Dat speelt bij Feyenoord echt nul komma nul mee op het moment.AMARONE schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:48:
[...]
Heeft met de clubs te maken maar zeer zeker ook met het zieke anti buitenlandse trainer gevoel wat heilig is blijkbaar.
Weghorst ligt er 6 weken uit met een gebroken teen. Mist daardoor AZ thuis, maar is er waarschijnlijk tegen PSV uit wel weer bij.
Gelukkig is Godts weer bijna terug, dus aanvallende impulsen heb je dan voldoende voorin en wellicht kan Brobbey dan een paar keer 90 minuten zich laten zien.
Gelukkig is Godts weer bijna terug, dus aanvallende impulsen heb je dan voldoende voorin en wellicht kan Brobbey dan een paar keer 90 minuten zich laten zien.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoewel Weghorst geen geweldenaar is, is het het wel lekker om hem de laatste 10 minuten erin te gooien als de wedstrijd op slot is. Brengt wel energie. Al vind ik Brobbey een stuk balvaster, dus die kan ook meer brengen.Gynnad schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:35:
Weghorst ligt er 6 weken uit met een gebroken teen. Mist daardoor AZ thuis, maar is er waarschijnlijk tegen PSV uit wel weer bij.
In Malmö had Twente de arbitrage dan weer mee. En zowel tegen NAC als tegen Eagles is het alleen maar een issue omdat Twente punten verliest. Als ze gewoon de kansen benut hadden dan had je die momenten nu waarschijnlijk niet eens meer geweten.ZieMaar! schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:35:
[...]
Daarvoor, uit bij NAC, zat het arbitraal ook erg tegen. Twente zit nu wel even in de hoek waarbij het allemaal net verkeerd uitpakt. Die perioden horen er helaas ook bij, over t algemeen zal dat inderdaad wel uitmiddelen, al denk ik nog steeds dat dit soort rode kaarten makkelijker gegeven worden aan de uitploeg in de Adelaarshorst dan aan de thuisploeg in de Arena of de Kuip (of Grolsch Veste, zo je wil).
edit: De aanklager heeft de kaart van Kuipers gesponeerd. Die vond het dus ook geen rode kaart waardig.
[ Voor 11% gewijzigd door T-MOB op 10-02-2025 14:29 ]
Regeren is vooruitschuiven
Johan Inan heeft in het AD een heel stuk geschreven over de impact van Weghorst op Ajax. Ondanks dat ik het wel erg opgehemeld vind, heeft hij zeker wel een punt. Hij heeft meermaals eigenhandig wedstrijden gewonnen en puntverlies voorkomen. Ik denk dat dit Ajax onder Farioli heel dankbaar mag zijn met Weghorst in de geledingen. De personificatie van: als het niet mooi kan, dan moet het maar lelijk.Mr.Jappe schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:23:
[...]
Hoewel Weghorst geen geweldenaar is, is het het wel lekker om hem de laatste 10 minuten erin te gooien als de wedstrijd op slot is. Brengt wel energie. Al vind ik Brobbey een stuk balvaster, dus die kan ook meer brengen.
Net als de meeste Nederlanders vind ik hem als speler beperkt en in zijn gedrag en negativiteit een vervelend persoon. Maar als je een gezapige boel op scherp wil zetten en houden, heb je zo'n speler natuurlijk wel keihard nodig.
Jawel, dan had ik t ook wel geweten, maar het is wat het is. Twente scoort moeilijk, dan valt dit op maar het is wat het is.T-MOB schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:25:
[...]
In Malmö had Twente de arbitrage dan weer mee. En zowel tegen NAC als tegen Eagles is het alleen maar een issue omdat Twente punten verliest. Als ze gewoon de kansen benut hadden dan had je die momenten nu waarschijnlijk niet eens meer geweten.
edit: De aanklager heeft de kaart van Kuipers gesponeerd. Die vond het dus ook geen rode kaart waardig.
Nu vind ik het wel raar dat zo’n kaart geseponeerd wordt. Dan heeft de VAR het dus toch verkeerd? Een, volgens de KNVB onterechte, rode kaart na 30 minuten lijkt me kwalijker dan anderhalve minuut tegen twaalf van Fortuna spelen. Dus ook voor RvP: you win some, you loose some.
En ook de rode kaart van Thijmen Blokzijl (FC Groningen) is ook geseponeerd. Blijkbaar is niet duidelijk bewezen dat de NEC-speler zich in een duidelijke scoringspositie bevond.T-MOB schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:25:
[...]
Bron: https://www.fcgroningen.n...art-blokzijl-geseponeerd/
Priske zojuist exit bij Feyenoord, meldt het AD. Ook zijn 2 buitenlandse assistenten zijn de laan uitgestuurd.
Wat een wanbeleid daar zeg.DutchOwnage schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:52:
Priske zojuist exit bij Feyenoord, meldt het AD. Ook zijn 2 buitenlandse assistenten zijn de laan uitgestuurd.
Had dat vorige week al gedaan ipv die rare interviews.
Het bericht dat we wisten dat zou komen. Bijzondere gang van zaken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Leuk... statistieken... Altijd handig als je geen nieuws hebtGynnad schreef op maandag 10 februari 2025 @ 15:20:
Het aantal punten uit de laatste 5 duels. De laatste 6 samen pakten meer punten samen dan de top 6. Aparte statistiek.
[Afbeelding]
Onderin ontlopen de teams elkaar niet zo veel.
Tussen de nr 8 en nr 15 zitten slechts twee punten.
Almere City zie ik het niet redden, spelen nu iets beter maar dat doen de concurrenten ook.
Ik denk dat elk team uit de top 6 het nu niet te licht moet opnemen tegen een team uit het rechterrijtje.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 10-02-2025 16:54 ]
En toen was Priske weg.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
bron: https://www.feyenoord.com...-direct-uit-elkaar-100225Feyenoord neemt in goed overleg afscheid van hoofdtrainer Brian Priske. Zeer wisselvallige resultaten en een gebrek aan chemie, zijn redenen voor het vertrek van de hoofdtrainer. Ook de assistent-trainers Lukas Babalola Andersson en Björn Hamberg vertrekken per direct bij de club. Feyenoord verwacht morgen een interim staf te kunnen benoemen.
‘Het is voor alle partijen zwaar teleurstellend dat we tot dit besluit hebben moeten komen’, aldus algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese van Feyenoord. ‘Hoewel Feyenoord met Brian zeker in de UEFA Champions League aansprekende resultaten heeft geboekt, is het de afgelopen maanden allemaal veel te wisselvallig en zien we helaas te weinig structurele vooruitgang.’
‘Als professional en als mens heb ik Brian nog altijd hoog zitten. Soms moet je echter concluderen dat het ondanks ieders goede bedoelingen en intenties niet werkt, en er op een gegeven moment binnen alle geledingen niet genoeg draagvlak meer is om door te gaan.’
Blijft apart dat je dit na een gewonnen wedstrijd doet en niet na één van de drie verloren wedstrijden hiervoor.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Plek 3 is belangrijk. Blijkbaar is er niet genoeg vertrouwen dat dat onder Priske nog gerealiseerd kan worden...Als de chemie er niet (meer) is houdt het op.gws24 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:57:
[...]
bron: https://www.feyenoord.com...-direct-uit-elkaar-100225
Blijft apart dat je dit na een gewonnen wedstrijd doet en niet na één van de drie verloren wedstrijden hiervoor.
Thuis winnen van Sparta, met alle respect, kan je bij wijze van spreken ook wel zonder trainert op de bank.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 10-02-2025 17:00 ]
Dan mogen ze Bosz ook ontslaan, uit de afgelopen 7 wedstrijden 12 verliespunten of zo.DutchOwnage schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:59:
[...]
Plek 3 is belangrijk. Blijkbaar is er niet genoeg vertrouwen dat dat onder Priske nog gerealiseerd kan worden...Als de chemie er niet (meer) is houdt het op.
Thuis winnen van Sparta, met alle respect, kan je bij wijze van spreken ook wel zonder trainert op de bank.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tja voor Bayern aan hing het al in de lucht maar na het resultaat durfden ze dat niet meer.
Dat was alleen nog maar uitstel tot het wel een keer mis zou gaan of niet zou verbeteren.
Dan had je het net zo goed toen kunnen doen.
Dat was alleen nog maar uitstel tot het wel een keer mis zou gaan of niet zou verbeteren.
Dan had je het net zo goed toen kunnen doen.
De timing is bezopen inderdaad. Je had het na de vertoning tegen Lille kunnen doen, na Willem II uit of al na de winterstop.gws24 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:57:
[...]
bron: https://www.feyenoord.com...-direct-uit-elkaar-100225
Aan de andere kant bescherm je de spelersgroep nu wel; tegen AC Milan verliezen omdat je hoofdcoach weggestuurd is, tja, niemand gaat dat de spelers aanrekenen. En als ze stunten is het alleen maar mooi.D-e-n schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:05:
[...]
De timing is bezopen inderdaad. Je had het na de vertoning tegen Lille kunnen doen, na Willem II uit of al na de winterstop.
Ja maar dat was rond Bayern ook al zo. Nu heb je 3 wedstrijden aangekeken met een tenenkrommend interview van Ten Kloesse tussendoor en besluit je alsnog voor ontslag.DutchOwnage schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:59:
[...]
Plek 3 is belangrijk. Blijkbaar is er niet genoeg vertrouwen dat dat onder Priske nog gerealiseerd kan worden...Als de chemie er niet (meer) is houdt het op.
Als DTK nou z'n AD rol alleen vervult.
VVF, Sjaak Troost en die Van Bodegom ook wegwezen.
Hopen op een bloedzuiger als Van Bommel voor de groep. Of Ten Hag, maar dat vinden vele Feyenoorders niet leuk...
VVF, Sjaak Troost en die Van Bodegom ook wegwezen.
Hopen op een bloedzuiger als Van Bommel voor de groep. Of Ten Hag, maar dat vinden vele Feyenoorders niet leuk...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
We zijn er nog niet. Algemeen directeur Te Kloese mag ook wel Technisch directeur Te Kloese ontslaan.
Daar is alle ellende mee begonnen
3 kut jaren gewoon met die transfer periodes. Zwaar onvoldoende.Russel88 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:19:
We zijn er nog niet. Algemeen directeur Te Kloese mag ook wel Technisch directeur Te Kloese ontslaan.
Dat is precies waarom ze het nu doen. Ze hadden hem na Lille of PSV moeten ontslaan, of na Willem II uit.dr.lowtune schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:09:
[...]
Aan de andere kant bescherm je de spelersgroep nu wel; tegen AC Milan verliezen omdat je hoofdcoach weggestuurd is, tja, niemand gaat dat de spelers aanrekenen. En als ze stunten is het alleen maar mooi.
Denk niet dat Feyenoord hiermee echt geholpen is nu we op zo'n beetje 55% van het seizoen zitten. De man die Priske, zijn assistenten en laatste transfers gehaald heeft zit er nog. En dat ook nog in een rare dubbelrol (AD+TD).
Nu zit de Wolf er nog en moeten ze een nieuwe trainer aanstellen die wel goed luistert naar hem.
Nu zit de Wolf er nog en moeten ze een nieuwe trainer aanstellen die wel goed luistert naar hem.
Alsof ook maar iemand met meer dan anderhalve hersencel op winst tegen Milan zou rekenen 😇dr.lowtune schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:09:
[...]
Aan de andere kant bescherm je de spelersgroep nu wel; tegen AC Milan verliezen omdat je hoofdcoach weggestuurd is, tja, niemand gaat dat de spelers aanrekenen. En als ze stunten is het alleen maar mooi.
John de Wolf aan het roer! Rare timing alsof die “chemie” er niet al tijden niet was. Het was gewoon een te groot verschil met Slot, op alle vlakken.
Slot deed iets ver boven het kunnen van de spelersgroep blijkbaar, iets waarvan je nooit kan verwachten dat een opvolger als Priske (of wie het ook zou zijn geworden) dat kan herhalen.
Zoveel die dat kunnen zijn er niet. En het was al een tijdje gaande dat het niet zo goed ging.
Slot deed iets ver boven het kunnen van de spelersgroep blijkbaar, iets waarvan je nooit kan verwachten dat een opvolger als Priske (of wie het ook zou zijn geworden) dat kan herhalen.
Zoveel die dat kunnen zijn er niet. En het was al een tijdje gaande dat het niet zo goed ging.
Hahaha die man met die foto op socials van de scheidsrechter met een clownsgezichtCornermanNL schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:58:
John de Wolf aan het roer! Rare timing alsof die “chemie” er niet al tijden niet was. Het was gewoon een te groot verschil met Slot, op alle vlakken.
Bosschaart is toch interim?CornermanNL schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:58:
Ik vind het wel mooi, weer eens wat anders. Alsof een toevallige winst- of verliespartij alles zegt over een trainer. Feyenoord moet dan niet de slechte resultaten aandragen, want er is juist net gewonnen.D-e-n schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:05:
[...]
De timing is bezopen inderdaad. Je had het na de vertoning tegen Lille kunnen doen, na Willem II uit of al na de winterstop.
Je kan het ook potsierlijk noemen
Yes. Wel benieuwd naar. Bij Cambuur en Dordrecht had hij schijnbaar echt veel invloed en dat waren echt goede periodes van die teams. Ook in de jeugd doet hij het nu erg goed. Prima tussenpoos sowieso. Schijnt goed en duidelijk te communiceren en een duidelijke visie op voetbal te hebben.
Z'n uit de kluiten gewassen baardpartij heeft ook wel ietsdonleone83 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:21:
[...]
Yes. Wel benieuwd naar. Bij Cambuur en Dordrecht had hij schijnbaar echt veel invloed en dat waren echt goede periodes van die teams. Ook in de jeugd doet hij het nu erg goed. Prima tussenpoos sowieso. Schijnt goed en duidelijk te communiceren en een duidelijke visie op voetbal te hebben.
Lijkt wel een Viking.
Hij is er niet uitgeknikkerd vanwege de Wolf.Trishul schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:40:
Denk niet dat Feyenoord hiermee echt geholpen is nu we op zo'n beetje 55% van het seizoen zitten. De man die Priske, zijn assistenten en laatste transfers gehaald heeft zit er nog. En dat ook nog in een rare dubbelrol (AD+TD).
Maar z’n prestaties zijn slecht, sinds dag 2 geen progressie in spelbeeld/automatismes, heeft geen chemie met de rest van de staf (behalve de mensen die hij heeft meegenomen), de spelers pruimen hem ook niet.
Ik vind het knap dat het nog zolang geduurd heeft. Maar de grootste zondebok heeft nog steeds de dubbelrol. Het is nu toch heel erg duidelijk geworden dat dat echt niet kan.
Arnesen is eruit gewerkt omdat hij niet mobiel genoeg zou zijn. Maar een TD als bijbaan is blijkbaar geen probleem.
Hahaha wat een lafaards bij Feyenoord. Had dat gedaan na Bayern.
Alsof het leed niet als is geschied. Ik denk dat plek 5 inmiddels het maximaal haalbare is.Typhone schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:31:
XXXVI
Waarschijnlijk had niemand van enige naam en faam om er als TD in te stappen. Dat doe je toch uit luxe omdat je zo lekker ruim in je tijd zit en het er makkelijk bij kan doen?Russel88 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:30:
[...]
Hij is er niet uitgeknikkerd vanwege de Wolf.
Maar z’n prestaties zijn slecht, sinds dag 2 geen progressie in spelbeeld/automatismes, heeft geen chemie met de rest van de staf (behalve de mensen die hij heeft meegenomen), de spelers pruimen hem ook niet.
Ik vind het knap dat het nog zolang geduurd heeft. Maar de grootste zondebok heeft nog steeds de dubbelrol. Het is nu toch heel erg duidelijk geworden dat dat echt niet kan.
Arnesen is eruit gewerkt omdat hij niet mobiel genoeg zou zijn. Maar een TD als bijbaan is blijkbaar geen probleem.
plek 3 is gewoon mogelijk, want het is niet alsof de concurrentie zo stabiel isephymerous schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:46:
[...]
Alsof het leed niet als is geschied. Ik denk dat plek 5 inmiddels het maximaal haalbare is.
Had leuk geweest toch? De wolf aan het roer, wel een clubicoon. Dus ja in dat opzicht had het gekund.carpebios schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:00:
[...]
Hahaha die man met die foto op socials van de scheidsrechter met een clownsgezicht
Nee dus een absoluut zwaktebod van het bestuur. Wint ie van Sparta moet ie alsnog weg terwijl je er donder op kon zeggen hoe de wedstrijden tegen PSV en Ajax zouden vaan verlopen.ephymerous schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:46:
[...]
Alsof het leed niet als is geschied. Ik denk dat plek 5 inmiddels het maximaal haalbare is.
Dirk Kuijt, kom er maar in
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hoor nu pas bij Voetbalpraat dat ze uit elkaar zijn gegaan. Snap er niet veel van, hopelijk komt er een Amori scenario, niet voor de fans - wel voor het bestuur.
Grapjas. Voor iemand met van Bronckhorst komt aankakken: dat vind ik net zo'n slecht idee.
Niet dat ze er nu goed opstaan. Paar van die interviews gezien met de directeur, kwam mij niet erg sympathiek en hoopvol over.Typhone schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:31:
Jaap Stam is ook vrij.D-e-n schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Grapjas. Voor iemand met van Bronckhorst komt aankakken: dat vind ik net zo'n slecht idee.
Aangezien jij de eerste hier was met de zorgen over Priske bij Feyenoord, ben ik wel benieuwd of jij jouw ideale kandidaat kan noemen? En dan geen Arne Slot heD-e-n schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Kudos dat je dat al een halfjaar geleden zag.
Deed Dordrecht het niet gewoon goed doordat ze half Jong Feyenoord gehuurd hadden?donleone83 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:21:
[...]
Ten HagTrishul schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:09:
[...]
Aangezien jij de eerste hier was met de zorgen over Priske bij Feyenoord, ben ik wel benieuwd of jij jouw ideale kandidaat kan noemen? En dan geen Arne Slot he![]()
Kudos dat je dat al een halfjaar geleden zag.
Omdat het een oud-Ajacied is? Dat maakt mij geen moer uit.Agent47 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:15:
Bij van Bommel heb ik juist twijfel of dat "bloedzuiger" imago niet verbloemt dat er verder weinig achter zit.
De ideale kandidaat bestaat niet. En dan nog kan hij tegenvallen. Maar ik heb wel voorkeur voor een bepaald type. In mijn ogen kun je als Nederlandse topclub niet meer zonder een trainer die tactisch sterk is en goed een team kan opbouwen.Trishul schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:09:
[...]
Aangezien jij de eerste hier was met de zorgen over Priske bij Feyenoord, ben ik wel benieuwd of jij jouw ideale kandidaat kan noemen?
En hij moet de spelstijl van de club respecteren. Dat zou een TD moeten merken op moment dat hij de eerste gesprekken voert dus wat dat betreft snap ik niet dat Priske toen door de keuring is gekomen.
[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 10-02-2025 19:38 ]
Nou nee. Maar dat lag ook niet puur aan Boschaart. Die had zeker een positieve invloed.toolkist schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:19:
[...]
Deed Dordrecht het niet gewoon goed doordat ze half Jong Feyenoord gehuurd hadden?
Maar kijk voor de grap eens naar de huidige stand van de KKD. Ze doen ook nu bovenin mee, met een begroting die ook voor de KKD laag is.
[ Voor 6% gewijzigd door nocalimero op 10-02-2025 19:36 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Kuijt en van Bronckhorst beide niet, enorm saai voetbal. Nooit wisselen.
Van Schreuder gingen toen de verhalen dat die zoveel invloed had onder Ten Hag. Dat ging ook zo lekker als hoofdtrainer.donleone83 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:21:
[...]
Inmiddels hebben de dwazen van de KNVB ingezien dat het geen rode kaart was en is deze geseponeerd.toolkist schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:39:
[...]
Ben benieuwd volgens welke regel hij volgens jou dan geel had moeten geven.
Maar Twente is wel weer 2 punten kwijt
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Maurice Steijn, is dat niet iets? Van de Deense versie, naar de echte versie, kan alleen maar erop vooruitgaan
Haha dat gun je de Feyenoorders hier toch niet?
Ten Hag is een soort van Priske. Een paar prachtige potten CL met Ajax en verder niets noemenswaardig gepresteerd.
Mogelijk zeker maar het ligt zeker niet voor de hand. Alsof een nieuwe trainer op 70% van het seizoen het verschil gaat maken. Zo slecht deed Priske het ook niet toch?Deadsy schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:49:
[...]
plek 3 is gewoon mogelijk, want het is niet alsof de concurrentie zo stabiel is
[ Voor 38% gewijzigd door ephymerous op 10-02-2025 20:29 ]
XXXVI
Heb je alleen al gezien hoe de spelers er fysiek aan toe zijn?ephymerous schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:26:
[...]
Zo slecht deed Priske het ook niet toch?
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 10-02-2025 20:36 ]
Nog steeds geen motivatie gezien van de KNVB, dus tot nu toe blijf ik het erg vreemd vinden dat de KNVB dit terugdraait. De VAR mag zo'n beslissing niet terugdraaien 'want mening van de scheidsrechter', maar de KNVB mag dat wel? Waar is het 'dit is beoordeeld dus kan niet meer aangepast worden' wat er vroeger altijd gold dan gebleven?964C2 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:44:
[...]
Inmiddels hebben de dwazen van de KNVB ingezien dat het geen rode kaart was en is deze geseponeerd.
Maar Twente is wel weer 2 punten kwijt
En ook nu hebben ze meerdere spelers van Jong Feyenoord rondlopen. Dus met wat voor begroting ze iets nu wel of niet halen zegt niet heel veel.nocalimero schreef op maandag 10 februari 2025 @ 19:35:
[...]
Nou nee. Maar dat lag ook niet puur aan Boschaart. Die had zeker een positieve invloed.
Maar kijk voor de grap eens naar de huidige stand van de KKD. Ze doen ook nu bovenin mee, met een begroting die ook voor de KKD laag is.
Dit vind ik ook opvallend. Zo enorm veel geblesserden; het managen van de fitheid en de belasting van de spelers is steeds belangrijker geworden. Een deel van de geblesseerden zal vast pech zijn, maar zo'n opeenstapeling is toch wel wat anders. Doet me ook denken aan Ajax aan het einde van het vorige seizoen waar ze van de ene blessure naar de andere oververmoeidheid sukkelden in een cruciale fase.D-e-n schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:34:
[...]
Heb je alleen al gezien hoe de spelers er fysiek aan toe zijn?
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
CL wedstrijden vereisen ook een wat bredere selectie. Maar ok, onder Slot ging het qua fitheid wel beter.D-e-n schreef op maandag 10 februari 2025 @ 20:34:
[...]
Heb je alleen al gezien hoe de spelers er fysiek aan toe zijn?
Toch kan je met overwinteren in de CL ook weer niet zeggen dat het echt slecht ging. Bovendien heeft de directie het laatste zetje zelf gegeven door Gimenez vlak voor de wedstrijd tegen Ajax te verkopen. Om dan maar te hopen dat Ueda opeens wel vleugels krijgt, heeft iets van gokken. Ik vind dat de trainer ook een beetje in de steek is gelaten.
Maar goed, het ontslag is niet onlogisch in het voetbal. Ik ben benieuwd wie erin durft te stappen. Heel veel is er niet te verliezen.
Ik denk dat een Pusic misschien het meest logische is, verwacht dat een Ten Hag die bijv. al bij Ajax en Manchester United heeft gezeten het niet gaat doen. Niet omdat Feyenoord geen grote club is, want dat is het zeker wel, alleen ik verwacht dat de komende zomer de sterkhouders gaan vertrekken en wat ga je dan volgend seizoen bereiken?DeKever schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:37:
Maar goed, het ontslag is niet onlogisch in het voetbal. Ik ben benieuwd wie erin durft te stappen. Heel veel is er niet te verliezen.
Dit was het seizoen voor Feyenoord waarbij ze mee zouden moeten doen met de landstitel, komend seizoen gaat dat, naar mijn gevoel, een heel ander verhaal worden. Hancko zal vertrekken, Timber heeft nog maar een contract voor een jaar, hetzelfde verhaal voor Trauner en Hartman.
Ik weet niet hoe Pusic is met het opbouwen van een team / wellicht dat er weer wat jeugd aankomt bij Feyenoord die de selectie kunnen aanvullen + gerichte aankopen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als Feyenoorder zou ik heel graag Ten Hag zien komen. Maar dat lijkt me onhaalbaar. Pusic een goede tweede.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Nou de timing is inderdaad bijzonder, maar het grote gezwel zit er nog, Sjaak Troost.
Die heeft dus gelekt dat Priske eruit zou vliegen vlak voor Bayern en dat is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd met flinke gevolgen.
Ik denk persoonlijk dat Te Kloese een prima AD was/is maar een zeer matige TD was/is. Echter is zijn positie nu totaal onhoudbaar imho.
Ben benieuwd wat er voor terug komt, Ten Hag zou ik niet gek vinden, maar ook een van Bommel lijkt mij een prima keuze. Pusic weet ik niet, is teveel we hangen vast aan periode Slot terwijl hij zich als trainer nog niet echt bewezen heeft.
Die heeft dus gelekt dat Priske eruit zou vliegen vlak voor Bayern en dat is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd met flinke gevolgen.
Ik denk persoonlijk dat Te Kloese een prima AD was/is maar een zeer matige TD was/is. Echter is zijn positie nu totaal onhoudbaar imho.
Ben benieuwd wat er voor terug komt, Ten Hag zou ik niet gek vinden, maar ook een van Bommel lijkt mij een prima keuze. Pusic weet ik niet, is teveel we hangen vast aan periode Slot terwijl hij zich als trainer nog niet echt bewezen heeft.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Troost je met de gedachte dat plek 3 nog een kleine kans heeft op directe plaatsing CL.Rubman schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:43:
Nou de timing is inderdaad bijzonder, maar het grote gezwel zit er nog, Sjaak Troost.
En Oosting van Twente? Dat lijkt me een goede match met Feyenoord. Realistische, nuchtere kijk en presteert al een paar jaar goed bij Twente en daarvoor bij RKC. Al zal die misschien niet tussentijds de stap willen maken en dan zit je nog tot de zomer met Bosschaart.
Op zich ook best een goede optie inderdaad. Maar Feyenoord moet binnen 60 dagen een opvolger aanstellen, want Bosschaart heeft niet het hoogste diploma en dan stelt de KNVB die termijn van maximaal 60 dagen vast.JanW schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:03:
En Oosting van Twente? Dat lijkt me een goede match met Feyenoord. Realistische, nuchtere kijk en presteert al een paar jaar goed bij Twente en daarvoor bij RKC. Al zal die misschien niet tussentijds de stap willen maken en dan zit je nog tot de zomer met Bosschaart.
is dat in deze situatie écht een stap omhoog voor Oosting?JanW schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:03:
Dat denk ik wel. Twente, AZ en Utrecht zullen internationaal niet snel de uitstraling krijgen die een Feyenoord, Ajax en PSV wel hebben. Het staat goed op je CV en als je als coach ambitie hebt richting Duitsland of Engeland bijvoorbeeld dan word je vanuit de traditionele top 3 sneller benaderd dan vanuit de subtop.tiswat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:17:
[...]
is dat in deze situatie écht een stap omhoog voor Oosting?
Wordt weer een spannende zomer op deze manier. Naar verwachting nieuwe trainers bij de grote 3.
Oosting werd hier al geopperd, ik zie wel gebeuren dat meerdere clubs aan hem zullen trekken.
Oosting werd hier al geopperd, ik zie wel gebeuren dat meerdere clubs aan hem zullen trekken.
Natuurlijk. Van regioclubje naar een van de grootste clubs van Nederland met internationale allure. Alleen de vraag altiswat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:17:
[...]
XXXVI
@Trishul , Farioli zijn geruchten vanuit AS Roma, Feyenoord is duidelijk. Maar PSV ook? Welke berichten over een vertrek van Bosz heb ik gemist?
Ik verwacht dat Farioli ook op het lijstje staat bij meer clubs in Italië. PSV is nog wel een beetje een vraagteken idd, als ze weer punten binnenhalen en kampioen weten te worden dan zie ik ze Bosz wel aanhouden. Lukt het niet en is het 'Bosz-spook' echt uit de fles, dan zie ik ze hem wel ontslaan in de zomer.JanW schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:42:
@Trishul , Farioli zijn geruchten vanuit AS Roma, Feyenoord is duidelijk. Maar PSV ook? Welke berichten over een vertrek van Bosz heb ik gemist?
Hoe Pusic omgaat met het (gedwongen) inpassen van jeugd en hoe dat in de club beoordeeld werd hoef je alleen maar te kijken naar zijn tijd bij FC Twente. Hij werd ondanks dat hij in de KKD kampioen werd nog net niet uitgekotst ondanks dat hij goede resultaten had.Gynnad schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:29:
[...]
Ik denk dat een Pusic misschien het meest logische is, verwacht dat een Ten Hag die bijv. al bij Ajax en Manchester United heeft gezeten het niet gaat doen. Niet omdat Feyenoord geen grote club is, want dat is het zeker wel, alleen ik verwacht dat de komende zomer de sterkhouders gaan vertrekken en wat ga je dan volgend seizoen bereiken?
Dit was het seizoen voor Feyenoord waarbij ze mee zouden moeten doen met de landstitel, komend seizoen gaat dat, naar mijn gevoel, een heel ander verhaal worden. Hancko zal vertrekken, Timber heeft nog maar een contract voor een jaar, hetzelfde verhaal voor Trauner en Hartman.
Ik weet niet hoe Pusic is met het opbouwen van een team / wellicht dat er weer wat jeugd aankomt bij Feyenoord die de selectie kunnen aanvullen + gerichte aankopen?
Zo is hij er verantwoordelijk voor (als assistent trainer) dat Wieffer destijds niet bij Twente bleef, maar zijn heil zocht bij Excelsior. Juist het inpassen van jeugd lijkt hij niet echt te kunnen.
Het zou mij oprecht verbazen als ze nu met Pusic komen aanzetten. Dat is een zogenaamd "veilige keuze" die gedoemd is om te mislukken ..
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Jeetje wat flauw.Trishul schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:25:
[...]
Alles zit mee inderdaad bij Ajax, geen last van media laster campagnes, zure journalistiek, knollenvelden bij tegenstanders, veel gele kaarten krijgen, meeste wedstrijden gespeeld van alle eredivisie clubs, enz. Goede analyse joh
In spel opzicht zit het gewoon mee. Dat is niet erg, maar het is wel zo.
Makkelijk aan die penalty is dat Weghorst gewoon zelf het contact opzoekt en zich laat vallen. Zoals hij wel vaker doet.Vos schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:24:
[...]
Wat was er makkelijk aan die penalty? Leek mij vrij duidelijk.
Wel vreemd dat die Fortuna keeper geen geel kreeg voor dat onsportieve gedrag.
Iedereen met een beetje voetbal achtergrond en verstand ziet dat.
100%tiswat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:17:
[...]
Van een club waar je mag, naar een club waar je moet. Die druk is zoveel malen hoger bij Feyenoord.
Zoals elke speler doet, bedoel je?Advizor schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:45:
[...]
Makkelijk aan die penalty is dat Weghorst gewoon zelf het contact opzoekt en zich laat vallen. Zoals hij wel vaker doet.
Iedereen met een beetje voetbal achtergrond en verstand ziet dat.
Dan is het maar de vraag of ie dat überhaupt wil.toolkist schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:38:
[...]
100%
Van een club waar je mag, naar een club waar je moet. Die druk is zoveel malen hoger bij Feyenoord.
Goh Nieuwkoop geblesseerd. Je verwacht het niet
Tuurlijk is Feyenoord bepaald geen makkelijk club om te werken. Alleen al vanwege de genoemde druk van het presteren wat er bij komt kijken.
Maar iedere trainer die daar ook maar een beetje tegen bestand (denkt) te zijn en die gewoon een gezonde ambitie bezit om hogerop te komen, zal geen twijfel kennen.
Maar iedere trainer die daar ook maar een beetje tegen bestand (denkt) te zijn en die gewoon een gezonde ambitie bezit om hogerop te komen, zal geen twijfel kennen.
Was die weer fit dan?Agent47 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:11:
1 troost, z'n vervanger is allicht 10 x beter dan hij.Agent47 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:11:
10 dagen langer fit! Meteen vastleggen tot 2040!
[ Voor 4% gewijzigd door Lt. Big Mack op 11-02-2025 16:24 ]
Dan vergeet je ook nog het publiek en de mensen achter Feyenoord.DutchOwnage schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:11:
Tuurlijk is Feyenoord bepaald geen makkelijk club om te werken. Alleen al vanwege de genoemde druk van het presteren wat er bij komt kijken.
Tuurlijk is het mooi, maar aan de andere kant weet je ook wat er kan gebeuren als het minder gaat.
Inderdaad, dan heb je een dikke zak geld en toch een topclub uit NL op je CV dus heel wat meer mogelijkheden in het buitenland. En je kunt altijd nog terug naar de NL subtop.HollowGamer schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:58:
[...]
Dan vergeet je ook nog het publiek en de mensen achter Feyenoord.
Tuurlijk is het mooi, maar aan de andere kant weet je ook wat er kan gebeuren als het minder gaat.
Worden we niet perse zwakker vanAgent47 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:11:
Maar goed, Priske eindelijk eruit.
Nu DTK nog zijn TD rol opgeven en we kunnen weer opnieuw gaan bouwen.
Ik hoop niet dat het Pusic word eigenlijk.
VVF, Sjaak troost en van Bodegom ook out hoor. Die VVF is heel eng. Zogenaamde vrienden, Maar als we ze uit willen kopen kan dat ineens niet meer, maar wel mee willen beslissenLZ86 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:00:
[...]
Worden we niet perse zwakker van![]()
Maar goed, Priske eindelijk eruit.
Nu DTK nog zijn TD rol opgeven en we kunnen weer opnieuw gaan bouwen.
Ik hoop niet dat het Pusic word eigenlijk.
Morgen lopen tegen Leao, Hernandez en Walker haha. Niet te doen man.
En SantiAgent47 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:05:
[...]
VVF, Sjaak troost en van Bodegom ook out hoor. Die VVF is heel eng. Zogenaamde vrienden, Maar als we ze uit willen kopen kan dat ineens niet meer, maar wel mee willen beslissen
Walker en Hernandez zijn verdedigers daar zou ik nou niet direct bang van worden. Reijnders is wat dat betreft veel gevaarlijker, en Leao inderdaad als ie het op z'n heupen heeft (maar dat is lang niet altijd)Agent47 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:05:
[...]
VVF, Sjaak troost en van Bodegom ook out hoor. Die VVF is heel eng. Zogenaamde vrienden, Maar als we ze uit willen kopen kan dat ineens niet meer, maar wel mee willen beslissen
Bosz die leert van z'n fouten.....Obispo en Ledezma
De UEFA heeft het veld van Union afgekeurd na alle regen en sneeuw van de afgelopen dagen. Richting donderdag moet blijken of er op gevoetbald kan worden, anders moet een andere locatie gevonden worden (die is er nu nog niet).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/F00hZhW2ahfpnhIQsOr9eNrg.jpg?f=fotoalbum_large)