Tsja. Lawston staat in de pitbox, en daar is nu niet echt een plek waar de teambaas zit en die als schoothondje naast kan staat, immers heeft alleen Mercedes die "opzet".
Of gewoonweg achter een coureur te gaan staan die waarschijnlijk gedebriefed word.
Waarschijnlijk stond Lawson daar nog bij de start? Dus hij moest letterlijk een plekje terug zetten zodat Ricciardo daar kon staan.
Is bearman alweer in beeld geweest in japan?
Nee, want de Formule 2 reed niet in Japan. Dus hij zal daar niet aanwezig zijn geweest. Bearman heeft zijn eigen race carriere en die rijdt soms een weekend met de F1 mee.
Nope... die zat gewoon ergens met een headsetje op in het motorhome.
Da's wel echt de meest onlogische plek om aanwezig te zijn. Los van dat die waarschijnlijk helemaal niet in Japan aanwezig was.
Een reserve / junior die dit weekend wel in beeld is geweest wat Doohan. Die was met met de teambaas in gesprek tijdens een van de FPs. Dus ook die zat niet in met motorhome. In het motorhome kun je ook niet meer dan gewoon TV kijken (en evt. meeluisteren). Daar heb je geen "toegang" tot alle data. Als je "mee wilt doen" zul je toch echt in de pitbox / pitmuur aanwezig moeten zijn.
Laat ik het zo zeggen. Als ik morgenochtend op kantoor kom.... en er zit spontaan een stagiair naast mij die de hele dag over mijn schouder mee gaat zitten loeren dan sta ik na 15 minuten bij hr.
Tsja. Als HR vooraf met jou heeft gecommuniceerd dat er een stagiair komt die gaat meekijken met jou / een aantal collega's is er weinig aan de hand llijkt mij zo.
Lawson is er in ieder geval erg blij mee. Dat hij overal bij aanwezig kan zijn (incl. dus de debriefs etc). En dat Verstappen hem ook al vaker "geholpen heeft" / "tips heeft gegeven".
Met de stelling "junioren moeten maar in motorhome gaan zitten" is het in ieder geval duidelijk waarom er totaal geen nieuwe instroom is.