Denk dat je de verkeerde quote want daar heb ik niks over gezegd.dawg schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 17:04:
[...]
Tuurlijk. Daarom kom je ook zo makkelijk in de F1 terecht; het stelt immers niets voor zolang je maar een snelle auto hebt.
En dan Russel niet te vergeten. Daar verliest die het nu consequent van. Benieuwd wanneer zijn eerste racewin op zijn teamgenoot gaat komen dit jaar.Snowdog schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 18:06:
[...]
Ook is Perez imo een beduidend zwakker coureur dan een Rosberg en zeker Bottas, dus vind het niet zo gek dat Hamilton daar soms wat meer punten tegen verloor...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Niet? Want Verstappen gaat alles winnen dit jaaruchiha tijntje schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:15:
[...]
En dan Russel niet te vergeten. Daar verliest die het nu consequent van. Benieuwd wanneer zijn eerste racewin op zijn teamgenoot gaat komen dit jaar.
En Russell heeft natuurlijk sinds Abu Dhabi 2021 1 race win, Hamilton 0. Mede geholpen door de rode lap die Hamilton en Verstappen voor elkaar hebben. Anders had Hamilton ook een kans gehad in Brazilië '21
Ik heb het niet over P1.RobertMe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:18:
[...]
Niet? Want Verstappen gaat alles winnen dit jaar
En Russell heeft natuurlijk sinds Abu Dhabi 2021 1 race win, Hamilton 0. Mede geholpen door de rode lap die Hamilton en Verstappen voor elkaar hebben. Anders had Hamilton ook een kans gehad in Brazilië '21
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-03-2024 19:24 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Waar heb je het over, Brazilië 21 heeft Hamilton gewonnen.RobertMe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:18:
[...]
Het verkeerde jaartal heb ik het over (/typo)Shinji schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:27:
[...]
Waar heb je het over, Brazilië 21 heeft Hamilton gewonnen.
Maar ik had de post van @uchiha tijntje blijkbaar ook verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij een Russell racewin bedoelde. Maar hij bedoelde ee volgorde andersom, en met "racewin" "voor de ander finishen" (oftewel: Hamilton die voor Russell finisht. En ik dacht dat "Russell die op P1 finisht" werd bedoeld)
Komt ie ook nog eens de deur uit, echt niet goed hoor dat gamen de hele tijd.
Beetje frisse buitenlucht zal hem goed doen
Tja, als Hamilton in Engeland 2021 Max niet van de baan had gereden had Max deze race misschien ook wel gewonnen ;-) Dan was Abu Dhabi helemaal niet nodig geweestRobertMe schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:18:
[...]
Cogitationis poenam nemo patitur
Hahaha, het lijkt wel een Iphone vs Android discussie. Ook zo’n oneindige discussie.
Met name de kwali gaten waren 2014-2020 wel vrij groot. Race heb ik minder zicht op. Feit is dat in deze regels q3 alles binnen en seconde staat. Leclerc had normaalgesproken vandaag pole gepakt denk ik. Maar 1 foutje en hij staat op 5.
Dat toont het onderscheidende vermogen van Max. De afgelopen jaren is hij eng constant. Zelfs als hij niet wint maximaliseert hij op een podium. Zolang de techniek overeind blijft is hij favoriet voor de winst punt. Het feit dat hij meerdere records heeft op winstreaks, winst percentages, etc. bevestigen dat hij iets kan wat niemand voor hem kon. Praktisch foutloos zijn…. Of meer geluk dan wie dan ook 😂
Dat toont het onderscheidende vermogen van Max. De afgelopen jaren is hij eng constant. Zelfs als hij niet wint maximaliseert hij op een podium. Zolang de techniek overeind blijft is hij favoriet voor de winst punt. Het feit dat hij meerdere records heeft op winstreaks, winst percentages, etc. bevestigen dat hij iets kan wat niemand voor hem kon. Praktisch foutloos zijn…. Of meer geluk dan wie dan ook 😂
Mij was het niet bekend en las het hier niet 1-2-3 terug maar door de schade in de vrijdagtraining heeft het team van Verstappen uit voorzorg de powerunit (ICE, turbocompressor, MGu-K, MGU-H en uitlaat) gewisseld.
Okay en zoek nu het Engelstalige reglement er eens bij en doe eens een search naar code red.BM schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 11:12:
[...]
Dat blijft hier herhaald worden, maar (iig in het Nederlands) staat code rood ook gewoon met die naam in de regelementen en handboeken die de KNAF (Nederlandse Autosport Federatie) hanteert.
[Afbeelding]
Code rood word 20x genoemd, Rode vlag 'maar' 16x
En ja, de F1 is wat anders dan de KNAF, maar code rood is echt geen foutieve term voor het stilleggen van een sessie.
"When you grow up your heart dies"
Op dit moment is er geen coureur zo constant als Max is. Wat dat betreft is dit echt een zeer unieke periode in de F1.albino71 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:38:
Des te knapper is het wat Max sinds 2021 laat zien
Een F1 wagen rijden is niet simpel, zelfs niet als je de snelste wagen hebt. Het maakt het wel gemakkelijker om races te winnen. Mercedes had een heel sterke motor en lang niet altijd de beste wagen. Maar omdat die motor zoveel reserve had kon Hamilton veel winnen. Max had in die periode vaak een erg goede wagen, misschien wel de beste, maar helaas een motor die het heel vaak liet afweten. Het was echt wachten tot alles bij elkaar kwam, wat dus het geval was toen Honda zijn zaakjes op orde kreeg. En dat is nu dus de periode Max, Red Bull en Honda.Snowdog schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 16:50:
[...]
Weinig knaps aan en precies hetzelfde als wat men hier Hamilton toedeelt, het is gewoon simpel als je verreweg de snelste auto hebt.
Saudi Arabië een van de beste qualifying laps die ik ooit heb gezien. Helaas eindigde die in de muur.
[ Voor 28% gewijzigd door sjaool op 24-03-2024 01:08 ]
Nog een stevig kwartiertje tot de build-up en drivers parade begint 
FF klikken want FOM.
FF klikken want FOM.
[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 24-03-2024 03:29 ]
Flinke mok koffie > check
Berliner Bol als nachtelijke snack > check
Wakker blijven > hopelijk
Ik ben blij dat dit de enige race is die echt een nachtelijk event is. Dat wordt een lange zondag.
Goedenacht dus.
Berliner Bol als nachtelijke snack > check
Wakker blijven > hopelijk
Ik ben blij dat dit de enige race is die echt een nachtelijk event is. Dat wordt een lange zondag.
Goedenacht dus.

* Bestla zit er ook klaar voor.
* Flimovic is de baby aan het voeden en twijfelt om de start even mee te pakken
Steam/Discord: Flimovic
Goedemorgen! Ook al lekker wakker, soort van.
Ben benieuwd of dat max meteen kan wegrijden, en of dat Albon wat puntjes kan pakken.
Ben benieuwd of dat max meteen kan wegrijden, en of dat Albon wat puntjes kan pakken.
Kind wakker 4:15
Flesje check
Weer naar bed check
Papa beneden voor de tv met koffie!
Geniet van de race mensen
Flesje check
Weer naar bed check
Papa beneden voor de tv met koffie!
Geniet van de race mensen
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Mr. Sparkles ligt ook, geheel vrijwillig, beneden op de bank...
Wens alle andere bikkels (m/v) veel plezier toe tijdens het kijken op dit onmogelijke tijdstip....
Wens alle andere bikkels (m/v) veel plezier toe tijdens het kijken op dit onmogelijke tijdstip....

Hehehe Brundle blijft geniaal, gelukkig komt hij zo af en toe nog coureurs tegen
Zin in, hopelijk mooie race achter max
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Al vanaf 4:00 de pre-race show aan het kijken. Kan ik een beetje oefenen voor volgende week wanneer ik om 4:00 's nachts mijn dochter en haar vrienden naar het vliegveld moet brengen...
Moegeuh, fijne race voor de vroege vogels
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
goeie morgen mede die-hards
at your service
Vandaag is ook een goede oefening voor mij want morgenochtend moet ik er om 03:00 uit.RogerSch schreef op zondag 24 maart 2024 @ 04:49:
Al vanaf 4:00 de pre-race show aan het kijken. Kan ik een beetje oefenen voor volgende week wanneer ik om 4:00 's nachts mijn dochter en haar vrienden naar het vliegveld moet brengen...
Mogge allemaal!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Goedemorgen!
Fijne race allemaal! ...en probeer wakker te blijven!
Fijne race allemaal! ...en probeer wakker te blijven!
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Allemaal veel plezier met de race. We zijn met zo weinig dat het wel gezellig moet blijven aangezien wij toch wel de echte F1 liefhebbers moeten zijn om onze nachtrust hiervoor op te geven. Aangenomen dat we in Europa kijken.
Goedemorgen, net op tijd wakker gemaakt door mijn katten
iedereen heel veel plezier met de race, de zwarte koffie staat klaar, of zal ik een Red Bull nemen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Race in Australie, dus een shoey is gepast.Pierre schreef op zondag 24 maart 2024 @ 04:55:
Goedemorgen, net op tijd wakker gemaakt door mijn katteniedereen heel veel plezier met de race, de zwarte koffie staat klaar, of zal ik een Red Bull nemen.
I served in a company of heroes.
Goedemorgen. Koffie klaar en geniet maar. Hopelijk geen rode vlaggen, want dan lig ik binnen de korste keren weer te snurken.
Fijn race iedereen!
Goedemorgen allemaal

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Enige positieve aan mn jetlag, ruim op tijd wakker voor de race zonder wekker
Geniet er van, strijders op dit tijdstip.
Geniet er van, strijders op dit tijdstip.
HAM, RIC en ZHO als enigen op softs.
Ham op softs, wat hebben die gegeten lol.
Goedemorgen
Enjoy it
Enjoy it
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Het Nederlandse commentaar verwacht dat de zachte banden maar 5 rondjes mee gaan, of dat dan het beste er in elk geval af is.
Laten we het zien.
Laten we het zien.
Môgge, GP Radio aan en lekker in bed blijven liggen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goedemorgen, present!
Koffie? Check.
Extra sterk? Check..
Koffie? Check.
Extra sterk? Check..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die zullen dan snel binnenkommen tenzij graining meevalt.sjaool schreef op zondag 24 maart 2024 @ 05:00:
HAM, RIC en ZHO als enigen op softs.
Hij zal waarschijnlijk denken snel naar voren te kunnen rijden op softs. Ik zie het niet gebeuren want het zijn echt de zachtste banden die Pirelli heeft. Echt lang zal hij er dus niet op kunnen rijden.Jorah_Newstone schreef op zondag 24 maart 2024 @ 05:01:
Ham op softs, wat hebben die gegeten lol.
Je bent niet de enige met die banden bed strategieMaarten_E schreef op zondag 24 maart 2024 @ 05:01:
Môgge, GP Radio aan en lekker in bed blijven liggen.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Er wordt door sommigen op rood gestart? hoe dan?
at your service
Ik voel chaos in de 1e bocht aankomen.
Draai je ook je kussen om tijdens de pitstops?APClll schreef op zondag 24 maart 2024 @ 05:02:
[...]
Je bent niet de enige met die banden bed strategie
at your service
Snel plekken proberen goed te maken. Gaat denk ik niet lukken als je gisteren al zag dat medium soms sneller was.The_Butler schreef op zondag 24 maart 2024 @ 05:02:
Er wordt door sommigen op rood gestart? hoe dan?
Bye Max. Die zien we niet meer terug.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Albon 2 plaatsen gezakt inmiddels.

[ Voor 11% gewijzigd door StefanVerkerk op 24-03-2024 05:06 ]
Wat een cleane start van iedereen, netjes.
⏩ PVOutput☀️
SAI voorbij aan VER.
U zei?Rivanov schreef op zondag 24 maart 2024 @ 05:04:
Bye Max. Die zien we niet meer terug.
Ah, Verstappen moet gaan vechten! Mooi.
Max: "I just lost the car, really weird"
Max: "I just lost the car, really weird"
Haha inderdaad.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max: Fucking hell, the car is loose
Ik ben benieuwd waar F1TV die fout van Max zag.
Rondetijden voor ronde 2
1 | SAI | 1:22.600 |
2 | VER | 1:24.099 |
3 | NOR | 1:23.183 |
4 | LEC | 1:23.014 |
5 | PIA | 1:23.232 |
6 | RUS | 1:23.347 |
7 | PER | 1:23.381 |
8 | STR | 1:23.551 |
9 | TSU | 1:23.807 |
10 | HAM | 1:24.055 |
11 | ALO | 1:24.284 |
12 | BOT | 1:24.344 |
13 | MAG | 1:24.248 |
14 | ALB | 1:24.536 |
15 | OCO | 1:24.680 |
16 | HUL | 1:24.707 |
17 | GAS | 1:24.649 |
18 | RIC | 1:24.826 |
19 | ZHO | 1:24.379 |
Rondetijden voor ronde 3
1 | SAI | 1:23.006 |
2 | VER | 1:23.115 |
3 | NOR | 1:22.656 |
4 | LEC | 1:22.776 |
5 | PIA | 1:22.669 |
6 | RUS | 1:23.037 |
7 | PER | 1:23.165 |
8 | STR | 1:23.196 |
9 | TSU | 1:23.203 |
10 | HAM | 1:23.070 |
11 | ALO | 1:22.978 |
12 | BOT | 1:23.272 |
13 | MAG | 1:23.565 |
14 | ALB | 1:23.606 |
15 | OCO | 1:23.577 |
16 | HUL | 1:23.576 |
17 | GAS | 1:23.851 |
18 | RIC | 1:23.840 |
19 | ZHO | 1:23.912 |
Oei, da's niet goe niet...

Uh ohhh
Ai, die gaat kapot.
Nope, die is stuk, achterrem?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Max had een nieuwe motor deze race.
Spijtig. Maar ik kan weer lekker naar bed
Whoot! Goed brandje wel
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Australië is wel een pechbaan aan het worden voor Max.
Daar gaat een niet-F1 fan naar bed...

Australië, altijd wel iets interessants in de race!
Rondetijden voor ronde 4
1 | SAI | 1:22.433 |
2 | NOR | 1:22.609 |
3 | LEC | 1:22.519 |
4 | PIA | 1:22.581 |
5 | RUS | 1:23.571 |
6 | PER | 1:23.398 |
7 | STR | 1:23.454 |
8 | TSU | 1:23.434 |
9 | HAM | 1:23.436 |
10 | ALO | 1:23.742 |
11 | BOT | 1:23.705 |
12 | MAG | 1:23.529 |
13 | ALB | 1:23.438 |
14 | OCO | 1:23.574 |
15 | HUL | 1:23.731 |
16 | GAS | 1:23.700 |
17 | RIC | 1:24.095 |
18 | ZHO | 1:23.948 |
Ik zie Norris hem nu nog wel winnen ook. Want, Ferrari.
Ai dat is lang geleden voor RBR.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou wel heel vet zijn als Sainz deze weet te winnen. Wat een tik geef je dan aan de bobo's van Ferrari.

⏩ PVOutput☀️
Je moet wat als je Fifa op je hotelkamer wil gaan spelen.
Ik hoop het. Maar het zal wel weer “Carlos, please swap with Charles..” worden.Maarten_E schreef op zondag 24 maart 2024 @ 05:10:
Zou wel heel vet zijn als Sainz deze weet te winnen. Wat een tik geef je dan aan de bobo's van Ferrari.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |