• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07

spaceboy

Op grote hoogte

Angeloonie schreef op donderdag 24 september 2026 @ 19:58:
Ik kan voor geinteresseerden 2/3e van de mats regelen voor de cow quest. De potion en bardiche zijn tradable, de hand niet. Dus die laatste moet je zelf even gaan doen. Maar scheelt wel heel veel gedoe!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Cool! Wat zoek je ervoor terug? Ik heb alleen een bak geld en misschien wat relevante objecten.

Ik ben nu trouwens opnieuw begonnen met de opbouw van Maxroll variant va nBlazing Scream (https://maxroll.gg/d4/build-guides/blazing-scream-warlock-guide#equipment-header)

Die bevalt opeens een stuk beter. Zit op paragon 163 en heb net vrij eenvoudig Torment 9 (pit 70) kunnen doorlopen. Wel nog even wennen aan de skill rotatie en het gespam alle kanten op.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:21
Inventory management blijft wmb sowieso het zwakste deel van de game... hou mijn hart vast wat dat bij D5 wordt aangezien ze weer inventory tetris terug wouden brengen met allemaal verschillende groottes van items...
Snap soweiso het nut van de limiet niet in een loot based game.

In Bethesda games is het gelinked aan je STR of END dus dat is ergens wel acceptabel, vooral omdat die games veel meer op exploration gestoeld zijn.

Maar waarom moet ik in een game als Diablo iedere 7 minuten stoppen met spelen en naar een geschikte town teleporteren om Inv management te doen? it doesn't make sense to me.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

spaceboy schreef op donderdag 24 september 2026 @ 20:42:
[...]

Cool! Wat zoek je ervoor terug? Ik heb alleen een bak geld en misschien wat relevante objecten.
Hoef er niets voor terug, zo'n zakje met materials kost 10 miljoen dus dat gaat ook nergens over :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:38
Angeloonie schreef op donderdag 24 september 2026 @ 19:25:
[...]

Paragon 238.
Blazing scream idd. Die lachwekkend sterk...
In town zonder buffs, in dungeons knalt die dmg omhoog.
[Afbeelding]
Passief in een dungeon entrance:
[Afbeelding]

Zit op de Endgame variant, muv de talisman (heb de Mythic al): https://infinitybuilds.gg...?variant=v-msy41ppp-m0kzo
Moet dan toch eens goed naar mijn build kijken. Zit ongeveer in dezelfde fase, maar t9 is wandelen in het park… t10 wordt ik ‘ge 2-shot’ ( veel damage—-> drop demon form—-> dood)
edit:
stealth terug, oude (lvl 28) uit de kist gevist en die splinter eruit ( die damage stacked) en gaat al pak beter. T11 in normal content en lage bossen gaat prima. Meph op T10 nog niet. Zie niet goed hoe ik nu de upgrades moet gaan verzamelen, want zijn vooral ancestral uniques met beter affixes en mythics. Die heb ik buiten de COW crown überhaupt nog niet gezien

[ Voor 14% gewijzigd door brothermaynard op 25-09-2026 20:25 ]

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34
Lekker Spiritborn gespeeld. Rock Splitter Jaguar Build. Heel leuk, maar stopt gewoon bij TX, daarna is de damage niet hoog genoeg meer. Kan misschien nog mijn gear nog een paar % boosten maar dan is klaar...

Dus op naar een Sorc nu! Ook al heel lang niet aangeraakt. Ice Spike leek mij wel wat.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ah, ik ben er. Zonder noemenswaardige mythics met warlock blazing scream inderdaad makkelijk door torment XII. Nu nog 'ff' doorknallen naar paragon 300 (191 nu).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 11:58

SideShow

Administrator

Wat moet je eigenlijk met al die boekjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5ZUMuXyj-rWnhjyOtDnhnOeHro=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WKrOK2wtHszQBudoHl0wepe3.png?f=fotoalbum_large

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:21
Dit zijn gewoon nightmare dungeon keys volgens mij, maar dan de retro varianten

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• brothermaynard
SideShow schreef op zondag 27 september 2026 @ 14:36:
Wat moet je eigenlijk met al die boekjes:

[Afbeelding]
open maken. is idd een soort nightmare dungeon. deze kun je alleen niet salvagen. wat ik vaak doe is de 'normale' NM dungeon keys per 5 samenvoegen in de cube naar een escalation dungeon key en als ik voor warplan een nm dungeon moet doen, run ik zo een. Liefst een korte (tal rasha's tombe, unholy altar zijn redelijk favoriet, nostalgie stuurt me ook graag de tower of den of evil in)

Merk trouwens dat ik het in SSF mode zeer lastig vind om de stap van T10/11 op farm naar T12 op farm en mephisto/season bosses te maken. Ik krijg mijn gear niet goed geupgrade in mijn scream warlock en ook de WW-barb (ook chill character trouwens, wordt mijn nieuwe favo denk ik) komt maar moeilijk over die roadblock heen. Mythics en goed ancestral upgrades willen maar niet droppen en wordt regelmatig op T11 of T12 ge-oneshot als ik niet goed uitkijk met de warlock of als ik te dicht bij een elite pack blijf spinnen met de barb (poison en/of explosions blijven killing). Welke uniques zijn goed om dat te mitigeren? De Barb heeft al regelmatig 20-40B damage op het scherm zonder echt puike gear (heb nog een 'normale' ramaladni's bijvoorbeeld)

[ Voor 34% gewijzigd door brothermaynard op 28-09-2026 08:48 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

brothermaynard schreef op maandag 28 september 2026 @ 08:31:
[...]
Merk trouwens dat ik het in SSF mode zeer lastig vind om de stap van T10/11 op farm naar T12 op farm en mephisto/season bosses te maken. Ik krijg mijn gear niet goed geupgrade in mijn scream warlock en ook de WW-barb (ook chill character trouwens, wordt mijn nieuwe favo denk ik) komt maar moeilijk over die roadblock heen. Mythics en goed ancestral upgrades willen maar niet droppen en wordt regelmatig op T11 of T12 ge-oneshot als ik niet goed uitkijk met de warlock of als ik te dicht bij een elite pack blijf spinnen met de barb (poison en/of explosions blijven killing). Welke uniques zijn goed om dat te mitigeren? De Barb heeft al regelmatig 20-40B damage op het scherm zonder echt puike gear (heb nog een 'normale' ramaladni's bijvoorbeeld)
Welke build volg je voor je warlock? Ik heb daar ondertussen best wat tijd inzitten omdat je wat goede dingen in die InfinityBuilds ziet, maar ook Mobalytics en Maxroll. Ik zit nu op paragon 200 en doe niets met trading / teams. Hooguit af en toe een Infernal Hordes in een groepje omdat dat gewoon sneller levelt. Ik heb ondertussen wel 4 lichte variaties op die Blazing Scream warlock geprobeerd en pas sinds dit weekend dat ik hem "snap". Pit 100 en de rest van de Torment XII lukt nu heel makkelijk. Wat mij erg hielp is Stone of Jordan en Temerity (qua survivability) en maximaal op max. life focussen. Eligy als zwaard is wel onmisbaar. Vervolgens, als je nog niet echt alle gear hebt (ik ben ook pas halverwege voor mijn gevoel qua mythics), wat voor mij een verschil maakte: doe Blazing Scream in eerste instantie niet als die variant die om je heen draait, maar die je af kunt schieten. Blijf een beetje op afstand en schiet (liefst in smalle tunnels) die vuurballen naar binnen. Als je wat betere gear hebt om te tanken kun je altijd nog die blazing scream om je heen laten cirkelen. Dat heb ik sinds gisteren en gaat nog sneller om door Pit 100 te rennen. Welke level paragon heb je? En die glyphs wel > level 50?

• brothermaynard
spaceboy schreef op maandag 28 september 2026 @ 09:24:
[...]

Welke build volg je voor je warlock? Ik heb daar ondertussen best wat tijd inzitten omdat je wat goede dingen in die InfinityBuilds ziet, maar ook Mobalytics en Maxroll. Ik zit nu op paragon 200 en doe niets met trading / teams. Hooguit af en toe een Infernal Hordes in een groepje omdat dat gewoon sneller levelt. Ik heb ondertussen wel 4 lichte variaties op die Blazing Scream warlock geprobeerd en pas sinds dit weekend dat ik hem "snap". Pit 100 en de rest van de Torment XII lukt nu heel makkelijk. Wat mij erg hielp is Stone of Jordan en Temerity (qua survivability) en maximaal op max. life focussen. Eligy als zwaard is wel onmisbaar. Vervolgens, als je nog niet echt alle gear hebt (ik ben ook pas halverwege voor mijn gevoel qua mythics), wat voor mij een verschil maakte: doe Blazing Scream in eerste instantie niet als die variant die om je heen draait, maar die je af kunt schieten. Blijf een beetje op afstand en schiet (liefst in smalle tunnels) die vuurballen naar binnen. Als je wat betere gear hebt om te tanken kun je altijd nog die blazing scream om je heen laten cirkelen. Dat heb ik sinds gisteren en gaat nog sneller om door Pit 100 te rennen. Welke level paragon heb je? En die glyphs wel > level 50?
zal hem vanavond wel in een planner gooien maar de blazing scream warlock die ik heb runt idd de 'fireball' screams en niet die cirkel. Temerity (no ancestral), Stone of Jordan (lvl 30 of zo :( ). Kan al Pit 115 zelfs verslaan, maar mephisto voor de seizoen track, Lilith en de season bosses zijn een crime. Liep bij de ancients 5-10 minuten screams te smijten voordat ik het loodje legde en het maar opgegeven heb.

Ik zit in die infinity build in de t1-12 progression, maar dan wel met een (nonacstral) leorics corwn. kan de 'ort-sol' helm eens proberen en alles upgraden naar ancestral waar dit nog niet gebeurd is, alle resistances naar fire terugstacken en bedenk me dat ik nog een aspect op de amulet erbij kan mikken. Dat zal wellicht schelen en de stap omhoog mogelijk maken.

Bij die barb zit ik een beetje in dezelfde fase, maar daar is pit 100 nog niet haalbaar

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:18
spaceboy schreef op maandag 28 september 2026 @ 09:24:
[...]

ik heb wat moeite met content boven T11 helaas nog met mn warlock

wel gister een Stone of Jordan gevonden met 4GA's helaas een GA waar ik echt totaal niets aan had (life on hit) en deze via enchanting omgezet in extra life

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wognummer schreef op maandag 28 september 2026 @ 10:26:
[...]

ik heb wat moeite met content boven T11 helaas nog met mn warlock

wel gister een Stone of Jordan gevonden met 4GA's helaas een GA waar ik echt totaal niets aan had (life on hit) en deze via enchanting omgezet in extra life
Wel vreemd zeg, ik had dit gevoel heel erg met mijn shield charge paladin (op eternal), daar kom ik gewoon niet eens op T11. Dit seizoen met de warlock speel ik nu probleemloos op T12. Al moet ik zeggen: ik heb nog niets met de horadric cube gedaan (verhaal nog niet uitgespeeld, moet wachten op mijn couch-coop-maat) :+ en ik heb ook nog nul keer mephisto gespeeld. Maar op T12 ga ik echt als een mes door warme boter op helltides en infernal hordes. Of is er eigenlijk veel moeilijkere content? Pit 110 is wel ongeveer mijn max nu, maar een 4GA heb ik echt nog nooit gezien, ik ben al blij met 2GA. 8)

• Wognummer
spaceboy schreef op maandag 28 september 2026 @ 11:06:
[...]

Wel vreemd zeg, ik had dit gevoel heel erg met mijn shield charge paladin (op eternal), daar kom ik gewoon niet eens op T11. Dit seizoen met de warlock speel ik nu probleemloos op T12. Al moet ik zeggen: ik heb nog niets met de horadric cube gedaan (verhaal nog niet uitgespeeld, moet wachten op mijn couch-coop-maat) :+ en ik heb ook nog nul keer mephisto gespeeld. Maar op T12 ga ik echt als een mes door warme boter op helltides en infernal hordes. Of is er eigenlijk veel moeilijkere content? Pit 110 is wel ongeveer mijn max nu, maar een 4GA heb ik echt nog nooit gezien, ik ben al blij met 2GA. 8)
nou ja een 2GA op de juiste stats is nog antijd beter dan 4 (5 in dit geval na tempering)

ja maar ik heb vooral moeite met lair bosses helaas de rest lukt wel met wat opletten :)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wognummer schreef op maandag 28 september 2026 @ 11:08:
[...]

nou ja een 2GA op de juiste stats is nog antijd beter dan 4 (5 in dit geval na tempering)

ja maar ik heb vooral moeite met lair bosses helaas de rest lukt wel met wat opletten :)
Ik ga vanavond eens wat meer testjes doen, maar zelfs met mijn halfgare level 60 leoric's crown heb ik nog nergens echt een kansloos gevoel gehad. Die andere gear heb je al wel allemaal? Die eightfold idol maakte voor mij ook wel een flink verschil, dat de skulls zo'n mooie lavastroom achter zich aan hebben. Ik heb ook van die boots (die ik nergens in een build tegenkwam) waarmee ik een veel kortere cooldown heb op het rijden op Abodian. Daarmee kun je heel rap maken dat je wegkomt als het gevaarlijk wordt + flink damage doen

.

• brothermaynard
spaceboy schreef op maandag 28 september 2026 @ 11:06:
[...]

T12 bosses (mephisto en de 3 bosses van de diablo II-dungeons, meph, baal en Big D himself) zijn inderdaad andere league dan de reguliere T12 content.
Ik ben paar dagen terug begonnen aan her nieuwe seizoen... terwijl ik dat niet per se van plan was... maar wat een goede keuze is dat geweest zeg...!!

WAT FANTASTISCH OM HET VERLEDEN OP DEZE MANIER OPNIEUW TE BELEVEN... HOLY CRAP...!!!!

Dat dus... ;)

Oh, en warlock had ik nog nooit gespeeld. Dus die maar gaan oppakken en kijken hoe ver ik kom... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Alts maken is ook nog nooit zo makkelijk geweest, vooral nu met al die gifts of the tree. Ik heb ondertussen een warlock (toch nog steeds niet zo mijn ding, maar misschien die chicken build nog proberen), spiritborn (stinger, wil nog counterswarm proberen), necro (minions, voor echt lazy grinden als ik te duf ben voor iets anders) en gister even een rogue gemaakt en een dancing knives begonnen.

Ik heb vrijdag Control Resonant gekocht en paar uur gespeeld... Maar ik kan mezelf momenteel weer niet los scheuren van D4 :+

Gamertag: FinrazielNL

Voor alts bewaar ik ook altijd de XP boekjes die je in de season journey krijgt. Daar gaat het ook enorm snel mee. :)

Dit seizoen net als de afgelopen 2 wederom gestart met een WW barb. Eerst normaal, nu Selig.
Qua gear echt gigantisch optimized en toch wel aardig aan de max wat praktisch haalbaar is. Ik kan denk ik enkel nog wat godrolls krijgen om het verschil te maken, en geloof nog maar 1 mythic. Veel uren in gestoken maar nu wel een mooie WW barb die alles op zich goed aan kan.

Maar... dan heb je de Warlock.. Wat een lachertje is dat. De Blazing Scream build staat echt zo ver boven de rest dat het niet meer grappig is. Bosses smelten in een halve seconde weg en farmen gaat retesnel. En dan had ik nog niet eens optimale gear.
Gisteren wat focus daar op gegooid en een aantal mythics gefarmed, gecraft en ook via cube uniques gecombineerd in de hoop op GA's. Dat is allemaal gelukt en heb mijn Moloch's Beating Flame vervangen met een naar Mythic geupgrade variant, mijn Elegy heeft nu 2 GA's, mijn gloves zijn beter en ik heb nu ook de juiste aspect op mijn amulet waardoor het net wat beter speelt op hoge pits.

Maar het leukste is toch wel bosses in public games, dat ze echt verbaasd zijn hoe snel die bosses wegsmelten of hoe ik zo snel veel Blazing Screams kan casten (spoiler: Ring of Starless Skies).

Grappig is dus dat je met sub-optimale gear ook al prima T12 aan kunt. Dus als je een alt of main wilt starten: kies de warlock. Met een hand vol items (non-mythics) ben je er al. :)

Dan ben ik tevreden met mijn keuze. Gebaseerd op wat ik wilde spelen en niet zozeer op hoe sterk het zou zijn....valt me mee. :)

Zin om vnvd weer verder te gaan. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• brothermaynard
Angeloonie schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 09:53:
Voor alts bewaar ik ook altijd de XP boekjes die je in de season journey krijgt. Daar gaat het ook enorm snel mee. :)

Dit seizoen net als de afgelopen 2 wederom gestart met een WW barb. Eerst normaal, nu Selig.
Qua gear echt gigantisch optimized en toch wel aardig aan de max wat praktisch haalbaar is. Ik kan denk ik enkel nog wat godrolls krijgen om het verschil te maken, en geloof nog maar 1 mythic. Veel uren in gestoken maar nu wel een mooie WW barb die alles op zich goed aan kan.

Maar... dan heb je de Warlock.. Wat een lachertje is dat. De Blazing Scream build staat echt zo ver boven de rest dat het niet meer grappig is. Bosses smelten in een halve seconde weg en farmen gaat retesnel. En dan had ik nog niet eens optimale gear.
Gisteren wat focus daar op gegooid en een aantal mythics gefarmed, gecraft en ook via cube uniques gecombineerd in de hoop op GA's. Dat is allemaal gelukt en heb mijn Moloch's Beating Flame vervangen met een naar Mythic geupgrade variant, mijn Elegy heeft nu 2 GA's, mijn gloves zijn beter en ik heb nu ook de juiste aspect op mijn amulet waardoor het net wat beter speelt op hoge pits.

Maar het leukste is toch wel bosses in public games, dat ze echt verbaasd zijn hoe snel die bosses wegsmelten of hoe ik zo snel veel Blazing Screams kan casten (spoiler: Ring of Starless Skies).

Grappig is dus dat je met sub-optimale gear ook al prima T12 aan kunt. Dus als je een alt of main wilt starten: kies de warlock. Met een hand vol items (non-mythics) ben je er al. :)
ik ben inmiddels ook deels over dat dode punt heen. Een rondje 'zoeken naar de extra aspect op mijn amu'en wat kleine aanpassingen en ik heb de lock ook zover dat ik T12 op farm heb, behalve mephisto (pinnacle boss, niet de legacy versie) en lilith. Hoe ik mephisto ga doen op SSF weet ik nog niet, wellicht even een t12 regular season mannetje voor de achievement?

Verscheidene alts idd met de caches en experience tomes
Ik vemaak me opperbest... :)

• brothermaynard
Zo. Gisteren dropte er een ancestral GA enduring faith charm. Mephisto SSF op T10 gedaan en redelijk makkelijk down. Nog even getwijfeld of ik mijn Crux zou gebruiken, maar toch maar gedaan. Nu in het bezit van een mythic homunculus en een mythic hand of paotheosis charm. vanaf morgen nieuwe ladder ronde, eindigde op de vorige met een enkele poging op rank 3500-ish (pit 105). Eens zien of pit 115-120 ook lukt

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Even wat hulp nodig, ik speel de blazing scream warlock en die is mega sterk, alleen ik heb het idee dat ik random dmg neem zonder dat er monsters in de buurt zijn. En ik heb geen idee wat het veroorzaakt en het is best irritant.

Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?

https://infinitybuilds.gg...scream-warlock-rn824uhPl3

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Mad-Matt schreef op woensdag 30 september 2026 @ 09:50:
Even wat hulp nodig, ik speel de blazing scream warlock en die is mega sterk, alleen ik heb het idee dat ik random dmg neem zonder dat er monsters in de buurt zijn. En ik heb geen idee wat het veroorzaakt en het is best irritant.

Haha, ja, dat ken ik. Dat heb ik ook meegemaakt. Is dat niet omdat je in metamorphis bent? (demonform) Dan kost elke blazing scream 8% health ofzo. Dus dat moet je zien te fixen met temerity of andere healing stuff. Heb je de build al compleet, of mis je nog iets?

• wvdl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:39
Mad-Matt schreef op woensdag 30 september 2026 @ 09:50:

bewust van de self-burning?
Surviving self-burning: Destruction Demon Metamorphosis burns you.

"Metamorphosis does not replace any Skills and grants Volatility while active.
Each Hellfire Skill cast increases your Hellfire damage by 4.00%• but Burns you for 8% Maximum Life (4) over 3 seconds. Each Cast deals 6% increased Burning to you and Metamorphosis ends if you become Injured or cancel early. "

onderdeel van: www.lancety.nl

• brothermaynard
wvdl schreef op woensdag 30 september 2026 @ 10:07:
[...]

Each Hellfire Skill cast increases your Hellfire damage by 4.00%• but Burns you for 8% Maximum Life (4) over 3 seconds. Each Cast deals 6% increased Burning to you and Metamorphosis ends if you become Injured or cancel early. "
dit effect. Dus 'don't stand in the poison' is een belangrijke, die damage stacked aardig door en als je metmorphosis dropped ben je snel cooked in een gevecht (en je slaat geen deuk meer in een pakje boter)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ja, daar kom ik dus net ook achter. Niet goed genoeg gelezen. Thanks
Na wat gelezen te hebben m'n gloves even in de chest gedaan en andere gepakt met sadistic aspect erop. Dat gaat een stuk beter. Nu even sparen om het op een goede amu te krijgen.

Nu net Pit 120 gedaan en mephi op T12 plat gelegd. Vanavond weer eens verder tobben.

[ Voor 66% gewijzigd door Mad-Matt op 30-09-2026 12:19 ]

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Wognummer
ik voel me een idioot....

ik ben gewoon iets vergeten wat me van een beetje squishy naar totaal OP t12 maakte en het is echt te stom voor woorden

je kan een extra aspect op je amulet zetten... en ik ben het gewoon vergeten

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Uhm hoe/wat/welke?

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:42

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

wvdl schreef op woensdag 30 september 2026 @ 10:07:
[...]

Geestig, ik kan mij nog wel herinneren dat warlocks in World of Warcraft een AoE had met dezelfde bijvangst; Hellfire.

:: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Met transfiguration kan je een extra aspect erop krijgen, het is wel gokken, want je weet nooit welke je krijgt, dus je moet "Kullean Tuning Prism" gebruiken, dan brick je je item niet met transfiguration. Let op! Dit is DUUR (als in de prisms, die zijn erg zeldzaam)

Ik heb het nog niet aangedurfd, heb maar 14 prisms en ik moet sadistic erop zien te krijgen. Vriend van me heeft meer dan 50 rolls moeten doen voordat hij hem had.

Gisteren iemand geholpen met de ubers plat leggen, ging soepeltjes moet ik zeggen.
Solo Meph lukt helaas niet, de 3e fase krijg ik niet voor elkaar, elke keer die klauwen uit de grond en dan wordt ik ge-oneshot.

• Wognummer
Mad-Matt schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 08:04:
[...]

Met transfiguration kan je een extra aspect erop krijgen, het is wel gokken, want je weet nooit welke je krijgt, dus je moet "Kullean Tuning Prism" gebruiken, dan brick je je item niet met transfiguration. Let op! Dit is DUUR (als in de prisms, die zijn erg zeldzaam)

Ik heb het nog niet aangedurfd, heb maar 14 prisms en ik moet sadistic erop zien te krijgen. Vriend van me heeft meer dan 50 rolls moeten doen voordat hij hem had.

Gisteren iemand geholpen met de ubers plat leggen, ging soepeltjes moet ik zeggen.
Solo Meph lukt helaas niet, de 3e fase krijg ik niet voor elkaar, elke keer die klauwen uit de grond en dan wordt ik ge-oneshot.
Exact dit dus en ik had mazzel 3e keer meteen de juiste hehe
Ik ben inmiddels, ja ja, op Torment 1 beland. Heb het rustig aan gedaan en eerst even gefocust op het seizoens verhaal, classs quests en aeizoens targets...

Het gaat idd allemaal wel redelijk gemakkelijk, terwijl ik nog nul focus heb gehad op juiste aspect enzo. Denk wel dat ik ral ort tal focus ga maken binnenkort en als dat gedaan is. Lekker wat meer focussen op de rest.

Leorics crown heb ik al, maar ilcl is 6xx :-( dat is echt balen... :)

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Bij mij laat mijn Pet veel spullen liggen. waarschijnlijk omdat ik te vlot door loop. Hebben jullie daar ook last van?

Verder mis ik echt dat (nostalgische) tellertje dat oploopt als je goud opraapt, inclusief streak. Dan krijg je direct een beeld hoeveel gold je oppakt.

Ondertussen loop mijn WW Barb wel lekker. Ik moet alleen van die D2 runes hebben om een vest te craften, en de specifieke runes daarvoor ben ik nog niet tegen gekomen.

Oh en mijn scattered prims zijn op :( maar weer wachten op de volgende World Boss, in de hoop dat er daar droppen.

[ Voor 3% gewijzigd door ChUcKiE op 01-10-2026 09:54 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ChUcKiE schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:53:
Bij mij laat mijn Pet veel spullen liggen. waarschijnlijk omdat ik te vlot door loop. Hebben jullie daar ook last van?

Verder mis ik echt dat (nostalgische) tellertje dat oploopt als je goud opraapt, inclusief streak. Dan krijg je direct een beeld hoeveel gold je oppakt.

Ondertussen loop mijn WW Barb wel lekker. Ik moet alleen van die D2 runes hebben om een vest te craften, en de specifieke runes daarvoor ben ik nog niet tegen gekomen.

Oh en mijn scattered prims zijn op :( maar weer wachten op de volgende World Boss, in de hoop dat er daar droppen.
Heb ik ook last van ja, mn pet is niet snel genoeg om mij bij te houden.

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:52

Dit is zo herkenbaar ja, ook als WW barb.

welke runes mis je? Ik ben helemaal niet zo in het traden voor gold maar hoard wel veel dus wellicht kan ik je helpen

[ Voor 3% gewijzigd door MisterEagle op 01-10-2026 12:00 ]

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:06

Bij de barter heb je ook regelmatig een cache met prisms.

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

de BER rune mis ik nog

• MisterEagle
die kan je craften met 2x lo + een grand topaz in de cube
of als je die niet hebt stuur mij even een berichtje met je battlenet tag (of hoe het heet) dan heb ik m ook wel voor je, mits je niet ssf speelt want dan kunnen we niet traden :-)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wat voor chest hebben jullie op jullie Blazing Scream warlock zitten? Ik vond gisteren de Soulbrand mythic, die voelt best wel prettig, maar ik zie hem in geen 1 build genoemd?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:19

lordsnow

I know nothing

RustStorm schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:33:
Leorics crown heb ik al, maar ilcl is 6xx :-( dat is echt balen... :)
Alt maken, levelen tot 70, en dan de season quest doen.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 12:47
Vanmiddag spawnde er een uber diablo na de worldboss en toen ik later mijn inventory checkte.... een Annihilus! Beetje aspects rerollen maar na zoveel pogingen maar gesettled voor +9 all skills. Wat een beuker dat ding zeg.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Omg...annihilus... no way....

Damn it... bam... back in time met mn hele ziel!

• Wognummer
Mochten er mensen zijn die al wat langer TX+ zitten, er is een bug waarvoor je 2 mythic seals nodig hebt

een die zegt je mag 3 uniques equippen en een die zegt set charms require 1 less charm

deze icm met een hellfire torch van dezelfde set maken dat je 3 uniques kunt equippen en toch de 5 set kunt houden

• MisterEagle
Wognummer schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 13:33:
Mochten er mensen zijn die al wat langer TX+ zitten, er is een bug waarvoor je 2 mythic seals nodig hebt

een die zegt je mag 3 uniques equippen en een die zegt set charms require 1 less charm

deze icm met een hellfire torch van dezelfde set maken dat je 3 uniques kunt equippen en toch de 5 set kunt houden
klopt en blizzard heeft aangegeven, wij gaan dit niet fixen dus have fun with it. (of iets in die strekking dat het was haha) maar je hebt beide mythic horadric seals nodig inderdaad. (heb het zelf nog niet gedaan overigens)
Nou, net wat raars... was een pit120 aan het proberen, en eerlijk gezegd denk ik niet dat ik het ging halen... maar de timer was halverwege, werd al een tijdje door Butcher achtervolgd maar deed niet genoeg schade tegen hem... maar ineens verdween Butcher, die steen die ik mee aan het dragen was was ook foetsie (ik had hem 2 bochten terug nog opgepakt en nu was hij nergens meer te vinden), de pedestal om die steen in te stoppen stond er wel, maar geen safe space dome, geen rewards, geen ding om je glyphs te levelen... Maar toen ik uiteindelijk weg portalde (wat nog behoorlijk lastig was want in de tijd dat het kostte om de portal te openen spawnde er meestal wel weer wat om me heen) kreeg ik wel de melding dat ik nog ongebruikte upgrades had. Vervolgens is ook mijn unlockte pit level niet veranderd, maar mijn war plan pit ding is wel afgevinkt.

Goed, ging het waarschijnlijk toch niet halen zoals ik zei (mijn progress zat maar nét voor dat time ding dus had waarschijnlijk niet genoeg tijd gehad om de guardian te mollen), maar toch beetje flauw...

Edit - hmm blijkbaar is dit al maanden bugged 8)7 well done Blizz...

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 02-10-2026 23:36 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

lordsnow schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 14:36:
[...]

Alt maken, levelen tot 70, en dan de season quest doen.
Daar begon ik gisteren ook mee, maar ik ben halverwege toch overgestapt op Echo of Baal (capstone dungeon, geen keys nodig) farmen. Op T12 voor mijn warlock echt 4 minuten werk. Na 3 runs had ik een mythic Leoric met prima roll. Dus: pro-tip: skip die alt.

Voor wie het (ook) niet zo snel kan vinden kan vinden: dat zit ergens midden op de kaart en heet "Diablo 2... Worldkeep... Capstone" ofzoiets. Via het menu van de quests kun je na de run "Reset all dungeons" doen.

[ Voor 20% gewijzigd door spaceboy op 03-10-2026 13:40 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wognummer schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 13:33:

Ah ja, ik was zelf achter zoiets gekomen, maar dan iets soortgelijks. Ik had zo'n ding in het midden die 3 uniques toestond, dus ik heb 3 uniques toegevoegd (+1 setje van 3). Vervolgens dropte een hele fijne roll Annihilus (die maar 1 unique toestaat). Maar die kun je dus gewoon vervolgens prima gebruiken. Dat is hetzelfde idee, toch?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:19

lordsnow

I know nothing

spaceboy schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 12:38:
[...]

Daar begon ik gisteren ook mee, maar ik ben halverwege toch overgestapt op Echo of Baal (capstone dungeon, geen keys nodig) farmen. Op T12 voor mijn warlock echt 4 minuten werk. Na 3 runs had ik een mythic Leoric met prima roll. Dus: pro-tip: skip die alt.

Voor wie het (ook) niet zo snel kan vinden kan vinden: dat zit ergens midden op de kaart en heet "Diablo 2... Worldkeep... Capstone" ofzoiets. Via het menu van de quests kun je na de run "Reset all dungeons" doen.
Ah, nice. Goede tip. Ik ben dit seizoen nog geen Mythics tegen gekomen. Momenteel bezig met zo'n lightning Druid geval (Voor de verandering. Eerste keer sinds S1 of S2 weer eens Druid). Gister gelevelled naar t7. Ik heb dus nog even te gaan.

• Wognummer
spaceboy schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:00:
[...]

Ah ja, ik was zelf achter zoiets gekomen, maar dan iets soortgelijks. Ik had zo'n ding in het midden die 3 uniques toestond, dus ik heb 3 uniques toegevoegd (+1 setje van 3). Vervolgens dropte een hele fijne roll Annihilus (die maar 1 unique toestaat). Maar die kun je dus gewoon vervolgens prima gebruiken. Dat is hetzelfde idee, toch?
Yes je moet daarna die van 3 vervangen idd staat wat uitleg op yt

• brothermaynard
spaceboy schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 12:38:
[...]

Ouderwets baal runs doen. Gems droppen lekker op ancients (6x royal gem).

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wognummer schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 17:53:
[...]

Yes je moet daarna die van 3 vervangen idd staat wat uitleg op yt
Nou, ik zie wel dat ik dan 3 uniques heb, maar de "special power" is bij 2 van de 3 uitgegrijsd. Werkt dat dan wel of is het alleen optisch dat je 3 uniques equipped hebt?? Als ik de centrale steen terugplaats waarmee ik wel officieel 3 uniques mag dragen, dan worden de 3 unique powers weer actief.

Oftewel: ik twijfel aan deze truc...

• Wognummer
spaceboy schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 21:50:
[...]

Nou, ik zie wel dat ik dan 3 uniques heb, maar de "special power" is bij 2 van de 3 uitgegrijsd. Werkt dat dan wel of is het alleen optisch dat je 3 uniques equipped hebt?? Als ik de centrale steen terugplaats waarmee ik wel officieel 3 uniques mag dragen, dan worden de 3 unique powers weer actief.

Oftewel: ik twijfel aan deze truc...
er is zelfs een bliz post over dat ze de bug niet gaan fixen :)

begin met de seal of golden epihany

equip de hellfire torch in het midden onder (heel belangrijk) daarna je 2 andere uniques en doe dan je seal naar reduces the number of charm bonusses by one quippen samen met de hellfire torch die ook -1 geeft maakt dat je met 3 set charms de bonus van 5 pakt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9btYWjTXiB-cYVU_-qChl2rxEi4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AXjnRHFtdXe1aflcBwd1mN9f.png?f=fotoalbum_large

Net nog even met de stofkam door mn build heen gelopen en de faalhazerij gaat door :D

ergens was ik vergeten een Glyph te equippen die wel lvl 100 is, maar het ergste is dat ik nog een glyph gad die lvl 1 was.... (wel van alles gelevld maar totaal over het hoofd gezien schijnbaar nadat ik dat netjes hersteld had en de glyph op lvl 50 gaat het weer stuk je beter :+

[ Voor 31% gewijzigd door Wognummer op 03-10-2026 23:26 ]

Ik begin ancestral gear nodig te hebben. Evenals mythic uniques. T6 lukt op zich wel, maar gaat nog niet vlot... even zien hoe ik dat vandaag ga oppakken. :)

Eerst lekker van de nazomer genieten. :)

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 21:38
Iemand in de Got guild met toegang tot de cow hovel? (of een bell of bovine?)

weinig zin om voor de 5e x die cow grind te doen. heb alleen de stamina pot nog nodig ook..
Zucht.......

Echo of Diablo spawnt voor me tijdens helltides...

Letterlijk nog minder dsn 1 mm levensbalk over... en ik ga dood............

Ppppfffffffffffffff dat doet wel zeer.

• eehbiertje
Cow lvl unlocked :D als iemand in GOT guild een moo nodig heeft of de items (de hand is niet tradable)

kan ik ze nu via squirt gewoon kopen in een zak (elk seizoen) moet je de hand dus zelf even eenmalig farmen +- 30 min

• MisterEagle
eehbiertje schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 14:26:
Cow lvl unlocked :D als iemand in GOT guild een moo nodig heeft of de items (de hand is niet tradable)

kan ik ze nu via squirt gewoon kopen in een zak (elk seizoen) moet je de hand dus zelf even eenmalig farmen +- 30 min
Mag t ook iemand buiten de GOT guild zijn? :-)
Ik heb al wel cow level en moophisto maar ben ge-moo-d dus kan zelf (nog) niet moo-en

• brothermaynard
RustStorm schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 11:52:
Ik begin ancestral gear nodig te hebben. Evenals mythic uniques. T6 lukt op zich wel, maar gaat nog niet vlot... even zien hoe ik dat vandaag ga oppakken. :)

Eerst lekker van de nazomer genieten. :)
Snelste manier is om de slots te ‘gamblen’: odols gokken op bases ( en als je geluk hebt komt de unique al voorbij). Ancestrals kaal ‘wit’ maken en dan ‘upgrade naar unique. De unique is dan ook ancestral

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 12:52
Ik speel met een tank necro momenteel , 118% barrier regen telkens mn minions (21 stuks) damage doen krijg ik mn barrier vol...Nu proberen een gouden middenweg te vinden tussen barrier en damage. Ik doe op T10 een butcher +30 en krijg nagenoeg geen damage kan gewoon afk gaan, wel doe ik te weinig damage , maar wel funny een necro die niet dood kan...
brothermaynard schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 16:05:
[...]

Snelste manier is om de slots te ‘gamblen’: odols gokken op bases ( en als je geluk hebt komt de unique al voorbij). Ancestrals kaal ‘wit’ maken en dan ‘upgrade naar unique. De unique is dan ook ancestral
Vergeet ook niet bij je season journey die puntjes te stoppen in kans op extra items van de gambler, en je kunt ook een edge runeword maken voor nog wat meer kans.

Ik heb zelfs een leuke mythic van de gambler gekregen en je kunt met nightmare dungeons en zeker escalation dungeons heel snel obols sparen. Vond dat eigenlijk een effectievere manier dan bossing. Heb ook mijn Etna's van de gambler gehaald want Harbinger wou maar geen ancestral droppen (om in de cube mytic te maken), vervolgens waren mijn greater keys op en de droprate van die greater keys bij de gewone lair bosses is echt bedroevend slecht (en echt geestdodend om die bosses aan de lopende band te slachten).

• Wognummer
Finraziel schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 20:40:
[...]

Vergeet ook niet bij je season journey die puntjes te stoppen in kans op extra items van de gambler, en je kunt ook een edge runeword maken voor nog wat meer kans.

Ik heb zelfs een leuke mythic van de gambler gekregen en je kunt met nightmare dungeons en zeker escalation dungeons heel snel obols sparen. Vond dat eigenlijk een effectievere manier dan bossing. Heb ook mijn Etna's van de gambler gehaald want Harbinger wou maar geen ancestral droppen (om in de cube mytic te maken), vervolgens waren mijn greater keys op en de droprate van die greater keys bij de gewone lair bosses is echt bedroevend slecht (en echt geestdodend om die bosses aan de lopende band te slachten).
ik doe dat vooral als ik wat aan het kijken ben ernaast gister een 4GA Elegy bij een Belial vandaan gehaald
maar verder absoluut eens die bosses is echt brrr saai :D

• eehbiertje
MisterEagle schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 15:16:
[...]

Mag t ook iemand buiten de GOT guild zijn? :-)
Ik heb al wel cow level en moophisto maar ben ge-moo-d dus kan zelf (nog) niet moo-en
Mag hoor moet je de hand wel zelf farmen die kun je niet traden (maar je hoeft geen koeien te farmen dat scheelt)

• brothermaynard
eehbiertje schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:37:
[...]

Mag hoor moet je de hand wel zelf farmen die kun je niet traden (maar je hoeft geen koeien te farmen dat scheelt)
Mag ik na het season even komen ‘buurten’? Heb al mijn eternal mannetjes opgeruimd, dus moet wachten op de huidige lichting

Bosses vind ik momenteel ook ‘meh’. Speel zelf vooral baal runs en hell tides
Ik ben volgens mij uitgespeeld.

Eerst een WW Barb (Selig variant) volledig gegeared. Toen met alts bezig geweest en eigenlijk enkel de Warlock volledig afgemaakt. De rest kan ook wel T12 aan maar heb er amper op gespeeld.

De Warlock is nu al even mijn main geworden, want die zijn gewoon belachelijk sterk. Hits bekijk ik niet meer in de B's maar de T's. Als ik een B zie klopt er iets niet _O-

Inmiddels al mijn gear mythic en met zowat overal de juiste rolls ook. Enkel mijn Eightfold ring nog niet, maar heb eigenlijk weinig zin om dat de gaan fixen.

Gisteren nog een Hellfire Torch aan de gear toegevoegd, dus ben nu wel klaar er mee eigenlijk. Kan enkel nog winnen op net iets betere mythic stats op een paar items, maar de kans dat ik die ga vinden is echt minimaal.

T12 Mephisto carry ik in public games, waardoor de enige uitdaging nog in de Pit zit, maar dat trekt mij eigenlijk ook weer niet. Voor de vorm nog even pit 140 aangetikt (met gemak) en kan denk ik nog wel hoger, maar heb gewoon die behoefte niet.

Enige wat ik nog denk te willen gaan doen is de Echoing Hatred, kijken hoe ver ik kan komen. En misschien ff de war plans afmaken op 7/7, maar dat betekend veel infernal hordes doen -O-

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 05-10-2026 09:38 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Angeloonie schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 09:37:
Ik ben volgens mij uitgespeeld.

Eerst een WW Barb (Selig variant) volledig gegeared. Toen met alts bezig geweest en eigenlijk enkel de Warlock volledig afgemaakt. De rest kan ook wel T12 aan maar heb er amper op gespeeld.

De Warlock is nu al even mijn main geworden, want die zijn gewoon belachelijk sterk. Hits bekijk ik niet meer in de B's maar de T's. Als ik een B zie klopt er iets niet _O-

Inmiddels al mijn gear mythic en met zowat overal de juiste rolls ook. Enkel mijn Eightfold ring nog niet, maar heb eigenlijk weinig zin om dat de gaan fixen.

Gisteren nog een Hellfire Torch aan de gear toegevoegd, dus ben nu wel klaar er mee eigenlijk. Kan enkel nog winnen op net iets betere mythic stats op een paar items, maar de kans dat ik die ga vinden is echt minimaal.

T12 Mephisto carry ik in public games, waardoor de enige uitdaging nog in de Pit zit, maar dat trekt mij eigenlijk ook weer niet. Voor de vorm nog even pit 140 aangetikt (met gemak) en kan denk ik nog wel hoger, maar heb gewoon die behoefte niet.

Enige wat ik nog denk te willen gaan doen is de Echoing Hatred, kijken hoe ver ik kan komen. En misschien ff de war plans afmaken op 7/7, maar dat betekend veel infernal hordes doen -O-
Ja, ik zit nu ook (wéér) in die modus wat jij omschrijft. Ik ben nog lang niet zover (zit nu op paragon 230 ofzo). In eerste instantie wilde ik 100% completion qua trophies (platinum heb ik al).

Twee dingen die daarbij (te) grindy zijn:
  1. Paragon 300
  2. 1000 elites/bosses in Echoing Hatred
Dat 1e punt ís nog wel te doen (als je ook een leven hebt), maar die 2e... nee joh. Ik heb nog lang niet alle gear voor m'n warlock perfect, maar Pit 120 lukt me prima. Gisteren merkte ik duidelijk "Nee, ik ga deze game niet op 100% zetten. Nooit.". Het speelt heerlijk, maar de grind is té erg. Ik heb in dit topic al meerdere mensen gezien die hiermee worstelden en nu zit ik er zelf helaas ook weer zo bij.

Ik ga verder met Graveyard Keeper 2. :w

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:31

TTLCrazy

Listen to Frankie

Paragon 300 is te doen zeg je ? Mijn eternal karakters zitten net op paragon 293, laat staan mijn seizoen karakters. Net de 205 aangetikt geloof ik. Ik speel elke dag een uurtje of zo, zoveel om paragon 300 te halen ga ik nooit doen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 22:08
Angeloonie schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 09:37:
Ik sta elke weer verbaasd te kijken bij een World Boss wanneer een warlock aanwezig is. De World Boss is nog bezig met spawnen, maar 2-3 blazing screams en hij is neer voordat ik uberhaupt een skill kan gebruiken. :+

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

TTLCrazy schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 11:15:
Paragon 300 is te doen zeg je ? Mijn eternal karakters zitten net op paragon 293, laat staan mijn seizoen karakters. Net de 205 aangetikt geloof ik. Ik speel elke dag een uurtje of zo, zoveel om paragon 300 te halen ga ik nooit doen.
Goed punt. Dat had ik nog niet eens bedacht. Ik had mijn stelling een beetje gebaseerd op PSNProfiles. Daar zie ik dat ongeveer 3% die paragon 300 heeft gehaald. Die 1000 bosses/elites in Echoing Hatred staat op 1.14%. Oftewel: "no" gevolgd door "hell no". ;)

• MisterEagle
inmiddels ben ik paragon 280 en vind het toch wel een muur van EXP waar ik nu tegen aan loop hoor, ik vind het bijzonder hoe ik al veel 300 zie lopen in seasonal terwijl ik zelf toch ook al wel de nodige (100) uren heb gemaakt in dit seizoen..
Ik geloof 100% dat een héél groot deel ervan met bots bezig is om te levelen. :P

spaceboy schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 11:23:
[...]

Goed punt. Dat had ik nog niet eens bedacht. Ik had mijn stelling een beetje gebaseerd op PSNProfiles. Daar zie ik dat ongeveer 3% die paragon 300 heeft gehaald. Die 1000 bosses/elites in Echoing Hatred staat op 1.14%. Oftewel: "no" gevolgd door "hell no". ;)
Hmm blijkbaar zijn ze dan ook achievements toe aan het voegen, want die was er eerst nog niet... Ook Adept Angler is nieuw evenals Tormented Slaughter. En Effective Equipment (transfigured gear in every slot) vind ik erg vreemd dat ik die niet heb want dat heb ik volgens mij zelfs op mijn huidige karakter. Maar ja, de paragon 300 achievement was al genoeg dat het me niet meer boeide...

Overigens ook wel een beetje klaar met season. Mijn Dance of Knives rogue doet vrij makkelijk pit 115. 120 doe ik net een beetje weinig damage voor (overleef wel met gemak). Heb een paar mythics aan, maar ben duidelijk op het punt dat de schaal te ver overhelt naar dat ik te veel bezig ben met loot uitfilteren en daarbij vrijwel alles weggooi, ook omdat mijn stash weer vol zit. Vind het ook nog steeds zo dom dat ze dat niet beter regelen, bv een collection maken om alle uniques in te verzamelen. Maar daar heb je in de reguliere stash niet eens de ruimte voor, vooral niet naast alle runes, ancestrals, nightmare dungeon dingen en weet ik wat allemaal... Dan kom ik al snel op het punt dat ik me afvraag waarom ik het nog doe. Het vechten zelf is leuk maar alles er omheen wordt steeds vervelender imho.

• MisterEagle
Angeloonie schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 11:42:
Ik geloof 100% dat een héél groot deel ervan met bots bezig is om te levelen. :P
ja dat moet haast wel. Ik verbaas me er ook telkens over hoeveel spelers er afk staan aan te vallen bij moophisto én dat blizzard daar niets tegen doet... Lijkt me toch vrij eenvoudig om die er uit te plukken
MisterEagle schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 11:36:
inmiddels ben ik paragon 280 en vind het toch wel een muur van EXP waar ik nu tegen aan loop hoor, ik vind het bijzonder hoe ik al veel 300 zie lopen in seasonal terwijl ik zelf toch ook al wel de nodige (100) uren heb gemaakt in dit seizoen..
En je zit pas op de helft van de gehele grind als je P284 bent. Dus, je mag nog ff 🤣

• MisterEagle
Poops_McGhee schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 14:37:
[...]

En je zit pas op de helft van de gehele grind als je P284 bent. Dus, je mag nog ff 🤣
Vanmorgen 281 aangetikt, en jeetje ik wist dat het heftig was maar zo heftig haha, 284 pas op de helft. Oke ik ben ook 100% overtuigd dat het met bots is gedaan haha

Ik moet wel zeggen, ik ben echt hooked aan d4, en vind dat best leuk eigenlijk. Zeker gezien ik speciaal bij de release een series x had gekocht hiervoor en het tot een maand terug nooit meer had aangeraakt van een 20 uur geprobeerd ge hebben. De game is echt wel beter geworden als toen.

Ik twijfel of ik nu een warlock aanmaak, ik speel als ww barb en heb pit 135 gecleared met 7 min over. Ik denk dus wel dat er meer in zit maar het langzame trekt me niet zo goed. Lekker uurtje maaien in helltide vind ik wel mooi.
Mn lootfilter staat mega strak, alles wat ik zie dat dropt is een upgrade (gear die ik target moet minimaal 3 van de 4 geselecteerde affixxen hebben, de 4e kan ik immers rerollen. en minimaal 2GA zijn. Ik zie dus vrijwel geen loot meer :-) maar als ik wat zie!...

Maar heb in D4 nog nooit een ander character gespeeld als ww barb, twijfel dus nog of ik dat doe nu of de paragon 300 haal

• Wognummer
MisterEagle schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 14:46:
[...]

Vanmorgen 281 aangetikt, en jeetje ik wist dat het heftig was maar zo heftig haha, 284 pas op de helft. Oke ik ben ook 100% overtuigd dat het met bots is gedaan haha

Ik moet wel zeggen, ik ben echt hooked aan d4, en vind dat best leuk eigenlijk. Zeker gezien ik speciaal bij de release een series x had gekocht hiervoor en het tot een maand terug nooit meer had aangeraakt van een 20 uur geprobeerd ge hebben. De game is echt wel beter geworden als toen.

Ik twijfel of ik nu een warlock aanmaak, ik speel als ww barb en heb pit 135 gecleared met 7 min over. Ik denk dus wel dat er meer in zit maar het langzame trekt me niet zo goed. Lekker uurtje maaien in helltide vind ik wel mooi.
Mn lootfilter staat mega strak, alles wat ik zie dat dropt is een upgrade (gear die ik target moet minimaal 3 van de 4 geselecteerde affixxen hebben, de 4e kan ik immers rerollen. en minimaal 2GA zijn. Ik zie dus vrijwel geen loot meer :-) maar als ik wat zie!...

Maar heb in D4 nog nooit een ander character gespeeld als ww barb, twijfel dus nog of ik dat doe nu of de paragon 300 haal
Paragon 300 was de afgelopen 2 weken wat simpeler door het tree of whispers event (zo hebben veel mensen het gehaald) alleen ja dat stopt morgen weer hehe

• MisterEagle
Wognummer schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 17:15:
[...]

Paragon 300 was de afgelopen 2 weken wat simpeler door het tree of whispers event (zo hebben veel mensen het gehaald) alleen ja dat stopt morgen weer hehe
Oh daar was ik me niet eens bewust van, dan zal ik zelf ook wel wat langzamer gaan want ik pakte altijd wel veel whispers mee

• Wognummer
MisterEagle schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 18:15:
[...]

Oh daar was ik me niet eens bewust van, dan zal ik zelf ook wel wat langzamer gaan want ik pakte altijd wel veel whispers mee
er is wel een nieuwe bug :+

YouTube: Insane New Leveling Trick - Get Paragon 300 Fast! - Season 15 - Diablo 4

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Weet iemand of je BER runes kunt krijgen door drie dezelfde runes in een cube te transmuten? Dus bijvoorbeeld 3 * ETH? Is er een kans dat daar een BER uitkomt?

Ik heb twee BER's nodig om een infinity te maken, maar kom er met geen mogelijkheid aan op T10. Ik heb een LO, maar daar moet ik er dan vier van hebben. Die vallen ook erg weinig.

Hoe doen jullie dat? Iemand toevallig nog BER's over (1 of 2 )?

• MisterEagle
ChUcKiE schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:40:
Weet iemand of je BER runes kunt krijgen door drie dezelfde runes in een cube te transmuten? Dus bijvoorbeeld 3 * ETH? Is er een kans dat daar een BER uitkomt?

Ik heb twee BER's nodig om een infinity te maken, maar kom er met geen mogelijkheid aan op T10. Ik heb een LO, maar daar moet ik er dan vier van hebben. Die vallen ook erg weinig.

Hoe doen jullie dat? Iemand toevallig nog BER's over (1 of 2 )?
komt eraan als je nog ingame bent :)

Overigens 2x lo + een grand topaz = 1 ber

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik was best tevreden over de Rampage Lock en probeerde voor de lol Blazing Scream...

... En zelfs met bijeengeraapte flut rolls en gear gaat het als een warm mes door T12 heen. Zoveel sterker... :|

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Ik heb nu al drie keer een splinter of hatred gekregen. 1 heb ik ingezet, 1 zit in mijn stash en de ander kan ik niet eens oppakken. Zal geen probleem zijn toch? Het lijkt erop dat je er maar 1 kunt gebruikne/inzetten?

• Wognummer
ChUcKiE schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 09:59:
Ik heb nu al drie keer een splinter of hatred gekregen. 1 heb ik ingezet, 1 zit in mijn stash en de ander kan ik niet eens oppakken. Zal geen probleem zijn toch? Het lijkt erop dat je er maar 1 kunt gebruikne/inzetten?
klopt die splinters kun je er maar een van bij je hebben

jammer dat steeds dezelfde dropt

• brothermaynard
Wognummer schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:22:
[...]

klopt die splinters kun je er maar een van bij je hebben

jammer dat steeds dezelfde dropt
droppen alleen bij de betreffende boss. dus andere boss farmen zal helpen ;)

• MisterEagle
brothermaynard schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 11:35:
[...]

droppen alleen bij de betreffende boss. dus andere boss farmen zal helpen ;)
Dat is niet persé waar, ze komen ook uit de herhaalbare reward box als je je prime evil maximaal level hebt (24) vanaf Deckards table. Je kan ook als je ze alle 3 hebt ze in de cube stoppen voor wirt's coin. (Uber tristam) daar dropt dan weer die hellfire torch charm maar die bosses zijn redelijk tanky als je net relaxed t12 kan doen.

en de prime evil bosses van spelers kunnen spawnen in helltides, maar dan hangt het dus wel weer aan de betreffende boss.

[ Voor 10% gewijzigd door MisterEagle op 07-10-2026 12:05 ]

• Gundogan

Gundogan

JohnnyV76 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 18:22:
Vanmiddag spawnde er een uber diablo na de worldboss en toen ik later mijn inventory checkte.... een Annihilus! Beetje aspects rerollen maar na zoveel pogingen maar gesettled voor +9 all skills. Wat een beuker dat ding zeg.
2x rerollen :*) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3h7kKw2ReMKo8Wz_7_pvvCKZJmQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GBAH7aHCZEvPzKk41MIdMiDB.png?f=user_large

Charm bonus heb ik dan weer niks aan. :'(

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Zijn er hier ook al die de uber bosses (3 prime evils) in Old Tristram kunnen benaderen en killen?
Kan hier een keer meegelopen worden?

Ik ga sowieso vanavond eens kijken naar de voorwaarden (10 journals lezen) en de drie splinters (waar ik er twee van heb momenteel).

[ Voor 33% gewijzigd door ChUcKiE op 07-10-2026 15:33 ]

• brothermaynard
Gundogan schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 15:14:
[...]

2x rerollen :*) :

[Afbeelding]

Charm bonus heb ik dan weer niks aan. :'(
Hoe reroll je die dan?

• Gundogan

Gundogan

Via de cube kan je affix values rerollen.

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

ChUcKiE schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 15:19:
Zijn er hier ook al die de uber bosses (3 prime evils) in Old Tristram kunnen benaderen en killen?
Kan hier een keer meegelopen worden?

Ik ga sowieso vanavond eens kijken naar de voorwaarden (10 journals lezen) en de drie splinters (waar ik er twee van heb momenteel).
Ondertussen heb ik ze alle drie en er een Wirt's lucky Coin (ketting) van gemaakt. Kan iemand helpen met het vervolg? Gaat mij op T10-T12 helaas nog niet lukken.

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 15:25
ChUcKiE schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 21:37:
[...]

Ondertussen heb ik ze alle drie en er een Wirt's lucky Coin (ketting) van gemaakt. Kan iemand helpen met het vervolg? Gaat mij op T10-T12 helaas nog niet lukken.
In Tristram zijn er altijd spelers die wel mee willen helpen.
Mocht je ergens hulp bij nodig hebben: PinaPower#2757
(als ik online ben, dan kan ik helpen)

• ChUcKiE
  • Nu online

ChUcKiE

Dus........

Trouwens zouden die Splinters elke keer moeten droppen als je zo'n eindbaas killt in zo'n rode dungeon? Bij mij in ieder geval niet!
Tweede vraag wil er iemand een Hellfire touch ruilen? Beserkers Crucible die ik heb tegen een Secheron?
Ben dus met een warlock bezig, die extreem sterk zou zijn. Dat ervaar ik echter nog niet zo.

Zou natuurlijk kunnen komen doordat ik nog met de starters build.bezig ben. Ik weet slleen niet zo goed wanneer ik de stap kan zetten naar midgame.build. in principe.heb il daar nu 3 unique items.voor, maar mis ik er ook nog 3... en volgens mij heb ik ook de aspects die er binnen gebruikt wordt...

Msn dat ik het toch eens ga proberen om te zetten vandaag....

• Wognummer
RustStorm schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 11:38:
Ben dus met een warlock bezig, die extreem sterk zou zijn. Dat ervaar ik echter nog niet zo.

Zou natuurlijk kunnen komen doordat ik nog met de starters build.bezig ben. Ik weet slleen niet zo goed wanneer ik de stap kan zetten naar midgame.build. in principe.heb il daar nu 3 unique items.voor, maar mis ik er ook nog 3... en volgens mij heb ik ook de aspects die er binnen gebruikt wordt...

Msn dat ik het toch eens ga proberen om te zetten vandaag....
mocht je nog uniques missen laat het maar weten

ik heb nog een Elegy met GA op crit dam multy over
Wognummer schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 13:00:
[...]

mocht je nog uniques missen laat het maar weten

ik heb nog een Elegy met GA op crit dam multy over
Thanks man, maar ik speel altijd ssf... ;)

• Wognummer
ah ja dat was ook zo hehehe helaas :D
Ben een beetje gaan focussen op wat lair bosses. Mis nu nog de amulet en de helm. En die laatste heb ik zomaar een gevoel vsn dat die nog wel eens heel lang zou kunnen duren voordat die dropt... lol

• Wognummer
RustStorm schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 15:17:
Ben een beetje gaan focussen op wat lair bosses. Mis nu nog de amulet en de helm. En die laatste heb ik zomaar een gevoel vsn dat die nog wel eens heel lang zou kunnen duren voordat die dropt... lol
ik heb gister mijn helm echt goed verkloot :( (het is nog steeds een goede helm hoor)

4GA de juiste GA's voor mn build text book alles gedaan vergeet ik hem mythic te maken voor ik hem door de cube gooi

• MisterEagle
Wognummer schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 16:47:
[...]

ik heb gister mijn helm echt goed verkloot :( (het is nog steeds een goede helm hoor)

4GA de juiste GA's voor mn build text book alles gedaan vergeet ik hem mythic te maken voor ik hem door de cube gooi
zo herkenbaar, ik had een perfecte amulet, vergeet ik de 2e legendary aspect te rollen voor ik m transfigure, kreeg nog +14 item quality ook, maar heb echt mn aspect nodig :+
Pagina: 1 ... 233 234 Laatste