If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ook, maar RUS is niet gecrasht met PIA.
"When you grow up your heart dies"
1 | VER | 1:35.263 |
2 | PER | 1:34.728 |
3 | SAI | 1:35.224 |
4 | LEC | 1:35.044 |
5 | NOR | 1:35.721 |
6 | ALO | 1:34.726 |
7 | RUS | 1:34.902 |
8 | PIA | 1:36.611 |
9 | HAM | 1:35.773 |
Gebeurt naar mijn idee toch ook wel wat vaak. Dacht dat ie Norris dit jaar wel zou gaan verslaan. Maar zit toch wel wat verschil tussen.
Had zomaar een kampioenschaps-beslisser kunnen zijn, alleen deze keer (te) vroeg op de kalender.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:30
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Sainz weer voor Leclerc en Perez ook een prima race gereden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
What’s new? Dat zagen we toch al aankomen bij de testdagen.sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:00:
Als dit zo doorgaat dan gaat Red Bull de een, tweetjes aan elkaar rijgen dit jaar.
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
7 Apr 2024, 09:00:54, Lap 53
Het is vooral de media die dit soort dingen de wereld in helpt.Woefdram schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:00:
Die zorgen om de racepace van gisteren waren dus ook weer sprookjes.
Nou ja, het was even afwachten of PER dit kon volhouden met de RB20. Dat laatste lijkt hij goed te doen.Dj-sannieboy schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:01:
[...]
What’s new? Dat zagen we toch al aankomen bij de testdagen.
De techniek en monteurs lijken nu de grootste factor voor het eventueel falen van Red Bull.
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 07-04-2024 09:03 ]
PSN: xMaurice93
Hopelijk wordt het gewoon afgedaan als racing incident.StefanVerkerk schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:01:
[...]
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
Ach, Vettel had het vingertje.RCBL schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:04:
Weet niet wat nu ergelijker is? Het Max "lovely" Verstappen of het Lewis "best crowd ever" Hamilton..
Dat waren twee verschillende rondes toch? Forcing another driver off the track voor het eerste incident zou niet vreemd zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:01:
[...]
Tweede was idd een foutje van pastri.
Iets meer enthousiasme had wel gemogen inderdaadRCBL schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:04:
Weet niet wat nu ergelijker is? Het Max "lovely" Verstappen of het Lewis "best crowd ever" Hamilton..
Goed gemanaged van Max.Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:05:
@sjaool PER maar 12 sec. achter VER uiteindelijk.
Maar valt mij inderdaad mee dat het niet meer was. PER lijkt zich goed thuis te voelen in de RB20.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Not bad on those old tyres...MikeyMan schreef op zondag 7 april 2024 @ 08:44:
Niet op nieuwe banden iig.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
ja want die hebben dit topic vanochtend gevolgdZeRoC00L schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:07:
Veel plezier voor degenen die om 13:00u gaan kijken op sbs9/viaplay tv.
Ik zou het doen!
Met lekker veel PiP-beelden.ZeRoC00L schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:07:
Veel plezier voor degenen die om 13:00u gaan kijken op sbs9/viaplay tv.
Je komt op een gegeven moment op zo'n punt dat je van ellende niet meer weet wat je moet zeggen na een overwinning of hoe je je poseert als je uit de auto klimt. De charme is er een beetje vanaf lijkt het, Hamilton had dit ook wel na zijn zoveelste overwinning.RCBL schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:04:
Eigenlijk wordt het tijd voor een Mathieu Van Der Poeltje na de finish....
Welnee, gewoon een kwartier full-screen reclame tussendoor
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Een kwartier is nog weinig voor een anderhalf uur durende race.APClll schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:08:
[...]
Welnee, gewoon een kwartier full-screen reclame tussendoor
Zouden ze het bewust niet live uitzenden omdat ze dan de uitzending mogen onderbreken voor reclame?
[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 07-04-2024 09:10 ]
Om 05:00 uur 😒Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:10:
Oh, sprintrace in China. Bedankt voor de heads-up Max
Tijdens rood waarschijnlijk even op tv gekeken.sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:13:
Hoe ziet Max zo snel hoe Daniel gekeken heeft. Zit hij echt de race te kijken onder het rijden?
Dat zal het zijn.Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:13:
[...]
Tijdens rood waarschijnlijk even op tv gekeken.
Ik dacht ook dat Penelope op de achtergrond "Daddy, daddy" riep.sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:15:
Hoorde ik daar daddy schreeuwen?
Denk meer Maxy Maxy.sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:15:
Hoorde ik daar daddy schreeuwen?
Ik heb het even teruggeluisterd en dan klinkt het inderdaad meer als Maxy Maxy... Toch mooi.
Volgens mij “yeah Maxy” en dan in repeatsjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:19:
[...]
Ik heb het even teruggeluisterd en dan klinkt het inderdaad meer als Maxy Maxy... Toch mooi.
Float like a butterfly, sting like a bee.
En vanmiddag Parijs - Roubaix kijken.Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:29:
Zo, het heeft wat koffie gekost maar nu nog lekker veel zondag over. Enjoy.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En moest je toen heel UK eens horen… RUS doet precies hetzelfde en crashed er ook nog regelmatig bijDj-sannieboy schreef op zondag 7 april 2024 @ 08:56:
Ach we hebben in het verleden toch vaker van dit soort acties gezien![]()

Mijn boefje is liev!
Twente komt eraan!
De laatste keer dat een Oostenrijker een soort van zo'n poging deed liep dat niet heel goed af hè, laten we dat niet doendrfruit schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:20:
Als ze nou gewoon die twee volksliederen combineren, hebben wij net zoiets als Italië.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, dat was precies hetzelfde, het ging om twee liedjes die samengevoegd zouden worden. Stom van me.Richh schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:54:
[...]
De laatste keer dat een Oostenrijker een soort van zo'n poging deed liep dat niet heel goed af hè, laten we dat niet doen
[Twitter: https://twitter.com/FDMedia2_/status/1776880989060382775]Video in de tweet voor wie Spaans kan.: "I don't know what to say after Australia. They might disqualify me for the rest of the championship."
[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 07-04-2024 10:50 . Reden: De eerste vertaling was niet helemaal goed vertaald dus aangepast. ]
Dj-sannieboy schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:01:
[...]
What’s new? Dat zagen we toch al aankomen bij de testdagen.
een treffende spreuk
Perez en Sainz zijn zich in de kijker aan het rijden voor hun toekomst.
Silly season gaat nog leuk worden.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
I'm here with the race pace charts from the 2024 Japanese GP.
Decent race, better than I expected to be honest. Some drivers did some pretty good overtakes, including Sergio being aggressive in 130R.
Red Bull took the win but Ferrari is looking pretty good right now. I think it would be wise of them to keep sacrificing quali performance to instead gain better race performance. McLaren has the pace but they can't seem to keep the tires alive, while Mercedes just doesn't have the pace at the moment to compete with the top guys.
Have a great day everyone, take care.
Op papier ook logisch. Zonder blinde darm zie je het allemaal een stuk beter.Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:17:
Het zal me niet verbazen als er straks meerdere coureurs hun blinde darm eruit laten halen...
En je bent een stukje lichterkazuka schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:21:
[...]
Op papier ook logisch. Zonder blinde darm zie je het allemaal een stuk beter.
Ondanks sommige geruchten zou ik 10 keer meer verbaasd zijn met een move van Verstappen naar een ander team dan de move die Hamilton maakt van Mercedes naar Ferrari. Ik denk dat de we volgend jaar gewoon weer Verstappen en Perez voor Red Bull zien rijden. Zal Sainz dan toch vast naar Sauber vertrekken om het team te leren kennen en op te bouwen voor als het Audi wordt? Verder mogen een Sergeant en Ricciardo wel plek maken voor Lawson en Bearman, maar ik betwijfel of dat zal gebeuren. Misschien gaat het Silly season nog wel meevallen (tegenvallen). "Oh dear, how sad, never mind.."Sepp14 schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:15:
Was een aardige race. Persoonlijk hoogtepunt van de race, moment dat Tsunoda het punt pakt tijdens de pitstop. Vijf auto's in de pits en Tsunoda rijdt als eerste weg. Knap gedaan van het team.
Perez en Sainz zijn zich in de kijker aan het rijden voor hun toekomst.
Silly season gaat nog leuk worden.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Wereld van verschil in rijgedrag (vergelijk maar eens met onboard van FP3).
Nu hopen dat die geruchten over Ferrari-monsterupdate niet kloppen, maar dit was voor het hele team (zie reactie Max en Marko) duidelijk een opluchting
[...]
Ondanks sommige geruchten zou ik 10 keer meer verbaasd zijn met een move van Verstappen naar een ander team dan de move die Hamilton maakt van Mercedes naar Ferrari. Ik denk dat de we volgend jaar gewoon weer Verstappen en Perez voor Red Bull zien rijden. Zal Sainz dan toch vast naar Sauber vertrekken om het team te leren kennen en op te bouwen voor als het Audi wordt? Verder mogen een Sergeant en Ricciardo wel plek maken voor Lawson en Bearman, maar ik betwijfel of dat zal gebeuren. Misschien gaat het Silly season nog wel meevallen (tegenvallen). "Oh dear, how sad, never mind.."
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9p221k08497Qhib2xK17R2LE.gif?f=user_large)
Je hebt gelijk, we gaan het zien
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
[ Voor 99% gewijzigd door Sepp14 op 07-04-2024 11:48 ]
Ik denk dat Sargeant wel plek gaat maken, maar denk niet voor Lawson (die gaat Ricciardo vervangen bij VCARB).Major_ton schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:25:
[...]
Ondanks sommige geruchten zou ik 10 keer meer verbaasd zijn met een move van Verstappen naar een ander team dan de move die Hamilton maakt van Mercedes naar Ferrari. Ik denk dat de we volgend jaar gewoon weer Verstappen en Perez voor Red Bull zien rijden. Zal Sainz dan toch vast naar Sauber vertrekken om het team te leren kennen en op te bouwen voor als het Audi wordt? Verder mogen een Sergeant en Ricciardo wel plek maken voor Lawson en Bearman, maar ik betwijfel of dat zal gebeuren. Misschien gaat het Silly season nog wel meevallen (tegenvallen). "Oh dear, how sad, never mind.."
Bearman gaat waarschijnlijk Magnussen vervangen bij HAAS.
Hoop gewoon eens dat er weer een leuke influx komt van F2 rijders; net zoals wij een paar jaar geleden hadden: Norris, Albon, Russell, Tsunoda & Zhou.
Laat de oude garde maar met pensioen gaan
In vrije lucht is Sainz dus net zo snel als Max (zie stint 3).f1bythenumbers schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:19:
Hallo
I'm here with the race pace charts from the 2024 Japanese GP.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Decent race, better than I expected to be honest. Some drivers did some pretty good overtakes, including Sergio being aggressive in 130R.
Red Bull took the win but Ferrari is looking pretty good right now. I think it would be wise of them to keep sacrificing quali performance to instead gain better race performance. McLaren has the pace but they can't seem to keep the tires alive, while Mercedes just doesn't have the pace at the moment to compete with the top guys.
Have a great day everyone, take care.
Benieuwd wat er was gebeurd als Sainz direct vanaf de start achter Perez had gezeten
[ Voor 4% gewijzigd door Vroem Boem op 07-04-2024 12:28 ]
Alonso is natuurlijk nog maar een rookieRyur schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:15:
[...]
Ik denk dat Sargeant wel plek gaat maken, maar denk niet voor Lawson (die gaat Ricciardo vervangen bij VCARB).
Bearman gaat waarschijnlijk Magnussen vervangen bij HAAS.
Hoop gewoon eens dat er weer een leuke influx komt van F2 rijders; net zoals wij een paar jaar geleden hadden: Norris, Albon, Russell, Tsunoda & Zhou.
Laat de oude garde maar met pensioen gaanBottas, Hamilton, Magnussen, Hulkenberg, Ricciardo, Perez en eigenlijk ook Alonso.
Maar Ricciardo is echt een flater aan het slaan.
Mensen zoals Bottas en Magnussen doen gewoon niet meer mee.
Maar Perez, Hamilton, en Alonso zijn nog goed genoeg ondanks hun leeftijd.
Wat ik me weleens afvraag is of teams zoals Mercedes simpelweg Lewis niet meer op de hoogte houden van ontwikkelingen, of hem misschien letterlijk in de weg zitten, zodat hij alle kennis van dit seizoen niet meer kan meenemen naar de grote concurrent, Ferrari?
Ik bedoel, ik heb ook voor bedrijven gewerkt waar collega's die er toch weg gingen (ontslag kregen, nemen, of einde contract) niet meer werden betrokken bij de meest interessante projecten.
NDA's daargelaten is het een coureur zoals Lewis natuurlijk wel toegestaan om te kijken naar technische designs en te zeggen: "Dat zou ik toch anders doen."
Maar natuurlijk niet: "Bij Mercedes deden we dat 3 maanden geleden precies op X en Y manieren."
Lewis z'n plotselinge mindere maat vergeleken met Russell suggereert wel dat Mercedes hem kunstmatig beperkt.
P (Penelope) riep bij het Wilhelmus "Maxie! Maxie!". Denk dat Max snel mee moest komen naar haar theefeestje
Informatie achterhouden als een coureur naar een ander team, zeker een directe concurrent vertrekt, is normaal in de F1. Dat zal zeker gebeuren.Blue-eagle schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:39:
Wat ik me weleens afvraag is of teams zoals Mercedes simpelweg Lewis niet meer op de hoogte houden van ontwikkelingen, of hem misschien letterlijk in de weg zitten, zodat hij alle kennis van dit seizoen niet meer kan meenemen naar de grote concurrent, Ferrari?
Ik bedoel, ik heb ook voor bedrijven gewerkt waar collega's die er toch weg gingen (ontslag kregen, nemen, of einde contract) niet meer werden betrokken bij de meest interessante projecten.
NDA's daargelaten is het een coureur zoals Lewis natuurlijk wel toegestaan om te kijken naar technische designs en te zeggen: "Dat zou ik toch anders doen."
Maar natuurlijk niet: "Bij Mercedes deden we dat 3 maanden geleden precies op X en Y manieren."
Lewis z'n plotselinge mindere maat vergeleken met Russell suggereert wel dat Mercedes hem kunstmatig beperkt.
Maar ze gaan niet informatie achterhouden waarmee de auto beter af te stellen is. Want dat benadeelt het team. Die krijgen prijsgeld voor hun WCC positie en sponsoren moeten ook tevreden gehouden worden met prestaties zodat de sponsoren daadwerkelijk gezien worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar stint 3 hoefde RBR geen gas meer te geven want ze lagen al flink voor.Vroem Boem schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:25:
[...]
In vrije lucht is Sainz dus net zo snel als Max (zie stint 3).
Benieuwd wat er was gebeurd als Sainz direct vanaf de start achter Perez had gezeten
Aan het einde alleen 1 keer gas voor FL.
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 07-04-2024 13:01 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat ligt bij een coureur ook wel iets anders dan een engineer bijvoorbeeld. Een engineer kan in theorie ontwerpen of filosofieen 'meenemen' en toepassen bij zijn nieuwe werkgever. Een coureur blijft uiteindelijk degene die het gas moet intrappen en is voor een groot gedeelte afhankelijk van die engineers. Dus ik denk dat hij hooguit indirect wordt buitengesloten.Blue-eagle schreef op zondag 7 april 2024 @ 12:39:
[...]
Precies dat zag ik vandaag eigenlijk terugkomen op de boordradio. Kan het mij niet meer 100% herinneren, maar Lewis was aan het klagen over dat hij zoveel werd ingehaald, waarop Bono droogjes antwoordde dat dit het gevolg was van de strategie die hij of de strategisten hadden uitgekozen. Als in: "jammer joh, hier heb je het mee te doen, we waren je alleen vergeten te vertellen dat je hierdoor zowat de hele race om je oren gereden zou worden. En o ja, laat George even voorbij want hij wist dat wel en heeft zijn banden beter gehouden." Zo kwam het in ieder geval over op mij.

Overigens zie ik Verstappen na Australië vaker zijn hand bij de mond houden als hij gesprekken voert, om liplezers tegen te gaan?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zie bij de grote groepsfoto niet , de monteur van Verstappen van het rechterachterwiel. Zag hem wel bij de vrije trainingen. Was die bier halen of had hij strafregels te schrijven?Chocoball schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:22:
Zoals AMuS het noemt The empire strikes back maar dan op z'n Duits.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voerigens zie ik Verstappen na Australië vaker zijn hand bij de mond houden als hij gesprekken voert, om liplezers tegen te gaan?
https://www.fia.com/sites...1%20off%20the%20track.pdfStefanVerkerk schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:01:
[...]
/f/image/nJbiWWRIXSiPWqC64C5JzCfm.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door MetalfanBlackness op 07-04-2024 13:46 ]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Hij heeft de foto gemaakt.Sepp14 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:33:
[...]
Zie bij de grote groepsfoto niet , de monteur van Verstappen van het rechterachterwiel. Zag hem wel bij de vrije trainingen. Was die bier halen of had hij strafregels te schrijven?
Wordt even paar races aankijken. Denk dat je rond Canada GP een inschatting kan maken of het Verstappen 4e titel gaat worden, en zoja met welke voorsprong, of dat het toch een strijd met Ferrari wordt (soort omgekeerde versie van 2022). Ik hoop op 23 van 24 gp winst voor Verstappen dit jaar.YakuzA schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:00:
[...]
Maar stint 3 hoefde RBR geen gas meer te geven want ze lagen al flink voor.
Aan het einde alleen 1 keer gas voor FL.
En geen MarkoSepp14 schreef op zondag 7 april 2024 @ 13:33:
[...]
Zie bij de grote groepsfoto niet , de monteur van Verstappen van het rechterachterwiel. Zag hem wel bij de vrije trainingen. Was die bier halen of had hij strafregels te schrijven?
Die keek toe of hij niet regels oversloeg.
Is ook niks, viel alleen op. Niks achter zoeken. Beetje gekkigheid.
De volgende race is in China, daarna Miami dan is het de beurt aan Imola en pas dan komt Monaco aan de beurtcy-gor25 schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:31:
Voor mensen die al uitkijken naar de volgende: https://sporza.be/nl/2024...an-de-gang~1712331122753/
ow dan zijn ze er al heel vroeg bij zelfs met de GP Historique of Monaco 2 weken voor de race.Chocoball schreef op zondag 7 april 2024 @ 14:39:
[...]
De volgende race is in China, daarna Miami dan is het de beurt aan Imola en pas dan komt Monaco aan de beurt

Yuki, Ayumu, Liam, Laurent, Peter....maar die bekende glimlach zie ik niet?
Getting a point at my home race means the world! ☝️ It was incredible work by the whole team, especially the mechanics with the pit stop. I’m so happy with how the race went, I had some good overtakes and the support from everyone here has been amazing, thank you so much! 🙏 🇯🇵… pic.twitter.com/qs30uKWDTy
— 角田裕毅/Yuki Tsunoda (@yukitsunoda07) 7 april 2024
[ Voor 13% gewijzigd door Chocoball op 07-04-2024 20:34 ]
Moest even wat belletjes plegen denk ik.Chocoball schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:12:
[Afbeelding]
Yuki, Ayumu, Liam, Laurent, Peter....maar die brede glimlach zie ik niet?
(Het word wel erg doorzichtig hoe vaak lawson in beeld word gebracht btw)
Niks nieuws toch? Doet de regie al jaren. Dat als een coureur op de wipstoel zit en er een semi opvolger figuurlijk in beeld is dat die dan ook letterlijk in beeld komt. En anders wel de zure blik van de teambaas.stylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 20:20:
[...]
Moest even wat belletjes plegen denk ik.
(Het word wel erg doorzichtig hoe vaak lawson in beeld word gebracht btw)
True.... misschien frustreert het mij ook niet zozeer dat de regie het in beeld brengt. Maar dat iemand (marko?) de boel bewust onder druk zet door lawson zo ongeveer fulltime in de pitbox neer te zetten. Het is natuurlijk leuke tv, maar eigenlijk neigt het naar toxisch gedrag.RobertMe schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:20:
[...]
Niks nieuws toch? Doet de regie al jaren. Dat als een coureur op de wipstoel zit en er een semi opvolger figuurlijk in beeld is dat die dan ook letterlijk in beeld komt. En anders wel de zure blik van de teambaas.
Ook dat is nogal een gekke beredenering. En het is ook helemaal niet apart. Russell stond voor zijn Williams debuut ook altijd als schoothondje naast Toto Woff, vervolgens werden dat Vandoorne of Guitirez, en nu Schumacher. Bij Alpine zie je ook heel vaak Jack Doohan, bij Aston Martin Felipe Drugovich. Ook dit is gewoon onderdeel van het opleidingsproces om ze klaar te stomen voor het rijden in de F1. Bij briefings aanwezig zijn en zo veel leren. Eventueel het team "uithelpen" als "expert coureur" (zoals Sainz dat ook deed in Jeddahstylezzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:35:
[...]
True.... misschien frustreert het mij ook niet zozeer dat de regie het in beeld brengt. Maar dat iemand (marko?) de boel bewust onder druk zet door lawson zo ongeveer fulltime in de pitbox neer te zetten. Het is natuurlijk leuke tv, maar eigenlijk neigt het naar toxisch gedrag.
En Lawson heeft in een Sky F1 podcast aangegeven het hele seizoen aanwezig te zijn (bij het team). Dit om dus zo veel mogelijk te leren. En volgens mij is ook al semi officieel gecommuniceerd dat Lawson volgend jaar in de F1 zal rijden.
Toto is ook al lang niet meer lachend in beeld gebracht

Mijn boefje is liev!
Tsja, krijg je vanzelf als de coureurs maar wat in het midfield rond pruttelenJB schreef op zondag 7 april 2024 @ 21:47:
[...]
Toto is ook al lang niet meer lachend in beeld gebracht
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |