WK 2026: Scoor de beste elektronica deals met ons advies Scoor jouw winnende opstelling tijdens dit WK
Het is ongelooflijk hoe snel mn gold er doorheen gaat... binnen enkele minuten 550M armer door 1 item... pffff

Iets met een affix...

[ Voor 10% gewijzigd door RustStorm op 23-05-2026 23:21 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Hoe zorgen jullie er voor om weer beetje op gold niveau te komen?

Maken jullie dan gebruik van de gold find affix op tje charms enzo? En een gold dugeon? :)

Zag net een video dat er een 900% GF seal bestaat? Holy crap...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
RustStorm schreef op zondag 24 mei 2026 @ 09:18:

Maken jullie dan gebruik van de gold find affix op tje charms enzo? En een gold dugeon? :)

Ik zit me eigenlijk af te vragen hoe je zoveel goud kwijt raakt. Maar misschien dat dat vanaf torment 100 ineens heel hard gaat.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:56

ik heb de seal maar ook een charmset die per stuk rond de 10% doen

maar ik verkoop ook wel eens via chat een GA item of wat Husks die ik over heb (net vroeg iemand die bijv voor 400m per stuk dan loopt het lekker aan
Wognummer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:01:
[...]

ik heb de seal maar ook een charmset die per stuk rond de 10% doen

maar ik verkoop ook wel eens via chat een GA item of wat Husks die ik over heb (net vroeg iemand die bijv voor 400m per stuk dan loopt het lekker aan
Dat gebruik maken van de chat, is op een console met controller gewoon niet te doen. Daar maak ik dus geen gebruik van... :)

Nou ja, nu maar gewoon op zoek naar die seal. :)

Sjamo schreef op zondag 24 mei 2026 @ 10:31:
[...]

Ik zit me eigenlijk af te vragen hoe je zoveel goud kwijt raakt. Maar misschien dat dat vanaf torment 100 ineens heel hard gaat.
Als je affixes aan het rerollen bent, kan je zo maar eens meer dan 15M kwijt zijn met 1 reroll... en als ie dan op zoek bent naar de perfecte roll... dan kost het dus heeeeel erg veel gold... en gisteren was ik daar mee bezig op een ancestral ring... :)

• Sjamo
  • Nu online
RustStorm schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:58:
[...]

Als je affixes aan het rerollen bent, kan je zo maar eens meer dan 15M kwijt zijn met 1 reroll... en als ie dan op zoek bent naar de perfecte roll... dan kost het dus heeeeel erg veel gold... en gisteren was ik daar mee bezig op een ancestral ring... :)
Ik heb op dit moment 1,5 miljard, dus een paar miljoen meer of minder valt niet op eigenlijk.

Het enige dat ik helemaal in het begin van dit seizoen had was dat het hard ging met een enchantment. Voor mijn gevoel is dat veel duurder geworden. Maar nu ook geen punt meer.

• Wognummer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgJqZj_Ch1vorK5zGRabTXnwnvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VzzQpJpx0U8KSn6Q8SYNd4FK.jpg?f=fotoalbum_large

er is wat stuk in D4 :D de top spelers hebben dit soort gear
Wognummer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 14:27:
[Afbeelding]

er is wat stuk in D4 :D de top spelers hebben dit soort gear
Yeh .. en volgens mij maken ze gebruik can eem bapaalde software. Ban incoming tbh...

Zag er vanochtend ene filmpje over.

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-06 19:38
Ik zag yt filmpje en die zei dat ze het doen met een soort tool die je oneindige rerolls geven en meer stats ...heel erg tegen de terms of use. En waar zit de fun met die gear?

Mensen op T12 1shooten nu ook zonder die cheat....

Wel rot je op andere char weer die warplans moet vrijspelen , maar je begint op die char dan ook veel hoger in T wat dan weer sneller werkt als op je eerste char , dus al bij al valt het mee.

@Ruststorm , is inderdaad rot op console , je kan geen gelinkt item aanklikken , weet wel je een item kunt linken.

Verder wordt het tijd dat Blizzard de heartstone uitzet als je bij de smidse bent ofzo . Als je net te snel naar onder drukt als je de npc aanklikt dan heartstone je ....ben je je hs punt ingame kwijt.

Gewoon npc open = cancel hs. Je ziet het ook bij andere gebeuren.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:13
Ik ben inmiddels op T3/4 aangekomen en zit inmiddels op paragon 90.

Het enige irritante is dat de glyphs voor mijn eerste twee paragonboards maar niet willen droppen, vanavond maar eens zien of klagen idd helpt :)
edit:
klagen helpt idd :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 25-05-2026 01:17 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ik verkoop veel van die charms ipv dismantelen. Die verkopen erg lekker

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Heb net een ultimate nemesis lair gedaan... maar wat is dat een tegenvallende.bedoeling zeg... Azmodan en dan enkel gele loot... zonde 5 husks... pfffffff

Ik zal jet wel verkloot hebben door een keer dood te gaan ofzo. Daar gooi ik het maar op.

[ Voor 23% gewijzigd door RustStorm op 24-05-2026 21:24 ]

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:27
Bij mij activeerde een priority quest nadat ik een Trace of Echoes opgeraapt had. Ik dacht dat het een vervolg was van de main story en sprong dus nietsvermoedend in één van de schaarste events in D4 🫣.. Echoing Hatred.

Er opende een soort van arena met steeds zwaardere waves, heel erg tof.. Deed me denken aan een event in Diablo 3 (echoing nightmare) . Uiteindelijk werd het heel erg zwaar lol.. Begrijp dat hoe langer je dit overleefd de loot steeds beter wordt. Nadat ik eenmaal dood was spawnde er makkelijk 15 goblin portals waaruit weer allemaal goblin pouches dropte. Scherm was letterlijk gevuld met pouches.. echt zoveel loot dat daar ff lag..

Mijn inventory zat bijna vol dus ik raapte een paar pouches op en ging terug naar Temis zonder erbij na te denken.. Wees niet zo dom als mij, want die portal sloot nadat ik in Temis aankwam.... 🤣

[ Voor 53% gewijzigd door PepieNL op 25-05-2026 10:05 ]

PepieNL schreef op maandag 25 mei 2026 @ 09:19:
Bij mij activeerde een priority quest nadat ik een Trace of Echoes opgeraapt had. Ik dacht dat het een vervolg was van de main story en sprong dus nietsvermoedend in één van de schaarste events in D4 🫣.. Echoing Hatred.

Er opende een soort van arena met steeds zwaardere waves, heel erg tof.. Deed me denken aan een event in Diablo 3 (echoing nightmare) . Uiteindelijk werd het heel erg zwaar lol.. Begrijp dat hoe langer je dit overleefd de loot steeds beter wordt. Nadat ik eenmaal dood was spawnde er makkelijk 15 goblin portals waaruit weer allemaal goblin pouches dropte. Scherm was letterlijk gevuld met pouches.. echt zoveel loot dat daar ff lag..

Mijn inventory zat bijna vol dus ik raapte een paar pouches op en ging terug naar Temis zonder erbij na te denken.. Wees niet zo dom als mij, want die portal sloot nadat ik in Temis aankwam.... 🤣
Ik heb hem ook al eens gedaan. En kan hem.voor een tweede keer gaan doen. Denk dat ik het vandaag eens ga doen. :) leuk om weer even uitfedaagd te worden daarin... em ben benieuwd wat voor een loot ik er uit mag gaan halen...

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:27
RustStorm schreef op maandag 25 mei 2026 @ 10:13:
[...]

Ik heb hem ook al eens gedaan. En kan hem.voor een tweede keer gaan doen. Denk dat ik het vandaag eens ga doen. :) leuk om weer even uitfedaagd te worden daarin... em ben benieuwd wat voor een loot ik er uit mag gaan halen...
Oh tof, doen 🤗 Als je de shrines in een bepaalde volgorde doet spawnen er een partij treasure goblins én unlock je een portal cosmetic lees ik net.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CSaI418wopbhjp2CF5VTHNi7hrg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MEnj8w0QcDIku0TgULu44zyC.jpg?f=fotoalbum_large
Nice. Net de 900% gold find seal kunnen maken.

En toch... is die cube wel echt handig... het is echt wel even wennen en schakelen en uitvinden, maar als je eenmaal de mogelijkheden ontdekt hebt, kan je zelfs met veel geluk een BiS maken... heb ik zojuist met een 900 amulet mogen doen. Bijna 3 perfecte affixes, de laatste mag ik nog faan "rollen"... wat wsn enorme vak met gold gaat kosten... dus moet even van mn 5M af... en richting de 500M gaan..

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 17:46
RustStorm schreef op maandag 25 mei 2026 @ 14:50:
En toch... is die cube wel echt handig... het is echt wel even wennen en schakelen en uitvinden, maar als je eenmaal de mogelijkheden ontdekt hebt, kan je zelfs met veel geluk een BiS maken... heb ik zojuist met een 900 amulet mogen doen. Bijna 3 perfecte affixes, de laatste mag ik nog faan "rollen"... wat wsn enorme vak met gold gaat kosten... dus moet even van mn 5M af... en richting de 500M gaan..
tier ?
Ben op Torment XII mn ding aan het doen. En dat gaat gemakkelijk. Kan alleen wel ge one shot worden met mn paladin. Dat maakt het... uitdagend.. ;) lol

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 17:46
op tier xii heb je die gold shit niet meer niet nodig.

• Sjamo
  • Nu online
RustStorm schreef op maandag 25 mei 2026 @ 15:21:
[...]

Ben op Torment XII mn ding aan het doen. En dat gaat gemakkelijk. Kan alleen wel ge one shot worden met mn paladin. Dat maakt het... uitdagend.. ;) lol
Ik lees (oa hier) dat in torment 12 de lootkraan open gaat, ook artikelen met ga's.

Is het niet eenvoudiger betere armour bij elkaar te scharrelen door te spelen? Dan krijg je vlot goud bij elkaar om hier en daar nog wat te tweaken?
GlorixJim schreef op maandag 25 mei 2026 @ 15:33:
op tier xii heb je die gold shit niet meer niet nodig.
Ik ga die gold shit alleeb maar gebruiken wanneer ik een nigtmare dungeon heb met overvloed aan gold in horadric chests of een van die andere soort dungeons met eerder genoemde overvloed. Verder gebruik ik wat nodig is voor mn build. :)

@Sjamo dat zal ik gaan ervaren... ;) maar vooralsnog valt het tegen. Maar komt goed. :)

Binnenkort ook maar eens de sub uitdagingen van het seizoen oppakken / afronden. Ben vooral benieuwd naar Mephisto. Of die net zo moeilijk is als Lilith was pre nerf. :)

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:22
Barbarian waar frenzy een ranged wordt. En dan whirlwind. Das echt makkelikk spelen tot nu toe

• Bossie
RustStorm schreef op maandag 25 mei 2026 @ 15:21:
[...]

Welke build gebruikt je, ik ben inmiddels na een weekje games met mijn Blessed shield juggernaut op T5 aangekomen.

Ik denk dat ik dit seizoen de pally blijf spelen, maar het is een redelijk trage build ivm mijnusual barb knallers :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 25 mei 2026 @ 16:06:
[...]

Welke build gebruikt je, ik ben inmiddels na een weekje games met mijn Blessed shield juggernaut op T5 aangekomen.

Ik denk dat ik dit seizoen de pally blijf spelen, maar het is een redelijk trage build ivm mijnusual barb knallers :)
Deze :) ik gebruik eigenlijk altijd builds van die website. Ik ga het namelijk echt niet allemaal zelf uitvinden. :)

Ik krijg alleen nog maar "dungeon delve" NM dungeons... ;(

• Bossie
RustStorm schreef op maandag 25 mei 2026 @ 16:10:
[...]

Deze :) ik gebruik eigenlijk altijd builds van die website. Ik ga het namelijk echt niet allemaal zelf uitvinden. :)
Dezelfde build dus, ben nu met de mid-game spec bezig waarbij ik blijkbaar waarbij ik volgens mij 3/3 van de uniques heb (was meteen naar endgame gegaan, gisteravond pas opgemerkt dat er ook een mid-game optie was :+)

Eindelijk in een gold delve NM terecht gekomen. Eens de chams en seals geprobeerd ej lijk toch wel meer dan 100M per run te halen. Dat is fijn... kan ik even voort als ik rond de 2B zit... even in de farm modus... :)

(Maar eerst work work)

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 26-05-2026 14:29 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 19:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Op de Necromancer na nu alle classes gespeeld in de expansion. Alles speelt anders maar er zijn toch wel dikke OP builds beschikbaar :P En dan bedoel ik niet de bugged Rogue build, maar wat andere mechanics die op bepaalde vlakken echt insane zijn.

Mijn favo builds en ervaring:
Barbarian: Immortal WW. Wat een insane build en twijfel nog steeds of dit niet gewoon bugged is :P Ben geloof ik 1x door een BS mechanic doodgegaan, maar verder gewoon unkillable. En doet ook nog eens veel damage en is erg mobiel (sneller in WW dan op mount).

Spiritborn: Rushing Claw Counterswarm. Met afstand de allersnelste build in heel D4. Je zoeft door de map heen. Wel schijtirritant in maps met veel deuren/smalle openingen, maar op bredere velden echt insane. Ook alles valt dood om je heen neer.

Rogue: Penetrating Shot. Ook bizar sterk en simpel aan te passen voor doeleinden. Met Heartseeker - Confluence ideaal voor T12 farmen, maar er zijn ook bossvarianten binnen dezelfde gearing etc. Heel erg lekker spelen.

Druid: Companion/Zookeeper. Met 3 beren, zooi raven en geloof 6 weerwolven om je heen echt gezellig druk, maar ook nog eens onwijs sterk. Ook zelf ben je vrijwel onkwetsbaar door een shitload aan buffs. Grootste nadeel is de traagheid van de Druid.

Sorcerer: Blizzard - Static Field. Alleen deze nog maar gespeeld en nog niet optimaal gegeared (wel alle items en mythics, maar nog geen perfecte rolls etc.), maar ook heel erg sterk. Alleen de mechanics zijn wat ingewikkelder, ik doe nu vooral button-bashen en dan kijken wat er gebeurt, maar perma-TP zou mogelijk moeten zijn.

Warlock en Necromancer zijn allebei niet echt mijn stijl. Ik vind minions vaak al wat minder interessant, vooral omdat het vaak veel in combinatie met andere dingen moet. Zeker bij de Warlock vind ik de werking van skills die aan elkaar hangen om optimaal resultaat te behalen wat vervelend. Dan speel ik liever de Zookeeper Druid, gewoon pets die hun ding doen en af en toe ram ik ze ergens op af :P Wat dat betreft zijn de "hoe-minder-buttons-hoe-fijner"-builds wel aan mij besteed, met WW barb als makkelijkste waar je alles met letterlijk 1 button kunt doen, en de rest van de knoppen het alleen maar sneller maakt :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Paladin is kwijt geraakt...? :) kan natuurlijk zo zijn dat je die al eerder benoemd hebt... ;) haha

Ik weet dat je hebt benoemd hij enorm zwak te noemen is... :)

[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 26-05-2026 16:40 ]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
RustStorm schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 16:31:
Paladin is kwijt geraakt...? :) kan natuurlijk zo zijn dat je die al eerder benoemd hebt... ;) haha

Ik weet dat je hebt benoemd hij enorm zwak te noemen is... :)
Ik noemde enkel de favo builds :P Warlock heb ik ook niet uitgebreid benoemd :+

Paladin blijft in mijn top 3 favo classes, maar dit seizoen gewoon underpowered, jammer. Tot T8 is Auradin super grappig maar daarna neemt het sterk af in vergelijking met andere classes. Tuurlijk er zijn ook wel T12 builds maar totaal niet te vergelijken met de builds die ik van de andere classes toelichtte :P

Angeloonie schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 18:13:
[...]

Ik noemde enkel de favo builds :P Warlock heb ik ook niet uitgebreid benoemd :+

Paladin blijft in mijn top 3 favo classes, maar dit seizoen gewoon underpowered, jammer. Tot T8 is Auradin super grappig maar daarna neemt het sterk af in vergelijking met andere classes. Tuurlijk er zijn ook wel T12 builds maar totaal niet te vergelijken met de builds die ik van de andere classes toelichtte :P
De lock had je nog benoemd als niet jouw stijl. Dus vandaar. Haha

Ik heb zin om vanavond wat gold te farmen en de overige items die ik nog mag aanpassen aan te pakken... gaat de goede kant op...

Heb echt transmog (ofzo?) Niet gebruikt... dus kan nog sterker worden op zich... :)

Mijn god wat kost het rerollen enzovoorts ontzachelijk veel gold zeg... niet te doen... denk sar ik 700M bij elkaar gespeeld hebz maar het is ook allemaal weer weg... gelukkig kan ik, zolang ik de NM niet afrond, gewoon blijven farmen...

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 17:04
Angeloonie schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 15:27:
Spiritborn: Rushing Claw Counterswarm. Met afstand de allersnelste build in heel D4. Je zoeft door de map heen. Wel schijtirritant in maps met veel deuren/smalle openingen, maar op bredere velden echt insane. Ook alles valt dood om je heen neer.
Meer informatie over deze build? Stuur gerust privé! Ik speel ook met full 'rushing claw' die ik kan blijven spammen maar zoek nog groeipunten! ;)

Zeker welkom om mijn build eens te bekijken! 🙏👍

• Sjamo
  • Nu online
QuZyX schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:03:
[...]

Meer informatie over deze build? Stuur gerust privé! Ik speel ook met full 'rushing claw' die ik kan blijven spammen maar zoek nog groeipunten! ;)

Ik heb deze build ook geprobeerd (volgens een guide), en het werkte erg goed hier. Maar ik ben overgegaan op een poison build zonder rushing claw omdat ik een hekel had aan de speelstijl.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
QuZyX schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 09:03:
[...]

Ik volgde gewoon deze guide: https://maxroll.gg/d4/build-guides/evade-counterswarm-spiritborn-guide

Ik zou oprecht niet weten hoe de 100% crit chance te behalen met m'n paladin lol. Volgens mij zit ik nu op iets meer dan 50%. En mijn gear is alles behalve slecht...

Oh well... :)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:10

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren hier Vessel of Hatred Campaign uitgespeeld en de eerste quest van Lords zodat ik op het nieuwe grondgebied ben gekomen. Ik hou de campaign nu even voor gezien. Daar ben ik wel even klaar mee. Ik kan nu eigenlijk de hele map ontgrendelen en heb toegang tot de end-game content. Dat zou voldoende moeten zijn voor dit seizoen. Dan kan ik me volgend seizoen concentreren op een ander character en daarmee misschien de campaign van Lords (of dat ik die misschien toch nog dit seizoen doe, haha)

EDIT: Wat is nu verstandig dat ik als eerste ga doen? Die standbeelden zoeken?

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 27-05-2026 11:14 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Sjamo
  • Nu online
Oxigeon schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:09:
Gisteren hier Vessel of Hatred Campaign uitgespeeld en de eerste quest van Lords zodat ik op het nieuwe grondgebied ben gekomen. Ik hou de campaign nu even voor gezien. Daar ben ik wel even klaar mee. Ik kan nu eigenlijk de hele map ontgrendelen en heb toegang tot de end-game content. Dat zou voldoende moeten zijn voor dit seizoen. Dan kan ik me volgend seizoen concentreren op een ander character en daarmee misschien de campaign van Lords (of dat ik die misschien toch nog dit seizoen doe, haha)

Het blijft altijd een persoonlijk iets denk ik, maar deze laatste campaign is wat mij betreft de moeite waard om te spelen.

Heb je zonder dat ook toegang tot warplans etc? Ik dacht van niet omdat de juiste persoon daarvoor nog niet unlocked is? Die voegen echt wat toe.

Ik zou zelf zeker doorgaan nu. Het is een, wat mij betreft mooie, en niet te lange campaign die veel toevoegd qua verhaal en spel.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sjamo schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:22:
[...]

Het blijft altijd een persoonlijk iets denk ik, maar deze laatste campaign is wat mij betreft de moeite waard om te spelen.

Heb je zonder dat ook toegang tot warplans etc? Ik dacht van niet omdat de juiste persoon daarvoor nog niet unlocked is? Die voegen echt wat toe.

Ik zou zelf zeker doorgaan nu. Het is een, wat mij betreft mooie, en niet te lange campaign die veel toevoegd qua verhaal en spel.
Als de warplans daaraan hangen moet ik inderdaad door. Ik had vanmorgen even internet geraadpleegd en daar praten ze enkel over een cube voor het craften van Gear ofzo?

• Sjamo
  • Nu online
Oxigeon schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:27:
[...]

Als de warplans daaraan hangen moet ik inderdaad door. Ik had vanmorgen even internet geraadpleegd en daar praten ze enkel over een cube voor het craften van Gear ofzo?
Je ziet het snel genoeg. Als je toegang hebt, wat ik niet verwacht, zou je de persoon daarvoor moeten zien staan op het centrale plein in Temis, de "hoofdstad". Zo ongeveer tegenover de cube.

Ik heb de eerste week met een boog om de cube heen gelopen, het leek me niets. Maar inmiddels gebruik ik het veel en met plezier.

Ik snap dat ke klaar bent met campaign na VoH... maar ik zou je willen adviseren om de campaign van LoH wel te spelen... die is in alle opzichten veel beter en het echt waard te doorlopen... :) mijn humbele mening... ;)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sjamo schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:38:
[...]

Je ziet het snel genoeg. Als je toegang hebt, wat ik niet verwacht, zou je de persoon daarvoor moeten zien staan op het centrale plein in Temis, de "hoofdstad". Zo ongeveer tegenover de cube.

Ik heb de eerste week met een boog om de cube heen gelopen, het leek me niets. Maar inmiddels gebruik ik het veel en met plezier.
Ik heb eens even verder gegoogled. Ik moet inderdaad door met de campaign. Na het voltooien van de LoH campaign unlock je de warplans schrijft Maxroll. Nouja dan gaan we nog eventjes door.

Kreeg gisteren wel een melding dat ik een of andere talisman had unlocked omdat ik eea had gedaan in LoH

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-06 13:02
Sjamo schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:38:
[...]

Tips om goed te starten met de cube? Ik heb daar nog niet echt naar gekeken...

• Sjamo
  • Nu online
Boermansjo schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 12:38:
[...]

Lastig :) Maar ik ben begonnen met kleine dingen. Een affix toevoegen of verwijderen, proberen wat gebeurt wanneer je dingen bijvoegt die de uitkomst veranderen. Een unique maken van een witte ancestral etc.

Ik heb zelf onlangs in de cube mijn runes opgewaardeerd waardoor ik mijn eerste mythic unique heb kunnen craften. Dat werkt wat mij betreft veel beter dan de manier van de jeweler. Ook het samenstellen en verbeteren van je set talismans vind ik erg handig. Nu ik dat door heb is de qualiteit van mijn set redelijk omhoog gegaan.

Maar je kan veel doen. Ik zou niet beginnen met armour of wapens die je erg lief zijn. En verder, let goed op wat je eventueel verbruikt aan mats, en check hoe je die krijgt, dus ook hoe zeldzaam het is. Dat kan voorkomen dat je leuk 12 dingen weg experimenteert die erg zeldzaam blijken te zijn (ervaring).

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Boermansjo schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 12:38:
[...]

Deze uit je hoofd leren ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5F3gR0RC76-UGVQkER16zfRKaik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4O78Ak6SBpjbHxs0N1i1X0vI.jpg?f=fotoalbum_large

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:38

lord_fh

PS5

Net voor het eerst sinds ik D4 heb (launch) Lillith neergelegd 😁 op naar de 1e expansion en dan de laatste en dan eindelijk de end game Exploren

• sfx32
Denk niet iedereen het volgende weet , 3 charms van een andere class in de cube gooien en je krijgt 1 voor op de class waarop je speelt.

Al mn oude charms van mn Lock naar barb gezet.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-06 19:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gisteren voor het eerst m'n sorceres uitgelaten. Met wat hulp van mede-tweakers een paar item-upgrades gedaan en Heir of Perdition weten te bemachtigen (via craften). Ik moet nog een Fractured Winterglass en m'n glyphs moeten nog naar minimaal lvl 50. Maar Pit lvl 100 was een succes, pittig, maar wel gelukt.

Mega op en veel leuker spelen dan WW-barb. Van het weekend weer verder om te kijken of ik T12 soepel kan krijgen. Als dat gelukt is, dan is het voor mij weer gedaan dit seizoen.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Sjamo
  • Nu online
Mad-Matt schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 07:41:
Gisteren voor het eerst m'n sorceres uitgelaten. Met wat hulp van mede-tweakers een paar item-upgrades gedaan en Heir of Perdition weten te bemachtigen (via craften). Ik moet nog een Fractured Winterglass en m'n glyphs moeten nog naar minimaal lvl 50. Maar Pit lvl 100 was een succes, pittig, maar wel gelukt.

Mega op en veel leuker spelen dan WW-barb. Van het weekend weer verder om te kijken of ik T12 soepel kan krijgen. Als dat gelukt is, dan is het voor mij weer gedaan dit seizoen.
Je hebt pit level 100 gedaan met glyphs die nog geen 50 zijn? Dat vind ik knap. Ik red dat echt niet. Ik doe meestal maximaal een pit die net aan 2 upgrades geeft. Welle build heb je gebruikt?

Ik heb inmiddels ook een ww-barbarian gemaakt en die vind ik juist erg sterk. Ook de eerste build waarmee ik vrijwillig naar de undercity en infernal hordes ga.

Ik heb me met mijn eigen-bouw companion druid inmiddels naar level 100 gewerkt in de pit, met de glyphs ook op 100, maar ontspannen spelen doe ik op torment 11. Daarmee kan ik ook de meeste bosses en greater bosses doen nu. Nu nog op zoek naar de alt die Mephisto kan verslaan op torment 10. Dat vind ik nogal een uitdaging. Waarschijnlijk eerst mijn armour verbeteren, en oefenen met de verschillende fases.

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
in den beginne nooit de campaign afgemaakt. Recent begonnen met de warlock maar die pastte me toch niet helemaal ofzo. Gisteren dus eens begonnen aan de druid, daar kan ik op zich wel aan wennen met een legertje aan beestjes bij me. En beetje rondlopen als weerwolf is ook wel grappig, wel jammer dat de druid alleen terug transformeert als je een stad binnen loopt.

• Sjamo
  • Nu online
squashedraven schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 08:08:
in den beginne nooit de campaign afgemaakt. Recent begonnen met de warlock maar die pastte me toch niet helemaal ofzo. Gisteren dus eens begonnen aan de druid, daar kan ik op zich wel aan wennen met een legertje aan beestjes bij me. En beetje rondlopen als weerwolf is ook wel grappig, wel jammer dat de druid alleen terug transformeert als je een stad binnen loopt.
Helemaal leuk wanneer je alles op de plek hebt, en je met 4 beren, 5 wolven en de nodige onzichtbare raven. Maar de poison-creeper vind ik ook nog steeds leuk, die zo om je heen golft.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sjamo schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 08:30:
[...]

Helemaal leuk wanneer je alles op de plek hebt, en je met 4 beren, 5 wolven en de nodige onzichtbare raven. Maar de poison-creeper vind ik ook nog steeds leuk, die zo om je heen golft.
Yup, zo heb ik alle campaigns doorgespeeld, iedere zoveel tijd kwamen er weer wat beestjes bij. En zelf lekker met shred aan de gang. Geen ingewikkelde gameplay, wel goed vermaak!

Hier al ff nauwelijks gespeeld. Pit 120 gehaald als non-selig ww betekent dat ik eigenlijk ver klaar ben. Het lekkere weer betekent sowieso ook minder tijd achter de pc en ik heb weinig zin om de war table nog eens van het begin door te lopen met een derde. Dus af en toe nog relaxed pixels blenderen maar veel zal je me niet meer online zien, gok ik.

Komend seizoen de warlock proberen, die had ik maar bewaard om dan nog iets nieuws te hebben :)

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 31-05 22:23
gisteren heb ik na 1,5 week spelen mijn sorc op het niveau gekregen dat ik relaxed t12 aan kan zonder om de haverklap opgeblazen te worden door grondeffecten die ik niet zag.

ik gebruikte eerder een chainlightning build, maar ben nu geswitched naar een iceheart brais/Azurewrath - lightning spear combi die het hele scherm bevriest.
Waar ik eerst moeite had om pit 102 te doen, ren ik nu door pit 115 in 3 minuten.

nu rest nog mijn warpaths afronden en mazzel hebben met GA gear die een daadwerkelijke verbetering zijn. Die wijziging in hoe uniques werken zorgt er voor dat ik nog geen enkel echt BIS item heb.
En ik heb nog geen GA mythic gezien. die droppen nu echt een stuk minder dan vorige seizoenen voor mij.

Verder maar eens begonnen aan een paladin. ik heb beide nieuwe klasses tot nu toe gelaten voor wat ze waren, en ik vrees dat ik de warlock nog wat langer op de plank laat liggen. met die schermvullende animaties zie ik al helemaal niet meer waar ik (in) loop.
Begrijp me niet verkeerd, mijn sorc laat ook een lichtspektakel los, maar je kan nog altijd zien waar je (in) staat

[ Voor 5% gewijzigd door Stappieterug op 28-05-2026 09:36 ]

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik lees hier vrij veel over "The Pit". Zelf geen idee waar ik dat ergens vind in-game. Maar na wat research moet je er World Tier IV voor zijn en level 60. Level 60 ben ik inmiddels. Maar die World Tier heb ik me nog niet aan gegeven. De Campaign speel ik inmiddels op Normal mode. Ik hak er gewoon als een malle doorheen. Dood ga ik totaal niet, gaat zelf bijna geen Health vanaf. Die moeten we dus maar eens gaan ophogen naar Hard of zelfs nog een stapje hoger). Waarom ik dat niet meteen doe weet ik ook niet. Maar dan zou het levelen echt wel een stukje sneller gaan denk ik.

Verder gok ik dat ik nog een stuk of 10 Statues van Akarat moet vinden in de VoH zone en dan heb ik die alle 30 ook weer gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 28-05-2026 10:26 ]

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 17:32
Oxigeon schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 10:23:
Ik lees hier vrij veel over "The Pit". Zelf geen idee waar ik dat ergens vind in-game. Maar na wat research moet je er World Tier IV voor zijn en level 60. Level 60 ben ik inmiddels. Maar die World Tier heb ik me nog niet aan gegeven. De Campaign speel ik inmiddels op Normal mode. Ik hak er gewoon als een malle doorheen. Dood ga ik totaal niet, gaat zelf bijna geen Health vanaf. Die moeten we dus maar eens gaan ophogen naar Hard of zelfs nog een stapje hoger). Waarom ik dat niet meteen doe weet ik ook niet. Maar dan zou het levelen echt wel een stukje sneller gaan denk ik.

Verder gok ik dat ik nog een stuk of 10 Statues van Akarat moet vinden in de VoH zone en dan heb ik die alle 30 ook weer gevonden.
Je kan 'm al vrij snel op expert zetten als beginnende D4 speler :)

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Sjamo schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 08:06:
[...]

Je hebt pit level 100 gedaan met glyphs die nog geen 50 zijn? Dat vind ik knap. Ik red dat echt niet. Ik doe meestal maximaal een pit die net aan 2 upgrades geeft. Welle build heb je gebruikt?

Ik heb inmiddels ook een ww-barbarian gemaakt en die vind ik juist erg sterk. Ook de eerste build waarmee ik vrijwillig naar de undercity en infernal hordes ga.

Ik heb me met mijn eigen-bouw companion druid inmiddels naar level 100 gewerkt in de pit, met de glyphs ook op 100, maar ontspannen spelen doe ik op torment 11. Daarmee kan ik ook de meeste bosses en greater bosses doen nu. Nu nog op zoek naar de alt die Mephisto kan verslaan op torment 10. Dat vind ik nogal een uitdaging. Waarschijnlijk eerst mijn armour verbeteren, en oefenen met de verschillende fases.
Klopt, ik ben juist van de ww-barb afgestapt omdat ik die eigenlijk gewoon saai vind en niet spectaculair. En m'n sorceres nu al sterker is

Build voor de Sorc is:
https://d4builds.gg/builds/7c77979c-8d66-4ffc-b055-2fcf66bddfa7/?var=0

En dan de speed, pits build nog niet naar gekeken.

Heeft iemand hier de Cowlevel quest al gedaan, zo ja, kunnen we een date plannen dat je naar me "moo'd"?

[ Voor 5% gewijzigd door Mad-Matt op 28-05-2026 11:42 ]

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

Oxigeon schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 10:23:

Ik denk dat je een heel oud artikel gelezen hebt want world tier IV bestaat al heel lang niet meer... Bij release van de game was dat world tier 1 tot 4, maar dat is vervangen door normal, hard, expert, penitent en dan de torment levels.

Ik weet niet of er nog een minimum eis is voor de pit want volgens mij moet je juist pit doen om torment te unlocken. Ik denk dat de enige eis is dat je de campaign uit hebt.

Gamertag: FinrazielNL

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fin heeft gelijk. WT 1-4 is weg.

Even een correctie, dank Wog.

Je moet eerst een capstone dungeon doen om de eerste torment vrij te spelen, ik dacht daarna nog 2. Maar later moet je in ieder geval Torment 10,11 en 12 vrij spelen door een bepaald niveau pit te doen. (dit kan ook in multiplayer, dus iemand kan je daarmee helpen)

[ Voor 62% gewijzigd door Mad-Matt op 28-05-2026 12:59 ]

• Wognummer
Mad-Matt schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:47:
Fin heeft gelijk. WT 1-4 is weg.

Je moet de pit doen om Torment te unlocken en dat steeds weer, steeds hoger tot T12.
nee toch je moet voor T1 die capstone toch doen uit de season pass of zit ik er daar bij naast?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wognummer schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:51:
[...]

nee toch je moet voor T1 die capstone toch doen uit de season pass of zit ik er daar bij naast?
Het is alweer even geleden, maar ik denk dat je gelijk hebt ja.

• Lupine_Wonse
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-06 14:47
Gisteren hier Vessel of Hatred Campaign uitgespeeld en de eerste quest van Lords zodat ik op het nieuwe grondgebied ben gekomen. Ik hou de campaign nu even voor gezien. Daar ben ik wel even klaar mee.

Ik zou toch verder gaan met de campaign. LoH campaign vind ik vele malen beter dan VoH. Standbeeld zoeken (neem aan dat je statues of Lilith bedoeld) heeft geen zin meer: je krijgt er geen bonus door. Dat zit in de Seasons Journey

• Lupine_Wonse
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-06 14:47
Vraag: is er nog een actieve Tweakers clan. Vorig seizoen een join request gestuurd aan GatheringOfTweakers maar kreeg geen reactie

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:03
Seizoen 14 ziet er erg gaaf uit :)

Obols cap omhoog :)

SSF mode :)

https://news.blizzard.com/en-us/article/24259077/the-3-1-ptr-what-you-need-to-know

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Lupine_Wonse schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 19:36:
Vraag: is er nog een actieve Tweakers clan. Vorig seizoen een join request gestuurd aan GatheringOfTweakers maar kreeg geen reactie
Ik waa lid van GoT 3. Heb dir deze week geleaved en ben maar GoT gegaan. Duurde iets van 24uur en zat er toen bij.

Zit er geinig uit. En factor 10 obols is ook geen straf. Huidige 2500 is peanuts...

Ik moet eens gaan durven de transfigureren... nog geen enkele keer gedaan. Armor is nu zo goed. Dat ik het niet echt "durf" haha. Want heb geen gelijke backup stukken.. hmmmzzzz

Nou ja, eens wat over gaan lezen enzo.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:55
Vind de charm/set veranderen maar matig. Ik had toch wel meer verwacht, er zijn nu overduidelijk sterke sets en veel mindere sets. Maar het is PTR kan nog een hoop veranderen

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Holy f... mephiso op T12... oi oi oi

• Bossie
Gisteren even met mijn barb gespeeld die ik heb geleveld mbv tree of whispers kistjes van mijn pally.

T1 was in ieder geval een walk in the park, echter moet ik simpelweg nog eental aspects vrijspelen om de (minions) build verder uit te bouwen. Lang verhaal kort, het speelt zoveel sneller dan de paladin maar ik moet eerst even schakelen naar frenzy of iets dergelijks om wat kistjes te grinden zodat ik daarna weer terug kan naar de minions build.
edit:
had blijkbaar een unique die de rage cost van basic-skills met +25 verhoogde, oftewel ik had geen rage gen. Knal er nu letterlijk doorheen met Frenzy :p

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 30-05-2026 19:02 ]

Iets om in vast te bijten net mn paladin.... ik weet dat het heeeel heel heeeeeel erg moeilijk zal zijn hem om te leggen... maargoed... proberen kan geen kwaad hihi

Eindelijk weer een keer een ultimare nemesis lair te pakken... heb ik wéér de bug te pakken gekregen die zorgt dat er geen loot chests verschijnen....

Pfffffffff

• Bossie
Gisteren 2-3 uur op de barb gespeeld, en zonder optimized gear, charms set etc zit ik al op T5 (netzoals mijn pally).

Echter speelt het zoveel sneller, ik denk dat pally voorlopig wel even klaar is :)

Bossie schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:04:
Gisteren 2-3 uur op de barb gespeeld, en zonder optimized gear, charms set etc zit ik al op T5 (netzoals mijn pally).

Echter speelt het zoveel sneller, ik denk dat pally voorlopig wel even klaar is :)
Haha en daarom wil ik dus niet een andere char gaan starten... ga echt bij mn paladin blijven, ondanks de enorme zwakte van de class...

• Bossie
RustStorm schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:43:
[...]

Haha en daarom wil ik dus niet een andere char gaan starten... ga echt bij mn paladin blijven, ondanks de enorme zwakte van de class...
Ik speel sowieso niet zo fanatiek, maar speel wel vaak maar een game tegelijk. Het is natuurlijk ook niet zo dat barb > pally etc maar ook dat zonder de grind op mijn pally had ik niet met een ancestral/unique kit icm paragon 180 ofzo kunnen starten op de barb.

De benodigde uniques etc voor de barb lijken wel moeilijker te halen, dus kan dadelijk een beetje switchen tussen beide voor het farmen van greater lair keys :)

En er zijn dus mensen die echo of mephisto op T12 hardcore gedaan hebben... dat is echt... hands down, indrukwekkend.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
RustStorm schreef op maandag 1 juni 2026 @ 13:45:
En er zijn dus mensen die echo of mephisto op T12 hardcore gedaan hebben... dat is echt... hands down, indrukwekkend.
Tenzij het met een Selig WW barb is :P

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:03:
[...]

Tenzij het met een Selig WW barb is :P
Ik heb een barb, en ik heb een Selig, ik moet die twee maar combineren dan?

• tweeek
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:43
Ik moet nog beginnen en vind het al ingewikkeld, dat word nog wat.

7 x 440 WP zuiden, Solis mini 3000-S6 / App bedienbaar, 45km ligier, HW P1, Marstek venus V1 5,12kw V156 / BMS216 APP V1.6.64, A+++, Etna inductie 4pits, 80 liter boiler masterwatt E-smart, Duco WTW/ventilatie schultenbraü

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Bossie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:56:
[...]

Ik heb een barb, en ik heb een Selig, ik moet die twee maar combineren dan?
Als je een WW Barb wil die én damage doet én niet dood kan gaan (bullshit RNG uitzonderingen daargelaten) dan wel :P

Maar dan moet je gear/paragon wel omgegooid worden t.o.v. normale WW: je mag geen +max life hebben op gear of paragon nodes.

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:09:
[...]

Als je een WW Barb wil die én damage doet én niet dood kan gaan (bullshit RNG uitzonderingen daargelaten) dan wel :P

Maar dan moet je gear/paragon wel omgegooid worden t.o.v. normale WW: je mag geen +max life hebben op gear of paragon nodes.
probleem is wel dat een WW barb vaak nogal saai is

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Bossie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:10:
[...]

probleem is wel dat een WW barb vaak nogal saai is
Gigantisch saai zelfs, zeker omdat je eigenlijk ook niet bang hoeft te zijn dat je dood gaat, dus je hoeft ook nog eens niet op te letten. Je kunt de hele build letterlijk met 1 hand spelen (LMB WW en dan sturen met je muis). Rallying Cry is zelfs optioneel, maar helpt wel qua snelheid. De rest is puur DMG boosting.

Dus idd nogal saai, máár: je kunt wel ALLE content solo doen en je kunt ook iedereen carryen. Ik neem hele parties mee naar Meph/Lilith T12 :P

• Wognummer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUUhNDMQ6LrBiLXqJLsnTq7B3zE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FU0A0b9hf7jBd8aU4BJjZXmS.jpg?f=fotoalbum_large

hiermee schijnt het wat makkelijker te zijn geen idee ik ben echt te lui om het te proberen heb nog 14 keys hehe

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:13:
[...]

Gigantisch saai zelfs, zeker omdat je eigenlijk ook niet bang hoeft te zijn dat je dood gaat, dus je hoeft ook nog eens niet op te letten. Je kunt de hele build letterlijk met 1 hand spelen (LMB WW en dan sturen met je muis). Rallying Cry is zelfs optioneel, maar helpt wel qua snelheid. De rest is puur DMG boosting.

Dus idd nogal saai, máár: je kunt wel ALLE content solo doen en je kunt ook iedereen carryen. Ik neem hele parties mee naar Meph/Lilith T12 :P
Ik kan altijd even testen dmv een save in de armory. Er is nog steeds wat season pass content wat afgevinkt moet worden voordat het weer tijd is om D4 weer ff te pauzeren.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:13:
[...]

Ik vind dat niet saai, maar precies de mentale belasting / resultaat balans waar ik zin in heb na een vervelend drukke werkdag :D

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Bundin schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:47:
[...]

Ik vind dat niet saai, maar precies de mentale belasting / resultaat balans waar ik zin in heb na een vervelend drukke werkdag :D
Same here :D Maar ik kan mij ook prima voorstellen dat iemand hier geen reet aan vindt.

Ik hou wel van de simplified builds met een paar buttons ipv dat je dingen op de juiste volgorde moet doen etc. Daarom ligt de Warlock mij al niet lekker zeg maar. Gewoon lekker met een paar buttons raggen, super casual haha. Gelukkig genoeg builds waarmee dat kan nu.

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:51:
[...]

Same here :D Maar ik kan mij ook prima voorstellen dat iemand hier geen reet aan vindt.

Ik hou wel van de simplified builds met een paar buttons ipv dat je dingen op de juiste volgorde moet doen etc. Daarom ligt de Warlock mij al niet lekker zeg maar. Gewoon lekker met een paar buttons raggen, super casual haha. Gelukkig genoeg builds waarmee dat kan nu.
Het moet wel een beetje focus vereisen, anders word het te saai.

• sfx32
Vraag , zou ik mn shroud opofferen om een 2de spark te hebben en zo een selig te chatten? Of wachtten tot ik lillith down krijg?

Atm met mn ww barb op T 11 aan het farmen.

Alles solo gedaan tot nu toe , dus ik kijk uit naar S14 tbh.

Update , net lillith down en mn 2de spark.

Nu stones need lol

[ Voor 12% gewijzigd door sfx32 op 01-06-2026 18:19 ]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
sfx32 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:47:
Vraag , zou ik mn shroud opofferen om een 2de spark te hebben en zo een selig te chatten? Of wachtten tot ik lillith down krijg?

Atm met mn ww barb op T 11 aan het farmen.

Alles solo gedaan tot nu toe , dus ik kijk uit naar S14 tbh.

Update , net lillith down en mn 2de spark.

Nu stones need lol
Shroud is nutteloos tenzij je HC speelt, dus die kun je probleemloos salvagen

• sfx32
Ok ty , maar heb ondertussen dus 2de spark van lillith . Nu nog mn andere mats krijgen :D

• Bossie
WW barb werkt redelijk, ik moet simpelweg ook voor deze build eerst wat meer items grinden voordat het echt effectief gaat worden.

Ik ben juist van de uitdaging in games. Als het te makkelijk wordt. Dan haak ik vlug af. Dus wat dat betreft goed om de Paladin te spelen, in plaats van de Barbarian. :)

Ik hoop binnenkort nog een net wat beter schild te krijgen. Heb nog ruim 100 normale lair keys... hopelijk dat ik daar heel wat greater keys uit kan halen en duriel kan runnen tot in den treure...

Little brag 8)

*O* I did

Met een...? ;)

Blessed Hammer paladin.

Daarna nog WW barb en dat was echt helemaal 2 vingers in de neus. Had die ook 10x zo snel gegeared als die paladin.

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2026 20:49 ]

Ricmaniac schreef op maandag 1 juni 2026 @ 20:48:
[...]

Blessed Hammer paladin.

Daarna nog WW barb en dat was echt helemaal 2 vingers in de neus. Had die ook 10x zo snel gegeared als die paladin.
Solo?

Dude, echt massive respect hoor... damn... :)

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:38

lord_fh

PS5

En 1e keer Vessel uitgespeeld op naar de laatste haha
Pagina: 1 ... 226 227 Laatste