Wat zijn ze goed he dat Psv
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-12-2024 22:19 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-12-2024 22:19 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Juist nietSuperkiwi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:23:
Ach ja, ze doen hun brest.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
En wie hemelt ze op?Harribo schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:27:
Waar ik elke week moe van wordt is het ophemelen van Psv dat ze zo geweldig zijn.
Ja in de Eredivisie. In Europa moet je ook vechten in wedstrijden. Daar vind ik Feyenoord beter in dan Psv.
Psv is vaak mi net te slap en net niet.
Misschien dat Pepi nog wat kan keren
Media, praatprogramma's, analisten
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 10-12-2024 22:29 ]
Precies, NOS ook opeens met hun podcasten. Allemaal moment gelul
Carpebios
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
WZPWZDB!
PSV heeft ook een goed team maar het mouwen opstropen kunnen ze niet heb ik het idee. En laat dat nu net heel nodig zijn in CLcarpebios schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:29:
[...]
Precies, NOS ook opeens met hun podcasten. Allemaal moment gelul
Smeer mij nou geen ban aan met Bakayoko!Harribo schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:31:
[...]
PSV heeft ook een goed team maar het mouwen opstropen kunnen ze niet heb ik het idee. En laat dat nu net heel nodig zijn in CL
En bakayoko... Tja...
Hoop dat ze het nog kunnen keren
Zo typisch, de NL competitie als die op zijn zwakst is als graadmeter nemen maar zodra het serieus is choken als nooit tevoren. Maar zolang dat elke week de hosanna stemming veroorzaakt ga ik er niet over lopen klagen.
Ik zal je niet in verleiding brengencarpebios schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:32:
[...]
Smeer mij nou geen ban aan met Bakayoko!
Ach kerel het verbaasd me dat je niet moe wordt van je eigen negativiteit.Harribo schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:27:
Waar ik elke week moe van wordt is het ophemelen van Psv dat ze zo geweldig zijn.
Ja in de Eredivisie. In Europa moet je ook vechten in wedstrijden. Daar vind ik Feyenoord beter in dan Psv.
Psv is vaak mi net te slap en net niet.
Misschien dat Pepi nog wat kan keren
Inderdaad.Typhone schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:33:
[...]
Zo typisch, de NL competitie als die op zijn zwakst is als graadmeter nemen maar zodra het serieus is choken als nooit tevoren. Maar zolang dat elke week de hosanna stemming veroorzaakt ga ik er niet over lopen klagen.
Brest een club van 10x niets en dan nog minder en de ambities kunnen alweer de kast in.
In de Eredivisie. Geen kunst
Ik hoor steeds andere geluiden anders. Die komen niet van Psv.Bao_mi1 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:35:
[...]
Ach kerel het verbaasd me dat je niet moe wordt van je eigen negativiteit.
Niemand bij PSV of rondom de club claimt dat ze beter zijn dan ze daadwerkelijk zijn. Iedereen weet dat PSV of welke Nederlandse club dan ook underdog is op welk Europees niveau dan ook. Waar PSV goed is, is in Nederland. Dat laat de ranglijst nu al anderhalf seizoen zien en dat is een bijzondere prestatie Waar terecht lof voor is.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-12-2024 22:40 ]
100%.Bao_mi1 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:35:
[...]
Waar PSV goed is, is in Nederland. Dat laat de ranglijst nu al anderhalf seizoen zien en dat is een bijzondere prestatie Waar terecht lof voor is.
nggyu nglyd
Dat is ook zeker knap.Superkiwi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:43:
[...]
100%.
In Nederland domineren ze de laatste twee seizoenen en daar mag/kun je best trots op zijn.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
nggyu nglyd
Het zou wel een stunt zijn als ze het wéér voor elkaar krijgen, maar het kruit is verschoten lijkt het.Maarten_E schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:46:
Nou jongens, op z'n Duits!
Eigenlijk heel simpel, geen rode kaart en dan is t toch lastiger.Superkiwi schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:48:
[...]
Het zou wel een stunt zijn als ze het wéér voor elkaar krijgen, maar het kruit is verschoten lijkt het.
[ Voor 30% gewijzigd door Megupe op 10-12-2024 22:56 ]
Advizor schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:56:
Het was niet brest.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het was wel Brest maar niet bestAdvizor schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:56:
Het was niet brest.
Tina Turner zingt er zelfs over als PSV het Philips Stadion komt binnengelopen. Het gaat ook over haar jeugd en waar ze vandaan komt, "Simply uit Best".
Wat kun je verwachten van de nr 11 van de Franse competitie ?
Dat heb je toch net gezien?964C2 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:00:
[...]
Wat kun je verwachten van de nr 11 van de Franse competitie ?
[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 10-12-2024 23:02 ]
Wat boeit het waar ze op dit moment staan? Wie stelt een Berghuis of een Rasmussen op? Wie laat Ajax on-Ajax voetballen? Wie stelt als enige coach geen vaste basiself op? Wie wisselt zoveel dat er totaal geen automatismen in het team zijn?toolkist schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:06:
[...]
Blabla elke andere coach had nu met Ajax 6e of lager gestaan.
Als het Leipzig was geweest waar ze van hadden verloren was het niet zo erg geweest. Het was het die dag flink gemankeerde broertje uit Salzburg echter.Fleximex schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:15:
Twee bagger wedstrijden (Leverkussen en Leipzig)
De automatismen zijn er wel, de kwaliteit is er niet. Daarom moeten knurften als Rasmussen enzo spelen, de selectie trekt het schijnbaar niet om 2x per week 90min te moeten spelen. Kijk even waar we vorig jaar rond deze tijd stonden en nu en zie de vooruitgang, zonder dat er noemenswaardig in de selectie is geïnvesteerd.Tristan Wins schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:42:
[...]
Wat boeit het waar ze op dit moment staan? Wie stelt een Berghuis of een Rasmussen op? Wie laat Ajax on-Ajax voetballen? Wie stelt als enige coach geen vaste basiself op? Wie wisselt zoveel dat er totaal geen automatismen in het team zijn?
Farioli gaat nog 5e worden aan het einde van de rit. Helaas zijn de meeste ajax-supporters verblind door de succesjes tegen PSV en Feyenoord.
PSV heeft pas 8 punten en zal nog een aantal punten moeten pakken waarschijnlijk, want Feyenoord en Stuttgart kunnen anders roet in het eten gooien (enkele andere ploegen ook, maar dat lijken nu de grootste concurrenten).Agent47 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:10:
Op papier heeft psv genoeg punten voor de tussenronde in ieder geval. ( 9 zou genoeg moeten zijn) hopelijk pakken ze alsnog de punten vanavond natuurlijk
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Drie en wellicht zelfs twee zal genoeg zijn samen met een positief doelsaldo.Gynnad schreef op woensdag 11 december 2024 @ 06:12:
PSV heeft pas 8 punten en zal nog een aantal punten moeten pakken waarschijnlijk, want Feyenoord en Stuttgart kunnen anders roet in het eten gooien (enkele andere ploegen ook, maar dat lijken nu de grootste concurrenten).
XXXVI
Verwijderd
ephymerous schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:30:
Sjonge ik heb niets gezien hoor maar deze “teletekst” “supporter” is verbaast over het verlies van PSV. Tegen welke club eigenlijk?!
Andere kant is, we hebben vrijwel geen spier gerelateerde blessures. In de komende 11 dagen 4 wedstrijden is gewoon pittig. Mensen doen altijd alsof het niets is, en dat is natuurlijk niet zo. Het is ook niet een bovenmenselijke prestatie, maar het is wel pittig. En Ajax heeft, ook door de kwalificatie voor EL, veel wedstrijden in de benen. Ook topclubs en trainers klagen over veel wedstrijden terwijl die over het algemeen wel over een grote en fitte selectie. Ik wil het niet overdrijven, maar ook niet onderschatten.toolkist schreef op woensdag 11 december 2024 @ 00:49:
[...]
De automatismen zijn er wel, de kwaliteit is er niet. Daarom moeten knurften als Rasmussen enzo spelen, de selectie trekt het schijnbaar niet om 2x per week 90min te moeten spelen.
Als je de Eredivisie als twee seizoenen op een hoop speelt, is verliezen van een middenmoter uit Frankrijk, met moeite van een Oekraïense club winnen, gelijk tegen Sporting toch wel puntverlies wat onnodig zou moeten zijn.Fleximex schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:15:
Ik snap overigens de negativiteit over PSV, in het algemeen, in de Champions League niet en het vergelijk met Feyenoord niet.
Om subjectiviteit er deels uit te halenGonadan schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 19:36:
[...]
Geen aanname hoor, een kwestie van extrapoleren aangezien hij de rest daarvoor een van de beste spelers was. Elke week weer.
Zelfs in de huidige markt komt het maar beperkt voor. Uitgaande transfers van verdedigers van meer dan €20 miljoen komen zeer beperkt voor en ik zie Sutalo niet op eenzelfde niveua als Martinez, De Ligt, of Sánchez. Wellicht Bassey maar die heeft als grootste voordeel dat hij een homegrown status heeft voor de PL, dat heeft Sutalo niet.Gonadan schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 19:36:
En 20m is in de huidige markt sowieso al niet veel meer.
Het was een beetje cynisch. Ik ken de club en dat maakt dat het des te meer jammer is dat PSV kostbare (coëfficiënt)punten heeft verspeeld.
XXXVI
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Beoordelingen uit gokapps, welke sowieso vaak aardig op scorebordjournalistiek berust zijn (zwaar in het voordeel van aanvallende spelers), vind ik geen sterke onderbouwing. Ik snap je behoefte om de subjectiviteit eruit te halen, maar dat gaan we met zo'n app niet bereiken. (hoe dan wel heb ik ook geen antwoord op, het blijft subjectief)Napo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 08:10:
Om subjectiviteit er deels uit te halen
Een van de beste wellicht, puur kijkende naar de retaings die zowel op WhoScored als SofaScore staan is Sutalo van de 19 wedstrijden respectievelijk 3x ( Whoscored ) en 1X ( SofaScore ) als beste speler uit de bus gekomen. In diezelfde wedstrijden was hij 6x ( Whoscored ) en 5X ( SofaScore ) de beste verdediger.
Specifiek WhoScored met betrekking tot één van de beste spelers:
-In 9 van de 19 wedstrijden zat hij in de top 5 beste spelers van Ajax
-In 4 van de overige 10 wedstrijden viel hij buiten de top 9 ( en dat waren niet de laatste drie wedstrijden )
Tientallen per seizoen volgens transfermarkt. Een jonge international met langdurig contract is gewoon geld waard. Het één en ander natuurlijk wel afhankelijk van het aantal recente blunders, de afgelopen twee weken helpen weer niet mee.Zelfs in de huidige markt komt het maar beperkt voor. Uitgaande transfers van verdedigers van meer dan €20 miljoen komen zeer beperkt voor en ik zie Sutalo niet op eenzelfde niveua als Martinez, De Ligt, of Sánchez. Wellicht Bassey maar die heeft als grootste voordeel dat hij een homegrown status heeft voor de PL, dat heeft Sutalo niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 11-12-2024 09:30 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat dachten we van Man City ook en zie wat er daar gebeurdeAgent47 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:07:
Bayern thuis verwacht ik niks van. Lille uit is ook al lastig.
Ideaal, zeker niet maar wel consitent over spelers in een competitie. Daarom ook de relatie tot de beste verdediger en in relatie tot de selectie.Gonadan schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:28:
[...]
Beoordelingen uit gokapps, welke sowieso vaak aardig op scorebordjournalistiek berust zijn (zwaar in het voordeel van aanvallende spelers), vind ik geen sterke onderbouwing. Ik snap je behoefte om de subjectiviteit eruit te halen, maar dat gaan we met zo'n app niet bereiken. (hoe dan wel heb ik ook geen antwoord op, het blijft subjectief)
Te vaak een matige indruk != vaak matig. Een speler die voor een bedrag richting de 20 miljoen weg gaat heeft gemiddeld genomen een sterkere indruk in de eredivisie.Grote fouten bleven hem bespaard, in tegenstelling tot andere verdedigers. En hij was actief bij veel onderscheppingen. Het is alleen een wat rustige, anoniemere speler, de camera staat er niet standaard op.
Dus dat je het geen absolute topper vindt kan ik best in mee gaan, maar dat hij vaak matig is niet. Zelfs niet met de score apps, want met een dikke 7 gemiddeld ben je niet matig.
In ieder geval niet vanuit de Eredivisie. Laatste 10 seizoenen maar 32 spelers waarvan 7 verdedigers en daar zitten de significant betere spelers bij als Sánchez, de Ligt, Timber. Maar goed, de tijd gaat het ons leren.[...]
Tientallen per seizoen volgens transfermarkt. Een jonge international met langdurig contract is gewoon geld waard. Het één en ander natuurlijk wel afhankelijk van het aantal recente blunders, de afgelopen twee weken helpen weer niet mee.
Nou nee dus, een speler kan de hele wedstrijd een slecht cijfer hebben en met één assist of doelpunt ineens goed uit de bus komen. Dit soort beoordelingen zijn inherent subjectief, en over het algemeen in het voordeel van aanvallende spelers.Napo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:37:
Ideaal, zeker niet maar wel consitent over spelers in een competitie. Daarom ook de relatie tot de beste verdediger en in relatie tot de selectie.
De tijd gaat uitwijzen dat ze hem deze winter absoluut nog niet gaan verkopen, en tegen het einde van het seizoen is Ajax zo uitgeblust vanwege de smalle selectie dat de marktwaarde van de meeste spelers lager ligt dan ze in theorie zouden kunnen zijn.Te vaak een matige indruk != vaak matig. Een speler die voor een bedrag richting de 20 miljoen weg gaat heeft gemiddeld genomen een sterkere indruk in de eredivisie.
[...]
In ieder geval niet vanuit de Eredivisie. Laatste 10 seizoenen maar 32 spelers waarvan 7 verdedigers en daar zitten de significant betere spelers bij als Sánchez, de Ligt, Timber. Maar goed, de tijd gaat het ons leren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
10 second ninja DONE
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 11-12-2024 10:32 ]
Uiteraard, dat gaat een flinke kluif worden. Maar uitgeschakeld worden na 10 CL wedstrijden is op zichzelf geen slechte prestatie en levert een leuk zakcentje op. Bovendien gaan er wel meer clubs door naar de tussenronde die op papier te verslaan zijn, zoals Brugge, Zagreb of Celtic.Harribo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:31:
Dat overwinteren is in de CL, als je op positie 9 tm 24 staat, toch een tussenronde wat je toch uit moet vechten met een ander team wat bij 9 tm 24 staat?
Ga er maar aan staan dan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik snap het wel, maar niet op basis van de potten die we hebben gezien. Het sentiment vooraf was met de loting: Feyenoord redt het niet, die heeft echt een heel zware loting. Bij PSV was het sentiment vooraf dat ze het wel zouden moeten redden, omdat de loting een stuk gunstiger was/ leek te zijn dan die van Feyenoord, op basis van informatie / de beelden zoals deze voor dit seizoen gelden/ golden.Fleximex schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 23:15:
Ik snap overigens de negativiteit over PSV, in het algemeen, in de Champions League niet en het vergelijk met Feyenoord niet.
Tegen Juventus was bagger en vandaag was bagger. Maar alles daar tussenin was goed of was een resultaat door te strijden. Waar hier juist van gezegd wordt dat dat er niet is.
Feyenoord heeft precies hetzelfde dit seizoen. Twee bagger wedstrijden (Leverkussen en Leipzig) en de rest goed, of resultaat met strijd.
Denk dat weinig mensen vooraf zouden zeggen dat PSV wel top 8 ging halen.RCBL schreef op woensdag 11 december 2024 @ 13:04:
Van PSV kan je dus gewoon spreekwoordelijk zeggen: te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken
10 second ninja DONE
Klopt maar dit is veel beter. Je treft hierdoor niet real Madrid uit en thuis etc. Elke resultaat is geld en de punten worden per wedstrijd gesprokkeld. Als je bij Real, Bayern en bij bijvoorbeeld een Juve in de poule zit ben je kansloos, nu maak je kans.Harribo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:31:
Dat overwinteren is in de CL, als je op positie 9 tm 24 staat, toch een tussenronde wat je toch uit moet vechten met een ander team wat bij 9 tm 24 staat?
Ga er maar aan staan dan.
Ik vind trouwens deze CL opzet wel goed bevallen : elke wedstrijd gaat het erom en is de wedstrijd een verrassing.
Las trouwens dat in de stand bij een gelijk aantal punten het doelsaldo en daarna het aantal gescoorde doelpunten doorslaggevend zijn.
En dat je per positie er 275000 euro op vooruit gaat.
Kortom, flink scoren en je haalt zo een miljoen(en) extra binnen
nggyu nglyd
Die allemaal voor 30 of (veel) meer zijn gegaan (en Timber had nog 1jarig contract meen ik?). Daarbij is ie ook nog steeds Kroatisch international waar ie standaard in de basis staat.Napo schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:37:
In ieder geval niet vanuit de Eredivisie. Laatste 10 seizoenen maar 32 spelers waarvan 7 verdedigers en daar zitten de significant betere spelers bij als Sánchez, de Ligt, Timber. Maar goed, de tijd gaat het ons leren.
Je overwintert nu sowieso al, want laatste 2 wedstrijden zijn in januari dus na de winterstopSagat schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:22:
Dus ja, zonde, maar ook weer geen reden voor grote paniek wmb. winnen bij rode ster (toch?) en dan ga je 'gewoon' overwinteren en dat lijkt mij het primaire doel in deze competitie.
Volgens mij kun je die geen van allen loten als je in de onderste helft van de 9 tm 24 eindigt en krijg je dan een team uit de bovenste helft.ph4ge schreef op woensdag 11 december 2024 @ 10:41:
[...]
Uiteraard, dat gaat een flinke kluif worden. Maar uitgeschakeld worden na 10 CL wedstrijden is op zichzelf geen slechte prestatie en levert een leuk zakcentje op. Bovendien gaan er wel meer clubs door naar de tussenronde die op papier te verslaan zijn, zoals Brugge, Zagreb of Celtic.
Timber, de Ligt, & Sanchez waren jonger en mijns inziens eveneens kwalitatief beter.toolkist schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:25:
[...]
Die allemaal voor 30 of (veel) meer zijn gegaan (en Timber had nog 1jarig contract meen ik?).
Het zijn van international en daarbij basisspeler hoeft niet alles te zeggen, dat ligt natuurlijk ook maar aan de concurentie die er is voor die positie. Het zal enigszins positief werken maar of dat de factor is dat hij daardoor boven die 20m per definitie opgehaald zou worden, tjsa.Daarbij is ie ook nog steeds Kroatisch international waar ie standaard in de basis staat.
Je kunt Brest lotentoolkist schreef op woensdag 11 december 2024 @ 17:29:
[...]
Volgens mij kun je die geen van allen loten als je in de onderste helft van de 9 tm 24 eindigt en krijg je dan een team uit de bovenste helft.
We hebben dure lessen geleerd. Vanavond valt alles op zijn plaats. 3-1Agent47 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 19:47:
Daar is de wedstrijd spanning hoor. Zo belangrijk deze .
Waarschijnlijk is de inzet van toezichthouders duurder dan de boete slikken.Agent47 schreef op woensdag 11 december 2024 @ 20:59:
Vraag aan andere supporters van clubs. Wij (Feyenoord) krijgen elke wedstrijd een boete voor de UEFA voor “ staan op de trappen “ a €15,000,- .
Is dat bij jullie clubs ook?
nggyu nglyd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
per aspera ad astra
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq