Je mag er maar drie extra inschrijven. Hartman is ook niet ingeschrevenLt. Big Mack schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:59:
Hoe zit het eigenlijk met die Marokkaans international die Feyenoord op de valreep gehaald heeft?
Nog eigenlijk niets over gehoord/van gezien. Nog niet speelgerechtigd?
Of alleen niet ingeschreven CL?
Die vrije trap werkte op mijn zenuwen.
Niet goed voor mijn hart deze stress.
Niet goed voor mijn hart deze stress.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Heel knap!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En naar bed
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
JAAAA!
Lekker hoor, de eerste klap is een daalder waard.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En nu maar meteen naar mijn nest want morgen weer vroeg aan de arbeid.
Niet overdrijven hèSuperkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:50:
Toch weer knap hoe Feyenoord in Europa toch elke keer weer resultaat weet te boeken. Simpel gelijkspelletje in San Siro en je bent door.
AC Milan staat slechts op de 7e plaats in de Serie A.
Is dus gewoon een middenmotor.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Mooi ! Goed gedaan!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Gefeliciteerd Feyenoord!
Maar Milan uit lijkt mij een heel lastig karwei
Maar Milan uit lijkt mij een heel lastig karwei
Zo dan!!!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Eitje. Goed hoor
Dat worden twee leuke CL potten volgende week.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Op z'n minst interessant met een reële uitgangspositie.Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:03:
Eitje. Goed hoor![]()
nggyu nglyd
In elk geval twee wedstrijden die er nog toe doen.Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:03:
Eitje. Goed hoor![]()
Wel zorgen om Timber
Het is ook nooit goed hè964C2 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:02:
[...]
Niet overdrijven hè
Lekker hoor, ondanks alle blessures en trainers perikelen gewoon weer mooi resultaat behaald in CL
2,8 miljoen erbij + coëfficiënten punten.
7 is subtop964C2 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:02:
[...]
Niet overdrijven hè
Trouwens, ze wonnen oa. van Inter
Maakt ook niet uit, als Feyenoord maar doorkomt!
Dat. Alleen jammer dat Benfica ook gewonnen heeft.Agent47 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:04:
Wat echt prachtig is maar gebaseerd op de laatste weken had 0-5 me echt niet verbaasd. Zie het nog steeds niet lukken over 2 wedstrijden maar je hebt absoluut een kans!Agent47 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:04:
10 second ninja DONE
Trots dat de club toch weer de rug recht na deze roerige week. Geweldig resultaat weer maar jezelf wel tekort gedaan door er maar 1 te maken.
Volgende week gaat enorm zwaar worden. Maar wat er ook gebeurt, wat een heerlijk CL seizoen van dit elftal.
Volgende week gaat enorm zwaar worden. Maar wat er ook gebeurt, wat een heerlijk CL seizoen van dit elftal.
PSN: Finally_Chris
Feyenoord mist echt een goede spits, dan zou het nog leuker worden
Desalniettemin... Knap gedaan
Keurig van Feyenoord, winnen van AC Milan. Die hebben toch wel een aardige selectie zeg. Ik zou zeggen echt wel CL niveau.
Idd. 2 spitsen zonder ritme en beide komen terug na een blessure. Dit wordt heel erg moeilijk.Harribo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:06:
Btw ik heb hem dit seizoen heel vaak verrot gescholden, maar Wellenreuter heeft het heel goed gedaan. Kudos.
En Feyenoord slechts vijfde in de Eredivisie.964C2 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:02:
[...]
Niet overdrijven hè
Is dus gewoon knap
Schijnt dat er bij Milan 1 rondlooptHarribo schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:06:
Kans zit er dik in dat je er volgende week 5-0 af gaat hoor
Klopt maar Dortmund heeft gisteren ook gewonnenOMX2000 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:05:
[...]
Dat. Alleen jammer dat Benfica ook gewonnen heeft.
Feyenoord heeft op dit moment de op een na beste selectie van de CL denk ikTrishul schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:08:
Keurig van Feyenoord, winnen van AC Milan. Die hebben toch wel een aardige selectie zeg. Ik zou zeggen echt wel CL niveau.
Die scoorde ook niet vanavond!
Gelukkig
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Toch is en blijft het gek. Die Smal bakt er geen reet van in de eredivisie. Blijft hier goed spelen.
Beelen ook alles goed vanavond. Heerlijk nagenieten zeg!
Beelen ook alles goed vanavond. Heerlijk nagenieten zeg!
Ik zie Dortmund volgende week Sporting wel eruit wippen. Dat zie ik Monaco niet zo snel met Benfica doen.
Wel mooie uitgangspositie voor PSV en Feyenoord volgende week. Beide kans op de volgende ronde.
Wel mooie uitgangspositie voor PSV en Feyenoord volgende week. Beide kans op de volgende ronde.
Ongelofelijk eigenlijk, dat is je basis. Fit zijn.LZ86 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:49:
[...]
Gebrek aan fitheid.
Het grote punt dit seizoen, ze kunnen geen wedstrijd volhouden
Timber lijkt weer in de ziekenboeg te belanden, met wederom een blessure waar een trainer niks aan doet.
Dit soort wedstrijden zijn voor een reminder aan wat Feyenoord kan als de ploeg min of meer fit is.
Dit soort wedstrijden zijn voor een reminder aan wat Feyenoord kan als de ploeg min of meer fit is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hwang dan weer terug; kunnen ze elkaar weer aflossenph4ge schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:18:
Timber lijkt weer in de ziekenboeg te belanden, met wederom een blessure waar een trainer niks aan doet.
Dat blijf je maar roepen maar je kunt toch niet beweren dat alles toeval was? Zelfs wedstrijden in de eredivisie kunnen we geen negentig minuten volhoudenph4ge schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:18:
Pffff… die Pascal Bosschaart met z’n gelul over spelers die ‘in hun kracht komen’…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zeg niet dat alles toeval is, maar toeval speelt wel een grote rol in het voetbal. Ik heb nog geen bewijs gezien van het tegendeel, hooguit dat er sprake was van een vicieuze cirkel waarbij je vanwege veel blessures minder kan rouleren en meer risico's moet nemen, en dat we een aantal blessure gevoelige spelers zoals Bijlow hebben.D-e-n schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:23:
Dat blijf je maar roepen maar je kunt toch niet beweren dat alles toeval was? Zelfs wedstrijden in de eredivisie kunnen we geen negentig minuten volhouden
Ik hoop dat het meevalt, maar ik zie niet hoe iemand er iets aan kan doen dat Timber zo geblesseerd raakte. En dat Wellenreuther een paar keer een schop tegen zn hoofd kreeg had ook zomaar een zware blessure kunnen opleveren.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 13-02-2025 08:04 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is zeker te hopen dat het meevalt met Timber, kunnen we in de return goed gebruiken.
Moder lijkt zijn draai gevonden te hebben na 3 wedstrijden, zat overal tussen.
Wat een triest figuur die trainer, boos dat hij even moest wachten en meteen weglopen.
Benieuwd wat alle analyses gaan zijn op het theater van Leau en de knie van Felix. Scheids gaf wel makkelijk aan dat het niets was en ook de VAR wilde hierin wederom niet meewerken.
Het is jammer dat je niet ff een extra doelpunt erbij hebt kunnen prikken om de return wat makkelijker te maken, maar een gelijkspel is genoeg.
Moder lijkt zijn draai gevonden te hebben na 3 wedstrijden, zat overal tussen.
Wat een triest figuur die trainer, boos dat hij even moest wachten en meteen weglopen.
Benieuwd wat alle analyses gaan zijn op het theater van Leau en de knie van Felix. Scheids gaf wel makkelijk aan dat het niets was en ook de VAR wilde hierin wederom niet meewerken.
Het is jammer dat je niet ff een extra doelpunt erbij hebt kunnen prikken om de return wat makkelijker te maken, maar een gelijkspel is genoeg.
Hahahaha ja dat oeverloze gezwam wat het bij bepaalde mensen goed doet. Positviteitsguru’s die je op LinkedIn ook massaal ziet met hun zielloze bullshit posts over in je kracht komen. Donder op joh en geniet van je overwinning.PatrickC schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:33:
Pffff… die Pascal Bosschaart met z’n gelul over spelers die ‘in hun kracht komen’…
Hoe goed moet Ajax dan wel niet zijn als je 2 keer van Feyenoord wintSuperkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:10:
[...]
Feyenoord heeft op dit moment de op een na beste selectie van de CL denk ik
Dat had toch echt met Priske te maken. Te intensief trainen. Ook klaagden de spelers over een gebrek aan een planD-e-n schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:23:
[...]
Dat blijf je maar roepen maar je kunt toch niet beweren dat alles toeval was? Zelfs wedstrijden in de eredivisie kunnen we geen negentig minuten volhouden
[ Voor 10% gewijzigd door LZ86 op 13-02-2025 10:04 ]
En dan als jobtitel: coach. Of " ik laat mensen in hun kracht komen voor bedrijven"Typhone schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:27:
[...]
Hahahaha ja dat oeverloze gezwam wat het bij bepaalde mensen goed doet. Positviteitsguru’s die je op LinkedIn ook massaal ziet met hun zielloze bullshit posts over in je kracht komen. Donder op joh en geniet van je overwinning.
De meest nutteloze banen in NL
Nog erger zijn de mensen die hun zielige verhalen delen. Net als op feesjboekLZ86 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:06:
[...]
En dan als jobtitel: coach. Of " ik laat mensen in hun kracht komen voor bedrijven"
De meest nutteloze banen in NL
Of de "verbinders"Agent47 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:21:
[...]
Nog erger zijn de mensen die hun zielige verhalen delen. Net als op feesjboek
Maar goed. Nog steeds zonde dat die 2e goal er niet ingang. Ik zie het erg lastig worden in de laars
Dat is niet zo moeilijk: wzawzdbBarfman schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 09:35:
[...]
Hoe goed moet Ajax dan wel niet zijn als je 2 keer van Feyenoord wint
We zijn verder gekomen dan iedereen dacht. Ik ga er ook vanuit dat het daar klaar is.LZ86 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:29:
[...]
Of de "verbinders"![]()
Maar goed. Nog steeds zonde dat die 2e goal er niet ingang. Ik zie het erg lastig worden in de laars
Ik lees net dat Feyenoord de eerste sinds 2007 ( toen psv) is die een knock out wedstrijd op eigen veld weet te winnen in de champions league.
Niet te vergelijken. Die knockout wedstrijden waren een rondje verder, geen tussenronde.Agent47 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:56:
[...]
We zijn verder gekomen dan iedereen dacht. Ik ga er ook vanuit dat het daar klaar is.
Ik lees net dat Feyenoord de eerste sinds 2007 ( toen psv) is die een knock out wedstrijd op eigen veld weet te winnen in de champions league.
Voor de kwartfinales is er eigenlijk gewoon bijna niks te vergelijken met de voorgaande jaren.
Mooi nieuws vandaag, Ajax en Bounida lijken er toch uit te gaan komen.
https://www.vi.nl/nieuws/...-rond-over-nieuw-contractAjax en Bounida nagenoeg rond over nieuw contract
Ajax verwacht dat Rayane Bounida (18) snel zijn handtekening zet onder een nieuw contract. Beide partijen zijn elkaar inmiddels genaderd, waardoor het de club toch gelukt is Bounida te behouden.
Rayane Bounida blijft bij Ajax. Club en speler gaan eruit komen.
— Tim van Duijn (@TimvanDuijn14) 13 februari 2025
⚪️ Speler kiest niet voor het grote geld
🔴 Sportief plan gaf de doorslag
⚪️ Puntjes op de ihttps://t.co/asHqTlzGfb
[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 13-02-2025 12:40 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ook wel bijzonder, ik lees dat de overwinning van Feyenoord in de CL tegen AC geen winstpremie oplevert. Dat is er kennelijk niet in de tussenronde. Zou je niet verwachten op dit niveau.
Maar Feyenoord heeft straks 10 wedstrijden in CL gespeeld, dat waren er dan toen 8 incl 6 in de groep. En feitelijk is deze ronde gewoon een knock-out natuurlijk.toolkist schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:25:
[...]
Niet te vergelijken. Die knockout wedstrijden waren een rondje verder, geen tussenronde.
Voor de kwartfinales is er eigenlijk gewoon bijna niks te vergelijken met de voorgaande jaren.
nggyu nglyd
Ging ik ook vanuit inderdaad! Als je de tussenronde overleeft krijg je 11 miljoen. Nu krijg je niks.ph4ge schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:52:
Ook wel bijzonder, ik lees dat de overwinning van Feyenoord in de CL tegen AC geen winstpremie oplevert. Dat is er kennelijk niet in de tussenronde. Zou je niet verwachten op dit niveau.
Wel een beetje des Feyenoords, alles of niets.Agent47 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:12:
[...]
Ging ik ook vanuit inderdaad! Als je de tussenronde overleeft krijg je 11 miljoen. Nu krijg je niks.
Zo spelen ze ook of op alles of als een natte krant niks.
Nou ik had Feyenoord op 0 punten voorspeld in de CL en die hebben het daar toch boven verwachting goed gedaan. Dat alles of niets ben ik het ook niet helemaal mee eens. Feyenoord kreeg in twee wedstrijden iets van 6 kansen en maakt 4 doelpunten. En de tegenstander verprutst elke kans (zie dat schot van Reijnders gisteren 15-20 seconden voor de 1-0 van Paixao).Rubman schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:23:
[...]
Wel een beetje des Feyenoords, alles of niets.
Zo spelen ze ook of op alles of als een natte krant niks.
Dan lopen wij altijd te blaten in Nederland dat je een killer moet zijn in Europa maar Feyenoord is dat op dit moment. En dan krijg je dit soort resultaten. Het spel is helemaal niet zo goed maar ze werken wel hard.
Kunnen alle analisten roeptoeteren maar als je dusdanig scherp bent in de afronding in Europa dan kom je ver.
Verwijderd
Geheel niet in de knock-out fase. Alleen als je doorgaat. En is dat ooit anders geweest? Ik dacht het niet.ph4ge schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:52:
Sinds dit seizoen is dat. Vorige seizoenen was elk resultaat behalve verlies dus, geld. Vanaf de tussenronde dus niet nu, die moet je doorkomen, anders geen geld.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:03:
[...]
Geheel niet in de knock-out fase. Alleen als je doorgaat. En is dat ooit anders geweest? Ik dacht het niet.
Dat is wel te begrijpen. Want anders kunnen de nummers 9 t/m 24 kans maken op 2x 2,8(?) miljoen, terwijl de 1e 8 dat niet krijgen.
Beetje nietszeggend voetbal quote, PSV heeft met 1 doelpunt verloren en Feyenoord met 1 doelpunt gewonnen. Beide kans op de volgende ronde inderdaad, maar ook beide kans om er uit te gaan.Lt. Big Mack schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 23:13:
kan me voorstellen dat hij ook gezien zal hebben hoe het die andere Jong Ajax speler vergaat in Spanje.Gynnad schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:39:
Mooi nieuws vandaag, Ajax en Bounida lijken er toch uit te gaan komen.
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...-rond-over-nieuw-contract
[Embed]
Verwijderd
Ook in 2023/24 kreeg je in de gehele knock-out alleen een premie voor doorgaan. Zie dit UEFA document.Agent47 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:10:
[...]
Sinds dit seizoen is dat. Vorige seizoenen was elk resultaat behalve verlies dus, geld. Vanaf de tussenronde dus niet nu, die moet je doorkomen, anders geen geld.
• Clubs that qualify for the knockout stage can expect to receive the following
amounts:
− qualification for the round of 16: €9.6m per club;
− qualification for the quarter-finals: €10.6m per club;
− qualification for the semi-finals: €12.5m per club;
− qualification for the final: €15.5m per club.
Je hebt de extra inkomsten van die extra wedstrijd.OMX2000 schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:13:
Dat is wel te begrijpen. Want anders kunnen de nummers 9 t/m 24 kans maken op 2x 2,8(?) miljoen, terwijl de 1e 8 dat niet krijgen.
En het probleem dat je je spelers 2 extra wedstrijden belast. Leuk voor die Top clubs
Buiten oud-voetballers die bij voetbal praatprogramma's lopen te verkondigen dat er te weinig Ajax jeugd doorbreekt/in Ajax 1 speelt kan iedereen ook wel zien dat een doorstroom naar het eerste van Ajax een beter carrière perspectief geeft dan vanuit Jong naar elders te gaan.Deadsy schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:19:
[...]
kan me voorstellen dat hij ook gezien zal hebben hoe het die andere Jong Ajax speler vergaat in Spanje.
Kijk maar naar de interesse van een Hato.PolarBear schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:22:
[...]
Buiten oud-voetballers die bij voetbal praatprogramma's lopen te verkondigen dat er te weinig Ajax jeugd doorbreekt/in Ajax 1 speelt kan iedereen ook wel zien dat een doorstroom naar het eerste van Ajax een beter carrière perspectief geeft dan vanuit Jong naar elders te gaan.
Word je weg geplukt uit Jong Ajax dan ben je een van de vele jeugd spelers die jaarlijks ergens weg geplukt worden, zonder status etc.
Lukt het je om in Ajax 1 te komen dan heb je toch al een beetje status. En zijn er zat Eredivisie clubs waar je basis speler kunt worden.
Ook dat zegt niks. De loting is anders, niveau van de tegenstanders is anders, aantal teams wat doorgaat vanuit de poule fase is veel hoger.Quad schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 13:10:
[...]
Maar Feyenoord heeft straks 10 wedstrijden in CL gespeeld, dat waren er dan toen 8 incl 6 in de groep. En feitelijk is deze ronde gewoon een knock-out natuurlijk.
Appels en peren dus
Als je het sentiment hier direct na de loting als uitgangspunt had genomen, waren beiden op voorhand compleet kansloos. Gezien de prestaties in de Eredivisie begrijpelijk.PolarBear schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 14:17:
[...]
Beetje nietszeggend voetbal quote, PSV heeft met 1 doelpunt verloren en Feyenoord met 1 doelpunt gewonnen. Beide kans op de volgende ronde inderdaad, maar ook beide kans om er uit te gaan.
Maar dan is de huidige stavaza dat toch allesbehalve?
Logisch, anders wordt het voor een sterke club nog financieel aantrekkelijk om expres de tussenronde te doen.ph4ge schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:52:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hele as vervangen en de flanken ook aardig aangepast. Je kunt bijna niet anders en ik zie ook geen duidelijk betere opstelling, dus laten we hopen dat het een beetje draait.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarom al die wijzigingen dan? Sutalo, Taylor, Brobbey en Gaaei zijn wel fit zie ik.
nggyu nglyd
voorkomen dat de basis 11 geblesseerd naar huis moet straks op dat drama veld?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bijzondere opstelling, sparen voor de competitie
Ze spelen 4 wedstrijden in 10 dagen, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Simpel toch? EL is net zoveel waard als de beker. Houd iedereen maar fit voor de Eredivisie. Vol voor plek twee vasthouden en zien wat er mogelijk isQuad schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:04:
Waarom al die wijzigingen dan? Sutalo, Taylor, Brobbey en Gaaei zijn wel fit zie ik.
XXXVI
11 dagen, maar dat zijn details. Uiteindelijk ook de keuze van Ajax zelf geweest om dat zo te doen.Barfman schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:22:
Ze spelen 4 wedstrijden in 10 dagen, dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Niet een onlogische keuze trouwens om - kijkende naar de stand in de Eredivisie - daarin prioriteiten te stellen.
Ik schrok in eerste instantie van die opstelling, maar kan me het wel voorstellen als ik dat beroerde veld zie.
Zonde dat Ajax door dat knollenveld van Fortuna nu Henderson is kwijtgeraakt.
Zonde dat Ajax door dat knollenveld van Fortuna nu Henderson is kwijtgeraakt.
Het veld en het programma vind ik legitieme redenen voor de wijzigingen. Wie weet verrast het ons, maar voor nu denk ik, schade beperkt houden.
nggyu nglyd
Hoeveel reclame blokken zijn er voor de wedstrijd?
Teveel.HollowGamer schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:35:
Hoeveel reclame blokken zijn er voor de wedstrijd?
Also , EA zou jaloers worden op het aantal minpunten wat ik zou gaan scoren als ik een eerlijk antwoord cq rant zou houden over het veld
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
De roulatiekoning zal het wel weten.
Deze wedstrijd met het tweede elftal om de rest te sparen en dan wellicht volgende week het af maken als het moet.
Deze wedstrijd met het tweede elftal om de rest te sparen en dan wellicht volgende week het af maken als het moet.
Duidelijk is wel dat ze deze wedstrijd laten schieten… op zo’n veld is verdedigen ook makkelijker dan aanvallen.dutchgio schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:46:
De roulatiekoning zal het wel weten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Niet alleen het veld is treurig, heeft België wel ergens een mooi stadion staan zonder zo'n baan er omheen?HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:43:
[...]
Teveel.
Also , EA zou jaloers worden op het aantal minpunten wat ik zou gaan scoren als ik een eerlijk antwoord cq rant zou houden over het veld
Ja oke maar wtf zo'n bruine voetbalveld haha
Het buurtveldje hier vlakbij ziet er, vergeleken met dit, uit als een biljartlaken.
.
nggyu nglyd
Zo goed gaat het verdedigen nog nietHan schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:47:
[...]
Duidelijk is wel dat ze deze wedstrijd laten schieten… op zo’n veld is verdedigen ook makkelijker dan aanvallen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Jongens, bal gewoon hoog en ver weg rammen en hopen op een bevlieging voorin.
0-0 op dit veld is prima uitgangspunt gezien deze mat en volgende keer thuis
0-0 op dit veld is prima uitgangspunt gezien deze mat en volgende keer thuis
Waarom word deze club niet gespondsoord door Ubiquiti? Afkorting kwam erg bekend voor tot mijn ' AHA' moment
10 second ninja DONE
Uefa had een reglementaire 0-3 ervan moeten maken, dat snapt zelfs een afgeknipt stuk teennagel van <insert naam> nog.HollowGamer schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:47:
[...]
Niet alleen het veld is treurig, heeft België wel ergens een mooi stadion staan zonder zo'n baan er omheen?
schijnbaar waren alle stadions bezet/niet beschikbaar.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Het lijkt wel alsof de tijd daar heeft stilgestaan. Ik mis de brandweermannen in de hoeken van het stadion.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:50:
[...]
Uefa had een reglementaire 0-3 ervan moeten maken, dat snapt zelfs een afgeknipt stuk teennagel van <insert naam> nog.
schijnbaar waren alle stadions bezet/niet beschikbaar.
Lijntjes werk dit
Je ogen kunnen je bedriegen maar dat zag er idd uit als doelpunt.
10 second ninja DONE
De modder voorkomde de werking van het piepertje van de scheidsrechter.
Leek eroverheen, maar zijn horloge heeft niet gepiept. Geen goal, jammer
Was er niet helemaal overheen
Perfecte pass, maar door dat veld rolt de bal gewoon slecht.
nggyu nglyd
Jemig, dat scheelt echt niets..
Flickr PSN ID= cheironnl
EL winst is wel CL kwalificatieephymerous schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 18:23:
[...]
Simpel toch? EL is net zoveel waard als de beker. Houd iedereen maar fit voor de Eredivisie. Vol voor plek twee vasthouden en zien wat er mogelijk is
Maar met zo'n knollenveld natuurlijk geen risico nemen
Waarom is dat stadion half leeg?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken