• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:49
Vind de charm/set veranderen maar matig. Ik had toch wel meer verwacht, er zijn nu overduidelijk sterke sets en veel mindere sets. Maar het is PTR kan nog een hoop veranderen

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Holy f... mephiso op T12... oi oi oi

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37
Gisteren even met mijn barb gespeeld die ik heb geleveld mbv tree of whispers kistjes van mijn pally.

T1 was in ieder geval een walk in the park, echter moet ik simpelweg nog eental aspects vrijspelen om de (minions) build verder uit te bouwen. Lang verhaal kort, het speelt zoveel sneller dan de paladin maar ik moet eerst even schakelen naar frenzy of iets dergelijks om wat kistjes te grinden zodat ik daarna weer terug kan naar de minions build.
edit:
had blijkbaar een unique die de rage cost van basic-skills met +25 verhoogde, oftewel ik had geen rage gen. Knal er nu letterlijk doorheen met Frenzy :p

[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 30-05-2026 19:02 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Iets om in vast te bijten net mn paladin.... ik weet dat het heeeel heel heeeeeel erg moeilijk zal zijn hem om te leggen... maargoed... proberen kan geen kwaad hihi

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Eindelijk weer een keer een ultimare nemesis lair te pakken... heb ik wéér de bug te pakken gekregen die zorgt dat er geen loot chests verschijnen....

Pfffffffff

• Bossie
Gisteren 2-3 uur op de barb gespeeld, en zonder optimized gear, charms set etc zit ik al op T5 (netzoals mijn pally).

Echter speelt het zoveel sneller, ik denk dat pally voorlopig wel even klaar is :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:04:
Gisteren 2-3 uur op de barb gespeeld, en zonder optimized gear, charms set etc zit ik al op T5 (netzoals mijn pally).

Echter speelt het zoveel sneller, ik denk dat pally voorlopig wel even klaar is :)
Haha en daarom wil ik dus niet een andere char gaan starten... ga echt bij mn paladin blijven, ondanks de enorme zwakte van de class...

• Bossie
RustStorm schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:43:
[...]

Haha en daarom wil ik dus niet een andere char gaan starten... ga echt bij mn paladin blijven, ondanks de enorme zwakte van de class...
Ik speel sowieso niet zo fanatiek, maar speel wel vaak maar een game tegelijk. Het is natuurlijk ook niet zo dat barb > pally etc maar ook dat zonder de grind op mijn pally had ik niet met een ancestral/unique kit icm paragon 180 ofzo kunnen starten op de barb.

De benodigde uniques etc voor de barb lijken wel moeilijker te halen, dus kan dadelijk een beetje switchen tussen beide voor het farmen van greater lair keys :)

En er zijn dus mensen die echo of mephisto op T12 hardcore gedaan hebben... dat is echt... hands down, indrukwekkend.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
RustStorm schreef op maandag 1 juni 2026 @ 13:45:
En er zijn dus mensen die echo of mephisto op T12 hardcore gedaan hebben... dat is echt... hands down, indrukwekkend.
Tenzij het met een Selig WW barb is :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:03:
[...]

Tenzij het met een Selig WW barb is :P
Ik heb een barb, en ik heb een Selig, ik moet die twee maar combineren dan?

• tweeek
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:43
Ik moet nog beginnen en vind het al ingewikkeld, dat word nog wat.

7 x 440 WP zuiden, Solis mini 3000-S6 / App bedienbaar, 45km ligier, HW P1, Marstek venus V1 5,12kw V158 / BMS216 APP V1.6.65, A+++, Etna inductie 4pits, 80 liter boiler masterwatt E-smart, Duco WTW/ventilatie schultenbraü

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Bossie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 14:56:
[...]

Ik heb een barb, en ik heb een Selig, ik moet die twee maar combineren dan?
Als je een WW Barb wil die én damage doet én niet dood kan gaan (bullshit RNG uitzonderingen daargelaten) dan wel :P

Maar dan moet je gear/paragon wel omgegooid worden t.o.v. normale WW: je mag geen +max life hebben op gear of paragon nodes.

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:09:
[...]

Als je een WW Barb wil die én damage doet én niet dood kan gaan (bullshit RNG uitzonderingen daargelaten) dan wel :P

Maar dan moet je gear/paragon wel omgegooid worden t.o.v. normale WW: je mag geen +max life hebben op gear of paragon nodes.
probleem is wel dat een WW barb vaak nogal saai is

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Bossie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:10:
[...]

probleem is wel dat een WW barb vaak nogal saai is
Gigantisch saai zelfs, zeker omdat je eigenlijk ook niet bang hoeft te zijn dat je dood gaat, dus je hoeft ook nog eens niet op te letten. Je kunt de hele build letterlijk met 1 hand spelen (LMB WW en dan sturen met je muis). Rallying Cry is zelfs optioneel, maar helpt wel qua snelheid. De rest is puur DMG boosting.

Dus idd nogal saai, máár: je kunt wel ALLE content solo doen en je kunt ook iedereen carryen. Ik neem hele parties mee naar Meph/Lilith T12 :P

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUUhNDMQ6LrBiLXqJLsnTq7B3zE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FU0A0b9hf7jBd8aU4BJjZXmS.jpg?f=fotoalbum_large

hiermee schijnt het wat makkelijker te zijn geen idee ik ben echt te lui om het te proberen heb nog 14 keys hehe

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:13:
[...]

Gigantisch saai zelfs, zeker omdat je eigenlijk ook niet bang hoeft te zijn dat je dood gaat, dus je hoeft ook nog eens niet op te letten. Je kunt de hele build letterlijk met 1 hand spelen (LMB WW en dan sturen met je muis). Rallying Cry is zelfs optioneel, maar helpt wel qua snelheid. De rest is puur DMG boosting.

Dus idd nogal saai, máár: je kunt wel ALLE content solo doen en je kunt ook iedereen carryen. Ik neem hele parties mee naar Meph/Lilith T12 :P
Ik kan altijd even testen dmv een save in de armory. Er is nog steeds wat season pass content wat afgevinkt moet worden voordat het weer tijd is om D4 weer ff te pauzeren.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:13:
[...]

Ik vind dat niet saai, maar precies de mentale belasting / resultaat balans waar ik zin in heb na een vervelend drukke werkdag :D

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Bundin schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:47:
[...]

Ik vind dat niet saai, maar precies de mentale belasting / resultaat balans waar ik zin in heb na een vervelend drukke werkdag :D
Same here :D Maar ik kan mij ook prima voorstellen dat iemand hier geen reet aan vindt.

Ik hou wel van de simplified builds met een paar buttons ipv dat je dingen op de juiste volgorde moet doen etc. Daarom ligt de Warlock mij al niet lekker zeg maar. Gewoon lekker met een paar buttons raggen, super casual haha. Gelukkig genoeg builds waarmee dat kan nu.

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 1 juni 2026 @ 15:51:
[...]

Same here :D Maar ik kan mij ook prima voorstellen dat iemand hier geen reet aan vindt.

Ik hou wel van de simplified builds met een paar buttons ipv dat je dingen op de juiste volgorde moet doen etc. Daarom ligt de Warlock mij al niet lekker zeg maar. Gewoon lekker met een paar buttons raggen, super casual haha. Gelukkig genoeg builds waarmee dat kan nu.
Het moet wel een beetje focus vereisen, anders word het te saai.

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:57
Vraag , zou ik mn shroud opofferen om een 2de spark te hebben en zo een selig te chatten? Of wachtten tot ik lillith down krijg?

Atm met mn ww barb op T 11 aan het farmen.

Alles solo gedaan tot nu toe , dus ik kijk uit naar S14 tbh.

Update , net lillith down en mn 2de spark.

Nu stones need lol

[ Voor 12% gewijzigd door sfx32 op 01-06-2026 18:19 ]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
sfx32 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 17:47:
Vraag , zou ik mn shroud opofferen om een 2de spark te hebben en zo een selig te chatten? Of wachtten tot ik lillith down krijg?

Atm met mn ww barb op T 11 aan het farmen.

Alles solo gedaan tot nu toe , dus ik kijk uit naar S14 tbh.

Update , net lillith down en mn 2de spark.

Nu stones need lol
Shroud is nutteloos tenzij je HC speelt, dus die kun je probleemloos salvagen

• sfx32
Ok ty , maar heb ondertussen dus 2de spark van lillith . Nu nog mn andere mats krijgen :D

• Bossie
WW barb werkt redelijk, ik moet simpelweg ook voor deze build eerst wat meer items grinden voordat het echt effectief gaat worden.

Ik ben juist van de uitdaging in games. Als het te makkelijk wordt. Dan haak ik vlug af. Dus wat dat betreft goed om de Paladin te spelen, in plaats van de Barbarian. :)

Ik hoop binnenkort nog een net wat beter schild te krijgen. Heb nog ruim 100 normale lair keys... hopelijk dat ik daar heel wat greater keys uit kan halen en duriel kan runnen tot in den treure...

Little brag 8)

*O* I did

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Met een...? ;)

Blessed Hammer paladin.

Daarna nog WW barb en dat was echt helemaal 2 vingers in de neus. Had die ook 10x zo snel gegeared als die paladin.

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2026 20:49 ]

Ricmaniac schreef op maandag 1 juni 2026 @ 20:48:
[...]

Blessed Hammer paladin.

Daarna nog WW barb en dat was echt helemaal 2 vingers in de neus. Had die ook 10x zo snel gegeared als die paladin.
Solo?

Dude, echt massive respect hoor... damn... :)

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

lord_fh

Hi

En 1e keer Vessel uitgespeeld op naar de laatste haha

PS5 Pro

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:27
lord_fh schreef op maandag 1 juni 2026 @ 22:38:
En 1e keer Vessel uitgespeeld op naar de laatste haha
Dit weekend ook klaar met Vessel, maar deze week amper tijd voor te gamen, dus de laatste zal voor na dit weekend zijn. Ik vond het verhaal van 'Vessel' wel een beetje zwakjes, je zag het toch wel al van mijlen ver aankomen dat er iemand vrij gefrustreerd was en het hele opzet ging ... (de rest zijn misschien spoilers :9 )

De drop bij de laatste bossfight, was voor mij erg waardeloos... Nu goed, binnenkort, op naar het laatste gebied! Ik zit wel een beetje vast met mijn huidige spiritborn op Torment 5, stap naar 6 is een moeilijke.

Zelf ook met die runes ben ik niet helemaal mee en zo zijn er nog wel een aantal dingen (27 soort dungeons & mogelijkheden)... :X :D Ach ja, het is leuk! 8)

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

lord_fh

Hi

QuZyX schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 08:39:
[...]

Dit weekend ook klaar met Vessel, maar deze week amper tijd voor te gamen, dus de laatste zal voor na dit weekend zijn. Ik vond het verhaal van 'Vessel' wel een beetje zwakjes, je zag het toch wel al van mijlen ver aankomen dat er iemand vrij gefrustreerd was en het hele opzet ging ... (de rest zijn misschien spoilers :9 )

De drop bij de laatste bossfight, was voor mij erg waardeloos... Nu goed, binnenkort, op naar het laatste gebied! Ik zit wel een beetje vast met mijn huidige spiritborn op Torment 5, stap naar 6 is een moeilijke.

Zelf ook met die runes ben ik niet helemaal mee en zo zijn er nog wel een aantal dingen (27 soort dungeons & mogelijkheden)... :X :D Ach ja, het is leuk! 8)
Ik moet zeggen, ik rush erdoorheen. ik heb het spel sinds launch maar nooit echt aan de gang gegaan. nu wil ik gewoon alle campaigns een keer gedaan hebben maar ik heb het geduld niet die elle lange dialogs aan te horen/te lezen, ik skip alles. Wat dan opvalt is dat bij vessel het beete van daar naar daar lopen is en steeds allemaal boss fightjes doen, voelde niet echt als een sterk iets aan die DLC t.o.v. basis game daar had ik een ander gevoel bij het rushen.

PS5 Pro

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-06 15:44

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik begin er weer klaar mee te zijn. Mijn WW Barb strandt op T11, T12 lukt, maar bosses duren te lang.
Mijn sorceres kan T12 aan, maar niet soepel. Ik mis daar ook nog 2 items, Fractured Winterglass en de Godslayer Crown charm. Maar die farmen lijkt onbegonnen zaak.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12:24
Mad-Matt schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:12:
Ik begin er weer klaar mee te zijn. Mijn WW Barb strandt op T11, T12 lukt, maar bosses duren te lang.
Mijn sorceres kan T12 aan, maar niet soepel. Ik mis daar ook nog 2 items, Fractured Winterglass en de Godslayer Crown charm. Maar die farmen lijkt onbegonnen zaak.
Heb je de uniques via de cube geprobeerd? Ging hier vrij goed. Ik bewaar alle witte ancestrals daarvoor. Anders eventueel gamblen in Kyovashad? Degene in Temis geeft bij mij geen uniques lijkt het.

Godslayer crown is oa van Grigoire? Heb je geen boss mats voor grigoire om in de cube te gebruiken?

Ik had zelf een fractured winterglass op mijn eerste run in escalation nightmare dungeon (Astaroth).

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Sjamo schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:19:
[...]

Heb je de uniques via de cube geprobeerd? Ging hier vrij goed. Ik bewaar alle witte ancestrals daarvoor. Anders eventueel gamblen in Kyovashad? Degene in Temis geeft bij mij geen uniques lijkt het.

Godslayer crown is oa van Grigoire? Heb je geen boss mats voor grigoire om in de cube te gebruiken?

Ik had zelf een fractured winterglass op mijn eerste run in escalation nightmare dungeon (Astaroth).
Tot zover nog geen geluk met de cube of gamblen.

Godslayer moet ancestral zijn om er een charm van te maken en ik heb er weet ik het hoeveel, maar geen ancestral.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:59
Mad-Matt schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 09:53:
[...]

Tot zover nog geen geluk met de cube of gamblen.

Godslayer moet ancestral zijn om er een charm van te maken en ik heb er weet ik het hoeveel, maar geen ancestral.
Recycle je alle foute ook met de cube?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zethiel schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:08:
[...]

Recycle je alle foute ook met de cube?
diverse gedaan, soms maak ik de fout ze te scrappen

Heb ook weer eens wat gedaan in D4. Is een mooi poosje geleden dat ik de game heb aangeraakt (voor mijn doen, tenminste). Drie season chapters afgemaakt. Gelukkig heb ik nog 27 dagen om het klusje te klaren. Veel meer dan de season pass afronden ga ik denk ik niet doen. Die gear grind is me nog even te boring. Maar, ik heb me wel vermaakt vanavond. Pixels pletten blijft toch leuk.

Ben nog steeds met de Warlock bezig, waarmee ik S12 ben begonnen. Geen guides, gewoon maar wat aanklooien en tot nu toe gaat dat prima. Niet de hardste hitter, maar wel heel leuk om te spelen.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:58

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels heb ik de main quest compleet in alle de 2 dlc's. Ik heb nu in elk slot een item wat itemlvl 850 is. Langzaam aan wordt het dus tijd om.dit wat te gaan ophogen.

Wat raden jullie nu aan dat ik ga doen? The Pit unlocken en dan daar maar iets gaan levelen? Er is nog zoveel mogelijk dat ik nog niet weet waar ik moet gaan beginnen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Bossie
Oxigeon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:14:
Inmiddels heb ik de main quest compleet in alle de 2 dlc's. Ik heb nu in elk slot een item wat itemlvl 850 is. Langzaam aan wordt het dus tijd om.dit wat te gaan ophogen.

Wat raden jullie nu aan dat ik ga doen? The Pit unlocken en dan daar maar iets gaan levelen? Er is nog zoveel mogelijk dat ik nog niet weet waar ik moet gaan beginnen.
Gewoon eerst wat plans doen van Tyreal en dan het niveau wat verhogen gebaseerd op wat je prettig vind (wat meer uitdaging, of bv snel clearen voor lvl25 glyphs etc).

Daarna is vooral een kwestie van of je ontspannen wat pixels wilt pletten of zsm wilt optimaliseren etc.

• Wognummer
avondje gobbo's ow boy lol

7 mythic tribute of arments
ernstig veel lol gehad 22 gobbo signets nog over

dit is wel echt leuk altijd
Wognummer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:40:
avondje gobbo's ow boy lol

7 mythic tribute of arments
ernstig veel lol gehad 22 gobbo signets nog over

dit is wel echt leuk altijd
Gobbo's? Goblins?

Ik vrasg me af hoe ik aan onnoemelijk veel goblins ga komen voor het hele event ..

Lol

• Wognummer
RustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 06:52:
[...]

Gobbo's? Goblins?

Ik vrasg me af hoe ik aan onnoemelijk veel goblins ga komen voor het hele event ..

Lol
je kan de dungeon resetten, geen idee hoe legaal het is, maar de gobblins droppen weer nieuwe sigils (kleine kans als je de juiste wartable opties hebt)
ik deed het in een groep van 4 iedereen nieuwe sigil en dat ging best fijn :)

uit de kistjes bij het altar droppen weer tributes.

maar aan de andere kant 0 upgrades dus ja pixels pletten is leuk maar upgrades zijn nog steeds lastig
Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:49:
[...]

je kan de dungeon resetten, geen idee hoe legaal het is, maar de gobblins droppen weer nieuwe sigils (kleine kans als je de juiste wartable opties hebt)
ik deed het in een groep van 4 iedereen nieuwe sigil en dat ging best fijn :)

uit de kistjes bij het altar droppen weer tributes.

maar aan de andere kant 0 upgrades dus ja pixels pletten is leuk maar upgrades zijn nog steeds lastig
Welke dungeon run je dan? Ik zal wel eens op zoek gaan naar een guide ofzo. Lol

• Wognummer
RustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:55:
[...]

Welke dungeon run je dan? Ik zal wel eens op zoek gaan naar een guide ofzo. Lol
je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]

je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
Ah ja, die heb ik nog niet. :)

• Wognummer
RustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 11:01:
[...]

Ah ja, die heb ik nog niet. :)
ik ben ook 2 uur op zoek geweest je moet hem van een goblin halen, het nieuwe gebied schijnt wat meer goblins te hebben in de open wereld

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik hoorde ook dat Infernal hordes je goblin rep goed helpt als je zo'n goblin bonus ronde hebt.

• Bossie
Ik heb een Doombringer en Tyreals. Zijn daar nog bepaalde builds voor is het simpelweg input voor een Heir of Perdition?

Gistere in fase 3 gekomen van de echo of Mephisto fight. Msm gaat het me dan toch luklen.

Gisteren ook mn boots verknald door transfiguration toe te passen. Het verving eem affix... doh! Had gelukkig een reserve paar. :) oh en mn heir heeft holy dmg er bij gekregen lol...

Nou ja, is ook allemaal niet erg. Wel jammer...

• Sjamo
RustStorm schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:17:
Gistere in fase 3 gekomen van de echo of Mephisto fight. Msm gaat het me dan toch luklen.

Gisteren ook mn boots verknald door transfiguration toe te passen. Het verving eem affix... doh! Had gelukkig een reserve paar. :) oh en mn heir heeft holy dmg er bij gekregen lol...

Nou ja, is ook allemaal niet erg. Wel jammer...
Kan je dat niet vervangen door een nieuwe transfiguration?

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
[quote]Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]

[/quote
Kill je dan niet de boss? En hoe resetten?

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mn goblin quest is ineens weg. iemand anders hetzelfde probleem?

• Wognummer
Aggressor schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 07:46:
[quote]Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]

[/quote
Kill je dan niet de boss? En hoe resetten?
klopt niet de boss

je moet even googlen maar je war table moet de volende eternal hordes zijn en daar moet je naartoe teleprten en soms kom je dan in een geresette goblin dungeon
Sjamo schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:45:
[...]

Kan je dat niet vervangen door een nieuwe transfiguration?
Neen, als je transfiguration doet is de kans groot dat ke item niet meer modificeerbaar is... dus het is exht de laatste stap wat je zet..

• Sjamo
RustStorm schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Neen, als je transfiguration doet is de kans groot dat ke item niet meer modificeerbaar is... dus het is exht de laatste stap wat je zet..
Ok, ik had begrepen dat dat alleen was bij het gebruik van een bepaalde rune, maar dat is dus altijd zo, net als bij sanctification. Dat deed ik ook al zelden om die reden.
Pfffff ze hebben de shrines uit hoarfrost demise gehaald...

Hoeveelheid is flink gereduceerd iig ..

[ Voor 29% gewijzigd door RustStorm op 06-06-2026 13:43 ]

Lol.. ben echt al uren bezig om een treasure breach te krijgen

Zijn nog 2 dingen die ik wil halen. Echo of mephisto op T12 en de goblin reputation.

Kom steeds wat vaker in phase 3 van mephisto. Dus het gaat me eej keer lukken. Ik heb phaase 3 alleen nog niet helemaal.inzichtelijk... maar komt wel. :)

RustStorm schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 16:41:
Lol.. ben echt al uren bezig om een treasure breach te krijgen
Oprecht al 4 uur aan het farmen, als het niet meer is... wtf.

• Wognummer
RustStorm schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:32:
[...]

Oprecht al 4 uur aan het farmen, als het niet meer is... wtf.
je hebt wel deze Wartable node he?

YouTube: How to Farm Treasure Breach Sigils Easily for the Goblin Event - Lord of Hatred - Diablo 4
Ja, want ik heb de sigil al eens gehad. Maar verkloot door iets heel.doms te doen. Maar weet dus wel.echt dat ik hem kan krijgen...

Even eem update op mephisto fight: ik heb hem twee keer op nul.gekregen. maar beide keren door nog rondzwervend vuil dood gegaan tijdens zn eind teksten.............

BAAAMMMMMMMMMMMM!!!!!! DONE!

• Bossie
Zijn er nog trucks mbt optimizen van je set charm stats of is het simpelweg eindeloos set charm reroll ?

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-06 21:33
Huidige seizoen is voor mij het leukste seizoen van Diablo 4 tot nu toe. In vorige seizoenen had ik nog kleine op of aanmerkingen maar dit seizoen is voor mij alleen maar genieten. Qua RNG ook niks te klagen. Heb al gigantisch veel mythic drops gehad op tier 9 t/m 11. Verder ook via undercity runs met andere van de clan.

Soms heb ik niet veel tijd, wil ik even mijn Diablo fun pakken en dan is het één of twee battleplans en dan dan soms wel of niet in combinatie met een wereld bozzie en dan is het weer mooi geweest (ivm andere verplichtingen). Systeem van de battleplans icm de rewards en dat je lekker achter elkaar je dingen doet is een dikke plus.

Op dit moment een sorc met paragon 220 (oid), glpyhs allemaal op level 100 en bij de pit lukt pit 100 mij net.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 22:10

TTLCrazy

Listen to Frankie

Bossie schreef op zondag 7 juni 2026 @ 10:29:
Zijn er nog trucks mbt optimizen van je set charm stats of is het simpelweg eindeloos set charm reroll ?
[SIM] Euro Truck Simulator 2 / American Truck Simulator

Daar kan je meer info vinden.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Vanochtend een chaos wave gehad met goblins. Dat is ook goed coor de goblin reputation. Misschien dat ik maar evem hordes ga runnen ipv op zoek naar een treasure brech sigil... want dat laatste zie io na zo veel uren farmen niet meer zo snel gebeuren dat ik hem krijg.

Goblin event is ook afgerond. Ik denk dat ik er nu wel klaar mee ben voor de komende weken...

Maar eens nadenken welke class ik volgende season ga maken. Msn toch een druid ofzo... heb ik nog nooit echt gespeeld.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:02
Ik speel het spel nu sinds een week of 2, leuk door de storyline heen gegaan. Maar merk dat ik nu solo tegen een muur op loop. althans wel wat vrienden welke ook spelen maar te beperkt op hetzelfde moment.

Toch ook maar eens kijken voor clan/guild weer.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-06 21:33
Suicyder schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:04:
Ik speel het spel nu sinds een week of 2, leuk door de storyline heen gegaan. Maar merk dat ik nu solo tegen een muur op loop. althans wel wat vrienden welke ook spelen maar te beperkt op hetzelfde moment.

Toch ook maar eens kijken voor clan/guild weer.
Clan maakt het echt leuker, genoeg clans tegenwoordig waar veel mensen online zijn en het gewoon gezellig is. Groepjes om mee te spelen en wat te ouwehoeren en niet dat je bijvoorbeeld elke dag moet spelen/ inloggen.

• Bossie
RustStorm schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:01:
Goblin event is ook afgerond. Ik denk dat ik er nu wel klaar mee ben voor de komende weken...

Maar eens nadenken welke class ik volgende season ga maken. Msn toch een druid ofzo... heb ik nog nooit echt gespeeld.
Ik ben nog wel even zoet (mits ik de motivatie kan vinden), pally knalt redelijk eenvoudig door T8 heen maar gaat stuk op echo of lilith om T9 te unlocken.

Ik blijf maar mythics vinden voor mijn barb (selig, tyreals, doombringer) die met Frenzy prima kan speedfarmen maar op T5/6 zit zonder te optimaliseren. Om deze om te bouwen naar WW of Minion build heb ik dezelfde drops nodig als voor mijn pally.

Het is in ieder geval een stuk leuker pixels pletten dan in de vorige versies, maar naar een tijdje ben er ook wel klaar mee/

• sfx32
Als je klaar bent met huidig seizoen en je hebt de cube nog niet helemaal door, dan zou ik nog beetje aanklooien met de cube daar die onderdeel van loh is en volgende seizoenen ook van belang zal zijn.

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Nu online
Mijn barb is niet veel. Paragon 70 maar.torment 1 is lastig. Merk dat als je geen build gebruikt het soms lastig is. Build gezicht en alleen whirlwind was gelijk

Zet wel veel op strength en willpower maar het werkt niet echt

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-06 10:32
Nou, pit 135 en season afgerond. Wat kan ik nu eens gaan doen :P

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

En dan heb ik de treasure breach sigil niet meer "nodig", en dropt ie... ;) zo werkt het altijd hahaha

Nou goed. Vanavond wel een keer zo een dungeon doen. Lijkt me.echt wel eens geinig. :)

• Bossie
Gisteravond tier 10 unlocked en vanavond Hier of Perdition, Andariels en Tyriels en een lading upgrades voor alle andere slots.

Desondanks heb ik wel het gevoel dat het nu klaar is, voor T11/12 moet vrijwel alles geoptimaliseerd worden aangezien ik nu tegen een muur op loop.

• QuZyX
Ondertussen zit ik een uur of 6 - 7 verder in "Diablo IV Lord of Hatred" en ik moet zeggen dat de manier ze het verhaal vertellen, mij wel enorm aanspreekt.

Je ontdekt stap voor stap de grote regio en ze nemen jou meer 'bij de hand', i.p.v. te droppen in een open world en 'doe maar je ding'. De karakters, de dialoog, de ontdekkingen die je 'samen' doet, zijn heel aangenaam.

Voor mij persoonlijk - tot nu toe - echt wel de beste story in Diablo 4, heel benieuwd wat het nog meer mag brengen (nog wel wat werk voor de boeg).

• sfx32
Afgezien van het veel te korte goblin seizoen (wat kan je nou doen in 7 dagen? Niet iedereen speelt 10 uur daags.) ben ik verassend genoeg nog steeds bezig met het d4.

Mede door de cube lijkt het toch meer op d3 en blijft het boeien , 1 drop kan na aanpassingen met cube mega effect hebben op je build.

Misschien ga ik dit seizoen wel spelen tot de laatste dag.

Hebben jullie ook het idee dat 1 drop mega effect kan hebben , als cube iets perfect doet?

• Bossie
sfx32 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:46:
Hebben jullie ook het idee dat 1 drop mega effect kan hebben , als cube iets perfect doet?
Niet meer sinds ik op T10 ben aangekomen, de droprates van GA items/ancestrals is dusdanig gestegen op T10 ivm de grind om daar te komen dat ik niet echt gevoel heb dat het veel uit maakt tenzij je echt alles wilt min/maxen.

Omgekeerd, voor nieuwe chars/builds is het heerlijk omdat je simpelweg je drops in de hogere Torments van je main in naar je ander char kan doen en dan dmv de cube direct een zeer goede kit hebt om mee verder te gaan en vrijwel de "midgame" kan skippen.

Hetzelfde met de boss trophies, gisteren in 5 minuten throphies transmuten alle uniques die ik nodig had voor een nieuwe build op mijn tweede char meteen binnen :)

Wat de cube niet voor me doet is de glyphs die ik voor deze nieuwe build boosten, dat word een suffe grind om deze eerst allemaal naar 25/50 etc te krijgen (enne waarom zijn warplans niet account-wide :P )

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
sfx32 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:46:
Ik zit met mijn barb al even aan de max, op huidige gear kan ik misschien een paar procentjes verbeteren.

Máár als ik eenmaal een "+%gem strength in this item" krijg op een van mijn wapens gaat dat wel flink verschil maken. Maar dat is zo zeldzaam.

Ik Transfigure nu alle ancient wapens die ik heb (2h/1h) en hoop op die roll + modifiableHeb geloof ik 4x gem strength gezien en 2x modifiable gehad, helaas niet de combinatie.

Ik speel dus nu enkel nog om ancestrals te farmen om te upgraden, geestdodend en ben er dus wel klaar mee :+

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06 22:36
Ik was bij release van D4 zo hyped dat ik daar zelfs een xbox series x bij had gekocht, na 2 weken compleet teleurgesteld te zijn heb ik sindsdien beide nooit meer aangeraakt. Nu kwam van de week op youtube het een en ander voorbij en nu kriebelt het erg om het toch nog een poging te geven.

Nu vooraf een vraag, wetende dat ik de campaign (oorspronkelijke) nooit heb uitgespeeld nog. Begin ik gewoon met de base? of wil ik meteen met beide uitbreidingen erbij starten? Ik kan niet goed uitvinden of het compleet langs elkaar loopt of juist wel functies ook handig zijn in de originele run.

mogelijk koop ik 'm wel op pc, want ik zag dat cross save gewoon mogelijk is en ik zit meer aan de pc dan aan de tv.

• Bossie
MisterEagle schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 20:09:
Ik was bij release van D4 zo hyped dat ik daar zelfs een xbox series x bij had gekocht, na 2 weken compleet teleurgesteld te zijn heb ik sindsdien beide nooit meer aangeraakt. Nu kwam van de week op youtube het een en ander voorbij en nu kriebelt het erg om het toch nog een poging te geven.

Nu vooraf een vraag, wetende dat ik de campaign (oorspronkelijke) nooit heb uitgespeeld nog. Begin ik gewoon met de base? of wil ik meteen met beide uitbreidingen erbij starten? Ik kan niet goed uitvinden of het compleet langs elkaar loopt of juist wel functies ook handig zijn in de originele run.

mogelijk koop ik 'm wel op pc, want ik zag dat cross save gewoon mogelijk is en ik zit meer aan de pc dan aan de tv.
Ik heb mijn ps5 eerder dit jaar verkocht enben vervolgens verder gegaan op de pc.

De game speelt prima op de console en met meerdere spelers is het ook top, maar als voornamelijk solo speler vind ik de ervaring op de pc zoveel beter (speel op laptop, dus de tv is dan ook weer vrij).

Als je casual speelt, dan gewoon de storyline volledig doorlopen, ik heb simpelweg de bundle voor 69 opgepakt (base-game + beide expansions) voor pc.

• QuZyX
Zo, net 'Lord of Hatred' gefinished.

Nu zijn er nog een aantal to do's: Side quests, War Plans, Cube, Torment,... Maar dit alles is (cru gesteld) toch vooral "bezigheid" om nog meer uit je karakter te halen en verder te groeien en te doen? Of mis ik nog iets essentieels?

Ik vond het verhaal prachtig en de drop van Mephisto was echt "zielig"... en ik moet zeggen, een nieuw karakter lijkt mij wel cool, maar om nu nog verder te grinden,...

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-06 14:20
QuZyX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:11:

Nu zijn er nog een aantal to do's: Side quests, War Plans, Cube, Torment,... Maar dit alles is (cru gesteld) toch vooral "bezigheid" om nog meer uit je karakter te halen en verder te groeien en te doen? Of mis ik nog iets essentieels?

Ik vond het verhaal prachtig en de drop van Mephisto was echt "zielig"... en ik moet zeggen, een nieuw karakter lijkt mij wel cool, maar om nu nog verder te grinden,...
Voor mij is het “einde” wanneer ik in torment 12 de content kan clearen. Je hebt dan wel nagenoeg je build wel compleet ook. Voor sommige begint het dan pas! Die willen nog sneller, nog sterker, of 100% alles clearen. Maar het blijft een loop die steeds moeilijker wordt tot torment12.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Gisteren tot de conclusie gekomen dat het voor nu klaar is.

Ga kijken welk spel ik de komende weken ga oppakken voordat nieuwe seizoen weer begint. :)

MisterEagle schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 20:09:

dat is wel wat ik zou doen. Gewoon de hele campaign eerst doorspelen. Je kan maar 1 keer een verhaallijn voor het eerst mee krijgen weet je :P ook al is het soms niet altijd goed is het alsnog fijner vind ik persoonlijk om een verhaal chronologisch mee te krijgen.

Had zelf de DLC’s nooit gedaan en nu lords of hatred uit kwam ook eerst gewoon vessels of hatred doorgespeeld. Die was een stuk minder goed dan lords of haters maar achteraf toch blij dat ik het zo gedaan heb zodat ik het hele verhaal begrijp

Maar als je helemaal niks om een verhaal in een arpg geeft dan maakt het niet uit natuurlijk en kan je gewoon gelijk de laatste DLC doen imo

• Bossie
QuZyX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:11:

Een nieuw character is voornamelijk het levellen, zodra dat klaar is het gearen mbv de cube minuten werk.

Momenteel met een barb bezig en de manier van spelen is dusdanig anders dan de paladin waarmee ik begonnen ben dat ik waarschijnlijk met deze het season nog ff afmaak.

• Bossie
Meppie eindelijk neer met mijn Minion barb, nu maar eens rustig het seizoen afmaken.

Speel voornamelijk een beetje hersenloos warplans tijdens de avondwedstrijd(en) van het WK, maar Mephisto bleef vervelend ivm de vele one-shot mechanisms in p2.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02:05
Het is me helemaal ontgaan, maar over een week (30 juni) seizoen 14 alweer :o

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-06 14:01
Jack_Mojo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 16:37:
Klopt, daardoor is één van de huidige doelstellingen in het seizoen niet meer haalbaar. Ze hebben voortijdig de Tower afgesloten.

Ben benieuwd naar wat S14 zal brengen :-)

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:49
Top! Wil wel weer even wat pixels smashen, definitieve patch notes al uit?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Damn it... ik zit net lekker in God of War Ragnarok... lol

Nou ja........

Het is me niet gelukt om er lekker in te komen deze keer. Ben niet verder gekomen dan een Warlock naar T1 te brengen en toen had ik het wel gezien. Nu is het nog maar 7 dagen wachten tot s13 en ik hoop dat ik er dan weer beter in kom. En anders is er altijd wel weer een volgende season. Dus, helaas, maar eens moet je eens een keer een season niet afmaken.

• Bossie
Poops_McGhee schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:14:
Het is me niet gelukt om er lekker in te komen deze keer. Ben niet verder gekomen dan een Warlock naar T1 te brengen en toen had ik het wel gezien. Nu is het nog maar 7 dagen wachten tot s13 en ik hoop dat ik er dan weer beter in kom. En anders is er altijd wel weer een volgende season. Dus, helaas, maar eens moet je eens een keer een season niet afmaken.
Warlock lijkt me ook verschrikkelijk om te spelen, telkens als ik er eentje tegen kom verandert het scherm in een groot knipperlicht.

Een optie om alleen mijn eigens spells etc te zien zou niet verkeerd zijn.

Warlock vind ik wel leuk spelen. Niet de sterkste, maar dat zal me dit season een worst zijn.

Het is vooral weer die eeuwige grind waar ik nu zo ontzettend weinig zin in heb. Zo vaak gedaan al. Maarja, wie weet komt dat later wel weer terug.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:20:
Warlock vind ik wel leuk spelen. Niet de sterkste, maar dat zal me dit season een worst zijn.

Het is vooral weer die eeuwige grind waar ik nu zo ontzettend weinig zin in heb. Zo vaak gedaan al. Maarja, wie weet komt dat later wel weer terug.
Klinkt alsof een paar maaanden pauze een plan kunnen zijn. Fuck de grind, speel iets anders, kom weer eens kijken als de zomer voorbij is. Games moeten niet voelen als een extra baan :)
Bundin schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:26:
[...]

Klinkt alsof een paar maaanden pauze een plan kunnen zijn. Fuck de grind, speel iets anders, kom weer eens kijken als de zomer voorbij is. Games moeten niet voelen als een extra baan :)
Oh, maar ik ben al een paar maanden met andere games bezig. Crimson Desert bijvoorbeeld. Heel wat uurtjes ingestoken. En veel sim racen ook, dus qua afwisseling zit het wel goed. Nu helpt de hitte natuurlijk ook niet echt. Ben te lam om wat te doen 🤣
Pagina: 1 ... 227 228 Laatste