[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 258 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.246 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 7 april 2025 @ 20:01:
[...]

Oh, really?

Ik vond het vrij apart dat het gesuggereerd werd eerlijk gezegd - het zag er ook wel uit alsof dat vooral héél erg moest gebeuren, inclusief een meute op de tenen van de scheids (hoeveel geel is daarvoor getrokken, conform de afspraken?) en eerlijk gezegd vond ik het netjes dat de scheids het bij geel + pingel liet.

De aanvaller deed zelf niet 'niets', en de keeper kon ook niet heel veel anders om effectief bij de bal te komen.
Die "hele meute" was Klaassen (aanvoerder) en wat NAC spelers, maar die bedoelde je vast niet he? :O
En dat de keeper niet bij de bal kan komen maakt natuurlijk geen reet uit, aparte manier om die overtreding zo goed proberen te praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op maandag 7 april 2025 @ 23:02:
[...]

Die "hele meute" was Klaassen (aanvoerder) en wat NAC spelers, maar die bedoelde je vast niet he? :O
En dat de keeper niet bij de bal kan komen maakt natuurlijk geen reet uit, aparte manier om die overtreding zo goed proberen te praten...
Ik constateer in elk geval dat het '1 man en gepaste afstand houden' hier (weer) totaal niet aan de orde was.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Ramzzz schreef op maandag 7 april 2025 @ 23:25:
[...]

Ik constateer in elk geval dat het '1 man en gepaste afstand houden' hier (weer) totaal niet aan de orde was.
De aanvoerder mag gewoon met de scheidsrechter praten, de spelers van NAC hadden miss geel moeten krijgen idd..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 7 april 2025 @ 23:02:
[...]

Als de keeper niet bij de bal kon komen dan zou dat eigenlijk een reden zijn voor een rode kaart O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 7 april 2025 @ 23:25:
[...]

Het was inderdaad 1 man van Ajax, de captain, en 2-3 van NAC (keeper en nog 2 anderen). Waarbij vooral de keeper, die niet bepaald de captain was, luid presterend naar de scheids toe rent...
Dus ook volgens jou had de keeper eraf gemoeten, met 2x geel?

Ik ben nog steeds heel benieuwd wat jij zag dat Konadu verkeerd deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
toolkist schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:51:
[...]

Ik ben nog steeds heel benieuwd wat jij zag dat Konadu verkeerd deed.
knip

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 08-04-2025 13:06 . Reden: Dit soort opmerkingen zijn niet sfeerbevorderend. ]

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Van Persie begint met Zerrouki ipv Hwang. Man man man. Hopen dat Zerrouki een opleving krijgt.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
Agent47 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 15:26:
Van Persie begint met Zerrouki ipv Hwang. Man man man. Hopen dat Zerrouki een opleving krijgt.
Dat Hwang nog niet begint snap ik maar Smal deed het best aardig als middenvelder toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

D-e-n schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 15:28:
[...]

Dat Hwang nog niet begint snap ik maar Smal deed het best aardig als middenvelder toch?
Dat ie niet op het middenveld snap ik wel. Maar misschien een keer niet starten met Hartman op linksback is ook nie erg. Is nog geen schaduw van voor zijn blessure.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 19:27
Zal me netjes uitdrukken, wat is het slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Van Persie lijkt het ook niet anders neer te zetten. Want op deze manier is het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:27
OMX2000 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 16:52:
[...]

Dat ie niet op het middenveld snap ik wel. Maar misschien een keer niet starten met Hartman op linksback is ook nie erg. Is nog geen schaduw van voor zijn blessure.
Ik snap het ergens wel, op dit veld wil je liever zo min mogelijk risico nemen. Is wel echt erg hoor dit, maar neemt ook niet weg dat het voetballend ook gewoon erg pover is allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

Qu3st

Allemaal de schuld van Priske dat het zo slecht gaat :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Draak van een wedstrijd Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VhVOXiU8cPSHVkFxkZ8x95HPEtY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g433HUMT16ULzDjqNet3oFwr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Als je draken van wedstrijden op draken van velden ook weet te winnen, dan houd je de druk erop bij Eindhoven. Van mij mag Feyenoord -PSV op zo'n manier best een draak van een wedstrijd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Dat Fortuna blijft schoppen. Je kan wel zien dat Buijs daar aan het roer staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Deze commentator is de hele wedstrijd al tegen Feyenoord aan het praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Dat is wel een heel goedkope penalty

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Was geen penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

964C2 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:00:
Leek er ook buiten in de eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:32
Schandalige penalty zeg! Hier is nou juist de var voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

krissie100 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:01:
Schandalige penalty zeg! Hier is nou juist de var voor!
En de VAR is Nijhuis. Dat is het gekke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Agent47 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:02:
[...]

En de VAR is Nijhuis. Dat is het gekke.
Dit kan 2 dingen betekenen, of hij vond het ook echt een penalty/ overtreding, of hij laat zien dat hij als var wel alleen ingrijpt bij erg duidelijke en bepalende fouten, om een punt te maken.
Kan me de beelden van een hoofdschudden de Nijhuis wel voor de geest halen, dat hij het frustrerend vond dat hij naar de kant werd geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
jbdeiman schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:06:
[...]

Dit kan 2 dingen betekenen, of hij vond het ook echt een penalty/ overtreding, of hij laat zien dat hij als var wel alleen ingrijpt bij erg duidelijke en bepalende fouten, om een punt te maken.
Kan me de beelden van een hoofdschudden de Nijhuis wel voor de geest halen, dat hij het frustrerend vond dat hij naar de kant werd geroepen.
1, Bassie vindt dit geen overtreding/penalty. 2 dit is een overduidelijke fout van scheids. Oftewel, ik snap het niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
krissie100 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:07:
[...]

1, Bassie vindt dit geen overtreding/penalty. 2 dit is een overduidelijke fout van scheids. Oftewel, ik snap het niet meer
Wat is er overduidelijk aan dan? Het is een overtreding, zij het dat deze licht is en Nijhuis daarvoor zelf niet zou fluiten.
Maar dat hij er zelf niet voor zou fluiten maakt het niet dat het fout is.

Het lijkt net buiten/ randje 16 te zijn, maar als het laatste moment van aanraken voor de val randje is, is deze te vergelijken met de penalty die Weghorst kreeg eerder dit seizoen. Dus ook geen overduidelijke fout toch, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

jbdeiman schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:14:
[...]

Wat is er overduidelijk aan dan? Het is een overtreding, zij het dat deze licht is en Nijhuis daarvoor zelf niet zou fluiten.

Het lijkt net buiten/ randje 16 te zijn, maar als het laatste moment van aanraken voor de val randje is, is deze te vergelijken met de penalty die Weghorst kreeg eerder dit seizoen. Dus ook geen overduidelijke fout toch, of mis ik iets?
Zou de VAR niet aan het checken zijn geweest of de Fortuna verdediger om werd geduwd en daardoor de overtreding maakte? Daar leek het eerst op vond ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piotr123
Hup Almere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Zakelijke overwinning.
Goed was het niet.
Weekje vrij is wel ff goed voor al die tikken die we vandaag gekregen hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Geloof je het zelf :+
Als Almere wint krijg jij een krat bier van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
jbdeiman schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:14:
[...]

Well.. er is gewoon helemaal geen sprake van een overtreding, dus mij lijkt dat overduidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 16:18
krissie100 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:42:
[...]

Well.. er is gewoon helemaal geen sprake van een overtreding, dus mij lijkt dat overduidelijk :)
Het zit je hoog he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
krissie100 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:42:
[...]

De speler van Fortuna glijdt dan wel weg, maar raakt Milambo ook gewoon hoor met het achterste been. Als je eigen club hier geen penalty voor zou krijgen zou je het gek vinden waarschijnlijk.
Maar het was toch geen duidelijke fout, deze beslissing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je zou natuurlijk ook inhoudelijk kunnen reageren waarom je het wel een penalty vindt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:53:
[...]

Je zou natuurlijk ook inhoudelijk kunnen reageren waarom je het wel een penalty vindt....
Heb je gelijk in, volgens mij wordt Milambo wel geraakt, de bal niet. Lijkt mij een gevalletje waar Nijhuis zelf niets in zou zien, maar ook weer niet zo duidelijk geen strafschop dat hij deze terugdraait.
Overigens mis ik ook een onderbouwing van de andere kant, waarom is het dan geen strafschop?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kom deze net tegen in m'n shorts feed... geweldig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:15

Quad

Doof

Het was wel weer vandaag voor shorts, heerlijk.

:+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:08
Hij is weer wakker.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Als dat geen arm is...

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:23
Lijkt me 100% penalty... Hoe zuur het ook is voor die verdediger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoe lang kan dit duren zeg, man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Buitenspel, ik betwijfel het, daar hebben ze lang naar moeten zoeken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:12:
Buitenspel, ik betwijfel het, daar hebben ze lang naar moeten zoeken zeg.
Nouja... Als het klopt, maar heb nog niks gezien iig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:14:
[...]

Nouja... Als het klopt, maar heb nog niks gezien iig...
Nu wel, lijkt te kloppen, dus ok beslissing. Goed dat ze dan toch nog even goed checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gaan ze echt altijd zo terug in de tijd. Soms is het duidelijk en krijgt een ploeg meteen een pingel. Maar nu gaan ze een mogelijke buitenspel zoeken en na 5 minuten is het voordeel van een pingel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bakayoko mag terug naar de ballenbak, ik herhaal, Bakayoko mag terug naar de ballenbak, dank u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:16:
Gaan ze echt altijd zo terug in de tijd. Soms is het duidelijk en krijgt een ploeg meteen een pingel. Maar nu gaan ze een mogelijke buitenspel zoeken en na 5 minuten is het voordeel van een pingel weer weg.
Yea, dat is wel echt een dingetje, lijkt dat daarvoor geen standaardprotocollen bestaan. Kan me nog ooit zo'n goal van Ihattaren bij PSV herinneren (lang geleden ja) waarbij hij eigenlijk hands maakte op de middellijn ofzo, best lang voor de goal. En meerdere andere goals in de Eredivisie waarbij ze lang keken en als de bal dan niet terug werd gepassed ofzo en er een overtreding ergens in de aanval was, dan werd die goal door de VAR gewoon gecancelled.

Maar internationaal lijken ze dat echt nooit te doen, daar kijken ze niet of er ergens een overtreding in de aanloop naar de goal is. Gewoon het goalmoment zelf en that's it. Wat dat betreft wel raar dat er niet echt een standaardmethode voor de VAR lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:19:
[...]

Yea, dat is wel echt een dingetje, lijkt dat daarvoor geen standaardprotocollen bestaan. Kan me nog ooit zo'n goal van Ihattaren bij PSV herinneren (lang geleden ja) waarbij hij eigenlijk hands maakte op de middellijn ofzo, best lang voor de goal. En meerdere andere goals in de Eredivisie waarbij ze lang keken en als de bal dan niet terug werd gepassed ofzo en er een overtreding ergens in de aanval was, dan werd die goal door de VAR gewoon gecancelled.

Maar internationaal lijken ze dat echt nooit te doen, daar kijken ze niet of er ergens een overtreding in de aanloop naar de goal is. Gewoon het goalmoment zelf en that's it. Wat dat betreft wel raar dat er niet echt een standaardmethode voor de VAR lijkt te zijn.
Het is inderdaad elke wedstrijd totale willekeur bij de KNVB.
Maar ook de tijd die het kost om buitenspel vast te stellen is bizar lang. Die software zou toch wel een paar updates mogen krijgen zou je zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 12-04-2025 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Luuk is niet echt meer gelukkig met z'n kopballen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Ik herhaal, Carpebios naar de ballenbak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:21

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:29:
Weekje vrij is wel ff goed voor al die tikken die we vandaag gekregen hebben.
Weekje vrij?
We krijgen toch niet wéér zo'n vervelende interlandbreak zeker? :/

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Superkiwi schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:26:
[...]

Weekje vrij?
Oei serieus? Daar had ik ook niet op gerekend.
Ben wel op vakantie, dus dan mis ik maar 1 wedstrijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Waarom ze nou Perisic laten zien alsof hij bang zou moeten zijn dat zijn vervanger indruk maakt... Beste man al wekenlang en Baka mag eindelijk een keertje spelen omdat we tegen de nr laatst spelen... Maja...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:27:
Waarom ze nou Perisic laten zien alsof hij bang zou moeten zijn dat zijn vervanger indruk maakt... Beste man al wekenlang en Baka mag eindelijk een keertje spelen omdat we tegen de nr laatst spelen... Maja...
Mooie goal hoor van Baka, maar als je hem weer bezig ziet met z'n gevlieg en gesukkel. Moeilijk om naar te kijken.

Noano op je feestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
Agent47 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:29:
[...]

Geloof je het zelf :+
Als Almere wint krijg jij een krat bier van mij :)
Dat wordt een erg droge keel, maar heel leuk asnbod, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nog geen 1 fatsoenlijke corner genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Ook weer kans voor Luuk, maar zoals gewoonlijk lukt dat niet tenzij het een enorm opgelegde kans is en zelfs dan is het 50/50. Bij kopballen iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die Lang weigert echt te werken he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:40:
Die Lang weigert echt te werken he :+
iig goeie bijna assist van Luuk daar (als Noa had gescoord), dat is positief! Noa heeft zn goaltje binnen dus die vindt het wel prima... Maja ze spelen iig wel redelijk vandaag. Niet zo moeilijk ook, maar goed... Never know tegen PEC verliezen ze kansloos... De echte dip lijkt wel over...

[ Voor 6% gewijzigd door Snowdog op 12-04-2025 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:43:
[...]

iig goeie assist van Luuk daar, dat is positief! Noa heeft zn goaltje binnen... Maja ze spelen iig wel redelijk vandaag. Niet zo moeilijk ook, maar goed... Never know tegen PEC verliezen ze kansloos... De echte dip lijkt wel over...
Gelukkig, want tegen nog Ajax zag je dat niemand wilde voetballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:44:
[...]

Gelukkig, want tegen nog Ajax zag je dat niemand wilde voetballen.
Nouja, t was iig beter dan tegen PEC nog altijd... Nu weer moeizaam goaltje van Tillman eigenlijk, maar een goal is een goal, even terug naar veel goals maken, dat is altijd goed voor de moraal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Je ziet wel goed dat Lang de ED is ontgroeit he! /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Niets aan de hand daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:47:
Je ziet wel goed dat Lang de ED is ontgroeit he! /s
Vind het dit hele seizoen sowieso minder dan vorig seizoen eigenlijk. Denk dat het wellicht niet eens zoveel met zijn instelling heeft te maken, maar hij was voor zijn blessure gewoon beter. Hoop dat hij die vorm weer eens gaat vinden, want hij was echt wel goed daarvoor imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Nu online

Qu3st

Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:51:
[...]

Vind het dit hele seizoen sowieso minder dan vorig seizoen eigenlijk. Denk dat het wellicht niet eens zoveel met zijn instelling heeft te maken, maar hij was voor zijn blessure gewoon beter. Hoop dat hij die vorm weer eens gaat vinden, want hij was echt wel goed daarvoor imo.
Dit kun je toch ongeveer over elke speler bij PSV zeggen na de winterstop? Misschien als enige Perišić niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het zou knap zijn als Almere hier nog een goaltje weet te maken; PSV is heer en meester. Alleen het afmaken gaat, ondanks de 4 goals, nog niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hij gaat er maar niet in.
Die arm was niet tegen de zij aangeplakt hahaha.

[ Voor 50% gewijzigd door carpebios op 12-04-2025 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Eindelijk zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Qu3st schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 21:06:
[...]

Dit kun je toch ongeveer over elke speler bij PSV zeggen na de winterstop? Misschien als enige Perišić niet.
Zit wel beetje wat in, maar bij Lang lijkt er echt wel heel weinig in te zitten. Bij andere spelers imo meer. Kan het ook niet zo goed beschrijven. Ding is dat hij in zijn eerste seizoen (tot zn blessure) echt enorm goed leek, maar daar is weinig van over gebleven. Dat geldt voor een Schouten ook wel tot zijn "vermoeidheid" (die geruchten) en blessure daarna. Verder leek de rest kwalitatief niet zo geweldig misschien. Ze spelen allemaal wat minder, maar dit leken wel beetje de sterren van dit team te zijn (Lang wat minder lang dan Schouten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
PSV kan de kansen nog niet echt afmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 21:55:
PSV kan de kansen nog niet echt afmaken.
Kost me ook weer punten in die poule... 6-1 voorspeld, maak dan ergens een goal, wie dan ook... je ziet wel weer dat de kenners in de poule afgestraft worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:00
Samenvatting-kijker, maar had een beetje de indruk dat Feyenoord wel wat meer voordeel had van de scheidsrechters beslissingen dan Fortuna. Was dat vanwege de samenvatting of hadden ze veel geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
toolkist schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:53:
[...]

Er is contact.
Het is makkelijk gegeven maar ik heb al gekkere dingen gezien dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Superkiwi schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 20:26:
[...]

Weekje vrij?
Bekerfinale op 21 april en inhaal met Utrecht - Ajax en Heerenveen - Almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
JanW schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:55:
[...]

Die wedstrijden zijn idd naar voren gehaald ivm met 5 mei. Zie ook: https://eredivisie.nl/nie...fc-utrecht-ajax-20-april/

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Alleen zijn het geen inhaal wedstrijden? Die clubs hebben na komend weekend een wedstrijd meer dan de rest.
Dus ik snap nog niet waarom die wedstrijden wel door gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 13 april 2025 @ 09:03:
[...]

Alleen zijn het geen inhaal wedstrijden? Die clubs hebben na komend weekend een wedstrijd meer dan de rest.
Het is geen rocket-science. Zowel de gemeente Utrecht als die van Heerenveen hebben in een vroeg stadium aangegeven ivm 4/5 mei beperkte politiecapaciteit te hebben rond speelronde 31.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Holk schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 22:44:
Samenvatting-kijker, maar had een beetje de indruk dat Feyenoord wel wat meer voordeel had van de scheidsrechters beslissingen dan Fortuna. Was dat vanwege de samenvatting of hadden ze veel geluk?
De penal was wat mij betreft onterecht. Verder heb ik halve bak gekeken, want BBQ en het niveau van de wedstrijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 21:34:
[...]

Zit wel beetje wat in, maar bij Lang lijkt er echt wel heel weinig in te zitten. Bij andere spelers imo meer. Kan het ook niet zo goed beschrijven. Ding is dat hij in zijn eerste seizoen (tot zn blessure) echt enorm goed leek, maar daar is weinig van over gebleven. Dat geldt voor een Schouten ook wel tot zijn "vermoeidheid" (die geruchten) en blessure daarna. Verder leek de rest kwalitatief niet zo geweldig misschien. Ze spelen allemaal wat minder, maar dit leken wel beetje de sterren van dit team te zijn (Lang wat minder lang dan Schouten)
24 wedstrijden, 8 goals 9 assists. En dan als basis nemen het superseizoen van PSV waarin zo'n beetje elke speler op een niveau speelde wat ze nooit meer halen. Ja dan zal Lang wel tegenvallen ja. Ik blijf dit meer dan prima statistieken vinden voor een buitenspeler, ondanks dat ie dit seizoen ongetwijfeld mmeer had kunnen bijdragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
toolkist schreef op zondag 13 april 2025 @ 09:54:
[...]

24 wedstrijden, 8 goals 9 assists. En dan als basis nemen het superseizoen van PSV waarin zo'n beetje elke speler op een niveau speelde wat ze nooit meer halen. Ja dan zal Lang wel tegenvallen ja. Ik blijf dit meer dan prima statistieken vinden voor een buitenspeler, ondanks dat ie dit seizoen ongetwijfeld mmeer had kunnen bijdragen.
PSV heeft al 86 goals gemaakt, met afstand het meest van de eredivisie. Dus meer dan prima? Nou nee.
Daarnaast heb je gewoon een stoorzender in je selectie. Bijna 26 en je gedragen als 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
toolkist schreef op zondag 13 april 2025 @ 09:03:
[...]

Ik meen me te herinneren dat Utrecht - Ajax niet doorging ivm de politiestakingen. Maar dat was Ajax - Utrecht. Mijn welgemeende excuses voor de verwarring die ik hiermee heb gezaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Advizor schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:49:
[...]

PSV heeft al 86 goals gemaakt, met afstand het meest van de eredivisie. Dus meer dan prima? Nou nee.
Daarnaast heb je gewoon een stoorzender in je selectie. Bijna 26 en je gedragen als 16.
Dit idee heb ik ook wel een beetje, maar qua stats lijkt hij het inderdaad dit seizoen wel ok te doen (tov vorig seizoen iig). Qua acties heb ik zelf het idee dat hij het in de beginperiode beter deed. Dat zou je wel kunnen verklaren door de huidige vorm, al vond ik hem in het begin van dit seizoen, toen alles nog "lekker liep", ook gewoon wat minder scherp ogen. Wat betreft stoorzender, dat valt denk ik wel mee. Hij is wat opener en daarom focust de media graag op hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Snowdog schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:20:
[...]
Hij is wat opener en daarom focust de media graag op hem.
Wat opener... het is toch gewoon een vreemde snuiter die heel graag zelf de aandacht opzoekt?
Bidons wegschoppen, gebaartjes, grote bek.
Sorry ik kijk daar toch heel anders naar.

Iets betere mentaliteit en die jongen kan de Europese subtop halen, maar op deze manier zit ie nu echt aan zijn plafond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advizor schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:40:
[...]

Wat opener... het is toch gewoon een vreemde snuiter die heel graag zelf de aandacht opzoekt?
Bidons wegschoppen, gebaartjes, grote bek.
Sorry ik kijk daar toch heel anders naar.

Iets betere mentaliteit en die jongen kan de Europese subtop halen, maar op deze manier zit ie nu echt aan zijn plafond.
PSV is geen Europese subtop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:49:
[...]

Ja, dat vind ik nog steeds prima. Bakayoko heeft 9 doelpunten en 1 assist. Tilman ook zoiets, Til ook. De Jong 12 doelpunten 6 goals.
Lang z'n gedrag is dan niet super professioneel, hij presteert uiteindelijk wel gewoon gelijk aan de andere sterkhouders van PSV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krissie100
Mag de var niet meer worden ingezet ofzo?? Wederom overduidelijk...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:58
Is dit serieus? 10000% overtreding. En de scheidsrechter en VAR doen er ‘gewoon’ weer niks mee. Utrecht wordt wederom geholpen.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krissie100
Jeroenvde89 schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:41:
Is dit serieus? 10000% overtreding. En de scheidsrechter en VAR doen er ‘gewoon’ weer niks mee. Utrecht wordt wederom geholpen.
Echt schandalig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:55
Gewoon een slechte scheidsrechter, weer zo'n thuisfluiter.

Maar het ligt natuurlijk niet aan de scheidsrechter, Groningen laat zich gewoon overal het kaas van het brood eten. Groningen uit is sowieso slappe hap.

Utrecht moet winnen, Groningen mag winnen, dat verschil zie je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:43:
Gewoon een slechte scheidsrechter, weer zo'n thuisfluiter.

Maar het ligt natuurlijk niet aan de scheidsrechter, Groningen laat zich gewoon overal het kaas van het brood eten. Groningen uit is sowieso slappe hap.

Utrecht moet winnen, Groningen mag winnen, dat verschil zie je
Vind Groningen eigenlijk niets minder, maar Utrecht maakt weer echte Utrecht goals zoals zo vaak dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
krissie100 schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:44:
[...]

Vind Groningen eigenlijk niets minder, maar Utrecht maakt weer echte Utrecht goals zoals zo vaak dit jaar.
Nou de eerste 20 minuten wel en dan sta je alweer 2-0 achter.

En nu tikt Groningen leuk rond en zegt iedereen, oh ja Groningen kan leuk voetballen.
Maar scoren kunnen ze nauwelijks dus je koopt er niks voor

Dit is gespeeld
Op naar tegenstander die ze misschien wel aan kunnen

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 13-04-2025 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Harribo schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:48:
[...]

Nou de eerste 20 minuten wel en dan sta je alweer 2-0 achter.

En nu tikt Groningen leuk rond en zegt iedereen, oh ja Groningen kan leuk voetballen.
Maar scoren kunnen ze nauwelijks dus je koopt er niks voor

Dit is gespeeld
Op naar tegenstander die ze misschien wel aan kunnen
Speciaal voor jou een doelpuntje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
krissie100 schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:52:
[...]

Speciaal voor jou een doelpuntje :)
Utrecht gewoon beter. Als ze aanzetten, gaat Groningen liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Verwijderd schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:25:
[...]

PSV is geen Europese subtop?
Buiten de afgelopen 2 jaar om, niet echt nee.
Ik bedoel verder ook in een grotere competitie; Spanje, Engeland, Duitsland, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
toolkist schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:28:
[...]

Ja, dat vind ik nog steeds prima. Bakayoko heeft 9 doelpunten en 1 assist. Tilman ook zoiets, Til ook. De Jong 12 doelpunten 6 goals.
Lang z'n gedrag is dan niet super professioneel, hij presteert uiteindelijk wel gewoon gelijk aan de andere sterkhouders van PSV.
Scorebord journalistiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vind dat Groningen weinig tegenstand bied. T ziet er vaak wel aardig uit tot de laatste 20 meter, daarna is het niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

964C2 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 18:00:
Dat is denk ik wel het understatement van de week - ab-so-luut geen penalty. :F

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Bekerfinale op 21 april
Och ja, tuurlijk. Die was ik even vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:15

Quad

Doof

Wat is AZ aan het doen? Laatste 5 wedstrijden niets gewonnen..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

AZ en Twente beide punten gemorst. 3e plek is bijna binnen. Ik zie Utrecht niet de volledige mep pakken met Ajax en Twente nog als tegenstanders.

Wij krijgen psv nog daarentegen maar staan 3 punten voor en een veel beter doelsaldo.

Pagina: 1 ... 258 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken