[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 302 Laatste
Acties:
  • 476.469 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:29:
[...]

Ik heb de wedstrijd gemist, maar ik begrijp dat dit letterlijk gebeurd is? Hoe bestaat het? En kunnen ze niet gewoon even appen ofzo als de verbinding weg is?
Yup, geen var verbinding en dan mogen er blijkbaar geen alternatieven gebruikt worden. Je zou toch denken dat er even gebeld kan worden tussen 4e man en VAR. Heeft Wellenreuter ook een rode kaart bespaard overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-10 20:58
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:31:
[...]

Yup, geen var verbinding en dan mogen er blijkbaar geen alternatieven gebruikt worden. Je zou toch denken dat er even gebeld kan worden tussen 4e man en VAR. Heeft Wellenreuter ook een rode kaart bespaard overigens.
Maar dan moeten de mensen wel in oplossingen denken en daar zijn ze echt niet geschikt voor. Problemen denken en de handen omhoog, ik kan er niets aan doen, het werkt even niet, dat is een veel logischer keuze (want dan ligt het niet aan jou)..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:44
Nog geen beelden gezien maar dit was toch voorspelbaar? Twee tienen die naar binnen spelen en twee domme lopers op de zijkant die eigenlijk van nature verdediger zijn. In de praktijk dus vijf verdedigers en twee middenvelders ervoor. Hoe denk je dan ooit de muur te slopen die bijna elke eredivisie ploeg op gaat trekken?

Als Nieuwkoop of Pedersen plots onmisbare schakels zijn gaat er echt iets mis in het hoofd van de trainer. En ondertussen gaan we Sauer dan verhuren. Ik ben echt woest hoe onbedachtzaam met de erfenis van Slot wordt omgegaan

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 10-08-2024 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:32:
[...]

Maar dan moeten de mensen wel in oplossingen denken en daar zijn ze echt niet geschikt voor. Problemen denken en de handen omhoog, ik kan er niets aan doen, het werkt even niet, dat is een veel logischer keuze (want dan ligt het niet aan jou)..
De 4e man zal dat echt wel kunnen bedenken, maar zal het niet mogen.
Regels zullen wel stellen dat alle communicatie tussen VAR en scheids vastgelegd moet worden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:36:
[...]

De 4e man zal dat echt wel kunnen bedenken, maar zal het niet mogen.
Regels zullen wel stellen dat alle communicatie tussen VAR en scheids vastgelegd moet worden ofzo
Vond ik bij t EK ook al zoiets, zon geval waarbij iemand blijkbaar een wifi kastje aan had geraakt en alles doet het direct niet meer.
Dan is het echt een systeem dat gedoemd is te blijven dalen. In de it, hebben we het nu ook over, is redundantie wel heel erg van belang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:50

Wokschotel

Op 6 wielen

Lekker dit! Niet verwachte 1-1 tegen Feyenoord en NAC met 4-1 eraf gisteren. Seizoen kan slechter beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 10-08-2024 20:19 . Reden: Goed bedoeld, maar geen dergelijke naamverbastering aub ]

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 22:22
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:31:
[...]

Of staken totdat het gefixed is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
D-e-n schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:35:
Nog geen beelden gezien maar dit was toch voorspelbaar? Twee tienen die naar binnen spelen en twee domme lopers op de zijkant die eigenlijk van nature verdediger zijn. In de praktijk dus vijf verdedigers en twee middenvelders ervoor. Hoe denk je dan ooit de muur te slopen die bijna elke eredivisie ploeg op gaat trekken?

Als Nieuwkoop of Pedersen plots onmisbare schakels zijn gaat er echt iets mis in het hoofd van de trainer. En ondertussen gaan we Sauer dan verhuren. Ik ben echt woest hoe onbedachtzaam met de erfenis van Slot wordt omgegaan
Ik denk dat dat niet helemaal het geval is, dit komt ook wel weer goed, maar er moet beter met kansen worden omgegaan. Ik vind het altijd gek dat je voordat de transferperiode is afgelopen al begint aan de competitie.
Nieuwkoop en Pedersen zijn imo inderdaad niet goed genoeg voor dit systeem, maar dat je ipv met Beelen (voetballend sterker dan Kasanwirjo) met zijn vervanger speelt is hier tegen Willem 2 denk ik meer een probleem. Het gat (kwaliteitsverschil) is te groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:41
D-e-n schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:35:

Tja, ik heb zelfs na de 1-1 nog wel een kans of 3-4 gezien die er echt wel in hadden gemoeten.

Het is bizar dat Feyenoord nog stééds moeite heeft het net te vinden. Ze wisten dit al van vorig jaar. Hoe kan het dan zijn dat je daar niet op geacteerd hebt......

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 06:06

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Vanaf nu kunnen we het over Twente hebben.
En die staan voor met 1-0 .....door Lammers :)

[ Voor 9% gewijzigd door 964C2 op 10-08-2024 19:06 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
ph4ge schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:52:
[...]

Of staken totdat het gefixed is.
Of als je dan iets gemist hebt, dan maar 10 minuten extra spelen ofzo, gewoon terug naar dat bepalende moment. er zijn heel veel oplossingen, maar er wordt niet met oplossingen gewerkt, het is te fragiel en simpel dit systeem zo, temeer omdat arbitrage vooral niet meer wil beslissen, uit angst dat ze door de var teruggefloten moeten worden.
Veel goede arbiters hadden we al niet, maar die we hebben (en de nieuwe aanwas) vertrouwen volledig op een var (systeem) dat slecht functioneert. Daar wordt het niet beter van. Je moet eigenlijk goede arbitrage hebben die zelf beslissen en de var grijpt in als dat echt nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:03:
maar dat je ipv met Beelen (voetballend sterker dan Kasanwirjo) met zijn vervanger speelt is hier tegen Willem 2 denk ik meer een probleem. Het gat (kwaliteitsverschil) is te groot.
Centraal achterin was echt niet het probleem bij Feyenoord vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:07:
[...]

Of als je dan iets gemist hebt, dan maar 10 minuten extra spelen ofzo, gewoon terug naar dat bepalende moment.
Dat gaat natuurlijk nooit werken.
Accepteren is, hoe lastig ook (vind ik zelf ook bij fouten tegen Ajax), de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:08:
[...]

Centraal achterin was echt niet het probleem bij Feyenoord vandaag.
Dat zeg ik ook niet, maar Beelen is in staat wel vooruit te voetballen, Kasanwirjo heeft dat simpelweg (veel) minder. Zo houd je de vaart en de druk er meer op. Wat ik in de liveblogs las was dat het een halfuur /35 minuten vooral heel veel balbezit was, maar weinig kansen, dus daar gaat het ook zeker wel mis. Maar dan kan je door snel vooruit te voetballen het toch mogelijk maken meer kansen te creëren.

Al bij al gewoon typerend dit, 80 minuten beter en dan de 1-1 tegen krijgen. Vorig seizoen onder slot was het zonder wieffer en Stengs ook een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:02

OMX2000

By any means necessary...

LZ86 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:11:
Oef wat is Feyenoord slecht.

EN dan te bedenken dat we hiermee de CL inmoeten.....

Er moet echt nog wel e.e.a. gebeuren zeg. Wat een jankpot
Dit was zeker om te huilen. Maar wat zorgelijk is dat de bank gewoon niet overhoudt.

Trauner èn Beelen er niet bij is nie handig. En dat veel aankopen (Mitchell, Smal, etc) niet helemaal fit zijn is ook frustrerend.

Aanvallend kunnen ze best wel scoren, maar dit systeem werkt in mijn ogen (nog?) niet goed tegen een enorm verdedigende tegenstander.

Ben nu vooral pissig omdat we vergelijkbaar met vorig jaar starten.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
In 2018 was er al eens geen verbinding met de VAR en toen heeft de KNVB al gezegd wat de regels waren. https://www.knvb.nl/nieuw...binding-met-de-var-en-dan

Alleen was het in dat geval volgens mij vanaf het begin. En lijkt mij dat het volgende nogal lastig gaat omdat tijdens een wedstrijd te regelen.
er geen directe audioverbinding zijn tussen de scheidsrechter en de VAR, zal er gedurende de gehele wedstrijd contact zijn met een mobiele telefoon of portofoon tussen de VAR en de vierde official. Op deze manier is er geen effect op de beslissingen die genomen worden; alle situaties worden nog steeds gecontroleerd door de VAR. Het enige verschil is dat hij niet rechtstreeks in contact staat met de scheidsrechter, maar dat dit via de vierde official gaat.
En in geval van geen beeld connectie een kwartier voor start van wedstrijd wordt er gewoon helemaal zonder VAR gespeeld, dus je zou kunnen zeggen dat het niet heel gek is dat er nu zonder VAR werd verder gespeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Pompi op 10-08-2024 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ben net terug uit de Kuip, frustrerende wedstrijd. Gimenez had vlak na rust de 2-0 op zijn schoen dan had je dit teleurstellend resultaat niet gehad. Het was gewoon onder de maat.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44
Waarom begint de eredivisie al weer zo snel vergeleken met andere landen en het transfer window?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:24:
Waarom begint de eredivisie al weer zo snel vergeleken met andere landen en het transfer window?
Of laat, vergeleken met Belgie? ;)
Engeland begint volgende week, maar die hebben meer wedstrijden.
En wij hebben een winterstop die veel landen niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
LZ86 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:04:
[...]

Het is bizar dat Feyenoord nog stééds moeite heeft het net te vinden. Ze wisten dit al van vorig jaar. Hoe kan het dan zijn dat je daar niet op geacteerd hebt......
We zagen vorig jaar dat we alleen makkelijke wedstrijden speelden met Stengs op het middenveld. Dat bracht extra creatieve impulsen die je met Wieffer, Zerouki en Timber als combinatie miste.

Daar had je dus op kunnen voort borduren door a. gewoon met Stengs daar te beginnen en b. een alternatief te bedenken voor Stengs, hetzij van buitenaf hetzij door te binnen de groep te kijken. Alternatief was kijken of het wat opportunistischer zou kunnen door bijvoorbeeld iemand echt naast Gimenez te zetten, meer 442 of 424.

Maar Priske kiest er voor door het gebrek aan creatieviteit en aanvallende impulsen eigenlijk groter te maken want je levert in de praktijk een middenvelder in voor een verdediger/back. En op het moment dat dat dan types als Pedersen of Nieuwkoop zijn is dat dodelijk voor de creativiteit.

Ik was trots dat Slot een ploeg had gebouwd die echt op basis van voetbal wedstrijden kon winnen. Maar dat wordt nu een beetje los gelaten.

Edit:
En ik vraag me af of aankopen dit gaan fiksen. Een vervanger voor Zerouki of een andere aanvaller erbij gaan de verhoudingen in het elftal niet veranderen. Dat gaat het alleen drukker maken op posities waar het nu al druk is.

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 10-08-2024 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 08:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
dutchgio schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 23:49:
[...]

Het is dat hij eigenlijk geen keus heeft maar je zou het haast doen ja.
Die keuze heb je juist wel. Zo'n gebaar heeft pas echt waarde als de speler weet dat ondanks dat je hem er liever bij hebt de afspraken en integriteit belangrijker zijn.

Overigens denk ik eerder dat het weer aardig opgeblazen is in de media, zoals gewoonlijk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:28:
[...]

Of laat, vergeleken met Belgie? ;)
Engeland begint volgende week, maar die hebben meer wedstrijden.
En wij hebben een winterstop die veel landen niet hebben.
Een winterstop zou wel mooi zijn. Heb wel weer zin om te schaatsen en sneeuwpoppen te maken als er geen voetbal is.

Fluit trouwens maar af bij nec, ik heb 1-2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

LZ86 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:04:
[...]

Tja, ik heb zelfs na de 1-1 nog wel een kans of 3-4 gezien die er echt wel in hadden gemoeten.

Ik ben nieuwsgierig naar Carranza. Want Ueda inbrengen levert amper wat op. Gast scoort voor een spits ECHT heeeel weinig. Terwijl hij toch moet weten dat hij zijn kansen echt moet pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Gonadan schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:46:
[...]

Die keuze heb je juist wel. Zo'n gebaar heeft pas echt waarde als de speler weet dat ondanks dat je hem er liever bij hebt de afspraken en integriteit belangrijker zijn.

Overigens denk ik eerder dat het weer aardig opgeblazen is in de media, zoals gewoonlijk.
Bosz laat het er in ieder geval niet bij, hij begint op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:28

Agent47

I always close my contracts.

Achja zolang Feyenoord niks koopt wordt het niks. Heeft gewoon te lang geduurd. DTK prachtige kerel maar dit duurde gewoon te lang. Stengs die maandelijks wat heeft, Beelen die uitvalt in de warming up, Zerrouki die altijd traag is.

Deze dag was gepland om te mislukken.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Agent47 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:15:
Achja zolang Feyenoord niks koopt wordt het niks. Heeft gewoon te lang geduurd. DRK prachtige kerel maar dit duurde gewoon te lang. Stengs die maandelijks wat heeft, Beelen die uitvalt in de warming up, Zerrouki die altijd traag is.

Te makkelijk. Of juist niet makkelijk eigenlijk. Wat moeten ze dan kopen? Een vervanger voor Stengs die dan weer op de bank zit op het moment dat Stengs er wel is? Of ga je Stengs afschrijven? Centrumverdedigers hebben we in principe genoeg zolang Hancko en Geertruida niet weg zijn, meer nog dan vorig seizoen.

En een alternatief voor Zerouki gaat onze problemen niet oplossen, of je moet ergens een Frenkie de Jong 2.0 vinden. Een rechter wingback dan? Of dan eigenlijk twee? Dan gaat een nieuwe trainer dus feitelijk je hele in drie jaar tijd opgebouwde selectiebeleid overhoop gooien. Sauer zat niet eens op de bank vandaag dus hoezo spelers tekort?

We zijn ten opzichte van vorig jaar alleen Minteh en Wieffer verloren tot nu toe dus je had prima vanuit de selectie opbouw van vorig jaar aan de bovenkant kunnen versterken maar we beginnen weer helemaal op nul met als risico dat die tweede CL plek niet wordt gehaald

[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 10-08-2024 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:39

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Megupe schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:03:
[...]
Fluit trouwens maar af bij NEC, ik heb 1-2.
Metoo!

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bah bah bah die duikeling van Goes, en dan juichen als je rood aangesmeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Agent47 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:15:
Achja zolang Feyenoord niks koopt wordt het niks. Heeft gewoon te lang geduurd. DTK prachtige kerel maar dit duurde gewoon te lang. Stengs die maandelijks wat heeft, Beelen die uitvalt in de warming up, Zerrouki die altijd traag is.

DTK wie is dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:09

Quad

Doof

Mooie goal van Bakayoko.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ok dacht dat we alleen in Formule 1 zulke afkortingen deden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Snelle omschakeling en 2-0.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-10 19:47
Lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:04
Waarom duurt dit zo lang?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Nou de eerste punten binnen, bij het altijd lastige en taaie NEC. Verdedigend moet er nog wel wat gebeuren. Links is prima met Kuipers en Salah Edine, rechts centraal ook met Hilgers en Bruns, maar een goede linker centrale verdediger zou geen kwaad kunnen, wellicht Sandler :)? Rechts moet er een serieuze back komen, als Sampsted niet snel fit is en/of daadwerkelijk weg gaat. Die rechtsachter van NEC zou prima zijn en Regeer als reserve rechtsback ook.

Vlap speelde centraal op t middenveld en deed dat erg goed. Ik vind dat soort flegmatieke spelers op zulke plekken, maar dit ging goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Buitenspel? Ik zie het nog steeds niet.

5 minuten zoeken naar een buitenspelmoment?

[ Voor 93% gewijzigd door carpebios op 10-08-2024 21:15 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
carpebios schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:14:
Buitenspel? Ik zie het nog steeds niet.
Commentator hebt ook geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

PSV maakt het zoals gewend wel gewoon af tegen de kleinere clubs. Gewoon goed van psv. Feyenoord heeft het zooitje niet op orde in het begin van de competitie , net zoals vorige jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afgekeurd blijkbaar. Naja beter voor de concurrentie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
dglavimans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:15:
[...]

Commentator hebt ook geen idee
Zit die Ruperti weer achter de knoppen?
Wat ver gezocht ook zeg! Gaat dit nu elke wedstrijd 5 minuten duren om ergens een teen buitenspel te vinden? Dit wordt een leuk seizoen!

[ Voor 26% gewijzigd door carpebios op 10-08-2024 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
moet je niet willen, veel te vaak geblesseerd (nu ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Scheids weet niet meer hoe je geldig in moet gooien?

edit: kooij, dat verklaart alles

[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 10-08-2024 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
De VAR gaat nu 20 minuten zoeken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Keur die maar eens af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Lekker zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
En nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:19:
[...]

moet je niet willen, veel te vaak geblesseerd (nu ook).
Dat is denk ik ook de reden dat ie niet veel hoger speelt. Maar op zich kan van de Hoorenbeeck dan ook veel minuten maken. Andere ideeën of geruchten heb ik helaas nog niet…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Scheids die pas fluit als een speler schreeuwt :X
Die vent is echt zo enorm ongeschikt als scheids

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ZieMaar! schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:39:
[...]

Dat is denk ik ook de reden dat ie niet veel hoger speelt. Maar op zich kan van de Hoorenbeeck dan ook veel minuten maken. Andere ideeën of geruchten heb ik helaas nog niet…
Ze zeggen dat het de reden is dat Ajax heb niet gehaald heeft eerder deze zomer. En qua ideeen, zo lang de scouting die maar heeft, toch? laat die maar met een mooi groeibriljantje uit Scandinavie aankomen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eerste ronde en nu al zoveel rode kaarten. Knettergek.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 10:04
Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:42:
Eerste ronde en nu al zoveel rode kaarten. Knettergek.
Deze is wel echt gewoon onhandig.

Dat trappen toenstraks was echt bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
sNielz123 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:43:
[...]

Deze is wel echt gewoon onhandig.

Dat trappen toenstraks was echt bizar
Over welke wedstrijd gaat het nu? Heb de andere niet gezien.

[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 10-08-2024 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
carpebios schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:43:
[...]

Over welke wedstrijd gaat het nu? Heb de andere niet gezien.
Az

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat heb je goed gezien!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Eerst Az, harde sliding met hoog been.
Daarna een trap zonder bal in de buurt van Almere

En nu net iemand van Almere die de bal te ver van zich afspeelt. Clasie loopt er tussen terwijl die van Almere een sliding inzet dus vanachteren geraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:41:
[...]

Ze zeggen dat het de reden is dat Ajax heb niet gehaald heeft eerder deze zomer. En qua ideeen, zo lang de scouting die maar heeft, toch? laat die maar met een mooi groeibriljantje uit Scandinavie aankomen ofzo.
Tuurlijk. Komt ook wel goed. Ben alleen altijd erg onder de indruk van Sandler, maar veel te vaak geblesseerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Nou hup. Psv weer kampioen, geef ze die schaal maar. Geef de beker aan… ienemienemutte Twente.

Ik kom volgend jaar wel weer kijken 😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
OMX2000 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:59:
Nou hup. Psv weer kampioen, geef ze die schaal maar. Geef de beker aan… ienemienemutte Twente.

Ik kom volgend jaar wel weer kijken 😋
Ik teken ervoor, zie jullie weer in Augustus 2025!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooi, kunnen we weer over Ajax praten zonder lastig gevallen te worden. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Pijnlijk wel dat fluiten bij Teze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ja zoiets doms doen wordt niet in dank afgenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
carpebios schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:30:
[...]

Ja zoiets doms doen wordt niet in dank afgenomen.
Het is niet echt snugger inderdaad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat een goal! De VAR is de lijnen aan het zoeken!

RKC mag een keeper gaan zoeken denk ik.

[ Voor 88% gewijzigd door carpebios op 10-08-2024 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:31:
Om te snuiven?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
PSV mag ook op zoek naar een keeper :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PSV zoekt ook een nieuwe keeper? Feyenoord ook al, wordt nog druk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
En Teze is de mol!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:36:
PSV zoekt ook een nieuwe keeper? Feyenoord ook al, wordt nog druk.
Ajax heeft er nog een paar over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goes was dus lekker aan het knijpen en krabben enzo, mag hopen dat er een keer een speler komt die hem zo enorm hard terugpakt dat ie dat nooit van z'n leven meer durft. Klein kind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:18:
Ik denk dat jullie het jezelf al lastig genoeg maken. Dus 🍿 en kijken is ook leuk. 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Feyenoord schijnt akkoord te zijn met een transfer van Stengs voor... 8m?
Heeft Feyenoord stiekem toch nog financiële problemen ofzo? Dat moet je toch nooit willen accepteren voor je meest creatieve speler?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:41
Feyenoord mist creativiteit, blijkt uit de pot en de voorbereiding.

Dus wat doen we? Stengs verkopen voor een spotprijsje natuurlijk! 8)7

Hopen dat het verhaal van de telegraaf weer eens bullshit blijkt, maar ik sluit niets uit bij Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:58:

Hopen dat het verhaal van de telegraaf weer eens bullshit blijkt, maar ik sluit niets uit bij Feyenoord
VI komt er dus ook mee:
https://www.vi.nl/nieuws/...oord-over-transfer-stengs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
8 miljoen is wel heel erg weinig, en op je 25e naar de MLS is ook niet de beste carrière move zou je zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
LZ86 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:58:

Als dit waar is lijkt het bijna op sabotage. Ten eerste vraag ik me af wat Stengs in zo'n flutcompetitie te zoeken heeft en ten tweede is het een spotprijs voor één van je belangrijkste spelers. Wat zijn ze van plan: Ajax ook in het weer afbreken van een elftal overtreffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:49:
[...]

Ajax heeft er nog een paar over
Chelsea heeft er zelfs 8 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:07

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:18:
Ondanks dat we waarschijnlijk weer onder Feyenoord gaan eindigen is het leedvermaak uit Rotterdam ook wel leuk om te lezen toch :+ Net als afgelopen seizoen spelen ze de eerste wedstrijd gelijk (toen tegen Fortuna) en ik verwacht dat we dat wederom nog wel een aantal keer te horen krijgen, zeker als het naar het einde toe weer spannend lijkt te worden.

*aan de (nieuwe) Feyenoorders in dit topic: neem dit met een knipoog en vooral niet te serieus :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 00:06:
[...]

Als dit waar is lijkt het bijna op sabotage. Ten eerste vraag ik me af wat Stengs in zo'n flutcompetitie te zoeken heeft en ten tweede is het een spotprijs voor één van je belangrijkste spelers. Wat zijn ze van plan: Ajax ook in het weer afbreken van een elftal overtreffen?
Ik begrijp het van buiten ook nie helemaal. Normaal wil je Stengs altijd behouden tenzij je al een alternatief hebt die beter en minder blessure gevoelig is.

Maar er komen nu allerlei speculaties/verklaringen voorbij. Dus er lijkt wel iets aan de hand te zijn rond Stengs. En zoals altijd paar maanden geleden was te Kloese heilig, en nu is het weer rotte vis.

Wat ik zelf vind is dat te Kloese een risico heeft genomen door voor Priske te gaan en zijn 3-4-3 systeem. Dat systeem kan zeker wel werken, maar het lijkt alsof te Kloese onderschat hoe de huidige selectie hier mee kan werken, en mogelijk niet agressief genoeg in versterkingen te halen.

Hij heeft nog een paar weken, maar gezien de ervaring van vorig jaar had ik gehoopt dat ie eerder zou hebben toegeslagen.

Anywayz, we gaan het meemaken. ‘T is dat ik geen zin heb om ook maar een halve euro over te maken aan Viaplay, maar anders had ik een abo afgenomen om Premier League te kijken om Slot en Liverpool te volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 00:06:
De familie De Boer uit Noord-Holland zit hier achter. Die gaan over lijken om Joey Kooij weer in de Kuip te laten fluiten. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08-10 18:22

Typhone

Who Dares Wins

Wat heeft dat absoluut domme schrijven in die notitieblokjes van de coaches voor zin - tijdens - de wedstrijd als ik vragen mag?

Goal tegen en hup ze zitten als malloten te schrijven in dat boekje. Tijdens de wedstrijd wat ga je dan zeggen tegen je spelers? Die weten dat moment daarna helemaal niet meer of het komt niet aan want ze zitten vol in de wedstrijd. Los daarvan gaan ze toch allemaal video reviewen op maandag.

Dus wat schrijven ze (Priske, Maduro) in die boekjes direct na een goal? :D

Maduro: terugkijken domme rode kaart. Verdediger kan geen 1-op-1 verdedigen dus geen vlees bij het avondeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Lief dagboek..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 07:53:
Wat heeft dat absoluut domme schrijven in die notitieblokjes van de coaches voor zin - tijdens - de wedstrijd als ik vragen mag?

Goal tegen en hup ze zitten als malloten te schrijven in dat boekje. Tijdens de wedstrijd wat ga je dan zeggen tegen je spelers? Die weten dat moment daarna helemaal niet meer of het komt niet aan want ze zitten vol in de wedstrijd. Los daarvan gaan ze toch allemaal video reviewen op maandag.

Maduro: terugkijken domme rode kaart. Verdediger kan geen 1-op-1 verdedigen dus geen vlees bij het avondeten.
Dunno. Ik zit hier wat te wauwelen over voetbal in een nerd/tweakers forum, en Priske krijgt een riant salaris om wat te krassen in een notitieblok. 😋

Van Gaal deed het ook. En ik vermoed dat iedere coach zo zijn dingetjes heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 08:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Wat dacht je van juist de momenten noteren die ze later nog aan willen halen en waarom? Dat is net even dat efficiënter dan gewoon klassikaal de hele wedstrijd terug gaan zitten kijken. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 18:08

Er gebeurt best wat tijdens de rust waar trainers met behulp van analisten beelden van bepaalde situaties laten zien om te laten zien wat er fout gaat en daar in de 2e helft op te anticiperen. Dan kan een aanteking wellicht handig zijn om iets specifieke daarbij uit te lichten.

Bij Maduro kan ik overigens niet uitsluiten dat hij de stand vergeet als hij het niet zelf opschrijft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Stengs ook nog weg. Nog meer creativiteit weg. DTK mag wel een best lijstje hebben met mensen die aangetrokken worden.

Ik denk dat ze bij Feyenoord die kleine blessures met z’n knie niet vertrouwen, Stengs heeft daar wekelijks / maandelijks last van. Hij is voor 6 miljoen gekocht met een doorverkoop percentage van 25%. Komt precies op 8 miljoen uit wat nu uit Amerika wordt geboden.

[ Voor 53% gewijzigd door Agent47 op 11-08-2024 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Ondertussen in het Maasgebouw:

https://imgflip.com/i/8zwg74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-10 22:06
Kan me toch niet voorstellen dat Stengs op deze leeftijd naar een nietszeggende club uit de MLS wil. Inter Miami zodat je met Messi kunt spelen wellicht, maar hier is de voor mij bekendste speler een bij Toulouse mislukte Belg.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat Stengs z'n knieën toch een stuk verrotter zijn dan gedacht, maar anders is dit van werkelijk alle betrokken partijen een hele rare deal.

Verder ben ik zeker niet zo negatief over de wedstrijd van gisteren, het resultaat is natuurlijk bagger maar je hebt 4 100% kansen en nog wat kleineren bij elkaar gevoetbald terwijl het achterin prima stond en de enige niet-eens-kans van de tegenstander erin gaat door een blunder van de keeper. 99 van de 100 keer win je dit met 3-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Vld1989 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:52:
Kan me toch niet voorstellen dat Stengs op deze leeftijd naar een nietszeggende club uit de MLS wil. Inter Miami zodat je met Messi kunt spelen wellicht, maar hier is de voor mij bekendste speler een bij Toulouse mislukte Belg.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat Stengs z'n knieën toch een stuk verrotter zijn dan gedacht, maar anders is dit van werkelijk alle betrokken partijen een hele rare deal.

Verder ben ik zeker niet zo negatief over de wedstrijd van gisteren, het resultaat is natuurlijk bagger maar je hebt 4 100% kansen en nog wat kleineren bij elkaar gevoetbald terwijl het achterin prima stond en de enige niet-eens-kans van de tegenstander erin gaat door een blunder van de keeper. 99 van de 100 keer win je dit met 3-0.
4 voudig salaris. Beter weer. Mooiere bezienswaardigheden. Vrouw zal het ook wel willen.

Ik denk inderdaad dat z’n knie toch redelijk kapot is en dit voor beide het beste uitkomt. Moet hij wel door de medische keuring komen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-10 22:06
Agent47 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:54:
[...]

4 voudig salaris. Beter weer. Mooiere bezienswaardigheden. Vrouw zal het ook wel willen.

Ik denk inderdaad dat z’n knie toch redelijk kapot is en dit voor beide het beste uitkomt. Moet hij wel door de medische keuring komen daar.
Lijkt me sterk dat het om het geld gaat. Ik heb het even opgezocht en de marktwaarde van hun totale selectie is maar 37 miljoen en ze hebben 2 spelers die 2 miljoen verdienen. De rest allemaal minder dan 1. Stengs verdient bij Feyenoord ongeveer net zo veel als de huidige geootverdiener van Charlotte, dat gaan ze echt niet verdubbelen.

Voor de mooie bezienswaardigheden en het goede weer had ie maar naar Lazio moeten gaan vorige maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 09:55
carpebios schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:31:

RKC mag een keeper gaan zoeken denk ik.
Dat Houwen in de Eredivisie eerste keeper is, vind ik echt bizar. Die heeft jaren bij Vitesse rondgelopen en zou nu nog niet onomstreden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 06:46
Stengs verkopen voor 8 miljoen. Dat gaat je minimaal 6 punten kosten. Ik verwacht niet dat z’n vervanger binnen een week gecontracteerd en speelklaar is.
Ongelooflijk dit.

Enige reden kan zijn is dat z’n knieën idd kapot is. Maar dan nog, laat hem dan eens in de 2 weken spelen tot de winterstop en dan verkopen. Nu weet je bijna zeker dat je nog meer punten gaat verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Russel88 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:17:

Enige reden kan zijn is dat z’n knieën idd kapot is.
Wat is er dan veranderd voor en na de zomer? Slot ging volgens mij prima om met Stengs, bewonderde hem, deed voorzichtig met hem en haalde er rendement uit. Zonder Stengs op het middenveld was Feyenoord drie klassen minder, hij was echt de missing link daar. Eén van de redenen dat ik de huidige systeemkeuze waanzin vind.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 11-08-2024 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 18:08
Ergens verbaas ik me wel over de reacties op het gerucht van stengs. In het verleden seizoen werd hier volgens mij regelmatig geklaagd over zijn handelingssnelheid en gebrek aan rendement. Misschien wordt er wel prima doorgeselecteerd en wordt Feyenoord er helemaal niet minder van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:17:
Stengs verkopen voor 8 miljoen. Dat gaat je minimaal 6 punten kosten. Ik verwacht niet dat z’n vervanger binnen een week gecontracteerd en speelklaar is.
Ongelooflijk dit.

Enige reden kan zijn is dat z’n knieën idd kapot is. Maar dan nog, laat hem dan eens in de 2 weken spelen tot de winterstop en dan verkopen. Nu weet je bijna zeker dat je nog meer punten gaat verspelen.
Volgens Romano gaat het nu ook nog om 8m dollar, oftewel 7.3m euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:31:
Ergens verbaas ik me wel over de reacties op het gerucht van stengs. In het verleden seizoen werd hier volgens mij regelmatig geklaagd over zijn handelingssnelheid en gebrek aan rendement. Misschien wordt er wel prima doorgeselecteerd en wordt Feyenoord er helemaal niet minder van?
Naar wie moeten ze doorselecteren dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
Bao_mi1 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:31:
In het begin was er wat gemopper maar sinds hij met regelmaat als middenvelder speelde hebben weinig Feyenoorders zulke kritiek geuit in mijn herinnering.

Wie Feyenoord gevolgd heeft vorig seizoen heeft gezien dat we zonder Stengs op het middenveld amper tot makkelijke overwinningen kwamen. Dus doorselecteren: hoe dan en wie dan? Staat Xavi in de wacht? Ik heb altijd de hoop gehad dat Ivanusec zich na een gewenningsperiode zou ontwikkelen tot middenvelder maar die kans is in dit systeem helemaal vervlogen.

Wetende dat er ook belangstelling is voor Hancko en Geertruida, wetende dat die twee juist ook aanvallend hun inbreng hebben, voorzie ik heel veel potjes zoals tegen Willem II. Of erger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:49
Gonadan schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:00:
[...]

Wat dacht je van juist de momenten noteren die ze later nog aan willen halen en waarom? Dat is net even dat efficiënter dan gewoon klassikaal de hele wedstrijd terug gaan zitten kijken. ;)
Dit inderdaad. @Typhone vaak geven ze die momenten ook door aan een videoanalist, zodat die de beelden klaar kan gaan maken voor de analyse. Die analyse wordt zowel groepsgewijs (vaak in een inpandige "bioscoop") besproken of individueel (al dan niet in dezelfde ruimte of op kleinere schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 09:55
Misschien een gek idee, gezien het seizoen dat Vitesse vorig jaar draaide. Maar is Kozlowski niet een interessante optie voor Feyenoord? In principe een creatieve speler die nog erg jong is en volgens mij ook wel iemand die rendeert in een beter draaiend team.
Pagina: 1 ... 19 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken