WP: ME PUHZ-SW75YAA+EHST20D-VM2C2+ESP | EVSE: SmartEVSE v2 | PV: 11kWp Solax/Growatt
@Blackraven Dat was ik vroeger ook, maar tegenwoordig wifi all the way voor de eind punten. de AP zitten wel gewoon via ethernet. Dus lokale mini lan's zijn perfect.
Maar idd, even knutselen, zou moeten werken allemaal. Je kan in esphome de cpu temp monitoren, moet je maar afkijken hoe ik dat gedaan heb. Dan kan je wel oververhitting zien.
Maar idd, even knutselen, zou moeten werken allemaal. Je kan in esphome de cpu temp monitoren, moet je maar afkijken hoe ik dat gedaan heb. Dan kan je wel oververhitting zien.
@xoror Had ik al naar gekeken, maar dit is een ESP12E (of F ?), daar zit de interne temp. monitoring helaas niet in.
Deze valt onder de 8266 familie helaas.
Deze valt onder de 8266 familie helaas.
[ Voor 14% gewijzigd door Blackraven op 21-04-2026 12:44 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA+EHST20D-VM2C2+ESP | EVSE: SmartEVSE v2 | PV: 11kWp Solax/Growatt
Alle 32 hebben toch interne temp sensor dacht ik? moet je even googlen anders
Is er misschien iemand die mij op afstand (teams, teamviewer ?) kan helpen met het maken van zo’n mooi dashboard in HA? Ik ben nog niet zo handig in HA en ondanks alle gebruiksaanwijzingen lukt het me nog niet.
Wakosda?
WP: PUD-SWM80YAA + EHSD-VM2D, ESP met HA
Een schaap en drie kippen
All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.
2 schapen denk ik dan maar
Even serieus: Ik heb de prijs nog niet bepaald en wacht nog op feedback van alle testers. Het doel is dat de meesten het in 1 jaar terug kunnen verdienen.
Even serieus: Ik heb de prijs nog niet bepaald en wacht nog op feedback van alle testers. Het doel is dat de meesten het in 1 jaar terug kunnen verdienen.
:strip_exif()/f/image/0dUmEKi8kvAV8w1tlUDVNf1A.png?f=user_large)