✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zin in de Q en het nieuwe seizoen.
Laat het lekker spannend worden met mooie gevechen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kom op Max!!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn boefje is liev!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Veel plezier allemaal
https://f1manager.info/ranking/4605
Je hebt het gehaald, geniet van je bier en de Formule 1streamnl schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:58:
[...]
[Afbeelding]
Het was hard door trappen naar huis, maar ook ik ben op tijd![]()
Have fun iedereen
PS…. Het is weekend!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Geeft issues…Ypuh schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:58:
Tijd voor teams om hun broek te laten zakken!
Mijn boefje is liev!
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik kijk het na 20u, dus ik ben weg
Ik dm je de uitslag welalbino71 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:02:
Veel plezier allemaal.
Ik kijk het na 20u, dus ik ben weg
CAR 10 (GAS) TIME 1:32.434 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 13 LAP 3 19:03:46
1 Mar 2024, 17:04:42
Owkay, de verkeersveiligheid op het spel zetten om een kwalificatie te zien.streamnl schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:58:
Het was hard door trappen naar huis, maar ook ik ben op tijd
Elect a clown, expect a circus.
Misschien moest hij wel mensen aan de kant trappen om thuis te kunnen komen?Slasher schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:05:
[...]
Owkay, de verkeersveiligheid op het spel zetten om een kwalificatie te zien.

Harde wind op de fiets.......Slasher schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:05:
[...]
Kan ook gewoon een uitdrukking zijn. Lees er zelf niet in dat hij met 180 naar huis gereden is.
Geen idee maar ik vind er wat van. Is het echt zo belangrijk?StefanVerkerk schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:06:
[...]
Misschien moest hij wel mensen aan de kant trappen om thuis te kunnen komen?
Horner, ben jij het?Ypuh schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 16:58:
Tijd voor teams om hun broek te laten zakken!

Of hij was op de fietsSlasher schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:06:
[...]
Geen idee maar ik vind er wat van. Is het echt zo belangrijk?

Ik heb flink lopen scheuren om F1 te kunnen zien. Het oud papier ligt inmiddels in de oud papier bak. Weg met die stapel op het bureau.Slasher schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:06:
[...]
Geen idee maar ik vind er wat van. Is het echt zo belangrijk?
Ennnnn weer on-topic.
Kan toch, het is pas Q1, en slechts een momentopname.plizz schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:09:
Ow, HUL op P1?
Heel erg down to earth met die ride heightPierre schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:13:
Mecedes down to earth.
Letterlijk, gezien shot van Hamilton zojuist.Pierre schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:13:
Mecedes down to earth.
Niet de manier waar hij op had gehoopt denk ik.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:13:
Hamilton sparkling!
Die sparks gaaf om te zien.renegrunn schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:14:
[...]
Letterlijk, gezien shot van Hamilton zojuist.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Dat wordt skit block inspectie.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:13:
Hamilton sparkling!

Straks weer een straf voor teveel slijtagerenegrunn schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:14:
[...]
Letterlijk, gezien shot van Hamilton zojuist.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
It's all pain for Alpine.Ypuh schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:14:
Alpine gaat in ieder geval geen wereldkampioen worden. Wat een trieste afgang van een mooi team zeg. De Drive to Survive-aflevering was ook niet best.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Uiteraard niet, is geen race.Kenny_026 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:14:
Even de regeltjes….. moet er nog iets op geel gereden worden?
Nee joh, ze kunnen de vloer toch zaterdag avond vervangen, dan is er niks aan de hand bij de inspectie op zondag!
/s
Denk dat het nu extra opvalt door het kunstlicht.Slasher schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:16:
Poei, die auto van Sauber is wel heel erg groen.
Hoezo? In de race moet je ook niet perse op geel rijden..
Max vroeg het net en deed dat niet, LEC doet het gewoonPierre schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:16:
Mag dat wat Leclerc deed?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat?PalingDrone schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:18:
[...]
Max vroeg het net en deed dat niet, LEC doet het gewoon
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Het kan altijd erger:Slasher schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:16:
https://en.wikipedia.org/...ichello_2007_Malaysia.jpg
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vorig jaar hebben ze getest met Q1 op hard, Q2 op medium en Q3 op soft. Ik dacht dat ze dat dit jaar gingen uitbreiden met meer circuits…
[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 01-03-2024 17:21 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit leek me de meest duidelijke manierVidaR-9 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:18:
[...]
Hoezo? In de race moet je ook niet perse op geel rijden..
Zit alleen wel 1 team niet in het veld maar in de AlpenTheBrut3 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:21:
Wat is het veld close zeg! Niet normaal...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik denk ook dat het kunstlicht wel extra meehelpt, kijk maar eens hoe groen dit wordt in de pitbox, maar ik vind het wel gaaf. Maar mijn motorhelm heeft ook fluorgroene accenten, dus ik ben niet helemaal onpartijdig.Slasher schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:16:

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
1 Mar 2024, 17:22:07

PSN: xMaurice93
Ja ik zeg net hier; dan heb je zo'n ceo van alpine die zegt we moeten beter, we moeten sneller en vervolgens word de teamleider ontslagen wegens tegenvallende resultaten. Maar tjah, de auto is gewoon niet beter/sneller.Ypuh schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:14:
Alpine gaat in ieder geval geen wereldkampioen worden. Wat een trieste afgang van een mooi team zeg. De Drive to Survive-aflevering was ook niet best.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Leuk, doen we lekker niks mee.StefanVerkerk schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:22:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
1 Mar 2024, 17:22:07

Het is niet dat ze de aansluiting niet hebben. Mid-field zit superdicht op elkaar, maar we hebben zeker geen Minardi-achtige situatie, als je dat bedoeld.Jasphur schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:21:
Zit alleen wel 1 team niet in het veld maar in de Alpen
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat Aston Martin met en Stroll serieus voorin kan meedoen, maar we gaan het zien.
Op zich wel mooi voor een competitief seizoen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik had dat eerlijk gezegd wel verwacht. Ze hebben (delen van) de RB19 gekopieerd.TheBrut3 schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:21:
Wat is het veld close zeg! Niet normaal...
Vorig jaar konden ze dat ook aardig. Maar toch flink weggezakt.Malfunctions schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:24:
Ben benieuwd naar Q2+3, want het verschil is bijzonder klein op dit moment.
Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat Aston Martin met en Stroll serieus voorin kan meedoen, maar we gaan het zien.
Op zich wel mooi voor een competitief seizoen.
Nog altijd 30 pk minder. Scheelt alvast een paar tienden.Maarten_E schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:23:
Ben heel erg benieuwd waar de zwakte van Alpine vandaan komt. Zakken zwaar door het ijs terwijl er volgens mij de regels niet ontzettend veranderd zijn.
En ik blijf het logo van RB echt mooi vinden.
Fietsen op de boerenlandwegen. Mwa…Slasher schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:05:
[...]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
1 Mar 2024, 17:30:24

Oh oh Mr. B, oh oh!
U zei?hansvk schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:27:
Weinig overschrijding track limits tot nu toe.
K-Mag zal u dankbaar zijnhansvk schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:27:
Weinig overschrijding track limits tot nu toe.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |