Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wat een onzin. Banden zijn gewoon ruk.Exocet schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:21:
Kampioenschap weer compleet open hoor. Red Bull is zijn voorsprong kwijt
NOR maakt ze in ieder geval wel.Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:21:
Nu hopen dat Verstappen een foutje maakt onder druk.
"When you grow up your heart dies"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Of Norris maakt foutje.Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:21:
Ja, of dat er gewoon een mooi gevecht is.. Kijk anders gewoon niet.Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:21:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Sorry dat ik niet bij de Max ophemel meute hoor zeg.Dentist schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:22:
[...]
Ja, of dat er gewoon een mooi gevecht is.. Kijk anders gewoon niet.
Rondetijden voor ronde 58
1 | VER | 1:20.513 |
2 | NOR | 1:20.555 |
3 | LEC | 1:20.553 |
Of Stroll maakt een foutje en het is SC tot het einde.
gat blijft een beetje stabiel laatste ronden
[ Voor 48% gewijzigd door nadroJ op 19-05-2024 16:23 ]
Sowieso schrijf je zo!
Eentje een beetje meer dan de ander..DutchCrownNL schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:22:
Lekker gevecht wel! Wat de uitkomst ook is, die 2 staan straks gewoon lachend en wel op het podium
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
beide 20.5 geredenwerphengel schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:22:
Max is wel aan het glibberen en glijden.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Nor hangt al bijna 2 laps op 1.6 en zakt nu af naar 1.8...Hippocampus schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:23:
NOR straks binnen drs en dan is het over voor Max.
Dit was het
[ Voor 9% gewijzigd door JackBol op 19-05-2024 16:24 ]
Erg kortbij, maar enkel als Max een foutje maakt lijkt me het nog enigszins mogelijk.
ICE ICE Baby
Rondetijden voor ronde 59
1 | VER | 1:20.367 |
2 | NOR | 1:20.489 |
3 | LEC | 1:20.506 |
Ik zie het niet zo. Ik wil gevechten zien en geen fouten, een mooie race heb je niet omdat er een coureur een bocht mist, maar doordat de achterliggende coureur in de bocht voorbijkomt.Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:22:
[...]
Sorry dat ik niet bij de Max ophemel meute hoor zeg.
Ohja, ik zeg ook niet dat het niet spannend is
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Rondetijden voor ronde 60
1 | VER | 1:20.637 |
2 | NOR | 1:20.239 |
3 | LEC | 1:20.693 |
ICE ICE Baby
Sodemieter, kom hier de laatste tijd voor m’n rust ja! 😖Luapper schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:23:
Voor het eerst sinds 2022 is mijn hartslag weer wat hoger bij een Grand Prix.
Dus een goede race van NOR betekend dat je als F1 een saaie race hebt.v8power67 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:24:
Helaas leek even wat te gaan worden maar norris in echte vuile lucht nu en klaar. Dus nog steeds saai helaas. Leuk voor max fans maar f1 fans hebben weinig leuks te zien.
beide rijden nu op het randje. Een klein foutje en de ander pakt P1
Edit; Toch niet
[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 19-05-2024 16:27 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Iets met bepaalde modes waarin hij gaat clippen. Tenminste dat maak ik op uit de opmerkingen van GP.StefanVerkerk schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:25:
Zei Max nou 'battery is empty'? Hoorde net ook al iets over clipping?
1 | VER | 1:20.698 |
2 | NOR | 1:20.502 |
3 | LEC | 1:20.783 |
Eerste weekend dit jaar zonder punten voor hemskimine schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:26:
ALO in pit, gaat die ook parkeren?
[ Voor 4% gewijzigd door Hippocampus op 19-05-2024 16:27 ]
+1,058
So close...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Elect a clown, expect a circus.
Het laten van de batterij snoept een beetje performance wegHollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:27:
Wat betekent clippen?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dan leveren de zonnepanelen meer energie dan de omvormer kan verwerken, maar dat is nu niet belangrijk.HollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:27:
Wat betekent clippen?
En weer buiten DRS. En weer in DRS.... Hij moet op het juiste moment er binnen zitten.Slasher schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:27:
Hup in de DRS
1 | VER | 1:20.753 |
2 | NOR | 1:20.564 |
3 | LEC | 1:21.307 |
Misschien wint SAR hem wel?DoeEensGek schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:28:
Beide heren gaan eraf en Lecerc wint, zo gejinxed.
Your vote for driver of the day.durian schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:28:
Huh, bij de vote is Lando al driver of the day?
Ik moest ook twee keer kijken na het stemmen.
1 | VER | 1:21.035 |
2 | NOR | 1:20.743 |
3 | LEC | 1:21.153 |
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-05-2024 16:31 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik wil races zien met inhalen en battles enz. Dit is niks. Norris starte 2e eindigt 2e. Nog steeds veelste veel last van vuile lucht op dit soort circuits. Is gewoon saai sorry.DarkSide schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:26:
[...]
Dus een goede race van NOR betekend dat je als F1 een saaie race hebt.
beide rijden nu op het randje. Een klein foutje en de ander pakt P1
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Elect a clown, expect a circus.
Maar ik kreeg geen kans om te voten. Meh, whatever.CodeCaster schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:29:
[...]
Your vote for driver of the day.
Ik moest ook twee keer kijken na het stemmen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PSN: bollsie
Wederom dominante race!RobertMe schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 14:51:
[...]
Je weet dat ze in Miami 2 poles en een win en een tweede plek hadden?
Dit weekend ziet er niet geweldig uit tot nu toe. Maar als... in Miami die SC anders gevallen was en Verstappen had gewonnen had je nu niet gepost dat de dominantie gedaan was.
Het Miami weekend van Red Bull zou voor elk team een goed weekend zijn, alleen is het van Red Bull in vergelijking met 2023 (1 weekend niet gewonnen) meteen "slecht" terwijl ze nog steeds tweede zijn geworden.
En dit weekend zijn er uberhaupt nog geen competitieve sessies geweest.
Er is echt wel een gat dichtgelopen.
Mijn boefje is liev!
ICE ICE Baby
Had meer verwacht van de race.
Had meer verwacht van Mclaren aan het begin En zelf misschien FER.
Max leek weer normaal weg te rijden.
Maar dan toch op het einde..... Max meer moeite met de banden.
NOR die echt heel goed aan het jagen was.
Max die weer eens een keer moest verdedigen en werken voor een overwinning.
Had het NOR wel gegund.
Maar dat het geen walk in the park weekend was voor max geeft deze overwinning toch wat meer cachet
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |