@John.S Waar je naar wilt kijken is de liquid pipe(1) vs ambient. Dus je kijkt naar het verschil tussen de intrede verdamper en de buiten lucht. Als dat groot is, dan is je wp hard aan het werk (immers, je onttrekt of geeft veel warmte af).
Bij systemen waar problemen zijn zie je bij normale omstandigheden de liquidpipe temp ver weg zitten van je buiten temp. Bijv hier een voorbeeld, maar in het algemente topic kan je nog meer vinden
@kimjansen Asgard is gemaakt om voor zoveel mogelijk mensen te werken. Jij bent de eerste die hierom vraagt. Als de meerderheid het graag wilt hebben, dan kan ik ernaar kijken, maar ik kan niet voor iedereen alles op maat maken. Dit moet ook onderhouden worden etc.
Wat probeer je eigenlijk op te lossen? Iets van nadraai tijd van je pomp regelen? Als dat zo is, doet dit het misschien al voor je
Bij systemen waar problemen zijn zie je bij normale omstandigheden de liquidpipe temp ver weg zitten van je buiten temp. Bijv hier een voorbeeld, maar in het algemente topic kan je nog meer vinden
@kimjansen Asgard is gemaakt om voor zoveel mogelijk mensen te werken. Jij bent de eerste die hierom vraagt. Als de meerderheid het graag wilt hebben, dan kan ik ernaar kijken, maar ik kan niet voor iedereen alles op maat maken. Dit moet ook onderhouden worden etc.
Wat probeer je eigenlijk op te lossen? Iets van nadraai tijd van je pomp regelen? Als dat zo is, doet dit het misschien al voor je
Mitsubishi Warmtepomp Uitlezen / Besturen | Optimaliseren
/f/image/VqjVLe1TvbcSG1xUd2IdCh6b.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NCnZCdL09cg7lGNbHb2plEf5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/41fwjSDasVtFhcj5fYu15uZo.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fdv1AhaDnkYgTRdugubHjtNY.jpg?f=user_large)
Waarom geeft Asgard een verkeerde current temp aan?
:strip_exif()/f/image/ttCsIyuntbHc6S3XwW7OOETl.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8n7mc3kKR6lZNf5Y5YN3H162.jpg?f=user_large)
/f/image/wQmI9ZTEPqikKlwFxIAfsxys.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QLazXWx9ruv2gvgz0vHUMj4P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jAwTCN9qF5HQWlOm40JfcVs4.png?f=user_large)
/f/image/A2XlIRfZQtF79XYF3ySRV0Tn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nq9BnppxOJTRQTFnMLe9u0yx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8BAPuYn41DDR2jUq8u7FYRUv.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gAKy9r2103wWl3B2kyv8DPSc.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/73c6ctxCSfh3tyIU5X0u002x.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0SG7jLmcaj9FDbnpcjrMTlWA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zow3HYrYAeIfYQjLncayEJ0Q.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/m5rpAPdFrYFv0SifqKd1yd4c.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Er46vYCWkbkp0j0V5Ia9JdYY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yu4MUPfv7HunqBtYaBhekX40.png?f=fotoalbum_large)