vergiet schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 06:52:
Laten we ons niet gekmaken met de resultaten van onbalansmarkt,wat dat is een verdienmodel,een grote poppenkast,daar ben ik nu wel achter gekomen.
Dat verklaart ook alle grote verschillen,ivoor de deelnemers n de top 5,of top 20 van opbrengst
Als jij invult dat je 20 Kw aan capaciteit hebt,en er draait werkelijk 100 Kw,dan kom je gewoon in de top 10.
Het zijn allemaal installateurs,of batterijen verkopers,die hun klanten over de streep willen trekken voor meer business.Check gewoon even gebruikersnamen.
Je kan ook overal conspiracies in zien. Waarom zou je iets anders invullen? Loopt vanzelf uit de pas en dient verder geen doel, anders dan je eigen ego. Ze leveren een (gratis) dienst dat inzicht geeft in wat je batterij opbrengt, maar je hebt daar onbalansmarkt niet voor nodig, dat weet je zelf ook wel. En je kan de prestaties vergelijken met vergelijkbare andere batterijen (en over het algemeen klopt dat aardig).
Je kan overal spoken zien, of het gewoon niet zo serieus nemen. Als je gouden bergen had verwacht, dan ligt het vooral aan je verwachtingen en niet aan onbalansmarkt of Frank.
Dat er ook een influencer of medewerker van FE tussen zit in die ranglijst,daar ben ik mij nu wel 100% zeker van.
Afgezien van de bewering, wat influenced hij dan? Welk nut zou het uberhaupt hebben? Zij leveren alleen de energie, de batterijen worden door anderen geplaatst. En aangezien onbalansmarkt zich niet alleen op Frank richt, zou hij dan ook mensen influencen naar Next, Tibber of welke andere dan ook.
Trouwens vannacht tijdens het opladen ,was de uitvoering door onze Frank weer dramatisch,een uur lang was
de verbinding verbroken,en ontbraken alle gegevens.Onbalans op het elektrisch net moet binnen een minuut worden opgelost,de onbalans van FE is een grote show voor meer omzet,om de eigen balans te laten shinen.
Dan koppel je toch lekker af? Of gebruik je eigen algoritme.