Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:51
Bij Nedgame is hij ook te bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:02
Grappige is wel dat ik zowel bij Coolblue als bij bol heb aangegeven houd mij op de hoogte, mijn email heb ingevuld.
Maar ze hebben mij geen email gestuurd, nou ja goed ik heb hem al besteld via sony zelf. Maar wel jammer dit van ze :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Gynnad schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 06:23:
Om in topic te zijn; ik ben pas begonnen met The Plucky Squire, zit nu in chapter 6, waar ik het in eerste instantie wel een toffe game vond merk ik dat het steeds minder begint te trekken. Iemand hem hier al uitgespeeld?
Yes het weekend dat ie uitkwam gelijk uitgespeeld, ik had het op een gegeven moment ook wel een beetje gezien, maar toch bleef ik doorgaan omdat het toch iets leuks en creatiefs had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-10 14:44
Nog steeds geen Disc Drive op voorraad...
Ik hoop dat deze voor 7 november weer beschikbaar is. Want ik ga geen scalper prijzen hiervoor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ben benieuwd of ze het apparaat net zo stil krijgen als de xsx. kijken of ze wat aanpassingen hebben gedaan op dit gebied.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 10-10-2024 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
Farabi schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:56:
ik ben benieuwd of ze het apparaat net zo stil krijgen als de xsx. kijken of ze wat aanpassingen hebben gedaan op dit gebied.
Ik hoop dat ze de coil whine gaan aanpakken. Want mijn PS5 kon aardig wat herrie maken.
Voor de rest was de fan stil. Aangezien ik er later een Delta fan erin had gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:35:
Grappige is wel dat ik zowel bij Coolblue als bij bol heb aangegeven houd mij op de hoogte, mijn email heb ingevuld.
Maar ze hebben mij geen email gestuurd, nou ja goed ik heb hem al besteld via sony zelf. Maar wel jammer dit van ze :P.
Ik heb dus hetzelfde bij bol.com me daar ook al enige tijd geleden aangemeld maar nog niks gehoord?

Ondanks dat heb ik vanochtend er wel een kunnen scoren bij de MM koste wat moeite maar heb hem betaalt en heb ook een order nr. en ik heb er geen bundles bij hoeven kopen of iets.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Farabi schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 11:56:
Mijn 1ste generatie is hartstikke stil, ik hoor hem nooit.
Hij zal wellicht vast geluid maken, maar ik zit er niet naast(hij staat bij de tv in de huiskamer).
Ik gebruik geluid als ik een spelletje speel, dus dan is al helemaal niet hoorbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:23

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Als ik had geweten dat ze bij MM om 00:00 al gingen verkopen had ik wel opgebleven :( Nu al de hele ochtend wachten op bol om iets te doen...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:08

PBP

Pro is op voorraad bij bol. Voor de geïnteresseerden

[ Voor 59% gewijzigd door PBP op 10-10-2024 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:04:
Als ik had geweten dat ze bij MM om 00:00 al gingen verkopen had ik wel opgebleven :( Nu al de hele ochtend wachten op bol om iets te doen...
Ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat MM niet vannacht begonnen is tot vanochtend half 10 bleef de bellen knop grijs en heel soms ging hij naar rood waarbij ik meerdere pogingen heb gedaan hem te kopen uiteindelijk kwam ik erdoor en heb ik er een hopelijk kunnen bemachtigen.

ik denk dus niet dat ze al om 0000 tekoop waren anders had ik er nooit een kunnen kopen om half 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
tegen alle verwachtingen in valt de run op de pro toch niet tegen zo te zien? regelmatig uitverkocht op websites? (daarna weer even voorraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:27
Farabi schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:33:
tegen alle verwachtingen in valt de run op de pro toch niet tegen zo te zien? regelmatig uitverkocht op websites? (daarna weer even voorraad)
Ik heb het idee dat ze ook batches aanbieden om te voorkomen dat de boel vastloopt omdat er duizend tegelijk een bestelproces ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

copywizard schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:30:
[...]

Ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat MM niet vannacht begonnen is tot vanochtend half 10 bleef de bellen knop grijs en heel soms ging hij naar rood waarbij ik meerdere pogingen heb gedaan hem te kopen uiteindelijk kwam ik erdoor en heb ik er een hopelijk kunnen bemachtigen.

ik denk dus niet dat ze al om 0000 tekoop waren anders had ik er nooit een kunnen kopen om half 10?
Ah heb ook op de MM website zitten kijken maar heb hem nooit beschikbaar gezien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:56:
[...]

Ah heb ook op de MM website zitten kijken maar heb hem nooit beschikbaar gezien helaas.
Als ik een gok doe dan denk ik dat ik meer dan 500x met de hand heb gerefreshed en soms heeeel soms ging de grijze bestel nu knop naar rood en ik heb denk ik 12 pogingen gedaan tot hij ineens doorschoot naar de ideal webpage en toen had ik er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

copywizard schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:59:
[...]

Als ik een gok doe dan denk ik dat ik meer dan 500x met de hand heb gerefreshed en soms heeeel soms ging de grijze bestel nu knop naar rood en ik heb denk ik 12 pogingen gedaan tot hij ineens doorschoot naar de ideal webpage en toen had ik er een.
huh, ik heb uberhaupt nooit die grijze bestel knop gezien. Gewoon altijd dit bericht:
Pre-order is binnenkort mogelijk
Releasedatum: ‪21-11-2024‬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 13:02:
[...]

huh, ik heb uberhaupt nooit die grijze bestel knop gezien. Gewoon altijd dit bericht:

[...]
Voor een fractie van een seconden was het mogelijk het product in je winkelwagen te doen vanaf daar kreeg ik de grijze bestel nu knop die soms wel en vaak niet rood werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 08:35
Bij Bol.com nog steeds zonder problemen te pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Nol_NL schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 13:43:
Bij Bol.com nog steeds zonder problemen te pre orderen.
Wat? want ik krijg toch echt te zien dat de PlayStation 5 Digital Edition - Slim - 30th Anniversary Limited Edition "niet leverbaar" is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Denk dat hij de gewone Pro versie bedoeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 08:35
MonkeySleeve schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:14:
Denk dat hij de gewone Pro versie bedoeld. :P
Jazeker, die willen we vandaag hebben toch, de gewone Pro :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 10-10-2024 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-10 20:03

OMX2000

By any means necessary...

Wat ik nogal storend vind is dat die drive in de VS een stuk goedkoper is dan hier.

Dat de drive slecht beschikbaar is was dan wel weer te verwachten, maar ik hoop dat Sony inziet dat Pro eigenaren meestal ook die disc drive willen hebben. Dus zet die fabriek maar op overdrive.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
OMX2000 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 15:31:
Wat ik nogal storend vind is dat die drive in de VS een stuk goedkoper is dan hier.

Dat de drive slecht beschikbaar is was dan wel weer te verwachten, maar ik hoop dat Sony inziet dat Pro eigenaren meestal ook die disc drive willen hebben. Dus zet die fabriek maar op overdrive.
Ik denk niet dat juist pro kopers perse een disc drive willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j00psta
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Op de media markt website kwamen de PS5 slim 30th ongeveer om 23.50u gisteravond online. Ik had er 1 zonder problemen. Toen ik om 00.10u keek, waren ze uitverkocht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 13-10 20:03

OMX2000

By any means necessary...

Carlos0_0 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:50:
[...]

Ik denk niet dat juist pro kopers perse een disc drive willen.
Ik baseer het op totaal niks. Dus voor mijn gevoel is het zo. 😋

Ik heb een gewone ps5 slim digital gekocht tijdens Prime days. Dus nu ff hopen dat die disc drive redelijk snel weer beschikbaar is voor de originele prijs.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Laatst online: 13-10 20:14
OMX2000 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:56:
[...]

Ik baseer het op totaal niks. Dus voor mijn gevoel is het zo. 😋

Ik heb een gewone ps5 slim digital gekocht tijdens Prime days. Dus nu ff hopen dat die disc drive redelijk snel weer beschikbaar is voor de originele prijs.
Alles wijst op 7 nov.

Toychamp geeft aan vanaf 7 nov beschikbaar. En CB gaat ook Pro bundels met de disc drive verkopen. Ook vanaf 7 nov beschikbaar.

Zou geen scalper blij gaan maken op MP. Die dingen zijn straks weer volop beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:16
Ik heb een Disc Drive (normale prijs) aangekocht. Ik twijfel nog heel erg of ik die nodig heb/ ga gebruiken. Enerzijds kan ik games lenen van broer... anderzijds doe ik dat in de praktijk niet. Ook games fysiek kopen en verkopen is goedkoper... maar iets met luie donderstraal dus alles digitaal…

Resteert het dat de PS5 Pro er niet bijster stabiel uitziet zonder disc drive... maar een stand van €120 is... tsja... Mocht ik hem verkopen dan laat ik het hier t.z.t. wel weten (voor normale prijs).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJwf3nIvPeuEVYjy180sxhWmV-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mgTiEEnzMFjPmvohXZcCAzu0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0nIos2fpuFyYnDYKTvHDbLzzQ-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7pa4ljwoDXSSDydaSSenffX5.jpg?f=fotoalbum_large

Hier helemaal gereed voor de LE Pro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FMS schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 17:39:
Hier helemaal gereed voor de LE Pro 8)
Is dat gezichtsbedrog of is dat toch een vrij kleine TV ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Twixie schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 17:46:
[...]

Is dat gezichtsbedrog of is dat toch een vrij kleine TV ?
Fish eye lens. Is een 55" G3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Thalaron schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 17:33:
Ik heb een Disc Drive (normale prijs) aangekocht. Ik twijfel nog heel erg of ik die nodig heb/ ga gebruiken. Enerzijds kan ik games lenen van broer... anderzijds doe ik dat in de praktijk niet. Ook games fysiek kopen en verkopen is goedkoper... maar iets met luie donderstraal dus alles digitaal…

Resteert het dat de PS5 Pro er niet bijster stabiel uitziet zonder disc drive... maar een stand van €120 is... tsja... Mocht ik hem verkopen dan laat ik het hier t.z.t. wel weten (voor normale prijs).
Ik koop games waarvan ik weet dat ik er uren plezier aan zal hebben sneller digitaal.
Vroeger speelde ik ook altijd Battlefield en PES. Die kocht ik altijd digitaal. Haalde daar standaard minimaal 100u gameplay uit.

Dit jaar oa Stellar Blade digitaal gehaald. Platinum trophy gehaald, 60u gameplay. Vind ik persoonlijk wel dat ik waar heb gekregen voor mijn geld. Al had ik hem destijds ook makkelijk weer voor €35-€40 kunnen doorverkopen als ik een fysieke exemplaar had gekocht.

Laatst Astro Bot en Silent Hill 2 fysiek gekocht. Astro Bot kwam 1 dag te laat. Silent Hills 2 zelfs 3 dagen te laat. Op zulke momenten neig ik wel steeds meer naar 100% digitaal.

Maar ik kijk het per game aan. Voelt wel super lekker als je geen discs hoeft te swappen. Zal ook wel iets met luiheid te maken hebben :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sefaex schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 18:47:
[...]

Ik koop games waarvan ik weet dat ik er uren plezier aan zal hebben sneller digitaal.
Vroeger speelde ik ook altijd Battlefield en PES. Die kocht ik altijd digitaal. Haalde daar standaard minimaal 100u gameplay uit.

Dit jaar oa Stellar Blade digitaal gehaald. Platinum trophy gehaald, 60u gameplay. Vind ik persoonlijk wel dat ik waar heb gekregen voor mijn geld. Al had ik hem destijds ook makkelijk weer voor €35-€40 kunnen doorverkopen als ik een fysieke exemplaar had gekocht.

Laatst Astro Bot en Silent Hill 2 fysiek gekocht. Astro Bot kwam 1 dag te laat. Silent Hills 2 zelfs 3 dagen te laat. Op zulke momenten neig ik wel steeds meer naar 100% digitaal.

Maar ik kijk het per game aan. Voelt wel super lekker als je geen discs hoeft te swappen. Zal ook wel iets met luiheid te maken hebben :P
Je het is gewoon gemak geen disc, ben er mee begonnen op de switch met een enkel spel.
Ik speel switch altijd in de Dock, en vind niet handig ding te pakken cartridge wisselen. zeker niet ik 1ste generatie Dock heb die gek doet(Soms verbind die niet met de switch moet je stekker uithalen enzo).
Ja ik kan nieuwe Dock kopen nooit gedaan geen zin in.
Toen had ik ook wat slechte ervaringen toevallig met leveringen fysiek met ps5 spellen, en nu laatste spellen op de ps5 ook digitaal gekocht.

Het is gewoon gemak geen disc hoeven te pakken enzo, een disc en hoesje doet mij verder ook niks(Nooit gedaan ook vroeger ook niet).
Het verdwijnt in een la in de tv kast, en wordt toch nooit gezien. ik ben gewoon om koop niks meer fysiek dan maar soms iets duurder uit zijn.
Verkopen van games deed ik toch ook al nooit, ik speel alleen single player maar verkopen na het uitspelen deed ik ook al nooit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:10
Carlos0_0 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:09:
[...]

Je het is gewoon gemak geen disc, ben er mee begonnen op de switch met een enkel spel.
Ik speel switch altijd in de Dock, en vind niet handig ding te pakken cartridge wisselen. zeker niet ik 1ste generatie Dock heb die gek doet(Soms verbind die niet met de switch moet je stekker uithalen enzo).
Ja ik kan nieuwe Dock kopen nooit gedaan geen zin in.
Toen had ik ook wat slechte ervaringen toevallig met leveringen fysiek met ps5 spellen, en nu laatste spellen op de ps5 ook digitaal gekocht.

Het is gewoon gemak geen disc hoeven te pakken enzo, een disc en hoesje doet mij verder ook niks(Nooit gedaan ook vroeger ook niet).
Het verdwijnt in een la in de tv kast, en wordt toch nooit gezien. ik ben gewoon om koop niks meer fysiek dan maar soms iets duurder uit zijn.
Verkopen van games deed ik toch ook al nooit, ik speel alleen single player maar verkopen na het uitspelen deed ik ook al nooit.
Digitaal is inderdaad gemak.
Vroeger vond ik het nog leuk om fysieke spellen te verzamelen maar dat begon op een gegeven moment toch wel enorm veel ruimte in te nemen. Ik maak langzaam de overstap om volledig te gaan pc gamen en in de pc gaming wereld hoor je niemand klagen over digital only.

Omdat ik een Turkse creditcard heb, kon ik alles uit de Microsoft store kopen in Turkse lira’s en dat scheelde aanzienlijk. Nu met de oplopende inflatie wordt het voordeel iets minder. Ik kocht gewoon op release voor minimaal 10 euro goedkoper dan de fysieke versie in de winkel.

Het probleem van consoles is wel dat je echt afhankelijk bent van de prijzen die Sony/Microsoft hanteren. Aangezien ik een enorm grote backlog heb, scoor ik nu en dan een leuke deal op marktplaats.

Als Sony/Microsoft nu een systeem bedenken dat je aangeschafte game licentie kan verkopen op een platform die zij beheren en per transactie 5% vragen, dan hebben ze in mijn ogen, de grootste erger punt van digital only aangepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:30
Hier wordt de disc drive niet gemist en ik heb dan ook bij Playstation Direct de Pro zonder drive besteld. Had voorheen een PS5 Digital, dus mijn volledige library is digitaal. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind games fysiek hebben wel wat hebben. Dat je toch iets tastbaars koopt en je ook echt het gevoel hebt dat het van jou is. Daarbij is de mogelijkheid om door te kunnen verkopen ook top en vind ik het nog steeds absurd dat games digitaal zoveel duurder zijn. Die combinatie gaat voor mij altijd boven dat stukje ‘gemak’. Hier komt er dus gewoon een discdrive voor bij de Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik was niet van plan de disc te doen. Ik ga steeds meer over naar digitaal en discs zijn gewoon irritant, ik wil snel een ander spel starten. Niet eerst disc in doosje, disc uit ander doosje :P

Maar ik heb wel wat discs liggen en ook nog blue ray films. Dus toch daarvoor de disc als nog besteld. Ik ga alleen geen nieuwe disc-games meer kopen. Dus gewoon uitfaseren richting de PS6.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
ArthurMorgan schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:38:
Ik was niet van plan de disc te doen. Ik ga steeds meer over naar digitaal en discs zijn gewoon irritant, ik wil snel een ander spel starten. Niet eerst disc in doosje, disc uit ander doosje :P

Maar ik heb wel wat discs liggen en ook nog blue ray films. Dus toch daarvoor de disc als nog besteld. Ik ga alleen geen nieuwe disc-games meer kopen. Dus gewoon uitfaseren richting de PS6.
Daar heb ik geen last van. Ik speel meestal 1 game, en zodra ik er klaar mee ben, dan haal ik de Disc eruit, en dan doe ik de volgende erin. Voor mij is het 10 seconden werk om van Disc's te veranderen.

En ik heb hier zo'n 300+ fysieke van PS4 en PS5 games. Dus als de PS6 alleen digitaal is, word het een dure grap...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-10 11:19
Als de PS6 voledig Digitaal is, dan is de PS5 de laatste console die ik heb gekocht.
Dan word het daarnaast alleen nog maar handhelds, waar Digital only wel meer praktisch is.

Kijk ook nog graag Blu-ray's e.d.
PC is met enkele uitzondering nu ook merendeels digitaal, hoewel het makkelijk is tegelijker tijd ook zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
FireBladeX schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 20:21:
[...]

Digitaal is inderdaad gemak.
Vroeger vond ik het nog leuk om fysieke spellen te verzamelen maar dat begon op een gegeven moment toch wel enorm veel ruimte in te nemen. Ik maak langzaam de overstap om volledig te gaan pc gamen en in de pc gaming wereld hoor je niemand klagen over digital only.

Omdat ik een Turkse creditcard heb, kon ik alles uit de Microsoft store kopen in Turkse lira’s en dat scheelde aanzienlijk. Nu met de oplopende inflatie wordt het voordeel iets minder. Ik kocht gewoon op release voor minimaal 10 euro goedkoper dan de fysieke versie in de winkel.

Het probleem van consoles is wel dat je echt afhankelijk bent van de prijzen die Sony/Microsoft hanteren. Aangezien ik een enorm grote backlog heb, scoor ik nu en dan een leuke deal op marktplaats.

Als Sony/Microsoft nu een systeem bedenken dat je aangeschafte game licentie kan verkopen op een platform die zij beheren en per transactie 5% vragen, dan hebben ze in mijn ogen, de grootste erger punt van digital only aangepakt.
ja tuurlijk in de store is het aak duurder, al zijn er meer dan genoeg actief vaak genoeg.
En je hoeft ook niet elk spel bij de release te kopen, waardoor ze misschien in prijs al weer gedaald zijn later(Of een leuke actie hebben).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:51
Zelfs games met kortingen op PSN zijn nog vrij prijzig. Je haalt ze vaak goedkoper van Marktplaats of Vinted.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:53

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik koop eigenlijk nooit games... niet fysiek en niet digitaal. Ik heb PS Plus Extra, en ik vermaak me prima met alle 'gratis' games. Ik heb 1 game op disc, GT7, maar eigenlijk baal ik daarvan en had ik 'm liever digitaal gehad zodat ik geen disc drive meer nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33
Icephase schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:38:
<knip>Ik heb 1 game op disc, GT7, maar eigenlijk baal ik daarvan en had ik 'm liever digitaal gehad zodat ik geen disc drive meer nodig heb.
Verkopen en digitaal aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:25
schumi2004 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:12:
[...]

Verkopen en digitaal aanschaffen ;)
Ik ben al sinds de PS5 volledig digitaal, nu kreeg ik pas bij een abo op Top Gear F124 op disc. De Champions edition was pas in de aanbieding in de store, dus die aangeschaft. Was een stuk goedkoper dan een disc drive aanschaffen voor de Pro straks ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:56
Psyonara schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:37:
Als de PS6 voledig Digitaal is, dan is de PS5 de laatste console die ik heb gekocht.
Dan word het daarnaast alleen nog maar handhelds, waar Digital only wel meer praktisch is.

Kijk ook nog graag Blu-ray's e.d.
PC is met enkele uitzondering nu ook merendeels digitaal, hoewel het makkelijk is tegelijker tijd ook zonde.
Ik verwacht dat de PS6 (nog) hetzelfde zal zijn als de PRO. Digital met de mogelijkheid om een drive toe te voegen.

Misschien de generatie daarna vol digitaal. Maar dat is nog heel ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 17:03
DeadPhoenix86 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:03:
[...]

Daar heb ik geen last van. Ik speel meestal 1 game, en zodra ik er klaar mee ben, dan haal ik de Disc eruit, en dan doe ik de volgende erin. Voor mij is het 10 seconden werk om van Disc's te veranderen.

En ik heb hier zo'n 300+ fysieke van PS4 en PS5 games. Dus als de PS6 alleen digitaal is, word het een dure grap...
Same here. Ik speel de meeste games fysiek en soms als er goede actie is digitaal. Ik speel 1 of 2 games tegelijk. Een Plus abonnement werkt voor mij dan ook gewoon niet. Tegenwoordig koop ik games ook niet meer vanaf launch, maar pas als ik een game uitgespeeld heb. Bespaart een hoop geld en is een relaxte manier van gamen. De PS6 moet voor mij ook fysieke games af kunnen blijven spelen of Sony moet andere aanbieders via hun store toelaten. Anders :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
bRuud83 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:24:
[...]

Same here. Ik speel de meeste games fysiek en soms als er goede actie is digitaal. Ik speel 1 of 2 games tegelijk. Een Plus abonnement werkt voor mij dan ook gewoon niet. Tegenwoordig koop ik games ook niet meer vanaf launch, maar pas als ik een game uitgespeeld heb. Bespaart een hoop geld en is een relaxte manier van gamen. De PS6 moet voor mij ook fysieke games af kunnen blijven spelen of Sony moet andere aanbieders via hun store toelaten. Anders :w
Oh maar dat doe ik ook 1 spel tegelijk spelen, maar toch vind ik digitaal fijner.
Staan wel iets meer spellen op de ps5, soms speel ik eens 2 spellen. Maar als nog vind ik digitaal fijner dan disc dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:24
Bij de PS5 heb ik bewust gekozen voor de disc versie omdat ik op dat moment een 50/50 fysiek / digitaal verdeling had en de fysieke spellen ook nog wilde kunnen spelen als ik daar zin in had. Bovendien had ik toen nog de illusie dat ik mijn FIFA fysieke streak van 15 stuks ofzo (:+) door ging trekken tot minimaal 2025. Maar gezien de verschillen zo klein zijn en het per versie slechter lijkt te worden pik ik die tegenwoordig voor 2 tientjes op in een aanbieding na 2-3 maanden of zelfs gratis op PS Plus. De doosjes t/m 20 staan wel mooi achter elkaar op de kast :P

De laatste jaren eigenlijk niks meer fysiek gekocht, alles digitaal. Vind ik ook wel zo prettig werken zonder gehannes met wisselen van schijfjes, ik speel toch wel 4-5 games door elkaar doorgaans. Overigens vind ik het nog wel achterlijk dat je voor bijvoorbeeld BO6 8 tientjes moet neerklappen voor de digitale versie terwijl de fysieke voor 65 Euro te bestellen is bij Bol / MM / Coolblue.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
sommige digitale aankopen komen goed uit in dit geval met de pro. zoals spiderman,HFW,gow, GT7,TLOU etc. anders moest ik die weer allemaal opnieuw kopen voor een 2e walkthrough met een pro-patch.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 11-10-2024 09:46 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst voor 40 euro Outlaws gekocht op Marktplaats en deze na het uitspelen ook weer voor 40 euro verkocht. Oftewel, ik heb de game gratis kunnen spelen. Lijkt me een iets betere deal dan 80 euro uitgeven voor de digitale versie zonder de mogelijkheid tot doorverkopen.

En ja, ik heb de disc één keer in mijn discdrive moeten schuiven. Heb geen permanente schade aan mijn arm overgehouden en ben ’s nachts ook niet een aantal keer wakker geschoten met flashbacks naar dat verschrikkelijke moment. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:24
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:52:

En ja, ik heb de disc één keer in mijn discdrive moeten schuiven. Heb geen permanente schade aan mijn arm overgehouden en ben ’s nachts ook niet een aantal keer wakker geschoten met flashbacks naar dat verschrikkelijke moment. :+
Ontkenningsfase :P

.

ik geef zelf ook de voorkeur aan de keuze kunnen hebben tussen fysiek en digitaal

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 11-10-2024 09:59 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-10 16:22
Ziet er heel comfortabel uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
Ik heb laatst voor 40 euro Outlaws gekocht op Marktplaats en deze na het uitspelen ook weer voor 40 euro verkocht. Oftewel, ik heb de game gratis kunnen spelen. Lijkt me een iets betere deal dan 80 euro uitgeven voor de digitale versie zonder de mogelijkheid tot doorverkopen.

Je hoeft je spellen toch niet altijd te verkopen.
Ik heb ook games digitaal gekocht voor €80. Waar ik rond de 50-100uur gameplezier uit heb gehaald. En dan heb ik voor mijn gevoel ook echt waar gekregen voor mijn geld. Dan is het toch gewoon prima zo.

Stellar Blade is zo'n game. Ben achteraf blij dat ik hem digitaal heb gehaald. Want eind dit jaar komt er weer DLC uit. Anders had ik de game waarschijnlijk weer 2e hands op marktplaats gekocht. Om hem vervolgens daarna weer te verkopen. Beetje gedoe allemaal... :P

Maar goed, deze discussie hebben we hier denk ik al vaker gevoerd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0

Ja maar ik verkoop zelfs single player games nooit, of ik moet het spel gewoon echt niet leuk vinden(Wat ik met outlaws dus had).
Ja goed dan 1 keer misschien een miskoop gehad, maar anders kan ik ze ook nog eens opnieuw spelen.
Zoals ik nu met Uncharted reeks aan het doen ben, wil deze nog eens op Hard modes uitspelen ben nu bij Uncharted 4(En de trophies halen bij dit spel vind ik dat wel leuk).

Als ik ze verkocht had dan had ik het spel weer opnieuw moeten kopen, goed speel ik niet elk spel opnieuw na het uitspelen. Maar in dit geval had ik er toch weer eens zin in om het opnieuw te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Wat ik me zat te bedenken. Ik "moet" zwarte platen op de PRO kopen. Als ik het ontwerp van de PRO zie is hij hoger dan de slim. Maar de PRO heeft die ribbels. Is het vergezocht als ik denk dat de platen voor de slim ook gaan passen op de PRO? Zou natuurlijk wel "slim" zijn als dat zo is, dan hoeven ze geen nieuwe platen te maken en zijn ze universeel. Just a thought.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet vergezocht. Beide vallen in de "Slim" productgroep en de discdrive (incl. plate) past op beide modellen.
Sony zou dief zijn van haar eigen portemonne als ze voor de Pro nieuwe plates moeten ontwikkelen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2024 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:21:
Dat is niet vergezocht. Beide vallen in de "Slim" productgroep en de discdrive (incl. plate) past op beide modellen.
Ah ja. De drive. Dan is de kans groter toch? Als ze het nu even bevestigen, dan bestel ik ze vast :P Kan ik ze meteen erop maken voor ik hem installeer. Moet hem toch open maken i.v.m. SSD. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Shaker74 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:17:
Wat ik me zat te bedenken. Ik "moet" zwarte platen op de PRO kopen. Als ik het ontwerp van de PRO zie is hij hoger dan de slim. Maar de PRO heeft die ribbels. Is het vergezocht als ik denk dat de platen voor de slim ook gaan passen op de PRO? Zou natuurlijk wel "slim" zijn als dat zo is, dan hoeven ze geen nieuwe platen te maken en zijn ze universeel. Just a thought.
Hoezo "moet" je zwarte platen kopen voor de pro ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Carlos0_0 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:35:
[...]

Hoezo "moet" je zwarte platen kopen voor de pro ? :P
"Moet" van mijn vrouw. :+ Hij staat in de woonkamer onder de tv.. (Alles zwart, dan steekt wit erg af, en hij is best groot als hij ligt... :*) ) Zo kon ik het mooi verkopen. Is toch ff 800 euro en de huidige "doet" het toch nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
Ik ben er ook wel klaar voor, maar vind het wel btje jammer dat de LE 14 dagen later komt dan de standaard PRO. Nu zal ik dat ook wel overleven, maar 14 dagen eerder was een stuk leuker geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:52
Ik wacht nog keurig op de disc-versie van Alan Wake 2 die eind deze maand uitkomt. Ook al is het een ergernis dat ik elke dag van schijf moet wisselen omdat mijn vriendin wat anders speelt. Maar het doorverkopen van spellen is zo'n plus dat ik dat niet op wil geven. Ook het risico dat het account zomaar geblokt/gehacked kan worden speelt mee, al is dat nu geen prio voor de Russen :+

Gisteren de winkel ingewipt om Silent Hill 2 te halen. Zat een steelbook bij dus dan gaat het wel hard met de ruimte als er twee hoesjes bij zitten :P
Maar de herfst is een mooi seizoen voor survival horrorgames. Ik heb het spel drie kwartier gespeeld (met koptelefoon) en toen moest ik even Astro bot tussendoor doen want ik trok het simpelweg niet meer. Wat een sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 08:30:
Zelfs games met kortingen op PSN zijn nog vrij prijzig. Je haalt ze vaak goedkoper van Marktplaats of Vinted.
Klopt. En ik vind het prettiger gedownload en die paar euro er graag voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:21:
Sony zou dief zijn van haar eigen portemonne als ze voor de Pro nieuwe plates moeten ontwikkelen.
Ik heb even snel een foto van internet waar ze ongeveer naast elkaar stonden in ACAD gezet en wat (optische) metingen gedaan maar ze lijken hetzelfde formaat en vorm te hebben. Lijkt er dus verdacht veel op dat het gaat passen. Zonder bevestiging zal ik echter toch even moeten wachten. Maar het komt vast goed. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Lang leve de disc drive, hier speel ik sp games 1x uit en meteen de verkoop in. Ben er dan ook klaar mee, ben geen verzamelaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24
Hier ook liever de disc versie, het prijsverschil van de games is te groot en zo vaak wissel ik niet van game. Astro Bot bijvoorbeeld was drie weken na de release al voor €44,92 te koop. FC 25 is ook al €54,73 geweest.

Al kan je bij een multiplayer game die je één jaar plat speelt nog overwegen voor digitaal te gaan i.v.m gemak, dan kan de de disc drive gebruiken voor de single player games of de meer 'eenmalige run' games.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 11-10-2024 11:27 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-10 11:19
Shaker74 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:19:
[...]

Ik verwacht dat de PS6 (nog) hetzelfde zal zijn als de PRO. Digital met de mogelijkheid om een drive toe te voegen.

Misschien de generatie daarna vol digitaal. Maar dat is nog heel ver weg.
Dat is vast mogelijk, tegelijker tijd zullen er ook mensen zijn die dan denken wat is het nut ervan?
Ken mensen die eigenlijks niks doen met de PSN store waarschijnlijk is dit nog een minderheid.

Tot nu toe heb ik op de PS3 meer indie games gekocht dan op de PS4/PS5
Denk eigenlijks alleen DLC van een aantal games van de laatste generaties.

Tsushima's Iki Eiland, Frozen lands van HZD, en Burning shores van HFW. Voor de rest helemaal niks aan geschaft.

Maar mis ook een beetje de marketing ervoor, gezien PS3 er veel actiever mee was in mijn beleving. ( Kan het mis hebben natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron

PlayStation Portal heb ik hier ook in huis. Soms is het gewoon niet handig om een disc te moeten gebruiken/ verwisselen.

Als je 1 game speelt tot die uitgespeeld is en verder niets, dan boeit het weinig.

Maar ik vind het wel bijzonder dat de digitale niet door verkoopbare games nog altijd meer kosten dan fysiek inderdaad. Nog los van de 2e hands markt is dat gewoon enorm krom.

Ik snap het… iets met verkoop partners tevreden houden, maar het is stom. Ik vermoed dat er teveel mensen hun schijfjes in bezit houden en niet doorverkopen. Als Sony dacht meer te kunnen verdienen aan digitaal dan zou je dat wel zien in de prijsstelling. Beter 3x €50 digitaal dan 1x€80 fysiek die 2x doorverkocht gaat worden…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
merken jullie niet dat de 2ehands spellen minder snel verkopen als voorheen? dat had ik wel tenminste bij mijn laatste advertenties. 2 jaar geleden was het binnen half uur verkocht. het laatste jaar ging vermoeiend. ik heb het idee dat het gros toch wel langzamerhand overstapt naar digitaal.

[ Voor 31% gewijzigd door Farabi op 11-10-2024 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:07
Farabi schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:07:
merken jullie niet dat de 2ehands spellen minder snel verkopen als voorheen? dat had ik wel tenminste bij mijn laatste advertenties. 2 jaar geleden was het binnen half uur verkocht. het laatste jaar ging vermoeiend. ik heb het idee dat het gros toch wel langzamerhand overstapt naar digitaal.
Daar heb ik ook last van meestal 0 reactie dan ben ik er wel klaar mee.

Moet inderdaad zeggen dat dit oudere spellen zijn...

[ Voor 5% gewijzigd door Michel242186 op 11-10-2024 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Bij ouwere games die ouder dan 1 jaar zijn wel, bij nieuwe totaal geen last van. Vooral de exclusieves worden snel verkocht.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:03:
[...]

PlayStation Portal heb ik hier ook in huis. Soms is het gewoon niet handig om een disc te moeten gebruiken/ verwisselen.

Als je 1 game speelt tot die uitgespeeld is en verder niets, dan boeit het weinig.

Maar ik vind het wel bijzonder dat de digitale niet door verkoopbare games nog altijd meer kosten dan fysiek inderdaad. Nog los van de 2e hands markt is dat gewoon enorm krom.

Ik snap het… iets met verkoop partners tevreden houden, maar het is stom. Ik vermoed dat er teveel mensen hun schijfjes in bezit houden en niet doorverkopen. Als Sony dacht meer te kunnen verdienen aan digitaal dan zou je dat wel zien in de prijsstelling. Beter 3x €50 digitaal dan 1x€80 fysiek die 2x doorverkocht gaat worden…
Ik snap je punt, maar ik geef net aan dat ik Outlaws voor 40 euro heb gekocht en deze voor hetzelfde bedrag weer heb kunnen doorverkopen. Ik heb de game dus gratis gespeeld en mezelf 80 euro bespaard (als ik de game digitaal had gekocht). Besef even, 80 euro bespaard op één game. Dan kunnen jullie het wel hebben over een stukje gemak, maar 80 euro besparen op één game is gewoon bizar en valt in mijn ogen niet goed te praten.

Ik sta er bij mijn vrienden en familie om bekend te veel geld uit te geven aan onzinnige dingen, maar zelfs ik vind het prijsverschil tussen fysieke en digitale games gewoon te groot. Zolang die kloof zo groot blijft, blijf ik lekker mijn games fysiek kopen en wissel ik wel even een disc om als ik mijn Portal zou willen gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
@Verwijderd om exact die rede vind ik het bizar dat digitaal in beginsel duurder is. Met wat goed plannen en geluk kost fysiek niets. Het levert dan ook niets op voor verkoper en leverancier.

Tegen gratis kan niets op natuurlijk. Dan zou ook €15 digitaal nog zonde zijn, maar voor het gemak prima. €80 is inderdaad bizar

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:14
Je zou denken na 34 discussies over digitaal vs fysiek dat iedereen het intussen wel weet. Maar nee, gelukkig wordt alles weer woord voor woord herhaald :') Past mooi in het Remaster tijdperk waar we inzitten denk ik dan maar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Daan0s schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:52:
Je zou denken na 34 discussies over digitaal vs fysiek dat iedereen het intussen wel weet. Maar nee, gelukkig wordt alles weer woord voor woord herhaald :') Past mooi in het Remaster tijdperk waar we inzitten denk ik dan maar.
Nou, verzin een onderwerp. Dan gaan we via daarmee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 11:44
Hallo,

Ik heb even een vraag over hoe het beste de accounts op mijn PS5 in te stellen. Ik heb het idee dat mijn manier beter kan, omdat ik best vaak terug moet naar mijn account om dingen te regelen.

Hoe ik het ingesteld heb:

Account 1: Mijn account incl Playstation Plus Premium account dus toegang tot store, downloads, etc.
Account 2. Lokaal account zonder PlayStation account gekoppeld.
Account 3. Lokaal account zonder PlayStation account gekoppeld.
Account 4. Lokaal account zonder PlayStation account gekoppeld.

Account 2-4 selecteren dus hun account als de PS5 aanzetten, en degene die mee wil gamen zet z’n controller aan, en selecteert dan zijn account zodat je samen kunt spelen. All good.

Is het aan te raden PlayStation accounts aan te maken voor account 2-4? Ik kan nu volgens mij niet mijn PS Plus Premium account delen met de andere. Dus als account 2 ingelogd is, kan die geen spellen downloaden of updates in games downloaden.

Is dat een instelling, of kan ik dat alleen voor elkaar krijgen als ik voor de rest ook PS accounts aanmaak.

Dank!

[ Voor 9% gewijzigd door mister9 op 11-10-2024 13:07 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Daan0s
Farabi schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:56:
[...]

Nou, verzin een onderwerp. Dan gaan we via daar verder.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereen zijn fan en hoeveel decibel geluid ie maakt. Lijkt me een verfrissend onderwerp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Daan0s schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:03:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereen zijn fan en hoeveel decibel geluid ie maakt. Lijkt me een verfrissend onderwerp.
Is ook al vaak zat ter discussie geweest, blader maar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast, zeur niet zo. Alles is hier vast al eens besproken, dus dan kunnen we net zo goed het topic sluiten. Scroll gewoon verder en doe niet zo moeilijk, joh.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24
[...]

I see what you did there.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
[...]

@rutgergron :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 11:44
Ik heb nog een korte vraag ivm het installeren van een SSD in de PS5. Ik heb deze gekocht: https://amzn.eu/d/cPRYTJL

Dus incl. Heatsink. Maar is die heatsink onderdeel van de SSD (en kan ik de kaart dus gewoon direct in de PS5 gooien) of moet ik de heatsink nog appart installeren / monteren?

En hoe zie ik het verschil tussen een SSD met en zonder heatsink?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 17:11
mister9 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:49:
Ik heb nog een korte vraag ivm het installeren van een SSD in de PS5. Ik heb deze gekocht: https://amzn.eu/d/cPRYTJL

Dus incl. Heatsink. Maar is die heatsink onderdeel van de SSD (en kan ik de kaart dus gewoon direct in de PS5 gooien) of moet ik de heatsink nog appart installeren / monteren?

En hoe zie ik het verschil tussen een SSD met en zonder heatsink?
Die SSD heeft een voorgemonteerde koeler, je kan hem gewoon zoals je hem uit de verpakking haalt in de PS5 plaatsen.

Je kan zien dat er een heatsink op zit omdat er een metalen plaat bovenop ligt. :P
Bij een SSD zonder heatsink heb je gewoon een printplaat met wat chips en eventueel een sticker hier overheen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Maar is de discussie nou een remake of een remaster :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
- knip -

[ Voor 96% gewijzigd door Geraedus op 11-10-2024 15:28 ]

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:51
Daar is CEX voor uitgevonden. ;) Die nemen ze altijd voor een mooi prijsje in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:19:
[...]

Dat kan ik eens bekijken nu gamemania dicht is, ik heb nog nooit van deze site\ winkel gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaker74 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:20:
[...]

Ik heb even snel een foto van internet waar ze ongeveer naast elkaar stonden in ACAD gezet en wat (optische) metingen gedaan maar ze lijken hetzelfde formaat en vorm te hebben. Lijkt er dus verdacht veel op dat het gaat passen. Zonder bevestiging zal ik echter toch even moeten wachten. Maar het komt vast goed. O-)
Ik heb de plates al thuis liggen, dus je zou niet de enige gokker zijn. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:24
Donstil schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:34:
[...]

Maar is de discussie nou een remake of een remaster :+
Een reboot O-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 16:19

s0kkie

Cowabunga

Over remasters gesproken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
Heb de remasters 1-3 gekocht in de sale maar nog maar kort gespeeld. Toch een keer weer oppakken, dan kan deze er ook voor een zacht prijsje komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 00:35
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:23:
[...]

Ik heb de plates al thuis liggen, dus je zou niet de enige gokker zijn. :p
Ik meen ergens vanuit Sony te hebben gelezen dat de plates weldegelijk anders zijn... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar komen we dan wel achter.
Het zou me heel raar lijken, want dat zouden ze drie van de vier plates aan gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
SgtCaffran schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:49:
[...]

Ik meen ergens vanuit Sony te hebben gelezen dat de plates weldegelijk anders zijn... :X
Er was in techradar een artikel verschenen waarin dat gemeld werd, maar dat is aangepast (zie eerste deel artikel, onder plaatje). In reddit kwamen verwijzingen naar dit artikel.
Persoonlijk wacht ik af tot er bericht van Sony zelf is.

De PS5 Pro was natuurlijk een mooi moment geweest om de standaard kleur te wijzigen naar Midnight Black _/-\o_
Maar Sony kan gewoon niet toegeven dat er fouten zijn gemaakt wat betreft de kleurstelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-10 17:45
Timothy3000 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:19:
[...]

Heb gemerkt dat die site niet lekker werkt(zoek functies, enz...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 12:42
Voor de liefhebbers, de nieuwe Lets Talk PlayStation is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flitzer schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:07:
[...]

Er was in techradar een artikel verschenen waarin dat gemeld werd, maar dat is aangepast (zie eerste deel artikel, onder plaatje). In reddit kwamen verwijzingen naar dit artikel.
Persoonlijk wacht ik af tot er bericht van Sony zelf is.

De PS5 Pro was natuurlijk een mooi moment geweest om de standaard kleur te wijzigen naar Midnight Black _/-\o_
Maar Sony kan gewoon niet toegeven dat er fouten zijn gemaakt wat betreft de kleurstelling...
In het gelinkte artikel werd juist gemeld dat ze gelijk waren, maar dat hebben ze ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-10 00:02

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:45:
[...]

Dan kunnen jullie het wel hebben over een stukje gemak, maar 80 euro besparen op één game is gewoon bizar en valt in mijn ogen niet goed te praten.
Even een ander perspectief dan maar? Hoeveel van dat geld komt aan bij de makers? Nul. Als je wilt dat de gamesindustrie in deze vorm blijft bestaan, iedereen er nog een boterham aan verdient, dan moet er geld bij de makers komen. De industrie heeft het al heel erg zwaar en als we willen dat onze hobby zo blijft bestaan…

Ik zeg niet dat jij dat nu hierbij had moeten doen, maar je bent natuurlijk niet de enige. En het vertaalt zich door in een enorme push voor kortere games, allerlei DLC, seizoenspassen, SaaS-games, etc, alles om die opbrengsten te verhogen, want die zijn nu veel te laag.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ik heb afgelopen nacht even gekeken naar builds. Er was er net een online die veel leek op wat ik al had. En damn… die gaat nog harder (logisch… iemand die goed nadenkt en onderzoekt t.o.v. zooitje bij elkaar gegokt).

https://mobalytics.gg/dia...-and-uniques&variantTab=0

Jullie toevallig ook nog leuke/ sterke(re) builds gevonden?

@Amaze86 oops 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Nu online
Thalaron schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:22:
Ik heb afgelopen nacht even gekeken naar builds. Er was er net een online die veel leek op wat ik al had. En damn… die gaat nog harder (logisch… iemand die goed nadenkt en onderzoekt t.o.v. zooitje bij elkaar gegokt).

https://mobalytics.gg/dia...-and-uniques&variantTab=0

Jullie toevallig ook nog leuke/ sterke(re) builds gevonden?
[Multi] Diablo IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

D. Ninjai schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:09:

Gisteren de winkel ingewipt om Silent Hill 2 te halen. Zat een steelbook bij dus dan gaat het wel hard met de ruimte als er twee hoesjes bij zitten :P
Maar de herfst is een mooi seizoen voor survival horrorgames. Ik heb het spel drie kwartier gespeeld (met koptelefoon) en toen moest ik even Astro bot tussendoor doen want ik trok het simpelweg niet meer. Wat een sfeer!
Hoe bevalt SH2 verder?

De steelbox is hier en daar nog beschikbaar, en het jeukt om het op te halen. Maar ik weet niet goed of ik het spel ga trekken (zou er 100% blanco instappen). Ik vond sommige delen van Alan Wake 2 al lastig om doorheen te komen, laat staan RE8 in VR. Beide wel uitgespeeld. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Armada schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:09:
[...]
Als je wilt dat de gamesindustrie in deze vorm blijft bestaan
Nou, van mij hoeft de gameindustrie helemaal niet in deze vorm te blijven bestaan. Snij maar flink in de kosten. Kortere games? Ja, graag! Minder 13 in een dozijn openworld games. Kortere ontwikkeltijden. Stoppen met alles perse groter en mooier te maken, maar weer meer kijken na unieke gameplay.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Pagina: 1 ... 64 ... 120 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties