• bergsmit
  • Registratie: Juli 2025
  • Nu online
dus net zo gebrekkig als het altijd al gewerkt heeft?

• -PeeWee-
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 21:29
Triumphs schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 12:01:
Bij mij werkt de app ook niet meer.

Even een vraag ik kreeg een rekening (ben klant sinds maart 2026) een (kortings) factuur over april van - € 1,00

Nog nooit gehad voor dat ik het aa FE vraag is dit jullie bekend?
De kortingsfactuur loopt altijd iets achter. Uit mijn hoofd op de 28e van de volgende maand.

April stond overigens bekend als een dramatische maand mbt handelsresultaten, al werden die meer dan goed gemaakt op de EPEX (in mijn geval)

[ Voor 20% gewijzigd door -PeeWee- op 22-05-2026 14:26 ]

AlphaESS 19,25 kWh / 10 kW | Tesla Model Y Long Range 4WD | 5 kWp PV

• dominious
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ct6QX_esxQSq4IGLHMim20yNWBQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xu4rYlhgSU6bbNcW2pqB9sit.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds de update worden de zonnepanelen weer herkend, maar 12.55 bespaard lijkt mij wel een heeeeeel optimistische inschatting?

• bergsmit
  • Registratie: Juli 2025
  • Nu online
Frank doet nog steeds niets voor de meeste gebruikers. Niet alleen mijn dagresultaat is nul, maar ook van de meerderheid van de Frank gebruikers op onbalansmarkt.com.

Merkwaardig is dat de EPEX correctie en de Frank bonus wel veranderen

• -PeeWee-
bergsmit schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 17:08:
Frank doet nog steeds niets voor de meeste gebruikers. Niet alleen mijn dagresultaat is nul, maar ook van de meerderheid van de Frank gebruikers op onbalansmarkt.com.

Merkwaardig is dat de EPEX correctie en de Frank bonus wel veranderen
Die resultaten op mijnthuisbatterij kloppen niet, want zie wel degelijk resultaten en activiteit in de batterij

• azutphen
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:47

azutphen

Energie blijft altijd behouden

Over deze 3 energieleveranciers stromen de meeste klachten binnen – Energievergelijk.nl https://share.google/m1nRaTtr3m7Q0nphw

Ben sinds week of 3 van de handel af en laat mijn batterij met Ai met de Epex spelen.

Misschien minder verdienste maar geeft zooi veel rust

Huis van 1902 - Gasloos Daikin altherma+Warmtepompboiler +12 REC 405wp+SIgenstor 24kWh-12kW + Hyundai Ioniq 6 FE + Inster Pulse (2/2025)

• Vdvmark
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 22:07
Met twee EV's en lekker vermogen Sig omvormer moet je leuke negatieve maanden kunnen draaien

• azutphen

azutphen

Vdvmark schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 19:24:
Met twee EV's en lekker vermogen Sig omvormer moet je leuke negatieve maanden kunnen draaien
Inclusief belastingen is de prijs helaas nog niet zoveel negatief.

Ik pak echter de ere op mijn laad kwh en mag mijn zakelijke kWh voor 34 cent uit laten betalen en dat maakt icm dynamische tarieven mijn stroom gemiddeld over het jaar behoorlijk negatief,,😀

Huis van 1902 - Gasloos Daikin altherma+Warmtepompboiler +12 REC 405wp+SIgenstor 24kWh-12kW + Hyundai Ioniq 6 FE + Inster Pulse (2/2025)

• -PeeWee-
Vdvmark schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 19:24:
Wij hebben er ook twee. Alle maanden zijn negatief, ook die in de winter...

• azutphen

azutphen

-PeeWee- schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 21:29:
[...]

Wij hebben er ook twee. Alle maanden zijn negatief, ook die in de winter...
In de winter lukt mij een negatieve maandafrekening niet, dan hebben mijn warmtepomp en wp boiler nog net iets teveel effect.

Maar mag zeker niet klagen.

Pagina: 1 ... 60 61 Laatste