Ze kunnen niet allemaal Zlatan's of Adriano's zijnchim0 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:24:
[...]
Meisjesvechten. Moeten ze ook iets aan doen, ziet er niet uit
Nouja niets, maar je mag wel boos zijn op het uitblijven van kaarten van vele en soms ook harde schoppen.nocalimero schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:24:
[...]
Wat schiet je er mee op?
Praten met de scheidsrechter mag alleen de aanvoerder. Dat is Henderson (nu) niet en Farioli ook niet.
En ook wel het geacteer van die spits. Die is al minstens 5x dood gegaan deze pot
Ik begrijp werkelijk niet wat het idee is van de doeltrappen van Ajax.
Eerst half dood op de grond liggen, en dan ineens op springen als er niks gedaan wordt.
Mag van mij ook geel zijn, net zoals een schwalbe.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Komt van de beloftes vandaarTerranova schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:25:
[...]
En ook wel het geacteer van die spits. Die is al minstens 5x dood gegaan deze pot
Tja, dat wist de gemiddelde eredivisie volger al lang. Het zit ze een keer tegen. Maar dat de ondergrens laag was is bekend. Kijk maar naar vorig seizoen. Zoveel verschillen qua elftal is er niet.nocalimero schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:17:
Ajax heeft dus toch een behoorlijke ondergrens blijkt nu. Er lukt niet veel.
Dat doet Godts ook ...MaD_co schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:28:
Eerst half dood op de grond liggen, en dan ineens op springen als er niks gedaan wordt.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
De Belgen lekker laten razen en daarna toeslaan met een counter.
Kan toch niet zo zijn dat onze koploper verliest van de nr 3 van België.
Ajax doet iets beter zijn best in de tweede helft.
Scheids mag wel iets strenger zijn tegen die belgen. een of twee keer extra geel had niet mistaan.
Scheids mag wel iets strenger zijn tegen die belgen. een of twee keer extra geel had niet mistaan.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Daar doelde ik eigenlijk ook op.
Kom net pas thuis, dus schakel net in

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Niet dat ze die positie nou zo sprankelend bij elkaar gevoetbald hebben...Russel88 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:29:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hmm hij is wel rap met geel..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh dit is wel geel? (Is het natuurlijk ook, maar valt natuurlijk de hele pot al niet de andere kant op)
Edit: eindelijk
Edit: eindelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 20-02-2025 22:33 ]
Het zijn wel makkelijke kaarten hoor..
Flickr PSN ID= cheironnl
Daar hoop ik nog maar op. Union zwakt wat af, dan kan één moment genoeg zijn. Beide kanten op.Russel88 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:29:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Scheids trekt ze makkelijk maar daar is de wedstrijd nu ook naar anders loopt het helemaal uit de hand
Dat zal Bayern ook gedacht hebben bij zichzelf tegen Feyenoord. Ziehier..Russel88 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:29:
Wat is het idee om Godts back te laten spelen? Hij kan niet verdedigen. Elke keer komt die aanvaller er langs.
een vieze 1-2 in de 94ste minuut via een belgisch been. why notGonadan schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:34:
[...]
Daar hoop ik nog maar op. Union zwakt wat af, dan kan één moment genoeg zijn. Beide kanten op.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Farioli nog steeds fanatiek aan het coachen, nice
Snap niet waarom hij al 5x heeft gewisseld. Fitz jim had er al na 35 min eraf gemoeten. Je hebt nu strijders nodig, geen kinderspelers. Ook Traore houdt niet veel ballen vast voorin.
[ Voor 8% gewijzigd door hotymoty op 20-02-2025 22:42 ]
Oneens over Traore.hotymoty schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:41:
Snap niet waarom hij al 5x heeft gewisseld. Fitz jim had er al na 35 min eraf gemoeten. Je hebt nu strijders nodig, geen kinderspelers. Ook Traore is een slappe zak voorin.
Traore speelt naar de mogelijkheden. Hij moet in zijn eentje alle gevaar stichten. En krijgt onmogelijke ballen van Pasveer.
Ajax voetbalt al een uur met een man minder zonder tegengoal.
Ja het verbaast me wel. Dacht echt dat het al 0-4 zou staansNielz123 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:44:
Bijna alle afvallende ballen gaan naar Union, als Ajax daar meer van kan winnen kan je iets meer de leiding pakken.
Enigste frustrerende aan Traore is dat hij soms net te lang door wil dribbelen terwijl dan geregeld een pass naar teamgenoot de betere oplossing is.nocalimero schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:44:
[...]
Oneens over Traore.
Traore speelt naar de mogelijkheden. Hij moet in zijn eentje alle gevaar stichten. En krijgt onmogelijke ballen van Pasveer.
Ajax moet over 5 min pas scoren want daarna wordt t helemaal pompen.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
daar heb je twee mins te weinig extra tijd voor.DirtyBird schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:48:
Ajax moet over 5 min pas scoren want daarna wordt t helemaal pompen.
Kowet is blij met de verlenging in deze wedstrijd.
Ajax staat iets beter nu. Maar echt gevaarlijk wordt het niet.
Hopen op penalties
Hopen op penalties
[ Voor 7% gewijzigd door nocalimero op 20-02-2025 22:55 ]
Ik denk dat Cruyff hier weer van toepassing is:
Het team met 10 man doet een stapje extra en die met 11 doen een stapje minder.
Het team met 10 man doet een stapje extra en die met 11 doen een stapje minder.
Ajax laat nu zien waarom ik vooraf niet zenuwachtig was. Helaas is de slagkracht nu ook matig.sNielz123 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:44:
Blijven hopen op dicht houden en strafschoppen of zelf sneaky scoren. Maar ik vrees eens dat Ajax nog leeg begint te raken.
Maar Union is ook niet alles, dus als die niet de energie hebben om uit de kleedkamer weer te gaan vlammen dan krijg ik nog hoop ook.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aan de andere kant willen ze graag die bekerwedstrijd winnen op woensdag, dat is maar drie dagen laternocalimero schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:55:
Kowet is blij met de verlenging in deze wedstrijd.
Hopen op penalties
Conditie is wel het punt waar Farioli sinds zijn aanstelling veel op heeft gehamerd, dus het zou zich nu kunnen uitbetalen.Gonadan schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:57:
[...]
Blijven hopen op dicht houden en strafschoppen of zelf sneaky scoren. Maar ik vrees eens dat Ajax nog leeg begint te raken.
Rood mag wel dan, al dan niet via 2e geel
Ja penalty!
En nu niet missen!
En nu niet missen!
⏩ PVOutput☀️
pingel!
Oh ja, penalty's.
Dat was hoe ajax vaak wint
Dat was hoe ajax vaak wint
Mazzel met een penalty kan natuurlijk ook. Twente kreeg geen strafschop in een vergelijkbare situatie
[ Voor 41% gewijzigd door nocalimero op 20-02-2025 23:02 ]
Jaaaa
Ik geloof trouwens niet dat die lange speler van Union expres zijn hand uitstak, hij is gewoon een beetje een slungel.
Ik geloof trouwens niet dat die lange speler van Union expres zijn hand uitstak, hij is gewoon een beetje een slungel.
[ Voor 92% gewijzigd door Trishul op 20-02-2025 23:02 ]
Taylor mag een ... hertog jan drinken vanavond.
jaaaaaaa,
maar nogmaals waar is die rode kaart? Die vent had al geel.
Hoppa en nu nog 30 minuten achter dicht houden
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vooral dat nuGynnad schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:02:
Hoppa en nu nog 30 minuten achter dicht houden
Terranova schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:02:
jaaaaaaa,

Dit is toch heel ongelukkig. Nooit een gele kaart.
Als het niet mooi kan, dan maar lelijk.
Maar ik hoop wel dat Farioli en staf heel goed reflecteren op wat vanavond gebeurde.
Oh, en we zijn er nog niet
Maar ik hoop wel dat Farioli en staf heel goed reflecteren op wat vanavond gebeurde.
Oh, en we zijn er nog niet
Flickr PSN ID= cheironnl
Wel opvallend dat de gele kaart achterwege blijft.Terranova schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:02:
jaaaaaaa,
⏩ PVOutput☀️
Maakt niet uit, ben die Patrick Pothuizen wel dankbaarnocalimero schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:03:
[...]
![]()
Klaassen ging toch ook niet bewust met z'n arm naar de bal. Dat was terecht rood, waarom is een onbewuste hands in de 16 dan niet minstens geel.nocalimero schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:03:
[...]
![]()
Als je dadelijk anderhalf uur met een man meer speelt en niet wint verdien je het als USG ook echt niet
Dit was niet het verhinderen van een doelpuntTerranova schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:04:
[...]
Klaassen ging toch ook niet bewust met z'n arm naar de bal. Dat was terecht rood, waarom is een onbewuste hands in de 16 dan niet minstens geel.
Ohh dit wordt zo'n enorm moeilijke periode voor Ajax.
⏩ PVOutput☀️
Duizend van die ballen!
Idd 13 in een dozijn handsbal die wel elke week zien. In m'n hart moet ik juichen, maar in m'n hoofd huil iknocalimero schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:03:
[...]
![]()

Een moeilijke periode voor mijn hart zal je bedoelen.Quad schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:05:

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat het kan. Union creëert ook niet veel. Ajax kan wel verdedigen. Fingers crossed....Quad schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:05:
En dan helpt die gele kaart die Henderson kreeg vanuit de bank ook niet meeQuad schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:05:
ik heb er nog maar een bavaria wit 0.0 bij opengemaaktGonadan schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:06:
[...]
Een moeilijke periode voor mijn hart zal je bedoelen.

FJ en Henderson totaal miskleunen bij die terugvallende bal...
Heb hier nog twee Corona's 0.0 voor je die liggen te verstoffen. Ik drink die zooi nietHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:08:
[...]
ik heb er nog maar een bavaria wit 0.0 bij opengemaakt

Hoort een beetje bij de Italiaanse cultuur, veel emotie en dramaGonadan schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:06:
[...]
Een moeilijke periode voor mijn hart zal je bedoelen.
Hele team op scherp na deze wedstrijd. Als ze doorgaan wordt t sowieso nog een pittige campagne.
Dat is een zorg voor later, nu eerst overlevenDirtyBird schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:10:
Hele team op scherp na deze wedstrijd. Als ze doorgaan wordt t sowieso nog een pittige campagne.
Moet je hopen dat ze geen Portugese club treffen.DirtyBird schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:10:
⏩ PVOutput☀️
Valt gelukkig nog enigszins mee qua mogelijke schorsingen, want alleen Fitz-Jim staat op scherp.
Die mag wel geel pakken dan. Kan er meestal weinig vanPompi schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:12:
Valt gelukkig nog enigszins mee qua mogelijke schorsingen, want alleen Fitz-Jim staat op scherp.
Dat kan gelukkig niet, tegenstander is of Eintracht Frankfurt of Olympique Lyon voor de winnaar van deze pot.Quad schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:12:
[...]
Moet je hopen dat ze geen Portugese club treffen.
Dat is rood toch? Burgess heeft al geel?
Edit: Tenminste Livescore zegt dat ie em al had in de 60e minuut
[ Voor 85% gewijzigd door Terranova op 20-02-2025 23:15 ]
Zo als Union doorgaat missen 3 basisspelers het volgende EL duel...
Nee. Gewoon geel.Terranova schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:14:
Niet meer en niet minder.
despo 0.0 is nog te overleven, de bavaria 0.0 wit is een topper met een hoofdletter T. ik passchim0 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:10:
[...]
Heb hier nog twee Corona's 0.0 voor je die liggen te verstoffen. Ik drink die zooi niet
liefst nog de 2-2 natuurlijk na een pass
Google zegt dat die in de 93e minuut geel kreeg. RaarTerranova schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:14:
Flickr PSN ID= cheironnl
Lees even goed voordat je quote. Hij heeft volgens Livescore al heel lang geel. Dus zou dit z'n 2e zijn.nocalimero schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:15:
[...]
Nee. Gewoon geel.
Niet meer en niet minder.
Klopt blijkbaar niet, maar maakt het niet minder dom van je
NOS heeft ook geel al eerder in de wedstrijd.cheiron schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:16:
[...]
Google zegt dat die in de 93e minuut geel kreeg. Raar
Dan loopt Livescore te falencheiron schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:16:
[...]
Google zegt dat die in de 93e minuut geel kreeg. Raar

[ Voor 11% gewijzigd door Terranova op 20-02-2025 23:17 ]
Nou, nog 15 minuten volhouden. Deze avond liep wel wat anders dan verwacht..
Flickr PSN ID= cheironnl
Het is stuk rustiger hier, hoeveel mensen zullen zijn gaan slapen met het idee dat Ajax niet meer zou scoren.
Het is heel spannend maar echt ik hoop dat Ajax nooit meer zó slecht aan zo'n wedstrijd begint
Google heeft de gele kaart in de 93e minuut weer weggehaald. Zal wel kloppen.Terranova schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:16:
[...]
Dan loopt Livescore te falen
[Afbeelding]
Flickr PSN ID= cheironnl
Volgens Sofascore was het Khalaili die in de 93e minuut geel kreeg
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
helaascheiron schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:19:
[...]
Google heeft de gele kaart in de 93e minuut weer weggehaald. Zal wel kloppen.
Bij Milan kreeg iemand tenminste nog geel voor een schwalbe
Flickr PSN ID= cheironnl
Hou er niet van om af te geven op de scheids, maar ga het toch doen. Wat een zak hooi is hij zeg, kaart na kaart voor Ajax, en die Belgen komen met alles weg. Ben vooral benieuwd wat dit gaat inhouden voor Ajax aankomende zondag.
Inmiddels speelt ook Union tegen zichzelf. Het is spannend, maar heel erg slecht. De scheidsrechter is inderdaad ook matig.
Nog 10 minuten..
⏩ PVOutput☀️
Gaan ze nou nog 10 min die bal de leegte in schieten? Dat is wel veel risico

Alle ballen lukraak wegtrappen ga je niet volhouden
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als Ajax dan toch zo’n slechte wedstrijd moet spelen dan liever in de El dan in de eredivisie.
XXXVI
De Belgen creëren helemaal niks. Dit gaat goed komen.Gynnad schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 23:25:
Alle ballen lukraak wegtrappen ga je niet volhouden
Hij probeert tenminste nog iets.
Waarom telkens corners weggeven als inworp ook kan...
Prima gedaan toch? Dit kost meer tijd dan steeds maar gewoon weg peunen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken