[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 302 Laatste
Acties:
  • 479.353 views

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:58
Wat zijn ze goed he dat Psv :p

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-12-2024 22:19 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32

Superkiwi

Hoi doei

Ach ja, ze doen hun brest.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:33
Juist niet :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 01:50

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Volgens mij hebben ze met Pepi een wel scorende spits op de bank.
De Jong moet bij de veteranen gaan ballen :)

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• carpebios
Penalty!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:04

Quad

Doof

Nou schouder wellicht.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Via het been tegen de bovenarm -> geen pingel.

• carpebios
Toch niet :(

• Quad

Quad

Doof

Ja terecht.

nggyu nglyd

• Harribo
Waar ik elke week moe van wordt is het ophemelen van Psv dat ze zo geweldig zijn.
Ja in de Eredivisie. In Europa moet je ook vechten in wedstrijden. Daar vind ik Feyenoord beter in dan Psv.
Psv is vaak mi net te slap en net niet.

Misschien dat Pepi nog wat kan keren

• carpebios
Harribo schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:27:
Waar ik elke week moe van wordt is het ophemelen van Psv dat ze zo geweldig zijn.
Ja in de Eredivisie. In Europa moet je ook vechten in wedstrijden. Daar vind ik Feyenoord beter in dan Psv.

En wie hemelt ze op?

• Harribo
Media, praatprogramma's, analisten

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 10-12-2024 22:29 ]

• carpebios
Precies, NOS ook opeens met hun podcasten. Allemaal moment gelul

• 964C2

964C2

Carpebios _/-\o_

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• carpebios

• Harribo
carpebios schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:29:
[...]

Precies, NOS ook opeens met hun podcasten. Allemaal moment gelul
PSV heeft ook een goed team maar het mouwen opstropen kunnen ze niet heb ik het idee. En laat dat nu net heel nodig zijn in CL

En bakayoko... Tja...

Hoop dat ze het nog kunnen keren

• carpebios
Harribo schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:31:
[...]

PSV heeft ook een goed team maar het mouwen opstropen kunnen ze niet heb ik het idee. En laat dat nu net heel nodig zijn in CL

En bakayoko... Tja...

Hoop dat ze het nog kunnen keren
Smeer mij nou geen ban aan met Bakayoko! })

• carpebios
Daar is Pepi! En dag baka!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-01 12:13

Typhone

Who Dares Wins

Zo typisch, de NL competitie als die op zijn zwakst is als graadmeter nemen maar zodra het serieus is choken als nooit tevoren. Maar zolang dat elke week de hosanna stemming veroorzaakt ga ik er niet over lopen klagen.

Brest een club van 10x niets en dan nog minder en de ambities kunnen alweer de kast in.

• Harribo
carpebios schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:32:
[...]

Smeer mij nou geen ban aan met Bakayoko! })
Ik zal je niet in verleiding brengen :)
Baka eruit yahoo

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-01 10:14
Harribo schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:27:

Ach kerel het verbaasd me dat je niet moe wordt van je eigen negativiteit.

Niemand bij PSV of rondom de club claimt dat ze beter zijn dan ze daadwerkelijk zijn. Iedereen weet dat PSV of welke Nederlandse club dan ook underdog is op welk Europees niveau dan ook. Waar PSV goed is, is in Nederland. Dat laat de ranglijst nu al anderhalf seizoen zien en dat is een bijzondere prestatie Waar terecht lof voor is.

• Harribo
Typhone schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:33:
[...]

Zo typisch, de NL competitie als die op zijn zwakst is als graadmeter nemen maar zodra het serieus is choken als nooit tevoren. Maar zolang dat elke week de hosanna stemming veroorzaakt ga ik er niet over lopen klagen.

Brest een club van 10x niets en dan nog minder en de ambities kunnen alweer de kast in.
Inderdaad.
Maar Feyenoord bijvoorbeeld heeft een minder team maar weet daar mi meer uit te halen in Europese wedstrijden

• carpebios
Weer de paal

• 964C2

964C2

In de Eredivisie. Geen kunst :)F

• Harribo
Bao_mi1 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:35:
[...]

Ach kerel het verbaasd me dat je niet moe wordt van je eigen negativiteit.

Niemand bij PSV of rondom de club claimt dat ze beter zijn dan ze daadwerkelijk zijn. Iedereen weet dat PSV of welke Nederlandse club dan ook underdog is op welk Europees niveau dan ook. Waar PSV goed is, is in Nederland. Dat laat de ranglijst nu al anderhalf seizoen zien en dat is een bijzondere prestatie Waar terecht lof voor is.
Ik hoor steeds andere geluiden anders. Die komen niet van Psv.
Misschien voelt Psv zich lekkerder in de Eredivisie. Kunnen ze alles op techniek af ipv vechtlust

Psv heeft ook een beetje een offday lijkt het, gaat vreselijk veel mis

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-12-2024 22:40 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-01 15:54
Ik denk dat je Brest best wel mag beoordelen op de stand in de CL ipv in de Franse competitie.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bao_mi1 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:35:
[...]
Waar PSV goed is, is in Nederland. Dat laat de ranglijst nu al anderhalf seizoen zien en dat is een bijzondere prestatie Waar terecht lof voor is.
100%.
In Nederland domineren ze de laatste twee seizoenen en daar mag/kun je best trots op zijn.

Vwb Europa ben ik het wél met Harribo eens, daar lijkt Feyenoord wat verder dan PSV te zijn.

• Quad

Quad

Doof

Het kan echt nog wel, maar een beetje geluk is nu wel nodig.

nggyu nglyd

• Harribo
Superkiwi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:43:
[...]

100%.
In Nederland domineren ze de laatste twee seizoenen en daar mag/kun je best trots op zijn.
Dat is ook zeker knap.

• carpebios
Niets lukt. Niets valt eens gelukkig voor iemand z’n voet. Man man man.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
Nou jongens, op z'n Duits!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
Brest duidend x slimmer. Winnen steeds de bal. Halen alle tempo uit de wedstrijd.

• Quad

Quad

Doof

Supporters Brest zijn in elk geval 90 minuten lang niet stil geweest. Prima voetbalsfeer daar.

nggyu nglyd

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het zou wel een stunt zijn als ze het wéér voor elkaar krijgen, maar het kruit is verschoten lijkt het.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:02
Superkiwi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:48:
[...]

Het zou wel een stunt zijn als ze het wéér voor elkaar krijgen, maar het kruit is verschoten lijkt het.
Eigenlijk heel simpel, geen rode kaart en dan is t toch lastiger.

Helaas voor de polonaise

• carpebios
Kapot schamen moeten ze zich.

• Fleximex
Het is niet dat Brest goed is in balbezit. Maar ze hebben constant een mannetje meer. De afvallende bal. Kunnen blijkbaar zich veroorloven om gewoon drie man een flankspeler van PSV te laten dekken zonder dat PSV daarvan profiteert.

Ik zou de afstand wel willen zien die de spelers van Brest gelopen hebben. Of dat dan (veel) hoger is dan die van PSV.

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
Het was niet brest.

• Megupe
Mooie voorzet Lozano (3 man vrij in de 16)....

Brugge helpt ons nog in de polonaise.

[ Voor 30% gewijzigd door Megupe op 10-12-2024 22:56 ]

• Harribo
Psv heeft niet de mentaliteit voor de CL.
Hebben nog wat te leren ondanks dat het ook niet mee zat.

Brest knap gedaan dit.

• Maarten_E

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Harribo
Het was wel Brest maar niet best

• Megupe
Harribo schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:57:
[...]

Af

• Maarten_E
[...]

Tina Turner zingt er zelfs over als PSV het Philips Stadion komt binnengelopen. Het gaat ook over haar jeugd en waar ze vandaan komt, "Simply uit Best".

• 964C2

964C2

[...]

Wat kun je verwachten van de nr 11 van de Franse competitie ?

• carpebios
964C2 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:00:
[...]

Wat kun je verwachten van de nr 11 van de Franse competitie ?
Dat heb je toch net gezien?
Bij Korsakov, kijk nog eens de herhaling en als je dat dan weer lees, zie het begin van de zin.

[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 10-12-2024 23:02 ]

• Fleximex
Ik snap overigens de negativiteit over PSV, in het algemeen, in de Champions League niet en het vergelijk met Feyenoord niet.
Tegen Juventus was bagger en vandaag was bagger. Maar alles daar tussenin was goed of was een resultaat door te strijden. Waar hier juist van gezegd wordt dat dat er niet is.

Feyenoord heeft precies hetzelfde dit seizoen. Twee bagger wedstrijden (Leverkussen en Leipzig) en de rest goed, of resultaat met strijd.

• Harribo
Ik denk dat ik meer van Psv verwacht in de CL dan van Feyenoord in de CL. Terwijl ze inderdaad nu hetzelfde presteren daarin.
Ik vind dat Psv echt een hele goede selectie heeft. Vandaar eigenlijk meer de teleurstelling dat ze er niet meer uit weten te halen dan.

Van de andere kant, zowel Psv als wel Feyenoord zakken gelukkig niet volledig door het ijs in de CL gezien de ranglijst.

• Trishul
  • Laatst online: 22:58
Lijkt erop dat PSV een goede 6 mist voor de CL. Bosz wil nog wel eens experimenteren met andere spelers op die positie (Schöne bij Ajax destijds) maar lijkt dit niet voor elkaar te krijgen in zijn selectie. Zonder een goede 6 wordt de druk op de verdediging te groot, zeker tegen sterkere tegenstanders.
Zou Saibari niet kunnen op 6? Fysiek sterk, goede techniek.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:06:
[...]

Blabla elke andere coach had nu met Ajax 6e of lager gestaan.
Wat boeit het waar ze op dit moment staan? Wie stelt een Berghuis of een Rasmussen op? Wie laat Ajax on-Ajax voetballen? Wie stelt als enige coach geen vaste basiself op? Wie wisselt zoveel dat er totaal geen automatismen in het team zijn?

Farioli gaat nog 5e worden aan het einde van de rit. Helaas zijn de meeste ajax-supporters verblind door de succesjes tegen PSV en Feyenoord.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Fleximex schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:15:
Twee bagger wedstrijden (Leverkussen en Leipzig)
Als het Leipzig was geweest waar ze van hadden verloren was het niet zo erg geweest. Het was het die dag flink gemankeerde broertje uit Salzburg echter.

• toolkist
  • Niet online
Wij zijn PSV wij zijn de BOERUH? :+

• toolkist
  • Niet online
Tristan Wins schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:42:
[...]

Wat boeit het waar ze op dit moment staan? Wie stelt een Berghuis of een Rasmussen op? Wie laat Ajax on-Ajax voetballen? Wie stelt als enige coach geen vaste basiself op? Wie wisselt zoveel dat er totaal geen automatismen in het team zijn?

Farioli gaat nog 5e worden aan het einde van de rit. Helaas zijn de meeste ajax-supporters verblind door de succesjes tegen PSV en Feyenoord.
De automatismen zijn er wel, de kwaliteit is er niet. Daarom moeten knurften als Rasmussen enzo spelen, de selectie trekt het schijnbaar niet om 2x per week 90min te moeten spelen. Kijk even waar we vorig jaar rond deze tijd stonden en nu en zie de vooruitgang, zonder dat er noemenswaardig in de selectie is geïnvesteerd.
Wat hopelijk deze winterstop wel kan, want het is hard nodig.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:37
Agent47 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:10:
Op papier heeft psv genoeg punten voor de tussenronde in ieder geval. ( 9 zou genoeg moeten zijn) hopelijk pakken ze alsnog de punten vanavond natuurlijk
PSV heeft pas 8 punten en zal nog een aantal punten moeten pakken waarschijnlijk, want Feyenoord en Stuttgart kunnen anders roet in het eten gooien (enkele andere ploegen ook, maar dat lijken nu de grootste concurrenten).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Gynnad schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:12:
PSV heeft pas 8 punten en zal nog een aantal punten moeten pakken waarschijnlijk, want Feyenoord en Stuttgart kunnen anders roet in het eten gooien (enkele andere ploegen ook, maar dat lijken nu de grootste concurrenten).
Drie en wellicht zelfs twee zal genoeg zijn samen met een positief doelsaldo.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:16
Sjonge ik heb niets gezien hoor maar deze “teletekst” “supporter” is verbaast over het verlies van PSV. Tegen welke club eigenlijk?!

XXXVI

Verwijderd

ephymerous schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:30:
Sjonge ik heb niets gezien hoor maar deze “teletekst” “supporter” is verbaast over het verlies van PSV. Tegen welke club eigenlijk?!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KzgN2fNgaehNMvIeyYVn7AhRXGQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pGCszodamYGU5aHlXeqLk4Gp.png?f=user_large

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 11 december 2024 @ 00:49:
[...]

De automatismen zijn er wel, de kwaliteit is er niet. Daarom moeten knurften als Rasmussen enzo spelen, de selectie trekt het schijnbaar niet om 2x per week 90min te moeten spelen.
Andere kant is, we hebben vrijwel geen spier gerelateerde blessures. In de komende 11 dagen 4 wedstrijden is gewoon pittig. Mensen doen altijd alsof het niets is, en dat is natuurlijk niet zo. Het is ook niet een bovenmenselijke prestatie, maar het is wel pittig. En Ajax heeft, ook door de kwalificatie voor EL, veel wedstrijden in de benen. Ook topclubs en trainers klagen over veel wedstrijden terwijl die over het algemeen wel over een grote en fitte selectie. Ik wil het niet overdrijven, maar ook niet onderschatten.

Daarbij, Ajax heeft wel vaker voor de winterstop een moeilijke/moeizame periode. Ook toen het wel goed ging.

Ik wordt ook een beetje moe van de "vaste elf", "teveel roulatie" etc roepers. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat die precies het omgekeerde hadden geroepen als Farioli dat het hele seizoen had gedaan. Dan had hij het team niet aangepast aan de tegenstander, spelers geen kans gegeven, spelers overbelast etc.

Voorlopig staat Ajax er gezien de omstandigheden goed voor, een goede mogelijkheid om tweede te worden (zal pittig worden) en een goede uitgangspositie in EL (als je nog spelers wil kopen/verkopen is dat toch echt een podium). Uiteraard zou ik veel meer willen maar voor wat Ajax nu heeft ben ik niet ontevreden.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik snap overigens de negativiteit over PSV, in het algemeen, in de Champions League niet en het vergelijk met Feyenoord niet.
Als je de Eredivisie als twee seizoenen op een hoop speelt, is verliezen van een middenmoter uit Frankrijk, met moeite van een Oekraïense club winnen, gelijk tegen Sporting toch wel puntverlies wat onnodig zou moeten zijn.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 19:36:
[...]

Geen aanname hoor, een kwestie van extrapoleren aangezien hij de rest daarvoor een van de beste spelers was. Elke week weer.
Om subjectiviteit er deels uit te halen

Een van de beste wellicht, puur kijkende naar de retaings die zowel op WhoScored als SofaScore staan is Sutalo van de 19 wedstrijden respectievelijk 3x ( Whoscored ) en 1X ( SofaScore ) als beste speler uit de bus gekomen. In diezelfde wedstrijden was hij 6x ( Whoscored ) en 5X ( SofaScore ) de beste verdediger.

Specifiek WhoScored met betrekking tot één van de beste spelers:
-In 9 van de 19 wedstrijden zat hij in de top 5 beste spelers van Ajax
-In 4 van de overige 10 wedstrijden viel hij buiten de top 9 ( en dat waren niet de laatste drie wedstrijden )
Gonadan schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 19:36:
En 20m is in de huidige markt sowieso al niet veel meer.
Zelfs in de huidige markt komt het maar beperkt voor. Uitgaande transfers van verdedigers van meer dan €20 miljoen komen zeer beperkt voor en ik zie Sutalo niet op eenzelfde niveua als Martinez, De Ligt, of Sánchez. Wellicht Bassey maar die heeft als grootste voordeel dat hij een homegrown status heeft voor de PL, dat heeft Sutalo niet.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:16
Het was een beetje cynisch. Ik ken de club en dat maakt dat het des te meer jammer is dat PSV kostbare (coëfficiënt)punten heeft verspeeld.

XXXVI

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 15:12

Agent47

I always close my contracts.

Nou hopen dat Feyenoord het flikt vanavond. Dan staan we op 10 punten en lijkt de tussenronde veilig.

Bayern thuis verwacht ik niks van. Lille uit is ook al lastig.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Gonadan
  • Laatst online: 02:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Napo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 08:10:
Om subjectiviteit er deels uit te halen

Een van de beste wellicht, puur kijkende naar de retaings die zowel op WhoScored als SofaScore staan is Sutalo van de 19 wedstrijden respectievelijk 3x ( Whoscored ) en 1X ( SofaScore ) als beste speler uit de bus gekomen. In diezelfde wedstrijden was hij 6x ( Whoscored ) en 5X ( SofaScore ) de beste verdediger.

Specifiek WhoScored met betrekking tot één van de beste spelers:
-In 9 van de 19 wedstrijden zat hij in de top 5 beste spelers van Ajax
-In 4 van de overige 10 wedstrijden viel hij buiten de top 9 ( en dat waren niet de laatste drie wedstrijden )
Beoordelingen uit gokapps, welke sowieso vaak aardig op scorebordjournalistiek berust zijn (zwaar in het voordeel van aanvallende spelers), vind ik geen sterke onderbouwing. Ik snap je behoefte om de subjectiviteit eruit te halen, maar dat gaan we met zo'n app niet bereiken. (hoe dan wel heb ik ook geen antwoord op, het blijft subjectief)

Ja ik zei bewust één van de beste, niet dé beste, hij springt er ook weer niet uit als absolute kartrekker. Baas bijvoorbeeld doet het ook heel goed en zal, zeker gezien de gunfactor, vaker goed uit de bus komen. Maar Sutalo is wel al het hele seizoen een stabiele basis achterin en begon zelfs tekenen van vooruit voetballen te vertonen (als het om hem heen wat stabiel was).
Grote fouten bleven hem bespaard, in tegenstelling tot andere verdedigers. En hij was actief bij veel onderscheppingen. Het is alleen een wat rustige, anoniemere speler, de camera staat er niet standaard op.

Dus dat je het geen absolute topper vindt kan ik best in mee gaan, maar dat hij vaak matig is niet. Zelfs niet met de score apps, want met een dikke 7 gemiddeld ben je niet matig.
Zelfs in de huidige markt komt het maar beperkt voor. Uitgaande transfers van verdedigers van meer dan €20 miljoen komen zeer beperkt voor en ik zie Sutalo niet op eenzelfde niveua als Martinez, De Ligt, of Sánchez. Wellicht Bassey maar die heeft als grootste voordeel dat hij een homegrown status heeft voor de PL, dat heeft Sutalo niet.
Tientallen per seizoen volgens transfermarkt. Een jonge international met langdurig contract is gewoon geld waard. Het één en ander natuurlijk wel afhankelijk van het aantal recente blunders, de afgelopen twee weken helpen weer niet mee. ;)
Vergeet niet dat hij een contract heeft tot en met 2028 hè? Mislintat deelde de langdurige contracten uit als smarties.

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 11-12-2024 09:30 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:07:
Bayern thuis verwacht ik niks van. Lille uit is ook al lastig.
Dat dachten we van Man City ook en zie wat er daar gebeurde ;)

dat City niet op haar best zou zijn koop ik niet; daar na een 3-0 achterstand gelijkspelen is gewoon een hele puike prestatie

• Napo
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:28:
[...]

Beoordelingen uit gokapps, welke sowieso vaak aardig op scorebordjournalistiek berust zijn (zwaar in het voordeel van aanvallende spelers), vind ik geen sterke onderbouwing. Ik snap je behoefte om de subjectiviteit eruit te halen, maar dat gaan we met zo'n app niet bereiken. (hoe dan wel heb ik ook geen antwoord op, het blijft subjectief)
Ideaal, zeker niet maar wel consitent over spelers in een competitie. Daarom ook de relatie tot de beste verdediger en in relatie tot de selectie.
Grote fouten bleven hem bespaard, in tegenstelling tot andere verdedigers. En hij was actief bij veel onderscheppingen. Het is alleen een wat rustige, anoniemere speler, de camera staat er niet standaard op.

Dus dat je het geen absolute topper vindt kan ik best in mee gaan, maar dat hij vaak matig is niet. Zelfs niet met de score apps, want met een dikke 7 gemiddeld ben je niet matig.
Te vaak een matige indruk != vaak matig. Een speler die voor een bedrag richting de 20 miljoen weg gaat heeft gemiddeld genomen een sterkere indruk in de eredivisie.
[...]

Tientallen per seizoen volgens transfermarkt. Een jonge international met langdurig contract is gewoon geld waard. Het één en ander natuurlijk wel afhankelijk van het aantal recente blunders, de afgelopen twee weken helpen weer niet mee. ;)
In ieder geval niet vanuit de Eredivisie. Laatste 10 seizoenen maar 32 spelers waarvan 7 verdedigers en daar zitten de significant betere spelers bij als Sánchez, de Ligt, Timber. Maar goed, de tijd gaat het ons leren.

• Gonadan
  • Laatst online: 02:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Napo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:37:
Ideaal, zeker niet maar wel consitent over spelers in een competitie. Daarom ook de relatie tot de beste verdediger en in relatie tot de selectie.
Nou nee dus, een speler kan de hele wedstrijd een slecht cijfer hebben en met één assist of doelpunt ineens goed uit de bus komen. Dit soort beoordelingen zijn inherent subjectief, en over het algemeen in het voordeel van aanvallende spelers.
Zo scoort een Van den Boomen gemiddeld ook goed, nou dan vraag ik mij af of die knakkers structureel Ajax gevolgd hebben want na de redding met zijn doelpunt in de voorronde is hij niet meer van waarde geweest.
Ik hecht echt nul waarde aan die waarderingen. Hetzelfde voor een krant of VI overigens, waar één journalist gewoon op de WC even wat cijfers uitdeelt, meer is het niet.
Te vaak een matige indruk != vaak matig. Een speler die voor een bedrag richting de 20 miljoen weg gaat heeft gemiddeld genomen een sterkere indruk in de eredivisie.

[...]

In ieder geval niet vanuit de Eredivisie. Laatste 10 seizoenen maar 32 spelers waarvan 7 verdedigers en daar zitten de significant betere spelers bij als Sánchez, de Ligt, Timber. Maar goed, de tijd gaat het ons leren.
De tijd gaat uitwijzen dat ze hem deze winter absoluut nog niet gaan verkopen, en tegen het einde van het seizoen is Ajax zo uitgeblust vanwege de smalle selectie dat de marktwaarde van de meeste spelers lager ligt dan ze in theorie zouden kunnen zijn.
Althans, dat is mijn verwachting. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-01 18:08

Sagat

Is pappa x2!

2 zaken die mij opvielen bij psv gister.

Fysiek:
Over het algemeen lange, sterke en snelle spelers. Denk dat Brest op dat vlak zeker de voorsprong had.

PSV te goed in Nederland:
Ik ben het met Bosz eens dat het zeker niet gemakkelijk gaat, MAAR ze hebben de marge in punten, en gewoon de beste selectie. Uiteraard geen garantie, maar wel hoge zekerheid dat je toch wel gaat winnen.
Nu opeens kost alles veel meer moeite! Dat ben je niet gewend. En als je dan ook fysiek weet dat je aan het voetballen bent, is het toch een stukkie minder leuk, moet je opeens diep gaan, onzekerheid sluipt erin...

En als laatste pech. 2x schoten op de paal. Als die vallen is er gewoon niets aan de hand.

Dus ja, zonde, maar ook weer geen reden voor grote paniek wmb. winnen bij rode ster (toch?) en dan ga je 'gewoon' overwinteren en dat lijkt mij het primaire doel in deze competitie.

10 second ninja DONE

• Harribo
Dat overwinteren is in de CL, als je op positie 9 tm 24 staat, toch een tussenronde wat je toch uit moet vechten met een ander team wat bij 9 tm 24 staat?
Ga er maar aan staan dan.

Ik vind trouwens deze CL opzet wel goed bevallen : elke wedstrijd gaat het erom en is de wedstrijd een verrassing.

Las trouwens dat in de stand bij een gelijk aantal punten het doelsaldo en daarna het aantal gescoorde doelpunten doorslaggevend zijn.
En dat je per positie er 275000 euro op vooruit gaat.
Kortom, flink scoren en je haalt zo een miljoen(en) extra binnen

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 11-12-2024 10:32 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 22:57
Harribo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:31:
Dat overwinteren is in de CL, als je op positie 9 tm 24 staat, toch een tussenronde wat je toch uit moet vechten met een ander team wat bij 9 tm 24 staat?
Uiteraard, dat gaat een flinke kluif worden. Maar uitgeschakeld worden na 10 CL wedstrijden is op zichzelf geen slechte prestatie en levert een leuk zakcentje op. Bovendien gaan er wel meer clubs door naar de tussenronde die op papier te verslaan zijn, zoals Brugge, Zagreb of Celtic.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-01 16:57
Tegen Juventus was bagger en vandaag was bagger. Maar alles daar tussenin was goed of was een resultaat door te strijden. Waar hier juist van gezegd wordt dat dat er niet is.

Feyenoord heeft precies hetzelfde dit seizoen. Twee bagger wedstrijden (Leverkussen en Leipzig) en de rest goed, of resultaat met strijd.
Ik snap het wel, maar niet op basis van de potten die we hebben gezien. Het sentiment vooraf was met de loting: Feyenoord redt het niet, die heeft echt een heel zware loting. Bij PSV was het sentiment vooraf dat ze het wel zouden moeten redden, omdat de loting een stuk gunstiger was/ leek te zijn dan die van Feyenoord, op basis van informatie / de beelden zoals deze voor dit seizoen gelden/ golden.

Daarnaast (ook gisteren) PSV creëert wel wat kansen maar maakt niet af. Dat maakt ook dat de verliespunten extra zuur zijn en dat geeft een bepaald sentiment.

Overigens, het schot van Pepi in de 2e helft, dat was echt een goede spitsen actie, dat zie ik de Jong echt niet doen. Ik zou langzamerhand toch Pepi meer tijd geven (of laten starten) in de CL, en dan de Jong als Pinchhitter gebruiken.

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Van PSV kan je dus gewoon spreekwoordelijk zeggen: te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken

• Sagat
  • Laatst online: 13-01 18:08

Sagat

Is pappa x2!

RCBL schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:04:
Van PSV kan je dus gewoon spreekwoordelijk zeggen: te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken
Denk dat weinig mensen vooraf zouden zeggen dat PSV wel top 8 ging halen.
Maar 24 of hoger moet zeker lukken. (had ik vooraf en nu gezegd).

Dus zolang dit inderdaad behaald word, voldoen ze wat mij betreft aan verwachting.

Daarna ben je gewoon afhankelijk van de loting, vorm van de dag en wat geluk, en dan kom je misschien nog paar rondes verder.....onze competitie is op dit moment simpel niet sterk genoeg om meer te verwachten.

10 second ninja DONE

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik denk dat we PSV een beetje overschat hebben afgelopen weken. Bij de NOS hoorde ik ze zelfs zeggen dat de top 8 wel haalbaar was.
Maar we hebben gisteren, en ook tegen Ajax gezien dat de ondergrens best wel laag ligt.
Daartegenover pakken ze in de eredivisie gewoon heel makkelijk de punten, ook tegen de kleine clubs. En juist daar laten de concurrenten veel liggen.

• Agent47

Agent47

Harribo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:31:

Ik vind trouwens deze CL opzet wel goed bevallen : elke wedstrijd gaat het erom en is de wedstrijd een verrassing.

Las trouwens dat in de stand bij een gelijk aantal punten het doelsaldo en daarna het aantal gescoorde doelpunten doorslaggevend zijn.
En dat je per positie er 275000 euro op vooruit gaat.
Kortom, flink scoren en je haalt zo een miljoen(en) extra binnen
Klopt maar dit is veel beter. Je treft hierdoor niet real Madrid uit en thuis etc. Elke resultaat is geld en de punten worden per wedstrijd gesprokkeld. Als je bij Real, Bayern en bij bijvoorbeeld een Juve in de poule zit ben je kansloos, nu maak je kans.

• Quad

Quad

Doof

Ja ik ben ook enthousiast over deze opzet. Veel diverser en veel meer Europese clubs om tegen te spelen dit seizoen.

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:37:
Die allemaal voor 30 of (veel) meer zijn gegaan (en Timber had nog 1jarig contract meen ik?). Daarbij is ie ook nog steeds Kroatisch international waar ie standaard in de basis staat.

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:22:

Dus ja, zonde, maar ook weer geen reden voor grote paniek wmb. winnen bij rode ster (toch?) en dan ga je 'gewoon' overwinteren en dat lijkt mij het primaire doel in deze competitie.
Je overwintert nu sowieso al, want laatste 2 wedstrijden zijn in januari dus na de winterstop ;)
Je moet toch echt die play off ronde doorkomen om ook het "oude overwinteren" te behalen.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:41:
[...]

Uiteraard, dat gaat een flinke kluif worden. Maar uitgeschakeld worden na 10 CL wedstrijden is op zichzelf geen slechte prestatie en levert een leuk zakcentje op. Bovendien gaan er wel meer clubs door naar de tussenronde die op papier te verslaan zijn, zoals Brugge, Zagreb of Celtic.
Volgens mij kun je die geen van allen loten als je in de onderste helft van de 9 tm 24 eindigt en krijg je dan een team uit de bovenste helft.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:25:
[...]

Die allemaal voor 30 of (veel) meer zijn gegaan (en Timber had nog 1jarig contract meen ik?).
Timber, de Ligt, & Sanchez waren jonger en mijns inziens eveneens kwalitatief beter.
Daarbij is ie ook nog steeds Kroatisch international waar ie standaard in de basis staat.
Het zijn van international en daarbij basisspeler hoeft niet alles te zeggen, dat ligt natuurlijk ook maar aan de concurentie die er is voor die positie. Het zal enigszins positief werken maar of dat de factor is dat hij daardoor boven die 20m per definitie opgehaald zou worden, tjsa.

• Agent47

Agent47

Daar is de wedstrijd spanning hoor. Zo belangrijk deze .

• D-e-n
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:29:
[...]

Volgens mij kun je die geen van allen loten als je in de onderste helft van de 9 tm 24 eindigt en krijg je dan een team uit de bovenste helft.
Je kunt Brest loten :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:38
Agent47 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 19:47:
Daar is de wedstrijd spanning hoor. Zo belangrijk deze .
We hebben dure lessen geleerd. Vanavond valt alles op zijn plaats. 3-1

Helaas wel een frommel goal tegen (de 2-1) + ouderwets billen knijpen zoals we als Feyenoorders vaak meemaken. Zin in vanavond!

• Agent47

Agent47

Sparta Praag is al te laat in de tunnel. Begint de ellende nu al?

• Agent47

Agent47

Vraag aan andere supporters van clubs. Wij (Feyenoord) krijgen elke wedstrijd een boete voor de UEFA voor “ staan op de trappen “ a €15,000,- .

Is dat bij jullie clubs ook?

• Harribo
Bam

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQE0Pi0XrXmJMNkzJT0rh3Mf_Zk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

• Quad

Quad

Doof

Heel fijn!

nggyu nglyd

• Megupe
Agent47 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 20:59:
Vraag aan andere supporters van clubs. Wij (Feyenoord) krijgen elke wedstrijd een boete voor de UEFA voor “ staan op de trappen “ a €15,000,- .

Is dat bij jullie clubs ook?
Waarschijnlijk is de inzet van toezichthouders duurder dan de boete slikken.

Zo gaat hard

• Harribo
Bam 2

• Agent47

Agent47

HAAHHAHAJAJAAAAAA

• Quad

Quad

Doof

Zoooooo dan!

nggyu nglyd

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:21

OMX2000

By any means necessary...

Pffffff hou op hoor!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik kan m’n bericht na de goal van Trauner niet eens afmaken of hij ligt er alweer in.. lekker!

per aspera ad astra

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-01 13:01

Grudgie

PSN: Grudgie7

BAM! 2-0 :D

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:21

OMX2000

By any means necessary...

Adopteer dat kind van City aub! 😋

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Rubman
  • Laatst online: 13-01 16:18

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Waar zit ik echt naar te kijken nu
Wat een bal van Paixiaō en een heerlijk doelpunt van Trauner

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Al dat geoefen op die lange schoten van Paixao betaald zich eindelijk uit. :D

per aspera ad astra

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:25
Lekker man. Kickstart *O*

• Harribo
4 tegen 3...snap ook niet dat een team als Praag wat laag staat op de CL ranglijst, aantreedt met 3 verdedigers..
Enfin gaat wel prima zo voor Feyenoord :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 15:06

Vos

AFCA

Mooi afgemaakt hoor!

Pagina: 1 ... 127 ... 302 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken