[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.746 views

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 20:48:
[...]

Er zijn gevallen die daarvoor nog 60 miljoen of meer betalen..
Is dat niet omdat transfervrij van EU naar zandbak niet geld o.i.d.?

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 20:53:
[...]

Dat wordt er ook in verwerkt, met een lang lopend contact zou het dus nog nog meer zijn.
Is wel een goede speler, telt waarschijnlijk als Engelse homegrown. Zou mij verbazen als Ajax dat lukt.
Dat wordt er niet in verwerkt. Het zijn meningen van geregistreerde users en bevestigde transfersommen.
Als niemand zich druk maakt om die speler gebeurt er dus bar weinig met de transferwaarde.

[edit] plus, binnen Engeland gelden andere regels mbt transfervrij, daar ben je pas echt transfervrij te halen door een ander Engels team in de laatste maand van je contract.

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 31-01-2025 21:01 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:31

Agent47

I always close my contracts.

Bijlow de rest van dit seizoen uitgeschakeld. Stop er maar mee. Koop een nieuwe keeper. Wellenreuther stuntelt elke wedstrijd ook. Of zet die nieuwe jonge gast uit Bulgarije maar meteen neer.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:35

Superkiwi

Hoi doei

Nou, daar zijn we mooi klaar mee...
Dus we krijgen zondag een goéde keeper tegenover ons :-(

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 20:46:
[...]

Het is alleen een aanvallende back. Ajax en aanvallen is niet iets wat je tegenwoordig in één adem kan noemen.

Verder wel een leuke speler. Toen hij basisspeler was, dacht ik dat hij ook wel een leuke back zou zijn voor Arsenal. Hem binnenhalen zou dus een erg goede deal zijn. Al vrees ik dus een manager mismatch.
MWoah, Hato zie je toch vaak genoeg rond de 16 van de tegenstander. Denk zelfs dat zowat de meeste aanvallende impulsen bij hem vandaan komen

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 21:42:
[...]Heel jammer want kwalitatief de beste keeper van NL.
Hoe dan? Wellicht forceert hij zich teveel om het niveau bij te benen? Dat heeft Southampton bovendien goed gezien.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Maar wie dan neerzetten Wellenreuther laat altijd wel 1 of 2 ballen door.
Er moet dan echt een andere eerste keeper komen, ben het wel eens dat Bijlow te fragiel is. Heel jammer want kwalitatief de beste keeper van NL.
Dat was ie misschien een paar jaar geleden, maar Verbruggen en Flekken zijn hem inmiddels echt kilometers voorbij. Bijlow zit ergens geblesseerd te zijn terwijl die 2 basisspeler in de PL zijn.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:02
toolkist schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 20:16:
[...]

Denk je niet dat Kroes dat gedaan zou hebben als de kans er was? Beetje naïef om te denken dat ie liever een verhuur met een onzekere transfer verkiest ;)
Wat ben je weer aardig @toolkist.
De kans was er niet maar hij had toch ook niet kunnen kiezen voor een verhuur?

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 22:42:
[...]

Wat ben je weer aardig @toolkist.
De kans was er niet maar hij had toch ook niet kunnen kiezen voor een verhuur?
Dan blijf je dus zitten met 1.5m ofzo aan salariskosten, voor een speler die af en toe invalt op een plek waar je nu net een andere speler voor hebt gehaald. Die luxe heeft Ajax nu financieel gezien niet.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-01 09:44
toolkist schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 22:19:
Dat was ie misschien een paar jaar geleden, maar Verbruggen en Flekken zijn hem inmiddels echt kilometers voorbij. Bijlow zit ergens geblesseerd te zijn terwijl die 2 basisspeler in de PL zijn.
Ik denk dat we in die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld wel weer hebben kunnen zien dat Bijlow uniek is. Hij verslaat zo'n beetje eigenhandig Bayern Munchen in de CL, een niveau Verbruggen en Flekken uberhaupt nog nooit verschenen zijn. Feyenoord stort de wedstrijd erop compleet in op het moment dat hij uitvalt, dat is de impact die hij heeft.

Ik vraag me ook af hoe vaak jij Verbruggen ziet keepen, want hij heeft best een paar ketsers gehad dit seizoen, zoals tegen Fulham en Tottenham. Gebaseerd op data staan zowel Verbruggen als Flekken er niet best op in de PL.

Ik snap best dat er een beetje leedvermaak bij komt kijken dat Bijlow weer geblesseerd is, maar doen alsof Flekken en Verbruggen hem "echt kilometers voorbij" zijn is gewoon niet realistisch.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Typhone
  • Laatst online: 08:05

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 23:09:
[...]

Ik denk dat we in die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld wel weer hebben kunnen zien dat Bijlow uniek is. Hij verslaat zo'n beetje eigenhandig Bayern Munchen in de CL, een niveau Verbruggen en Flekken uberhaupt nog nooit verschenen zijn. Feyenoord stort de wedstrijd erop compleet in op het moment dat hij uitvalt, dat is de impact die hij heeft.

Ik vraag me ook af hoe vaak jij Verbruggen ziet keepen, want hij heeft best een paar ketsers gehad dit seizoen, zoals tegen Fulham en Tottenham. Gebaseerd op data staan zowel Verbruggen als Flekken er niet best op in de PL.

Ik snap best dat er een beetje leedvermaak bij komt kijken dat Bijlow weer geblesseerd is, maar doen alsof Flekken en Verbruggen hem "echt kilometers voorbij" zijn is gewoon niet realistisch.
Een keeper die zo vaak geblesseerd is is niemand voorbij en geen professional. Ik adviseer hem in elk geval een loopbaan buiten het voetbal te zoeken.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:04

Quad

Doof

Typhone schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 23:21:
[...]

Een keeper die zo vaak geblesseerd is is niemand voorbij en geen professional. Ik adviseer hem in elk geval een loopbaan buiten het voetbal te zoeken.
Bij de ultras van Feyenoord hebben ze wel een plekje voor 'm.

Maar Bijlow is per gespeelde minuut een dure jongen. Kan je beter afscheid van nemen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
[...]

Gek he, als ze in de PL spelen. Bijlow was nog niet goed genoeg voor Southampton... En dan nog, een paar wedstrijden. Dat hij in de Eredivisie (10x minder dan de PL) ook ketsers maakt is spontaan even vergeten?
Ketsers qua passen ja, niet qua reddingen etc. En zeker niet mbt Flekken, die staat gewoon prima te keepen.
Roepen dat Bijlow de beste keeper van NL is, dat is niet realistisch.
Die 2 spelen alles, in de PL, de zwaarste competitie van de wereld. Ja dan ben je kilometers voorbij een keeper die niet uit de Eredivisie weg komt.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
[...]

Van leedvermaak is bij mij geen sprake, die fase ben ik voorbij en ik heb nu vooral medelijden met Bijlow.

Fitheid en stabiliteit zijn toch echt elementen waarop je spelers beoordeeld. En daarop scoort Bijlow ontzettend slecht. Als je dat buiten beschouwing laat ben ik het met je eens, alleen een geblesseerde speler kan simpelweg niet spelen ;)

XXXVI

• Agent47

Agent47

Gimenez wordt vandaag ook verkocht, speelt morgen waarschijnlijk ook niet mee.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:49
Agent47 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:26:
En dat komt Priske goed uit want dat kan weer als excuus dienen als hij tactisch wordt afgetroefd door Farioli.

En ik ben klaar met de excuses. De instabiliteit die we nu zien is Feyenoord onwaardig, ook een Feyenoord zonder Slot. De mentaliteit van voor Arnesen is terug terwijl je nog steeds veel betere spelers hebt dan toen.

• Gonadan
  • Laatst online: 13:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
(jarig!)
@Agent47 zure timing, zouden ze hem niet tot maandag bewaren?
Daarna kan je zijn vertrek wel redelijk opvangen toch?
[...]

Bekijk het eens van de andere kant. Niet Feyenoorders kijken objectiever naar zijn prestaties. Er wordt al tien jaar (of zo?) geroepen dat hij de beste van Nederland is maar hij is dat feitelijk nog nooit écht geweest. Het zijn goede perioden geweest, soms echt een piek, maar hij houdt dat nooit lang vol. Dat is niet gek, dat heeft iedereen. Maar waar een ander gewoon minder presteert in andere perioden is hij gelijk geblesseerd.

En leedvermaak dat hij geblesseerd is? Dat lijkt me niet. Alsof men het leuk vindt als een speler geblesseerd raakt, mag aannemen dat niemand er zo in zit.
Het enige waar ik persoonlijk meewarig om moet glimlachen is de kronkels waarin de Feyenoord fans zich blijven wringen om toch maar te kunnen blijven zeggen dat ze de beste keeper hebben. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Gonadan schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 09:18:

[...]

Bekijk het eens van de andere kant. Niet Feyenoorders kijken objectiever naar zijn prestaties. Er wordt al tien jaar (of zo?) geroepen dat hij de beste van Nederland is maar hij is dat feitelijk nog nooit écht geweest. Het zijn goede perioden geweest, soms echt een piek, maar hij houdt dat nooit lang vol. Dat is niet gek, dat heeft iedereen. Maar waar een ander gewoon minder presteert in andere perioden is hij gelijk geblesseerd.

En leedvermaak dat hij geblesseerd is? Dat lijkt me niet. Alsof men het leuk vindt als een speler geblesseerd raakt, mag aannemen dat niemand er zo in zit.
Het enige waar ik persoonlijk meewarig om moet glimlachen is de kronkels waarin de Feyenoord fans zich blijven wringen om toch maar te kunnen blijven zeggen dat ze de beste keeper hebben. :)
Denk het niet. Speler wil graag. Record kan verbroken worden. Je kunt er nu voor cashen. Denk dat ze bang zijn dat hij geblesseerd raak anders morgen.

En toch, bij Lille na zijn doelpunt, dacht ik: die forceert een transfer. Hij heeft z’n doelpunt gescoord en hij gaat zitten.
Ik denk dat hij niet meer door durfde of iets omdat de transfer toen al in de lucht hing.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:38

FreakNL

Well do ya punk?

[...]

Maar wie dan neerzetten Wellenreuther laat altijd wel 1 of 2 ballen door.
Er moet dan echt een andere eerste keeper komen, ben het wel eens dat Bijlow te fragiel is. Heel jammer want kwalitatief de beste keeper van NL.
Fit zijn is ook een kwaliteit.

“Ja, deze auto kan 300km/u en wint elke race maar hij staat wel 50% van de tijd met panne”.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je bent wel de brenger van goed nieuws deze week he?
Als je zo doorgaat stop ik je misschien wel wat extra puntjes toe in de voetbalpoule ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-01 09:44
Het zijn gewoon 2 verschillende dingen. Je moet het spel wat iemand op het veld laten zien niet afkraken puur omdat hij er vaak niet bij is.

Hij keepte gewoon weer enorm goed, en ja, hij is weer geblesseerd. Die 2 dingen zijn beide gewoon waar. Het is niet dat hij slecht keepte (of er helemaal niks van kan als ik wat van de zuurste reacties mag geloven) omdat hij nu weer geblesseerd is.

Van Persie zn kwaliteit bij Feyenoord stond ook niet ter discussie ondanks dat hij slechts af en toe mee deed, en zelden meer dan 20 minuten. Robben was ook zelden fit, maar niemand trok dat door naar zijn prestaties op het veld.
Geen aandacht voor het persoonlijke leed, totaal respectloos voor wat hij laat zien als hij wel speelt, geen woord analyse, bij the usual suspects dan.

Het is ook gewoon hypocriet, dezelfde mensen die er geen punt van maakte dat Noppert het alleen in de Eredivisie liet zien en die er een enorm punt van maakte toen Bijlow het nog niet in de CL had laten zien hebben het nu ineens over de PL terwijl ze duidelijk die keepers daar zelden zien spelen.

Er is niemand die flauw loopt te doen nu Pepi (of een andere speler) geblesseerd is, of zijn prestaties op het veld begint te bashen. Nee, dan hebben we vooral empathie voor het persoonlijk leed en discussie over wat het voetbal technisch betekent, wie hem gaat vervangen etc.
FreakNL schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 09:28:
[...]

Fit zijn is ook een kwaliteit.

“Ja, deze auto kan 300km/u en wint elke race maar hij staat wel 50% van de tijd met panne”.
Maar je zegt niet 'hij kan maar 100 km/u en wint geen enkele race, want hij staat 50% van de tijd met panne.'

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 01-02-2025 10:34 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• ephymerous
  • Nu online
ph4ge schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:13:

Hij keepte gewoon weer enorm goed, en ja, hij is weer geblesseerd. Die 2 dingen zijn beide gewoon waar. Het is niet dat hij slecht keepte (of er helemaal niks van kan als ik wat van de zuurste reacties mag geloven) omdat hij nu weer geblesseerd is.
Misschien dat ik een trol over het hoofd zie hoor maar ik zie vooral eensgezindheid over zijn kwaliteiten wanneer hij fit is. Mits fit is het een topkeeper, de treurige realiteit wil dat hij nogal eens (en dat is een understatement) geblesseerd is.

En een keeper heeft wat dat aangaat toch een andere rol dan een veldspeler. Die worden zelden tot nooit gewisseld tijdens de wedstrijd. Terwijl je een kwakkelende aanvaller de laatste tien minuten kan inbrengen om iets te forceren.

Geen aandacht voor het persoonlijke leed, totaal respectloos voor wat hij laat zien als hij wel speelt, geen woord analyse, bij the usual suspects dan.
Waar zie je dat dan of waar mis je dat dan? En wie zijn de usual suspects?

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 01-02-2025 11:01 ]

XXXVI

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:04
35 miljoen, maar ja, wie ga je daarvoor halen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Harribo
toolkist schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 22:45:
[...]

Dan blijf je dus zitten met 1.5m ofzo aan salariskosten, voor een speler die af en toe invalt op een plek waar je nu net een andere speler voor hebt gehaald. Die luxe heeft Ajax nu financieel gezien niet.
Je had kunnen wachten totdat er wel een club kwam die wat neerlegde. Volgens mij las ik her en der wat interesse. In hoeverre concreet weet ik natuurlijk niet.
Nu heb je hem in feite afgeschreven of hij moet opeens het licht zien in Lille.
Blijkbaar heeft Ajax dat geld niet dan houdt het op.
Vraag me af voor welk bedrag Lille Akpom eventueel mag kopen tzt.

Edvardsen nu gehaald... Ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 01-02-2025 11:15 ]

• Harribo
Jammer maar een best bedrag voor een speler die nu al een paar keer geblesseerd is geweest.
Denk dat Feyenoord heel blij mag zijn met dat bedrag. Wat dat betreft gefeliciteerd Feyenoord. Goede deal.

Wie er nu als spits moet staan... Ik zou wel een fysieke spits er neerzetten en eventueel kopen.
Ueda is dat niet.

En Bijlow... Beste keeper... Als hij fit is. Wat dat betreft zou je hem een half contract moeten geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 01-02-2025 11:13 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ephymerous schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:59:
[...]
Waar zie je dat dan of waar mis je dat dan? En wie zijn de usual suspects?
Ik denk dat ie op mij doelt. Maar @ph4ge moet ondertussen toch wel weten dat je mijn post altijd met een knipoog moet nemen ;)

Overtreed ik nu niet de topicregels door op mijn eigen persoon te spelen? :+

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:11:
[...]

Jammer maar een best bedrag voor een speler die nu al een paar keer geblesseerd is geweest.
Denk dat Feyenoord heel blij mag zijn met dat bedrag. Wat dat betreft gefeliciteerd Feyenoord. Goede deal.

Wie er nu als spits moet staan... Ik zou wel een fysieke spits er neerzetten en eventueel kopen.
Ueda is dat niet.

En Bijlow... Beste keeper... Als hij fit is. Wat dat betreft zou je hem een half contract moeten geven.
35 miljoen inclusief bonussen is niet veel en eigenlijk een slechte deal waar alleen hij en AC Milan beter van is geworden. Hij is maar 1x een aantal maanden uit de roulatie geweest verder alles gespeeld??

De Italianen kennnende gaan ze betalen over 100000 termijnen en alles te laat e.d. dus er is geen geld voor een nieuwe spits. En dat is maar goed ook, er is toch niks goed te koop nu en met de spelers die we hebben moet je Ajax makkelijk kunnen verslaan Zondag.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:31:
[...]

35 miljoen inclusief bonussen is niet veel en eigenlijk een slechte deal waar alleen hij en AC Milan beter van is geworden. Hij is maar 1x een aantal maanden uit de roulatie geweest verder alles gespeeld??

De Italianen kennnende gaan ze betalen over 100000 termijnen en alles te laat e.d. dus er is geen geld voor een nieuwe spits. En dat is maar goed ook, er is toch niks goed te koop nu en met de spelers die we hebben moet je Ajax makkelijk kunnen verslaan Zondag.
Net zoals vorig jaar in de Kuip het geval was? >:)

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-01 13:19
Henderson niet transfervrij naar Monaco maar voor 2 miljoen.

Volgens lequipe. Speelt morgen niet meer mee

• D-e-n
Verwijderd schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:31:
[...]
met de spelers die we hebben moet je Ajax makkelijk kunnen verslaan Zondag.
Ik vind dat Feyenoord betere spelers heeft dan Ajax maar ten eerste traint de ploeg kennelijk zodanig dat de spelers bij elke scheet geblesseerd raken en ten tweede is de organisatie zo labiel dat de ploeg bij één blessure al van de leg raakt.

Het is van dag één al hetzelfde. Op het moment dat iedereen fit is wijst de beste elf zich vanzelf uit en dan blijkt dat ze prima kunnen ballen. Maar op het moment dat er van het rijtje Read/Lotomba, Hancko, Trauner, Timber, Hwang, Moussa, Paixao, Gimenez ook eentje niet bij is dondert het hele elftal als een kaartenhuis in elkaar. Uitzonderingen waren Bayern thuis en PSV voor de JC schaal maar toen konden we de bus parkeren. En dan komen natuurlijk de clichés als "ja, maar de bank is minder" maar dit soort instabiliteit heeft geen reet met de kwaliteit van de bank te maken maar alles met de organisatie van het elftal en de manier waarop dit is ingespeeld. Bijvoorbeeld Beelen functioneerde vorig jaar prima als vervanger van Trauner.

Dus kijk naar de afwezigen en je weet wat er morgen gaat gebeuren.

Verwijderd

JanW schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:35:
[...]

Net zoals vorig jaar in de Kuip het geval was? >:)
Yeah die 6-0 >:)

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:24
Ik blijf het waardeloos vinden die winter transfers. clubs zijn vaak de dupe van de grote kapitaal krachtige competities.

• D-e-n
Joostje123 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:39:

Ik kan dat nog nergens vinden. Wel dat hij weer zou zeuren om een transfer

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:10
Fijn dat de Klassieker bij dezen ook is onthoofd.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-01 18:38

Strik erom en opzouten. Met z’n ik wil alles geven voor deze club, ik wil ze helpen. Maar zodra er een belastingparadijs voorbij komt meteen een vertrek forceren.

Hoop dan wel dat bijv Regeer voldoet op het middenveld, van den Boomen is drama op die positie..

• toolkist
  • Niet online
Het is ook gewoon hypocriet, dezelfde mensen die er geen punt van maakte dat Noppert het alleen in de Eredivisie liet zien en die er een enorm punt van maakte toen Bijlow het nog niet in de CL had laten zien hebben het nu ineens over de PL terwijl ze duidelijk die keepers daar zelden zien spelen.
Aangezien je het overduidelijk over mij hebt mag je dat ook best gewoon zeggen hoor. Maar zorg dan wel dat je claims kloppen.

Ik ben GEEN fan van Noppert, nooit geweest en heb het vaak genoeg bullshit genoemd dat hij überhaupt voor Oranje overwogen werd. Drama keeper, pure hype geweest, meer is het niet.
En je hebt ook duidelijk geen enkel idee hoeveel wedstrijden van de PL ik kijk. Hint: ik kijk vele malen meer PL dan Eredivisie.
Wat jij blijkbaar ook doet (???) aangezien jij zo zeker bent dat Bijlow wel beter is dan Verbruggen en Flekken...

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:03:
35 miljoen, maar ja, wie ga je daarvoor halen?
Veel te weinig voor een speler die zoveel scoort, en geen idee waarom Feyenoord met zo'n bedrag akkoord gaat als je leest dat Ajax ook 35m incl bonussen vraagt voor Brobbey. Voor Gimenez had je minimaal 15m meer moeten krijgen.

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2025
toolkist schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:11:
[...]

Veel te weinig voor een speler die zoveel scoort, en geen idee waarom Feyenoord met zo'n bedrag akkoord gaat als je leest dat Ajax ook 35m incl bonussen vraagt voor Brobbey. Voor Gimenez had je minimaal 15m meer moeten krijgen.
In het buitenland is Feyenoord gewoon een veel kleinere club dan Ajax. Dat nadeel hebben andere Eredivisie teams nou één keer. Het is veel moeilijker om jouw beste speler voor veel geld te verkopen wanneer je als club wat onbekender bent.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:03
toolkist schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:11:
[...]

Feyenoord verkoopt nou eenmaal voor lagere bedragen dan Ajax. Onder Slot zijn de bedragen al flink verhoogd, maar we zitten nog niet op het niveau van PSV en Ajax.
En zoals de zaken nu gaan, denk ik dat we voorlopig de toppunt al bereikt hebben.

• toolkist
  • Niet online
Dingdong schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:16:
[...]

In het buitenland is Feyenoord gewoon een veel kleinere club dan Ajax. Dat nadeel hebben andere Eredivisie teams nou één keer. Het is veel moeilijker om jouw beste speler voor veel geld te verkopen wanneer je als club wat onbekender bent.
Dat kan best, maar je hoeft toch alleen maar naar z'n prestaties in de CL te kijken?
En zeker als je het dan vergelijkt met andere transfers van Feyenoord, maar 3m meer dan Wieffer? Over het algemeen zijn scorende spitsen toch heel wat duurder. Het kan natuurlijk met afspraken met Gimenez te maken hebben, maar anders snap ik het gewoon niet. Je dondert je laatste kans op de 2e plek hiermee gewoon weg en je krijgt er niet eens een premium op de normale transfersom voor.

• OMX2000
  • Laatst online: 23-01 22:31

OMX2000

By any means necessary...

Russel88 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:17:
[...]

Feyenoord verkoopt nou eenmaal voor lagere bedragen dan Ajax. Onder Slot zijn de bedragen al flink verhoogd, maar we zitten nog niet op het niveau van PSV en Ajax.
En zoals de zaken nu gaan, denk ik dat we voorlopig de toppunt al bereikt hebben.
Ik denk dat hier ook nog onderlinge afspraken tussen Gimenez en Feyenoord speelden. Feyenoord had zeker meer kunnen vragen en krijgen voor Gimenez, maar het kan zo maar zijn dat er meer speelde.

Achteraf had ik liever gehad dat ie naar Forrest was gegaan. Dan kon je daarop instellen, had je ook niet 2e gestaan maar was je bezig met bouwen. Nu doe je een enorme stap achteruit op een moment dat je nog hoop denkt te hebben om 2e te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door OMX2000 op 01-02-2025 12:30 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• D-e-n
Dingdong schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:16:
[...]

We hebben hier met een miljoenen business te maken en dan worden de bedragen bepaald op basis van emotie: het is eigenlijk te stompzinnig voor woorden

• D-e-n
OMX2000 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:28:
[...]

maar was je bezig met bouwen
Bouwen? Het hele seizoen is juist naar de kloten gegaan omdat we het idee is ontstaan dat er iets nieuws gebouwd moest worden. Het door Slot en Arnesen neergelegde fundament was prima. Natuurlijk waren er personele wisselingen maar dat hoort erbij. Zo is de eredivisie. Maar het is niet dat het hele elftal verkocht is want Trauner, Hancko, Timber, Stengs/Milambo, Gimenez, Paixao waren er nog gewoon he. Dan doe je niet mee voor de titel (alhoewel PSV inmiddels ook wat problemen heeft) maar had je nog altijd tweede kunnen worden.

• Russel88
D-e-n schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:46:
[...]

Bouwen? Het hele seizoen is juist naar de kloten gegaan omdat we het idee is ontstaan dat er iets nieuws gebouwd moest worden. Het door Slot en Arnesen neergelegde fundament was prima. Natuurlijk waren er personele wisselingen maar dat hoort erbij. Zo is de eredivisie. Maar het is niet dat het hele elftal verkocht is want Trauner, Hancko, Timber, Stengs/Milambo, Gimenez, Paixao waren er nog gewoon he. Dan doe je niet mee voor de titel (alhoewel PSV inmiddels ook wat problemen heeft) maar had je nog altijd tweede kunnen worden.
Dit heeft niks met Gimenez te maken. Maar puur met het feit dat Priske eigenwijs is en z’n eigen speelstijl wilt hanteren.
Prima dat hij dat wilt, maar Feyenoord had hem nooit moeten aanstellen. Blijkbaar wisten we alles van die man, behalve hoe hij wilde spelen.

• D-e-n
Russel88 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:51:
[...]

Dit heeft niks met Gimenez te maken. Maar puur met het feit dat Priske eigenwijs is en z’n eigen speelstijl wilt hanteren.
Prima dat hij dat wilt, maar Feyenoord had hem nooit moeten aanstellen. Blijkbaar wisten we alles van die man, behalve hoe hij wilde spelen.
Priske is natuurlijk een belangrijk onderdeel van het punt dat ik probeer te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 01-02-2025 12:54 ]

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:30

gws24

Thinking is hard!

Op L'Equipe staat hier helemaal niks over.

Even in zijn algemeen en niet specifiek naar jou: alles wat op sites als voetbalprimeur/voetbalzone etc staat met een grote korrel zout nemen want dat zijn clickfarms, geen journalistieke sport media.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-01 21:50

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hoe kun je je topscorer midden in het seizoen met een nog lang lopend contract laten gaan voor significant minder dan de aangegeven 40 miljoen wat het minimum was voordat hij er weer goals inprikte in de CL.

35 inclusief bonussen is imho echt mesjogge, zeker gezien de situatie van Feyenoord nu met de wedstrijden die eraan komen en naar een Italiaanse club die notoir zijn in het laat of niet betalen.

Maarja nu moeten Ueda en Carranza opstaan en we hebben hem van de zomer al niet verloren moet dan maar gezegd worden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:46:
[...]

Ik ben het met je eens dat de aanstelling van Priske gewoon een fout was en een belediging richting Slot. Die zelf in een vergelijkbare situatie kwam als Priske, echter die is wel gaan bellen met zijn voorganger. Die geeft je nooit het gevoel dat alles hem maar overkomt en zorgt dat hij in control is. Dat idee heeft Priske nooit gegeven.

Hij heeft ook geen oplossing voor de grilligheid. Geniaal tegen Bayern, totale fail partij tegen Lille. Je weet echt niet wat je kunt verwachten.

Maar wat ik bedoel is dat wanneer je Gimenez begin van het jaar verkocht had, je eigenlijk de verwachtingen verlaagd en onder minder druk kon bouwen.

• D-e-n
OMX2000 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:11:
[...]

Maar wat ik bedoel is dat wanneer je Gimenez begin van het jaar verkocht had, je eigenlijk de verwachtingen verlaagd en onder minder druk kon bouwen.
Tot welk niveau had je ze willen verlagen? Gezien de staat van Ajax had een plek bij de eerste twee nog steeds het doel moeten zijn. Met de CL miljoenen had je een belangrijke slag kunnen slaan in het verder bouwen aan een stabiele club die elk jaar meedoet voor de bovenste plaatsen. Dan had je de erfenis van Slot daadwerkelijk voor de lange termijn benut.

Ik proef her en der veel te veel de houding "Slot is weg dus we gaan weer op de oude voet verder". Alsof er geen keuze was om dat te vermijden.

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:38:
[...]

Tot welk niveau had je ze willen verlagen? Gezien de staat van Ajax had een plek bij de eerste twee nog steeds het doel moeten zijn. Met de CL miljoenen had je een belangrijke slag kunnen slaan in het verder bouwen aan een stabiele club die elk jaar meedoet voor de bovenste plaatsen. Dan had je de erfenis van Slot daadwerkelijk voor de lange termijn benut.

Ik proef her en der veel te veel de houding "Slot is weg dus we gaan weer op de oude voet verder". Alsof er geen keuze was om dat te vermijden.
Nee dat is niet wat ik predik. Ik baal ervan dat DtK zo eigenwijs is om Priske aan te stellen en daarmee de ontwikkeling van Feyenoord op het spel heeft gezet. Daarnaast had een echt TD erop gewezen dat we vasthouden aan het 433 systeem en eventueel vanuit daar variaties uitproberen.

Anywayz. Eind van dit seizoen Priske eruit. En op zoek naar een fatsoenlijke trainer, en de selectie weer kritisch onder de loep nemen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Feyenoord heeft met 35 mil echt het maximale uit deze transfer gehaald. Gewoon een heel mooi bedrag voor alle partijen.

Feyenoord moet sowieso blij zijn dat Gimenez zijn vorm heeft teruggevonden na de vorige blessure. Voor hetzelfde geld had je een jorgenson verhaal gehad.

Zero.

Verwijderd

toolkist schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:24:
Dat kan best, maar je hoeft toch alleen maar naar z'n prestaties in de CL te kijken?
En zeker als je het dan vergelijkt met andere transfers van Feyenoord, maar 3m meer dan Wieffer? Over het algemeen zijn scorende spitsen toch heel wat duurder. Het kan natuurlijk met afspraken met Gimenez te maken hebben, maar anders snap ik het gewoon niet. Je dondert je laatste kans op de 2e plek hiermee gewoon weg en je krijgt er niet eens een premium op de normale transfersom voor.
Zou het kunnen dat er in de transfer van Wieffer een premium zat?

Buiten de PL, de Spaanse top 3, PSG, Bayern en Juve worden er niet zo veel transfers boven de 30 miljoen gedaan.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01 23:53
Pelox schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:50:
Feyenoord heeft met 35 mil echt het maximale uit deze transfer gehaald. Gewoon een heel mooi bedrag voor alle partijen.

Feyenoord moet sowieso blij zijn dat Gimenez zijn vorm heeft teruggevonden na de vorige blessure. Voor hetzelfde geld had je een jorgenson verhaal gehad.
Denk ook dat ze m daarom toch voor een wat te laag bedrag in de winter laten gaan.

bang voor een Jorgensen 2.0

• D-e-n
LZ86 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:10:
[...]

Denk ook dat ze m daarom toch voor een wat te laag bedrag in de winter laten gaan.

bang voor een Jorgensen 2.0
Angst is een slechte raadgever ;)

Jorgensen was toch een heel ander verhaal. Die was volgens mij niet zo jong meer, had in hele andere systemen gespeeld en viel toevallig precies in het pulletje bij het elftal van van Bronckhorst. Vervolgens ging hij kwakkelen met blessures en kwam hij in het buitenland ook nooit meer in de Nederlandse situatie terecht. Gimenez is meer het verhaal van de jong gescoute speler die ook dips heeft gehad, mede ook omdat hij geen rust kreeg vanwege interlands.

Los daarvan is vooral de timing natuurlijk superkut en daar had best een bonus op gemogen.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:30

gws24

Thinking is hard!

Verwijderd schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:01:
[...]

Buiten de PL, de Spaanse top 3, PSG, Bayern en Juve worden er niet zo veel transfers boven de 30 miljoen gedaan.
Dat maar ook dat Wieffer nog een langere contractduur had bij zijn transfer. Zowel hij als Gimenez hadden een contract tot medio 2027 vziw.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Tristan Wins
  • Niet online

[...]

Het is zo doorzichtig dat het sneu wordt, We gaan niet ip de man spelen waarop je reageert praat alles recht wat krom is. Bijlow beste keeper, man, dat water van de Maas is vervuilender dan ik dacht😂

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 01-02-2025 18:31 ]

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:01:
[...]

Die premiums worden in de winterstop betaald niet einde seizoen. Juist omdat veel clubs hun spelers niet halverwege het seizoen kwijt willen raken.
gws24 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:35:
[...]
Dat maar ook dat Wieffer nog een langere contractduur had bij zijn transfer. Zowel hij als Gimenez hadden een contract tot medio 2027 vziw.
Allebei lang, dus lijkt me sterk dat dat van invloed is. Tis meer een kort contract wat de prijs drukt, dan dat 3-4-5 jaar de prijs per jaar verhoogt.

• Quad

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:59:
Fijn dat de Klassieker bij dezen ook is onthoofd.
De hele klassieker is omgeven door randzaken. Gewoon jammer dat het niet over 3 weken plaats vindt.

nggyu nglyd

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:14
Wordt het dan morgen een hele open wedstrijd (want de analyses van de speelwijze van de tegenstander kunnen dr best naast zitten), of wordt het een zaadpot omdat bij allebei de aanvalslinie en verdediging gehavend zijn?

• Maarten_E
Quad schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:55:
[...]

De hele klassieker is omgeven door randzaken. Gewoon jammer dat het niet over 3 weken plaats vindt.
Inderdaad. Nu heb je het idee dat bij beide teams het hoofd er niet bij is en de halve selectie mist. Man man man, lekker gedaan door de KNVB ook. Planning slaat nergens op. Ook gezien zowel Feyenoord als Ajax geen vervanging lijken te gaan halen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Niet online
Dus.. ondertussen krijgt Verbruggen er 7 om de oren en is ie bij minimaal 2 goals er zelf (mede) schuldig aan.. typisch :X

• Quad

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:29:
[...]

Inderdaad. Nu heb je het idee dat bij beide teams het hoofd er niet bij is en de halve selectie mist. Man man man, lekker gedaan door de KNVB ook. Planning slaat nergens op. Ook gezien zowel Feyenoord als Ajax geen vervanging lijken te gaan halen.
Voor de wedstrijd lukt dat sowieso niet, had een speler gisteren voor 12 uur in de middag ingeschreven moeten worden. Edvardsen is ook niet op tijd gehaald dus Ajax zal moeten improviseren op links.

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:29:
[...]

ik hoop dat Ajax vd Boomen nog weet te lozen, maar het blijft erg stil wat hem betreft :(

• Gonadan

Gonadan

(jarig!)
Het zijn gewoon 2 verschillende dingen. Je moet het spel wat iemand op het veld laten zien niet afkraken puur omdat hij er vaak niet bij is.

Afkraken? Wie zie jij zijn spel afkraken? Hij speelde nu weer goed inderdaad, bovengemiddeld de laatste wedstrijden. Maar laten we eerlijk zijn, het is ook weer niet zo dat hij altijd dat niveau heeft als hij wel speelt.
Hij kán een hele goede keeper zijn, maar is dat te vaak niet. En zelfs als je zijn blessures negeert maakt hem dat niet alsnog de beste Nederlander.
Van Persie zn kwaliteit bij Feyenoord stond ook niet ter discussie ondanks dat hij slechts af en toe mee deed, en zelden meer dan 20 minuten. Robben was ook zelden fit, maar niemand trok dat door naar zijn prestaties op het veld.
Buiten dat beiden een stuk minder lang geblesseerd waren zijn ze wel van een heel ander niveau. Als je Bijlow serieus met die twee wilt vergelijken dan zit je echt in een heel andere realiteit.

Er is niemand die flauw loopt te doen nu Pepi (of een andere speler) geblesseerd is, of zijn prestaties op het veld begint te bashen. Nee, dan hebben we vooral empathie voor het persoonlijk leed en discussie over wat het voetbal technisch betekent, wie hem gaat vervangen etc.
Er is ook niemand die continu blijft roepen dat Pepi de beste is, en Pepi heeft ook niet een dergelijke historie.

En het klopt dat je minder hoort als het wel goed gaat, dat is altijd zo. Wellicht flauw maar het publiek reageert nu eenmaal meer op uitzonderlijke zaken.
Dus iemand gewoon goed speelt dan hoor je niets, speelt iemand écht goed dan hoor je een beetje wat, speelt iemand slecht dan hoor je heel veel en is iemand alweer geblesseerd dan hoor je iedereen.
Inderdaad niet erg sympathiek allemaal, maar gezien de populariteit van tv programma's en journalisten is dat blijkbaar toch de stijl waar het grote publiek van houdt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

(jarig!)
toolkist schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:31:
[...]

ik hoop dat Ajax vd Boomen nog weet te lozen, maar het blijft erg stil wat hem betreft :(
Tja. Helaas een aantal die niet goed genoeg zijn om veel interesse te hebben en die te er te warmpjes bijv zitten om zelf op avontuur te willen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

OMX2000 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 13:47:
[...]

Nee dat is niet wat ik predik. Ik baal ervan dat DtK zo eigenwijs is om Priske aan te stellen en daarmee de ontwikkeling van Feyenoord op het spel heeft gezet. Daarnaast had een echt TD erop gewezen dat we vasthouden aan het 433 systeem en eventueel vanuit daar variaties uitproberen.

Anywayz. Eind van dit seizoen Priske eruit. En op zoek naar een fatsoenlijke trainer, en de selectie weer kritisch onder de loep nemen.
Wanneer we er morgen in de Arena met 5-0 af gaan, dan is Priske morgen al niet meer houdbaar. Kunnen ze met de centen van Gimenez mooi de afkoopsom van Priske betalen.

• Agent47

Agent47

Feyenoord komt morgen erg slecht voor de dag. Denk oprecht 4-0.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:12
Agent47 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:41:
Feyenoord heeft na deze week nog wat recht te zetten, dus die zullen echt wel gemotiveerd zijn

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:13
Met de transfer van Santi voor een vrij lage som en de blessure van Bijlow is dit (en morgen waarschijnlijk ook) weer typisch zo'n dag dat ik denk "waarom is Feyenoord in godsnaam m'n hobby en niet iets wat een stuk minder frusterend is zoals naar de bioscoop gaan of modeltreinen bouwen ofzo".

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik hoop met je mee 8)
Durf jij het aan om die 4-0 ook in te vullen in de poule?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gynnad schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:43:
[...]

Feyenoord heeft na deze week nog wat recht te zetten, dus die zullen echt wel gemotiveerd zijn
Hoezo? Ze hebben vier keer gescoord tegen Lille :+

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-01 11:52
Vld1989 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:59:
Met de transfer van Santi voor een vrij lage som en de blessure van Bijlow is dit (en morgen waarschijnlijk ook) weer typisch zo'n dag dat ik denk "waarom is Feyenoord in godsnaam m'n hobby en niet iets wat een stuk minder frusterend is zoals naar de bioscoop gaan of modeltreinen bouwen ofzo".
Het spijt me, maar ik vind dit altijd zo'n arrogante houding. Natuurlijk is het jammer dat je ploeg een jaar niet om de knikkers meedoet, maar je kan er als supporter van een topclub vanuit gaan dat je binnen 5 jaar wel weer meedoet om de knikkers. En een slecht jaar is dan een keertje 5e worden. Als supporter van Vitesse kan ik daar dan toch niet heel erg veel medelijden hebben (ondanks dat Vitesse het helemaal aan zichzelf te danken heeft). Elke club buiten de top 3 heeft enorm veel diepere dalen en kan bij een slecht jaar gewoon degraderen.

• Agent47

Agent47

Superkiwi schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:14:
[...]

Ik hoop met je mee 8)
Durf jij het aan om die 4-0 ook in te vullen in de poule?
Heb oprecht 3-1 in de poule.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ParaDroid2 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:40:
[...]

Het spijt me, maar ik vind dit altijd zo'n arrogante houding.
Het heeft niet zozeer met arrogantie te maken maar met het feit dat topclubs nu eenmaal altijd mee zouden moeten doen om de prijzen. Dat is niet alleen in het voetbal zo; in de Formule 1 bijvoorbeeld wordt van de grote teams (Red Bull, Ferrari, Mercedes) hetzelfde verwacht. Als het dan even niet zo loopt zoals verwacht kan het, óók als fan van een grote club of team, best frustrerend zijn om fan te zijn van die club of dat team.

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqYy_h9vz9PLPMSoYWp5m1bAf0c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/amM6PloiLtQZ82svDiODQpOG.jpg?f=fotoalbum_large

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• D-e-n
Superkiwi schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:53:
[...]

Het heeft niet zozeer met arrogantie te maken maar met het feit dat topclubs nu eenmaal altijd mee zouden moeten doen om de prijzen. Dat is niet alleen in het voetbal zo; in de Formule 1 bijvoorbeeld wordt van de grote teams (Red Bull, Ferrari, Mercedes) hetzelfde verwacht. Als het dan even niet zo loopt zoals verwacht kan het, óók als fan van een grote club of team, best frustrerend zijn om fan te zijn van die club of dat team.
En daar komt bij: Feyenoord had van de zomer een briljante uitgangspositie om in elk geval voor die tweede plek te gaan. Gimenez was er nog, Timber, Trauner en Hancko ook. Er stond gewoon nog een geraamte. Die uitgangspositie is door Priske en Te Kloese verkloot. Dat is extra zuur als supporter. De val had niet zo groot hoeven zijn, een beetje net zoals er bij Ajax na de successen fouten zijn gemaakt.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

D-e-n schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:15:
[...]
En daar komt bij: Feyenoord had van de zomer een briljante uitgangspositie om in elk geval voor die tweede plek te gaan. Gimenez was er nog, Timber, Trauner en Hancko ook.
Eens. Daarom had ik jullie ook met grote zekerheid op die tweede plek gezet; er stond gewoon een heel goed team.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2025 19:21 ]

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:49:
[...]

Heb oprecht 3-1 in de poule.
Jij enorme @Typhone :D

• Quad

Quad

Doof

Wat een geweldige goal van PEC voor de 2-0!

nggyu nglyd

• Russel88
D-e-n schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:15:
[...]

En daar komt bij: Feyenoord had van de zomer een briljante uitgangspositie om in elk geval voor die tweede plek te gaan. Gimenez was er nog, Timber, Trauner en Hancko ook. Er stond gewoon nog een geraamte. Die uitgangspositie is door Priske en Te Kloese verkloot. Dat is extra zuur als supporter. De val had niet zo groot hoeven zijn, een beetje net zoals er bij Ajax na de successen fouten zijn gemaakt.
Grote vraag is of Te Kloese z’n fout gaat herstellen.
Als hij Priske voor de groep laat staan, dan is het gewoon voorbij. Dan koesteren we de periode van Slot en glijden we weer langzaam af naar het niveau van pre Slot. Echt ongelofelijk hoe ze dit verkloot hebben. Hoofd schuldige is Te Kloese en het trieste is dat hij nog steeds td wilt spelen. Hij vergaart gewoon extra mensen om zich heen, zodat hij voetbal manager kan spelen met onze club.

• Quad

Quad

Doof

De 2-1 van FC Utrecht is ook nominatie goal van de speelronde. Beauty diagonaal in de kruising.

Inmiddels al weer 2-2, affluiten graag.

nggyu nglyd

• carpebios
Quad schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:06:
De 2-1 van FC Utrecht is ook nominatie goal van de speelronde. Beauty diagonaal in de kruising.

Inmiddels al weer 2-2, affluiten graag.
Nee nee, Utrecht moet er nog 1 maken!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:15:
[...]

Nee nee, Utrecht moet er nog 1 maken!
Ouch.

nggyu nglyd

• carpebios
Daar gaan de punten.

• Quad

Quad

Doof

Deze stand is 0 punten voor mij, tenzij Utrecht er nog één maakt. Dus nu hoop ik met je mee. :+

nggyu nglyd

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:13
ParaDroid2 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:40:
[...]

Het spijt me, maar ik vind dit altijd zo'n arrogante houding. Natuurlijk is het jammer dat je ploeg een jaar niet om de knikkers meedoet, maar je kan er als supporter van een topclub vanuit gaan dat je binnen 5 jaar wel weer meedoet om de knikkers. En een slecht jaar is dan een keertje 5e worden. Als supporter van Vitesse kan ik daar dan toch niet heel erg veel medelijden hebben (ondanks dat Vitesse het helemaal aan zichzelf te danken heeft). Elke club buiten de top 3 heeft enorm veel diepere dalen en kan bij een slecht jaar gewoon degraderen.
Niet zo serieus nemen joh, is toch gewoon een grapje. Ik ga al meer dan 20 jaar naar Feyenoord, dus ik ben zeer bekend met wanbeleid, slechte jaren en absoluut niet binnen 5 jaar er weer bovenop zijn. Tijdens Slot denk je dan eindelijk dat het allemaal de goede kant op begint te gaan, maar uiteindelijk gaat het toch weer zoals we gewend zijn. Dan mag je daar toch gewoon een onschuldig grapje over maken.

• carpebios
Quad schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:18:
[...]

Deze stand is 0 punten voor mij, tenzij Utrecht er nog één maakt. Dus nu hoop ik met je mee. :+
Bam, nog 1x!

• Maarten_E
Gelukkig, een oplossing voor de Gimenez transfer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9oANNECUjV4pn46wcjvJWtQ5Jo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IKTZzEoKbnvMJpIWObJOmXCK.jpg?f=fotoalbum_large

• Gonadan

Gonadan

(jarig!)
Zal ik ook maar een voorgevoel delen dan? Er wordt nu zoveel gedaan alsof Feyenoord geen kans meer heeft maar alsof alles bij Ajax koek en ei is.
Ik denk dat Feyenoord minder afhankelijk is van Gimemez dan de Ajax dat is van een Godts en Akpom bijvoorbeeld.
Hoe meer mensen gaan denken dat Ajax wel wint hoe meer ik het gevoel krijg dat Feyenoord hem gewoon pakt. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• carpebios
Ajax gaat dit gewoon winnen, die winnen namelijk alles.

• Tristan Wins
  • Niet online
Vld1989 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:59:
Wie is Santi?

• Quad

Quad

Doof

Santiago Gimenez.

nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maarten_E schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:36:
Gelukkig, een oplossing voor de Gimenez transfer:

[Afbeelding]
Pleister op de wond :+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:38:
Ajax gaat dit gewoon winnen, die winnen namelijk alles.
Daar heb je gelijk in 8)
Behalve van NAC, Go ahead, Twente, Utrecht en AZ. Maar verder alles.

• carpebios
Superkiwi schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:55:
[...]

Daar heb je gelijk in 8)
Behalve van NAC, Go ahead, Twente, Utrecht en AZ. Maar verder alles.
Nu noem je wel wat ploegen op ook he!

• Gonadan

Gonadan

(jarig!)
RFS :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Sorry, geen actieve herinnering aan.

• carpebios
Schiet dan toch gewoon, ipv dat geknutsel.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:50
Dit wordt weer een gevalletje 70% de bal, weinig kansen en NEC schiet er vast 2 in.

• carpebios
tiswat schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:14:
Dit wordt weer een gevalletje 70% de bal, weinig kansen en NEC schiet er vast 2 in.
Die gedachten heb ik ook.

Pagina: 1 ... 171 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken