[F1 2024] Race 4 GP van Japan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 42.146 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:44

sjaool

Every life should have 9 cats

APClll schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:08:
[...]

Welnee, gewoon een kwartier full-screen reclame tussendoor >:)
Een kwartier is nog weinig voor een anderhalf uur durende race. :P

Zouden ze het bewust niet live uitzenden omdat ze dan de uitzending mogen onderbreken voor reclame?

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 07-04-2024 09:10 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Oh, sprintrace in China. Bedankt voor de heads-up Max ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:55
Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:10:
Oh, sprintrace in China. Bedankt voor de heads-up Max ;)
Om 05:00 uur 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hoe ziet Max zo snel hoe Daniel gekeken heeft. Zit hij echt de race te kijken onder het rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:13:
Hoe ziet Max zo snel hoe Daniel gekeken heeft. Zit hij echt de race te kijken onder het rijden?
Tijdens rood waarschijnlijk even op tv gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:13:
[...]

Tijdens rood waarschijnlijk even op tv gekeken.
Dat zal het zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

To quote SAI daarnet; 'aaaai'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Penelope wordt klaargestoomd voor de F1 Drivers Academy. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:56
Ah, P krijgt ook wat airtime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06

vhal

ಠ_ಠ

Ferrari P1, P2 en P3...! 🥳

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hoorde ik daar daddy schreeuwen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zo, dat was weer een mooie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:58
sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:15:
Ik dacht ook dat Penelope op de achtergrond "Daddy, daddy" riep.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Het zal me niet verbazen als er straks meerdere coureurs hun blinde darm eruit laten halen... :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Een van de vermakelijkste races van dit jaar tot nu toe. De old school circuits zijn toch echt het beste. Ik hoop dat ze ook weer naar Duitsland gaan. Het is eigenlijk een schande dat dat land ontbreekt op de F1 kalender.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:56
sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:15:
Denk meer Maxy Maxy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb het even teruggeluisterd en dan klinkt het inderdaad meer als Maxy Maxy... Toch mooi. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als ze nou gewoon die twee volksliederen combineren, hebben wij net zoiets als Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:06
sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:19:
[...]

Ik heb het even teruggeluisterd en dan klinkt het inderdaad meer als Maxy Maxy... Toch mooi. :D
Volgens mij “yeah Maxy” en dan in repeat

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo, het heeft wat koffie gekost maar nu nog lekker veel zondag over. Enjoy. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:33

Pierre

Van nature lui!

Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:29:
Zo, het heeft wat koffie gekost maar nu nog lekker veel zondag over. Enjoy. :)
En vanmiddag Parijs - Roubaix kijken.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:40

JB

Cédric roelt!

Dj-sannieboy schreef op zondag 7 april 2024 @ 08:56:
Ach we hebben in het verleden toch vaker van dit soort acties gezien :+ :)F
En moest je toen heel UK eens horen… RUS doet precies hetzelfde en crashed er ook nog regelmatig bij :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:35
Terugkijkend bij de nabeschouwing inderdaad een geweldig moment, de 5-wagen-pitstop

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:12
drfruit schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:20:
Als ze nou gewoon die twee volksliederen combineren, hebben wij net zoiets als Italië.
De laatste keer dat een Oostenrijker een soort van zo'n poging deed liep dat niet heel goed af hè, laten we dat niet doen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Richh schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:54:
[...]

De laatste keer dat een Oostenrijker een soort van zo'n poging deed liep dat niet heel goed af hè, laten we dat niet doen :P
Ja, dat was precies hetzelfde, het ging om twee liedjes die samengevoegd zouden worden. Stom van me. :P

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:02
Alonso op de vraag of hij Piastri in het DRS venster hield door te liften?
: "I don't know what to say after Australia. They might disqualify me for the rest of the championship."
[Twitter: https://twitter.com/FDMedia2_/status/1776880989060382775]Video in de tweet voor wie Spaans kan.

[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 07-04-2024 10:50 . Reden: De eerste vertaling was niet helemaal goed vertaald dus aangepast. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:07

pro_6or

amateur_60r

Dj-sannieboy schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:01:
[...]

What’s new? Dat zagen we toch al aankomen bij de testdagen.
:) Wat een teleurstelling heh!

een treffende spreuk

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Chocoball
"He is behind me isn't he?" :)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/lpp1x2o0zzsc1.jpeg?auto=webp&s=635017d1cd95146cbb1dc1293afcb79e2993beac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:11

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Was een aardige race. Persoonlijk hoogtepunt van de race, moment dat Tsunoda het punt pakt tijdens de pitstop. Vijf auto's in de pits en Tsunoda rijdt als eerste weg. Knap gedaan van het team.
Perez en Sainz zijn zich in de kijker aan het rijden voor hun toekomst.
Silly season gaat nog leuk worden.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +48 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20:10
Hallo

I'm here with the race pace charts from the 2024 Japanese GP.

Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2024-japanese-gp-race-pace/gp_4_2024_top_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2024-japanese-gp-race-pace/gp_4_2024_bottom_10.svg

Decent race, better than I expected to be honest. Some drivers did some pretty good overtakes, including Sergio being aggressive in 130R.

Red Bull took the win but Ferrari is looking pretty good right now. I think it would be wise of them to keep sacrificing quali performance to instead gain better race performance. McLaren has the pace but they can't seem to keep the tires alive, while Mercedes just doesn't have the pace at the moment to compete with the top guys.

Have a great day everyone, take care.

F1pace

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:17:
Het zal me niet verbazen als er straks meerdere coureurs hun blinde darm eruit laten halen... :+
Op papier ook logisch. Zonder blinde darm zie je het allemaal een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
kazuka schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:21:
[...]

Op papier ook logisch. Zonder blinde darm zie je het allemaal een stuk beter.
En je bent een stukje lichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:44

Major_ton

Shoot!

Sepp14 schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:15:
Was een aardige race. Persoonlijk hoogtepunt van de race, moment dat Tsunoda het punt pakt tijdens de pitstop. Vijf auto's in de pits en Tsunoda rijdt als eerste weg. Knap gedaan van het team.
Perez en Sainz zijn zich in de kijker aan het rijden voor hun toekomst.
Silly season gaat nog leuk worden.
Ondanks sommige geruchten zou ik 10 keer meer verbaasd zijn met een move van Verstappen naar een ander team dan de move die Hamilton maakt van Mercedes naar Ferrari. Ik denk dat de we volgend jaar gewoon weer Verstappen en Perez voor Red Bull zien rijden. Zal Sainz dan toch vast naar Sauber vertrekken om het team te leren kennen en op te bouwen voor als het Audi wordt? Verder mogen een Sergeant en Ricciardo wel plek maken voor Lawson en Bearman, maar ik betwijfel of dat zal gebeuren. Misschien gaat het Silly season nog wel meevallen (tegenvallen). "Oh dear, how sad, never mind.."

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05-2024
Goede aanpassingen na FP3, en mogelijk hebben de veel warmere omstandigheden geholpen.

Wereld van verschil in rijgedrag (vergelijk maar eens met onboard van FP3).

Nu hopen dat die geruchten over Ferrari-monsterupdate niet kloppen, maar dit was voor het hele team (zie reactie Max en Marko) duidelijk een opluchting

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

[quote]Major_ton schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:25:
[...]

Ondanks sommige geruchten zou ik 10 keer meer verbaasd zijn met een move van Verstappen naar een ander team dan de move die Hamilton maakt van Mercedes naar Ferrari. Ik denk dat de we volgend jaar gewoon weer Verstappen en Perez voor Red Bull zien rijden. Zal Sainz dan toch vast naar Sauber vertrekken om het team te leren kennen en op te bouwen voor als het Audi wordt? Verder mogen een Sergeant en Ricciardo wel plek maken voor Lawson en Bearman, maar ik betwijfel of dat zal gebeuren. Misschien gaat het Silly season nog wel meevallen (tegenvallen). "Oh dear, how sad, never mind.."

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyKDCjI0VHn5yQN4Fwb5B8co9t0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9p221k08497Qhib2xK17R2LE.gif?f=user_large
;)
Je hebt gelijk, we gaan het zien

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Sepp14 op 07-04-2024 11:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOoiZqc4kCtiE5YNF1TuvT2Axlc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VXF30AtUSYUDwsBm6CLsWeEZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QeolDPPViohRm76W4z87lCaVdjY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ixq6qiTbGGb8ELM4eFrW90zs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0ScGAouIeW3nJ4wAPso15xfaig=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yDtVnHUS9QHUAIM6bzJpzexN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cUAZUdeT5D6zpebQxH1NYPPgLnQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B7y14QBxBZW1gOXFB1apXNts.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wOnZEbZ9hjxEzS3B_cIaaqmwN88=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HhqMExpKNUhY4AWoYtN6aByy.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H9GcPmbQ3wg55-RKDxF3r2gZ1pI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EUIhsvkr7YfcsmRtm4eX7Nzw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:26
Major_ton schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:25:
[...]

Ik denk dat Sargeant wel plek gaat maken, maar denk niet voor Lawson (die gaat Ricciardo vervangen bij VCARB).
Bearman gaat waarschijnlijk Magnussen vervangen bij HAAS.

Hoop gewoon eens dat er weer een leuke influx komt van F2 rijders; net zoals wij een paar jaar geleden hadden: Norris, Albon, Russell, Tsunoda & Zhou.

Laat de oude garde maar met pensioen gaan :) Bottas, Hamilton, Magnussen, Hulkenberg, Ricciardo, Perez en eigenlijk ook Alonso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
f1bythenumbers schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:19:
Hallo

I'm here with the race pace charts from the 2024 Japanese GP.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Decent race, better than I expected to be honest. Some drivers did some pretty good overtakes, including Sergio being aggressive in 130R.

Red Bull took the win but Ferrari is looking pretty good right now. I think it would be wise of them to keep sacrificing quali performance to instead gain better race performance. McLaren has the pace but they can't seem to keep the tires alive, while Mercedes just doesn't have the pace at the moment to compete with the top guys.

Have a great day everyone, take care.
In vrije lucht is Sainz dus net zo snel als Max (zie stint 3).

Benieuwd wat er was gebeurd als Sainz direct vanaf de start achter Perez had gezeten

[ Voor 4% gewijzigd door Vroem Boem op 07-04-2024 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ryur schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:15:
[...]

Ik denk dat Sargeant wel plek gaat maken, maar denk niet voor Lawson (die gaat Ricciardo vervangen bij VCARB).
Bearman gaat waarschijnlijk Magnussen vervangen bij HAAS.

Hoop gewoon eens dat er weer een leuke influx komt van F2 rijders; net zoals wij een paar jaar geleden hadden: Norris, Albon, Russell, Tsunoda & Zhou.

Laat de oude garde maar met pensioen gaan :) Bottas, Hamilton, Magnussen, Hulkenberg, Ricciardo, Perez en eigenlijk ook Alonso.
Alonso is natuurlijk nog maar een rookie :+

Maar Ricciardo is echt een flater aan het slaan.

Mensen zoals Bottas en Magnussen doen gewoon niet meer mee.

Maar Perez, Hamilton, en Alonso zijn nog goed genoeg ondanks hun leeftijd.

Wat ik me weleens afvraag is of teams zoals Mercedes simpelweg Lewis niet meer op de hoogte houden van ontwikkelingen, of hem misschien letterlijk in de weg zitten, zodat hij alle kennis van dit seizoen niet meer kan meenemen naar de grote concurrent, Ferrari?

Ik bedoel, ik heb ook voor bedrijven gewerkt waar collega's die er toch weg gingen (ontslag kregen, nemen, of einde contract) niet meer werden betrokken bij de meest interessante projecten.

NDA's daargelaten is het een coureur zoals Lewis natuurlijk wel toegestaan om te kijken naar technische designs en te zeggen: "Dat zou ik toch anders doen."

Maar natuurlijk niet: "Bij Mercedes deden we dat 3 maanden geleden precies op X en Y manieren."

Lewis z'n plotselinge mindere maat vergeleken met Russell suggereert wel dat Mercedes hem kunstmatig beperkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
P (Penelope) riep bij het Wilhelmus "Maxie! Maxie!". Denk dat Max snel mee moest komen naar haar theefeestje :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Blue-eagle schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:39:

Wat ik me weleens afvraag is of teams zoals Mercedes simpelweg Lewis niet meer op de hoogte houden van ontwikkelingen, of hem misschien letterlijk in de weg zitten, zodat hij alle kennis van dit seizoen niet meer kan meenemen naar de grote concurrent, Ferrari?

Ik bedoel, ik heb ook voor bedrijven gewerkt waar collega's die er toch weg gingen (ontslag kregen, nemen, of einde contract) niet meer werden betrokken bij de meest interessante projecten.

NDA's daargelaten is het een coureur zoals Lewis natuurlijk wel toegestaan om te kijken naar technische designs en te zeggen: "Dat zou ik toch anders doen."

Maar natuurlijk niet: "Bij Mercedes deden we dat 3 maanden geleden precies op X en Y manieren."

Lewis z'n plotselinge mindere maat vergeleken met Russell suggereert wel dat Mercedes hem kunstmatig beperkt.
Informatie achterhouden als een coureur naar een ander team, zeker een directe concurrent vertrekt, is normaal in de F1. Dat zal zeker gebeuren.

Maar ze gaan niet informatie achterhouden waarmee de auto beter af te stellen is. Want dat benadeelt het team. Die krijgen prijsgeld voor hun WCC positie en sponsoren moeten ook tevreden gehouden worden met prestaties zodat de sponsoren daadwerkelijk gezien worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Vroem Boem schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:25:
[...]

In vrije lucht is Sainz dus net zo snel als Max (zie stint 3).

Benieuwd wat er was gebeurd als Sainz direct vanaf de start achter Perez had gezeten
Maar stint 3 hoefde RBR geen gas meer te geven want ze lagen al flink voor.

Aan het einde alleen 1 keer gas voor FL.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 07-04-2024 13:01 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:15
Die Alpine’s waren vandaag ook wel rijdende chicanes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Laatst online: 22:32
Blue-eagle schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:39:
[...]

Dat ligt bij een coureur ook wel iets anders dan een engineer bijvoorbeeld. Een engineer kan in theorie ontwerpen of filosofieen 'meenemen' en toepassen bij zijn nieuwe werkgever. Een coureur blijft uiteindelijk degene die het gas moet intrappen en is voor een groot gedeelte afhankelijk van die engineers. Dus ik denk dat hij hooguit indirect wordt buitengesloten.

Precies dat zag ik vandaag eigenlijk terugkomen op de boordradio. Kan het mij niet meer 100% herinneren, maar Lewis was aan het klagen over dat hij zoveel werd ingehaald, waarop Bono droogjes antwoordde dat dit het gevolg was van de strategie die hij of de strategisten hadden uitgekozen. Als in: "jammer joh, hier heb je het mee te doen, we waren je alleen vergeten te vertellen dat je hierdoor zowat de hele race om je oren gereden zou worden. En o ja, laat George even voorbij want hij wist dat wel en heeft zijn banden beter gehouden." Zo kwam het in ieder geval over op mij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Zoals AMuS het noemt The empire strikes back maar dan op z'n Duits.

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Max-Verstappen-Formel-1-GP-Japan-2024-169Gallery-6981b18d-2095257.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Sergio-Perez-Max-Verstappen-Formel-1-GP-Japan-2024-169Gallery-f14d7852-2095259.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Formel-1-GP-Japan-2024-169Gallery-dcba7c8d-2095262.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Max-Verstappen-Christian-Horner-Formel-1-GP-Japan-2024-169Gallery-598872db-2095263.jpg

Overigens zie ik Verstappen na Australië vaker zijn hand bij de mond houden als hij gesprekken voert, om liplezers tegen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nee, dat doet hij al jaren. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Chocoball schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:22:
Zoals AMuS het noemt The empire strikes back maar dan op z'n Duits.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Voerigens zie ik Verstappen na Australië vaker zijn hand bij de mond houden als hij gesprekken voert, om liplezers tegen te gaan?
Zie bij de grote groepsfoto niet , de monteur van Verstappen van het rechterachterwiel. Zag hem wel bij de vrije trainingen. Was die bier halen of had hij strafregels te schrijven? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

StefanVerkerk schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:01:
[...]

FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
7 Apr 2024, 09:00:54, Lap 53
https://www.fia.com/sites...1%20off%20the%20track.pdf
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJU8FTcvmPodxCZZXG_iD6_0GQI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nJbiWWRIXSiPWqC64C5JzCfm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door MetalfanBlackness op 07-04-2024 13:46 ]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Sepp14 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:33:
[...]

Zie bij de grote groepsfoto niet , de monteur van Verstappen van het rechterachterwiel. Zag hem wel bij de vrije trainingen. Was die bier halen of had hij strafregels te schrijven? :+
Hij heeft de foto gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem Boem
YakuzA schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:00:
[...]

Maar stint 3 hoefde RBR geen gas meer te geven want ze lagen al flink voor.

Aan het einde alleen 1 keer gas voor FL.
Wordt even paar races aankijken. Denk dat je rond Canada GP een inschatting kan maken of het Verstappen 4e titel gaat worden, en zoja met welke voorsprong, of dat het toch een strijd met Ferrari wordt (soort omgekeerde versie van 2022). Ik hoop op 23 van 24 gp winst voor Verstappen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Laatst online: 29-05 17:23
Voor mensen die al uitkijken naar de volgende: https://sporza.be/nl/2024...an-de-gang~1712331122753/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem Boem
Sepp14 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:33:
[...]

En geen Marko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:30

alienfruit

the alien you never expected

Best een leuke race vandaag vooral als je Verstappen er buiten laat! Ferrari komt steeds dichterbij. Ik denk dat RB nog wel met wat grotere upgrades moet komen dit jaar om een mooie voorsprong te behouden maar of dat echt mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Die keek toe of hij niet regels oversloeg.

Is ook niks, viel alleen op. Niks achter zoeken. Beetje gekkigheid. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
De volgende race is in China, daarna Miami dan is het de beurt aan Imola en pas dan komt Monaco aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Laatst online: 29-05 17:23
Chocoball schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:39:
[...]

De volgende race is in China, daarna Miami dan is het de beurt aan Imola en pas dan komt Monaco aan de beurt :)
ow dan zijn ze er al heel vroeg bij zelfs met de GP Historique of Monaco 2 weken voor de race.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Chocoball
Maxie krijgt een dikke knuffel
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/max-and-penelope-hugging-after-he-won-the-japanese-gp-v0-811yy5yzo0tc1.jpeg?auto=webp&s=dd9a381c771fad9261b3c2a55557cd7a223c791e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2080528

Ze waren laat met zijn steunkousen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/formula-1-wholesome-content-v0-mx3ipvqfq0tc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=88c2f3f01c76fe1369d69091732f98567311dcac
Yuki, Ayumu, Liam, Laurent, Peter....maar die bekende glimlach zie ik niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Chocoball op 07-04-2024 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:25
Chocoball schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:12:
[Afbeelding]
Yuki, Ayumu, Liam, Laurent, Peter....maar die brede glimlach zie ik niet?
Moest even wat belletjes plegen denk ik. ;)

(Het word wel erg doorzichtig hoe vaak lawson in beeld word gebracht btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
stylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:20:
[...]

Moest even wat belletjes plegen denk ik. ;)

(Het word wel erg doorzichtig hoe vaak lawson in beeld word gebracht btw)
Niks nieuws toch? Doet de regie al jaren. Dat als een coureur op de wipstoel zit en er een semi opvolger figuurlijk in beeld is dat die dan ook letterlijk in beeld komt. En anders wel de zure blik van de teambaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:20:
[...]

Niks nieuws toch? Doet de regie al jaren. Dat als een coureur op de wipstoel zit en er een semi opvolger figuurlijk in beeld is dat die dan ook letterlijk in beeld komt. En anders wel de zure blik van de teambaas.
True.... misschien frustreert het mij ook niet zozeer dat de regie het in beeld brengt. Maar dat iemand (marko?) de boel bewust onder druk zet door lawson zo ongeveer fulltime in de pitbox neer te zetten. Het is natuurlijk leuke tv, maar eigenlijk neigt het naar toxisch gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
stylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:35:
[...]

True.... misschien frustreert het mij ook niet zozeer dat de regie het in beeld brengt. Maar dat iemand (marko?) de boel bewust onder druk zet door lawson zo ongeveer fulltime in de pitbox neer te zetten. Het is natuurlijk leuke tv, maar eigenlijk neigt het naar toxisch gedrag.
Ook dat is nogal een gekke beredenering. En het is ook helemaal niet apart. Russell stond voor zijn Williams debuut ook altijd als schoothondje naast Toto Woff, vervolgens werden dat Vandoorne of Guitirez, en nu Schumacher. Bij Alpine zie je ook heel vaak Jack Doohan, bij Aston Martin Felipe Drugovich. Ook dit is gewoon onderdeel van het opleidingsproces om ze klaar te stomen voor het rijden in de F1. Bij briefings aanwezig zijn en zo veel leren. Eventueel het team "uithelpen" als "expert coureur" (zoals Sainz dat ook deed in Jeddah ;), of Ricciardo toen die hand nog gebroken had, of Sargeant 2 weken terug).

En Lawson heeft in een Sky F1 podcast aangegeven het hele seizoen aanwezig te zijn (bij het team). Dit om dus zo veel mogelijk te leren. En volgens mij is ook al semi officieel gecommuniceerd dat Lawson volgend jaar in de F1 zal rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:20:
[...]

En anders wel de zure blik van de teambaas.
Toto is ook al lang niet meer lachend in beeld gebracht :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
JB schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:47:
[...]
Toto is ook al lang niet meer lachend in beeld gebracht :X
Tsja, krijg je vanzelf als de coureurs maar wat in het midfield rond pruttelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:43:
[...]

Ook dat is nogal een gekke beredenering. En het is ook helemaal niet apart. Russell stond voor zijn Williams debuut ook altijd als schoothondje naast Toto Woff, vervolgens werden dat Vandoorne of Guitirez, en nu Schumacher. Bij Alpine zie je ook heel vaak Jack Doohan, bij Aston Martin Felipe Drugovich. Ook dit is gewoon onderdeel van het opleidingsproces om ze klaar te stomen voor het rijden in de F1. Bij briefings aanwezig zijn en zo veel leren. Eventueel het team "uithelpen" als "expert coureur" (zoals Sainz dat ook deed in Jeddah ;), of Ricciardo toen die hand nog gebroken had, of Sargeant 2 weken terug).

En Lawson heeft in een Sky F1 podcast aangegeven het hele seizoen aanwezig te zijn (bij het team). Dit om dus zo veel mogelijk te leren. En volgens mij is ook al semi officieel gecommuniceerd dat Lawson volgend jaar in de F1 zal rijden.
Als een schoothondje naast toto is al wat anders als in de pitbox naast een auto die naar binnen of buiten gaat. Of gewoonweg achter een coureur te gaan staan die waarschijnlijk gedebriefed word. Je kunt op een veel mindere manier aanwezig zijn op de paddock en toch je rol als reserverijder (want dat is lawson) kunnen beoefenen. Is bearman alweer in beeld geweest in japan? Nope... die zat gewoon ergens met een headsetje op in het motorhome.

Laat ik het zo zeggen. Als ik morgenochtend op kantoor kom.... en er zit spontaan een stagiair naast mij die de hele dag over mijn schouder mee gaat zitten loeren dan sta ik na 15 minuten bij hr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:52

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Dat verklaard waarom ik het een gekke handtekening van Alesi vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
stylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:56:
Als een schoothondje naast toto is al wat anders als in de pitbox naast een auto die naar binnen of buiten gaat.
Tsja. Lawston staat in de pitbox, en daar is nu niet echt een plek waar de teambaas zit en die als schoothondje naast kan staat, immers heeft alleen Mercedes die "opzet".
Of gewoonweg achter een coureur te gaan staan die waarschijnlijk gedebriefed word.
Waarschijnlijk stond Lawson daar nog bij de start? Dus hij moest letterlijk een plekje terug zetten zodat Ricciardo daar kon staan.
Is bearman alweer in beeld geweest in japan?
Nee, want de Formule 2 reed niet in Japan. Dus hij zal daar niet aanwezig zijn geweest. Bearman heeft zijn eigen race carriere en die rijdt soms een weekend met de F1 mee.
Nope... die zat gewoon ergens met een headsetje op in het motorhome.
Da's wel echt de meest onlogische plek om aanwezig te zijn. Los van dat die waarschijnlijk helemaal niet in Japan aanwezig was.

Een reserve / junior die dit weekend wel in beeld is geweest wat Doohan. Die was met met de teambaas in gesprek tijdens een van de FPs. Dus ook die zat niet in met motorhome. In het motorhome kun je ook niet meer dan gewoon TV kijken (en evt. meeluisteren). Daar heb je geen "toegang" tot alle data. Als je "mee wilt doen" zul je toch echt in de pitbox / pitmuur aanwezig moeten zijn.
Laat ik het zo zeggen. Als ik morgenochtend op kantoor kom.... en er zit spontaan een stagiair naast mij die de hele dag over mijn schouder mee gaat zitten loeren dan sta ik na 15 minuten bij hr.
Tsja. Als HR vooraf met jou heeft gecommuniceerd dat er een stagiair komt die gaat meekijken met jou / een aantal collega's is er weinig aan de hand llijkt mij zo.

Lawson is er in ieder geval erg blij mee. Dat hij overal bij aanwezig kan zijn (incl. dus de debriefs etc). En dat Verstappen hem ook al vaker "geholpen heeft" / "tips heeft gegeven".

Met de stelling "junioren moeten maar in motorhome gaan zitten" is het in ieder geval duidelijk waarom er totaal geen nieuwe instroom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:54:
[...]

Tsja, krijg je vanzelf als de coureurs maar wat in het midfield rond pruttelen :+
Zelfs Stroll klaagde over de PU :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:10:
[...]

Nee, want de Formule 2 reed niet in Japan. Dus hij zal daar niet aanwezig zijn geweest. Bearman heeft zijn eigen race carriere en die rijdt soms een weekend met de F1 mee.
Een van de reserve coureurs zal er wel degelijk geweest zijn... (bearman, giovinazzi of schwarzman) wat als leclerc spontaan last had gekregen van zijn blinde darm? ;) maar geen nieuwswaarde voor de regie. En als reservecoureur hang je er dan maar een beetje rond...
Een reserve / junior die dit weekend wel in beeld is geweest wat Doohan. Die was met met de teambaas in gesprek tijdens een van de FPs. Dus ook die zat niet in met motorhome. In het motorhome kun je ook niet meer dan gewoon TV kijken (en evt. meeluisteren). Daar heb je geen "toegang" tot alle data. Als je "mee wilt doen" zul je toch echt in de pitbox / pitmuur aanwezig moeten zijn.
Ik heb het niet gezien, maar ik geloof je meteen. Hij zal waarschijnlijk zichzelf op de achtergrond hebben gehouden...
Tsja. Als HR vooraf met jou heeft gecommuniceerd dat er een stagiair komt die gaat meekijken met jou / een aantal collega's is er weinig aan de hand llijkt mij zo.
Laten we dan wel even de kanttekening erbij nemen dat ik slecht zou functioneren, en dat het hele bedrijf doorheeft dat die desbetreffende stagiair mijn stoel overneemt als ik niet verbeter. ;)
Lawson is er in ieder geval erg blij mee. Dat hij overal bij aanwezig kan zijn (incl. dus de debriefs etc). En dat Verstappen hem ook al vaker "geholpen heeft" / "tips heeft gegeven".

Met de stelling "junioren moeten maar in motorhome gaan zitten" is het in ieder geval duidelijk waarom er totaal geen nieuwe instroom is.
Natuurlijk is lawson de lachende 3e. (Op dit moment) totdat RIC exit gaat en lawson ook door tsunoda word zoekgereden. Maar goed, dat is kristallenbol werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
JB schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:10:
[...]

Zelfs Stroll klaagde over de PU :+
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/when-someone-squeezes-your-bollocks-mid-sentence-v0-pkx2j8xmw1tc1.png?auto=webp&s=7b8ec884ff8318a5092231d2c94e076523fb284a

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
stylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 22:27:
[...]

Een van de reserve coureurs zal er wel degelijk geweest zijn... (bearman, giovinazzi of schwarzman) wat als leclerc spontaan last had gekregen van zijn blinde darm? ;) maar geen nieuwswaarde voor de regie. En als reservecoureur hang je er dan maar een beetje rond...
Ah ja, nu je die naam noemt. Giovinazzi was aanwezig. Maar dan nog zal het niet standaard zijn dat elk team altijd maar een reserve heeft. Zie super sub Hulkenberg die elke keer last minute moest aantreden.

Of Williams die toen in Hongarije (2017? 2018?) ineens hun reserve DiResta inzette. Waarbij Kimi nog op de boordradio een opmerking maken over "in de weg rijden" met "he should stick to commentating".

Overigens zat Doohan dus "gewoon" in de pitbox, met headset op (zoals Lawson ook had toen die achter Ricciardo stond), met Bruno Famin te "babbelen". In in de post-race shows op F1TV waar die vaker "co presentator" is als "expert" blijkt ook echt wel uit dat hij de races echt wordt ingezet door het team om hun te ondersteunen. En hetzelfde bleek ook wel bij al die andere junioren / reserves die bij F1TV worden gebruikt (Fitipaldi bv toen die nog bij Haas was). En toch ook echt wel vaker dat die in de pitbox aanwezig zijn en niet bv in de "tree house" zitten of zo. Dat een Lawson vervolgens vaak in beeld komt is toch echt de keuze van de regie en niet van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:41
Verkeerde inderdaad. Op de socials stonden ook wat dingen door elkaar van dit en vorig jaar. Verkeerde gepakt.

Blijft een soft band ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Beetje een allegaartje van losse interviews maar de eerste is misschien de meest aardige tussen Adrian Newey enTed Kravitz die probeert te ontrafelen of Red Bull ook zonder de upgrades gewonnen zou hebben.

De RB20 is de extremve versie van de ideeën uit 2022 en dit was maar een kleine stap vooruit maar op den duur zal alles toch convergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chocoball schreef op maandag 8 april 2024 @ 07:54:
De RB20 is de extremve versie van de ideeën uit 2022 en dit was maar een kleine stap vooruit maar op den duur zal alles toch convergeren.
gelukkig komen de rule changes weer in 2026 dus zodra het veld bij elkaar ligt wordt het weer uit elkaar geslagen :P

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:38
Ik vond overigens een van de meest opmerkelijke momenten tijdens de race het moment dat Hamilton vrijwillig zijn positie aanbood aan Russell.

Dat was voor mij een signaal dat hij duidelijk over zijn piek heen is en wellicht toch beter met pensioen kan gaan.

Iemand die nog gebrand is op succes, nog met het mes tussen de tanden rijdt gaat dit toch nooit zelf vrijwillig aanbieden? Misschien als het door het team wordt gevraagd kun je daar gehoor aan geven in het belang van het team, maar zelf, vrijwillig? Zie je een Max of een Alonso dit doen?

Ik denk dat er binnen Ferrari stiekem ook wel wat vragen worden gesteld over hun keuze om Sainz in te wisselen. De marketingafdeling waarschijnlijk niet, maar de sportieve tak....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:49
CousinBoneless schreef op maandag 8 april 2024 @ 08:54:
Ik vond overigens een van de meest opmerkelijke momenten tijdens de race het moment dat Hamilton vrijwillig zijn positie aanbood aan Russell.

Dat was voor mij een signaal dat hij duidelijk over zijn piek heen is en wellicht toch beter met pensioen kan gaan.

Iemand die nog gebrand is op succes, nog met het mes tussen de tanden rijdt gaat dit toch nooit zelf vrijwillig aanbieden? Misschien als het door het team wordt gevraagd kun je daar gehoor aan geven in het belang van het team, maar zelf, vrijwillig? Zie je een Max of een Alonso dit doen?

Ik denk dat er binnen Ferrari stiekem ook wel wat vragen worden gesteld over hun keuze om Sainz in te wisselen. De marketingafdeling waarschijnlijk niet, maar de sportieve tak....
Ja echt he. Het kan bijna niet anders dat Hamilton keihard gaat floppen.

En ik blijf erbij. FER heeft de verkeerde coureur laten gaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:28
LZ86 schreef op maandag 8 april 2024 @ 08:56:
[...]

Ja echt he. Het kan bijna niet anders dat Hamilton keihard gaat floppen.

En ik blijf erbij. FER heeft de verkeerde coureur laten gaan
...en de verkeerde coureur aangetrokken...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:33

Het is toch juist ontzettend professioneel en geeft aan met hoeveel inzicht en tactiek hij rijdt, Hamilton zag dat Russell sneller was en had zelf problemen met de banden - waarom je teamgenoot dan gaan zitten ophouden?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:22

BM

Moderator Spielerij
Gynnad schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:06:
[...]

Het is toch juist ontzettend professioneel en geeft aan met hoeveel inzicht en tactiek hij rijdt, Hamilton zag dat Russell sneller was en had zelf problemen met de banden - waarom je teamgenoot dan gaan zitten ophouden?
Ja, opzich eens, maar het is ook iets wat ik Hamilton nog nooit zelf heb horen aanbieden. Dat was voor mij de grootste wtf. De switch an sich was volkomen logisch.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

[...]

:D

Tuurlijk joh. HAM gelooft er niet meer in. Krijgt niks voor elkaar met dat hok, dus gaat hij aan de kant. Niet meer, niet minder. Benieuwd hoe dat straks bij FER gaat inderdaad, want ook daar zijn er veel facetten die “Italiaans” gaan zijn :+

Viel me sowieso tegen mbt FER gisteren. Dacht dat ze er wel beter bij zouden zitten.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CousinBoneless
[...]

Interessante view die ook wel door mijn gedachten ging, maar waar ik wel mijn vraagtekens bij zet. Ik zag het eerder als een poging tot ‘get out of jail for free’ om gezichtsverlies in een rechtstreeks verloren duel te voorkomen. Bovendien was Russell helemaal niet evident veel sneller; hooguit paar tienden per ronde. Ook daarna liep hij maar 2.5 sec uit tot de pitstops. Verder was het toen ook niet ondenkbaar (en dat bleek ook later, beiden naar M geswitched), dat Hamilton op ander rubber weer de snellere zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:44

Major_ton

Shoot!

CousinBoneless schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:25:
[...]

Interessante view die ook wel door mijn gedachten ging, maar waar ik wel mijn vraagtekens bij zet. Ik zag het eerder als een poging tot ‘get out of jail for free’ om gezichtsverlies in een rechtstreeks verloren duel te voorkomen. Bovendien was Russell helemaal niet evident veel sneller; hooguit paar tienden per ronde. Ook daarna liep hij maar 2.5 sec uit tot de pitstops. Verder was het toen ook niet ondenkbaar (en dat bleek ook later, beiden naar M geswitched), dat Hamilton op ander rubber weer de snellere zou zijn..
Als je weet dat je toch niet meedoet om de knikkers, kan je maar beter naar het team belang kijken. Ik denk dat hier vooral de ervaring van Hamilton in meespeelt samen met het besef in welke positie hij zich bevindt. Als hij ook maar een klein beetje het gevoel had gehad dat hij kon strijden om een plek op het podium was dit nooit gebeurd, ook al was Russell nog zoveel sneller. Hij heeft hierin naar mijn idee gewoon netjes gehandeld.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Major_ton schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:43:
[...]
Als je weet dat je toch niet meedoet om de knikkers, kan je maar beter naar het team belang kijken. Ik denk dat hier vooral de ervaring van Hamilton in meespeelt samen met het besef in welke positie hij zich bevindt. Als hij ook maar een klein beetje het gevoel had gehad dat hij kon strijden om een plek op het podium was dit nooit gebeurd, ook al was Russell nog zoveel sneller. Hij heeft hierin naar mijn idee gewoon netjes gehandeld.
Als Ham niet meedoet voor de overwinning of de titel is het idd een heel ander personage.

+
Lewis Hamilton says his hopes of a good result in Formula 1’s Japanese Grand Prix were effectively derailed by "massive understeer" from damage caused by an opening lap clash with Charles Leclerc.

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 08-04-2024 10:14 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
Major_ton schreef op maandag 8 april 2024 @ 09:43:
[...]

"NO!" :+

Ook voor P7 of P8 hoef je niet als een schoothondje aan de kant te gaan?

En bovendien speelt hij wel mee voor de knikkers:

Coureur Pnt.
Oscar Piastri 32
George Russell 24
Fernando Alonso 24
Lewis Hamilton 10
Lance Stroll 9
Yuki Tsunoda 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Dat heeft hij gedaan omdat hij schade had opgelopen na de herstart. Hij kwam toen in aanraking met Leclerc liep daarbij schade op, kreeg daarbij last van teveel onderstuur en kon niet meer goed insturen. Tot zover zijn uitleg. ;)

https://www.motorsport.co...s-says-hamilton/10596239/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

CousinBoneless schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:06:
[...]
En bovendien speelt hij wel mee voor de knikkers:
Enige knikker waar Lewis voor wil meespelen is WDC ;)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
YakuzA schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:23:
[...]

Dat lijkt me dan niet echt in de geest van 'Team spirit'? Oh, 3e/4e team? Dan boeit het me niks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
CousinBoneless schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:06:
[...]

"NO!" :+

Ook voor P7 of P8 hoef je niet als een schoothondje aan de kant te gaan?
Als een schoothondje niet, maar als je teamgenoot duidelijk sneller is, laat je hem toch voorbij in het teambelang. Uiteindelijk heeft Russel nog een plek extra goedgemaakt door Alonso voorbij te gaan. Als hij achter HAM vast had gezeten, was dat niet gelukt.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 22:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

YakuzA schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:23:
[...]

Of misschien is hij volwassener dan de meeste rijders en begrijpt dat punten voor het team belangrijker is dan de kleine kans op persoonlijke glorie.

blup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Replika90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:08
CousinBoneless schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:28:
[...]

Dat lijkt me dan niet echt in de geest van 'Team spirit'? Oh, 3e/4e team? Dan boeit het me niks...
Hij ging aan de kant uit teambelang... Dus zolang hij niet voor podiums strijdt, is hij prima in staat om aan 'Team Spirit' te doen. Gaat het om de knikkers, dan zal hij vooral aan 'Lewis Spirit' doen. Best logisch toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:13
Wel nee, hij vroeg om een teamcall om niet ingehaald te worden maar plaats te moeten maken, zgn. van uit het team. Als de auto niet goed is kan hij er niets mee (weet ook niet waar het fout zit blijkbaar). Ik zie hem nog wel een paar races opgeven dit jaar.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:35
Geen idee of die al geplaatst is, ongetwijfeld, maar vond 'm toch wel aardig ludiek.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GdqSAQvJg92dE5PG6ahpTq3iSHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f834x4KPxh6M1wdpxEYZoD2A.jpg?f=fotoalbum_large

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Blijkbaar ging Red Bull weer als de brandweer wat betreft pitstops in Suzuka.
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/dominant-on-track-and-in-the-pits-red-bull-crew-delivered-v0-5i7vxm3kb5tc1.png?auto=webp&s=4260db3cd8e73b383a5e0594c069a0209ef216b2

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto,c_limit,w_960,q_auto/f_auto/q_auto/fom-website/manual/Misc/DHLAwards2024/04_JAP_FPSAfbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto,c_limit,w_960,q_auto/f_auto/q_auto/fom-website/manual/Misc/DHLAwards2024/04_Overall_FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:22

BM

Moderator Spielerij
Chocoball schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:19:
Blijkbaar ging Red Bull weer als de brandweer wat betreft pitstops in Suzuka.
[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]
'Verrassend' dat het nu Max is die de snellere stop had, voor mijn gevoel zijn de stops bij Perez vaak net een fractie sneller.

Wel leuk, Red Bull kan 4 stops doen in de tijd dat Kick/Stake/Sauber er 1 doet :+
Jaja, niet helemaal waar

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
BM schreef op maandag 8 april 2024 @ 15:52:
[...]

'Verrassend' dat het nu Max is die de snellere stop had, voor mijn gevoel zijn de stops bij Perez vaak net een fractie sneller.

Wel leuk, Red Bull kan 4 stops doen in de tijd dat Kick/Stake/Sauber er 1 doet :+
Jaja, niet helemaal waar
Elk team kan dat in de tijd van Zhou zijn pitstops afgelopen weekend.

Alex Jacques bij de eerste pitstop van Bottas ook helemaal lyrisch. "Team zal euforisch zijn, het was geen goede pitstop, maar hij was ook niet heel slecht.". Na de tweede pitstop wss die vervolgens een stuk negatiever, omdat Bottas daar dus pitte in het rijtje van 5 en als laatste de pitstraat uit reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Laatst online: 18:07

pro_6or

amateur_60r

Dit gaat over de vleugel stand. Ze hadden voor Stroll meer vleugel gezet dan voor Alonso en dat had dus te veel impact op de straight line speed. Straatlijnspijt.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En slotje erop. :)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord