Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat mij betreft verhuur je Weghorst, geen restwaarde, gaat gegarandeerd een keertje morren en biedt voetballend maar weinig.Terranova schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 16:23:
Kroes zal Farioli wel verhuren, net zoals ie ook met Akpom gaat doen.
JINX! MuhahahahaMaarten_E schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 20:12:
Hmm, dit gaat een wedstrijd tussen de lamme en de blinde worden, en dan spelen Lammers en Blind niet eens in deze teams. *duikt weg*
Liverpool hoeft niet, PSV kan niet beter met deze blessures en rust van sterkhouders. 1-4 voor Liverpool denk ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik hoop van niet. Maar wie er daarna gaat komen is mij een raadseltoolkist schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 16:05:
Gewoon Hendo houden en geen Rosario halen, eerst maar eens zien of Farioli blijft in de zomer.
Als de transferperiode die kant op gaat met nog heel veel meer verzwakken in plaats van versterken dan gaat dat wel iets doen met mijn motivatie om nog te kijken.
Dat is wel zuur.carpebios schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 17:42:
Pepi heeft een knieblessure.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een aderlating zou dat zijn zeg. Enige die zo'n rol direct zou kunnen opvangen is Tadic denk ik? Maar die draait wel lekker in Turkije.
Tadic op 6 en terug zakken als 5e verdediger?Trishul schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:46:
Pff zonder Henderson wordt die 2e plek behouden wel heel lastig. Is niet de snelste, maar nog altijd fit, fel en een aanjager. Houdt het team scherp.
Wat een aderlating zou dat zijn zeg. Enige die zo'n rol direct zou kunnen opvangen is Tadic denk ik? Maar die draait wel lekker in Turkije.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hopen dat Fitz-Jim zich vandaag wel weer kan motiveren.Gynnad schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:49:
[Afbeelding]
Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
West Ham had geen geld toch ivm financial fair play?Quad schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:58:
Brobbey basis, deal met West Ham gaat dan niet door zeker? Of was het enkel een nietszeggend gerucht?
Akpom gaat mogelijk ook weg, dan blijft Brobbey lijkt het.
Waarschijnlijk is dat een betere optie ook.
Nu hopen dat Ajax mij postief gaat verrassen en een ddwtje (DoorDeWeekje) Beugelfles op het balkon gaat smaken
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik dacht misschien als spits of valse 9. Als ze dan toch Brobbey en Akpom in de etalage zetten...Gonadan schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:56:
[...]
Tadic op 6 en terug zakken als 5e verdediger?
Regeren is vooruitschuiven
Tegen die tijd is Postecoglu van Spurs beschikbaar. Staat bekend om aanvallend voetbal a la Bosz (oftewel, z'n instelling is: verdedigen is voor mietjes). Die zou ik echt graag bij Ajax zien.Typhone schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:36:
[...]
Ik hoop van niet. Maar wie er daarna gaat komen is mij een raadsel. Hopelijk krijgt ie het voor mekaar directe CL plaatsing te fixen.
Succes, veel plezier en hopelijk een leuke pot met bijbehorend resultaatT-MOB schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:16:
Zo, op naar de Grolsch Veste. Mooi potje alles of niets met twee ploegen die moeten
Denk dat je dat niet meer moet willen. De herinnering is mooi.Trishul schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:10:
[...]
Ik dacht misschien als spits of valse 9. Als ze dan toch Brobbey en Akpom in de etalage zetten...
En hij gaat het gat van een Henderson dus niet kunnen vullen. Want met verdedigende organisatie inruilen voor aanval zet je het achterin weer meer open.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar ondertussen bieden ze wel op Pepi die echt niet goedkoper gaat zijnTyphone schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:04:
[...]
West Ham had geen geld toch ivm financial fair play?
Die gaan uiteindelijk 'gewoon' een spits uit de PL (Ferguson van Brighton) huren.
En anders mag ie morgen nog naar Jong Ajax.Gonadan schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:57:
[...]
Hopen dat Fitz-Jim zich vandaag wel weer kan motiveren.
99,9% kwalificatie voor de playoffs, 0% kans voor de 1e 8 dus wat mij betreft lekker rustig aan doen en spelers sparen voor zondag. Veel belangrijker.carpebios schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 19:45:
Ajax heeft een 99,99% kans om door te gaan tegen small club Galatasaray. Dat is mooi kijken
Levert dat niet een smak met geld op?toolkist schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:37:
[...]
99,9% kwalificatie voor de playoffs, 0% kans voor de 1e 8 dus wat mij betreft lekker rustig aan doen en spelers sparen voor zondag. Veel belangrijker.
[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 30-01-2025 20:38 ]
In de EL valt dat wel mee, 450k ofzo. Nog steeds veel geld natuurlijk maar ik denk dat Feyenoord definitief af laten haken voor P2 belangrijker is.
Alleen heeft Ajax ook 0 creatieve middenvelders. Dus hij heeft op zich wel een punt.Pompi schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:38:
Een Sneijder die net zegt dat hij niet begrijpt dat Ajax nog een linksvoor wil kopen en liever heeft dat ze in middenvelder investeren, maar daarna klaagt dat er niet genoeg gescoord wordt.... Ja nu snap ik wel dat hij niet door de coach/trainer cursus kwam, als je de tegenstelling van je statements niet kan zien en niet ziet dat Ajax al te veel middenvelders heeft en niet genoeg aanvallers
Ja dat snap ik wel, dat startgeld is veel meer natuurlijk voor de CL.toolkist schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:47:
[...]
In de EL valt dat wel mee, 450k ofzo. Nog steeds veel geld natuurlijk maar ik denk dat Feyenoord definitief af laten haken voor P2 belangrijker is.
Destijds was al duidelijk dat Henderson vooral kwam vanwege belastingtechnische redenen. Dus enige loyaliteit lag niet voor de hand.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
In de zomer is ie vervangbaar ja. Voor nu hebben we geen alternatieven, zeker niet nu Mannsverk ook al verhuurd is. Alleen de gedachte al aan vd Boomen elke wedstrijd op 6, brrrrMr.Jappe schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 20:49:
Wordt de rol van Henderson niet iets te groot gemaakt? Hij is zeker in dit Ajax een toegevoegde waarde, en wat ervaring bij een selectie die nog niet echt stabiel oogt, is zeker meegenomen. Maar ik vind het nou ook weer niet zo’n geweldenaar. In die zin, hij is vervangbaar. Alleen is het nadeel van de wintertransfer periode dat de vervangers niet voor het oprapen liggen.
Destijds was al duidelijk dat Henderson vooral kwam vanwege belastingtechnische redenen. Dus enige loyaliteit lag niet voor de hand.
Volgens mij traint Farioli te hard
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Liever nu dan over een week. Nu kunnen ze nog acterenGynnad schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:09:
Gvd, dat meen je toch niet
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hebben we niet juist allemaal zo'n hekel aan het acteerwerk in het voetbal?toolkist schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:10:
[...]
Liever nu dan over een week. Nu kunnen ze nog acteren
handelen
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Als hij ook nog kon scoren speelde hij al lang niet meer bij Twente
Jazeker, net als aan tijdrekken. Totdat onze clubs in Europa spelen, dan is de tendens vaak dat we die spelletjes juist meer moeten (mee)spelen.Koppensneller schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:12:
[...]
Hebben we niet juist allemaal zo'n hekel aan het acteerwerk in het voetbal?
Dat hij nu scoort is een meevaller, maar hij is dramatisch.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Zero.
Ajax voor, AZ achter
Fitz Jim is nog altijd slechterMalfunctions schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:22:
Ligt het aan mij of is Traore zo'n beetje de slechtste man op het veld? Hij vertraagt wanneer hij moet versnellen en komt geen man voorbij.
Misschien wel geïnstrueerd door de coach, want ik vond van Godts voordat hij er af moest dat hij het spel ook aardig vertraagdeMalfunctions schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:22:
Ligt het aan mij of is Traore zo'n beetje de slechtste man op het veld? Hij vertraagt wanneer hij moet versnellen en komt geen man voorbij.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Godts heeft de laatste tijd te vaak het idee dat ie zelf alles op moet en kan lossen, wat dus steeds niet het geval is.IkEetBijen schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:24:
[...]
Misschien wel geïnstrueerd door de coach, want ik vond van Godts voordat hij er af moest dat hij het spel ook aardig vertraagde
Was fijn geweest als Klaassen speelgerechtigd was geweest.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
"Hardenberg - in union we stand"
"Neede Radicale"
Dat imponeert zo'n tegenstander wel natuurlijk
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 30-01-2025 21:27 ]
De volgende ronde is hij erbij.Malfunctions schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:27:
[...]
Was fijn geweest als Klaassen speelgerechtigd was geweest.
nggyu nglyd
De bal wil er echt niet in, ongelooflijk wat een kansen..nocalimero schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:27:
Twente speelt wel een flink aantal kansen bij elkaar. Nu doordrukken!
En hoeveel Traoré's spelen er voetbal?!
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 30-01-2025 21:35 ]
Maarten_E schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:35:
Yikes, Ferencvaros op voorsprong.
En hoeveel Traoré's spelen er voetbal?!
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Ze kunnen niet meer rechtsreeks door en hwrs liggen ze er ook niet uit. Eigenlijk hebben ze weinig meer om voor te spelen denk ik.Quad schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:36:
Waarom speelt AZ met een B-elftal? Beetje zonde dit.
Ik hoop dat Twente wint
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 30-01-2025 21:40 ]
AZ kan nog wel bij de 1e 8 komen zeiden ze voor de wedstrijd.Harribo schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:39:
[...]
Ze kunnen niet meer rechtsreeks door en hwrs liggen ze er ook niet uit. Eigenlijk hebben ze weinig meer om voor te spelen denk ik.
Theoretisch wel zie ik nu. Maar de kans is heel klein.toolkist schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:39:
[...]
AZ kan nog wel bij de 1e 8 komen zeiden ze voor de wedstrijd.
Tuurlijk zeggen ze dat, ze kunnen moeilijk zeggen we geloven er eigenlijk niet in
nggyu nglyd
Als je 'Twee man' suggereerde dan kon je zien dat er gewoon correct ingegrepen werd.IkEetBijen schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:46:
Dat had wel een penalty voor Galatasaray mogen zijn toch? Of zag ik iets niet?
Ajax probeerd wel wat energie in de wedstrijd te leggen maar vergeet er meer uit te halen.
Nee joh, small club roepen ze zelf altijdSuperkiwi schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:44:
Ik had verwacht dat we er met klinkende cijfers af zouden gaan tegen de Turken maar dit gaat best goed eigenlijk
Maar kan nog veel veranderen op alle velden in de tweede helft.
Twente doet zichzelf echt tekort door die kansen te verprutsen
Oei, AZ loot ik liever niét tegen in bekertoernooien.Gynnad schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:50:
Als het zo blijft, dan loot Ajax in de volgende ronde AZ of Elfsborg
Zul je zien dat Twente een onwaarschijnlijke overwinning eruit sleept en dan dankzij AZ toch nog niet door is.
Realistischer verwacht ik echter dat Twente de gemiste kansen hard nodig had en zodoende maximaal gelijk gaat spelen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die bedoelde ik ja, net even terug gekeken maar er was inderdaad niet veel aan de handHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 21:48:
[...]
Als je 'Twee man' suggereerde dan kon je zien dat er gewoon correct ingegrepen werd.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 30-01-2025 22:15 ]
Ik denk dat dit ook de reden is dat er gezegd wordt dat Ajax een creatieve middenvelder nodig heeft. Voor de goals en het beter creëren van kansencheiron schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 22:13:
Net zo lang wachten totdat er 2 buitenspel lopen. Lekker Fitz-Jim
Edit: uh... Niet voor de goals
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 30-01-2025 22:17 ]
nggyu nglyd
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
2-0 Ajax!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/Q1wrgtaU8uZDpcWHn5FeKRLz.jpg?f=fotoalbum_large)