Zo noem je dat wanneer je iemand als maatgevend beschouwt op een bepaald kennisgebied. En Timber is dat in mijn ogen niet. Ja hij is directe getuige en zou het kunnen weten, maar het is maar de mening van één speler en daarmee sowieso subjectief.
Daarnaast hebben we allemaal kunnen zien wat zijn waarnemend vermogen is in de interviews na wedstrijden, ik hang er niet al te veel waarde aan.

Wat valt Feyenoord dan te verwijten volgens jou?
Daarvoor verwijs ik je naar mijn vorige post, anders gaan we in cirkeltjes.
Maar eerder in het seizoen heb ik al een hoop klachten gezien over fitheid en intensiteit, maar ook veel over de opstelling en tactiek. En wanneer de tactiek niet lekker werkt ga je fysiek nog meer vragen van je spelers, dan wordt het een optelsom.
Men heeft waarschijnlijk gewoon veel te hard onderschat wat een Slot bracht en extra uit de groep haalde wat er niet standaard in zit. En nu is het ineens schrikken en moeten de zeilen bij als blijkt dat de selectie toch niet goed genoeg is om zo gewoon ff tweede te worden en PSV uit te dagen.
En nu lees ik net dat Gimenez mogelijk weg gaat? Dat zou wel de handdoek gooien zijn lijkt mij?
Dus nogmaals, ik weet niet precies wat ze inhoudelijk verkeer doen, maar het verschil is te groot om net te doen alsof ze helemaal niets verkeer doen. Want dat is feitelijk wat je zegt als het gewoon allemaal pech is.
Dat is je kop in het zand steken en dan ben je volgend jaar nog precies net zo ver, en dat gun ik de Feyenoorders ook weer niet.