[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.791 views

Onderwerpen

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-01 17:09
Bao_mi1 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:23:
[...]

Haha ik wilde niet verder terug in de transfer historie want ik word er oprecht een beetje verdrietig van. Niet kijkend naar huur kom ik hier op als ik verder terug ga.

2019. Baumgartel en Boscagli. Boscagli is een held en was mega belangrijk vorig seizoen. Baumgartel zeg ik niks over.

2018: Dumfries, Angelino. Allebei toppers. Viergever transfervrij van Ajax. Behich, die ik al lang weer vergeten was. En Sainsbury ben ik dus compleet vergeten lol

2017: Luckassen. Tsja...

2016: Schwaab. Niet best

2015: Moreno, Isimat, Poulsen.

Dus ja, de goede transfers (verdedigers) van de laatste 10 jaren: Moreno, Isimat, Dumfries, Angelino, Boscagli. En dan Flamingo er maar bij want die heeft potentie en we moeten toch wat.

Iets zegt mij dat het deze winter en komende zomer gewoon weer hetzelfde liedje wordt..
Ook beetje pech dat Obispo zich in al die tijd niet heeft ontwikkeld zoals hem wel toegeschreven. Weet nog wel Aad de Mos die gezegd had dat hij beter zou worden dan De Ligt :+

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
alexbl69 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:30:
[...]

Benieuwd hoe ze dit op gaan lossen. Tijdens die '12-mans' situatie ontstaat de ingooi waar een goal uit voortkomt. Je kunt dus niet zeggen dat dit zonder consequenties is gebleven.

Zou me niets verbazen dat de minuten vanaf die wissels bij een stand van 2-1 voor Heerenveen opnieuw gespeeld worden.
Dit zegt wel echt alles over het NL scheidsrechterscorps (en 4e man en grensrechters etc). Als je dit toch al niet voor elkaar kunt krijgen, nieuw dieptepunt.
Waardeloze scheidsrechters, waardeloze VAR, nu dit... Tijd om de boel eens flink overhoop te halen bij de KNVB en plannen te gaan maken hoe dit structureel te verbeteren.

• toolkist
  • Niet online
Advizor schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:10:
Het ontgaat met even waarom Bosz de schuld krijgt van het puntverlies gisteren.
Ik zag namelijk gewoon persoonlijke fouten van Flamingo en Karsdorp bij de tegengoals. Wat kan de trainer daar precies aan doen?
Bij 3-1 de boel achterin dichttimmeren en de wedstrijd kapot maken zoals Farioli doet?

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
PolarBear schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:06:
[...]

Even heel nuchter gekeken, Ajax heeft 3 punten voorsprong op de nummer 3 met een wedstrijd minder gespeeld. De klassieker is de klassieker , maar belangrijke dag voor plek 2, mja, dat gaat veel en veel meer afhangen van consistent de wedstrijden tegen de 'kleintjes' winnen.
Zijn overigens 2 wedstrijden meer die de nummer 3 heeft gespeeld.

System | Racing is in my Blood

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:59
Pompi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:32:
[...]

Hoeft niet perse, als Ajax met Berghuis en Traore als vleugelaanvallers speelt/start heb je 2 spelers die niet mee bewegen met de aanvallende backs van Feyenoord en zou je dus situaties met overtal creëren. Akpom was in de Kuip opgesteld juist om Bueno uit te schakelen met zijn werklust en die is er nu niet en Godts is er ook niet. Kan zomaar de lamme tegen de blinde worden.
Mwah. Zul je net zien dat die toegevoegde jeugdspeler van Ajax er net eentje inschiet.

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:06:
[...]

Even heel nuchter gekeken, Ajax heeft 3 punten voorsprong op de nummer 3 met een wedstrijd minder gespeeld. De klassieker is de klassieker , maar belangrijke dag voor plek 2, mja, dat gaat veel en veel meer afhangen van consistent de wedstrijden tegen de 'kleintjes' winnen.
Met 2 wedstrijden minder gespeeld.. Groot verschil ;)
Puur voor de strijd voor de 2e plek zou een verlies vandaag ineens niet eens heel veel pijn doen door de uitslagen dit weekend. Maar win je.. Poe dan maak je wel heel grote stappen in de strijd om plaats 2.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:37:
[...]

Mwah. Zul je net zien dat die toegevoegde jeugdspeler van Ajax er net eentje inschiet.
Bounida heeft wel een handje van invallen en dan scoren of een assist geven ja ;)

• toolkist
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:23:
Dus ja, de goede transfers (verdedigers) van de laatste 10 jaren: Moreno, Isimat, Dumfries, Angelino, Boscagli. En dan Flamingo er maar bij want die heeft potentie en we moeten toch wat.

Iets zegt mij dat het deze winter en komende zomer gewoon weer hetzelfde liedje wordt..
Als Isimat al bij de goede verdedigers geschaard wordt dan toont dat meteen het probleem bij PSV, dan ligt de lat echt veel te laag.

• Typhone
  • Laatst online: 21:58

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:54:
[...]

Ploegen als NEC of PEC zijn nu toch niet beter dan vorig jaar? Tenminste: dat lijkt me sterk.
NEC in elk geval niet want die wonnen vorig jaar van PSV. Maar de ploegen spelen niet meer als makke lammeren tegen PSV. En zodra er een beetje druk gezet wordt op PSV is het meteen trouble in paradise en Bosz heeft daar nog steeds geen antwoord op. Dat was in 2017 bij Ajax exact hetzelfde.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:48

Quad

Doof

alexbl69 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:30:
[...]

Benieuwd hoe ze dit op gaan lossen. Tijdens die '12-mans' situatie ontstaat de ingooi waar een goal uit voortkomt. Je kunt dus niet zeggen dat dit zonder consequenties is gebleven.

Zou me niets verbazen dat de minuten vanaf die wissels bij een stand van 2-1 voor Heerenveen opnieuw gespeeld worden.

Ik vind dat de wedstrijd over gespeeld moet worden van voor de ingooi, met een 2-1 stand.

Echt wat een enorme fu.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Gonadan
  • Laatst online: 00:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pompi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:33:
[...]

Ook beetje pech dat Obispo zich in al die tijd niet heeft ontwikkeld zoals hem wel toegeschreven. Weet nog wel Aad de Mos die gezegd had dat hij beter zou worden dan De Ligt :+
Als De Mos zoiets zegt wist je toen toch eigenlijk al hoe zijn ontwikkeling zou gaan verlopen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:35
Het zal erom hangen; wil de Feyenoord selectie echt af van Priske dan gaan ze eraf met 3-0 ofzo. Is dat niet het geval en wil Feyenoord een reactie geven na Lille-uit, dan verwacht ik 1-3. Ajax mist een hoop spelers, met name buitenspelers. Dat maakt het voor de backs en middenvelders van Feyenoord wel makkelijker.
Geen Akpom, Rensch en Godts is een flinke aderlating.

• Pompi
Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:44:
[...]

[Video: 🫣 BLUNDER arbitrage: FORTUNA met TWAALF SPELERS in het veld, Robin VAN PERSIE WOEDEND 😡]
Ik vind dat de wedstrijd over gespeeld moet worden van voor de ingooi, met een 2-1 stand.

Echt wat een enorme fu.
Ze hadden gewoon weer vanaf de doeltrap moeten beginnen toen ze er achter kwamen dat er 1 speler te veel was, in plaats van die ingooi. Was het eerlijkste geweest.

• Quad

Quad

Doof

Pompi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:51:
[...]

Ze hadden gewoon weer vanaf de doeltrap moeten beginnen toen ze er achter kwamen dat er 1 speler te veel was, in plaats van die ingooi. Was het eerlijkste geweest.
Yes, maar daar is het nu te laat voor. Dus eindstand nietig verklaren en inderdaad, beginnen vanaf dat moment.

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:48:
Het zal erom hangen; wil de Feyenoord selectie echt af van Priske dan gaan ze eraf met 3-0 ofzo. Is dat niet het geval en wil Feyenoord een reactie geven na Lille-uit, dan verwacht ik 1-3. Ajax mist een hoop spelers, met name buitenspelers. Dat maakt het voor de backs en middenvelders van Feyenoord wel makkelijker.
Geen Akpom, Rensch en Godts is een flinke aderlating.
Rensch niet meer hebben een aderlating? _O-

• Trishul
  • Laatst online: 01:35
toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:05:
[...]

Rensch niet meer hebben een aderlating? _O-
Stiekem wel ja. Je hebt nu Gaaei, verdedigend iets minder sterk nog dan Rensch, hoewel zijn ontwikkeling nu wel sneller gaat. Goede conditie en voorzet ook.
Maar daarachter heb je eigenlijk niks. Als Rensch wegviel had je Gaaei erachter. Als Gaaei nu wegvalt, heb je ?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:44:
[...]

[Video: 🫣 BLUNDER arbitrage: FORTUNA met TWAALF SPELERS in het veld, Robin VAN PERSIE WOEDEND 😡]

Echt wat een enorme fu.
https://downloads.theifab...-of-the-game-2024-25?l=en

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JVG4Ppn9XfBgSm-bXFcfiH3T7Eo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/B1aENGN3h26gqhEJhH7R0y39.png?f=user_large

De regels zijn ook een beetje gek op dit punt. Het doelpunt wordt niet afgekeurd?

• Barfman
  • Laatst online: 23:23
De goal is toch gevallen nadat de extra speler er al uit was?

System | Racing is in my Blood

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
PolarBear schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:17:
[...]

De regels zijn ook een beetje gek op dit punt. Het doelpunt wordt niet afgekeurd?
Een doelpunt wordt niet afgekeurd als de scheidsrechter zich pas na de aftrap realiseert dat er een speler teveel in het veld was. In dit geval was er tijdens het doelpunt geen extra man. Alleen tijdens de uitbal die leidde tot de ingooi die leidde tot de hoekschpp die leidde tot de goal. Ongelukkig voor Heerenveen, maar ik denk niet dat hier iets mee gedaan wordt.

Regeren is vooruitschuiven

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:17:
[...]

https://downloads.theifab...-of-the-game-2024-25?l=en

[Afbeelding]

Fortuna verdient een uitworp met 12 man, dan wordt de fout gecorrigeerd, daarna wordt gescoord.

• toolkist
  • Niet online
T-MOB schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:28:
[...]

Een doelpunt wordt niet afgekeurd als de scheidsrechter zich pas na de aftrap realiseert dat er een speler teveel in het veld was. In dit geval was er tijdens het doelpunt geen extra man. Alleen tijdens de uitbal die leidde tot de ingooi die leidde tot de hoekschpp die leidde tot de goal. Ongelukkig voor Heerenveen, maar ik denk niet dat hier iets mee gedaan wordt.
Ik denk het ook niet, omdat er ook nog eens een corner tussen zit. Kwestie 'had je maar beter moeten verdedigen'.

Een onterechte corner die tot een goal leidt resulteert ook niet in een VAR ingreep, denk dat je dit wel enigszins kunt vergelijken.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
T-MOB schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:28:
[...]

Ik had het even beter moeten opschrijven inderdaad, maar ik was meer verbaasd over de regel dat als er 12 man in staan en er gescoord wordt het doelpunt gewoon blijft staan. Dat is toch bizar (en inderdaad niet de situatie bij Heerenveen Fortuna)

• toolkist
  • Niet online
De kans bestaat dat Ajax voor het sluiten van de transferperiode nog afscheid neemt van Diant Ramaj. Borussia Dortmund heeft zich in Amsterdam gemeld voor de reservekeeper.
Nee nee nee nee nee, don't you dare Kroes.
Even verder denken dan komend half jaar. Straks gaat opa Pasveer met pensioen en kun je meer gaan betalen voor een nieuwe keeper dan je voor Ramaj krijgt, terwijl hij echt een prima keeper voor Ajax is...

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:24
Mislintat haalt al zijn Ajax aankopen weer naar Dortmund? Bestaat zijn targetlijst uit de grootte van een tweet?

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 02-02-2025 13:04 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:41:
[...]

Even verder denken dan komend half jaar. Straks gaat opa Pasveer met pensioen en kun je meer gaan betalen voor een nieuwe keeper dan je voor Ramaj krijgt, terwijl hij echt een prima keeper voor Ajax is...
En het wordt ook langzamerhand tijd dat Ramaj minuten gaat maken. Heeft contract tot en met 2028, is jong en kan groeien. Maar als je geen wedstrijdritme opdoet en Pasveer voor je hebt..

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:03:
Mislintat haalt al zijn Ajax aankopen weer naar Dortmund? Bestaat zijn targetlijst uit de grootte van een tweet?
Mislintat is toch alweer weg bij Dortmund?

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:34
Henderson gewoon basis bij Ajax. Verder de verwachtte namen met Berghuis, Brobbey en Traore voorin.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4N7CJA3opnQejr3JidPJRDEEIPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n2LdE18UkxKcPaADTCR1icZc.jpg?f=fotoalbum_large

Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Klaassen, Henderson, Berghuis; Traoré, Brobbey, Taylor.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:26

gws24

Thinking is hard!

Edit: Ajax weggehaald aangezien @Gynnad net iets sneller was en 2x niet nodig is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VXqwrifyAD5MxwYoVOViKDyEGyg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XuAcQDzDZwE5Vpk2UPsShJpV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door gws24 op 02-02-2025 13:20 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:24
toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:12:
[...]

Mislintat is toch alweer weg bij Dortmund?
Dacht ik ook even, maar nee:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P5ebOf6NVY0EH3He6u9S9OHYhBM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P3y6nwFHLrtFARWrqTfWUVv3.jpg?f=fotoalbum_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Moder op het middenveld bij Feyenoord. Ken de speler niet, iemand die wat meer kan vertellen over hem?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:26

Agent47

I always close my contracts.

Oh god Nieuwkoop basis. Gele kaart binnen 10 minuten.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Agent47

Agent47

gws24 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:19:
Moder op het middenveld bij Feyenoord. Ken de speler niet, iemand die wat meer kan vertellen over hem?
Weinig gespeeld. Pools Internerionaal , komt van brighton.

Ben benieuwd. Wel lef hoor dat je hem meteen opstelt, heeft weinig gespeeld door blessure. Slechter dan Zerrouki kan niet.

• D-e-n
  • Laatst online: 22:59
Agent47 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:20:
Oh god Nieuwkoop basis. Gele kaart binnen 10 minuten.
Niet te geloven he? Read deed het prima, is fitter en heeft minder domme kaarten

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Laffe Italiaan durft het niet met Bounida. Typisch.

• Quad

Quad

Doof

Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:30:
Laffe Italiaan durft het niet met Bounida. Typisch.
Sarcastisch?
Die jongen is 18 en heeft 6 wedstrijden in Jong erop zitten. Is pas sinds eind vorig jaar bij Ajax gekomen.

nggyu nglyd

• Pompi
Er was wel deze week in het nieuws dat er gerucht was dat hij ontslagen was. Dus geen idee hoe up to date dit plaatje is.

https://www.ruhrnachricht...bevor-w990147-2001534302/
https://www.ruhr24.de/bvb...ia-dortmund-93532274.html

[ Voor 10% gewijzigd door Pompi op 02-02-2025 13:40 ]

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:41:
[...]

Als die dat nog wil.

Ik hoop dat Bounida nog overstag gaat. Paar ton voor hem en een goed perspectief is goedkoper dan volgend jaar weer iemand moeten halen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Gynnad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:18:
[Afbeelding]

Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Klaassen, Henderson, Berghuis; Traoré, Brobbey, Taylor.
Heb je die opstelling ergens gezien of zelf ingevuld?
Ik vind hem logisch maar hij zou ook Traore op links kunnen zetten en dan Taylor op het middenveld. Is meer stabiliteit omdat Berghuis dan niet in de as hoeft.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gynnad
Gonadan schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:42:
[...]

Heb je die opstelling ergens gezien of zelf ingevuld?
Ik vind hem logisch maar hij zou ook Traore op links kunnen zetten en dan Taylor op het middenveld. Is meer stabiliteit omdat Berghuis dan niet in de as hoeft.
Ajaxshowtime, maar ESPN vult hem ook zo in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyNLEBDEUFaBpPb7L49OhQl3Wmk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bSXZAToiHRugpCYXrCZ3zHB9.jpg?f=fotoalbum_large

• gws24

gws24

Thinking is hard!

[...]

Ben benieuwd. Wel lef hoor dat je hem meteen opstelt, heeft weinig gespeeld door blessure. Slechter dan Zerrouki kan niet.
Heb hem even opgezocht op transfermarkt en weinig gespeeld is nog een understatement; welgeteld 9 minuten in de PL in 4 wedstrijden dit seizoen. Ben ook benieuwd.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Jinx incoming in... 30 minuten? ;)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De klassieker wordt wel spannend, heb ik nog iets gemist? Akpom zo te zien weg, en Henderson die waarschijnlijk blijft?

Lamptey is onhaalbaar zo te lezen.

Verder Feyenoord ook flink verzwakt, geen idee of ze het geld nu optijd krijgen om nog zaken te doen. Het klinkt weer erg goed voor de Serie A, niet voor de Eredivisie.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:33:
[...]

Sarcastisch?
Die jongen is 18 en heeft 6 wedstrijden in Jong erop zitten. Is pas sinds eind vorig jaar bij Ajax gekomen.
En is beter in vorm dan Berghuis. Wat heeft die laten zien dit jaar?
Niks sarcastisch aan, laffe Italiaan. Grote Ajacieden staan op in grote wedstrijden. Vooralsnog krijgen we alleen het geteisem van Mislintat voorgeschoteld.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 02-02-2025 14:15 ]

• Agent47

Agent47

Succes iedereen. Ik ga met een maat kijken dus ben er niet bij tijdens de wedstrijd.

• HollowGamer
  • Niet online
Dacht dat hij op non-actief is gezet. Geen idee of hij is ontslagen.

• HollowGamer
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:15:
Succes iedereen. Ik ga met een maat kijken dus ben er niet bij tijdens de wedstrijd.
Neem je hapjes mee? Ik zal de airfryer al aanzetten. :)

• carpebios
  • Laatst online: 23:01
Nou, hopen op een wonder voor Feyenoord.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:25:
Ik zal nog eens een keer de tv aanzetten tijdens een wedstrijd van PSV }:|

• Gynnad
Henderson dus gewoon weer aanvoerder

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:10

Vos

AFCA

carpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:25:
Sssttt 🤫

• Gynnad
Berghuis lijkt op links te gaan spelen

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hessel vind ik geen naam voor een grensrechter maar voor een illegale kickboxer uit Almere.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-01 11:40
Heerlijk zo voetbal op de zondagmiddag.
Succes Feyenoord en Ajax supporters hier!

• Gynnad
Lekker fel begin

• carpebios
Wat een kanon

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• HollowGamer
  • Niet online
Bijna een Everton. :D

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Die was er mooi ingevlogen in elk geval ;)

• Gonadan

Gonadan

Lol. Zonder abo wordt het kowet Twente

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• carpebios
Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:32:
[...]

Die was er mooi ingevlogen in elk geval ;)
Eigenlijk zonde dat die niet zat.

• HollowGamer
  • Niet online
Het blijft toch zo'n zonde dat er helemaal geen uit publiek bij kan. Nu is Feyenoord bijvoorbeeld weer even de betere in positie, maar je hoort alleen maar Ajax publiek.

Ik snap het, maar het voelt altijd zo zonde.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:37:
Het blijft toch zo'n zonde dat er helemaal geen uit publiek bij kan. Nu is Feyenoord bijvoorbeeld weer even de betere in positie, maar je hoort alleen maar Ajax publiek.

Ik vind het erger dat Traore erbij is. 06:57 en al 3x balverlies.

• Megupe
  • Laatst online: 23:29
Bertje alweer 500x onnodig balverlies.
Gauw zijn goal/assist en dan wisselen ;)

• HollowGamer
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:38:
[...]

Ik vind het erger dat Traore erbij is. 06:57 en al 3x balverlies.
Het is al heel wat dat hij daar geen CDM neerzet. :+

• carpebios
Feyenoord is niet echt scherp en heel naïef aan de bal.
Ajax super schept en feller.

[ Voor 23% gewijzigd door carpebios op 02-02-2025 14:39 ]

• sNielz123
HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:37:

Ik snap dat totaal niet. Snap gewoon niet dat mensen zich niet kunnen gedragen.
Maarja, ik snap ook niet dat mijn fiets gejat wordt als ik hem niet op slot zet 🙄

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-01 08:36
Zijn er geen Ajax fans die ook zo'n hekel hebben aan die malloot met de megafoon in de Arena?
Dat vind ik elke keer weer een afknapper. Of ben ik daar de enige in?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:32
sNielz123 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:39:
[...]

Ik snap dat totaal niet. Snap gewoon niet dat mensen zich niet kunnen gedragen.
Maarja, ik snap ook niet dat mijn fiets gejat wordt als ik hem niet op slot zet 🙄
Ik wel, waarom zou je je fiets op die arme Arne Slot zetten :+

• Megupe
nocalimero schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:40:
Zijn er geen Ajax fans die ook zo'n hekel hebben aan die malloot met de megafoon in de Arena?
Die heb ik mentaal al uitgezet.

• carpebios
Als je smartlappen muziek accepteer als fan dan die megafoon ook waarschijnlijk;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Da’s een complete speakerinstallatie tegenwoordig dacht ik.

• HollowGamer
  • Niet online
Hij is er helaas altijd. Er zijn altijd van die mensen waarbij je hoopt dat ze ziek zijn (niet ernstig, verkoudheid bijvoorbeeld), maar die komen dan toch altijd.

Dat is hier het geval inderdaad.

• nocalimero
carpebios schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:40:
[...]

Als je smartlappen muziek accepteer als fan dan die megafoon ook waarschijnlijk;)
Dat vind ik ook verschrikkelijk....

• HollowGamer
  • Niet online
Megupe schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:40:
[...]

Die heb ik mentaal al uitgezet.
Julululeeeuu Ajax Amsterdam, julululeeeuu Ajax Amsterdam..

Zo, zit die er weer in. :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zul je zien dat Wellenreuter opeens een Bijlow doet tegen ons en werelds keept zonder blunders.

• sNielz123
Als Brobbey gaat liggen is dat gewoon geel/rood

• Terranova
Dit was overigens toch geen buitenspel? Waarom zou je dan vlaggen als je het niet zeker weet

• HollowGamer
  • Niet online
Dat leek mij juist niet buitenspel. Altijd gek hoe die commentatoren dat dan zo scherp kunnen zien?

• Terranova
sNielz123 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:44:
Als Brobbey gaat liggen is dat gewoon geel/rood
Dat ook overigens, als er niet voor buitenspel was gefloten

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:48
Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:43:
Zul je zien dat Wellenreuter opeens een Bijlow doet tegen ons en werelds keept zonder blunders.
Ik dacht dat je bedoelde dat Wellenreuther net als Bijlow een knieblessure zou krijgen, daar leek het even op. :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• sNielz123
Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:44:
[...]

Dat ook overigens, als er niet voor buitenspel was gefloten
Eigenlijke jk var moment als het rood zou zijn.
Want dat buitenspel was twijfelachtig

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:44:
Dat leek mij juist niet buitenspel. Altijd gek hoe die commentatoren dat dan zo scherp kunnen zien?
Die lullen maar wat. Verhalen vertellen kunnen ze wel, gewoon feitelijk weergeven wat er gebeurt is een andere tak van sport voor de Nederlandse commentatoren.

• Megupe
HollowGamer schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:43:
[...]

Julululeeeuu Ajax Amsterdam, julululeeeuu Ajax Amsterdam..

Zo, zit die er weer in. :+
Kut, mannen, die idioot van de tribune met zijn megafoon leest mee

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:44:
[...]

Ik dacht dat je bedoelde dat Wellenreuther net als Bijlow een knieblessure zou krijgen, daar leek het even op. :)
Nee nee dat niet maar meestal staan er keepers op als ze tegen Ajax spelen en keepen ze hun beste wedstrijd. Wellenreuther heeft al wat foutjes gemaakt dit seizoen maar ik vermoed vandaag niet.

• HollowGamer
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:46:
[...]

Die lullen maar wat. Verhalen vertellen kunnen ze wel, gewoon feitelijk weergeven wat er gebeurt is een andere tak van sport voor de Nederlandse commentatoren.
Vooral altijd bij buitenspel en overtredingen. Die Driessen heeft daar ook een handje van. Maar die prompt ook de hele tijd.

Verder is het nog niet echt geweldig. Een schot op goal volgensmij?

• Terranova
sNielz123 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:45:
[...]

Eigenlijke jk var moment als het rood zou zijn.
Want dat buitenspel was twijfelachtig
nouja, volgens mij gaat de VAR er niet naar kijken als er al buitenspel is gegeven. Daarom is VAR soms ook gewoon niet genoeg

• sNielz123
Dom dat Brobbey niet valt. Al vind ik dat wel te prijzen.
Beetje gevalletje Lukk de Jong die vraagt aan de scheids waarom die niet voor een penal fluit en de scheids die zegt: “dan moet je maar vallen”

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:46:
[...]

Alles op de automatische piloot. Als twee spelers met dezelfde kleur van positie gewisseld zijn hebben ze het ook niet door. Acht, het is net als Fifa spelen, beter slecht commentaar dan geen commentaar. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• nocalimero
FC Twente al weer achter. Dit is weer typisch voor de Tukkers dit seizoen. Telkens als je een sprong kunt maken, wordt er verzaakt.
Jammer, maar goed spelen na een goede Europese wedstrijd is ook een kwaliteit. Die ontbreekt te vaak bij clubs als Twente (en AZ).

• Terranova
Makkelie makkelie toch, bal spelen mag niet meer?

• Gonadan

Gonadan

sNielz123 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:47:
Dom dat Brobbey niet valt. Al vind ik dat wel te prijzen.
Beetje gevalletje Lukk de Jong die vraagt aan de scheids waarom die niet voor een penal fluit en de scheids die zegt: “dan moet je maar vallen”
En dat gaat hij nu ineens een keer niet liggen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:48
Dit is toch echt een donker gele kaart voor Sutalo, schopt Pixao met 2 benen naar de grond.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Niet online
Zuiver op de bal, maar omdat Paixao zich aanstelt.....

• HollowGamer
  • Niet online
Dat lijkt me geel, maar laten we vooral praten.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:48:
Makkelie makkelie toch, bal spelen mag niet meer?
Flink doorhalen met de tweede been tegen de achterkant van de voet van Paiaxo, nee dat mag niet.

• Gynnad
Speelt gewoon de bal? Niet eens een vrije trap toch?

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:49:
Dit is toch echt een donker gele kaart voor Sutalo, schopt Pixao met 2 benen naar de grond.
Grapjas hij speelt de bal.

• Terranova
ph4ge schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:49:
Whahahahahahahahahahahahahahahahahah, tv niet zichtbaar door de clubbril?

• sNielz123
Als je slim bent geef je geel.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:49:
[...]

Grapjas hij speelt de bal.
Eerste been wellicht, tweede been op geen enkele wijze.
Pagina: 1 ... 173 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken