Is er in dit season nog meer nieuw dan alleen maar die extra's in Helltide en aanpassing op tempering? Heb het na een hele tijd niet spelen weer eens erbij gepakt maar heb het gevoel dat ik nog gewoon exact hetzelfde aan het spelen ben, maar dan alleen met wat nieuwe zooi in Helltide. Wellicht mis ik wat en zie ik het over het hoofd
Sanctification is écht nieuw, kans op hele leuke upgrades op je item (bijv. extra legendary power).schaapiej schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 13:16:
Is er in dit season nog meer nieuw dan alleen maar die extra's in Helltide en aanpassing op tempering? Heb het na een hele tijd niet spelen weer eens erbij gepakt maar heb het gevoel dat ik nog gewoon exact hetzelfde aan het spelen ben, maar dan alleen met wat nieuwe zooi in Helltide. Wellicht mis ik wat en zie ik het over het hoofd
Helaas ook kans om een affix te vervangen.. Kwam ik vanmorgen achter met mijn pala amu met 3 BiS passives, waarbij er 1 vervangen werd met een nutteloze stat
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat vind ik dus eng aan die sanctification, ik heb net met veel moeite een +3 brandish greold die met sanctification er zo weer af kan gaan ... Daarbij heb ik stomweg over de laatste capstone upgrade gekeken. Heel onduidelijk weergegeven.
Ik was trouwens al trots met mijn paragon 150 of zo en toughness 60k. Als ik zie dat mensen naar 450k+ gaan heb ik nog een weg te gaan. Ik heb helaas geen geluk met mythic uniques. Weet ook niet of ik het geduld heb om die te gaan farmen.
Ik was trouwens al trots met mijn paragon 150 of zo en toughness 60k. Als ik zie dat mensen naar 450k+ gaan heb ik nog een weg te gaan. Ik heb helaas geen geluk met mythic uniques. Weet ook niet of ik het geduld heb om die te gaan farmen.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Moet je voor sanctification ook eerst al je masterworking upgrades doen? Ik had best een goed wapen en die sanctified leverde nog een extra greater affix op (nu 3*) maar ik kan er nu niets meer mee volgens mij.
nee dan is het item locked. Dus als vergeten was een socket erin te zetten heb je pech (ask me how i know..)Kluus schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:42:
Moet je voor sanctification ook eerst al je masterworking upgrades doen? Ik had best een goed wapen en die sanctified leverde nog een extra greater affix op (nu 3*) maar ik kan er nu niets meer mee volgens mij.
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
STEAMKluus schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:42:
S (socket your gear)
T (temper affix onto gear)
E (enchant an affix)
A (aspect imprint)
M (master work)
Altijd al je upgrades doen, voordat je hem sanctified. Temperings, Masterwork, sockets, enchantments en dan pas sanctification.Kluus schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:42:
Ik ben zo dom geweest om meteen een 2GA mythic te sanctify'en en nu zit ik met een locked mythic....
Die fout maak je maar 1 keer.
M'n eerste [Mythic Prankster NMD sigil] geloot. Hup, naar binnen en de goblin gekilled. Die dropt 2x Andariel's Visage, 2x Grandfather, Shroud of False Death en een gobo bag met een spark en 3 legendary runes erin.
Shroud gehouden, rest in de scrapper voor sparks en daarmee weer gegokt. Heb er een Shako en een nieuwe Heir of Perdition aan overgehouden. Dat is lekker looten! 😄
Shroud gehouden, rest in de scrapper voor sparks en daarmee weer gegokt. Heb er een Shako en een nieuwe Heir of Perdition aan overgehouden. Dat is lekker looten! 😄
Bijna zelfde hier. Had een ringetje met 3GA, allemaal nuttig, maar de 4e affix moest enchanted worden. Prima 8,8% cooldown na een rondje of 10 enchanten, ga ik hem sanctify'en, knalt ie over die 8,8% cooldown reduction een nutteloze Fire resistant heen. En er is niks dat je kunt doen om dat te herstellenAngeloonie schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 13:29:
[...]
Sanctification is écht nieuw, kans op hele leuke upgrades op je item (bijv. extra legendary power).
Helaas ook kans om een affix te vervangen.. Kwam ik vanmorgen achter met mijn pala amu met 3 BiS passives, waarbij er 1 vervangen werd met een nutteloze stat
Nu snap ik waarom je zoveel van die sanctify dingen krijgt. Heb er ondertussen een stuk of 300 in de stash..
[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-12-2025 01:51 ]
Paladin wel uitgespeeld zowat
Pit 100 in 2 minuten en lvl 41 Blessed Hammer lol
/f/image/XylglzXmEBv0lwkm6b0HaM9D.png?f=fotoalbum_large)
Kan nog maar weinig vinden dat ik moet verbeteren zonder heel veel farmen.. Enkel nog 67 Paragon levels te gaan en m'n gems van lvl 81 > 100.
:strip_exif()/f/image/7djV6qxz8zUIvLjO0O7rIT4D.png?f=user_large)
/f/image/XylglzXmEBv0lwkm6b0HaM9D.png?f=fotoalbum_large)
Kan nog maar weinig vinden dat ik moet verbeteren zonder heel veel farmen.. Enkel nog 67 Paragon levels te gaan en m'n gems van lvl 81 > 100.
:strip_exif()/f/image/7djV6qxz8zUIvLjO0O7rIT4D.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 17-12-2025 12:55 ]
Na een poosje D4 op de PS5 heb ik 'm ook maar eens voor de PC gedownload om Season 11 eens te bekijken. Speelt als vanouds lekker weg moet ik zeggen. Maar ik weet ook dat de Endgame nogal eens tegen kan vallen bij Diablo 4, waarna ik het de laatste seizoenen na bereiken max level vrij snel voor gezien hield.
Nu heb ik alleen niet de Vessel of Hatred uitbreiding, en ben ook niet van plan die te gaan kopen. Ik zie de losse uitbreiding überhaupt niet meer staan lijkt het? Maar mis ik dan veel aan content, ook Endgame?
Nu heb ik alleen niet de Vessel of Hatred uitbreiding, en ben ook niet van plan die te gaan kopen. Ik zie de losse uitbreiding überhaupt niet meer staan lijkt het? Maar mis ik dan veel aan content, ook Endgame?
Als je weet dat je Diablo 4 toch altijd wel gaat spelen na bepaalde afwezigheid (zoals mijzelf), kan je ook alvast de DLC pre-purchasen, kan je gelijk met paladin aan de slag en bij de pre-purchase krijg je ook vessel of hatred erbij + spiritborn classDenman schreef op woensdag 17 december 2025 @ 13:32:
Na een poosje D4 op de PS5 heb ik 'm ook maar eens voor de PC gedownload om Season 11 eens te bekijken. Speelt als vanouds lekker weg moet ik zeggen. Maar ik weet ook dat de Endgame nogal eens tegen kan vallen bij Diablo 4, waarna ik het de laatste seizoenen na bereiken max level vrij snel voor gezien hield.
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Dat is een beetje het probleem. Diablo 4 heeft mij de laatste seizoenen dat ik nog speelde (seizoen 7-8 voor het laatst denk ik?) stelselmatig teleurgesteld, waardoor ik ze eigenlijk niet wou belonen door het kopen van een uitbreiding. Die, naar ik begreep, ook wat tegen viel.Jeroenzer schreef op woensdag 17 december 2025 @ 13:39:
[...]
Als je weet dat je Diablo 4 toch altijd wel gaat spelen na bepaalde afwezigheid (zoals mijzelf), kan je ook alvast de DLC pre-purchasen, kan je gelijk met paladin aan de slag en bij de pre-purchase krijg je ook vessel of hatred erbij + spiritborn class
Dat gecombineerd met het feit dat ik iets tegen pre-orderen heb (ja ik ben wellicht wat ouderwets
Speel je HC, blijf dan weg van Azmodan's summon event, world bosses en Duriel helltide events.
Ook al heb je 500K toughness, je kunt gewoon oneshot worden door andere spelers en hun mercs.
Ook in SC gebeurt je dat regelmatig, maar dan kost het je alleen repairs.
Ook al heb je 500K toughness, je kunt gewoon oneshot worden door andere spelers en hun mercs.
Ook in SC gebeurt je dat regelmatig, maar dan kost het je alleen repairs.
Ik ben altijd van mening als je er plezier in hebt dan maken die paar tientjes mij niet uit.Denman schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:02:
[...]
Dat is een beetje het probleem. Diablo 4 heeft mij de laatste seizoenen dat ik nog speelde (seizoen 7-8 voor het laatst denk ik?) stelselmatig teleurgesteld, waardoor ik ze eigenlijk niet wou belonen door het kopen van een uitbreiding. Die, naar ik begreep, ook wat tegen viel.
Dat gecombineerd met het feit dat ik iets tegen pre-orderen heb (ja ik ben wellicht wat ouderwets) voel ik er weinig voor om de DLC te gaan kopen. Als Vessel of Hatred inmiddels wat verbeterd én los leverbaar zou zijn voor een tientje of max 2 dan zou ik het nog overwegen. Maar gebaseerd op de endgame content van mijn laatste seizoenen zie ik het niet zitten. Of is dit de laatste seizoenen juist veel beter geworden?
Nu heb ik inmiddels alweer 30 uur er in zitten en ben voorlopig nog niet klaar dus voor mij is het waard.
Het blijft natuurlijk Diablo, en dat is in basis, lvlven en gear en grinden om beter te worden.
Ik heb bijvoorbeeld best veel seizoenen niet gespeeld, dus voor mij brengt dit weer nieuwe dingen.
[ Voor 4% gewijzigd door Jeroenzer op 17-12-2025 14:36 ]
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Wat ik eigenlijk dubbel vind : als je uitbreiding op pc koopt kan je die niet gebruiken op de playstation.
Het word als een aparte account beschouwd , als je tegelijk op pc en psx wil spelen ? Dan word je account als 1 beschouwd.en kan je maar op 1 toestel spelen.
Ergens snap ik het wel maar ergens is het ook vaag .
In situatie 1 is het idem account , bij situatie 2 is het dat niet....
Het word als een aparte account beschouwd , als je tegelijk op pc en psx wil spelen ? Dan word je account als 1 beschouwd.en kan je maar op 1 toestel spelen.
Ergens snap ik het wel maar ergens is het ook vaag .
In situatie 1 is het idem account , bij situatie 2 is het dat niet....
Welke build is dat precies? Er zijn wat varianten.Angeloonie schreef op woensdag 17 december 2025 @ 12:54:
Paladin wel uitgespeeld zowatPit 100 in 2 minuten en lvl 41 Blessed Hammer lol
Je kan dit makkelijk halen met gewoon een blssed hammer build van max rold oid, dan vlieg je ook door die pits heen.Bundin schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:57:
[...]
Welke build is dat precies? Er zijn wat varianten.
Ik volg geen enkele build letterlijk, maar het lijkt het meeste op deze: https://maxroll.gg/d4/bui...de#skills-gameplay-headerBundin schreef op woensdag 17 december 2025 @ 14:57:
[...]
Welke build is dat precies? Er zijn wat varianten.
Ben het niet met alle skills of gear opties eens (ik gebruik bijv Parry totaal niet), maar in feite komt het allemaal neer op perma arbiter (met of zonder je Ult) en zo veel mogelijk Blessed Hammer en CHD.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 17-12-2025 16:01 ]
23u geklokt en klaar.

Natuurlijk kan ik nog gaan min maxen maar waarvoor (stiekem weet ik dat wel, de pit)? Bosses in T4 liggen binnen 0,1 seconde op hun rug, in helltides zie ik bijna geen monsters op m’n scherm zo snel schiet ik er doorheen.
Ik denk dat het seizoen er na 3,5 avond al opzit. Was erg leuk, sanctification is een leuke toevoeging, maar ondertussen draai ik dezelfde plaat af: het gaat allemaal te iets te snel. Dat het makkelijk is, soit, lekker pixels pletten. Maar ik ben meer tassen loot aan het openen dan aan het spelen.
Volgend seizoen weer verder, mijn fabriek in Satisfactory wacht op mij

Natuurlijk kan ik nog gaan min maxen maar waarvoor (stiekem weet ik dat wel, de pit)? Bosses in T4 liggen binnen 0,1 seconde op hun rug, in helltides zie ik bijna geen monsters op m’n scherm zo snel schiet ik er doorheen.
Ik denk dat het seizoen er na 3,5 avond al opzit. Was erg leuk, sanctification is een leuke toevoeging, maar ondertussen draai ik dezelfde plaat af: het gaat allemaal te iets te snel. Dat het makkelijk is, soit, lekker pixels pletten. Maar ik ben meer tassen loot aan het openen dan aan het spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Jack_Mojo op 17-12-2025 17:56 ]
Opende net de game en heb een beetje hetzelfde gevoel. Pala is nu P223 en sloopt alles met gemak.Jack_Mojo schreef op woensdag 17 december 2025 @ 17:49:
23u geklokt en klaar.
[Afbeelding]
Heb even naar de map gekeken, maar kon niks ontdekken waar ik even snel zin in had. En de season journey heb ik ook al nagenoeg af. Nouja, het waren 5 fantastische dagen, maar nu is het weer even tijd voor andere games 😄
Ook hier 20 uur in Season 11 en ben er weer klaar mee.
Jammer dat er niet meer speeltijd in zit, maar de Sasonal journey is nu wel erg makkelijk met de nieuwe class Paladin (gewoon Pit75 runnen op een van de builds)
Paladin was zoals verwacht compleet OP. Wel heel veel leuke build mogenlijkheden.
Vond de sanctification erg leuk. als ze dat met de chaos armor drop van vorige league er standaard inbouwen dan worden de komende leagues erg aantrekkelijk.
Tot de volgende league.
Jammer dat er niet meer speeltijd in zit, maar de Sasonal journey is nu wel erg makkelijk met de nieuwe class Paladin (gewoon Pit75 runnen op een van de builds)
Paladin was zoals verwacht compleet OP. Wel heel veel leuke build mogenlijkheden.
Vond de sanctification erg leuk. als ze dat met de chaos armor drop van vorige league er standaard inbouwen dan worden de komende leagues erg aantrekkelijk.
Tot de volgende league.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Ik ga wel proberen paragon 300 weer te halen voor de ''leuk''.
Wat andere classes bouwen, maar dit season voelt wel heel erg als ''creative mode'' je word ook overspoeld in loot, hoop dat het een soort afscheids thema is voor als we straks de DLC krijgen en de system een rework krijgen.
Het mag opzich wel een tandje minder snel van mij.
Wat andere classes bouwen, maar dit season voelt wel heel erg als ''creative mode'' je word ook overspoeld in loot, hoop dat het een soort afscheids thema is voor als we straks de DLC krijgen en de system een rework krijgen.
Het mag opzich wel een tandje minder snel van mij.
Hoe komen jullie toch zo snel aan die mythic uniques ?
Je krijgt best wel wat sparks, season journey, lillith killen op t4 dan kun je wat craften.TTLCrazy schreef op donderdag 18 december 2025 @ 07:24:
Hoe komen jullie toch zo snel aan die mythic uniques ?
krijg je niet wat je wil kun je alles delete en weer craften.
Je krijgt er 2 van season journey, 1 van season rep, 1 van lillith.
voor de rest NMDs craften hopen op een mythic prankster, en anders ouderwets bosses killen (al lijkt dit te slechtste manier).
Lilith killen op T4 gaat mij niet lukken solo, telt dat ook in een groep?Nahkriin schreef op donderdag 18 december 2025 @ 08:03:
[...]
Je krijgt best wel wat sparks, season journey, lillith killen op t4 dan kun je wat craften.
krijg je niet wat je wil kun je alles delete en weer craften.
Je krijgt er 2 van season journey, 1 van season rep, 1 van lillith.
voor de rest NMDs craften hopen op een mythic prankster, en anders ouderwets bosses killen (al lijkt dit te slechtste manier).
ja je krijg naar mijn weten de spark + season journey ook als je het in een groep doet.TTLCrazy schreef op donderdag 18 december 2025 @ 09:34:
[...]
Lilith killen op T4 gaat mij niet lukken solo, telt dat ook in een groep?
Dat kon toch ook op T1? Of was dat alleen vorig seizoen?Nahkriin schreef op donderdag 18 december 2025 @ 09:41:
[...]
ja je krijg naar mijn weten de spark + season journey ook als je het in een groep doet.
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Niet getest was eigelijk vrij snel T4.Freelance schreef op donderdag 18 december 2025 @ 09:52:
[...]
Dat kon toch ook op T1? Of was dat alleen vorig seizoen?
Er staat nu echt in de season journey op T4 Lilith killen voor een spark.Freelance schreef op donderdag 18 december 2025 @ 09:52:
[...]
Dat kon toch ook op T1? Of was dat alleen vorig seizoen?
Ik weet niet welke class je speelt, maar het gevecht duurde bij mij een seconde of 10. Speelde met een Brandish Paladin P200 ofzo.TTLCrazy schreef op donderdag 18 december 2025 @ 09:34:
[...]
Het is meer die irritante one shot mechanics ontwijken dan echt vechten.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Op T1 killen krijg je ook de spark. success.TTLCrazy schreef op donderdag 18 december 2025 @ 09:34:
[...]
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Welke tweaker clan is nog actief?
Ik ga met mijn vakantie weer spelen, en alleen is niet zo leuk.
Ik ga met mijn vakantie weer spelen, en alleen is niet zo leuk.
En op T4 nog een keer, dus in totaal 6 sparks deze keer. Niet slecht.Luxurydiver schreef op donderdag 18 december 2025 @ 12:11:
[...]
Op T1 killen krijg je ook de spark. success.
Patch op Playstation. Veel fixes, maar geen fix voor bij World Bosses en het Azmodan altar event, waar je als speler kan worden oneshot door andere spelers of hun mercenaries.
Work around voor deze bug: Essence of Hellfire weghalen uit je Divine Gifts. Het schijnt iets met die Meteors te maken te hebben. Dus als je HC speelt....
De patch notes van vandaag:
https://news.blizzard.com...466/diablo-iv-patch-notes
Work around voor deze bug: Essence of Hellfire weghalen uit je Divine Gifts. Het schijnt iets met die Meteors te maken te hebben. Dus als je HC speelt....
De patch notes van vandaag:
https://news.blizzard.com...466/diablo-iv-patch-notes
[ Voor 13% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-12-2025 00:57 ]
Dit seizoen weer lekker aan t spelen door de paladin! Had nog wat moeite met de blessed hammer build maar nu ik langzaam de jusite leggies/uniques aan t verkrijgen ben gaat het allemaal stuk sneller dood \o/
Torment 3 lukt net wel maar de one shots zijn dan vrij irritant nog ondanks dat ik ver boven de recommended toughness zit..
Wat is een goede manier om de uber bosses te farmen? Vind het irritant dat je die materials nodig hebt en het voelt alsof ik die niet snel krijg (zoals judicator masks)
Torment 3 lukt net wel maar de one shots zijn dan vrij irritant nog ondanks dat ik ver boven de recommended toughness zit..
Wat is een goede manier om de uber bosses te farmen? Vind het irritant dat je die materials nodig hebt en het voelt alsof ik die niet snel krijg (zoals judicator masks)
Ondanks dat ik het niet vind kunnen dat pc en psx versie als apart worden beschouwd qua betalen maar niet qua spelen .
Heb ik na wikken en wegen toch besloten de pc versie te nemen van de xp.
Andere klassen lijken wel ondergesneeuwd ten opzichte van de paladin.
Nog nooit op diablo ne paladin gespeeld , op wow wel en was eigenlijk mn favo class.
Speel nu een necro decompose.
Jammer dr niet veel builds zijn om decompose , gewoon doorheen de dung lopen alles wat kan pullen en dan decompose en alles dood in een paar seconden.
Alleen 1vs1 met ne boss doet het te weinig dps.
Heb ik na wikken en wegen toch besloten de pc versie te nemen van de xp.
Andere klassen lijken wel ondergesneeuwd ten opzichte van de paladin.
Nog nooit op diablo ne paladin gespeeld , op wow wel en was eigenlijk mn favo class.
Speel nu een necro decompose.
Jammer dr niet veel builds zijn om decompose , gewoon doorheen de dung lopen alles wat kan pullen en dan decompose en alles dood in een paar seconden.
Alleen 1vs1 met ne boss doet het te weinig dps.
Moet je mij toch even helpen. Wat is een rota en gobo’s zijn goblins?Nahkriin schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 01:01:
Wel nice als je een rota kan doen met die gobo's xD
[Afbeelding]
Wie accepteert de invites bij de tweakers clan?
Duurt best lang
Duurt best lang
@JimMorrisonVlaanderen1 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 09:52:
Wie accepteert de invites bij de tweakers clan?
Duurt best lang
Alle openstaande invites zijn hierbij aanvaard.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Net gestart maar niet echt leuk meer. Zat bij een punt waar elke keer een boss werd gespawnd. In een paar minuten 10 levels omhoog.
Denk dat het genre misschien niet goed genoeg snap. Dus zoeken naar Loot etc.
Denk toch maar weer neer gewone rpg games
Denk dat het genre misschien niet goed genoeg snap. Dus zoeken naar Loot etc.
Denk toch maar weer neer gewone rpg games
Gaaf zeg, ik zou best wel weer een keer met je mee willen lopen 😉
Ik had weer eens iets stoms gedaan. Alle gear door sanctification gehaald, helaas voordat ik alles masterworked had 😢 nu maar blessed jammer build proberen met deels andere gear…
Wel jammer want met dat goblins event en met een groepje een treasure breach NMD gedaan zat ik op 204k obducite.
Ik had weer eens iets stoms gedaan. Alle gear door sanctification gehaald, helaas voordat ik alles masterworked had 😢 nu maar blessed jammer build proberen met deels andere gear…
Wel jammer want met dat goblins event en met een groepje een treasure breach NMD gedaan zat ik op 204k obducite.
Haha pit 120 met aanhang gaat niet lukken hoor dan gaat het te sloom, had nog maar 3 min op de boss.ChUcKiE schreef op zondag 21 december 2025 @ 22:23:
Gaaf zeg, ik zou best wel weer een keer met je mee willen lopen 😉
''Blessed jammer'' moest ik wel beetje om lachen haha.
Tip , als je solo best veel xp wil halen ...
Lair bosses doen (zelfs zonder mats voor kist).
Neem de boss die makkelijkste neer gaat , verlaat de lair reset de lair en repeat.
Geen idee of deze tip wel gekend is ?
Dacht meld het maar even.
Happy hunting en alvast de beste feestdagen toegewenst.
Lair bosses doen (zelfs zonder mats voor kist).
Neem de boss die makkelijkste neer gaat , verlaat de lair reset de lair en repeat.
Geen idee of deze tip wel gekend is ?
Dacht meld het maar even.
Happy hunting en alvast de beste feestdagen toegewenst.
@sfx32 Sterker nog, er is een optimale farm route met de lair bosses.
Je hebt geen route nodig. Je kunt gewoon dezelfde keer op keer kapot knallen, maar of dat zo leuk is, is een tweede.Lincor schreef op maandag 22 december 2025 @ 15:36:
@sfx32 Sterker nog, er is een optimale farm route met de lair bosses.
Ik zou gewoon Whispers doen en de caches eventueel bewaren om een alt mee te levelen. 2 voor de prijs van 1.
Als je oneindig lair boss keys heb wel ja, maar dat hebben maar weinig mensen.
Afijn, iedereen kan het spelen zoals hij wilt.
Get out there and kill, kill, kill!
Zo werkt het toch niet meer? De boss kan je onbeperkt summonen, de keys zijn alleen nog maar nodig om daarna de kist te openen.Lincor schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 08:23:
Als je oneindig lair boss keys heb wel ja, maar dat hebben maar weinig mensen.
Waarom alleen maar doden voor xp, als je er ook een materialen en gear farm kan maken?
Zoals gezegd, gelukkig kun je het spelen zoals je wilt.
Ja eens, het het is ook niet wat ik zou doen, maar dit is wat hierboven werd bedoeld.Lincor schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 09:48:
Waarom alleen maar doden voor xp, als je er ook een materialen en gear farm kan maken?
En hoe krijg je die dingen op max level (noob vraag)?
Eindeloos die Azmodan spawn campen... Helaas de enige manier om die XP te krijgen ervoor.
Die moet echt honderden keren dood... Blegh
Die moet echt honderden keren dood... Blegh
En dat ook voor die andere drie? (Heltides, Pit en Undercity), daar ben je dan nog wel even mee bezig?
Ik kreeg laatst zo'n Mythic Amulet 4GA...ik vrees dat dit een 4GA Spark zal worden, of is die nog ergens bruikbaar in een Paladin build?
Ik kreeg laatst zo'n Mythic Amulet 4GA...ik vrees dat dit een 4GA Spark zal worden, of is die nog ergens bruikbaar in een Paladin build?
[ Voor 40% gewijzigd door ChUcKiE op 23-12-2025 11:46 ]
Je kan ook eindeloos rondrennen in Nahantu tot je max rank bent, of in de PVP gebieden, dan kom je ook goblins tegen. De laatste paar honderd punten ben ik nu aan het campen bij Azmodan op normal, daar krijg je immers ook 5 punten. Alleen de worldboss versie geeft er 20 maar die komt niet om de paar minuten.
Nou las ik vandaag ook dat NMD ook een seasonal blaadje kunnen hebben en dus ook die punten weggeeft op mobs, ook daar is de winst niet zo heel hoog en je moet maar net geluk hebben dat je de juiste krijgt.
Nou las ik vandaag ook dat NMD ook een seasonal blaadje kunnen hebben en dus ook die punten weggeeft op mobs, ook daar is de winst niet zo heel hoog en je moet maar net geluk hebben dat je de juiste krijgt.
Moet zeggen die andere 3 gaan vrij vlot als je gewoon beetje speelt, alleen die Azmodan is fking irritant om te maxen.ChUcKiE schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 11:44:
En dat ook voor die andere drie? (Heltides, Pit en Undercity), daar ben je dan nog wel even mee bezig?
Ik heb even een paar lairs gedaan , xp in T2 en T3 zijn denk ik idem.
op para 227 is het 10x ofzo lair boss en ben je lvl up.(andariel)
En die xp ff farmen kan soms handiger zijn ,daar je para board sneller kan aanvullen.
Bijna 5 paras per uur denk ik.
Kill , leave , reset dungions , get in repeat.
Tuurlijk is het niet een ideaal iets , xp in helltide is meer , als er keys zijn.
En deze xp kan handig zijn op hard core...
op para 227 is het 10x ofzo lair boss en ben je lvl up.(andariel)
En die xp ff farmen kan soms handiger zijn ,daar je para board sneller kan aanvullen.
Bijna 5 paras per uur denk ik.
Kill , leave , reset dungions , get in repeat.
Tuurlijk is het niet een ideaal iets , xp in helltide is meer , als er keys zijn.
En deze xp kan handig zijn op hard core...
[ Voor 5% gewijzigd door sfx32 op 23-12-2025 14:25 ]
Mag ik hieruit opmaken dat de endgame nog altijd .. lackluster is? Heb bewust de D4 expansion nog even afgehouden omdat ik eerst wat reviews wilde afwachten. Zie eigenlijk louter lovende reacties op de paladin en ook season 11 schijnt wel ok te zijn, maar om nou zoveel geld neer te leggen voor 20 uur gameplay, mwoah...Luxurydiver schreef op donderdag 18 december 2025 @ 06:29:
Ook hier 20 uur in Season 11 en ben er weer klaar mee.
Tot de volgende league.
Heb de game eerst een paar dagen niet aangeraakt, nadat ik de eerste Paladin wel goed voor elkaar had, maar heb het toch weer opgepakt en met een tweede Paladin aan de gang gegaan. Moest toch even goed onderzoeken wat de class allemaal kan. Tot nu toe heb ik daar enorm veel lol mee.
En als je zonder guides wat builds uitprobeert, dan heb je echt veel meer te doen dan copy/paste en in 20 uur door alles heen rammen.
Sure, de endgame mag wat spannender/uitgebreider, maar dat lijkt niet altijd het probleem te zijn.
Ik vind het altijd grappig dat veel spelers die copy/paste builds spelen, klagen dat er te weinig te doen is en als antwoord op de vraag "waarom maak je dan geen eigen build?", je krijgt te horen/lezen dat "ze niet zoveel tijd hebben omdat allemaal uit te zoeken, want kinderen en/of werk". 😄
En als je zonder guides wat builds uitprobeert, dan heb je echt veel meer te doen dan copy/paste en in 20 uur door alles heen rammen.
Sure, de endgame mag wat spannender/uitgebreider, maar dat lijkt niet altijd het probleem te zijn.
Ik vind het altijd grappig dat veel spelers die copy/paste builds spelen, klagen dat er te weinig te doen is en als antwoord op de vraag "waarom maak je dan geen eigen build?", je krijgt te horen/lezen dat "ze niet zoveel tijd hebben omdat allemaal uit te zoeken, want kinderen en/of werk". 😄
Jup, wellicht met tower dat het wat beter word.London schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:04:
[...]
Mag ik hieruit opmaken dat de endgame nog altijd .. lackluster is? Heb bewust de D4 expansion nog even afgehouden omdat ik eerst wat reviews wilde afwachten. Zie eigenlijk louter lovende reacties op de paladin en ook season 11 schijnt wel ok te zijn, maar om nou zoveel geld neer te leggen voor 20 uur gameplay, mwoah...
Dit season is eigenlijk gewoon creative mode, je krijgt alles heel snel en heel erg veel.
Hoop volgende season dat het tempo er wat uitgaat maar vgm is dat wel de bedoelding.
End game was nooit echt top punt van Diablo 4, je kan beetje pit pushen of wachten op tower alleen daar ga je vooral (net als bij pit) afhankelijk zijn van RNG met je sanc's.
@London Beetje afhankelijk van wat je gameplay is. Als je niet geinteresseerd bent in min/max-en van je gear dan zal je inderdaad er vrij snel doorheen zitten. Haal je daar wel veel plezier uit, het min/max-en van je gear, dan kan je er wel meer plezier uit halen. In deze season zit Sanctification waarmee je kans hebt om bijvoorbeeld mythic powers die normaal op mythic items zitten, op je gear te plaatsen. Uiteraard is die kans klein, wat dan weer betekent dat je hier lang mee bezig bent om gewenste / bruikbare resultaten te krijgen.
Maar goed, zonder dat is de gameplay loop vrij snel voorbij.
Maar goed, zonder dat is de gameplay loop vrij snel voorbij.
Voor mij zijn het vooral 2 extra classes, waarvan 1 nu. Doorgaans speel ik bijna ieder seizoen 2 classes en rouleer ik dus in 3ish seizoenen door alle classes heen. Die roulatie is nu langer en das top. Voor mij zit er dus meer dan eenmalig x uur winst in, maar ieder z'n manierLondon schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:04:
[...]
Mag ik hieruit opmaken dat de endgame nog altijd .. lackluster is? Heb bewust de D4 expansion nog even afgehouden omdat ik eerst wat reviews wilde afwachten. Zie eigenlijk louter lovende reacties op de paladin en ook season 11 schijnt wel ok te zijn, maar om nou zoveel geld neer te leggen voor 20 uur gameplay, mwoah...
Ja ik speel ook meerdere classes normaal gesproken. De duivel heeft weer gewonnen want ben inmiddels aan het hakken op een paladinBundin schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 18:10:
[...]
Voor mij zijn het vooral 2 extra classes, waarvan 1 nu. Doorgaans speel ik bijna ieder seizoen 2 classes en rouleer ik dus in 3ish seizoenen door alle classes heen. Die roulatie is nu langer en das top. Voor mij zit er dus meer dan eenmalig x uur winst in, maar ieder z'n manier
Thanks voor de reacties
Die Azmodan gifts had ik als eerste op lvl5. Ik moet er nu nog 2 levelen (weet ff niet welke dat zijn, maar het zijn de 4 aan de rechterkant).Nahkriin schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 12:25:
[...]
Moet zeggen die andere 3 gaan vrij vlot als je gewoon beetje speelt, alleen die Azmodan is fking irritant om te maxen.
Volgens mij sta ik nu op
5 5 3 3
5 5 3 3
Nu ze het temperen goed hebben aangepakt, is het wel de beurt aan enchanten. Vreselijk kut systeem is dat, zeg. Heb net een miljard gold uitgegeven om 1x een +1 Righteousness op een amulet te krijgen.
Tuurlijk, het argument dat je gold zat hebt klopt wel, maar die RNG is echt compleet ruk. Is het altijd al geweest en het mag nu wel anders. Buiten al de gespendeerde gold om, sta je daar ook nog eens lange tijd voor Jan met de korte achternaam op je knopjes te drukken en hopen op iets goeds. 🤮
Tuurlijk, het argument dat je gold zat hebt klopt wel, maar die RNG is echt compleet ruk. Is het altijd al geweest en het mag nu wel anders. Buiten al de gespendeerde gold om, sta je daar ook nog eens lange tijd voor Jan met de korte achternaam op je knopjes te drukken en hopen op iets goeds. 🤮
Het is irritant maar prima, moet niet te makkelijk worden allemaal.Poops_McGhee schreef op woensdag 24 december 2025 @ 21:38:
Nu ze het temperen goed hebben aangepakt, is het wel de beurt aan enchanten. Vreselijk kut systeem is dat, zeg. Heb net een miljard gold uitgegeven om 1x een +1 Righteousness op een amulet te krijgen.
Wat sinks zijn goed, gelukkig word in s12 als het goed is de creatieve mode wat minder.
Bedoel je hebt nu gewoon geen bottlenecks kwa mats dat lijkt me niet de bedoeling na 2 weken, heb liever betere loot waar je dan echt dikke upgrade aan hebt dan deze loot douche.
Maar weet dat dit niet populair is haha, goed ik geniet vooral van het min maxen en pushen dus dan ben je lang zoet.
Betere loot is altijd goed, maar gokken op een affix vind ik niet bepaald endgame materiaal.Nahkriin schreef op woensdag 24 december 2025 @ 22:37:
[...]
Het is irritant maar prima, moet niet te makkelijk worden allemaal.
Wat sinks zijn goed, gelukkig word in s12 als het goed is de creatieve mode wat minder.
Bedoel je hebt nu gewoon geen bottlenecks kwa mats dat lijkt me niet de bedoeling na 2 weken, heb liever betere loot waar je dan echt dikke upgrade aan hebt dan deze loot douche.
Maar weet dat dit niet populair is haha, goed ik geniet vooral van het min maxen en pushen dus dan ben je lang zoet.
En zeker niet met de slechte fruitmachines van Blizzard. Het hoeft niet zo makkelijk te zijn als temperen, maar ook zeker niet zo random als nu.
Ja ik snap wel wat je zegt, maar wellicht dat ze er nog iets op vinden.Poops_McGhee schreef op donderdag 25 december 2025 @ 04:45:
[...]
Betere loot is altijd goed, maar gokken op een affix vind ik niet bepaald endgame materiaal.
En zeker niet met de slechte fruitmachines van Blizzard. Het hoeft niet zo makkelijk te zijn als temperen, maar ook zeker niet zo random als nu.
Maar je bent wel redelijk snel op het punt dat een miljard gold ook niks is.
Het iig verademend om weer zoveel mensen D4 zien te spelen, en ben wel echt benieuwd naar de systemen van de DLC en de nieuwe class natuurlijk.
Een miljard gold is wel veel gold om 1 specifieke affix maar 1x voorbij te zien komen. Daar gaan heel wat rondjes gokken aan vooraf. En dat is het punt wat ik het ergste vind, die vreselijke Blizz RNG. Geef de speler een wat ruimere kans. Laat bijvoorbeeld 5 keuzes zien ipv 2 en pas die rotatie aan, zodat je niet 900x Movement Speed reject en toch die keuze weer op je bordje ziet liggen.Nahkriin schreef op donderdag 25 december 2025 @ 15:30:
[...]
Ja ik snap wel wat je zegt, maar wellicht dat ze er nog iets op vinden.
Maar je bent wel redelijk snel op het punt dat een miljard gold ook niks is.
Het iig verademend om weer zoveel mensen D4 zien te spelen, en ben wel echt benieuwd naar de systemen van de DLC en de nieuwe class natuurlijk.
Ben ook wel benieuwd naar wat die volgende nieuwe class gaat zijn. Ik ben nog lang niet klaar met Paladins, maar toch nieuwsgierig naar nog meer nieuws. Misschien iets richting een Witch Doctor?
Miljard gold was ooit veel nu heb je dat hendig in paar uurtjes verzameldPoops_McGhee schreef op donderdag 25 december 2025 @ 16:29:
[...]
Een miljard gold is wel veel gold om 1 specifieke affix maar 1x voorbij te zien komen. Daar gaan heel wat rondjes gokken aan vooraf. En dat is het punt wat ik het ergste vind, die vreselijke Blizz RNG. Geef de speler een wat ruimere kans. Laat bijvoorbeeld 5 keuzes zien ipv 2 en pas die rotatie aan, zodat je niet 900x Movement Speed reject en toch die keuze weer op je bordje ziet liggen.
Ben ook wel benieuwd naar wat die volgende nieuwe class gaat zijn. Ik ben nog lang niet klaar met Paladins, maar toch nieuwsgierig naar nog meer nieuws. Misschien iets richting een Witch Doctor?
Ik heb nu zowat elke build gespeeld op Paladin dus denk dat ik toch maar weer een rogue ga maken en daarmee ga kutten, SB ook al ''af''.
Ik denk geen WD, denk iets van Warlock of iets in die koers een dark caster oid.
Dat komt helaas omdat er zoveel Affixes zijn in de Amu hoek dat Enchanten 1 op de 100(0) kans is dat het de jusite Affix rolled.Poops_McGhee schreef op woensdag 24 december 2025 @ 21:38:
AMu is zoveel in S10 als S11 een Unicorn en het moeilijkste te krijgen.
Ik zoek een AMy met 4x rank to ..... affix.
1 vinden met 2 is al onbegonnen werk laat staan 4
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Het gaat niet alleen om hoeveel affixen er zijn maar ook doordat ze hun eigen gewicht mee krijgen in de trekking. Volgens mij weet niemand wat die gewichten zijn (alleen dat grof gezegd hoger in de lijst betekent meer kans, al lijkt dat niet altijd op te gaan) maar het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat als je het ziet als lootjes trekken dat er 100 lootjes voor mainstat in zitten en maar één van die plus skills wat je wil. Als de kans gewoon gelijk zou zijn voor alle mogelijkheden zou het een stuk minder pijnlijk zijn.crzyhiphopazn schreef op donderdag 25 december 2025 @ 22:32:
[...]
Dat komt helaas omdat er zoveel Affixes zijn in de Amu hoek dat Enchanten 1 op de 100(0) kans is dat het de jusite Affix rolled.
AMu is zoveel in S10 als S11 een Unicorn en het moeilijkste te krijgen.
Ik zoek een AMy met 4x rank to ..... affix.
1 vinden met 2 is al onbegonnen werk laat staan 4![]()
Gamertag: FinrazielNL
Hoe het ook zij, gokken op affixes is geen endgame materiaal.
IMO, maak de weg naar endgame iets makkelijker (ja, dat kan) en maak de endgame content moeilijker. Dat is waar het uiteindelijk om zou moeten draaien.
IMO, maak de weg naar endgame iets makkelijker (ja, dat kan) en maak de endgame content moeilijker. Dat is waar het uiteindelijk om zou moeten draaien.
De endgame is een stuk beter dan het was door sanctification.
Ja het is een grind en gokken maar wel zo leuk dat het altijd een verrassing is wat het wordt.
Paar keer al heerlijk pech mee gehad en dat maakt het ook wel weer grappig.
Ja het is een grind en gokken maar wel zo leuk dat het altijd een verrassing is wat het wordt.
Paar keer al heerlijk pech mee gehad en dat maakt het ook wel weer grappig.
[ Voor 64% gewijzigd door Jaer op 26-12-2025 17:24 ]
Sja, die balans is taai. Levelen wordt als een vervelende onderbreking van endgame gezien maar duurt al niet lang. En endgame... het is een grind game maar de basis van een endgame buld is zo gelegd en daarna is het procentje hier procentje daar, dat is niet zo heel spannend. Zeker wanneer je p200 hebt bereikt en je de legendary nodes meteen aan kan klikken zodra je 60 bent. En duurt er ierts lang (+passive affixes op amu bijvoorbeeld), dan is dat ook maar kut.Poops_McGhee schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 15:28:
Het probleem zit 'm wat mij betreft in het gemak waarin een build voor 90% opgebouwd wordt door de combinatie imprints+enchants+tempers+targeted unique farming. Wil je van build wisselen? Kleine moeite, misschien ff een uniqueje farmen binnen 30 minuten. Paragon points aanpassen kost net zoveel tijd, imprints doen de rest. Zelfs mythics zijn met purple gobbo's bijna triviaal.
Maar dat krijg je nooit meer veranderd, dan rent iedereen weg naar een andere game.
Nog makkelijker?Poops_McGhee schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 15:28:
Je bent binnen 1/2 dagen in de endgame en loop je al lachend door alles heen haha.
Wij hebben er 3 en zoeken een 4e, beste ff op de tweakers discord joinen zit de rest ookJaer schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 17:13:
Paar tweakers zin in een jester rota? Zit in de tweakers 2 groep maar die is altijd redelijl leeg
Heb zon zajkje en zou er graag 4 van maken op deze manier
Ah top, zal ik doen. Beginnen zo aan kerstdiner nummer 2 van de week dus het kan heel even durenNahkriin schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 17:23:
[...]
Nog makkelijker?
Je bent binnen 1/2 dagen in de endgame en loop je al lachend door alles heen haha.
Amen, als je nu kijkt op reddit hoe blij iedereen is met de state of the game...Bundin schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 17:18:
[...]
Sja, die balans is taai. Levelen wordt als een vervelende onderbreking van endgame gezien maar duurt al niet lang. En endgame... het is een grind game maar de basis van een endgame buld is zo gelegd en daarna is het procentje hier procentje daar, dat is niet zo heel spannend. Zeker wanneer je p200 hebt bereikt en je de legendary nodes meteen aan kan klikken zodra je 60 bent. En duurt er ierts lang (+passive affixes op amu bijvoorbeeld), dan is dat ook maar kut.
Het probleem zit 'm wat mij betreft in het gemak waarin een build voor 90% opgebouwd wordt door de combinatie imprints+enchants+tempers+targeted unique farming. Wil je van build wisselen? Kleine moeite, misschien ff een uniqueje farmen binnen 30 minuten. Paragon points aanpassen kost net zoveel tijd, imprints doen de rest. Zelfs mythics zijn met purple gobbo's bijna triviaal.
Maar dat krijg je nooit meer veranderd, dan rent iedereen weg naar een andere game.
Maargoed ik meende dat de bedoeling was dat s12 wat slomer zou zijn maar dat gaan we meemaken.
De nieuwe class zou wel tering op zijn dan.
Haha ja denk dat de meeste dat hebbenJaer schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 17:25:
[...]
Ah top, zal ik doen. Beginnen zo aan kerstdiner nummer 2 van de week dus het kan heel even duren
Dat is precies wat ik bedoel. Je bent er snel, maar dan is het ook geen reet aan. Ook niet als je zelf een build probeert te maken, het lukt altijd wel. En als dát nou eens zou veranderen, dan is de endgame een stuk beter.Nahkriin schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 17:23:
[...]
Nog makkelijker?
Je bent binnen 1/2 dagen in de endgame en [b]loop je al lachend door alles heen[/b] haha.
Niet met 1 unique=blast, maar flink wat meer moeite steken in endgame.
[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 26-12-2025 19:56 ]
Wat ik er mee bedoel is de pool vabn Affixes is veel groter dan op andere items.Finraziel schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 06:28:
[...]
Het gaat niet alleen om hoeveel affixen er zijn maar ook doordat ze hun eigen gewicht mee krijgen in de trekking. Volgens mij weet niemand wat die gewichten zijn (alleen dat grof gezegd hoger in de lijst betekent meer kans, al lijkt dat niet altijd op te gaan) maar het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat als je het ziet als lootjes trekken dat er 100 lootjes voor mainstat in zitten en maar één van die plus skills wat je wil. Als de kans gewoon gelijk zou zijn voor alle mogelijkheden zou het een stuk minder pijnlijk zijn.
Je kan bv niet op alle items CDR of + rank to core etc... krijgen.
De Affix pool op Amu's is net zo groot als in S10.
Niks nieuws en nog steeds drama
Ik gebruik een Paladin en moet daar volgens de buildguide een Amu hebben met maar liefst 4x Ranks to XXX......
De4 rest van de gear in de buildguides is in S11 makkelijker te krijgen omdat het Uniques betreft en nu is de RNG op Mythics -> Galooreeee
heb daardoor al binnen een week 3/4 tab met Mythics bemachtigd en sinds eergister ofzo een volle Tab.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ah oke dan begreep ik je verkeerd.Poops_McGhee schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 19:55:
[...]
Dat is precies wat ik bedoel. Je bent er snel, maar dan is het ook geen reet aan. Ook niet als je zelf een build probeert te maken, het lukt altijd wel. En als dát nou eens zou veranderen, dan is de endgame een stuk beter.
Niet met 1 unique=blast, maar flink wat meer moeite steken in endgame.
Ben nu maar rogue begonnen, paling verveelt al.beetje.
Ga nog wel p300 halen, nu 290 dus net over de helft 🤣
Ben heel erg benieuwd hoe Tower gaat spelen en wat het brengt want nu is S11 zelfs 3,5 maand speeltijd ipv 2,5.
Ik ben gelukkig wel iemand die probeert alle 6 de chars te maken en meerdere Builds per Char.
Ik ben gelukkig wel iemand die probeert alle 6 de chars te maken en meerdere Builds per Char.
Tower word leuk maar als je geen GG sancties hebt ben je al.kansloos 🤣crzyhiphopazn schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 20:24:
Ben heel erg benieuwd hoe Tower gaat spelen en wat het brengt want nu is S11 zelfs 3,5 maand speeltijd ipv 2,5.
hahaha daarom ben ik voronemens om 3 a 4GA items te krijgen voor meerdere Chars en hopelijk goede Sanctification er op te krijgen.Nahkriin schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 20:25:
[...]
Tower word leuk maar als je geen GG sancties hebt ben je al.kansloos 🤣
Sanctification kan gekke dingen in positieve zin opleveren onafhankelijk van NON of wel GA
Ik smash gewoon alles, als je GF hit is echt +5 tiers minimaal. Maar zover alleen maar zooi gekregen hahacrzyhiphopazn schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 20:27:
[...]
hahaha daarom ben ik voronemens om 3 a 4GA items te krijgen voor meerdere Chars en hopelijk goede Sanctification er op te krijgen.
Sanctification kan gekke dingen in positieve zin opleveren onafhankelijk van NON of wel GA
Mn Sorc Crackling Energy is nog niet op zn best maar ik kan al Pit 85 aan.Nahkriin schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 20:29:
[...]
Ik smash gewoon alles, als je GF hit is echt +5 tiers minimaal. Maar zover alleen maar zooi gekregen haha
Daarnaast gebruik ik het als Speedfarm build.
Mn Paladin begint echt OP te worden, maar is nog wel Squishy.
Arbiter Zeal build van Screamheart, nmoet de andere builds nog uit proberen -> Auradin, Zenith Edge en Arbiter van Cliptis (zit trouwens in zijn Clan en Discord).
Ben nog bezig om pure hammer zonder Spears naar 125 te krijgen, m'n laatste clear was 123.crzyhiphopazn schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 20:34:
[...]
Mn Sorc Crackling Energy is nog niet op zn best maar ik kan al Pit 85 aan.
Daarnaast gebruik ik het als Speedfarm build.
Mn Paladin begint echt OP te worden, maar is nog wel Squishy.
Arbiter Zeal build van Screamheart, nmoet de andere builds nog uit proberen -> Auradin, Zenith Edge en Arbiter van Cliptis (zit trouwens in zijn Clan en Discord).
Maar moet ff goede sanc hitten dat houd me tegen
SB 100+ en rogue ook, rogue is wel leuk mijn favo class.
Zoveel geluk heb ik nou met RNG: na heel veel runs eindelijk de 4e Purified Essence geloot....
Altars bezocht, portal ingegaan en een leuke fight die wel moeilijker had mogen zijn. Toch wel een geinige feature, hoor.
Altars bezocht, portal ingegaan en een leuke fight die wel moeilijker had mogen zijn. Toch wel een geinige feature, hoor.
En levert dat gevecht nog iets interessants op? Ik heb er nu twee geactiveerd en hoop die andere nog te verkrijgen…
Spark, trophy, en wat nice GA uniques.ChUcKiE schreef op zaterdag 27 december 2025 @ 01:10:
En levert dat gevecht nog iets interessants op? Ik heb er nu twee geactiveerd en hoop die andere nog te verkrijgen…
Je kan hem ook herhalen heb hem 3x gedaan nu, maar sparkling is alleen 1e keer.
Nog eentje en dan is de season journey 100% klaar. Ik zou toch denken dat ik deze allang af zou moeten hebben, maar ik moet nog 1.111 elites of champions killen 👀
Dacht toch echt dat ik wel meer dan zat Helltides, Undercities, Pits en Hordes had gedaan om die 6.666 elites wel klaar te hebben. Maar nee...
Dacht toch echt dat ik wel meer dan zat Helltides, Undercities, Pits en Hordes had gedaan om die 6.666 elites wel klaar te hebben. Maar nee...
Ben inmiddels ook rond de 30 uur bezig met Paladin en season 11 en kan niet anders dan toegeven dat D4 positieve sprongen heeft gemaakt
De bekende kritiek blijft, vooral als het gaat om endgame content, maar er staat wel een solide core waar ze echt iets moois van kunnen maken de komende seizoenen/expansion(s).
Paladin is echt fantastisch, hopelijk weten ze de andere classes op eenzelfde niveau te krijgen met de rework. En dan doel ik niet eens perse op de sterkte, maar ook de mogelijkheden qua builds etc.
Zit al wel redelijk aan de max nu qua sterkte op mijn paladin, Lilith wordt bijvoorbeeld geoneshot (per phase), maar de sanctify mechanic maakt het toch wel leuk om nog ff door te spelen. En ik mis nog altijd een Heir of Perdition dus die wil ik ook zeker nog even scoren
Daarna wellicht nog even wat anders proberen, maar voor nu dikke prima wat Blizzard heeft gedaan met D4. Heb geen spijt van mijn expansion aankoop (wat ik vooraf wel verwacht had
).
Paladin is echt fantastisch, hopelijk weten ze de andere classes op eenzelfde niveau te krijgen met de rework. En dan doel ik niet eens perse op de sterkte, maar ook de mogelijkheden qua builds etc.
Zit al wel redelijk aan de max nu qua sterkte op mijn paladin, Lilith wordt bijvoorbeeld geoneshot (per phase), maar de sanctify mechanic maakt het toch wel leuk om nog ff door te spelen. En ik mis nog altijd een Heir of Perdition dus die wil ik ook zeker nog even scoren
Daarna wellicht nog even wat anders proberen, maar voor nu dikke prima wat Blizzard heeft gedaan met D4. Heb geen spijt van mijn expansion aankoop (wat ik vooraf wel verwacht had
/f/image/uIoDE8FTcnDVXzTjJBka2Vjb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5yN88bfqErKguY1Lat1LaCDD.png?f=fotoalbum_large)