Goede morgen,
ODIN ook binnengekregen, geïnstalleerd en effe opgezet na het doorlopen van de instellingen.
Nu terug op uit want moet mij nog wat meer verdiepen in de mogelijkheden en waarop dat ODIN invloed uitoefent.
Bij opzetten deed hij een SWW run (5am in de vroege ochtend) om op te warmen, temperatuur was maar 5 graden onder target... Toch werd er een puls gegeven om SWW op te warmen.
Ook gemerkt dat ODIN de IN1 status beïnvloed.... Thermostaat vroeg 21 - ruimte was op 20 en toch bleef de IN1 switch inactief. Zelf effe de virtual thermostaat op 28 graden deed niets aan IN1 switch.
Heb dan de ODIN terug op uit gezet... Moet effe begrijpen hoe en waar dat hij beïnvloed.
Asgard werkt supper....
Een andere vraag, Asgard kunnen we zien in HA, ODIN niet.... Zou handig zijn als dit mogelijk was om ODIN in HA te zien, moet ik niet altijd switchen tussen HA en webbrowser 😁
Kweet het, is nog nieuw die ODIN en het zal wel aan mij liggen of een kleine simpele verkeerde instelling... Zal we opgelost raken, alles op zijn tijd.
Note: ODIN geeft aan online te zijn wat ik kan zien maar op de solver tab van Asgard zie je dat niet, enkel als je de ODIN activeert komt hij als online in Asgard.
Greetz, J
[
Voor 30% gewijzigd door
Johnny_Hasselt op 13-06-2026 10:10
. Reden: Toevoegen screenshot ]