"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
In de herhaling denk ik dat ook.cheiron schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:01:
Zou zweren dat er buiten was.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Bij penalty niet want dubbele straf.Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:01:
Doorgebroken speler is rood toch dacht ik?
Edit: Oh binnen/erbuiten is het verschil
Dat is niet meer.Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:01:
Doorgebroken speler is rood toch dacht ik?
Edit: Oh binnen/erbuiten is het verschil
Lijkt mij er duidelijk buiten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat lijkt mij ook.Gynnad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:01:
Was er denk ik buiten? En dus rood maar geen penalty
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hij doet mij denken aan die ex-mananger van Everton. Leuke spelers, maar zo'n saai voetbal en altijd gelijkspel voldoende.
Ik snap de geel rood niet meer. Wij kregen rood toen de spelers nog op hun helft waren.
Priske moet met al die blessures ook wel enorm aan kwaliteit inleveren. Vooral op het middenveld en op de back positie is het verschil in kwaliteit dan enorm.JanW schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:00:
Dit zie ik Feyenoord nog wel winnen ook. Feyenoord brengt kwaliteit in, Nieuwkoop eruit. Timber en Read erin. Ajax komt met Rasmussen en Fitz Jim. Dat is waar Farioli mee moet werken.
Wat mij altijd nog weer verbaasd (bij alle clubs) is dat automatismen weg zijn als je poppetjes van positie wisselt. Je mag er op dit niveau toch vanuit gaan dat het plan/ het spel in basis enigszins blijft staan.
Ik bedoel, Timber komt erin en er staat gelijk een ander elftal.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ligt aan wat voor soort overtreding, maar in deze situatie iig geen rood+penalty neeph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:02:
[...]
Dat is niet meer.
Lijkt mij er duidelijk buiten.
Een smiley als oneliner is ongewenstnocalimero schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:02:
Hij raakte eerst de bal. Ik zeg, geen overtreding.
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 03-02-2025 13:52 ]
De inzet sowieso
[ Voor 19% gewijzigd door FreakNL op 02-02-2025 16:03 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Om een verklaring te geven er rood van te maken..ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:03:
Waarom duurt dit zo lang?
Halve meter buiten de 16.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb geen voorkeur btw voor Ajax of Feyenoord
/edit
Alhoewel ik het wel leuk vind dat die engnek mist
[ Voor 57% gewijzigd door FreakNL op 02-02-2025 16:05 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het is een Makkelie wedstrijd, dus het moet super controversieel weer natuurlijk.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:03:
Waarom duurt dit zo lang?
Inzet er buiten telt niet meer toch?FreakNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:03:
Dit is echt een goeie 30cm erbuiten hoor.
De inzet sowieso
Ja, want raakt speler. Dat is het risico wat je neemt bij zo'n actie.schnumi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:03:
Is dat al een penalty? Perfecte tackel en puur zonde intentie word daarna licht contact gemaakt en struikeld hij.
Je mag Timber te missen maar het verschil door één geblesseerde speler is te groot.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:02:
[...]
Ik bedoel, Timber komt erin en er staat gelijk een ander elftal.
nggyu nglyd
Het is allemaal de schuld van Weghorst die pas zo laat gaat liggendr.lowtune schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:03:
[...]
Het is een Makkelie wedstrijd, dus het moet super controversieel weer natuurlijk.
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
En dat die penalty mis zou gaan was al overduidelijk
Timber is het niveau van Feyenoord ook wel ontgroeid.D-e-n schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Je mag Timber te missen maar het verschil door één geblesseerde speler is te groot.
Altijd leuk dat je 70 min. moet wachten op een wedstrijd.
Hopelijk is dit voor Wellenreuther ook een keerpunt in zn vorm.
Bullshit, want bij de juiste beslissing had Feyenoord nu met 10 gestaan...Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:05:
Eigenlijk maar goed ook.
Zijn onzuivere passing valt wel op de laatste wedstrijden jatoolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:05:
Lekker afgelegd Fitz... is het weer zo'n wedstrijd?
En dat die penalty mis zou gaan was al overduidelijk
Je mag em danken nu... Anders staat het ook 1-1 maar Feyenoord met 10jbdeiman schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:05:
Het is toch met de week schandaliger met de arbitrage en de fouten. Schaf de var maar af, want dit helpt totaal niet aan een eerlijker spel.
Bij de juiste beslissing was dit niet eens een overtreding.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:05:
[...]
Bullshit, want bij de juiste beslissing had Feyenoord nu met 10 gestaan...
nggyu nglyd
Als je vastgehouden wordt tot in de 16 komt de vrije trap ook erbuiten…Dingdong schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:04:
Weghorst wordt aangetikt binnen het strafschopgebied, maar daarvoor uit balans geraakt. Is maar net waar je voor kiest.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat die tik als nieuwe actie wordt gezien maar dat is wel vergezocht
[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 03-02-2025 13:53 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik had liever Feyenoord met 10 gehad hoor..carpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:05:
Gerechtigheid zeg.
Het is nog niet echt een gelukkig huwelijk volgens mij.Trishul schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:04:
Weghorst gaat missen
Ik liever met 12!toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:06:
[...]
Ik had liever Feyenoord met 10 gehad hoor..
Daar wil je hem toch niet voor bedanken? Ze worden goed betaald om het zo eerlijk mogelijk te doen. Nu heeft Feyenoord wellicht enige mazzel, .aar penalty sloeg nergens op.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:06:
[...]
Je mag em danken nu... Anders staat het ook 1-1 maar Feyenoord met 10
Het is gewoon als supporter niet meer leuk om te kijken, omdat je geen idee hebt wat de regels nu weer zijn in een wedstrijd of hoe ze worden toegepast.
Tsja maar deed hij dat bewust? Denk het niet de actie was buiten het strafschopgebied hij steekt daarna niet bewust zijn been uit om Weghorst te raken.Napo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Ja, want raakt speler. Dat is het risico wat je neemt bij zo'n actie.
Maar zal wel te ouderwets wezen misschien maar vond dit eigenlijk niks.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Met de "Arbitrage" in Nederland kan alles.
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 03-02-2025 13:54 . Reden: De :r mag achterwege blijven ]
Opletten.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:08:
Makkelie is echt de weg kwijt, wat een thuisfluiter. Hoe kan je nou een ingooi laten nemen als er een gebleseerde speler op de grond ligt?
Bal is nooit buiten geweest.
Geen hoofdblessure dus je kan gewoon doorspelen, dat is niet aan Makkelie.
[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 02-02-2025 16:10 ]
Ik had liever een gelukkig liefdesleven.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:06:
[...]
Ik had liever Feyenoord met 10 gehad hoor..
Soms krijg je niet altijd wat je wilt.
nggyu nglyd
Maar maar maar, Makkelie moet wel een thuisfluiter zijn, hoe kan de bal dan niet buiten zijn geweest?
Het is tegenwoordig 50/50 of iemand geblesseerd is of theater ligt te maken. Mooie manier om de snelheid er uit te halen bij je tegenstander.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:08:
Makkelie is echt de weg kwijt, wat een thuisfluiter. Hoe kan je nou een ingooi laten nemen als er een gebleseerde speler op de grond ligt?
Al slidend gaat hij de 16 in, haalt zn been omhoog en raakt Weghorst. Penalty. Mis ik daar iets?
Flickr PSN ID= cheironnl
Laten we hem gewoon überhaupt bagger noemen, want Ajax bevoordelen is ook ver gezocht. Bij die 1-1 had ie ook gewoon moeten fluiten voor een overtreding.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:08:
Op zich wel goed nieuws dat Makkelie ook slecht fluit tegen feyenoord. Hij is dus toch neutraal en gewoon niet zo goed.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:08:
Zero.
Yep die is Twente gewend.Pompi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:08:
Regeer kan het tempo van de wedstrijd niet aan, veel balverlies en verkeerd staan.
it de schoen niet goed of de voet gewoon niet fatsoenlijk onder zijn been...sNielz123 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:08:
Weghorst mist een penalty en heeft schoenproblemen. Wat een komiek is het ook 😂😂
Er lagen er zelfs 2 op de grond bij de ingooi.FreakNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:08:
[...]
Opletten.
Bal is nooit buiten geweest.
Geen hoofdblessure dus je kan gewoon doorspelen.
Je mist z'n 2e voet. Die raakte Weghorst buiten de 16 en toen 'ging' ie alcheiron schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:08:
Ik snap de problemen met de penalty echt niet. Hij slide buiten. Prima sliding, geen overtreding.
Al slidend gaat hij de 16 in, haalt zn been omhoog en raakt Weghorst. Penalty. Mis ik daar iets?
De vraag is dan of het twee losse momenten zijn of een en dezelfde overtreding.toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:09:
[...]
Je mist z'n 2e voet. Die raakte Weghorst buiten de 16 en toen 'ging' ie al
Wordt redelijk arbitrair welke keuze je daarin maakt. Wat is dan de start van de overtreding en dus welke straf staat daar op.
Die heb ik inderdaad niet gezien. Zal vast nog 100 keer terugkomen in de diverse talkshows. Dan let ik extra goed optoolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:09:
[...]
Je mist z'n 2e voet. Die raakte Weghorst buiten de 16 en toen 'ging' ie al
Flickr PSN ID= cheironnl
Ogen dicht en hopen.. of bang voor de balTyphone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:10:
Hoe kan die nu kis. Rasmussen… wat heeft die toch te zoeken in een wedstrijd als dit.
Er was geen ingooi. Bal bleef in het spel.ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:09:
[...]
Er lagen er zelfs 2 op de grond bij de ingooi.
Vind het wel sneu voor hem. Waarom is hij niet zo populair?Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:10:
Hoe kan die nu kis. Rasmussen… wat heeft die toch te zoeken in een wedstrijd als dit.
Die jongen kan echt helemaal niks.Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:10:
Volgens mij hebben we het niet over hetzelfde moment.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken