Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt droog te blijven.Frank1973 schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 14:45:
[...]
En zeker niet als het een regenrace gaat worden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Voor de race in Australië zei hij ook dat Ferrari er heel goed uit zag, na zijn uitvallen liet hij wel wat meer het achterste van zijn tong zien, toen dacht hij toch welnee pace te hebben gehad.Fauna schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 13:07:
[...]
Ok, laat ik het dan anders zeggen. Als er iets aan te merken is, zal Max dat niet nalaten. Dat voert dan de boventoon, wat vervolgens 3 media en 5 vertalingen en interpretaties verder wordt gekopt met: "Max denkt dat hij morgen niet gaat winnen". Ja ik chargeer een beetje, maar je snapt mijn punt denk ik wel. Uiteindelijk stond hij na FP3 op 1. Hij had ook daarop kunnen focussen, maar daar is hij juist te eerlijk voor.
Ik vind het persoonlijk alleen maar leuk, de concurrentie wat dichterbij. En eerlijk gezegd, ik hoop dat FER een goede update meeneemt de komende races. Laat Max maar werken voor zijn 4e WK. En dat stimuleert hem alleen maar meer in zijn drang naar perfectionisme.
Maar dat het wat krapper is dan vorig jaar geloof ik wel. Zeker nu Nijman 25 punten heeft zien verdampen blijft het iig langer spannend.
een treffende spreuk
Nijman?pro_6or schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:05:
[...]
Voor de race in Australië zei hij ook dat Ferrari er heel goed uit zag, na zijn uitvallen liet hij wel wat meer het achterste van zijn tong zien, toen dacht hij toch welnee pace te hebben gehad.
Maar dat het wat krapper is dan vorig jaar geloof ik wel. Zeker nu Nijman 25 punten heeft zien verdampen blijft het iig langer spannend.
Indycar, Newman-haas.Bushie schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:21:
[...]
Ja Bennie, wist niet dat die ook in de F1 reedt
een treffende spreuk
:strip_exif()/f/image/SG964fMlQUwXqgCLt2rGqSFV.jpg?f=fotoalbum_large)
Mogelijk pitsstop strategieën:
:strip_exif()/f/image/CvslQDLyJCwxXEpsXefRaQpC.jpg?f=fotoalbum_large)
En sets die teams nog hebben:
:strip_exif()/f/image/vkvXYkBVoWQO2xtmDCRToQ4F.jpg?f=fotoalbum_large)
Als laatste nog wat leuke shots van de kwalificatie:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
K zou niet weten hoe...Bushie schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 16:21:
[...]
Ja Bennie, wist niet dat die ook in de F1 reedt
Pirelli doet echt z'n best om deze graphics zo onleesbaar mogelijk te maken...G_Dragon schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:21:
Mogelijk pitsstop strategieën:
[Afbeelding]
En sets die teams nog hebben:
[Afbeelding]
LIVE: Japanese Grand Prix Build-Up and Drivers Parade vanaf 5:00 voor de nachtbrakers of vroege vogels
[ Voor 13% gewijzigd door noo op 07-04-2024 04:14 . Reden: Buildup YT link toegevoegd ]
Flinke bak koffie erbij en een ontbijtje. De race kijken en dan hopen op net zo'n mooie dag als gisteren qua weer.
O, en goedemorgen.
"When you grow up your heart dies"

Ondanks de eerdere vooruitzichten lijkt het toch gewoon droog te blijven. Benieuwd of we nog wat ander spektakel gaan krijgen vandaag.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat is wel leuk. RBR en Ferrari lijken dus M-H-M te gaan doen, Mercedes en McLaren M-H-H en Alonso S-H-M.
Mogge allen
ontopic:
Ziet er wel knap droog en warm uit.
[ Voor 19% gewijzigd door PalingDrone op 07-04-2024 06:35 ]
Het blijft zeker droog zo te zien, ben benieuwd hoe de echte racepace is van Max.
Ik heb begrepen dat de softs maar heel kort meegaan. Alonso zal dus heel snel moeten pitten. Ik betwijfel of hij er veel voordeel mee gaat halen.TheBrut3 schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:33:
[...]
Dat is wel leuk. RBR en Ferrari lijken dus M-H-M te gaan doen, Mercedes en McLaren M-H-H en Alonso S-H-M.
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 07-04-2024 06:39 ]
Enjoy it
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kan natuurlijk ook een M-H-S zijn, hopende op een late SC.sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:38:
Ik heb begrepen dat de softs maar heel kort meegaan. Alonso zal dus heel snel moeten pitten. Ik betwijfel of hij er veel voordeel mee gaat halen.
Tot straks?Pierre schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:45:
Vrienden ik ga koffie maken, allemaal een hele leuke en vooral spannende race, tot straks
Hoe speciaal is jouw koffie?
Hij is vast naar de lokale Star Bucks ofzo.
Haha geen zorgen gewoon iets uit de Nespresso, tot straks iedereen.
Nou liever niet
Ik ben ook geen fan van die gehypte en veel te dure koffie.
7 Apr 2024, 06:45:22, Lap 1
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UOrmhhZZbHboVw42s1onrkxK.jpg?f=user_large)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik ga ook even koffie pakken (gewoon een knopje op de Jura) en ga hopelijk weer genieten.
Fijne race iedereen!
Jura, toe maar weer.streamnl schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:57:
Nog 5 min.
Ik ga ook even koffie pakken (gewoon een knopje op de Jura) en ga hopelijk weer genieten.
Fijne race iedereen!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Niet opgevallen maar misschien willen ze niet iedere keer die leader aanpassen omdat China nogal eens wil uitvallen.StefanVerkerk schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:58:
Toch vreemd dat de race in China niet op de wereldbol staat bij dat rondje waar ze laten zien hoeveel rondes er zijn dit jaar. Meer mensen die dit is opgevallen?
Maar wel veel warmer wat invloed heeft op slijtage en strategie!Amaze86 schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:58:
Race on, jammer geen regen.
Met starbucks koffiebonen
Maar deze tijd bevalt mij toch stukken beter dan de vorige keer.
Hoop op een beetje spannende race voor podiums
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Suzuka is altijd gaaf, zelfs droog en zonnig
Een old school circuit en die doen het altijd goed.PalingDrone schreef op zondag 7 april 2024 @ 06:59:
Iedereen een hele fijne race!
Suzuka is altijd gaaf, zelfs droog en zonnig
Het zuster circuit van Zandvoort.
[ Voor 5% gewijzigd door JoteW op 07-04-2024 07:01 ]
Twente komt eraan!
Dat is het enige duo waar ik nu heel benieuwd naar ben.streamnl schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:01:
Voorspelling, Ric rijdt bij Tsu naar binnen.
Is that who I think it was? Incoming?
Moge de beste winnen! 🏆
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Twente komt eraan!

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
AH daar is er weer 1 die 2 minuten achter looptGunner schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:05:
Daar is de “code rood” volgens de commentator
Hm... dat was niet wat ik verwachtte. Williams zit wel in de hoek waar de crashes vallen. Dat is niet best voor hun budget en ontwikkeling.Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:05:
ZO, dat was meteen raak. RIC & ALB in de banden.
Ik zou het doen!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Had gewoon een half uur langer kunnen slapenstreamnl schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:01:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan kun je lekker de vele herhalingen van de crash kijken.wontcachme schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:05:
Elke keer als de race vroeg is en ik vroeg op sta is er een rode vlag![]()
Bijna goed…streamnl schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:01:
Nee hoor alleen m’n comment kwam wat laterjaapstobbe schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:06:
[...]
AH daar is er weer 1 die 2 minuten achter loopt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
wel jammer dat ie er niet heel veel aan kon doenrammes schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:06:
en daar is het einde van de F1 carrière van Daniel
Ik ga wel ff de boel herstarten voor de herstart
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ze zeiden gisteren al dat er op deze baan al een paar jaar geen grote veranderingen en aanpassingen zijn geweest, daarbij, als het werkt werkt het dus lekker laten staancy-gor25 schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:07:
wel speciaal dat ze hier autobanden gebruiken en geen tecpro. Lijkt net zo goed te werken.
Daniel deed niets fout. Albon stak zijn neus waar het niet kon. Racing incident helaas.Hippocampus schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:08:
Lijkt erop dat RIC ALB niet gezien heeft.
Nee ik heb nog helemaal niks gehoord bij Verstappen.vliegnerd schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:09:
Hebben jullie wel TeamRadio onboard bij VER?
Ik ga wel ff de boel herstarten voor de herstart
Whut? Hij doet het 100% zelf.Wognummer schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:08:
[...]
wel jammer dat ie er niet heel veel aan kon doen
Eens, Albon had daar niks te zoeken.sjaool schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:09:
[...]
Daniel deed niets fout. Albon stak zijn neus waar het niet kon. Racing incident helaas.
Aha had ik niet meegekregen. Ik ben absoluut voor want oude autobanden verbranden is heel erg slecht voor de natuur dus perfect.Holk schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:09:
[...]
Ze zeiden gisteren al dat er op deze baan al een paar jaar geen grote veranderingen en aanpassingen zijn geweest, daarbij, als het werkt werkt het dus lekker laten staan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
bijna goedstreamnl schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:01:
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Multiviewer transcripts heeft ook niets….StefanVerkerk schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:09:
[...]
Nee ik heb nog helemaal niks gehoord bij Verstappen.
Lijkt gewoon niet beschikbaar
Stom
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Daniel kon hier echt niets aan doen. Ik betwijfel of hij Albon daar wel kon zien. Albon zat er niet eens echt naast.
Laten we het hopen. RIC naar de standup comedy en LAW de RB in.Cowamundo schreef op zondag 7 april 2024 @ 07:10:
Daniel daniel daniel… die maakt ook de verwachtingen totaal niet waar. Zo is het snel klaar voor m.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |