Fitz Jim.....
Gewoon ff tikken.
AZ, zo zonde.
Hup Pasveer
Gewoon ff tikken.
AZ, zo zonde.
Hup Pasveer
[ Voor 35% gewijzigd door Megupe op 07-11-2024 22:28 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 35% gewijzigd door Megupe op 07-11-2024 22:28 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ook omdat je, als die bal tegen je hoofd komt, je het pas 2 weken later kan terug vertellenDeadsy schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:25:
Dit soort vrije trappen is niet iets waar je op traint
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
nggyu nglyd
Wat een luxe… en dan met 5-0 nog Henderson brengen. Het kan allemaal verkerenQuad schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:30:
Berghuis en Akpom kunnen brengen, Pff.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 67% gewijzigd door Megupe op 07-11-2024 22:37 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
Demp de wedstrijd dan ook.Deadsy schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:37:
Sofascore verpest het weer eens
nggyu nglyd
Wat moet de trainer van Macabi dan?Deadsy schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:36:
20min voor tijd vier spelers wisselen. Dit had je denk ik al een kwartier geleden kunnen doen, want dit ga je nu echt niet meer fixen
Verstomt mogelijk ook het constante gezaag uit de media dat dit Ajax alleen kutvoetbal speelt. Ze hebben ook gewoon de energie om te blijven gaan. Was vorig jaar wel anders. Toen stonden Brobbey en Bergwijn nu al na elke poging tot sprinten een half uur uit te hijgen.cheiron schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:37:
Er is ook zo veel drang naar voren. Echt prima.
nggyu nglyd
Nou, AZ doet even voor hoe het ook kan. Altijd leuk als Mourinho verliest.Harribo schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:27:
Az doet Twente na, ff een 100 % kans verprutsen.
Het blijft een talent van Nederlandse teams.
Regeren is vooruitschuiven
Typhone schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:45:
Goed coëfficiëntenweekje met dissonant Feyenoord helaas.

nggyu nglyd
Wijndal is ook wel erg erg matig.Kist schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:48:
Rasmussen dacht even dat die Godts is. Maar helaas, hij is nog steeds Rasmussen.
Ja gaat goed dit. Heerlijk voor AzT-MOB schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:45:
[...]
Nou, AZ doet even voor hoe het ook kan. Altijd leuk als Mourinho verliest.
nggyu nglyd
Nou die moet gewoon normaal fluiten. Aan twee kanten. Voor iedereen fijner.Quad schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:50:
Leek mij gewoon een overtreding.. Maar de scheids een keer mee hebben is fijn.
Snap ook niet dat die weer in genade is aangenomen. Hij is ook de enige Ajacied die niet ook maar een beetje is opgeleefd onder Farioli. Echt nog net zo bagger als onder Schreuder en Heitinga.
Je kunt Hato ook niet alles laten spelen. Dus dan Wijndal maar inbrengen als het kan, toch?Kist schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:51:
[...]
Snap ook niet dat die weer in genade is aangenomen. Hij is ook de enige Ajacied die niet ook maar een beetje is opgeleefd onder Farioli. Echt nog net zo bagger als onder Schreuder en Heitinga.
nggyu nglyd
Iets later pas denk ik? Zal pas na de groepsfase zijn?Megupe schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:59:
Trouwens, na de winter komt Klaassen er weer bij toch?
Na eind januari. Voor begin februari moeten spelers Europees ingeschreven worden. Daarna mag Klaassen dus meedoen.Megupe schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:59:
Trouwens, na de winter komt Klaassen er weer bij toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 07-11-2024 23:02 ]
nggyu nglyd
Volgens mij mag je voor de laatste 2 rondes al nieuwe spelers toevoegenGynnad schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:00:
[...]
Iets later pas denk ik? Zal pas na de groepsfase zijn?
In FM2024 werkt het dus anders, en meestal klopt het daar welQuad schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:00:
[...]
Na eind januari. Voor begin februari moeten spelers Europees ingeschreven worden. Daarna mag Klaassen dus meedoen.
Ik denk dus met de knockoutfase dan pas.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik denk niet dat Noa dat overleeft 😂Trishul schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:21:
Als je dat interview tussen Noa en Brobbey zonder beeld zou horen, dan zou het zomaar uit een 18+ film kunnen komen
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Typhone schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:05:
Brobbey is toch niet te geloven. Die scoort nooit meer.
Zo fijn als je tegen het cluppie poolt, of jinxt. Scoren we punten mee.Typhone schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:46:
T.k. t.e.a.b Brian Brobbey
Alles wat ik tot nu toe heb meegekregen zegt van niet, pas na de competitie fase.toolkist schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:15:
Volgens mij mag je voor de laatste 2 rondes al nieuwe spelers toevoegen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Want de bezoekers maken het ineens erger? Het liedje is altijd al van hetzelfde niveau, ongeacht het bezoek.Ramzzz schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:56:
Is er nou niemand in de ArenA die denkt “misschien even niet dat domme liedje over joden scanderen” wanneer je tegen een Israëlische club voetbalt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is wat ik ook begrepen had en na wat zoeken kwam ik dit tegen:Gonadan schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 00:19:
[...]
Alles wat ik tot nu toe heb meegekregen zegt van niet, pas na de competitie fase.
bron: https://www.voetbalnieuws...ns-league-in-januari.htmlHet winterse transferwindow wordt ook belangrijk geacht door de UEFA en dus hebben de teams de mogelijkheid wijzigingen aan te brengen in hun spelerslijsten voor de Europese toernooien. Normaliter begon in het nieuwe jaar de volgende ronde, maar door de nieuwe opzet zullen er in 2025 ook nog twee speelrondes van de League Phase op het programma staan. Echter zorgen die speelrondes ook weer voor problemen en dus mogen clubs hun nieuwe aankopen pas inschrijven nadat de League Phase is afgelopen. In totaal mogen er drie nieuwe spelers ingeschreven worden en dan moet gebeuren op 6 februari 2025. Dit is na de League Phase en vlak voor de knock-outfase begint.
bron: https://www.uefa.com/uefa...ads-player-registration-/Yes, if they get through the league phase. Ahead of the knockout phase, clubs can register a maximum of three new players by 24:00 CET on 6 February 2025.
bron: article 32.01 'Subsequent registration' van de UEFA CL regels: https://documents.uefa.co...quent-registration-Online die vast hetzelfde zullen zijn voor de EL en ConfL)After the completion of the league phase and before the start of the knockout phase, a club may register a maximum of three new eligible players for the remaining matches in the current competition. Such registrations must be completed by 6 February 2025 (24:00 CET) at the latest.
[ Voor 25% gewijzigd door gws24 op 08-11-2024 00:44 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Uiteindelijk niet meer dan het minimale toch met vier thuiswedstrijden?Typhone schreef op donderdag 7 november 2024 @ 22:45:
Goed coëfficiëntenweekje met dissonant Feyenoord helaas.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En ook de aanname over het niet aantrekkelijk aanvallend kunnen spelen onder een Italiaanse trainer kan de prullenbak in. Voorlopig ben ik in mijn nopjes, al wacht ik zondag nog even af. Gelukkig mag ik alles onder het genot van een hapje en drankje het gaan aanschouwen vanuit een skybox in de Grolsch Veste, ben benieuwdAgent47 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:39:
Ajax lijkt na anderhalf jaar de weg naar boven gevonden te hebben. Heeft die Italiaanse trainer het misschien toch goed ingezien met dat rouleren van spelers. Bij ons liggen ze allemaal om
Oh lekker man! Veek plezier kerelHan schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:47:
[...]
En ook de aanname over het niet aantrekkelijk aanvallend kunnen spelen onder een Italiaanse trainer kan de prullenbak in. Voorlopig ben ik in mijn nopjes, al wacht ik zondag nog even af. Gelukkig mag ik alles onder het genot van een hapje en drankje het gaan aanschouwen vanuit een skybox in de Grolsch Veste, ben benieuwd
jawel, maar mijn oorverdovende stilte kwam niet echt over het gezang heen.Ramzzz schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:56:
Is er nou niemand in de ArenA die denkt “misschien even niet dat domme liedje over joden scanderen” wanneer je tegen een Israëlische club voetbalt?
inderdaad.Gonadan schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 00:20:
[...]
Want de bezoekers maken het ineens erger? Het liedje is altijd al van hetzelfde niveau, ongeacht het bezoek.
Ajax is van oudsher een club met veel joodse invloed, kijk naar de bestuurders en oorsprong. Joden is voor hen een geuzennaam, er was vrijwel geen wanklank tussen supporters onderling. Waarom je eigen achtergrond verloochenen?Ramzzz schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:56:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die Joodse invloed is vooral verre geschiedenis. En ook die heeft niks met voetbal an sich te maken. Je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat supporters in het stadion niet verantwoordelijk zijn voor wat idioten erbuiten uitspoken. Maar dat geldt dan net zo goed voor iemand die "wie niet springt ...." roept want dat slaat net zo goed op die geuzennaam.hoevenpe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 08:52:
[...]
Ajax is van oudsher een club met veel joodse invloed, kijk naar de bestuurders en oorsprong. Joden is voor hen een geuzennaam, er was vrijwel geen wanklank tussen supporters onderling. Waarom je eigen achtergrond verloochenen?
Wat er buiten het stadion gebeurde heeft helemaal niets met voetbal te maken, laat ik het daarbij laten...
En dat moeten we onze technische staf aanrekenen. We spelen niet meer wedstrijden dan vorige seizoenen en toen was fitheid nooit een probleem. Sterker nog: spelers die nu moeite hebben met de fitheid waren toen geweldig in het laatste kwartier.Agent47 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:39:
Ajax lijkt na anderhalf jaar de weg naar boven gevonden te hebben. Heeft die Italiaanse trainer het misschien toch goed ingezien met dat rouleren van spelers. Bij ons liggen ze allemaal om
Ho ho, een zwaluw maakt nog geen zomer hèGonadan schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 00:19:
[...]
[...]
Zo fijn als je tegen het cluppie poolt, of jinxt. Scoren we punten mee.
[...]
Alles wat ik tot nu toe heb meegekregen zegt van niet, pas na de competitie fase.
Nou als ze deze pressure een keer laten zien tegen een tegenstander van een kleiner kaliber dan ben ik nieuwsgierig. Vooralsnog floreert Ajax in de grotere wedstrijden (wat ook wel weer eens fijn is) maar ik zie links en rechts nog wel problemen komen tegen de kleinere clubs. En daar is PSV weer extreem stabiel aangezien iedereen angst heeft voor die ploeg en zich gewillig laat slachten.Agent47 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:39:
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 08-11-2024 12:26 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat geeft maar weer aan dat het Ajax voetballend weer wat beter gaatSuperkiwi schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:11:
Grappig dat een aantal mensen zich weer onnodig druk maken om een geuzennaam.
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 08-11-2024 12:13 ]
XXXVI
Nou .. ik heb kleine clubs altijd het gevoel dat die zich ingraven tegen Feyenoord en Ajax hebben en dan hebben die moeite er doorheen te komen. 6-3-1, 5-4-1 opstellingen en counteren. En dan zie je ze tegen PSV ineens heel opportunistisch met een 4-3-3 aankakken. Ja dan laat je je vrijwillig slachten ja.Typhone schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:40:
[...]
Nou als ze deze pressure een keer laten zien tegen een tegenstander van een kleiner kaliber dan ben ik nieuwsgierig. Vooralsnog floreert Ajax in de grotere wedstrijden (wat ook wel weer eens fijn is) maar ik zie links en rechts nog wel problemen komen tegen de kleinere clubs. En daar is PSV weer extreem stabiel aangezien iedereen angst heeft voor die ploeg en zich gewillig laat slachten.
Doet me denken aan een liefdevolle van De jeugd van tegenwoordig
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ehm nee? Er kwamen juist extra veel Israelische supporters mee naar Amsterdam wegens de Joodse "connectie"..Ramzzz schreef op donderdag 7 november 2024 @ 23:56:
Psv heeft natuurlijk met De Jong wel het ultieme wapen tegen ploegen die zich ingraven.Millie-ano schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:20:
[...]
Nou .. ik heb kleine clubs altijd het gevoel dat die zich ingraven tegen Feyenoord en Ajax hebben en dan hebben die moeite er doorheen te komen. 6-3-1, 5-4-1 opstellingen en counteren. En dan zie je ze tegen PSV ineens heel opportunistisch met een 4-3-3 aankakken. Ja dan laat je je vrijwillig slachten ja.
Extra vreemd dat die het bij die assist op Traore juist wel goed en rustig deed. Dat is nou precies zo'n moment dat spitsen die al tijden droog staan hem wanhopig in het zijnet rossen. Daar was die dus wel rustig en hield die het overzicht.Typhone schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:31:
[...]
Ho ho, een zwaluw maakt nog geen zomer hè.
Als je de replay van dat eerste moment tegen die kop van de keeper ziet, al had die keeper er niet gestaan had hij de bal huizenhoog overgeschoten.
Als die vrije trap waar de goal uit viel gisteren 2m meer naar achteren zou hebben gelegen idem dito. Er is iets in de afwerking bij hem wat niet lekker gehad en keer op keer terug komt. Krijgt hij de bal in de kleine ruimte is hij te langzaam, krijgt hij de bal in de diepte gespeeld dan is hij te druistig. Het was zijn eerste doelpunt in 70 dagen en daarin heeft Ajax toch niet tegen de grootsten der aarde gespeeld maar Brobbey wel meer dan 10x een 100% kans gemist.
Ik zei het gisteren al: dosering van zijn power. Op snelheid kan hij dat niet echt, vanuit lopen of stilstand wel. Vorig seizoen had hij ook veel van dat soort assists.Kist schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:29:
[...]
Extra vreemd dat die het bij die assist op Traore juist wel goed en rustig deed. Dat is nou precies zo'n moment dat spitsen die al tijden droog staan hem wanhopig in het zijnet rossen. Daar was die dus wel rustig en hield die het overzicht.
De echte test is zondag bij Twente. Iedereen in het stadion kon gisteren na 15 minuten al zien dat Maccabi niveau KKD heeft.Agent47 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 07:39:
[ Voor 11% gewijzigd door bregweb op 08-11-2024 14:48 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Om nog maar niet te spreken over de vriendschappelijke band tussen Ajax en Maccabi qua harde kernen.toolkist schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:07:
[...]
Ehm nee? Er kwamen juist extra veel Israelische supporters mee naar Amsterdam wegens de Joodse "connectie"..
Volgens mij is het gisteren in de ArenA juist wel netjes verlopen.Typhone schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:00:
[...]
Om nog maar niet te spreken over de vriendschappelijke band tussen Ajax en Maccabi qua harde kernen.
Maar goed alle heilige huisjes kunnen even omver maar we weten dondersgoed welke multiculturele groeperingen alom aanwezig zijn in Amsterdam die niet matchen met Israël dus laat die dingen even niet over het dak van Ajax uitgevochten worden! Merci beaucoup.
Daar was niks aan de hand nee. Maar in de stad was het hommeles. Iedereen “verbaasd” dat het uit de hand liep. Heerlijk, geveinsde naïviteit van de politiek.Megupe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:11:
[...]
Volgens mij is het gisteren in de ArenA juist wel netjes verlopen.
En ik hoop van harte dat de Ajax supporters de gasten uit Israël ook rustig naar huis/hotel heeft laten gaan.
Behalve dat de uitsupporters de minuut stilte totaal niet respecteerden en het hele uitvak na de wedstrijd de Israelische vlag toonde (dus niet een specifieke Maccabi Tel Aviv vlag.... het aantal vlaggen verveelvoudigde na de wedstrijd (tijdens de wedstrijd waren het er een paar)... ik vatte dat wel op als provoceren) en aan de andere kant er op de lange zijde wat gedoe was toen Tel Aviv scoorde, het laat zich raden waarom er gedoe was.Megupe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:11:
[...]
En ik hoop van harte dat de Ajax supporters de gasten uit Israël ook rustig naar huis/hotel heeft laten gaan.
Voor wat het waard is... De F-side had vantevoren al aangegeven dat ze geen zin hadden in politiek gedoe in/rondom het stadionMegupe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:11:
[...]
https://dekanttekening.nl...-demonstranten-en-f-side/ls reactie op de pro-Palestijnse actie heeft de F-side, die vaak de Israëlische vlag toont, ook van zich laten horen. Zij willen geen politieke uitingen in ‘hun stadion’. ‘In de Johan Cruijff ArenA gaat het om onze club en onze stad. We streven naar saamhorigheid en willen geen vlaggen van conflictgebieden of andere politieke boodschappen tijdens het Europa League-duel tussen Ajax en Maccabi Tel Aviv FC’, aldus de F-side. Ze dreigen bovendien: ‘Zowel binnen als buiten het stadion zullen we dit niet tolereren en waar nodig ingrijpen. Voetbal is geen politiek.’
En je hoort alleen maar alsof het van 1 kant kwam, terwijl het blijkbaar beide kanten waren die gezeik zochten.Typhone schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 15:17:
[...]
Daar was niks aan de hand nee. Maar in de stad was het hommeles. Iedereen “verbaasd” dat het uit de hand liep. Heerlijk, geveinsde naïviteit van de politiek.
[ Voor 40% gewijzigd door Agent47 op 08-11-2024 16:04 ]
Ha, wij misten regelmatig >10 spelers op een selectie van 23. Dan hadden we soms nog geen vlagger ook...Agent47 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:04:
Wij missen 8 spelers zondag. Gaat lekker zo. Voel de bui al hangen tegen zelfs Almere uit. Lekker tegen Nieuwkoop aankijken en tegen Zerrouki in de tweede helft. Je hebt geen spitsen en Osman is ook geblesseerd.
Altijd baas boven baasMegupe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:06:
[...]
Ha, wij misten regelmatig >10 spelers op een selectie van 23. Dan hadden we soms nog geen vlagger ook...
deze kon ik ff toppen
[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 08-11-2024 16:08 ]
Goed zo, lekker door blijven jinxen.Typhone schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:31:
Ho ho, een zwaluw maakt nog geen zomer hè.
Als je de replay van dat eerste moment tegen die kop van de keeper ziet, al had die keeper er niet gestaan had hij de bal huizenhoog overgeschoten.
Als die vrije trap waar de goal uit viel gisteren 2m meer naar achteren zou hebben gelegen idem dito. Er is iets in de afwerking bij hem wat niet lekker gehad en keer op keer terug komt. Krijgt hij de bal in de kleine ruimte is hij te langzaam, krijgt hij de bal in de diepte gespeeld dan is hij te druistig. Het was zijn eerste doelpunt in 70 dagen en daarin heeft Ajax toch niet tegen de grootsten der aarde gespeeld maar Brobbey wel meer dan 10x een 100% kans gemist.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heerlijk.Megupe schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:06:
[...]
Ha, wij misten regelmatig >10 spelers op een selectie van 23. Dan hadden we soms nog geen vlagger ook...
De potentiële uitglijder of bananenschilAgent47 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:04:
Wij missen 8 spelers zondag. Gaat lekker zo. Voel de bui al hangen tegen zelfs Almere uit. Lekker tegen Nieuwkoop aankijken en tegen Zerrouki in de tweede helft. Je hebt geen spitsen en Osman is ook geblesseerd.
Is ook geen toeval meer natuurlijk. Ik geloof best dat Priske een goed idee heeft over het voetbalinhoudelijke, maar wat hij met het fysiek aan het doen is slaat echt nergens op. Onder Arne de afgelopen 3 jaar steevast veruit de meest fitte ploeg van de Eredivisie die 3 keer per week volgas kon geven de hele wedstrijd en nu een overvolle ziekenboeg en de spelers die wel spelen zien er ook uitgeblust uit.Agent47 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:04:
Hoeveel maakt ie er zondag?Gonadan schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:09:
[...]
Goed zo, lekker door blijven jinxen.
Dit was allemaal voorzien door Brobbey. Eerst die keeper in z'n gaffel schieten en daardoor daarna bij die indirecte vrije trap dook hij weg om z'n laatste tanden te beschermen. Ik zeg goed gedaan.
En door de week op Ibiza.Trishul schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:24:
Niet alleen spelers, Ajax miste ook een trainer. Steijn en Schip zaten bijna altijd de hele wedstrijd op hun stoel.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hoho, van Steijn is bekend dat dit slechts 3x het geval was.
Yes, idem hier. K ben 2 jaar terug met voetbal gestopt vanwege 2 jaar lang elk weekend invallers regelen terwijl we een team van 20+ man hadden.Millie-ano schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 16:20:
[...]
Heerlijk.
Ik mis het. .. en toch ook weer niet. En toch weer wel.
[ Voor 39% gewijzigd door Megupe op 09-11-2024 01:46 ]
Die denderen wel lekker door ja, op Feyenoord thuis na. Knap van ze hoor. Top 2-6 is erg spannend.On_E schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 23:33:
Het wordt inmiddels wel duidelijk dat FC Utrecht kampioen gaat worden.
De echte test Twente noemen is beetje overdreven. Na Feyenoord en PSV is Twente geen echte test. Zeker na een doordeweekse pot heb je er zaadpotten tussen zitten. Neemt niet weg dat twente een lastige horde kan zijn. En in de huidige vorm van beide ploegen, kan je zomaar punten verspelen. Om die reden twente een kleintje te noemen doe je ze te kort. Ook gezien de ranglijst.bregweb schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:47:
[...]
De echte test is zondag bij Twente. Iedereen in het stadion kon gisteren na 15 minuten al zien dat Maccabi niveau KKD heeft.
En Ajax is alleen titelkandidaat als ze de wedstrijden tegen de kleintjes net zo makkelijk winnen als PSV.
Ajax heeft bijna 4 jaar geleden voor het laatst gewonnen in de competitie uit bij FC Twente, dus is sowieso een lastige horde voor Ajax. Een gelijkspel zou daar nog niet eens zo gek zijn, al hopen we natuurlijk op meer.Millie-ano schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:13:
[...]
De echte test Twente noemen is beetje overdreven. Na Feyenoord en PSV is Twente geen echte test. Zeker na een doordeweekse pot heb je er zaadpotten tussen zitten. Neemt niet weg dat twente een lastige horde kan zijn. En in de huidige vorm van beide ploegen, kan je zomaar punten verspelen. Om die reden twente een kleintje te noemen doe je ze te kort. Ook gezien de ranglijst.
Ajax kan hier gewoon nogmaals laten zien de weg omhoog te hebben gevonden voor wat betreft manier van spelen. Maar zoals de invallers hebben laten zien.. is dat nog steeds broos.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq