral om dat ie achter elke gepaste bal aanliep (en daarmee dus drukte creëert rond de bal)? Terwijl je eigenlijk vooral de ruimte moet vinden en de tegenstander wat moet lokken? Lokken kan vooral als je geniale dingen met de bal kan doen, als je wat tijd hebt. Bij Henderson komen ballen de diepte of door de as zelden aan, dat weet iedereen en dus is de vraag of je dat lokken mag verwachten?

Henderson speelt altijd wel degelijk (ook door zijn risicoloze passes), maar ik denk dat mensen gewoon meer verwachten gezien zijn historie, de hype die er was en zijn salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:44:
[...]

Het begint echt op wanbeleid te lijken. Vorig seizoen is er maandenlang gesproken over "versterkingen aan de bovenkant". De afhankelijkheid van Stengs en het gemis van Szymanski is ook al een jaar zichtbaar en was in elk geval bekend bij Slot. En nog steeds is er nog niet eens een spoor van een creatieve middenvelder en als vervanging voor één van je belangrijkste spelers zouden we nu bij types als Diks uitkomen?
Ik denk dat de club met al die miljoenen van de afgelopen 2 jaar, de VVF uitkoopt en allicht het stadion. Kan bijna niet anders. Je hebt minimaal 100 miljoen binnen gekregen, 2 maal plaatsing CL is al 70 miljoen.

Je hebt Wieffer voor 32 verkocht
Geertruida nu 25
Kokcu 30 miljoen

Heel benieuwd wat er met dat geld gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Agent47 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:50:
De schulden afbetalen inderdaad. Volgens mij heeft Feyenoord iets van 25 miljoen langlopend en 70 miljoen aan kortlopende schulden. Geen idee of die 15 miljoen van Feyenoord City daar bij in zitten, maar Feyenoord wordt met het jaar gezonder, prima beleid volgens mij. De hoeveelheid schulden is relatief laag, maar kwijt is kwijt, daar pluk je altijd de vruchten van. Het is ook niet zo dat je je mega hoeft te versterken om kans te maken op een CL plaats volgend seizoen.

Kleine side-note; die 87 miljoen aan transfersommen, dat is niet wat Feyenoord ontvangt, daar gaat nog flink bedrag van af door kosten aan derden. En dan komt daar de blauwe enveloppe nog overheen. Als je iets meer dan de helft daar van overhoudt dan is dat volgens mij veel. Daar tegenover staat wel dat Feyenoord de spelers voor relatief lage transferwaarden op de balans heeft staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ZieMaar! schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:49:
[...]

Ging het er niet vooral om dat ie achter elke gepaste bal aanliep (en daarmee dus drukte creëert rond de bal)? Terwijl je eigenlijk vooral de ruimte moet vinden en de tegenstander wat moet lokken? Lokken kan vooral als je geniale dingen met de bal kan doen, als je wat tijd hebt. Bij Henderson komen ballen de diepte of door de as zelden aan, dat weet iedereen en dus is de vraag of je dat lokken mag verwachten?

Henderson speelt altijd wel degelijk (ook door zijn risicoloze passes), maar ik denk dat mensen gewoon meer verwachten gezien zijn historie, de hype die er was en zijn salaris.
Die mensen hebben nog nooit actief naar Liverpool gekeken en hebben dan ook geen idee wat voor speler het is. Dat is gewoon ruis van de zijlijn.

Ik moest wel grinniken om het achter de bal aan lopen, zie je toch dat het eigenlijk een 8 is en een loper. Bij het doelpunt liet hij zien wat Taylor eigenlijk veel meer moet doen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 19:01:
Jammer dat de wedstrijd tegen Benfica in Lissabon en niet de Kuip is, denk dat het publiek in die wedstrijd best een verschil had kunnen maken.
Je hoort altijd veel over heksenketels, thuisvoordeel etc. Maar feitelijk blijkt het de laatste decennia maar weinig uit te maken. De uitregel (doelpunten) is ook niet voor niets afgeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:16:
[...]
En dan komt daar de blauwe enveloppe nog overheen.
Volgens mij is er geen voetbaltransferbelasting. Over de fiscale winst van de hele onderneming moet natuurlijk vennootschapsbelasting worden betaald,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Ik denk dat de club met al die miljoenen van de afgelopen 2 jaar, de VVF uitkoopt en allicht het stadion. Kan bijna niet anders. Je hebt minimaal 100 miljoen binnen gekregen, 2 maal plaatsing CL is al 70 miljoen.

Geertruida nu 25
Kokcu 30 miljoen

Kijkende naar transfermarkt zit je natuurlijk wel met een stuk bruto transferbedrag wat netto wordt doordat er een deel wegvalt aan kosten. Die 30m van Kokcu was 25m bruto en nog minder netto. Feyenoord heeft in zowel 2022/23 als 2023/24 meer dan 35m uitgegeven aan spelers.

Als je dan ook nog per jaar begrotingen moet dichten met deze CL inkomsten dan blijft er relatief snel een kleiner bedrag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolarBear schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:36:
Je hoort altijd veel over heksenketels, thuisvoordeel etc. Maar feitelijk blijkt het de laatste decennia maar weinig uit te maken. De uitregel (doelpunten) is ook niet voor niets afgeschaft.
Feyenoord in Europa sinds 2014/15

Thuis : 25x winst in 39 wedstrijden
Uit : 6x winst in 39 wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
[...]

Nieuw stadion? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Nope. Feyenoord wil de Kuip verder afkopen. Zit een rente van 12,5% op..

@Han feyenoord heeft geen schulden meer dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:12:
[...]

Nope. Feyenoord wil de Kuip verder afkopen. Zit een rente van 12,5% op..

@Han feyenoord heeft geen schulden meer dacht ik?
Ik kan het jaarverslag van 22/23 niet vinden, er staat wel een link op deze pagina (https://www.feyenoord.com...succes-betaalt-uit-031023) maar die gaat terug naar de homepage.

Veel mooie woorden over omzet etc maar voor schulden moeten we toch echt even naar de balans kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:49:
[...]

Als mensen van hem verwachten dat ie wel even de creatieve oplossing in open spel zou zijn ofzo, die hebben dan gewoon nooit PL gekeken en geen idee wat voor speler er is binnengehaald.
Hij zorgt voor organisatie, voor meer defensieve zekerheid, voor een defensieve middenvelder die wel volle bak terugsprint indien nodig. Daarvoor is ie gehaald, niet om die assists te geven.

En mbt risicoloze passing, ik heb toch een paar heerlijke lange ballen van hem gezien gisteren. Van diep in eigen helft richting linksvoor bijvoorbeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door toolkist op 30-08-2024 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:28:
Wolves wilde hem toch al niet verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:34:
[...]

Wolves wilde hem toch al niet verkopen ;)
Clubs waren al bijna rond ….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Geertruida nu 25
Kokcu 30 miljoen

Ga er maar vanuit dat een groot deel van die transfersommen nog daadwerkelijk betaald moeten worden. Bijna iedere club spreidt transfersommen tegenwoordig uit over een jaar of 3. Dus zodra Feyenoord de cijfers over vorig seizoen bekend maakt zul je de post langlopende vorderingen wel toe zien nemen (iig door verkoop Kokcu, weet niet of verkoop Wieffer binnen vorig seizoen of dit seizoen valt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:36:
[...]

Clubs waren al bijna rond ….
Volgens dit bericht is een bod van 15m geweigerd:
https://www.voetbalnieuws...d-op-middenvelder-af.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:24:
[...]

Ik kan het jaarverslag van 22/23 niet vinden, er staat wel een link op deze pagina (https://www.feyenoord.com...succes-betaalt-uit-031023) maar die gaat terug naar de homepage.

Veel mooie woorden over omzet etc maar voor schulden moeten we toch echt even naar de balans kijken.
https://www.knvb.nl/downloads/bestand/28406/f

Hier heb je ze van alle clubs

edit: oh ook daar is de link naar de cijfers van Feyenoord kapoet

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 30-08-2024 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Dadelijk de loting voor de Europa League, hetzelfde format als de Champions League wordt gebruikt, dus 8 verschillende tegenstanders en je speelt er maar 1x tegen. Er is geen vangnet naar de Conference League.

Ajax kan een zware of relatief eenvoudige loting krijgen

Zware loting
Manchester United
AS Roma
Olympique Lyon
SC Braga
Galatasaray
FK Bodo/Glimt
OGC Nice
Besiktas

Relatief eenvoudige (Conference League achtige) loting
Slavia Praag
Rangers
Maccabi Tel-Aviv
Ferencvaros
Biktoria Plzen
Ludogorets
FC RFS
IF Elfsborg

Wat mij betreft mag het een mix worden, een paar aansprekende namen is leuker om te kijken - maar uiteindelijk wil je wel door naar de volgende ronde, dus wat eenvoudigere tegenstanders erbij is nooit vervelend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nA5l62HE4jWxXWQzT-1JN8-JSGM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sUEfHQra8MfksCLUcqMpXewh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
yes en klik eens door bij feyenoord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:42:
[...]

yes en klik eens door bij feyenoord...
Ik zie het net ja, excuus :p

@Gynnad Als ik mag kiezen:
Man Utd
Rangers
Ferencvaros
PAOK
Malmo
Midtjylland
Anderlecht
FCSB (dat is meen ik voormalug Steaua Bucarest)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:57
Gynnad schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:42:
Dadelijk de loting voor de Europa League, hetzelfde format als de Champions League wordt gebruikt, dus 7 verschillende tegenstanders
8 tegenstanders toch, 4x thuis en 4x uit.

[ Voor 5% gewijzigd door T-MOB op 30-08-2024 12:07 ]

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
T-MOB schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:07:
[...]

8 tegenstanders toch, 4x thuis en 4x uit.
Ah je hebt gelijk idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
'Groot nieuws: Ziyech wil naar Ajax, Amsterdammers werken aan hereniging'

https://www.voetbalprimeu...erken-aan-hereniging.html
Als ie niet teveel kost, is ie wat mij betreft van harte welkom!

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 30-08-2024 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ik gun Nederlandse clubs geen enkele Spaanse of Italiaanse club. Puur vanwege het gerol en aanstellerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:22:
[...]

Lijkt me hele directe aanwinst. De man die Twente in zijn eentje voor degradatie behoed heeft in zijn laatste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 16:52
toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:22:
[...]

Opzich niet verkeerd indien hij niet teveel kost. Ik heb alleen geen idee hoe hij het gedaan heeft in Turkije. Iemand die hem daar gevolgd heeft en iets kan zeggen over zijn performance?
Laatste wat ik gezien heb was zijn goede spel op het WK 2022.

Kan me wel voorstellen waarom hij graag naar Amsterdam komt; hij komt hier nog zo vaak, bijna elke maand lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:38:
[...]

Lijkt me hele directe aanwinst. De man die Twente in zijn eentje voor degradatie behoed heeft in zijn laatste jaar.
Als ie fit is/blijft wel ja. Meteen de benodigde creativiteit injectie. En als ie wil mag ie dan na z'n carrière meteen verder as jeugdtrainer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:41:
[...]

Opzich niet verkeerd indien hij niet teveel kost. Ik heb alleen geen idee hoe hij het gedaan heeft in Turkije. Iemand die hem daar gevolgd heeft en iets kan zeggen over zijn performance?

Kan me wel voorstellen waarom hij graag naar Amsterdam komt; hij komt hier nog zo vaak, bijna elke maand lijkt het.
2 redelijk lange blessures vorig seizoen (voet en enkel). In de competitie 18 gespeeld, 6 doelpunten 4 assists.
In de CL 5 wedstrijden 2 doelpunten 1 assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:43:
[...]

2 redelijk lange blessures vorig seizoen (voet en enkel). In de competitie 18 gespeeld, 6 doelpunten 4 assists.
In de CL 5 wedstrijden 2 doelpunten 1 assist
Kijk eens aan, dat zijn geen verkeerde statistieken. Kan best goed uitpakken weer, creatieve magie van Ziyech bij dit Ajax.

Ik zat trouwens te denken, de combi Ziyech en Promes was een effectieve, als hij dat ook zou kunnen met Bergwijn...

[ Voor 12% gewijzigd door Trishul op 30-08-2024 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
PSV heeft versterking binnen!
...voor de aanval weliswaar. Wat zijn ze toch dol op aanvallers zeg, in Eindhoven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 14:53
Trishul schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:41:
[...]

Goede spel van WK 22? Hij heeft 2 wedstrijden gespeeld en totaal 102 minuten dat toernooi. Dus dat moet je even uitleggen.
Daarnaast. Wat moet Ajax met deze jongen? Hij is 31 en moet eerst nog de helft van z'n salaris inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo Rangers heeft iig een loting die ik voor Ajax niet per se hoef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:10:
Daarnaast. Wat moet Ajax met deze jongen? Hij is 31 en moet eerst nog de helft van z'n salaris inleveren.
Creativiteit. En als hij z'n salaris eisen zelf wil verlagen zie ik het probleem niet.

AZ krijgt dus iig Roma :p
En Ajax iig Slavia Praag uit pot 1. Niet ongunstig. Nu de rest nog

[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 30-08-2024 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-10 22:03
toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:41:
[...]

Als ie fit is/blijft wel ja. Meteen de benodigde creativiteit injectie. En als ie wil mag ie dan na z'n carrière meteen verder as jeugdtrainer.
Ziyech die bezopen achter het stuur een ongeluk had en nog steeds dikke matties is met Promes? Heel heeeeeel ver weghouden van de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Redelijk te doen voor Ajax. En fijn dat we tegen de Turken in Amsterdam spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:19:
[...]

Creativiteit. En als hij z'n salaris eisen zelf wil verlagen zie ik het probleem niet.
Ik vind het maar een lastige jongen, maar misschien is hij nu wat volwassener geworden. Denk niet dat hij 50% salaris gaat inleveren om bij Ajax te gaan spelen. Dan zie ik hem eerder naar de zandbak verkassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:22:
[...]

Ziyech die bezopen achter het stuur een ongeluk had en nog steeds dikke matties is met Promes? Heel heeeeeel ver weghouden van de toekomst.
Mij maakt het echt geen zak uit met wie hij vrienden is. En dronken rijden is uiteraard uiterst dom, maar voor mij geen reden om hem dan maar niet bij de club te willen hebben.

Ajax dus tegen Lazio, Slavia Praag, Sociedad, Maccabi Tel Aviv, Galatasaray, Besiktas, Qaraq en RFS. Veel Oost Europa/Zuid Oost Europa dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:28:
[...]

Mij maakt het echt geen zak uit met wie hij vrienden is. En dronken rijden is uiteraard uiterst dom, maar voor mij geen reden om hem dan maar niet bij de club te willen hebben.
Ah ja, het morele kompas is niet belangrijk voor dit soort gasten met een voorbeeldfunctie.
Als ze jouw club maar naar een prijs schieten |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
Wat een diepbedroevend niveau van de Ajax scouting trouwens. Alleen met geriatrische voetballers aankomen die uit het netwerk van farioli komen of al in Nederland gespeeld hebben. Traore volledig versleten, Ziyech altijd geblesseerd en geen moreel besef, Rugani een simpele bankzitter van een Italiaanse subtopper en een hardwerkende simpele beperkte spits. Nou chapeau.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online
Die commentator van Ziggo begrijpt de H'tjes en A'tjes niet in de lijst met wedstrijden. Heel irritant.
Ajax niet echt lekkere away-days voor de fans denk ik zo (op Spanje na).

[ Voor 4% gewijzigd door Wyke op 30-08-2024 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:06
Zal heel wat laserstralen schelen dat Ajax in de Arena tegen de Turkse clubs speelt. En trip naar Baskenland zal vast voor de supporters leuk zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Kist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:30:
Wat een diepbedroevend niveau van de Ajax scouting trouwens. Alleen met geriatrische voetballers aankomen die uit het netwerk van farioli komen of al in Nederland gespeeld hebben. Traore volledig versleten, Ziyech altijd geblesseerd en geen moreel besef, Rugani een simpele bankzitter van een Italiaanse subtopper en een hardwerkende simpele beperkte spits. Nou chapeau.
Bookmarked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:29:
[...]

Ah ja, het morele kompas is niet belangrijk voor dit soort gasten met een voorbeeldfunctie.
Als ze jouw club maar naar een prijs schieten |:(
Voor kleine dingen als dit, nee inderdaad. Dat maakt me echt geen zak uit nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wyke schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:30:
Die commentator van Ziggo begrijpt de H'tjes en A'tjes niet in de lijst met wedstrijden. Heel irritant.
Liever deze thuis- en uitwedstrijden verdeling dan andersom. 2x Turkije en naar Lazio zou ook geen pretje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
[...]

Ajax dus tegen Lazio, Slavia Praag, Sociedad, Maccabi Tel Aviv, Galatasaray, Besiktas, Qaraq en RFS. Veel Oost Europa/Zuid Oost Europa dus.
Je wil hem jeugdtrainer maken. Dat zijn beïnvloedbaar kinderen. Daar moet je normaal functionerende mensen neerzetten, doe die kinderen helpen leren om te gaan met het profbestaan en de invloeden die daarbij horen.

Daar hebben criminelen geen bal te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:06
Na gisteravond vind ik dat je redelijk kan stellen dat in het spel van Farioli met naar binnenkomende backs je echt totaal niks aan Bergwijn hebt. Hij stond steeds al zo erg naar binnengetrokken dat Hato niet uit kon komen op de plek waar hij moet belanden volgens de tactiek en dus veel buitenom moest, waar zijn kracht niet ligt. Aan de andere kant liep dat stuk beter doordat Traore aan de buitenkant bleef staan en dan zowel binnendoor als buitenom ging en het dus meer afwisselde, hiermee dus niet de ruimte voor Rensch dicht te lopend. Zullen dus denk ik nog zolang het contract van Bergwijn duurt naar hem moeten kijken... want geen enkele club zal onder de indruk raken van hoe hij speelt/gaat spelen binnen deze tactiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:01
Wel een feestloting voor Ajax zeg. Mooie kans om rechtstreeks door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:35:
[...]

Je wil hem jeugdtrainer maken. Dat zijn beïnvloedbaar kinderen. Daar moet je normaal functionerende mensen neerzetten, doe die kinderen helpen leren om te gaan met het profbestaan en de invloeden die daarbij horen.

Daar hebben criminelen geen bal te zoeken.
Sinds wanneer ben je een crimineel als je een keer met teveel drank op achter het stuur kruipt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PolarBear schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:24:
Archief link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

donleone83 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:36:
Wel een feestloting voor Ajax zeg. Mooie kans om rechtstreeks door te gaan.
Hoeveel gaan er door per poule? Ik zie tegenstanders als Lazio en Galatasaray, dat zijn best aardige tegenstanders, een ander niveau dan een Panathinaikos of een Vojvodina. Zijn geen wedstrijden die je zo maar wint. Dat zelfde geldt voor Besiktas, die verkeren in een goede vorm. Als de nr's 1, 2 en 3 door gaan dan hebben ze inderdaad een hele goede kans. De rest van de poule moet te doen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Han schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:45:
[...]

Hoeveel gaan er door per poule? Ik zie tegenstanders als Lazio en Galatasaray, dat zijn best aardige tegenstanders, een ander niveau dan een Panathinaikos of een Vojvodina. Zijn geen wedstrijden die je zo maar wint. Dat zelfde geldt voor Besiktas, die verkeren in een goede vorm. Als de nr's 1, 2 en 3 door gaan dan hebben ze inderdaad een hele goede kans. De rest van de poule moet te doen zijn :)
Er zijn geen poules meer in de champions en europa league.
1 grote league, waarin de beste 8 doorgaan en nrs 9 t/m 24 play-offs spelen.
Geen idee wat er met de verliezers van die play-offs gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:57
Han schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:45:
[...]

Eerst 8 gaan door, 16 daaronder spelen tussenronde en de laatste 12 zijn klaar.

Twente heeft een pittige loting te pakken:
Manchester United (uit)
SS Lazio (thuis)
Olympiakos (uit)
Fenerbahçe (thuis)
Malmö (uit)
Union Saint-Gilloise (thuis)
Nice (uit)
Besiktas (thuis)

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:16
[...]

Geen reden? Terwijl er een andere spelen bij United loopt die minstens zo goed is en zich wel kan gedragen? Snap hier niets van, klop bij Christian aan eerst imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
ook toevallig dat alle nl'se clubs 2 turkse clubs treffen en dan ook alle potjes in NL.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bHa0A6bmyC1acdvxx4rVDfyMY4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4g98whNmZisxklMRgtFqGehg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcUfRS0VJ-qMHYd_03P4PLTKOrc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VQEo1IarfDP3xrcem7gHgeky.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NoKUQwpDjQGOlkpH0u_AumxlOjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XqIZKiGYMUXogw3t0QP2cADu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:37:
Sinds wanneer ben je een crimineel als je een keer met teveel drank op achter het stuur kruipt?
Ik denk dat hij doelt op zijn vriendschap met Promes. En ja, dat vind ik ook te idioot voor woorden. Ondanks de aantijgingen vanwege zware mishandeling en drugshandel gewoon lekker blijven chillen met zo'n gast. Dan verkeer je in verkeerde kringen. Helaas geldt dat voor veel voetballers in Nederland, waar de scheidslijn tussen rappen, broederliefde en criminaliteit zeer dun lijkt te zijn. Geld doet rare dingen met voetballers en trekt ook nog eens verkeerde figuren aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Klopt het nou dat de afvallers van de play-offs UCL en UEL als vangnet nog het toernooi een niveau lager hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Advizor schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:10:
[...]

Goede spel van WK 22? Hij heeft 2 wedstrijden gespeeld en totaal 102 minuten dat toernooi. Dus dat moet je even uitleggen.
Ik kan me niet herinneren dat Ziyech 102 minuten heeft gespeeld dat WK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Wellicht is dan de kernvraag wanneer iemand crimineel is. Ben je dat als je veroordeeld bent van een misdrijf of daarvoor al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:43
Megupe schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:54:
Klopt het nou dat de afvallers van de play-offs UCL en UEL als vangnet nog het toernooi een niveau lager hebben?
Niet meer dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Megupe schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:54:
Nee. Er is géén overgang meer van UChamp.L --> UEL of UEL --> UConf.L.
Klaar is (helaas) klaar.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
AntraXxX schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:02:
[...]

Nee. Er is géén overgang meer van UChamp.L --> UEL of UEL --> UConf.L.
Klaar is (helaas) klaar.
Je speelt sowieso 2 wedstrijden meer als je Champions League of Europa League speelt. Dus ook wel terecht dat het klaar is. Conference League speelt overigens maar 6 wedstrijden in de groepsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Wyke schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:30:
Nou ja alleen Azerbaijan is ver en lijkt mij niet echt een lekker awayday.

Riga (hoewel stadion klein lijkt), San Sebastián, Praag lijken mij allemaal prima steden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Wat schulden van transfers, maar dat lijkt mij vooral going concern (staan ook vorderingen tegenover). Echte schulden zie ik vooral wat hypothecaire leningen, naar ik aanneem oa voor het trainingscomplex van zon'7 miljoen en nog wel een flinke belastingschuld (nav Corona) van 10 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

AZ en Twente zijn kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
Ha, op wikipedia kan je de gemiddelde coefficienten van de 8 tegenstanders zien; op basis daarvan Feyenoord de zwaarste loting en PSV redelijk licht

Ajax heel licht en AZ en Twente gemiddeld

en in de conference league zegt 't niet zoveel omdat Chelsea net zoveel punten heeft als heel pot 4 t/m 6 samen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:46:
[...]

Er zijn geen poules meer in de champions en europa league.
1 grote league, waarin de beste 8 doorgaan en nrs 9 t/m 24 play-offs spelen.
Geen idee wat er met de verliezers van die play-offs gebeurd.
Die zijn klaar in Europa. Geen geschuif meer van CL naar EL en EL naar CoL.
AMARONE schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:46:
[...]

Geen reden? Terwijl er een andere spelen bij United loopt die minstens zo goed is en zich wel kan gedragen? Snap hier niets van, klop bij Christian aan eerst imo.
Oh maar die mag ook wel komen hoor. Alleen liefst niet langer dan een jaar ofzo, we moeten geen bejaard elftal worden maar voor de korte termijn zou ik zowel Eriksen als Ziyech er graag bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:55:
[...]

Wellicht is dan de kernvraag wanneer iemand crimineel is. Ben je dat als je veroordeeld bent van een misdrijf of daarvoor al?
Denk niet dat het gewaardeerd wordt als we dat in dit topic gaan bespreken, zelfs randzaken is daar niet de juiste plek voor ;)
Han schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:48:
[...]

Ik denk dat hij doelt op zijn vriendschap met Promes. En ja, dat vind ik ook te idioot voor woorden. Ondanks de aantijgingen vanwege zware mishandeling en drugshandel gewoon lekker blijven chillen met zo'n gast. Dan verkeer je in verkeerde kringen. Helaas geldt dat voor veel voetballers in Nederland, waar de scheidslijn tussen rappen, broederliefde en criminaliteit zeer dun lijkt te zijn. Geld doet rare dingen met voetballers en trekt ook nog eens verkeerde figuren aan.
En hier hetzelfde als ik hierboven zette. Laat ik als afsluiting van (mijn input van) deze discussie het erop houden dat als een goede vriend veroordeeld zou worden voor mishandeling, dat voor mij niet per definitie betekent dat de vriendschap eindigt. En bij drugs en m'n beste vriend, waarschijnlijk idem. Zolang ze mij maar nergens bij betrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rik86 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:12:
Ha, op wikipedia kan je de gemiddelde coefficienten van de 8 tegenstanders zien; op basis daarvan Feyenoord de zwaarste loting en PSV redelijk licht

Ajax heel licht en AZ en Twente gemiddeld

en in de conference league zegt 't niet zoveel omdat Chelsea net zoveel punten heeft als heel pot 4 t/m 6 samen :P
Linkje svp? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ajax hele gunstige loting. Hopelijk zetten ze de stijgende lijn voort en weten ze relatief veel punten binnen te halen. AZ moet wat mazzel hebben en voor Twente is bijna elk punt knap denk ik...

Zie wat kansen uit bij Malmo en Olympiakos (jammer dat die niet thuis zijn), misschien tegen Besiktas, thuis tegen Union maar dat is het ook wel. En met kansen zien bedoel ik: misschien wat punten pakken. Als je 6 punten pakt in die duels heb je het al heel, heel goed gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 18:34

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Sinds de wet dat zegt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
Wikipedia: 2024–25 UEFA Champions League
Wikipedia: 2024–25 UEFA Europa League

en bij de conferenceleague zitten ze allemaal rond de 15, behalve de 6 'gelukkigen' die Chelsea geloot hebben, die zitten rond de 24 ;)
Wikipedia: 2024–25 UEFA Conference League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10:38
Wat is eigenlijk het doel van de potten nog? Ik snap nog wel dat je ook wil voorkomen dat een club als Sparta Praag 8 potjes tegen allemaal maar clubs als Real Madrid en Manchester City moet spelen, maar vroeger had je er tenminste nog persoonlijk voordeel aan als je door goede prestaties in een hogere pot terecht wist te komen. Dat is nu helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vld1989 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:39:
Wat is eigenlijk het doel van de potten nog? Ik snap nog wel dat je ook wil voorkomen dat een club als Sparta Praag 8 potjes tegen allemaal maar clubs als Real Madrid en Manchester City moet spelen, maar vroeger had je er tenminste nog persoonlijk voordeel aan als je door goede prestaties in een hogere pot terecht wist te komen. Dat is nu helemaal weg.
Om te voorkomen dat je Man Utd Ajax Spurs Roma Lazio Rangers en Eintracht loot, als Slavia Praag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

20?! Miljoen geboden op Forbs. Meteen doen joh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:41:
20?! Miljoen geboden op Forbs. Meteen doen joh
@Typhone HUP PAK DIE AUTO, WE GAAN NAAR AMSTERDAM. IK NEEM DE STRIK MEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:42:
@Typhone HUP PAK DIE AUTO, WE GAAN NAAR AMSTERDAM. IK NEEM DE STRIK MEE
Desnoods met de fiets, geen probleem :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10:38
toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:40:
[...]

Om te voorkomen dat je Man Utd Ajax Spurs Roma Lazio Rangers en Eintracht loot, als Slavia Praag.
Ja, dat is dus wat ik zeg. Je verdeelt het niveau van je tegenstanders een beetje, maar het maakt dus geen zak meer uit of je in pot 1 of pot 4 terecht komt. Wat dat betreft kon je als club uit een kleinere competitie nog wel eens geluk hebben en in pot 1 of pot 2 terecht komen waardoor je een iets gunstigere loting had en verder kon komen dan je gedacht had, maar dat is er nu dus allemaal niet meer. Voor kleinere competities toch wel jammer, terwijl er voor een Real Madrid niet zo veel verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:44:
[...]

Desnoods met de fiets, geen probleem :o
Nou, dan haal ik de deadline van 00.00 vanavond niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vld1989 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 15:46:
[...]

Ja, dat is dus wat ik zeg. Je verdeelt het niveau van je tegenstanders een beetje, maar het maakt dus geen zak meer uit of je in pot 1 of pot 4 terecht komt. Wat dat betreft kon je als club uit een kleinere competitie nog wel eens geluk hebben en in pot 1 of pot 2 terecht komen waardoor je een iets gunstigere loting had en verder kon komen dan je gedacht had, maar dat is er nu dus allemaal niet meer. Voor kleinere competities toch wel jammer, terwijl er voor een Real Madrid niet zo veel verandert.
Denk dat ze daarom de poules nu ook maar indelen op coëfficiënt, waar vroeger (iig in de CL) de winnaar en de hoogst gerankte kampioenen in pot 1 kwamen.
Pagina: 1 ... 47 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken