[F1 2024] Race 4 GP van Japan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.181 views

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:40
Hoop gemiep op Logan, maar het was toch echt Albon die de vorige race die Williams afschreef. Dit was een crash tijdens z’n quali run waarbij de limiet wat meer wordt opgezocht, niet handig maar het niet mee kunnen rijden in Australië was niet zijn schuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:33:
[...]
Nu wel ja. Net niet.

Maar heel interessant - afgezien van eventuele crashes - vind ik het niet omdat de condities morgen tijdens kwalificatie en de race totaal anders zullen zijn. De huidige verwachting is dat het morgen en zondag droog is.
Gelukkig, ben wel benieuwd naar de kwalificatie en race, hoe dat gaat verlopen met regen. Want je zou denken dat Pirelli oplossingen heeft bedacht na Japan van een paar jaar terug.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Leaderboard

1 Tsunoda, RB
2 Ricciardo, RB
d:)b

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:39
In dit soort omstandigheden moeten de team gewoon wat extra sets banden krijgen.
Puur alleen om op de baan te gaan en de fans de auto's te laten zien rijden.

Je zou maar een kaartje hebben gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:55
Veel rijders nu naar buiten zodat je toch nog top3 tijd kan neerzetten... :O

Kansloze sessie dit.... ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:25
Willem30 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:01:
Veel rijders nu naar buiten zodat je toch nog top3 tijd kan neerzetten... :O

Kansloze sessie dit.... ;w
Dit was wel de meest kansloze die ik ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:06
G_Dragon schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:40:
[...]

Gelukkig, ben wel benieuwd naar de kwalificatie en race, hoe dat gaat verlopen met regen. Want je zou denken dat Pirelli oplossingen heeft bedacht na Japan van een paar jaar terug.
Probleem met de regen is niet (alleen) de banden maar ook de hoeveelheid spray die de vloeren genereren. Dat hou je niet tegen met spatlappen. Een beetje regen en er wordt al met een rode vlag gezwaaid tot de baan goed genoeg is voor inters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
TinusXIII schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:09:
[...]

Probleem met de regen is niet (alleen) de banden maar ook de hoeveelheid spray die de vloeren genereren. Dat hou je niet tegen met spatlappen. Een beetje regen en er wordt al met een rode vlag gezwaaid tot de baan goed genoeg is voor inters.
Klopt, in deze situaties mis ik soms wel de oude tijden waar ze wel gewoon gingen rijden. Maar nu door de nieuwe auto's en nieuwe regels sneller de sessie af moeten lassen.. ;(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wat zijn de verwachtingen vwb regen morgen en zondagochtend?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hjs schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:52:
Wat zijn de verwachtingen vwb regen morgen en zondagochtend?
Bron: https://www.autosport.com...affect-the-race/10594888/
Qualifying - Saturday, 6 April

Maximum temperature: 19°C
Minimum temperature: 10°C
Chance of rain: 30%

Saturday is expected to be overcast with a potential chance of light rain but is likely to be dry. A slight north-westerly breeze of 10kph is once again expected.

FP3 will see highs of 17°C with temperatures increasing to 19°C for qualifying.

Race - Sunday, 7 April

Maximum temperature: 21°C
Minimum temperature: 12°C
Chance of rain: 40%

There is a slight chance of rain in the morning of race day, but this is expected to improve during the course of the day.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:05
Zag ik bij start FP1 nu goed dat de geüpdate RB20 geen inlet meer heeft in de sidepod? Dus de standaard horizontale inlet, die leek dicht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:59:
Zag ik bij start FP1 nu goed dat de geüpdate RB20 geen inlet meer heeft in de sidepod? Dus de standaard horizontale inlet, die leek dicht te zijn.
Je bedoeld zoiets: Chocoball in "[F1 2024] Race 4 GP van Japan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-06 19:27
Dit was wel een extreem saaie FP2…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Nee, ik bedoel niet datgene waar ik gisteren al meermaals op gereageerd heb.

Ik heb het over de standaard inlet, die bij de RB20 al snel met een haai vergeleken werd, of de overbite. Die leek nu dicht te zijn.

Kan uiteraard zijn dat dat ee geüpdate koeling is voor de wat koudere landen. De grote horizontale inlet dicht en dan die twee kleine nieuwe inlets er voor in de plaats / er bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
De vorm lijkt inderdaad wel iets veranderd te zijn, maar de inlet zit er nog steeds:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Blik1984 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:06:
Dit was wel een extreem saaie FP2…
Ik had mijn telefoon tegen mijn monitorsteun gezet hier op werk, zodat ik kon luisteren en kijken als er wat spannends zou gebeuren. Ik heb er letterlijk geen een keer naar gekeken. Ik heb er niks aan gemist zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 13:14
Blij dat ik de sessie gemist heb zo te lezen. :+

Hoef ik hem later ook niet terug te kijken.

[ Voor 32% gewijzigd door VincentG op 05-04-2024 10:17 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 22:38
Zijn jullie nu liefhebbers.

:+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Regen hoort ook tijdens de qualy of race te komen, niet tijdens FP2 :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als er 100% kans op regen was tijdens Q en de race, zouden we net wel meer actie hebben gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-06 10:18
Erger, zijn er nu 6

op foto's onder https://www.motorsport.co...uka-f1-upgrades/10595008/ is het wel goed zichtbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
D-dark schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:32:
[...]

Erger, zijn er nu 6

op foto's onder https://www.motorsport.co...uka-f1-upgrades/10595008/ is het wel goed zichtbaar
6? 9 toch?

De verticale en horizontale (de "zero pod", en de "traditionele"). Die aan de binnenkant van de bult over de engine cover en nu nog die aan de buitenkant. Zijn er dus 4 per zeide, 8 in totaal. En dan uiteraard nog de airbox in de roll hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:01

DataGhost

iPL dev

Holk schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:38:
Hoop gemiep op Logan, maar het was toch echt Albon die de vorige race die Williams afschreef. Dit was een crash tijdens z’n quali run waarbij de limiet wat meer wordt opgezocht, niet handig maar het niet mee kunnen rijden in Australië was niet zijn schuld
Ja, het gebeurt inderdaad ook wel eens een ander, maar als er iets kapot gereden wordt is het toch vaak/vaker Sargeant. Naast dat hij onderaan het veld bungelt en hij zijn enige punt afgelopen jaar heeft "behaald" door twee diskwalificaties, zal dat ongetwijfeld meewerken in het sentiment en de geruchten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mooi overzicht van de eerste twee vrije trainingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ae0Els8miRSScKOJWkDpV6ajn4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74obGsUmK8TWwf6OZaPevgrO.jpg?f=fotoalbum_large

En de snelste sectortijden van de tweede vrije training:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEfjdM0gnD_2wTJk3qk4Zv3DOAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kQHAjbaWdZoPUXHFbp2FM5z9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 05-04-2024 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:53
StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:18:
En het regent alweer. Nou ja, stream uit, Hue lampjes gaan wel op geel / rood als er wat spannends gebeurt. :O
Dit triggerde mij. Is dit figuurlijk gesproken of hoe werkt dit? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14

JB

Cédric roelt!

Wyke schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:54:
[...]

Meestal gaat het gepaard met geld :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:06
G_Dragon schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:38:
Mooi overzicht van de eerste twee vrije trainingen:
[Afbeelding]

En de snelste sectortijden van de tweede vrije training:
[Afbeelding]
Die laatste lijkt me niet te kloppen. Kom je op 1:42,3. Piastri was bijna 8 seconden sneller.

Ik gok dat dit plaatje is van het moment dat alleen de Rb’s een tijd gereden hadden en op 1 en 2 stonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-06 09:53

basvn

Breezand - NHN

Wyke schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 11:54:
[...]

klinkt een beetje als dit (gevonden via google)
https://github.com/JustJoostNL/F1MV-Lights-Integration
https://f1mvli.jstt.me/

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GKZO_PraUAAfM8i?format=jpg&name=small

bandjes

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Weinig mediums voor veel teams :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Holk schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 08:38:
Heb je het hier over Sargeant, of over Albon? Want Vowles had iets te zeggen over Sargeant...

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DataGhost schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:15:
[...]

Heb je het hier over Sargeant, of over Albon? Want Vowles had iets te zeggen over Sargeant...
[Twitter]
-O-
gevalletje Latifi? (ook op dezelfde baan toevallig :+ )

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

basvn schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:21:
[...]

gevalletje Latifi? (ook op dezelfde baan toevallig :+ )
Zou er niet teveel achter Suzuka :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vroem Boem
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05-2024
Zou mij toch als RBR zorgen maken
1. Leclerc was echt stuk beter in de relatief beperkte long runs (hopen dat Leclerc lichter was)
2. Dit was na de grote upgrades van RBR, terwijl die van Ferrari binnenkort komen
3. Op de baan die juist zou moeten gelden als sterkste van RBR

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Vroem Boem schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:26:
1. Leclerc was echt stuk beter in de relatief beperkte long runs (hopen dat Leclerc lichter was)
2. Dit was na de grote upgrades van RBR, terwijl die van Ferrari binnenkort komen
Mensen zullen zich pas op basis van race resultaten zicht zorgen gaan maken.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:05:
[...]

Weinig mediums voor veel teams :)
Wel grappig om te zien idd, dat zoveel teams de medium hadden genomineerd als hun wildcard 'gooi maar weg' band van FP2.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 22:45
We hebben maar één representatieve FP gezien, in FP2 hadden niet alle teams een tijd gezet. Wachten wat RBR doet in FP3, daarnaast hebben we al in eerdere races gezien dat Red Bull Racing pas op een snellere engine mapping rijden voor de kwalificatie en race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

Zoals altijd, vrije training zegt niets. Zelfs kunstmatige vergelijkingen waar geprobeerd wordt appels met appels te vergelijken weten wij nooit de details. Motor kan lager afgesteld zijn, meer benzine, andere setup, andere strategie. Pas na de kwalificatie kunnen er conclusies getrokken worden.

Max is in genoeg trainingen niet de snelste geweest om vervolgens weg te rijden en met overmacht te finishen. En nu is hij wel weer eens de snelste en dat is dan een veeg teken?

blup

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:37
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/haas-f1-team-suzuka-in-cherry-blossom-season-f1-pictures-v0-8vm7odi81nsc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=b5154cb481b8819f5e5530bd585701bfd2ce6476

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mclaren-blossoming-v0-zsx9vwn7uosc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=10f491f5746653d2aafb8533d8c53c2f5d615d34

Afbeeldingslocatie: https://cdn-9.motorsport.com/images/amp/0oObrMP0/s1200/max-verstappen-red-bull-racing-2.webp

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Kevin-Magnussen-Haas-Formel-1-GP-Japan-Suzuka-5-April-2024-169Gallery-1c46466c-2094901.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Carlos-Sainz-Ferrari-Formel-1-GP-Japan-Suzuka-5-April-2024-169Gallery-97b54a23-2094867.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/oracle-red-bull-racing-tis-the-cherry-blossom-season-v0-3az61g2luosc1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=0272d0468e7584ecc2e55f683d3256a0331b8596

[ Voor 75% gewijzigd door Chocoball op 06-04-2024 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
@RobertMe, vriend van de show Sam Collins over de koeling bij de RB20.

Paul Monaghan vertelt ook in de video dat de brake exit duct niet bestand was tegen de hoge temperaturen en voor andere terminale schade zorgde. Lijkt dus niet een los schroefje te zijn geweest.

[ Voor 33% gewijzigd door Chocoball op 05-04-2024 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bezulba schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:45:
[...]

Zoals altijd, vrije training zegt niets. Zelfs kunstmatige vergelijkingen waar geprobeerd wordt appels met appels te vergelijken weten wij nooit de details. Motor kan lager afgesteld zijn, meer benzine, andere setup, andere strategie. Pas na de kwalificatie kunnen er conclusies getrokken worden.

Max is in genoeg trainingen niet de snelste geweest om vervolgens weg te rijden en met overmacht te finishen. En nu is hij wel weer eens de snelste en dat is dan een veeg teken?
Aantal jaren geleden, klampten we ons vast aan longe runs/pace als MER weer bovenaan stond :P Nu denken we, komt wel goed #dominantie

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
DataGhost schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 13:15:
[...]

[Twitter]
-O-
“Wat meer”

Ga je nou op elke slak zout leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Je zei "z'n" terwijl je het in de zin ervoor over zowel Albon als Sargeant had, ik vroeg gewoon welke van de twee je bedoelde, omdat het ambigu was? Niks anders hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vroem Boem
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-05-2024
Bezulba schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 14:45:
[...]

We zullen het zien. Van mij mag Max het liefste met 30 seconden winnen en dan van P2 tot P20 allemaal gigantisch mooie gevechten en spanning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:19
Drials schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:07:
Dit was wel de meest kansloze die ik ooit heb gezien.
Dan kijk je nog niet heel lang F1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:12
TheBrut3 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 18:53:
[...]

Dan kijk je nog niet heel lang F1.
Haha. Dacht jij ook aan Spa ‘21? Of US ‘05?

Of ging dit niet over kansloze F1 races? Sorry. Niet goed teruggelezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Cass Casey op 05-04-2024 20:18 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Cass Casey schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 20:17:
[...]

Haha. Dacht jij ook aan Spa ‘21? Of US ‘05?

Of ging dit niet over kansloze F1 races? Sorry. Niet goed teruggelezen.
Spa 2021 kwam inderdaad gelijk in mij op en dat is vrij recent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
Het is droog :-)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Goedemorgen allemaal! Ziek en brak maar ik ben er klaar voor 😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1i453XkxcHgwd6CHcLTf6NRMsyg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WMqUSV9sKUKho8qQFRmb8bgu.jpg?f=fotoalbum_large

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Regen wordt pas leuk bij de Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ziet er naar uit dat de kwalificatie ook droog is

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
VER drivercam werkt niet meer.

Edit: nu weer wel.

[ Voor 26% gewijzigd door drfruit op 06-04-2024 04:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Goedemorgen, tijd voor kwalificatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:26
Let the wheels roll! (Gaap, koffie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02

DarkSide

theres no place like ::1

De VT was echt te vroeg.
Maar gelukkig is Q om 08:00 en dus lekker rustig wakker worden met wat auto's die rondjes rijden op een zaterdag.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:53

Pierre

Van nature lui!

En het is droog, wel een grijze lucht trouwens. Ben benieuwd wie de pole pakt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Lekkere tijden dit.
Opstaan koffie en F1 kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Max Verstappen and Sergio Perez led a Red Bull 1-2 in FP3 for Formula 1’s 2024 Japanese Grand Prix, with Mercedes drivers George Russell and Lewis Hamilton third and fourth.
Benieuwd waar Ferrari staat in Q.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17-06 11:47
Have fun allemaal. Zin in de kwalificatie.

Kom op Max!!

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:30
Goedemorgen! Ben benieuwd naar de kwalificatie. Maar eerst de kleine maar eens uit zijn bed halen. Wordt precies tijdens de intro wakker... nee, niet van het geluid, ik heb een koptelefoon op. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Veel plezier met de Q

(Fijne tijd :Y kan ik straks gewoon lekker op terras van een drankje en het zonnetje genieten)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Fijne Q allemaal!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:43
Weinig actie op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

En toen stonden ze in de file aan het einde van de pitstraat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Mooie unsafe release van RUS... ben benieuwd of die nog een staartje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dit is toch gewoon 100% een unsafe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 81 (PIA) NOTED - UNSAFE RELEASE
6 Apr 2024, 08:05:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) AND 81 (PIA) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - UNSAFE RELEASE
6 Apr 2024, 08:06:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Zo, Verstappen heeft direct de turbo er al op. +0.437 sneller dan PER, +0.647 dan SAI en +0.795 dan HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

LEC nog niet echt snel. 1s op VER.
SAI gelukkig wat beter

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
Hoppa, Max is wakker

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Niet online
De Q1 tijd van Max is al sneller dan 2023 pole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:09:
Zo, Verstappen heeft direct de turbo er al op. +0.437 sneller dan PER, +0.647 dan SAI en +0.795 dan HAM.
De simualtortijd met GP was 1:28:510 dus zit er iets boven met 1:28:866.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
SAR out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Hier staat hij nog op P15 en er kan nog een rode vlag komen...
edit: nu wel 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door StefanVerkerk op 06-04-2024 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Waarom was Stroll niet op de baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Leuk einde van Q1. De baan lijkt sneller te worden. BOT P8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Dat ene groene ding gaat hard. Stroll being Stroll, zover van de snelheid van Alonso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 17-06 11:47
Ocon zowaar naar Q2. Doet die goed. Zat wel lekker dicht bij elkaar rond p15. Albon ook toch weer door

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Die Stroll..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Hippocampus schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:19:
Waarom was Stroll niet op de baan?
Hij was op de baan, denk een foutje ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Oh, STR was wel op de baan maar gewoon niet snel. Teamgenoot 2e tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Lekker bezig BOT

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
Papa Stroll moet zijn zoon maar eens gaan offeren voor een andere coureur als hij echt wat wilt gaan betekenen met zijn complete team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

haha die track dominance tussen ALO en STR

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Fans van verschillende teams bij elkaar in 1shot die plezier hebben <3

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:53

Pierre

Van nature lui!

Krijgt Boy George een gridstraf?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:25
Als die auto van Max nu al zo veel vonkt met weinig benzine, dan kan er wel eens een DSQ volgen voor Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

geen idee
Vond het niet een handige release. Maar unsafe?.... nee.
Ze rijden nog erg langzaam. Dus zou dit niet bestraft willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Zo zo, een nieuwe picture-in-picture op de international feed. Toe maar FOM, het mag wat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-06 10:43
Waren dan nieuwe banden van Max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
sly___ schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:30:
Volgens mij waren het gebruikte, maar waar Perez op stond kon ik niet zien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
sly___ schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:30:
Ja, nieuwe bandjes net. In Q1 ook maar 1 setje. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQ3eZA8NW3N2cB15gBsgQzt1BF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YfB6N1fzTE5Zfb3DpSxEssl5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Holk schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:31:
[...]

Volgens mij waren het gebruikte, maar waar Perez op stond kon ik niet zien
Ook nieuwe softs

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJN8N0KeaZHbdZY_HcaIQ_5nSKc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TX6gci1O9SxibAUCPf4jMEK6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
I stand corrected

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
CAR 27 (HUL) TIME 1:30.658 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 13 LAP 9 15:29:31
6 Apr 2024, 08:32:16

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:28

Quad

Doof

Het lijkt erop dat de Red Bulls zelfs achteruit sneller zijn dan de rest.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-06 10:43
Dan was t een goed rondje van Perez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
DarkSide schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 08:28:
geen idee
Vond het niet een handige release. Maar unsafe?.... nee.
Ze rijden nog erg langzaam. Dus zou dit niet bestraft willen zien.
Ik zou het juist wel bestraft zien worden.
Er is geen minimum snelheid voor een unsafe release.
En een andere rijder moet wijken om een deuk te voorkomen.

Dan de vraag wie moet je het aanrekenen, ik vind het team.
Tenzij rus niet luisterde en te vroeg of seconde later ging dan het team aangaf.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:28

Quad

Doof

Pole (Per of Ver) is op deze manier wel 3 a 4 tienden sneller dan de rest in Q3.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord