Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 18:38:
[...]

Er is wel ondertussen veel meer te doen dan Lillith ;). Die is bijzaak.
Dat weet ik. Maar ga het spel alleen nog maar spelen voor het verhaal en de laatste trophies denk ik. :) veel te veel andere leuke games.die op me wachten. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 22:27

Croga

The Unreasonable Man

Sinds de uitbreiding hebben mijn vrouw en ik nog ieder seizoen gespeeld. En ieder seizoen ook de pet weten te bemachtigen (het belangrijkst voor ons). We spelen samen op 1 Xbox en ieder seizoen zijn er meer issues mee. Om een leuk voorbeeld te noemen: In de companion tab zien we de companion van de ander, niet van onszelf. Maar alleen als we beiden dezelfde companion gebruiken anders zien we complete giberish.

Dit seizoen loopt het de spuigaten uit. Seasonal spul (zoals het uitspelen van bepaalde escalating nightmares op Torment 3) werken gewoon helemaal niet meer voor de 2e speler. Ik heb ondertussen 3 vinkjes daar staan, mijn vrouw helemaal niets.

Afgelopen Zaterdag wilde ik even wat spelen en besloot maar weer eens Diablo 3 op te starten. Waanzinnig hoe veel leuker dan spel is! Nagenoeg geen bug te vinden (terwijl ik Diablo 4 geen 5 minuten kan spelen voordat er weer een bug voorbij komt), alles overzichtelijk, de doelen veel duidelijker, gebieden overzichtelijker, gewoon all in all een *veel* beter spel. Dat weten we ondertussen ook doordat de Diablo 4 uitbreiding een hele berg zaken uit Diablo 3 terug ingevoerd heeft.

Natuurlijk zijn er wat QoL dingen in Diablo 4 verbeterd maar overall gaat Diablo 4 hier weer de ijskast in en komt Diablo 3 terug op het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen weekend toch weer even gespeeld. Zit nu comfortabel in T3 met m'n hybrid Sorc, en zonder echte inspanning Chapter VI van de season journey bijna afgemaakt. Alleen nog een glyph of wat naar de 45 helpen en dan is dat ook weer klaar. Geen idee of ik doorga om Chapter VII ook nog af te maken, maar ik heb me wel weer even vermaakt.

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:44
Is het weer de moeite om te spelen?
Laatste paar season vond ik echt niet zo leuk haha.
Na paar keer 300 te hitten was ik wel klaar mee, maar nu al echt ff niet meer gespeeld maar hoor gemixte reactie.
Nahkriin schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:36:
Is het weer de moeite om te spelen?
Laatste paar season vond ik echt niet zo leuk haha.
Na paar keer 300 te hitten was ik wel klaar mee, maar nu al echt ff niet meer gespeeld maar hoor gemixte reactie.
Ik zou nu niet meer beginnen eigenlijk, dan even paar weken wachten en dan season 10. Er is op zich wel het een en ander veranderd maar in essentie blijft het toch hetzelfde. Nightmare dungeons zijn wel wat interessanter nu om te doen. Maar season 10 pakt ook infernal hordes aan (momenteel op ptr, of misschien al afgelopen, ik speel zelf nooit ptr) en de seasonal perks (het mag geen powers meer heten) lijken dit keer wel echt interessanter en nieuwe manieren van spelen mogelijk te maken.

Maar het belangrijkste blijft hoe je er zelf in staat. De basis gameplay blijft gelijk. Heb je lang genoeg pauze gehad om dat weer leuk te vinden?

Gamertag: FinrazielNL

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:44
Finraziel schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:44:
[...]

Ik zou nu niet meer beginnen eigenlijk, dan even paar weken wachten en dan season 10. Er is op zich wel het een en ander veranderd maar in essentie blijft het toch hetzelfde. Nightmare dungeons zijn wel wat interessanter nu om te doen. Maar season 10 pakt ook infernal hordes aan (momenteel op ptr, of misschien al afgelopen, ik speel zelf nooit ptr) en de seasonal perks (het mag geen powers meer heten) lijken dit keer wel echt interessanter en nieuwe manieren van spelen mogelijk te maken.

Maar het belangrijkste blijft hoe je er zelf in staat. De basis gameplay blijft gelijk. Heb je lang genoeg pauze gehad om dat weer leuk te vinden?
Ja idd als ik zou gaan spelen sws pas volgend season, idk moet het ff weer proeven denk ik haha. Het jeukt genoeg voor s10 dan denk ik.

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:35
Volgens mij moet ik binnenkort ook opnieuw beginnen want mijn eerste character is een seasonal. Als ik het goed begrijp, verdwijnt dit ook na dit season? 🙈

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moechy schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:01:
Volgens mij moet ik binnenkort ook opnieuw beginnen want mijn eerste character is een seasonal. Als ik het goed begrijp, verdwijnt dit ook na dit season? 🙈
Nee je karakter verdwijnt niet maar wordt overgezet naar eternal realm. Je kunt er dus niet het nieuwe season mee gaan spelen maar je kunt er wel gewoon mee doorspelen op eternal. Dan mis je alleen de seasonal dingen en er zullen wat minder spelers zijn want de meeste mensen spelen denk ik season.

• Moechy
Finraziel schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:03:
[...]

Nee je karakter verdwijnt niet maar wordt overgezet naar eternal realm. Je kunt er dus niet het nieuwe season mee gaan spelen maar je kunt er wel gewoon mee doorspelen op eternal. Dan mis je alleen de seasonal dingen en er zullen wat minder spelers zijn want de meeste mensen spelen denk ik season.
Aha ok, dan kan ik rustig verder met mijn Necromancer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:26

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb zojuist voor het eerst de campaign uitgespeeld (Level 53 Sorc op Hard), na ruim een jaar on and off spelen omdat het spel mij nooit echt gegrepen heeft.

Wat is de makkelijkste manier om de "Kill any World Boss" achievement te halen? Ik heb een paar events bijgewoond maar was altijd de enige persoon. Helpt wellicht switchen van difficulty om meer mensen te vinden?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:14
Ik speel al weer een week of 2 niet meer omdat ik al mijn doelen voor t seizoen gehaald heb dus het zou overall een stuk stiller kunnen zijn omdat veel spelers al klaar zijn. De actieve spelers zullen idd wel al in een van de Torment levels rondhuppelen. Als je gewoon een minuut of 5 voordat de world boss spawned vast naar die plek gaat dan komen er vast wel spelers bij in die world boss instance.

Heb je de season quest ook al gedaan? (die groene). Zo niet, dan is dat een goede manier om lvl60 te worden. Dan zsm naar Torment 1 want daar kunnen de ancestral items droppen. Om Torment 1 te unlocken moet je de pit op lvl20 completen. Mocht je hulp willen om alle Torments te unlocken (je kunt altijd weer lager of hoger gaan) of wat bosses plat stampen laat maar weten... heb ook nog boss materials genoeg.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 01:08:
Ik heb zojuist voor het eerst de campaign uitgespeeld (Level 53 Sorc op Hard), na ruim een jaar on and off spelen omdat het spel mij nooit echt gegrepen heeft.

Wat is de makkelijkste manier om de "Kill any World Boss" achievement te halen? Ik heb een paar events bijgewoond maar was altijd de enige persoon. Helpt wellicht switchen van difficulty om meer mensen te vinden?
Heb je de campaign op de season realm gedaan? Als je op Eternal speelt, dan ga je niet veel succes halen met mensen vinden. Daar spelen er niet veel meer. En op lvl56 in een lage difficulty ga je ook op season realm weinig vinden.
Heb je cross platform aan of uit? Als je die aan hebt staan, kom je ook meer andere spelers tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Poops_McGhee schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:15:
[...]

Heb je de campaign op de season realm gedaan? Als je op Eternal speelt, dan ga je niet veel succes halen met mensen vinden. Daar spelen er niet veel meer. En op lvl56 in een lage difficulty ga je ook op season realm weinig vinden.
Heb je cross platform aan of uit? Als je die aan hebt staan, kom je ook meer andere spelers tegen.
Op Eternal inderdaad, maar ik heb zojuist de difficulty veranderd naar Penitent en toen waren er genoeg mensen bij de world boss. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
g0tanks schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 01:08:

Ik had verwacht het spel vrij snel neer te leggen na de campaign, maar de end game is toch leuker dan gedacht en ik zit nu op Paragon 146. Gisteren toevallig een party gejoined die mij meenam door Pit level 65 - ik deed echt nul damage dus heb nog wel veel te doen. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_1EL0HaPe1sA7JJ-RZV6Fiq9sU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OqeXei8v1cOlfHiHFy99KKpe.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:39
g0tanks schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:19:
[...]

Ik had verwacht het spel vrij snel neer te leggen na de campaign, maar de end game is toch leuker dan gedacht en ik zit nu op Paragon 146. Gisteren toevallig een party gejoined die mij meenam door Pit level 65 - ik deed echt nul damage dus heb nog wel veel te doen. :P

[Afbeelding]
Heb je de run overleefd zonder dood te gaan? Want met 1200 life en <1k Armour is dat geen sinecure 😊

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
brothermaynard schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:35:
[...]

Heb je de run overleefd zonder dood te gaan? Want met 1200 life en <1k Armour is dat geen sinecure 😊
Nee zeker niet ondanks dat ik veel afstand hield :')

Vanmiddag heb ik voor het eerst na vele pogingen Echo of Lilith verslagen en met de resplendent spark mijn eerste mythic gecraft. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGetlu584oa2O5muErBYxMerAEo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bLghx8b4PXRKoSbbtKrlkY8N.png?f=user_large

Deze guide vond ik erg fijn:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:07
begint nu toch wel weer te kriebelen voor Seizoen 10.. :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +2 Henk 'm!
buts nieuwe video's.. maar nog steeds kan ik persoonlijk de motivatie niet vinden weer te spelen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb op zich wel weer zin en ben benieuwd naar de wijzigingen en de 'perks'... Alleen, ik ga vandaag weer naar huis en kan dan eindelijk serieus aan Borderlands 4 beginnen, ik was nog bezig met path of exile 2 die met patch 0.3 ook een stuk leuker is en ik eigenlijk echt nog niet klaar mee ben en ik ben in mijn weekje van huis begonnen aan een nieuwe run mass effect le op mijn steam deck waar ik eigenlijk ook gewoon mee door wil... Dus, de concurrentie is moordend en ik weet nog niet of ik ook echt tijd ga maken voor D4. Misschien wat later in het seizoen pas.

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:15
Hopelijk krijg ik voor die tijd Vessel of Hatred verhaal uitgespeeld en dan maar eens gaan richten op seasonal content met een nieuw character vanaf het begin in season 10. Als ik het goed begrijp duurt één seizoen 3 maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
bRuud83 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 09:16:
Hopelijk krijg ik voor die tijd Vessel of Hatred verhaal uitgespeeld en dan maar eens gaan richten op seasonal content met een nieuw character vanaf het begin in season 10. Als ik het goed begrijp duurt één seizoen 3 maanden.
Volgens blizz zou dit seizoen iets langer duren (4 maand). Wss grotere veranderingen op stapel in 11 :)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:28

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Toch maar weer eens op starten als het seizoen begint. Tot zover weet elk seizoen mij even te grijpen en daarna ben ik het vrij snel weer zat.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:18
Ik ga hem volgende week ook aanslingeren, POE2 0.3 genoeg gespeeld en begint helaas snel te vervelen in de end game als je niet de lucky drops of craft opties krijgt zoals sommige streamers.... Ook zit ik daar niet bij de Tweakers clan, wellicht dat dat ook meespeelt.
Zit alleen nog sterk na te denken, welke class en build. Mijn favo Thorn barb is helaas nog steeds niet gangbaar en spiritborn thorns vond ik niet fijn spelen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-10 14:00

ChUcKiE

Dus........

Over builds gesproken, welke builds zijn goed in dit Season? Wat gaat een ieder hier spelen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• brothermaynard
ChUcKiE schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:11:
Over builds gesproken, welke builds zijn goed in dit Season? Wat gaat een ieder hier spelen?
Iets met Lightning sorc en Necro zal wel goed zijn waarschijnlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-10 09:10
Het aantal uren dat ik er per seizoen instop worden per seizoen minder met vorig seizoen als dieptepunt: 10 uurtjes.

Ik zal toch wel weer een kijkje komen nemen en ik ga denk starten met een rogue of druid. Maar mezelf kennende kan dat tot 1 seconde voor het maken van een character nog veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog 0,0 hype om s10 te bekijken. En ook weinig motivatie om naar de endgame te komen. Mijn huidige s9 character hangt wel in T4 rond, maar in simpele legendary gear. Echt geen zin gehad om die een beetje redelijk aan te kleden. Ben het gewoon kwijt, dat D4 gevoel. Maar ik ga wel een keer kijken, hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 14:34:
Ik heb nog 0,0 hype om s10 te bekijken. En ook weinig motivatie om naar de endgame te komen. Mijn huidige s9 character hangt wel in T4 rond, maar in simpele legendary gear. Echt geen zin gehad om die een beetje redelijk aan te kleden. Ben het gewoon kwijt, dat D4 gevoel. Maar ik ga wel een keer kijken, hoor.
Dat gevoel heb ik ook al een tijdje niet meer en ik verwacht ook niet dat dat terugkomt. Maar oh man, het eerste jaar was werelds. Voelde me als een klein kind in een snoepwinkel _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hahah ik had dat alleen pre-season. terwijl als je terug denkt er toen vet weinig te doen was ingame vergeleken met nu maar de grind was veel erger. Misschien was het self torture haha maar kan er helaas al zo lang niet meer inkomen en dat vind ik echt raar en vooral jammer want Diablo 3 heb ik zoooo veel seizoenen gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:15
Ricmaniac schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:18:
Ik heb niet eens Vessels of Hatred :$
Ik heb VoH maar nog geen seizoen afgemaakt. Na release ben ik op lvl58 gestopt in de storyline omdat het gewoon saai was (je drukt op 2-3 knoppen tegelijk en het scherm was weer leeg). De motivatie om de grind te doen is er simpelweg niet omdat de gameplay geen uitdaging bied.

Heb D2R meer gespeeld, en dat was alleen maar om even te testen nadat ik een reinstall van windows had gedaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-10 09:34

UTADDICT

NERF

Maxroll tierlists zijn er weer voor S10 - https://maxroll.gg/d4/tierlists/endgame-tier-list

(Nee zijn niet altijd accuraat).

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!
UTADDICT schreef op maandag 22 september 2025 @ 10:16:
Maxroll tierlists zijn er weer voor S10 - https://maxroll.gg/d4/tierlists/endgame-tier-list

(Nee zijn niet altijd accuraat).
companion druid vind ik wel interessant. die was in de vroegere seizoenen nooit echt viable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:28

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb hetzelfde wat diverse mensen hier hebben, ik ga hem toch gewoon overslaan, ik mis het gevoel. Vind het gezellig om met wat "bekenden" even te spelen, maar het kan m'n aandacht niet vast houden.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Ik heb er zin aan ! morgen avond lekker pixels pletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ricmaniac schreef op maandag 22 september 2025 @ 10:48:
[...]

companion druid vind ik wel interessant. die was in de vroegere seizoenen nooit echt viable.
Ik wilde idd ook voor companion druid gaan, schijnt dat druid sowieso stevig gebuffed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Luxurydiver schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:07:
Ik ga hem volgende week ook aanslingeren, POE2 0.3 genoeg gespeeld en begint helaas snel te vervelen in de end game als je niet de lucky drops of craft opties krijgt zoals sommige streamers.... Ook zit ik daar niet bij de Tweakers clan, wellicht dat dat ook meespeelt.
Zit alleen nog sterk na te denken, welke class en build. Mijn favo Thorn barb is helaas nog steeds niet gangbaar en spiritborn thorns vond ik niet fijn spelen.
Heb je het nog lang volgehouden , tot endgame.. pfff, ik kwam de eerste uren al amper door. de ervaring werd niet beter, dus al vrij snel mee gestopt. Ik vind het maar een naar en saai spel, maar smaken verschillen. Niet eens moeilijk, gewoon irritant en vervelend. dan speel ik liever last epoch en grim dawn, zo af en toe eens d2r voor de welbekende baalrun :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-10 14:00

ChUcKiE

Dus........

Vanavond toch maar weer eens opstarten. Waarschijnlijk weer weinig tijd door de week om voortgang te maken, maar ik zie wel weer hoe ver het komt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:02
Nog nog een dik uurtje en we kunnen weer. Toch maar weer een poging geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:30

The Legend

*Plop*

Ik heb S9 praktisch overgeslagen, dus ik ben wel weer klaar voor S10. Sorc lijkt eindelijk weer eens sterk, dus kan ik m’n favoriete class weer eens proberen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
veel plezier weer allemaal !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zal ook even m'n neus in de game laten zien. Als het toch leuk blijkt, dan heb ik een leuke avond. Zo niet, dan hebben we het maar alvast gehad 😂

We gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Voor vanavond zit het erop. lvl 20 , dus gaat best rap. heb voor nu gekozen voor een weerwolf druid, omdat ik gelijk al aspect of blurred beast vond. tot nu toe speelt het allemaal wel weer heel prettig, wat dat betreft valt D4 wat mij betreft altijd wel positief op. ook leuk om de naam Bartuc weer eens te horen. veel spelers op hard iig.

Heb ook niet gekeken wat het beste is of builds, ben er gewoon lekker blind in gegaan. dat is toch het leukst.

[ Voor 14% gewijzigd door Visgek82 op 23-09-2025 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik ben nog steeds niet door de campagne. Heb het spel ook al een tijd niet meer aangeraakt 😅

Het is niet zo'n spel waar je echt naar uit kijkt om terug te spelen vind ik, eerder iets dat je opstart als je geen zin hebt in iets anders en waar je dan gelijk een paar uur verder mee bent 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Toch wel leuk tot nu toe hoor. Het is niet meer tot level 60 bij een pilaartje staan, maar er zijn veel verschillende manieren om te levelen. Alleen helltide heeft geen ander kleurtje, gemiste kans :9

Druid op level 41 en die heeft nu wel wat rust verdiend. Morgen maar weer verder en kijken hoelang het plezier blijft. Vooralsnog wel naar m’n zin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:02
Nou tot level 51 gekomen en het is wel geweest voor vanavond. Moet zeggen dat ik er toch wel weer plezier in heb met mijn Spiritborn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben tot level 8 gekomen en zag dat ik de Helltides moet grinden. Dus, niet verder gekomen vandaag, want daar heb ik nu echt geen zin in 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Helltides? Daar ben ik nog niet geweest... Of nou ja, ben er een keer doorheen gerend op weg naar de druid stronghold (want hoewel je de quest niet meer hoeft te doen... moet je hem tóch doen om je bonus spirit power te kunnen selecteren). Maar helltide is volgens mij dus niet nodig om te levelen of de season quest te doen of zo... of zit het in de seasonal objectives?

Ondertussen level 31 shred druid en gaat lekker. Heb wat nightmare dungeons gedaan, wat baby hordes en wat undercity, dus lekker variatie.

Die grote redesign van spires in hordes zie ik nog niet zoveel van... ik heb op een gegeven moment wel even de boon gekozen dat spires zowel spelers als vijanden aantrekken en dat maakt het wel wat beter, maar het is alsnog dat je er naar toe rent en dan even twee tellen staat te wachten tot de vijanden komen/gepulled worden. Je wil niet staan wachten tijdens een hordes run. En dan is er een boon waar ik al van gehoord had maar gehoopt dat ze dat zouden wijzigen, dat de rewards van spires flink omhoog gaan maar de kans dat je er een krijgt flink omlaag :?
Dat kies je dan toch alleen maar als je niks beters hebt en geen spires wil zien... Wil je wél proberen op spires te builden dan doe je dat dus nooit. Erg vreemd idee.

Maar het speelt wel weer lekker... Moet zeggen, in eerste instantie toen ik op normal begon sloeg ik alles in een hit kapot dus leek alsof we standaard zonder powers en items alweer sterker leken, maar vervolgens op hard aardig vaak dood gegaan, vooral door chaos rifts. Dus toch weer even terug naar normal, waar ik dan wel echt als een warm mes door boter door alles heen vlieg. Het is nu echt poepie simpel om je resource zo snel terug te krijgen dat je gewoon Shred kunt spammen (helpt ook dat Shred maar eens in de drie attacks resource gebruikt natuurlijk).

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ricmaniac schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 09:18:
Ik heb niet eens Vessels of Hatred :$
-60% nu op Steam, dus mooie gelegenheid om er aan te beginnen!

• Visgek82
g0tanks schreef op woensdag 24 september 2025 @ 00:24:
[...]

Voor dat geld is de expansion dat zeker waard imo. Ik vond de campagne ook best leuk.

Maar ik heb hem op battlenet. dan kan ik niet de expansion in steam kopen lijkt mij.
Oh daar is ook de sale zie ik :) ... miss doe ik het wel. ben wel druk met andere games though.

[ Voor 36% gewijzigd door Ricmaniac op 24-09-2025 07:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:16:
Ben tot level 8 gekomen en zag dat ik de Helltides moet grinden. Dus, niet verder gekomen vandaag, want daar heb ik nu echt geen zin in 😂
Dat dacht ik ook rond dat level want die quest zegt dat volgens mij. Toen dacht ik ook: daar gaan we weer. Maar je kunt echt vanalles doen om die puntjes voor dat bord te halen :)

• Visgek82
Jack_Mojo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 07:56:
[...]

Dat dacht ik ook rond dat level want die quest zegt dat volgens mij. Toen dacht ik ook: daar gaan we weer. Maar je kunt echt vanalles doen om die puntjes voor dat bord te halen :)
Idd, zelfs gewone nightmare dungeons tellen mee.

• brothermaynard
Visgek82 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:57:
[...]

Idd, zelfs gewone nightmare dungeons tellen mee.
Ook gewone monsters toch?
Ik ben maar weer een hydra sorc begonnen en vanochtend uitgelogd als verse lvl 15 bij de start van de enchant questlijn. Die vanavond maar even binnen tikken en dan via portals, helltides etc maar naar lvl 60 en torment opstomen

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

g0tanks schreef op woensdag 24 september 2025 @ 00:24:
[...]

Hmm, dat is interessant. Als ik de uitbreiding koop, kan dit dan gecombineerd worden met de gamepass versie van Diablo 4?

Heb hem zelf op de xbox gekocht en ook de uitbreiding, maar heb nu ook een gamepc inmiddels. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Meneer iCy schreef op woensdag 24 september 2025 @ 13:19:
[...]

Hmm, dat is interessant. Als ik de uitbreiding koop, kan dit dan gecombineerd worden met de gamepass versie van Diablo 4?
Nee, je kan sowieso niet de DLC op Steam kopen zonder base game.Ik gok dat hetzelfde geldt voor Battle.net.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Meneer iCy schreef op woensdag 24 september 2025 @ 13:19:
[...]

Heb hem zelf op de xbox gekocht en ook de uitbreiding, maar heb nu ook een gamepc inmiddels. :+
Je kunt in ieder geval niet de gamepass versie combineren met de dlc op Steam. Ik denk dat je de dlc dan in de Microsoft Store zou moeten kopen, of misschien in battle.net aangezien die tegenwoordig ook gelinkt is met gamepass... Maar ik heb het niet geprobeerd of zo. Wat ik zou doen is gewoon de game vanuit gamepass starten en dan is er vast wel ergens in het menu reclame voor de dlc, kun je kijken waar dat naar toe gaat.

Het is een beetje jammer dat Microsoft de game niet gewoon play anywhere gemaakt heeft zoals ze normaal met hun first party titels doen... Dan zou je hem gewoon al in bezit hebben in de Microsoft Store op pc. Dat heeft voor mij ook een punt gezet achter af en toe op de Xbox spelen want ik wil nu niet zonder dlc spelen en ik ga hem ook echt geen twee keer kopen.

Jack_Mojo schreef op woensdag 24 september 2025 @ 07:56:
[...]

Ik doe vanavond nog eens een poging. Kijken hoever ik dan kom 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Blizz maakt het ons niet heel moeilijk. Met een pulverize druid stond ik met level P25 in T2. Zelfs daar vliegen de luciferhoutjes je om de oren. Ook wel een beetje mazzel gehad met obols gokken bij dat mannetje. Kreeg een mothers embrace als helm met 72% core skill refund als je x enemies raakt, dat is jackpot in infernal hordes dus. Ook die lightbringer mace van dat mannetje gekregen met bijna max stats.

In 1 infernal horde van P25 naar P44 gegaan op T2 lol

Speelt wel echt heerlijk weg en de kleur paars is mijn nieuwe favoriete kleurtje :)
Finraziel schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:29:
Helltides? Daar ben ik nog niet geweest... Of nou ja, ben er een keer doorheen gerend op weg naar de druid stronghold (want hoewel je de quest niet meer hoeft te doen... moet je hem tóch doen om je bonus spirit power te kunnen selecteren).
Ben vandaag met een Druid van start gegaan. Je hoeft niet naar Tul dinges om je spirit powers te selecteren, als je de Druid specific al eerder gedaan hebt. Ik kon ze gewoon selecteren zoals normaal, zonder naar de druid plek te gaan en zonder de druid quest te spelen.
Druid is toch wel weer leuk om te spelen. Denk dat het gauw al een season of 6 geleden is dat ik die gespeeld heb. Trage lobbes, die gast. Gelukkig kreeg ik schoenen met movement speed en ook een amulet met movement speed. Nu is het rond"rennen" een beetje draaglijker.
Heb een Shred druid gemaakt, maar dat kan zo nog maar eens veranderen. Heb de game dag afgesloten op lvl25. Van het weekend maar weer eens oppakken en naar de 60 rennen.

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 25-09-2025 04:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 25 september 2025 @ 01:03:
[...]

Ben vandaag met een Druid van start gegaan. Je hoeft niet naar Tul dinges om je spirit powers te selecteren, als je de Druid specific al eerder gedaan hebt. Ik kon ze gewoon selecteren zoals normaal, zonder naar de druid plek te gaan en zonder de druid quest te spelen.
Druid is toch wel weer leuk om te spelen. Denk dat het gauw al een season of 6 geleden is dat ik die gespeeld heb. Trage lobbes, die gast. Gelukkig kreeg ik schoenen met movement speed en ook een amulet met movement speed. Nu is het rond"rennen" een beetje draaglijker.
Heb een Shred druid gemaakt, maar dat kan zo nog maar eens veranderen. Heb de game dag afgesloten op lvl25. Van het weekend maar weer eens oppakken en naar de 60 rennen.
Ik kon ook mijn spirit powers inderdaad gelijk activeren toen ik hoog genoeg level was (15 geloof ik), maar je kunt een van de spirits aanwijzen om twee powers op te kunnen activeren en dat kon ik pas toen nadat ik de stronghold en quest gedaan had.
Mijn druid is rond level 50 gestrand. Shred is geinig met het snel door de map vliegen maar ook wat squishy en slecht in area damage. Heb hem nog omgebouwd naar wolves maar dat viel nog steeds tegen qua damage ook al had ik de alpha en shepherd aspects al. Voor minion play heb ik het idee dat je nog steeds beter af bent bij necro. Even naar de endgame builds gekeken en me gerealiseerd dat niks me echt aansprak verder... En een sorc gestart :+
Die is ondertussen level 30 of zo geloof ik... Voor nu gewoon Hydra want dat levelt makkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:18
Na twee avonden flink spelen kan ik zeggen dat ik er weer goed in zit.
Druid pulverize begonnen, toen switch gemaakt naar boulder toen ik de amu unique kreeg om hem te laten spinnen, speelde helaas niet fijn, toen geswitcht naar wolf, kraai, lightning storm combo. Prima te doen op T1. Nu lvl 60 - Para 50
De chaos powers zijn cool. De helltides zijn verbeterd met nog meer dingen te doen.
Wat me wel stoort zijn de volgende dingen:
1. Nog meer boss mats nodig voor 1 run en die vreselijke phases hebben ze nu bij ALLE bosses... vreselijk als je nog niet kan 1 shotten.
2. Voor de laatste 4 unique chaos powers moet je infernal hordes runnen en minimaal 666 orbs vangen om de nieuwe eindbaas te bevechten en dan pas kan je de chaos power krijgen. Welnu in T1 met de eerste infernal horde runs met 6 rondes kan je dat compleet vergeten.
3. Infernal horde ronde keuzes vind ik verslechterd, minder orbs droppen
4. Bugs. User interface, Items, .... erg jammer.
Vanavond weer lekker door en hoop dat wat patches de zaken gaan fixen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Op T4 aangekomen, gear op 8/12 MW en op 1 unique na alles ancestral. Dat al na 15 uur spelen (ja lang leven het thuiswerken). Het had van mij allemaal wel iets trager gemogen want ik vermaak me er zeer mee dit seizoen. Season journey nog voltooien en dat zit het er alweer op denk ik. Het min maxen vind ik vaak in het begin van een game leuk, na een jaar of langer ebt dat wel een beetje weg. Alle uniques heb ik ook al meermaals gehad in vorige seizoenen dus daar doe ik het ook niet meer voor.

Ach, voor mij weer 20 a 25 uurtjes vermaak en dan afzwaaien tot volgend seizoen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben naar lvl51 gekomen vandaag. Maar niet met de Druid. Ben gewoon weer op hetzelfde bekende pad gegaan en een Sorc gemaakt. Blaas je alles met gemak mee omver, voorlopig. Speelt lekker weg, moet ik zeggen. Heb er wel weer lol in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Na 26 uurtjes zit het erop en kan Billie Turf afzwaaien. Season journey af en build ook wel klaar. Jammer dat die Husk dingen niet meer duped zijn, want die kon je dan ruilen tegen wat gear die je geloot had. Echt geen zin om nu tientallen uren boss mats te farmen voor een mini kans op een mythic. Leuk seizoen, maar je sjeest er doorheen. Ook een nieuw poppetje aanmaken zie ik niet zo zitten, want die kan dan na tien uurtjes weer de ijskast in.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sDmvQYFK/IMG-0014.jpg

Tot de volgende :)

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:33
Jack_Mojo schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:52:
Na 26 uurtjes zit het erop en kan Billie Turf afzwaaien. Season journey af en build ook wel klaar. Jammer dat die Husk dingen niet meer duped zijn, want die kon je dan ruilen tegen wat gear die je geloot had. Echt geen zin om nu tientallen uren boss mats te farmen voor een mini kans op een mythic. Leuk seizoen, maar je sjeest er doorheen. Ook een nieuw poppetje aanmaken zie ik niet zo zitten, want die kan dan na tien uurtjes weer de ijskast in.

[Afbeelding]

Tot de volgende :)
Ik vind dat zo jammer. Elk seizoen tot nu toe hetzelfde. Met zo’n 20 uurtjes ben je klaar. Kijk, game je uurtje per dag dan heb je nog wel even. Maar als je weekendje vrij bent ben je in 2 dagen klaar…

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:15:
[...]

Ik vind dat zo jammer. Elk seizoen tot nu toe hetzelfde. Met zo’n 20 uurtjes ben je klaar. Kijk, game je uurtje per dag dan heb je nog wel even. Maar als je weekendje vrij bent ben je in 2 dagen klaar…
Wat had je dan gedacht? Een game aanschaffen voor €50 en vervolgens jarenlang met gratis updates 80 uur per seizoen content krijgen? Ik snap dit soort reacties echt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 27-09-2025 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jackson6 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:30:
[...]

Wat had je dan gedacht? Een game aanschaffen voor €50 en vervolgens jarenlang met gratis updates 80 uur per seizoen content krijgen? Ik snap dit soort reacties echt niet.
Zoals No Man's Sky het doet? Mja, eigenlijk wel 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:15:
[...]

Helemaal eens. Vind dit seizoen erg leuk en daarom extra jammer dat je zo klaar bent ja. Ik zat vanmorgen al naar de map te staren en me af te vragen wat ik kon gaan doen. Ja niks meer eigenlijk en toen Diablo weer afgesloten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
[...]

Vroegah in seizoen 2 ofzo was je langer bezig en was er minder te doen. De xp gain was gewoon iets omlaag geschroeft. Ook een alt begon weer op 0, nu krijg je al die paragon punten mee.

Tegenwoordig sla je binnen 20 uur alles plat in de “moeilijkste” world tier. Dat gaat veel te snel, daar heb je geen updates voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 11:33
[...]

Ik heb wel meer dan 50€ betaald + nog DLC. :X. Vergeet ook niet de battle passes. Jij denkt dat ze niet genoeg geld binnenharken om de game te blijven ondersteunen? :|

Maar 20 uurtjes en 0,0 skill nodig. Het is wel echt heel makkelijk tegenwoordig. Ik vind dat jammer. Maar ik had idd wel meer verwacht. Levelen gaat veels te snel. Gearen naar t4 ook retesnel.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:39
Alekz87 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:59:
[...]

Ik heb wel meer dan 50€ betaald + nog DLC. :X. Vergeet ook niet de battle passes. Jij denkt dat ze niet genoeg geld binnenharken om de game te blijven ondersteunen? :|

Maar 20 uurtjes en 0,0 skill nodig. Het is wel echt heel makkelijk tegenwoordig. Ik vind dat jammer. Maar ik had idd wel meer verwacht. Levelen gaat veels te snel. Gearen naar t4 ook retesnel.
Ik heb ongeveer 750 uur in de base game zitten en ben gestopt bij seizoen 6. Ik was een beetje uitgekeken op het spel en heb niet eens de moeite gedaan om de dlc te kopen. Daarna ben ik geswitched naar path of exile 2 en heb er inmiddels 200 uur op zitten. Die game is zoveel uitdagender en er is genoeg ruimte om je eigen playstyle te kiezen. Alhoewel het nog een beta is vermaak ik me er prima mee. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in Diablo 4 dood ging. Het is allemaal te makkelijk en een boss is zo dood.

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-10 15:52
Gezien de totale tijd die ik in de game heb gestoken is het zijn geld dubbel en dwars waard. Avondje bioscoop is per uur een stuk duurder.

Het is ook niet erg om andere games te spelen hè. Als je het na een week of 2 gezien hebt, prima! Nog genoeg andere games om te spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jack_Mojo
r3mi3 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:11:
[...]

Ik heb ongeveer 750 uur in de base game zitten en ben gestopt bij seizoen 6. Ik was een beetje uitgekeken op het spel en heb niet eens de moeite gedaan om de dlc te kopen. Daarna ben ik geswitched naar path of exile 2 en heb er inmiddels 200 uur op zitten. Die game is zoveel uitdagender en er is genoeg ruimte om je eigen playstyle te kiezen. Alhoewel het nog een beta is vermaak ik me er prima mee. Ik kan me niet meer herinneren dat ik in Diablo 4 dood ging. Het is allemaal te makkelijk en een boss is zo dood.
De good old poe2 vs Diablo 4 discussie. Dat is bijna appels met peren, twee uiterste in de arpg wereld. Zijn bij beide voor en nadelen te benoemen, voor de een is poe leuker en voor de ander Diablo. Jammer dat er voor de console spelers niets tussenin zit.

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:39
Jack_Mojo schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 22:14:
[...]

De good old poe2 vs Diablo 4 discussie. Dat is bijna appels met peren, twee uiterste in de arpg wereld. Zijn bij beide voor en nadelen te benoemen, voor de een is poe leuker en voor de ander Diablo. Jammer dat er voor de console spelers niets tussenin zit.
Het is inderdaad twee uiterste, dat klopt. Elk heeft zijn sterke punten en zwaktes.
Wat ik eigenlijk wil aangeven dat het geen kwaad kan om iets anders te spelen en dat je later altijd nog terug kan om te kijken of het anders of beter is geworden.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
na een Season overgeslagen te hebben maar weer eens begonnen met een BL sorc (want ja saai is leuk)

sinds wanneer kun je direct naar een dungeon van een lairboss teleporten? is dat nieuw of heb ik dat ergens toch overgeslagen... hehe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
r3mi3 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:11:
[...]

Na 750 uur zou ik ook wel klaar zijn met een spel haha Jezus:)

Maar idd POE 2 is meer voor de diehard, Diablo meer casual dat is wel duidelijk al een tijd dus ik snap niet helemaal dat veel mensen hier die het te makkelijk vinden niet lekker switchen naar POE 2.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:50
Het is ook niet echt een skill game zoals een online shooter, maar meer een kwestie van met hoeveel focus je een optimale XP-sprint volhoudt.

En voor mij is dat prima als casual overigens, want ik heb vrij weinig skill en focus. Geef mij maar een guide om te lezen op maxroll waar ik de build pas begin te begrijpen als ik in hogere difficulties ga lezen wat een skill eigenlijk doet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 23:47:
na een Season overgeslagen te hebben maar weer eens begonnen met een BL sorc (want ja saai is leuk)

sinds wanneer kun je direct naar een dungeon van een lairboss teleporten? is dat nieuw of heb ik dat ergens toch overgeslagen... hehe
Weet niet precies wanneer, maar dat was vorig seizoen in ieder geval ook al. Je kunt nu ook vanuit een nightmare dungeon direct een nieuwe nightmare dungeon openen waarbij je direct die nieuwe dungeon in teleport. Als je dat voorheen deed dan werd je de huidige dungeon uitgekickt en moest je dan alsnog naar de nieuwe fast travelen (en als je pech had werd je buiten de oude dungeon direct aangevallen).

Voor mij is het huidige tempo ook prima trouwens... Ik ben echt niet van even twee dagen nonstop door stampen, dat lukt mij niet en vind ik niet leuk om te proberen. Ik ga er wat langzamer doorheen en wil er nog steeds geen maanden over doen om iets te bereiken. Vorig season vond ik het juist vervelend dat het allemaal wat moeilijker en trager gemaakt is, ben blij dus met de nieuwe power creep.

Gisteren overigens een Rogue gestart. Mijn sorc ging aardig, maar had het al snel weer gezien. Eerst even spin to win geprobeerd maar ik vind heartseeker leuker en die werkt echt goed dit seizoen met de nieuwe powers. Voordeel was ook dat die veel voordeel heeft van aspects die mijn eerdere characters al gevonden hadden (zoals Moonrise en Rapid) en tempers (zoals 40% lucky hit voor 4k damage of zo) dus vloog echt door de lagere levels heen. Ga nu met een bij elkaar geraapt zooitje heel makkelijk door T2... beetje farmen en dan kijken om er echt een build van te maken. Blijft in ieder geval voor nu even leuk om hele schermen te ontploffen met heartseeker spam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-10 22:07
Ik ben na anderhalf jaar weer begonnen in Diablo IV, ik vroeg me af of de GoT clans nog actief zijn, ik ben zelf een hardcore seasonal player en heb applied op GoT2 en GoT3 maar het lijkt er op daat beide clans inactief zijn. Zowel Daedraheart als Resu lijken inactief te zijn. Zou iemand anders naar de pending applications kunnen kijken? Mijn characternaam is Kinslayer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:50
1Mark schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:20:
Het is ook niet echt een skill game zoals een online shooter, maar meer een kwestie van met hoeveel focus je een optimale XP-sprint volhoudt.

En voor mij is dat prima als casual overigens, want ik heb vrij weinig skill en focus. Geef mij maar een guide om te lezen op maxroll waar ik de build pas begin te begrijpen als ik in hogere difficulties ga lezen wat een skill eigenlijk doet..
update: 1 avondje gespeeld, als skill-loze casual, en nu heb ik 3 chaos-uniques die precies passen op mijn Necromancer Shadowblight build en van T2 naar T4 gesprint. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb even getwijfeld omdat ik de wijziging naar de Reliquaries eigenlijk echt een naaistreek vind en het niet wil steunen... maar aan de andere kant vind ik het nog steeds wel leuk om tijdens seasons wat cosmetics te unlocken... Dus ik ben er zelf toch voor gegaan...
De Vessel of Hatred Deluxe to Ultimate upgrade is op Steam namelijk maar €12 momenteel. Daar krijg je naast de cosmetics (zoals tiger cub en wings) ook 3000 platinum wat normaal ruim twee keer zoveel kost (2800 plat voor €25). Ik had nu (na de plat dit seizoen al geclaimd te hebben) nog 466 plat over, nu dus 3466... Daarmee kan ik als het huidige systeem hetzelfde blijft nu de komende 4 seasons vooruit, oftewel €3 per season, wat ik wel weer schappelijk vind.
Als je de deluxe edition nog niet had is het €20 om vanaf de standaard naar ultimate te gaan. Daar krijg je nog wat meer cosmetics voor en een reliquary token. De 'kostprijs' per reliquary is dan iets hoger maar als je ze toch nog leuk vindt nog steeds wel de moeite waard nu in de sale denk ik.

Laatste dagen een rogue heartseeker build gespeeld... Is leuk, alles ontploft, maar ik voel me af en toe wel wat squishy. Je zit vrijwel continu op 10% health maar hebt barriers, echter zie ik niet zo goed wat de status van die barrier is dus het voelt af en toe alsof ik gewoon uit het niks ineens dood ben. Maar de damage zit wel goed, vlieg makkelijk door T4 heen in ieder geval en het is een hele makkelijke build om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Finraziel schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:48:
Laatste dagen een rogue heartseeker build gespeeld... Is leuk, alles ontploft, maar ik voel me af en toe wel wat squishy. Je zit vrijwel continu op 10% health maar hebt barriers, echter zie ik niet zo goed wat de status van die barrier is dus het voelt af en toe alsof ik gewoon uit het niks ineens dood ben. Maar de damage zit wel goed, vlieg makkelijk door T4 heen in ieder geval en het is een hele makkelijke build om te spelen.
Haha, heb je dan niet ook constant rode hoeken in het scherm en dat geluid van low health heartbeats in je game? Dat zou ik wel zuur vinden aan zo'n build. 8)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:22:
[...]

Haha, heb je dan niet ook constant rode hoeken in het scherm en dat geluid van low health heartbeats in je game? Dat zou ik wel zuur vinden aan zo'n build. 8)
Ja, dat is inderdaad aardig irritant. Was gisteren ook al aan het zoeken of je dat effect niet uit kon zetten maar vond alleen forum topics van andere mensen die daar boos over waren.
Het is ook wel vreemd dat ze bij blizzard zelf niet op het idee lijken te komen dat als je powers maakt waarbij mensen veel low health zullen zijn dat dat effect misschien irritant zou kunnen worden... Ze blijven de 'Blizzard devs don't play their own game' meme maar bevestigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasscar
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:21
Is er nog een plekje over in een Tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
Glasscar schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 20:58:
Is er nog een plekje over in een Tweakers clan?
Ik heb 4 dagen gewacht op een invite van èèn van de GoT clans 6 maar die lijken doodgebloed te zijn. Ik heb nu een andere Nederlandse clan gejoined. Hopelijk is het een leuke levendige clan.
Mocht je interesse hebben kan ik voer je vragen of ze je willen uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:02
Iemand die mij ff een duw de juiste richting in kan duwen wat betreft progressie?

Ik ben van de week weer ingestapt na lange tijd afwezigheid en met een rogue begonnen, ondertussen is T2 comfortabel maar ik kom niet echt verder. In het verleden ging je pits en bosses doen maar daar komen maar bar weinig items uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:29
Ik doe ook weer lekker mee. Iemand mee levelen? Hardcore user M617573#2854 (psn: M617573)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 08:14
Jullie ook last van dat 3 van de 4 world bosses die je doet enorm laggy zijn? Ik vermoed dat het komt doordat je met mensen in een instance zit die ver weg zitten maar toch wel slecht dat dit nog steeds niet normaal kan. 1 mob met een handjevol spelers zou toch geen probleem moeten zijn.

Verder wel weer vermakelijk al is er niet veel vernieuwends en lijkt het allemaal erg op de vorige season met een ander sausje er overheen.

Zou er dit seizoen nog een march of the goblins event komen? Ik hoop heel erg van wel :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
JohnnyV76 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:29:
Jullie ook last van dat 3 van de 4 world bosses die je doet enorm laggy zijn? Ik vermoed dat het komt doordat je met mensen in een instance zit die ver weg zitten maar toch wel slecht dat dit nog steeds niet normaal kan. 1 mob met een handjevol spelers zou toch geen probleem moeten zijn.

Verder wel weer vermakelijk al is er niet veel vernieuwends en lijkt het allemaal erg op de vorige season met een ander sausje er overheen.

Zou er dit seizoen nog een march of the goblins event komen? Ik hoop heel erg van wel :)
Ik ben hierdoor gisteren doodgegaan en kan daardoor opnieuw beginnen. Dat is inderdaad het grote nadeel van Diablo 4 t.o.v. 3 als je dan een semi mmo wil maken zorg er dan tenminste voor dat het ook werkt, zeker als je de mogelijkheid om hardcore te spelen ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-10 15:52
Of iets wat ik nog altijd wel zou willen, zorg voor een solo self found optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
Lincor schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:07:
Of iets wat ik nog altijd wel zou willen, zorg voor een solo self found optie.
Inderdaad, ik hoef niet altijd de hele tijd met anderen te spelen. Of te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:56
Hier ook d4 maar weer eens opgestart en die uitbreiding vessel of hatred gekocht. Laatste keer dat ik speelde was in season 2.

Inmiddels, 1 op objective na, alles van season 10 gecleared. Moet nog die objective dat je 10 caches open maakt in een hellfire gebied.

Speel die ball light sorc, leuke build, wel ff pittig om te gearen. Als je eenmaal doorhebt hoe dat zit met die chaos armor kan je het best makkelijk farmen en dan zit je ook zo aan de gear. Vlieg door t4 heen of pits lvl 80+.
Heb voor alsnog geen zin / tijd om een hardcore char te maken, omdat ik dan ALLES opnieuw moet farmen, elke waypoint, shrine etc... Maar als ik die verhalen hierboven lees dan kriebelt het wel een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:02
Flesdop schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 17:58:
Iemand die mij ff een duw de juiste richting in kan duwen wat betreft progressie?

Ik ben van de week weer ingestapt na lange tijd afwezigheid en met een rogue begonnen, ondertussen is T2 comfortabel maar ik kom niet echt verder. In het verleden ging je pits en bosses doen maar daar komen maar bar weinig items uit.
Vandaag mogen aanpikken bij een rondje infernal hordes en wat kritische gear voor een build kunnen oppakken en nu is T4 te doen. Nu wat meer armor zien te krijgen en nog een paar items om het compleet te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijn druidje kan pit 100 en daarmee is ie klaar. Wel alle season rewards, niet ieder subdoel af maar dat interesseert me niet echt. Hardcore is cool maar ik speel veel met een maat die daar echt geen zin in heeft en samen pixels pletten is leuker dan alleen. Dus wellicht nog een beetje op een altje later en maat helpen gearen en dan zijn we er wel weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moet toegeven dat ik de game, na het behalen van lvl60 (vorige week), niet meer heb aangeraakt. Even teveel bezig met andere dingen en totaal geen zin om pixels te pletten.
Naar het schijnt hebben we weer een season verlenging van een maand, dus tijd zat om er eventueel nog wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lopen meer mensen steeds tegen forgotten souls aan als limiet?
Zat net lekker te proberen een dubbele crit te halen... had nog flink wat gold dus ik denk dat gaat nog wel even, maar helemaal vergeten dat die stomme forgotten souls tegenwoordig vaker de limiet zijn... en opeens zit ik daar dus met een prut gerolde masterworking en kan niet verder. En voor tempering heb je ze ook nodig dus ik kan ook een ander goed chaos item wat ik gevonden heb niet gebruiken want ik kan het vervangende item elders daarvoor niet temperen...
Is er een goede manier om die krengen te farmen? Ik zie dat je ze zo ongeveer overal kunt krijgen, maar dat betekent dus dat ze nergens goed te krijgen zijn en het niet veel uit lijkt te maken wat ik doe... ik blijf gewoon te weinig hebben :(

edit: oowww... Ik vergeet altijd dat Bartering bestaat... de resource caches daarvan hebben redelijk wat van die dingen. Alsnog gaan ze er met masterworking HARD doorheen zie ik, dus daar pas ik maar even mee op, maar ik kan tenminste wel weer wat temperen.

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 04-10-2025 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben obs capped, gold capped en forgotten souls capped geweest, wat voor mij betekent dat t best netjes in balans is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Finraziel schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:15:
Lopen meer mensen steeds tegen forgotten souls aan als limiet?
Zat net lekker te proberen een dubbele crit te halen... had nog flink wat gold dus ik denk dat gaat nog wel even, maar helemaal vergeten dat die stomme forgotten souls tegenwoordig vaker de limiet zijn... en opeens zit ik daar dus met een prut gerolde masterworking en kan niet verder. En voor tempering heb je ze ook nodig dus ik kan ook een ander goed chaos item wat ik gevonden heb niet gebruiken want ik kan het vervangende item elders daarvoor niet temperen...
Is er een goede manier om die krengen te farmen? Ik zie dat je ze zo ongeveer overal kunt krijgen, maar dat betekent dus dat ze nergens goed te krijgen zijn en het niet veel uit lijkt te maken wat ik doe... ik blijf gewoon te weinig hebben :(

edit: oowww... Ik vergeet altijd dat Bartering bestaat... de resource caches daarvan hebben redelijk wat van die dingen. Alsnog gaan ze er met masterworking HARD doorheen zie ik, dus daar pas ik maar even mee op, maar ik kan tenminste wel weer wat temperen.
Krijg je bij een nasterworking reroll niet er flink deel van je mats terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bundin schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:12:
Ik ben obs capped, gold capped en forgotten souls capped geweest, wat voor mij betekent dat t best netjes in balans is :)
Ja het zal waarschijnlijk wel liggen aan dat ik een voorkeur heb voor bepaalde activiteiten en andere nooit doe. Zo heb ik nou een paar Legion events gedaan en dan loopt het oneens best hard op. Dus moet er gewoon een beetje beter op letten denk ik :)
Maar was even frust :+

Dance of knives / poison trap gaat ook wel erg lekker trouwens :) ook al lukt het nog niet zo om een chaos fists of fate te vinden (laat staan een goede).

Pagina: 1 ... 213 214 Laatste