Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PSN: xMaurice93
Kleiner? Die is gedicht, 7 tiendendglavimans schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:31:
Jammer! Maar de kloof wordt kleiner
Lando: "one or two more laps, that's all that I needed".
"When you grow up your heart dies"
Gaven ze bij Sky wel netjes aan, trouwens.
In de laatste rond ekun je niet meer stemmen, dacht ikdurian schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:30:
Maar ik kreeg geen kans om te voten. Meh, whatever.
Maar de auto was niet optimaal.
Dan doe je het toch goed om te winnen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Haha, ja, zou kunnen, maar ik weet bijna zeker dat ik eerder was. Maakt niet uit. Mooie race op het einde! Terug naar de grasmaaier nu.Dido schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:32:
Leuk al die opwinding dat Norris binnen DRS kwam, maar daar had ie niets aan in de laatste ronde, aangezien DRS actief wordt op de main straight, en je er dus pas na start/finish wat aan hebt.
Gaven ze bij Sky wel netjes aan, trouwens.
[...]
In de laatste rond ekun je niet meer stemmen, dacht ik
Dat maakte het juist zo spannend. Hierdoor moest VER in de laatste rondjes óók extra voorzichtig zijn.Chevy454 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:33:
Alleen jammer dat hij zo snel die track limits kreeg.
Nog even verder gezocht, en voor zover ik begrijp: dat de elektromotoren (MGU-H/K) niet alle beschikbare energie kwijt kunnen.HollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:27:
Wat betekent clippen?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Stokers..
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Zodra die helm opgezet wordt gaat de vriendschap even het raam uit.dglavimans schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:34:
Viaplay zit alweer dom te praten dat Max en Lando nu nog vrienden zijn haha
Stokers..
"When you grow up your heart dies"
Dat zijn echte vriendschappensjaool schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:35:
[...]
Zodra die helm opgezet wordt gaat de vriendschap even het raam uit.
Zekers. Maar zodra die helm afgezet wordt zou het wel weer meevallensjaool schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:35:
[...]
ICE ICE Baby
Droom verder.djmuggs schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:36:
FER verrast straks heel de F1 wereld door LEC door VER te vervangen en samen met HAM in een Newey auto te rijden
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zo dom.. maar sommige zien volgens mij elk woord/zin erg negatief van ViaPlay (zeg ik)?dglavimans schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:34:
Stokers..
Kan mij zomaar voorstellen dat het Ziggo duo het ook zou zeggen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZePDDdZ6y2lgKe9qFfaLwPFP.gif?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ah, ik heb geen echte vriendschappen, toch maar eens een helm kopen.
Mocht McLaren elke race zo dicht erop zitten dan kan het nog wel eens in een DNF-je eindigen, zomaar het begin van een 'epic rivalry'sjaool schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:35:
[...]
Ik hou gewoon niet zo van fake drama stokenHollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:37:
[...]
Zo dom.. maar sommige zien volgens mij elk woord/zin erg negatief van ViaPlay (zeg ik)?
Kan mij zomaar voorstellen dat het Ziggo duo het ook zou zeggen.
Ferrari lijkt ook beter te zijn geweest op mediums dan harde banden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik snap je wel, maar dit is helaas vaker wel dan niet het geval bij F1. Voor wat jij wil moet je Indycar kijken. Het leukste is beide kijken: F1 voor cutting edge engineering contest en Indycar voor harde gevechten op de baanv8power67 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:29:
[...]
Ik wil races zien met inhalen en battles enz. Dit is niks. Norris starte 2e eindigt 2e. Nog steeds veelste veel last van vuile lucht op dit soort circuits. Is gewoon saai sorry.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hamilton en Rosberg waren ook vriendendglavimans schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:34:
Stokers..
ICE ICE Baby
#BonjournoSinergyX schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:40:
Nou Ham.. zo moet jij straks ook gaan praten, tijd voor cursus Italiaans alvast
Ik zou het doen!
Voor mij was er nu wel een battle.v8power67 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:29:
[...]
Ik wil races zien met inhalen en battles enz. Dit is niks. Norris starte 2e eindigt 2e. Nog steeds veelste veel last van vuile lucht op dit soort circuits. Is gewoon saai sorry.
Hier is de DRS niet echt effectief.
Andere tracks weer té effectief. En dan is het ook niet echt inhalen of battlen.
Deze track is idd erg lastig met inhalen en daarin idd saai.
Maar toch aan het einde wat spanning. Al dan niet geforceerd omdat max al 3x TL had.
Maar ook LEC die even dichterbij leek te komen.
Toch wel een paar mooie momenten.
En als niet max fan. Keek je eerst na een P1 van max met meer dan 10sec voorsprong en nu minder dan 1sec.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Fixed that for youShinji schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:40:
[...]
Hamilton en Rosberg waren ook vrienden voordat ze gingen racen
Klopt, ik vertel alleen gewoon wat ze op Viaplay zeggen
HahaHollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:38:
[...]
Ah, ik heb geen echte vriendschappen, toch maar eens een helm kopen.
Aan je humor ligt het niet, als je in de buurt woont kom de volgende race maar een biertje drinken
Mi scusi
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
NOR: "That's nice"
LOL
Nog veel jammerder dat NOR geen track limits waarschuwing kreeg. Hij zat er imho regelmatig overheen...Chevy454 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:33:
Dat was een spannende finale. Goed om te zien dat Max het weer doet, eindelijk weer uitgedaagd. Alleen jammer dat hij zo snel die track limits kreeg.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
il miglior pubblico di sempreSinergyX schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:40:
Nou Ham.. zo moet jij straks ook gaan praten, tijd voor cursus Italiaans alvast
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hij heeft anders maar 1 deleted lap time aan het einde, Verstappen 3 in de eerste helft: https://www.fia.com/sites...Deleted%20Lap%20Times.pdfMicrokid schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:42:
[...]
Nog veel jammerder dat NOR geen track limits waarschuwing kreeg. Hij zat er imho regelmatig overheen...
Zal inderdaad belangrijker worden voor HAM
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Het loopt 15 - 30 seconde achter zodat ze fucks en shits kunnen censureren.sbuter schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:43:
Zo jammer dat ze de cooldown room niet blijven uitzenden totdat ze het podium op moeten...
ICE ICE Baby
DealBernardV schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:42:
[...]
Haha![]()
Aan je humor ligt het niet, als je in de buurt woont kom de volgende race maar een biertje drinken
Naar de nonnen voor een cursus
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Max heeft 60 punten voorsprong op Norris in het WK. Dus als Norris alles zou winnen en Max daarbij P2 wordt, dan duurt het 9 races voordat Norris Max voorbij is. Mja ik zie dat niet gebeuren. Maar goed, alles kan gebeuren.
Knap van Mclaren als ze dit kunnen volhouden. Hopelijk kan Piastri eens gewoon lekker meekomen. Je hebt duidelijk geen Newey nodig om een Newey-beatin auto te maken. Om maar lekker positief te blijven
Month of May here we are!
Dit soort races krijg ik weer zin om het simracen op te pakken
[ Voor 3% gewijzigd door siggy op 19-05-2024 16:47 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Of ze ff commentaar gaan geven op Sonicdjmuggs schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:44:
Coyote erg dicht bij Road Runner nu
Alsof Indycar zo spannend is ...Oilslick schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:40:
[...]
Ik snap je wel, maar dit is helaas vaker wel dan niet het geval bij F1. Voor wat jij wil moet je Indycar kijken. Het leukste is beide kijken: F1 voor cutting edge engineering contest en Indycar voor harde gevechten op de baan
Ik heb het seizoen pas 1 leuke race gezien: Barber.
De rest was net alsof ik naar F1 zat te kijken!
Vraag mij af of de updates van RB goed hebben gewerkt vandaag. Maar als je ziet van hoe ver Max moest komen dan is toch nog gelukt.
Ik dacht bij "buongiorno" aan twee films:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En LEC p2 in het WDC overneemt.
Ja ik ookCodeCaster schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:49:
[...]
Ik dacht bij "buongiorno" aan twee films:
[YouTube: EuroTrip: Mi Scusi!]
[YouTube: Inglourious Basterds: The Italian Scene]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ja klopt, ik ga er even gemakkelijk vanuit dat de aero zo dominant geworden is in alle open wheel racing series, dat het gewoon extreem lastiger is om te volgen. Maar het kan ook zijn dat de banden ook bij Indycar zo gemaakt zijn dat slijtage relatief extreem is tov 'vroegah'. Maar ook in de Indycar willen ze de hybride route gaan, ofwel alleen maar zwaardere racewagens.Ryur schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:46:
[...]
Alsof Indycar zo spannend is ...
Intussen is de European Truck Racing series van de jaren 90 bijna analoog aan wat we nu zien in de F1 en Indycar. Alleen maar meer gewicht. Leuk op papier al die nieuw zaken, maar een zware race auto is een *** race auto, naar mijn mening. En dat lijkt men niet te willen begrijpen want je moet de fabrikanten tevreden houden.....
JupChevy454 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:53:
Er gaat iets mis bij F1tvpro? De nabeschouwing plots afgebroken?
En er is weer beeld…
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 19-05-2024 16:56 ]
Mijn boefje is liev!
'De rest'? Die andere drie bedoel je, seizoen is net begonnen. En dan nog, het is niet dat Indycar pas een jaar bestaat ofzoRyur schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:46:
[...]
Alsof Indycar zo spannend is ...
Dus ja, Indycar is spannend, ja. Spannender dan F1 in de meeste gevallen
2021 vibes.
[ Voor 3% gewijzigd door Sepp14 op 19-05-2024 17:16 ]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Sneaky sneaky
Da's het mooie van deze drie samen. Zoveel ervaring, zoveel samen geraced, harde clashes maar ook dik respect. Lekker keuvelen over starts, slides en missers: heerlijk. Nul awkward silences daar.hoevenpe schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:50:
Mooi die cooldown room, als ze drie biertjes en een bak chips hadden neergezet waren die drie helemaal niet meer naar het podium gegaan...
Props aan McLaren dat ze nu zo dicht bij Red Bull Racing zitten. Maakt het seizoen flink interessanter. Ferrari / Sainz lijkt haast even een adempauze te nemen. Het seizoen is (nog steeds!) lang, dus mooi. Doet me beetje denken aan begin 2022 (!?) toen LEC en VER aan het battlen waren. Heerlijke races!
Wat fix je dan precies? Wat is er niet waar aan wat ik zeg?
De gespreken hier zijn anders dan als ene Lewis er tussen staat, best vreemd...... net alsof er dan minder vrijuit gepraat kan worden.hoevenpe schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:50:
Mooi die cooldown room, als ze drie biertjes en een bak chips hadden neergezet waren die drie helemaal niet meer naar het podium gegaan...
Cogitationis poenam nemo patitur
Mooi om te zien dat Mclaren steeds dichterbij Red Bull weet te komen!
Voor mij persoonlijk viel Perez wel heel erg tegen, telkens elk gevecht niet aangaan of verdedigen maar gewoon simpel aan de kant gaan zonder al teveel moeite. Is hij zijn vechtlust verloren? Ook al zat hij vlak voor zijn pitsstop op een oude band, waren niet alle momenten op de oude band.
Generatie-verschil. Denk niet dat als iemand met zijn/haar matties hetzelfde praat als de ouders erbij zijn.Bullet NL schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:38:
[...]
De gespreken hier zijn anders dan als ene Lewis er tussen staat, best vreemd...... net alsof er dan minder vrijuit gepraat kan worden.
Mja, dat is met de Pirelli's toch wel het devies. Denk aan je eigen racen. Het heeft nauwelijks zin om je eigen bandjes te verbruiken om iemand die toch voor je gaat eindigen een ronde of 2 achter je te houden.G_Dragon schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:44:
Voor mij persoonlijk viel Perez wel heel erg tegen, telkens elk gevecht niet aangaan of verdedigen maar gewoon simpel aan de kant gaan zonder al teveel moeite. Is hij zijn vechtlust verloren? Ook al zat hij vlak voor zijn pitsstop op een oude band, waren niet alle momenten op de oude band.
Piastri had mijn inziens ook wel wat lethargisch over zich heen.
Dat de F1 maar 200kg lichter wordt, kleinere auto's en duurzamere bandjes. Ik heb liever dat ik een optocht zie van 1,5 2 uur bijna-kwalificatie rondjes dan 1,5-2 uur bandenmanagement. Het is een combo in mijn ogen. Te zware auto's met te gevoelige banden.
Denk dat ze met bijv. ALO ook vrijuit zouden praten en die is ook "oud".
HAM gedraagt zich anders. Niet zozeer slechter maar wel anders. Bijv. pre race op die bolder kar rond het circuit zondert hij zich ook vaak af. Dat leidt tot een andere vibe.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Die pipo ging verdedigen tegen hamilton ccc, maar norris en leclerc liet die zo gaan.G_Dragon schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:44:
Ik vond het een mooie race! Gebeurde kwa ongevallen niet veel maar wel kwa strijd op de baan en strategie tussen de teams, de laatste 10 rondes werden wel heel spannend tussen Norris en Verstappen.. dit is wel wat we willen zien en goed is voor de sport, deze spannende momenten.
Mooi om te zien dat Mclaren steeds dichterbij Red Bull weet te komen!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ferrari viel tegen met hun update, Red Bull in principe ook. Die leek ook niet lekker af te stellen.
De eerste keer wel maar die twee aanval van Hamilton trapte hij op de rem toen Hamilton ernaast zat, daar had best wel wat meer lef gemogenAmaze86 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:58:
[...]
Die pipo ging verdedigen tegen hamilton ccc, maar norris en leclerc liet die zo gaan.
[ Voor 88% gewijzigd door Chocoball op 19-05-2024 18:40 ]
Dacht dat ik aan het editten was, maar hieronder staat mijn ge-editte reactie. Ik zal wel oud aan het worden zijn

[ Voor 88% gewijzigd door Dido op 19-05-2024 18:33 ]
Als het inderdaad een los wiel was, had ie gewoon zsm aan de kant moeten gaan. Nogal frappant na wat in de F2 gebeurde 30 jaar na 'dato' (op dik 2 weken na dan).Chocoball schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:23:
Albon mag zich nog even melden bij de stewards
[Afbeelding]
Ik hoor Bert Devies nog altijd in mijn hoofd als het om losse banden gaat. /smakeloos
Want je denkt dat hij echt graag de beslissing "No further action" wil gaan aanvechten?Chocoball schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:23:
Albon mag zich nog even melden bij de stewards
[Afbeelding]
Waarom zou hij zich anders gaan melden? Omdat ie bonuspunten wil?
Ok, nu staat er een ander screenshot.
Je eerste screenshot, van een beslissing om 17:26, laat zien dat ze er al geweest zijn en dat er niets aan de hand is. Wat is dan nog de relevantie van een melding van een uur eerder dat ze zich moeten melden?
-
Logo van iRacingHe even did the pose 🥹 https://t.co/nocNq0swvZ
— iRacing (@iRacing) 19 mei 2024

Max in Imola
Erg knap van Red Bull en Max dat ze een weekend waarin ze de plank compleet mis sloegen hebben kunnen ombuigen in een overwinning.
Wat Max al vertelde daardoor niet de juiste informatie voor de long runs op de verschillende banden. En daar betaalden ze bijna de prijs voor.
McLaren zit er stabiel bij, Ferrari lijkt nog niet te kunnen doorzetten met de snelheid in de race.
Eerst Monaco en daarna komen er een aantal GPs waarin alles duidelijk gaat worden hoe de verhoudingen liggen.
Pas als Red bull en McLaren samen een goed weekend hebben kunnen we gaan vergelijken.
Denk dat Red bull nog iets de overhand heeft gezien de eerste stint van Max waarin hij toch weer als vanouds uitliep op Lando.
Alleen dan vooralsnog zonder toxische dynamieken vanuit fanbases en teambazen. Spanning is fijn, maar 2021 is niet iets waar ik naar terug verlang.Sepp14 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:03:
Spannende slotfase, graag meer van deze races.
2021 vibes.
Klopt, ik wou de oproep plaatsen maar de uitslag was al bekend. Dus bij deze nog een keerEdd schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:34:
@Chocoball Volgens mij was je eerste screenshot de uitslag van dit summons document (51)
Ik ben er inmiddels wel van bijgekomen, 2025 mag van mij wel weer zo’n seizoen worden.Afwezig schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:59:
[...]
Alleen dan vooralsnog zonder toxische dynamieken vanuit fanbases en teambazen. Spanning is fijn, maar 2021 is niet iets waar ik naar terug verlang.
Ben benieuwd of Max en Lando als ze echt de strijd met elkaar aan moeten gaan nog zo relaxt met elkaar blijven.
Tsja, dan heb je blijkbaar voorspellende gavenJB schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:31:
[...]
Wederom dominante race!
Er is echt wel een gat dichtgelopen.
Ik blijf erbij, op basis van Miami kon je niks zeggen (ja, McLaren reed leuk, maar Norris had ook het gelukje met de SC en Verstappen wel/geen schade). En die vrije training(en) nu in Imola zagen er slecht uit, maar dat kon altijd nog mogelijk omgedraaid worden. En dat laatste hebben we eigenlijk ook wel gezien. Niemand zag die pole van gisteren nog aankomen en ook de winst leek, voor de Q, lastig. Effectief dus nog steeds (met de hakken over de sloot) gewonnen in een weekend waar ze zeer slecht aan begonnen. Vergelijk dat bv met Singapore 2023, waar ze van slechte start ook een slecht einde maakte
Maar de tekenen zijn uiteraard wel daadwerkelijk dat McLaren flinke stappen heeft gezet en waarschijnlijk / mogelijk ook dat Red Bull niet meer zo dominant is. Maar voor hetzelfde geldt blijkt Red Bull de komende races (wellicht excl. Monaco) nog steeds te winnen, alleen dan met 5 sec voorsprong i.p.v. 30 sec voorsprong. Blijft voor nu lastig oordelen (2 races, een "beinvloed" door een SC).
Dit was toch gewoon swappen van de 2 mercs PLUS een FL punt?KlaasjeNL schreef op zondag 19 mei 2024 @ 21:03:
Iemand nog iets gehoord van Russell over zijn pitstop waarmee hij een positief opgaf?
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |