PIA heeft gratis stop zonder plek verlies, die zie ik nog wel een poging wagen als t gat naar achter zo blijft.sjaool schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:19:
[...]
De rest rijdt op hard dus dan moet degene die het wil doen eerst pitten om voor de FL te gaan. Dan valt die vast terug buiten de top 10. Die terugval wil je ook weer niet lijkt mij.
Als HAM nu NOR nog ff voorbij steekt is verdeling in de top 10 weer netjes.
GP: "Frontwing update if we want to stop again"
Gaat RBR een eventuele FL van PIA counteren?
Gaat RBR een eventuele FL van PIA counteren?
Fer lijkt toch de uitdager van Red Bull te worden.
Uh, hoe heeft Aston het voor elkaar gekregen dat Stroll nu voor Alonso staat?
Wat is dat voor strategie?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze hebben naar je geluisterdDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:21:
:strip_exif()/f/image/LpTRPALLp2RpqZxl2ugUY7Ze.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door StefanVerkerk op 02-03-2024 17:22 ]
Niet vergeten: https://www.formula1.com/en/vote.html
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Welke race kijk jij, of lig ik zover achterDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:21:
Vaak bu'j te bang!
Moeten ze wel nu doen want anders zit Alonso in de wegMC_Sparkles schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:20:
[...]
PIA heeft gratis stop zonder plek verlies, die zie ik nog wel een poging wagen als t gat naar achter zo blijft.
Nee, dat probleem heeft zich drie minuten geleden al opgelost-tom-562 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:23:
[...]
Welke race kijk jij, of lig ik zover achter
Eerst maar eens Perez kloppen denk ik. Vorig jaar lukte dat tenminste nog wel. Max is echt van een andere planeet vandaag.pietr schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:21:
Fer lijkt toch de uitdager van Red Bull te worden.
STR reed kortstondig voor ALO. ALO heeft die fout snel gecorrigeerd.-tom-562 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:23:
[...]
Welke race kijk jij, of lig ik zover achter
"When you grow up your heart dies"
Rondetijden voor ronde 49
1 | VER | 1:34.403 |
2 | PER | 1:34.966 |
3 | SAI | 1:35.440 |
4 | LEC | 1:35.302 |
5 | RUS | 1:35.954 |
6 | NOR | 1:35.674 |
7 | HAM | 1:35.914 |
8 | PIA | 1:35.653 |
Ondertussen maar begonnen met het wegstrijken van de was

VER komt zo bij het treintje met de RB's en MAG.
Ik moet toch wel hard lachen hoor om die opmerking van Ferrari rondom hards/softs en rondetijden. Haha. Wat een lacher.
Rondetijden voor ronde 50
1 | VER | 1:34.783 |
2 | PER | 1:35.082 |
3 | SAI | 1:35.142 |
4 | LEC | 1:35.383 |
5 | RUS | 1:36.181 |
6 | NOR | 1:35.657 |
7 | HAM | 1:35.612 |
8 | PIA | 1:35.984 |
Dan nog: P1 en P2 Red Bull, P3 en P4 Fer. En Lec heeft problemen met zijn afstelling. Maar… we zijn pas een race onderweg.Woefdram schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:24:
[...]
Eerst maar eens Perez kloppen denk ik. Vorig jaar lukte dat tenminste nog wel. Max is echt van een andere planeet vandaag.
Ik ben half aan het wegdoezelen bij de race. Al heeft dat meer met gisteravond te maken dan met de race.
Als je Max weglaat is het best een leuke race. Maar als dit beeld de komende 4 wedstrijden hetzelfde blijft zullen er veel coureurs alweer uitkijken naar volgend seizoen.
Als je Max weglaat is het best een leuke race. Maar als dit beeld de komende 4 wedstrijden hetzelfde blijft zullen er veel coureurs alweer uitkijken naar volgend seizoen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
…
[ Voor 97% gewijzigd door pietr op 02-03-2024 17:27 ]
Ja echt, wat een saaie race. Lekker uit kijken maar met een schuin oog.Pendaco schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:25:
Ondertussen maar begonnen met het wegstrijken van de was
Rondetijden voor ronde 51
1 | VER | 1:34.340 |
2 | PER | 1:34.940 |
3 | SAI | 1:35.282 |
4 | LEC | 1:35.418 |
5 | RUS | 1:35.852 |
6 | NOR | 1:36.038 |
7 | HAM | 1:35.532 |
8 | PIA | 1:35.800 |
Ach, ze zeiden niet dat ze sneller zouden zijn dan alle softsStefanVerkerk schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:26:
Ik moet toch wel hard lachen hoor om die opmerking van Ferrari rondom hards/softs en rondetijden. Haha. Wat een lacher.
1 VER 1:34.783 2 PER 1:35.082 3 SAI 1:35.142 4 LEC 1:35.383 5 RUS 1:36.181 6 NOR 1:35.657 7 HAM 1:35.612 8 PIA 1:35.984
Hoop echt dat Sainz dit seizoen met overmacht van leclerc wint. Niet op de persoon Leclerc maar om te laten zien dat Ferrari een fout heeft genaakt
Zeker weten, het hele veld op 20 seconden rijdenMC_Sparkles schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:26:
[...]
Max voor mij. Absolute masterclass vandaag
Wat wil RB nu met die driver swap? Wat een onzin?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Een simpele NO had volstaan.
Haha, RIC geeft z'n mening zonder iets te zeggen
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Huh wat is die driver swap dan
Vaak bu'j te bang!
Ik zou dikke middelvinger doen en blijven zittenMalfunctions schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:28:
Yuki rijdt op hard en RIC op soft.Malfunctions schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:28:
TSU staat op hards, RIC op softs. Ergens snap ik het wel. RIC wordt waarschijnlijk opgehouden door TSU.Malfunctions schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:28:
Zo maakt Ric meer kans op het zitje van Per.
I served in a company of heroes.
Ham zal vooral qua PR veel in het laadje brengen.Vinniedh schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:27:
Hoop echt dat Sainz dit seizoen met overmacht van leclerc wint. Niet op de persoon Leclerc maar om te laten zien dat Ferrari een fout heeft genaakt
Dani kan van die sarcastische opmerkingen maken. Heeft ie niet nodig
Tsunoda ookVinniedh schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:29:
Hij laat het ook meteen even weten dat ie daar blij mee isdglavimans schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:29:
Weet Yuki ook waar die staat
Ik snap die teamorder ook niet.
Er gaan geen punten voor Ricciardo komen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker passief agressief van Yuki.
Zijn onvrede op een nette manier kenbaar maken. lol
Zijn onvrede op een nette manier kenbaar maken. lol
De swap is logisch omdat?
De TV zet ik uit na de race, Max gaat niet echt populair worden dit seizoen. Onterecht, de rest is gewoon erg karig.
De TV zet ik uit na de race, Max gaat niet echt populair worden dit seizoen. Onterecht, de rest is gewoon erg karig.
Moet RIC nu wel even doortrappen, anders gaat de volgende keer de swap niet door.
Rondetijden voor ronde 54
1 | VER | 1:35.334 |
2 | PER | 1:35.842 |
3 | SAI | 1:35.211 |
4 | LEC | 1:35.480 |
5 | RUS | 1:35.979 |
6 | NOR | 1:35.782 |
7 | HAM | 1:35.550 |
8 | PIA | 1:35.739 |
Misschien een afspraak die van te voren gemaakt is?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:30:
Ik snap die teamorder ook niet.
Als plan b dan jij, als plan c dan hij?
Ik snap niet waarom Ricciardo nog rondrijdt, hij rijdt nauwelijks weg op soft.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Rondetijden voor ronde 53Lekker Ventje schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:31:
Ik snap niet waarom Ricciardo nog rondrijdt, hij rijdt nauwelijks weg op soft.
12 | MAG | 1:37.958 |
13 | RIC | 1:36.745 |
14 | TSU | 1:36.838 |
Yuki is lekker bezig.
Er is nog genoeg tijd om terug te swappen bij RB.
Ze zijn allemaal vriendelijk buiten de races, maar op de baan geld dit niet.Vinniedh schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:29:
Vandaar dat zij top sport doen, en andere niet.
Je moet voor jezelf opkomen, ook al is dat lelijk.
Tsunoda jank niet zo. Je was zelf net zo “niet snel” omdat je achter de Haas bleef plakken.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Boze Yuki = snelle Yuki! Ow wacht..
Lol, pers is ook al klaar met F1 seizoen 2024.
In de perszaal hoort onze verslaggever Louis Dekker een grote zucht slaken. Journalisten uit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italië beseffen dat Verstappen ook in 2024 nauwelijks te verslaan zal zijn.
"Hun conclusie: daar gaan we weer, weer zo'n seizoen..."
Bron: NOS
In de perszaal hoort onze verslaggever Louis Dekker een grote zucht slaken. Journalisten uit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Italië beseffen dat Verstappen ook in 2024 nauwelijks te verslaan zal zijn.
Komt er nu een do or die van RIC. Hij zit echt vlak achter MAG.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ricciardo is uiteindelijk ook niks sneller als Yuki, dus een hele domme teamorder.
Nou ja Verstappen dus met overmacht begonnen, Perez mooi op p2 en de rest worstelt daar achteraan. Alonso misschien wat te ver achter op de rest met Stroll.
Nou ja Verstappen dus met overmacht begonnen, Perez mooi op p2 en de rest worstelt daar achteraan. Alonso misschien wat te ver achter op de rest met Stroll.
Alpine is trouwens ook wel echt treurig hoor... jeetje. Ocon en Gasly P17 en P18. Alleen Bottas (trage stop) en Sargeant (van de baan) staan er nog onder.
Klinkt als een verwend kind.. laat al jaren weinig zien
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rondetijden voor ronde 55
1 | VER | 1:35.184 |
2 | PER | 1:35.611 |
3 | SAI | 1:35.407 |
4 | LEC | 1:35.785 |
5 | RUS | 1:36.151 |
6 | NOR | 1:36.223 |
7 | HAM | 1:35.633 |
8 | PIA | 1:35.973 |
Ik snap hoe topsport werkt, ben er zelf onderdeel van geweest.HollowGamer schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:32:
[...]
Ze zijn allemaal vriendelijk buiten de races, maar op de baan geld dit niet.
Vandaar dat zij top sport doen, en andere niet.
Je moet voor jezelf opkomen, ook al is dat lelijk.
Je kan ook voor jezelf opkomen door het goed te verwoorden. Sarcasme is een zwaktebod vind ik
Vind het zelf ook niet een fijn vooruitzichtplizz schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:33:
Rondetijden voor ronde 56
1 | VER | 1:34.671 |
2 | PER | 1:35.568 |
3 | SAI | 1:35.305 |
4 | LEC | 1:35.785 |
5 | RUS | 1:36.151 |
6 | NOR | 1:36.223 |
7 | HAM | 1:35.633 |
8 | PIA | 1:35.973 |
Niet gelukt, swap maar terug.
Inderdaad. Echt een van de coureurs die ik het slechtste trek.PatrickC schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:34:
[...]
Rondetijden voor ronde 55
12 | MAG | 1:37.457 |
13 | RIC | 1:37.375 |
14 | TSU | 1:37.269 |
Op F1TV benoemen ze graag steeds dat een lang seizoen wordt. Gaat het inderdaad worden zo, qua aantal races, voor VER, voor de kijker en voor de rest van het veld.
Perez ook wel een optie voor dotd. Heel comfortabel best of the rest.
Tot dusver mijn glazen bol.Maarten_E schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:43:
Ben heel benieuwd naar de RB20 in racepace, heb eigenlijk meer en meer het idee dat het allemaal dichter bij elkaar ligt dan "men" op voorhand dacht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ricciardo ook niet, Lawson had moeten rijden.PatrickC schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:34:
[...]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wat een ongekende DREUN deelt VER hier in de 1e race eventjes uit aan iedereen maar vooral zijn teammaat......
"this guy"

"this guy"
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
KinkyVuvuzela schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:35:
Niet gelukt, swap maar terug.
Ik ook niet. Maar ik hoef niet op pad om alle 24 racen.dglavimans schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:35:
[...]
Vind het zelf ook niet een fijn vooruitzicht
Maar daar is nog wel meer aan de hand. Ben geen F1 kenner, maar kennelijk zijn technische mensen opgestapt, en volgen er nog wel een paar.StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:34:
Alpine is trouwens ook wel echt treurig hoor... jeetje. Ocon en Gasly P17 en P18. Alleen Bottas (trage stop) en Sargeant (van de baan) staan er nog onder.
Dan blijft het best raar dat zij mochten zitten, maar een ander team er absoluut niet bij mocht.
Ik had de schrale hoop dat het gat minder zou zijn.plizz schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:33:
Elect a clown, expect a circus.
Een mooie overwinningsswagger van Max op het rechte stuk. Die variant had ik nog niet eerder gezien.
RIC moest nog wel even buiten de lijntjes kleuren
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 3 (RIC) - TRACK LIMITS
2 Mar 2024, 17:36:01, Lap 57
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 3 (RIC) - TRACK LIMITS
2 Mar 2024, 17:36:01, Lap 57
Mogen de engineers weer in de hekken hangen? schijnbaar mag het weer leuk.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat zou wel mooi zijnStefanVerkerk schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:37:
Wie gaat er voor Red Bull mee het podium op? Horner?
De vrouw met wie het contact was.StefanVerkerk schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:37:
Wie gaat er voor Red Bull mee het podium op? Horner?
Zolang ze maar met hun voeten op het beton blijven staan was het volgens mij.Pierre schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:37:
Mogen de engineers weer in de hekken hangen? schijnbaar mag het weer leuk.
Hij zal straks wel horen dat dat ook niet mag.sjaool schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:36:
Een mooie overwinningsswagger van Max op het rechte stuk. Die variant had ik nog niet eerder gezien.
Race pace dus 4 tiende per ronde sneller dan Perez. Dat is best een boel.Help!!!! schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:36:
Wat een ongekende DREUN deelt VER hier in de 1e race eventjes uit aan iedereen maar vooral zijn teammaat......![]()
![]()
"this guy"
Nou, Max heeft de eerste tik uitgedeeld en hele veld is KO
Maar wat een pace heeft die laten zien. Zijn de geruchten op Twitter na de testdagen dat de RBR 1 sec sneller zou zijn toch waar. SAI ook sterk, maar aantal teams vielen wel tegen qua pace.
Maar wat een pace heeft die laten zien. Zijn de geruchten op Twitter na de testdagen dat de RBR 1 sec sneller zou zijn toch waar. SAI ook sterk, maar aantal teams vielen wel tegen qua pace.
Maar waar ligt het dan aan?dglavimans schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:35:
[...]
Vind het zelf ook niet een fijn vooruitzicht
Het ligt niet aan Max, die is gewoon goed, maar de rest is wel heel erg slecht.
MC_Sparkles schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:26:
[...]
Max voor mij. Absolute masterclass vandaag

Ah, Tom gaat mee omhoog, aldus Horner.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2024
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |