Het gaat erom dat een heleboel mensen (waaronder ik zei de gek) hun nek hebben uitgestoken, want 'we moeten van het gas af'.
Dus panelen aangeschaft, WP en WPB geïnstalleerd. Inductieplaat in de keuken. Quooker.
Allemaal met in het achterhoofd dat de salderingsregel langzaam wordt afgebouwd en dat er daarna een redelijke vergoeding zou komen.
Maar ineens zijn de spelregels veranderd.
Dat is al k*t.
Maar als er dan ook nog iemand komt met een politieke agenda die zegt 'eigen schuld, dikke bult' en 'geld genoeg, want panelen', dan ben ik daar wel klaar mee.
Je kan soms in Nederland beter helemaal niks ondernemen. Dan komt er vanalles naar je toe. Uitkering, huursubsidie, gratis wasmachine, zorgtoeslag, gratis fiets, sportabonnement)
Maar wie z'n nek uitsteekt, is de lul.
Ja, ook dit is populistische kletskoek, maar er zit in de basis wat in.
Dus panelen aangeschaft, WP en WPB geïnstalleerd. Inductieplaat in de keuken. Quooker.
Allemaal met in het achterhoofd dat de salderingsregel langzaam wordt afgebouwd en dat er daarna een redelijke vergoeding zou komen.
Maar ineens zijn de spelregels veranderd.
Dat is al k*t.
Maar als er dan ook nog iemand komt met een politieke agenda die zegt 'eigen schuld, dikke bult' en 'geld genoeg, want panelen', dan ben ik daar wel klaar mee.
Je kan soms in Nederland beter helemaal niks ondernemen. Dan komt er vanalles naar je toe. Uitkering, huursubsidie, gratis wasmachine, zorgtoeslag, gratis fiets, sportabonnement)
Maar wie z'n nek uitsteekt, is de lul.
Ja, ook dit is populistische kletskoek, maar er zit in de basis wat in.
:strip_exif()/f/image/vS7YYfEjf2onwTG2QrVbrtjA.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/CmKhXlw4lw6YzaHX5c481lek.png?f=user_large)