[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.407 views

Onderwerpen

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Weer PSV die een goal incasseert, en de Ziggo-app die er ook weer mee stopt.

Edit: https://allestoringen.nl/storing/ziggo/

Zo te zien ben ik niet de enige.. en de mensen maar roepen over hoe beter Ziggo is.

[ Voor 50% gewijzigd door HollowGamer op 21-01-2025 22:40 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:47
Hoezo krijgen ze die bal niet meer weg uit de 16. Gewoon opbouwen ipv bal inleveren en de bal richting je goal zien gaan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:47
HollowGamer schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:39:
Weer PSV die een goal incasseert, en de Ziggo-app die er ook weer mee stopt.

Edit: https://allestoringen.nl/storing/ziggo/

Zo te zien ben ik niet de enige.. en de mensen maar roepen over hoe slecht ViaPlay is.
Gewoon geen ViaPlay, gewoon geen ZIGGO, gewoon NPO3.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 08:37
Psv wordt in ieder geval heerlijk genaaid zeg.. hoe is het mogelijk zo'n beslissing op CL niveau...

Zero.

• HollowGamer
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:41:
Psv wordt in ieder geval heerlijk genaaid zeg.. hoe is het mogelijk zo'n beslissing op CL niveau...
Misschien komt het door Trump.. maar dit is altijd zo geweest.

Soms denk ik alsof ze betaald krijgen of bedreigt zijn.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 08:37
HollowGamer schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:42:
[...]

Misschien komt het door Trump.. maar dit is altijd zo geweest.

Soms denk ik alsof ze betaald krijgen of bedreigt zijn.
Grote letters Gazprom op het shirt zegt mij voldoende..

Zero.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:44
Pelox schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:45:
[...]

Grote letters Gazprom op het shirt zegt mij voldoende..
Volgens die logica is Schalke ook jarenlang een corrupte club geweest.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:40
Het is allemaal één grote samenzwering! :)

Barca op 4-4

• Maarten_E
Harribo schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:48:
Het is allemaal één grote samenzwering! :)

Barca op 4-4
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_-fYc7pRGJvVJXz0HYVAOLF48I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qpXgoSgWnF5Ck9J58alo7O4l.gif?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:20
Lekker!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 09:33

Sagat

Is pappa x2!

Gefeliciteerd PSV-ers! En natuurlijk mooi voor het nederlandse voetbal :)

10 second ninja DONE

• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:14
Mooi dat PSV de drie punten te pakken heeft!

• Maarten_E
Mooi zo! Wel nog flink billenknijpen.

• Harribo
Sagat schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:57:
Gefeliciteerd PSV-ers! En natuurlijk mooi voor het nederlandse voetbal :)
En ook mooi voor het nederlandse voetbal..
Benfica in de laatste minuten achter met 4-5 :)

• Harribo
Gefeliciteerd PSV!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:30
En Barca pakt de overwinning nog even in de 95e min

Twente komt eraan!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-01 08:48
Gonadan schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:56:
Lijkt me niet echt een autoriteit qua oordeel op dat vlak. Er zijn gewoon dingen veranderd en er is ook vaak genoeg gesteld dat je een verschil zag met onder Slot.
He? Het gaat er niet om of Timber een autoriteit is, het gaat erom dat Timber een directe getuige is. Hij kan het als geen ander weten of de aanpak inderdaad niet veranderd is.
Gonadan schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 16:56:
Van mij mag je denken dat het allemaal alleen maar pech is, maar ik denk dat Feyenoord meer te verwijten valt dan dat.
Wat valt Feyenoord dan te verwijten volgens jou?

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 21-01-2025 23:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 21:42
Zo dat werd nog verdraaid spannend..

Er zijn zat momenten dat ik Benitez slecht kan hebben, maar vandaag toch goed en sluw gespeeld! _/-\o_

• Maarten_E
Van mij mag Portugal uit het Europese voetbalsysteem gebonjourd worden, dus verlies van Benfica is altijd mooi.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-01 13:35
Met 10 man is het altijd lastig. Blijf je aanvallen als je veel sterker bent? Zo hou je ze ver van de goal weg, maar geef je wel ruimte weg. Of ga je achterin hangen en geef je ze het geloof dat het kan?

Ook wel lekker om een keer zo te winnen. PSVers die na een overtreding wat langer blijven liggen. Benitez die de bal een keer een seconde of 15 vasthoudt. Balletje diep op Bakayoko om wat tijd te winnen, en vooral heel veel billenknijpen. Ach, de 3 punten zijn binnen.

• Polycom
  • Laatst online: 05:09

Polycom

Poes van goud

Schandalige rode kaart.
Lekker voor die nep russen.

• HollowGamer
  • Niet online
Maarten_E schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:01:
Van mij mag Portugal uit het Europese voetbalsysteem gebonjourd worden, dus verlies van Benfica is altijd mooi.
Barca is niet veel beter. Als dat wel een fout was geweest d.m.v. VAR, dan komt het ook omdat het ene Nederlandse scheids enzo is.

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 21:42
Polycom schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:01:
Schandalige rode kaart.
Lekker voor die nep russen.
Absoluut, misschien dat er daarom nog kans is om hem iig geseponeerd te krijgen voor Liverpool thuis?

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 08:47
Hey cameraman! Focus!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14-01 13:35
Lt. Big Mack schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:03:
[...]

Absoluut, misschien dat er daarom nog kans is om hem iig geseponeerd te krijgen voor Liverpool thuis?
Zo lang het maar geen 2 wedstrijden schorsing wordt. In de tussenronde heeft PSV hem hard nodig!

• Harribo
Jan van Halst. : basis fout van Flamingo _O-

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 23:05:
Jan van Halst. : basis fout van Flamingo _O-
Tot zover de stelling zet 'oud-voetballers achter de VAR knoppen'.

Want ik heb net ook drie oud-voetballers bij Voetbalpraat horen zeggen

- hij raakt hem
- hij kan hem gegeven
- maar zwaar gestraft

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:08
Harribo schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:18:
Pfffff bakayoko.... Weer steeds naar binnen... Dat hebben ze nu onderhand echt wel door hoor
Ze hadden ook de memo gemist dat Luuk best wel goed kan koppen, dus je weet het niet he..

Niks gezien van gister, maar blij met de 3 punten en een goede kans op de tussenronde!

WoT stats

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 05:09:
[...]

Tot zover de stelling zet 'oud-voetballers achter de VAR knoppen'.
Zelfs oud spelers-analisten zijn het soms ontzettend met elkaar oneens, hoe moet een scheids en VAR het dan goed doen? Je ziet het hier ook vaak genoeg dat er verschillende meningen zijn bij bepaalde beslissingen. Er zijn gewoon van die grijze gebieden waar beide beslissingen goed en fout zijn. Die van Flamingo doet de tegenstander gewoon slim. De algemene mening is dan dat hij hem heel licht raakt maar waar ligt dan de scheidslijn tussen licht raken en zwaar raken als het gaat om roodwaardig. Volgens mij verschilt dat van persoon tot persoon dus kun je het nooit goed doen voor iedereen. Hetzelfde met lijntjes trekken, hoorde van Basten een keer iets zeggen dat ze daar 5cm marge ofzo op moesten zetten. Hoe gaan we dat dan doen als iemand 5,1cm buitenspel staat, dan krijgen we dezelfde discussie.

Only fools are enslaved by time and space.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:26
Voor een doorgebroken speler maakt het toch niet uit of hij licht of zwaar geraakt wordt, bij een doorgebroken speler en het ontnemen van een scoringskans is het toch altijd rood?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:06
LoneRanger schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:01:
[...]

Zelfs oud spelers-analisten zijn het soms ontzettend met elkaar oneens, hoe moet een scheids en VAR het dan goed doen? Je ziet het hier ook vaak genoeg dat er verschillende meningen zijn bij bepaalde beslissingen. Er zijn gewoon van die grijze gebieden waar beide beslissingen goed en fout zijn. Die van Flamingo doet de tegenstander gewoon slim. De algemene mening is dan dat hij hem heel licht raakt maar waar ligt dan de scheidslijn tussen licht raken en zwaar raken als het gaat om roodwaardig. Volgens mij verschilt dat van persoon tot persoon dus kun je het nooit goed doen voor iedereen. Hetzelfde met lijntjes trekken, hoorde van Basten een keer iets zeggen dat ze daar 5cm marge ofzo op moesten zetten. Hoe gaan we dat dan doen als iemand 5,1cm buitenspel staat, dan krijgen we dezelfde discussie.
Qua buitenspel ben ik wel voor de Van Basten-variant. Dat je pas buitenspel staat als je volledig voorbij de op een-na-laatste tegenstander bent. Analoog aan een bal die volledig over de lijn moet zijn voor uit (of een goal). Dan heb je natuurlijk nog steeds een grens die met een kwart milimeter overschreden kan worden (dus discussie hou je), maar dan ligt het voordeel bij de aanvaller.
Probleem met de rode kaart van gisteren vind ik niet eens of het een overtreding is (ik denk niet dat er op het middenveld voor gefloten was), maar de beoordeling dat het om "ontnemen van een scoringskans" gaat. Die bal was al halverwege de achterlijn. De aanvaller had daart nooit meer bijgekund.

Regeren is vooruitschuiven

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:20

gws24

Thinking is hard!

[...]

Hetzelfde met lijntjes trekken, hoorde van Basten een keer iets zeggen dat ze daar 5cm marge ofzo op moesten zetten. Hoe gaan we dat dan doen als iemand 5,1cm buitenspel staat, dan krijgen we dezelfde discussie.
Er zit al een marge van 10 cm op buitenspel en inderdaad is er nog steeds discussie
Ook heeft de KNVB een foutmarge bepaald, gelijk aan de dikte van de blauwe en de rode lijn die bij de crosshairmethode zichtbaar zullen zijn. Beide lijnen zijn tien pixels dik, wat in werkelijkheid gelijkstaat aan vijf centimeter. Als de twee lijnen elkaar op de beelden raken nadat er volledig is ingezoomd op de situatie, wordt de beslissing van de scheidsrechter en zijn assistenten niet teruggedraaid. In de praktijk kan een speler dus tien centimeter buitenspel staan, waarbij de lijnen van de buitenspellijntechnologie elkaar raken en de aanvankelijke beslissing blijft staan
bron: https://www.parool.nl/spo...n-10-centimeter~b58544ad/

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:08
Gynnad schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:36:
Voor een doorgebroken speler maakt het toch niet uit of hij licht of zwaar geraakt wordt, bij een doorgebroken speler en het ontnemen van een scoringskans is het toch altijd rood?
Nee, dit was blijkbaar geel:
[Twitter: https://x.com/ESPNnl/status/1881420229873430885]
Iets met niet dubbel straffen ofzo, dus niet en een penalty en rood. Vrij waardeloze regelals je het mij vraagt.

WoT stats

• Gynnad
ElPaco schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:21:
[...]

Nee, dit was blijkbaar geel:
[Twitter]
Iets met niet dubbel straffen ofzo, dus niet en een penalty en rood. Vrij waardeloze regelals je het mij vraagt.
Klopt, bij een penalty zijn de regels weer net wat anders omdat ze daar niet 'dubbel' willen straffen.

• Gynnad
Gimenez wil naar AC Milan deze winter en schijnt zelf al persoonlijk akkoord te zijn. Feyenoord lijkt 40 miljoen te willen, voor dat bedrag moet je hem zeker laten gaan, maar wie hebben ze dan achter de hand of wie gaan ze aantrekken als vervanging?

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 17:15

Agent47

I always close my contracts.

Gynnad schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:26:
Gimenez wil naar AC Milan deze winter en schijnt zelf al persoonlijk akkoord te zijn. Feyenoord lijkt 40 miljoen te willen, voor dat bedrag moet je hem zeker laten gaan, maar wie hebben ze dan achter de hand of wie gaan ze aantrekken als vervanging?
Seizoen is toch al verknalt. Gewoon verkopen. Geld kan goed gebruikt worden.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Gynnad
Agent47 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:32:
[...]

Seizoen is toch al verknalt. Gewoon verkopen. Geld kan goed gebruikt worden.
Als ze echt 40 miljoen kunnen vangen dan moeten ze dat idd doen - je zag wel met Jorgensen dat ze destijds de verkeerde beslissing hebben gemaakt.

Je kunt zeggen dat het seizoen verknalt is, maar (voorronde) Champions League plekken zijn natuurlijk nog steeds mogelijk, daar moet je als Feyenoord zijnde nog steeds wel voor gaan - dus de vraag is kun je dat met de huidige selectie - Gimenez?

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-01 07:32

OMX2000

By any means necessary...

Gynnad schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 11:43:
[...]

Als ze echt 40 miljoen kunnen vangen dan moeten ze dat idd doen - je zag wel met Jorgensen dat ze destijds de verkeerde beslissing hebben gemaakt.

Je kunt zeggen dat het seizoen verknalt is, maar (voorronde) Champions League plekken zijn natuurlijk nog steeds mogelijk, daar moet je als Feyenoord zijnde nog steeds wel voor gaan - dus de vraag is kun je dat met de huidige selectie - Gimenez?
De selectie is nu compleet verknalt door de blessures. Op het middenveld zijn Timber, Hwang, Zerrouki en Zechiël zijn geblesseerd. Misschien dat Timber en Hwang tegen Lille weer meedoen, maar of die meteen weer meekunnen qua wedstrijd ritme vraag ik me af.

Als Gimenez vertrekt, kun je met Ueda en Carranza verder. Wil je je positie in de eredivisie een soort van veiligstellen, dan moet je Gimenez niet laten gaan nu.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:52

Quad

Doof

Feyenoord speelt vanavond nagenoeg zonder middenvelders? En dat tegen Bayern.

Ik denk dat ik een Toto inzet op verlies met meer dan 5 goals. :X

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:23

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:14:
Laten we een mavaros-voorspelling doen: 1-12!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:52

Quad

Doof

Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:21:
[...]

Laten we een mavaros-voorspelling doen: 12-1!
Oans bint zuunig.

Oh wacht, jij verwacht winst voor Feyenoord.

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 22-01-2025 13:22 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Quad schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 13:22:
[...]

Oh wacht, jij verwacht winst voor Feyenoord.
Dat niet, maar met de 3-3 tegen City in het achterhoofd is niks onmogelijk...

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:17

Typhone

Who Dares Wins

Superkiwi schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 14:43:
[...]

Dat niet, maar met de 3-3 tegen City in het achterhoofd is niks onmogelijk...
Reken daar maar niet op vanavond ;)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 22:59:
He? Het gaat er niet om of Timber een autoriteit is, het gaat erom dat Timber een directe getuige is. Hij kan het als geen ander weten of de aanpak inderdaad niet veranderd is.
Zo noem je dat wanneer je iemand als maatgevend beschouwt op een bepaald kennisgebied. En Timber is dat in mijn ogen niet. Ja hij is directe getuige en zou het kunnen weten, maar het is maar de mening van één speler en daarmee sowieso subjectief.
Daarnaast hebben we allemaal kunnen zien wat zijn waarnemend vermogen is in de interviews na wedstrijden, ik hang er niet al te veel waarde aan. ;)
Wat valt Feyenoord dan te verwijten volgens jou?
Daarvoor verwijs ik je naar mijn vorige post, anders gaan we in cirkeltjes.

Maar eerder in het seizoen heb ik al een hoop klachten gezien over fitheid en intensiteit, maar ook veel over de opstelling en tactiek. En wanneer de tactiek niet lekker werkt ga je fysiek nog meer vragen van je spelers, dan wordt het een optelsom.

Men heeft waarschijnlijk gewoon veel te hard onderschat wat een Slot bracht en extra uit de groep haalde wat er niet standaard in zit. En nu is het ineens schrikken en moeten de zeilen bij als blijkt dat de selectie toch niet goed genoeg is om zo gewoon ff tweede te worden en PSV uit te dagen.
En nu lees ik net dat Gimenez mogelijk weg gaat? Dat zou wel de handdoek gooien zijn lijkt mij?

Dus nogmaals, ik weet niet precies wat ze inhoudelijk verkeer doen, maar het verschil is te groot om net te doen alsof ze helemaal niets verkeer doen. Want dat is feitelijk wat je zegt als het gewoon allemaal pech is.
Dat is je kop in het zand steken en dan ben je volgend jaar nog precies net zo ver, en dat gun ik de Feyenoorders ook weer niet. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
[...]

Zelfs oud spelers-analisten zijn het soms ontzettend met elkaar oneens, hoe moet een scheids en VAR het dan goed doen?
Heel simpel. Oud speler analisten blijken de regels gewoon niet te kennen maar roepen wat op gevoel/mening. Dus lekker negeren, want dat zijn de regels niet.

• toolkist
  • Niet online

Hadden we zo'n idee ook niet voor de wedstrijd tegen City? Ik denk dat ik op een gelijkspel in ga zetten

[edit]geen woorden maar daden :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TI7tNraS9UWUWeWbTVKFyusMjxE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OxTaSrtxDr49I2B9lVNekKIO.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 22-01-2025 16:31 ]

• Agent47

Agent47

Ik zou 10 zetten op handicap 2-0 Feyenoord. Bayern gaat er zwaar overheen vanavond.

• Agent47

Agent47

En er gaan geruchten dat Priske vanavond z’n laatste wedstrijd heeft. Pusic opvolger.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Agent47 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 16:51:
En er gaan geruchten dat Priske vanavond z’n laatste wedstrijd heeft. Pusic opvolger.
Ik wou het net zeggen. Volgens deense bronnen is die eruit gezet. Pusic incoming terug naar slotbal bij Feyenoord.

• Agent47

Agent47

Soulizer schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 16:59:
[...]

Ik wou het net zeggen. Volgens deense bronnen is die eruit gezet. Pusic incoming terug naar slotbal bij Feyenoord.
Onpopulaire mening;

Ik zou een Ten Hag of Mark van Bommel ook wel eens willen zien bij ons. Beetje meer pit.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:07
Agent47 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 16:51:
Wat zou dat een zegen zijn!

Ten Hag wordt ook bij Dortmund vrij nadrukkelijk genoemd. Is iig een van de kandidaten.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 22-01-2025 17:26 ]

• toolkist
  • Niet online
[...]

De (oud)assistent die z'n manager (uiteindelijk) opvolgt is volgens mij niet heel vaak succesvol.

• OMX2000

OMX2000

Agent47 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:02:
[...]

Onpopulaire mening;

Ik zou een Ten Hag of Mark van Bommel ook wel eens willen zien bij ons. Beetje meer pit.
Ten Hag is een pannekoek. Als die komt ga ik voorlopig alleen nog maar Liverpool volgen.

Van Bommel dan liever.

Maar wat een bak ellende is er in amper een half jaar ontstaan. Als Priske weggaat laat ie letterlijk een selectie in puin achter.

• D-e-n
  • Laatst online: 01:32
[...]

Het is de vraag wat Pusic dan zonder Slot kan. De trainingen zal hij blind kunnen doen, dus wellicht hebben we minder blessures, maar hoe is hij tactisch?

• D-e-n
Agent47 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:02:
[...]

Onpopulaire mening;

Zo onpopulair lijkt me die mening niet. Bij van Bommel heb ik de vraag hoe hij tactisch is. Dat mentaliteit dingetje van hem kennen we wel. Anno nu moet een coach meer brengen.

• DutchOwnage
D-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:54:
[...]

Het is de vraag wat Pusic dan zonder Slot kan. De trainingen zal hij blind kunnen doen, dus wellicht hebben we minder blessures, maar hoe is hij tactisch?
Slechter dan Priske wordt het tactisch zowiezo niet. Maar belangrijker lijkt mij, is de "klik" met de spelersgroep. Die is er onder Priske volgens mij voor geen meter.

• D-e-n
Je moet hem vooral geen oud spelers laten halen. Ajax heeft hij toch aardig ver gebracht.

• Agent47

Agent47

OMX2000 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:53:
[...]

Ten Hag is een pannekoek. Als die komt ga ik voorlopig alleen nog maar Liverpool volgen.

Van Bommel dan liever.

Maar wat een bak ellende is er in amper een half jaar ontstaan. Als Priske weggaat laat ie letterlijk een selectie in puin achter.
Van Bommel is wel die bloedzuiger die offensief speelt.

• Agent47

Agent47

Feyenoord het Ajax van vorig seizoen.

Komende 4 wedstrijden gifbeker opdrinken.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:58
DutchOwnage schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:23:
[...]

Wat zou dat een zegen zijn!

Ten Hag wordt ook bij Dortmund vrij nadrukkelijk genoemd. Is iig een van de kandidaten.
Ten Hag zou fantastisch zijn. Dan gaat Feyenoord van de wal zo de sloot in :9

XXXVI

• D-e-n
DutchOwnage schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:57:
[...]

Slechter dan Priske wordt het tactisch zowiezo niet. Maar belangrijker lijkt mij, is de "klik" met de spelersgroep. Die is er onder Priske volgens mij voor geen meter.
Dat hoor je pas de laatste tijd. Daarvoor was het altijd het verhaal dat hij zoveel met de spelers praat. Maar dat lijkt me juist het probleem. De meeste toptrainers anno nu beslissen volgens mij juist altijd zelf.

• D-e-n
ephymerous schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:59:
[...]

Dat snap ik vanuit Ajax geredeneerd dus niet. Daar deed hij het goed toch? Ja, dat was met topmateriaal voor de eredivisie maar ook echt niet met elf wereldtoppers. Dus de CL was echt een topprestatie

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 22-01-2025 18:08 ]

• DutchOwnage
ephymerous schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 17:59:
[...]

Ik zie ook liever Pusic :9

• ephymerous
D-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:01:
[...]

Dat snap ik vanuit Ajax geredeneerd dus niet. Daar deed hij het goed en dat was met topmateriaal voor de eredivisie maar echt niet met elf wereldtoppers dus de CL was echt een topprestatie
Dan ga ik mijn posts van jaren geleden afstoffen. In een notendop. De CL campagne was fan-tas-tisch. Wat vaak vergeten wordt is dat het in de competitie met hangen en wurgen ging. Waarbij het spel vaker niet dan wel aan te gluren was.

Ook bij Man U heeft hij niet laten zien een toptrainer te zijn.
Dat klinkt als een Schreuder scenario. Bij zijn huidige club lijkt hij het niet heel goed te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 22-01-2025 18:10 ]

XXXVI

Verwijderd

ephymerous schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:09:
Waarbij het spel vaker niet dan wel aan te gluren was.
Des te opmerkelijker dat Farioli wel met hand en tand verdedigt wordt.

• D-e-n
@ephymerous
Maar dan vraag ik me af waarom hij tactisch en technisch fantastisch was in de CL en in de competitie niet? Heeft dat met het soort voetbal in de CL te maken? Andere tegenstanders die meer willen meevoetballen?

Bij Man Utd faalt overigens iedereen. Die opgehemelde Portugees is nog duizend keer slechter.

Ik lees op Feyenoord fansite FR-fans overigens dit
Priske zou bij de leiding van Feyenoord hebben aangegeven dat hij graag veranderingen wil in de staf. De leiding van de Rotterdammers zou niet hebben ingestemd om veranderingen door te voeren.
Dat lijkt me opvallend. Wat klopt er niet aan de staf en waarom komt hij daar nu mee?

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 22-01-2025 18:14 ]

• Agent47

Agent47

D-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:13:
@ephymerous
Maar dan vraag ik me af waarom hij tactisch en technisch fantastisch was in de CL en in de competitie niet? Heeft dat met het soort voetbal in de CL te maken? Andere tegenstanders die meer willen meevoetballen?

Bij Man Utd faalt overigens iedereen. Die opgehemelde Portugees is nog duizend keer slechter.

Ik lees op Feyenoord fansite FR-fans overigens dit

[...]

Dat lijkt me opvallend. Wat klopt er niet aan de staf en waarom komt hij daar nu mee?
Al die blessures?

• Agent47

Agent47

Ik ben ziek, koorts en moe. Ik ga de wedstrijd niet helemaal redden ben ik bang.

1-5 gok ik.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:42
Waarom zou Ten Hag naar Feyenoord willen? Heb m nog nooit iets positiefs over ons horen zeggen.
Ik ben geen voorstander van een trainers wissel midden in het seizoen.
Maar misschien dat een andere trainer wel wat bereiken. Priske is nou niet echt een tactisch genie. Maar liever geen Pusic. Assistent die de hoofdtrainer opvolgt is nou niet heel vaak een succes gebleken.

• DutchOwnage
Agent47 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:34:
Ik ben ziek, koorts en moe. Ik ga de wedstrijd niet helemaal redden ben ik bang.

1-5 gok ik.
Beterschap. Ik vrees ook met grote vrezen voor vanavond, maar hoe vaak ik m'n kop niet heb gestoten om wat anders te gaan doen om vervolgens te moeten vernemen dat er een gigantische comeback heeft plaatsgevonden...Ben dus bang dat ik die gifbeker helemaal leeg ga drinken.

0-4.

• Agent47

Agent47

DutchOwnage schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:48:
[...]

Beterschap. Ik vrees ook met grote vrezen voor vanavond, maar hoe vaak ik m'n kop niet heb gestoten om wat anders te gaan doen om vervolgens te moeten vernemen dat er een gigantische comeback heeft plaatsgevonden...Ben dus bang dat ik die gifbeker helemaal leeg ga drinken.

0-4.
Feyenoord supporter ben je niet voor je plezier hè :)

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Russel88 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:48:
Waarom zou Ten Hag naar Feyenoord willen? Heb m nog nooit iets positiefs over ons horen zeggen.
Ik ben geen voorstander van een trainers wissel midden in het seizoen.
Maar misschien dat een andere trainer wel wat bereiken. Priske is nou niet echt een tactisch genie. Maar liever geen Pusic. Assistent die de hoofdtrainer opvolgt is nou niet heel vaak een succes gebleken.
Slechter dan Priske kan je het iig niet doen. Trainers weten ook dat dit mogelijkheden biedt.

• Gynnad
2-1 voor Feyenoord en Priske krijgt een contract voor het leven.

• DutchOwnage
Agent47 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:52:
[...]

Feyenoord supporter ben je niet voor je plezier hè :)
Ach, ik weet al een jaartje of 46 niet beter :)

Maar de (schaarse) hoogtepunten die we dan hebben mogen vieren, voelen dan ook echt wel euforisch. Als in een paar weken die gigantische grijns niet van je bek kunnen krijgen :*)

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-01 09:28
Ik vind het echt te belachelijk en amateuristisch voor woorden dat dit nu naar buiten komt. De spelers gaan dit ongetwijfeld nog wel meekrijgen voordat ze het veld in gaan, dat gaat niks worden vanavond. Als dat niet het graven van je eigen graf is weet ik het ook niet meer.

Buiten dat kan ik veel voetbalclubs sowieso niet serieus nemen. Zo opportunistisch als de neten. Net alsof een trainerswissel bij Feyenoord nu alles gaat omdraaien. Dat gebeurt vrijwel nooit. Had die man het seizoen laten afmaken en trek dan je conclusies.

• ephymerous
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:11:
[...]

Des te opmerkelijker dat Farioli wel met hand en tand verdedigt wordt.
De erfenis van ten Hag was een elftal dat de EL finale haalde aangevuld met talenten. Farioli moet het doen met derderangs vakkenvullers die toevallig een bal vooruit kunnen schoppen.
D-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:13:
@ephymerous
Dat denk ik. Naar mijn weten heeft hij tijdens de wedstrijden nooit wat aangepast. Had ie dat maar gedaan dan hadden we nog een CL kunnen bijschrijven.

[ Voor 39% gewijzigd door ephymerous op 22-01-2025 19:18 ]

XXXVI

• DutchOwnage
Giel1 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:14:

Buiten dat kan ik veel voetbalclubs sowieso niet serieus nemen. Zo opportunistisch als de neten. Net alsof een trainerswissel bij Feyenoord nu alles gaat omdraaien. Dat gebeurt vrijwel nooit. Had die man het seizoen laten afmaken en trek dan je conclusies.
Het gaat niet over de plaatselijke bridge club hè. Wel of geen CL spelen kan enorme lange termijn gevolgen hebben.

• D-e-n
DutchOwnage schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:16:
[...]

Het gaat niet over de plaatselijke bridge club hè. Wel of geen CL spelen kan enorme lange termijn gevolgen hebben.
Ze zouden wat dat betreft eerder te laat dan te vroeg zijn. Dit seizoen was de ultieme kans om met de tweede plek nog een keer een goede financiële slag te slaan die een langduriger verblijf in de top kan bewerkstelligen. Er lag een prachtig fundament, door Arnesen en Slot neergelegd.

Die voorronde CL is wat dat betreft kut. Vroeg in het seizoen zonder versterkingen maar ook zonder bijvoorbeeld een vertrokken Hancko meerdere wedstrijden spelen tegen vervelende tegenstanders.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 17:09
ephymerous schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:16:
[...]

De erfenis van ten Hag was een elftal dat de EL finale haalde aangevuld met talenten. Farioli moet het doen met derderangs vakkenvullers die toevallig een bal vooruit kunnen schoppen.
Dit is echt onzin. Dat de selectie niet in balans is klopt, maar Ajax heeft gewoon een betere selectie dan Feyenoord, AZ, FC Twente en zeker dan FC Utrecht. Alleen PSV heeft een betere selectie in Nederland. Maar je kunt met deze spelers er echt wel meer aantrekkelijk voetbal uit halen dan dat Farioli doet. Alleen kiest hij voor zekerheid en zegt dat dit ligt aan de selectie.
Hij heeft in Frankrijk zijn elftal ook gewoon scheitbakken voetbal laten spelen. Dat is wat hij kan en wat hij doet. Farioli is gewoon een behoudende resultaat coach. Ik ben oprecht verbaast hoeveel krediet hij krijgt van de Ajax fans. Want het voetbal is, op een wedstrijd tegen Besiktas na, gewoon niet om aan te gluren.

Met deze tactiek wordt je 2e in Nederland, maar ga je geen mooi voetbal spelen. Prima als je daarvoor kiest, maar ik vind het jammer.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• ephymerous
nocalimero schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:46:
[...]

Dat de selectie niet in balans is klopt, maar Ajax heeft gewoon een betere selectie dan Feyenoord, AZ, FC Twente en zeker dan FC Utrecht. Alleen PSV heeft een betere selectie in Nederland.
Het kan verkeren in het voetbal zeg. Voorafgaand het seizoen was het een wonder dat Ajax überhaupt Europees zou halen 8)7

XXXVI

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 00:15
[...]

Dit is echt onzin. Dat de selectie niet in balans is klopt, maar Ajax heeft gewoon een betere selectie dan Feyenoord, AZ, FC Twente en zeker dan FC Utrecht. Alleen PSV heeft een betere selectie in Nederland. Maar je kunt met deze spelers er echt wel meer aantrekkelijk voetbal uit halen dan dat Farioli doet. Alleen kiest hij voor zekerheid en zegt dat dit ligt aan de selectie.
Hij heeft in Frankrijk zijn elftal ook gewoon scheitbakken voetbal laten spelen. Dat is wat hij kan en wat hij doet. Farioli is gewoon een behoudende resultaat coach. Ik ben oprecht verbaast hoeveel krediet hij krijgt van de Ajax fans. Want het voetbal is, op een wedstrijd tegen Besiktas na, gewoon niet om aan te gluren.

Met deze tactiek wordt je 2e in Nederland, maar ga je geen mooi voetbal spelen. Prima als je daarvoor kiest, maar ik vind het jammer.
De tweede selectie van Nederland? Gebaseerd waarop?

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Nou, heb er zin in.
Gezien de afgelopen weken zal Peter Houtman vandaag ook wel z'n achillesspees afscheuren tijdens het aankondigen van de opstelling.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• D-e-n
[...]

Dit is echt onzin. Dat de selectie niet in balans is klopt, maar Ajax heeft gewoon een betere selectie dan Feyenoord
Wacht even. We hebben het nu over praktisch dezelfde selectie die vorig jaar zo weinig potten kon breken en die in de ogen van de meeste Ajacieden het niveau van Excelsior niet oversteeg? Nu was dat ook onzin. Ik was altijd overtuigd van het feit dat ze Europees gingen halen. Maar dit gaat net zo goed nergens over. Ajax zit vooral logischer in elkaar. De balans is beter afgestemd.

Heeft Ajax zulke uitzonderlijke spelers? Een pinchhitter als Weghorst zou Feyenoord goed kunnen gebruiken. Klaassen is waarschijnlijk nuttig voor de ervaring en pikt zijn goaltje mee. Hato en Taylor zijn goede voetballers met toekomst maar die spelen net op plekken waar Feyenoord niemand zoekt. En hoewel Feyenoord een verdedigende middenvelder zou kunnen gebruiken lijkt me Henderson absoluut een slechte match. Die gedijt juist prima bij het meer verdedigende spel van Ajax. Dus op de meeste spelers ben ik verre van jaloers.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 22-01-2025 20:13 ]

• Harribo
Ik ben nog niet zo negatief over Feyenoord of Priske.
Feyenoord mist twee belangrijke spelers : Timber en Hwang. Die vind ik een groot verschil maken.
Dan kan je in een mindere periode terecht komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ud_w0h886JsCIqU-DqdEZJ21bJ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kouAPKqa7mkJWHEo4KNvFrxP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 22-01-2025 20:37 ]

• OMX2000

OMX2000

[...]

Wat praat jij nou voor onzin. Er is letterlijk… wacht, Hato en Godtz zouden bij Feyenoord een versterking kunnen zijn. De rest is gewoonweg geen versterking. Een fit Feyenoord is beter dan een fit Ajax.

Dat Ajax zo hoog staat is gewoon knap. Vooral knap door Farioli. Maar deze spelers zij vorig jaar compleet door de bodem gezakt.

Weghorst doet het aardig, maar komt niet in de buurt van een Luuk de Jong. En je “spits” heeft een(!!!) keer gescoord in de eredivisie. Onze “b-keus” spits die voor een groot deel geblesseerd is geweest heeft al meer gescoord.

Kortom, er is vooral wat mis bij Feyenoord.

• OMX2000

OMX2000

Harribo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:34:
Ik ben nog niet zo negatief over Feyenoord of Priske.
Feyenoord mist twee belangrijke spelers : Timber en Hwang. Die vind ik een groot verschil maken.
Dan kan je in een mindere periode terecht komen.
Die mis je heel erg. Als die fit waren mèt een Gimenez die op stoom is dan staat er een heel ander team.

Ik reken het Priske echt aan dat ie de selectie lijkt “kapot te trainen”.

• Harribo
Ik dacht dat roken verboden was in het stadion
Wat een mist

Edit : lees nu pas dat Priske exit is, das snel .. Pusic komt dan? Pusic vinden ze zeker heel aardig in Rotterdam

[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 22-01-2025 21:03 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dit is echt onzin.
Wat praat jij nou voor onzin.
Of ik het nu wel of niet eens ben met wat hierop volgt, dit is niet de manier om een post te beginnen. Ik stop direct met lezen als iemand zo begint :P

• nocalimero
Kist schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 19:51:
[...]

De tweede selectie van Nederland? Gebaseerd waarop?
Op de spelers. Zo hebben ze veel internationals in de selectie. Meer dan de clubs die ik noemde.
Maar welke clubs, anders dan PSV, hebben volgens jou een betere selectie? Ik ben benieuwd...

• ephymerous
Zo, de recettes kunnen direct teruggestort worden voor de inkomende vuurwerkboete

XXXVI

• nocalimero
OMX2000 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:36:
[...]

Wat praat jij nou voor onzin. Er is letterlijk… wacht, Hato en Godtz zouden bij Feyenoord een versterking kunnen zijn. De rest is gewoonweg geen versterking. Een fit Feyenoord is beter dan een fit Ajax.

Dat Ajax zo hoog staat is gewoon knap. Vooral knap door Farioli. Maar deze spelers zij vorig jaar compleet door de bodem gezakt.

Weghorst doet het aardig, maar komt niet in de buurt van een Luuk de Jong. En je “spits” heeft een(!!!) keer gescoord in de eredivisie. Onze “b-keus” spits die voor een groot deel geblesseerd is geweest heeft al meer gescoord.

Kortom, er is vooral wat mis bij Feyenoord.
Nogmaals, van welke club, anders dan PSV, is selectie beter dan die van Ajax?

• D-e-n
nocalimero schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:02:
[...]

Op de spelers. Zo hebben ze veel internationals in de selectie. Meer dan de clubs die ik noemde.
Maar welke clubs, anders dan PSV, hebben volgens jou een betere selectie? Ik ben benieuwd...
Internationals zegt niet zoveel. Zelfs Rensch is international, Zerouki ook. Maar ik vind Feyenoord dus de betere selectie hebben.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 09:33

Sagat

Is pappa x2!

Vind het wel interesante materie selecties vergelijken, maar belangrijkste verschil is denk ik dat Farioli zijn roulatie systeem wel vruchten lijkt af te werken, zowel in (weinig) blessures als in resultaat.

Daarnaast (en daarom ben ik geen Priske fan) Slot leek de spelers beter te maken dan ze zijn, maar Priske slechter. En ja. Hij heeft geen geluk met de blessures, of hij die indirect veroorzaakt vind ik een lastige, maar proberen met oplossingen te komen, dat heeft hij zeker NIET laten zijn.

10 second ninja DONE

• nocalimero
D-e-n schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:05:
[...]

Internationals zegt niet zoveel. Zelfs Rensch is international, Zerouki ook. Maar ik Feyenoord dus de betere selectie hebben.
Hahaha, dat meen je niet echt hoop ik?

• Typhone
  • Laatst online: 21:17

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:01:
Ik dacht dat roken verboden was in het stadion
Wat een mist

Edit : lees nu pas dat Priske exit is, das snel .. Pusic komt dan? Pusic vinden ze zeker heel aardig in Rotterdam
Kitty in the mist noemen ze het:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/POTrZa6PT8si1ILlEoUJxVeBjf4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6RS5srYi4lFb8teG3kwIKc6K.jpg?f=fotoalbum_large

• Harribo
Tis wel vaker een mistige situatie bij Feyenoord :p
Bayern heeft in ieder geval nog geen kans gehad

*flauw grappen om de minuten door te komen

• D-e-n
nocalimero schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:05:
[...]

Hahaha, dat meen je niet echt hoop ik?
Dat is geen argument.

• Maarten_E
Schakel net in, heb niet veel gemist.

*duikt de mist in, tomaten ontwijkend*

• nocalimero
Klopt.

Ik vind oprecht dat Ajax een prima selectie heeft voor de Eredivisie. Die is onevenwichtig, door te laat handelen van de technische mensen, maar ze hebben prima spelers. En er is inderdaad teveel voor betaald.
Maar als je de hele selectie bekijkt dan vind ik die van Ajax ietsje beter dan die van Feyenoord, en veel beter dan die van de andere clubs in de Eredivisie.
En dat Farioli ze angsthazen voetbal laat spelen. Terwijl Ajax, ook met deze selectie, veel beter kan. Maar Farioli laat ze alleen vanuit de controle spelen en dat vind ik zonde.

• ph4ge
  • Laatst online: 15-01 08:48
Wat een goedkope gele kaart.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1 ... 155 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken