Yupyup, ik zit nu naar een zwart scherm te kijken. Wellicht over een uurtje nog eens zien en even een afleveringetje lamme tv ofzo.Jack_Mojo schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:27:
Het serverhuisje van Blizz staat weer flink te roken
Bedankt blizzard
Small indie gaming company, kan je verwachten dan toch?
Ik Crushing Hand omdat ik evade al kenFinraziel schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:27:
Ik ga overigens voor Evade-Born
[ Voor 30% gewijzigd door Bundin op 11-03-2026 18:41 ]
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Ook daar kan Blizz wel een beetje op anticiperen toch?Poops_McGhee schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:17:
[...]
Hele wereld logged in. Niet zo gek dat die servers ineens de hik krijgen 🤣
Ik kom er niet eens meer in...Visgek82 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:51:
Niets werkt hier. bij binnenkomst in Nevesk (nieuwe campagne) triggert de quest objective niet , en mijn unsheath-weapon animatie blijft maar herhalen. wereld is ook niet interactable.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ben iig al verder dan net , dus lijkt erop van wel
Eeeeeeeen dat was het al weer. zelfde als eerder , niets reageert meer.
Ik kijk morgenvroeg wel ff verder, ik ga verder nu met Midnight
[ Voor 79% gewijzigd door Visgek82 op 11-03-2026 19:09 ]
Ik hang weer vast helaasVisgek82 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:04:
Ik ben er weer in, eens kijken of het nu werkt
Ben iig al verder dan net , dus lijkt erop van wel
Ja ho eens even, dat is wel een beetje teveel voor Blizz, he? Kleine indie companies kunnen gewoon niet zo goed met dit soort gevalletjes omgaan 🤣Apsie schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:46:
[...]
Ook daar kan Blizz wel een beetje op anticiperen toch?
Was de standaard loopsnelheid altijd al zo laag in D4? Tijdje niet gespeeld maar dit voelt echt alsof ik door stroop loop... En ik kom van D2r af.
[ Voor 27% gewijzigd door Finraziel op 11-03-2026 20:50 ]
Gamertag: FinrazielNL
Volgens mij is het hetzelfde, maar neemt niet weg dat het erg traag is ja. Vind het begin ook altijd waardeloos, maar vanaf een level of 60 schieten gelukkig de vonken weer van je schoenen.Finraziel schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 20:26:
Lijkt nu wel te werken... moest alleen een nieuw character maken, die wat ik net gemaakt had zit ergens in limbo (krijg zo'n melding dat ie nog niet goed gesaved is en een paar minuten moet wachten).
Was de standaard loopsnelheid altijd al zo laag in D4? Tijdje niet gespeeld maar dit voelt echt alsof ik door stroop loop... En ik kom van D2r af.
En ja, movement speed is 100% de bepalende factor voor welke boots ik aantrek.
Ik heb niet heel lang gespeeld maar geloof ondertussen level 25 geworden gister en begonnen met de evade build. De uitleg van evade weaven in de guide van maxroll is erg ingewikkeld maar volgens mij komt het met een controller in ieder geval er op neer om je basic attack button ingedrukt te houden en ondertussen evade te spammen... Dat lijkt in ieder geval prima te werken.
Net voor het eerst een slaughterhouse gedaan, dat is toch wel echt lachen hoor. damn
Je hoeft nu ook je potions niet meer te upgraden en dat soort onzin , plus dat je blijkbaar nu met temperen ook gewoon kan kiezen wat je wil. heel goed
[ Voor 46% gewijzigd door Visgek82 op 12-03-2026 09:58 ]
[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 12-03-2026 13:23 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dit hebben ze in s11 al toegevoegd. Enorme verbetering, dat temperen.Visgek82 schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 09:28:
Je hoeft nu ook je potions niet meer te upgraden en dat soort onzin , plus dat je blijkbaar nu met temperen ook gewoon kan kiezen wat je wil. heel goed
Nu wordt het opnieuw een Blessed Shield build maar ditmaal de thorns variant, scaling en bugs zijn aangepakt las ik dus ben erg benieuwd.
Veel plezier allemaal
Vind dit seizoen ook erg kort.
Ik speel paladin en weer op wing strikes. Dat vond ik vorig seizoen de leukste build en ik vind het seizoen te kort om opnieuw het ei uit te gaan vinden. Dat ga ik bij de warlock allemaal wel weer uitzoeken.
Dat het snel gaat vervelen is niet zo'n ramp , aangezien dit seizoen maar 6 weken duurt. voor de tijd die we hebben vind ik dat ze met dit seizoen erg hun best hebben gedaan.Sjamo schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 15:35:
Ik heb tot nu toe (lvl 26) veel plezier in het seizoen. Het spelen als butcher vind ik ook leuk maar misschien gaat het vervelen, ik weet het niet.
Ik speel paladin en weer op wing strikes. Dat vond ik vorig seizoen de leukste build en ik vind het seizoen te kort om opnieuw het ei uit te gaan vinden. Dat ga ik bij de warlock allemaal wel weer uitzoeken.
Dit moet een oversight zijn toch... dit is echt dom. Ik ging er vanuit dat een hogere rank equip automatisch de lagere ook wel zou completen.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ja beetje vreemd inderdaad, maar ik heb gewoon met die fresh meat wat gear gegambled. Duurde wel even maar ik hoefde het niet opnieuw te gaan farmen.Finraziel schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:13:
Ugh... Season journey bevat opvolgend de objectives "equip a full set of ... bloodied items" voor magic, rare, legendary en ancestral legendary... Goed, ancestral daar ben ik nog niet maar ik heb nu een volledige set legendary bloodied items aan. Wat denk je? Juist, alléén de objective voor legendary unlockt, niet die voor magic en rare. En daar zitten skillpoints achter... Je móet dus echt specifiek magic en rare bloodied items verzamelen.
Dit moet een oversight zijn toch... dit is echt dom. Ik ging er vanuit dat een hogere rank equip automatisch de lagere ook wel zou completen.
Net ook gedaan inderdaad... weet niet of het toeval was maar heb het idee dat je daarvoor het beste terug kunt naar normal. Op Torment 2 kreeg ik een paar rares en voornamelijk legendaries van de butcher shop. Maar ondertussen (na nog wat extra meat te halen door wat towns aan te vallen als butcher) heb ik ook een complete blauwe en gele set weten te maken.Jack_Mojo schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 12:42:
[...]
Ja beetje vreemd inderdaad, maar ik heb gewoon met die fresh meat wat gear gegambled. Duurde wel even maar ik hoefde het niet opnieuw te gaan farmen.
Weet trouwens niet of het aan mij ligt, maar ik heb het idee dat de difficulty balance echt out of whack is momenteel... Ik was dus T2 aan het spelen, had daar ook een bloodied nightmare dungeon op gedaan waar je continu Butcher achter je aan kreeg. Ik kon Butcher daarin ook relatief makkelijk killen, alleen duurde een beetje lang (maar nog steeds goed te doen, denk dat ik hem zeker 5 keer gemold heb in die dungeon) en dacht dat het waarschijnlijk efficiënter zou zijn om nog wat op T1 te gaan farmen. Reguliere nightmare spat inderdaad alles met 1 schot uit elkaar (ik ben momenteel quill volley omdat de game mij een goede Kepeleke en Ebeweka gaf direct nadat ik lvl 60 geworden was)... krijg ook mijn eerste hordes key. Wel bloodied, maar ik zit nu op T1 ipv T2, dus ik denk moet lukken, toch? Wrong!!! Ik krijg bijna niks dood daarin, Butcher al helemaal niet. Heb nu 3 waves af van de 10, ben al twee keer dood, heb pas 34 van die dingen en had in wave 3 TWEE butchers bovenop me. Nog leuker, Aether Lords no longer despawn at the end of the round lijkt dus óók op Butcher te slaan, dus ik stond daar net te proberen om die twee Butchers te verslaan maar daar was geen beginnen aan (tot ze me uiteindelijk met een lucky hit neer hadden).
Vind sowieso de gameplay niet echt erg fijn momenteel... het voelt heel erg bursty. Misschien is het dat ik de laatste tijd zoveel D2r gespeeld heb wat een veel lager tempo heeft, maar het voelt echt belachelijk nu dat neermaaien van enorme hordes vijanden waarbij je eigenlijk niks anders doet dan je skills in bepaalde ritmes indrukken (of gewoon buttonmashing) en ondertussen proberen om ground effect attacks en die absurde vliegende zwaarden die je one-hit-killen als je op het verkeerde moment stil staat te ontwijken.
Ik wil liever niet zo negatief doen... en ik weet het, 'ga dan wat anders spelen'... maar ik vraag me toch ook een beetje af of het nou inderdaad aan mij ligt, of dat de game toch weer die kant op bewogen is. Voor nu wil ik eigenlijk toch nog wel even blijven proberen om wat verder te komen en hopelijk de season journey grotendeels af te maken. We zullen zien hoever ik kom.
edit: en in wave 5 mijn laatste revive neer, ging helemaal niet meer... Maar ik ben niet de enige zie ik: https://www.reddit.com/r/...odied_infernal_hordes_t4/
[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 13-03-2026 20:02 ]
Je hebt van die sigils met stronger enemies, die lukken mij op dat torment level ook niet. De rest is brandhout.Finraziel schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 19:56:
[...]
Net ook gedaan inderdaad... weet niet of het toeval was maar heb het idee dat je daarvoor het beste terug kunt naar normal. Op Torment 2 kreeg ik een paar rares en voornamelijk legendaries van de butcher shop. Maar ondertussen (na nog wat extra meat te halen door wat towns aan te vallen als butcher) heb ik ook een complete blauwe en gele set weten te maken.
Weet trouwens niet of het aan mij ligt, maar ik heb het idee dat de difficulty balance echt out of whack is momenteel... Ik was dus T2 aan het spelen, had daar ook een bloodied nightmare dungeon op gedaan waar je continu Butcher achter je aan kreeg. Ik kon Butcher daarin ook relatief makkelijk killen, alleen duurde een beetje lang (maar nog steeds goed te doen, denk dat ik hem zeker 5 keer gemold heb in die dungeon) en dacht dat het waarschijnlijk efficiënter zou zijn om nog wat op T1 te gaan farmen. Reguliere nightmare spat inderdaad alles met 1 schot uit elkaar (ik ben momenteel quill volley omdat de game mij een goede Kepeleke en Ebeweka gaf direct nadat ik lvl 60 geworden was)... krijg ook mijn eerste hordes key. Wel bloodied, maar ik zit nu op T1 ipv T2, dus ik denk moet lukken, toch? Wrong!!! Ik krijg bijna niks dood daarin, Butcher al helemaal niet. Heb nu 3 waves af van de 10, ben al twee keer dood, heb pas 34 van die dingen en had in wave 3 TWEE butchers bovenop me. Nog leuker, Aether Lords no longer despawn at the end of the round lijkt dus óók op Butcher te slaan, dus ik stond daar net te proberen om die twee Butchers te verslaan maar daar was geen beginnen aan (tot ze me uiteindelijk met een lucky hit neer hadden).
Vind sowieso de gameplay niet echt erg fijn momenteel... het voelt heel erg bursty. Misschien is het dat ik de laatste tijd zoveel D2r gespeeld heb wat een veel lager tempo heeft, maar het voelt echt belachelijk nu dat neermaaien van enorme hordes vijanden waarbij je eigenlijk niks anders doet dan je skills in bepaalde ritmes indrukken (of gewoon buttonmashing) en ondertussen proberen om ground effect attacks en die absurde vliegende zwaarden die je one-hit-killen als je op het verkeerde moment stil staat te ontwijken.
Ik wil liever niet zo negatief doen... en ik weet het, 'ga dan wat anders spelen'... maar ik vraag me toch ook een beetje af of het nou inderdaad aan mij ligt, of dat de game toch weer die kant op bewogen is. Voor nu wil ik eigenlijk toch nog wel even blijven proberen om wat verder te komen en hopelijk de season journey grotendeels af te maken. We zullen zien hoever ik kom.
edit: en in wave 5 mijn laatste revive neer, ging helemaal niet meer... Maar ik ben niet de enige zie ik: https://www.reddit.com/r/...odied_infernal_hordes_t4/
Ach, ik vind er ook wat van maar ik denk voor die 6 weken nog even een extra seizoen erbij tot de expansion, prima. Ik vermaak me er redelijk mee en dat duurt denk ik nog een uurtje of 10.
Builds zoals Shield bash gaan traag, blessed hammer is net een diesel en dan gaat ook alles vanzelf en verder is er veel gebaseerd op die wing strikes ofzo? Cast je ultimate, evade en alles gaat plat. In totaal heb ik denk ik zo’n acht verschillende Paladin builds gespeeld en eigenlijk vond ik alleen Brandish echt leuk. Als de Paladin er vanaf het begin had in gezeten dan was het denk ik mijn minst favoriete class.
Spiritborn vind ik trouwens ook niet zo. De standaard classes krijg ik daarentegen geen genoeg van. Pulverize druid bijvoorbeeld
Ben benieuwd wat de warlock gaat brengen.
200 obducite uit een nightmare dungeon met zo'n strongroom
Ben P175 en heb pas drie items fully masterworked, waarvan ik ze alle drie niet meer draag. Opzich wel redelijk opvulseizoen hoor maar door dit soort dingen (en de bugs) heb ik er niet zoveel zin meer in. Voelt goedkoop om een bepaalde resource per seizoen kunstmatig schaars te maken. Misschien zijn we de afgelopen twee seizoenen teveel verwend.
Ik denk dat ik dit seizoen afschrijf en over 6 weken lekker de expansion in ga duiken
Maar wil wel de spiritborn enzovoorts nog eens een keer proberen... En het xpack verhaal eens een keer doorlopen...
Maar pfoeh... dat gaat een uitdaging worden ben ik bang. Maar ik zie wel hoe ver ik ga komen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nu 2 karakters in torment 3, een wing-strike paladin en een conjurer/hydra sorcerer. De paladin wat sterker maar de sorcerer doet het hier tot nu toe ook erg leuk. 1 glyph nu op 10, verder nog niets aan gedaan. Nog bezig met materialen en glyphs verzamelen in de helltide.
Ik had me voorgenomen in ieder geval tab 5 van de season rewards te doen en verder zie ik het wel.
Maar, tot nu toe heb ik me prima vermaakt. 😁
Geld voor alle non ancestral bloodied items. Daarin is er maar 1 level van de aspects (het laagste).Finraziel schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 08:13:
Bloodied amulets zijn bugged... als je er een aspect op imprint is die altijd de laagste roll...
Op ancestral bloodied items is het wel goed.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ik meen dat ik het ook bij ancestral wel gezien heb, terwijl ik andere non ancestral items had zonder het probleem. Het is of random of afhankelijk van iets wat niet direct duidelijk is..._Peter2_ schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 13:40:
[...]
Geld voor alle non ancestral bloodied items. Daarin is er maar 1 level van de aspects (het laagste).
Op ancestral bloodied items is het wel goed.
Ik ben ondertussen echter wel klaar met dit seizoen. Heb uiteindelijk een spiritborn, paladin en rogue gemaakt. Die laatste was om te kijken of iets kon met de Andariel's die gedropt was op heartseeker (was wel ok maar niet echt geweldig). Spiritborn was me te bursty/nerveus. Paladin had ik gemaakt met het idee een auradin te maken, maar begonnen met wing strike en dat ging zo goed dat ik daarbij gebleven ben. Toen ik als laatste onderdeel eindelijk dat Tyrael's aspect vond kon ik met redelijk gemak bloodied bosses op T4 afmaken en had ik ook zo de laatste season chapters af... Waarna ik even naar mijn scherm zat te staren alvorens te concluderen dat dat het was en het vrij zinloos was gewoon dom verder te levelen
Kleine note: die stomme quest om alles Blaauw/geel/legendary bloodied the krijgen....heel lame. Vooral het blauwe.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Dat inderdaad. Ik dacht ik doe gewoon alles op legendary dan zal rare en uncommon vanzelf meegaan, dus niet[b]Goldman in "[Multi] Diablo IV"
[...]
Kleine note: die stomme quest om alles Blaauw/geel/legendary bloodied the krijgen....heel lame. Vooral het blauwe.
Nou kan ik terug naar een lagere moeilijkheidsgraad voor een skillpoint ...
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Ik heb dus exact dit...moet ik normal gaan grinden...maar ik wil die skill punt wel....TTLCrazy schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:21:
[...]
Dat inderdaad. Ik dacht ik doe gewoon alles op legendary dan zal rare en uncommon vanzelf meegaan, dus niet![]()
Nou kan ik terug naar een lagere moeilijkheidsgraad voor een skillpoint ...
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Aanvulling, als je het op deze manier doet krijg je niet de opmerking van voltooid in beeld, maar het telt wel.
[ Voor 23% gewijzigd door Sjamo op 19-03-2026 15:32 ]
Wat? je hoeft dus enkel maar 1 rare of uncommon item te dragen samen met een volle bloody legendary set voor die achievement?Sjamo schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:31:
Maken jullie er geen gebruik van bloody legendaries te gebruiken met 1 bloody blauw item om de punt te krijgen? Geel hetzelfde? En die ene blauwe en gele koop je zo bij de season vendor.
Aanvulling, als je het op deze manier doet krijg je niet de opmerking van voltooid in beeld, maar het telt wel.
Dat las ik en heb het zelf ook op die manier gedaan. En het werkte.TTLCrazy schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:35:
[...]
Wat? je hoeft dus enkel maar 1 rare of uncommon item te dragen samen met een volle bloody legendary set voor die achievement?
Je kunt het snel genoeg zien. Als je aspect geen range aangeeft is het item bugged. Ik heb het nog niet gemerkt op Ancestral Bloodied legendaries.Finraziel schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 14:34:
[...]
Ik meen dat ik het ook bij ancestral wel gezien heb, terwijl ik andere non ancestral items had zonder het probleem. Het is of random of afhankelijk van iets wat niet direct duidelijk is...
Ik ben ondertussen echter wel klaar met dit seizoen. Heb uiteindelijk een spiritborn, paladin en rogue gemaakt. Die laatste was om te kijken of iets kon met de Andariel's die gedropt was op heartseeker (was wel ok maar niet echt geweldig). Spiritborn was me te bursty/nerveus. Paladin had ik gemaakt met het idee een auradin te maken, maar begonnen met wing strike en dat ging zo goed dat ik daarbij gebleven ben. Toen ik als laatste onderdeel eindelijk dat Tyrael's aspect vond kon ik met redelijk gemak bloodied bosses op T4 afmaken en had ik ook zo de laatste season chapters af... Waarna ik even naar mijn scherm zat te staren alvorens te concluderen dat dat het was en het vrij zinloos was gewoon dom verder te levelen
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Komt nog bij dat het mij ook niet lukt om mijn gear te masterworken vanwege de minimale hoeveelheid obducite in Horde dit seizoen. Jammer........... Nog een maandje en dan het volgende seizoen.
Obducite is horadric strongroom nightmare dungeons doen, levert ~800 per keer op. Die sigils zijn niet bepaald zeldzaam en er een aantal craften lukt mij in ieder geval wel. Ik zat ook vast qua masterworking tot iemand me deze tip gafMetalSonic schreef op maandag 23 maart 2026 @ 19:26:
Ik ben klaar voor het volgende seizoen hoor jongens. Een spel hoort plezier te geven, je mag best wat grinden/ farmen maar af en toe moet je dan de vruchten ervan plukken. Zojuist ongeveer 80 tot 100 keer een lair bozzie t3 gedood. 0 keer een mythic drop, hoe kan dat nou?
Komt nog bij dat het mij ook niet lukt om mijn gear te masterworken vanwege de minimale hoeveelheid obducite in Horde dit seizoen. Jammer........... Nog een maandje en dan het volgende seizoen.
Mythics blijven inderdaad erg zeldzaam, maar 0 uit 100 is niet heel extreem eigenlijk. Vorig seizoen waren we natuurlijk wat verwend met die mythic gobbo's. Ik heb er 1 uit een undercity run met meer kans op mythics en verder alleen gecraft met de season/lilith sparks. Daar geluk gehad dat er een shroud dropte.
Maar als je t beu bent dan is een break een goed plan, houdt 't ook weer frisser voor 't volgende season.
Vorig seizoen bij (ongeveer) 1 op de 30 lair bossies wel een mythic itemFinraziel schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 07:40:
Rng gonna rng... Ik heb dit seizoen juist meer mythics gevonden dan ooit, met uitzondering van dat seizoen een tijdje terug waar ze het écht supersimpel gemaakt hadden... Heb er vier zien droppen en dan had ik mijn sparks nog niet gebruikt. En ik was maar net over paragon 200 of zo geloof ik toen ik het voor gezien hield.
Maarja verder rng= rng, zijn ook mensen in de clan die dit seizoen al veel mythic drops hebben gehad en vorig seizoen idd ellende. Ik moet alleen nog de Shroud tunic. Achja nog een maandje is het seizoen weer voorbij. Rustig an.
Bedankt voor je obducite tip. Dat van de mythics is ook goed om te weten. Mede door het vorige seizoen was ik denk ik verloren hoe zeldzaam ze zijn. Vergeleken met veel in dit topic ben ik redelijk een Diablo noob. Dit is pas mijn 3de season van Diablo 4. Diablo 3 maar één keer uitgespeeld en in Diablo 2 gestopt na circa 15 uur spelen.Bundin schreef op maandag 23 maart 2026 @ 21:39:
[...]
Obducite is horadric strongroom nightmare dungeons doen, levert ~800 per keer op. Die sigils zijn niet bepaald zeldzaam en er een aantal craften lukt mij in ieder geval wel. Ik zat ook vast qua masterworking tot iemand me deze tip gaf
Mythics blijven inderdaad erg zeldzaam, maar 0 uit 100 is niet heel extreem eigenlijk. Vorig seizoen waren we natuurlijk wat verwend met die mythic gobbo's. Ik heb er 1 uit een undercity run met meer kans op mythics en verder alleen gecraft met de season/lilith sparks. Daar geluk gehad dat er een shroud dropte.
Maar als je t beu bent dan is een break een goed plan, houdt 't ook weer frisser voor 't volgende season.
Mijn nieuwe paladin doet precies wat ik hoopte. Met zelfs maar 4 glyphs op 15 en de 5e nog zoek, hakt hij al door hoge bazen heen.
Vooral nu de update is geweest en we 35% extra leveling xp hebben tot 7 april (Mothers blessing reignites), ga ik de komende tijd gebruiken om mijn boss keys op te maken en misschien nog wat extra paragonpunten verzamelen.
Ik heb een Wing Strike pala en daarmee kan ik nu alles doen, heb daar na veel geklooi eindelijk de mythics op die ik nodig heb. Maar voor een alt ben ik al dagenlang aan het farmen om een Selig te krijgen (nota bene de eerste mythic op mijn Pala, en die had ik gesalvaged, want niet nodig daar).
Tot nu toe leverde al dat farmen letterlijk niets op. Echt avondenlang gewoon 0 mythics.
Tuurlijk, vorig seizoen met de mythic pranksters was het te makkelijk, maar dit is weer extreem de andere kant op.
Ook nog geen enkele via een Bloodied Lair gekregen, tot nu toe allemaal uit de "gewone" bosskistjes.. Tsja.. wat is het nut dan nog van de Bloodied Lairs.
Ben er nu wel klaar mee, heb alle unlockables al lang, was enkel nog voor alts aan het spelen, maar heb daar nu ook geen zin meer in omdat die mythics maar niet droppen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Maar goed, dan heb je de build en dan? Wat ga je doen? Pit spelen? Het speelde echt leuk en super sterke build, maar na een paar rondjes pit had ik het eigenlijk ook wel weer gezien.
Al met al toch een prima seizoen, zeker als je bedenkt dat dit meer een opvullertje was. Zodra mijn season journey afgerond is, merk ik toch dat ik er ook wel een beetje klaar mee ben. Dit keer P230 gehaald, waar ik het op P175 eigenlijk al redelijk gezien had. Dus al met al helemaal prima.
Nu wachten op de expansion, nog een maandje
Ben benieuwd naar het campaign van xe uitbreiding. Kijknik wel naar uit om een keer te spelen.
Voor nu: vermakelijk projectje tussendoor.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
je mag gewoon Kut zeggen hier hoorboomr schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:33:
Wat is het af en toe toch ook een waardeloos K-spel! Zit al een tijdje een mythic prankster nightmare dungeon key te bewaren tot ik zeker weet dat ik die klote goblin makkelijk dood maak. Ik one-shot ALLES (incl de butcher) in die hele dungeon. KOm ik die goblin tegen, doet m niks, geen health bar, helemaal niets. opent na een seconde of 10 rustig een poortje en springt weg
Oh my mistake.. blijkbaar zit vessels of hatred er dus bij inbegrepen als je Lord of Hatred koopt. dat is nice
Heb beide DLC nog niet dus best wat content gemist maar zou het wel weer eens willen spelen. Maar blijf het zo lastig vinden om dat voor deze game te betalen als ik er elk seizoen best snel klaar mee ben voor me gevoel en ter vergelijking dan de andere arpg's die continue nieuwe shit releasen voor niks.
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 09-04-2026 07:59 ]
Dus zo nu en dan moe tik mezelf dringen all side-shite te negeren en enkele te richten om de main quests enzo.
Als je zo goed mogelijk wil worden moet je juist die side quests laten voor wat het is.RustStorm schreef op zondag 12 april 2026 @ 08:57:
Ik ben weer eens begonnen met het spel. Vooral om de uitbreiding te spelen. Toch wel leuk om te doenMaar ik merk meteen weer te willen wat ik in he verleden wilde: zo goed mogelijk worden... En dat wil ik toch ook eigenlijk voorkomen, omdat er dan veel te veel tijd in het spel gaat zitten.
Dus zo nu en dan moe tik mezelf dringen all side-shite te negeren en enkele te richten om de main quests enzo.
Dat snap ik. Maar ik bedoelde meer al die pit runs en de nightmare dungeons, the boss fights enzovoorts.Kaasje123 schreef op zondag 12 april 2026 @ 09:11:
[...]
Als je zo goed mogelijk wil worden moet je juist die side quests laten voor wat het is.
Ik moet gewoon ook even die Paladin class proberen, ja ik weet dat deze nu ook wel beschikbaar al is als je al pre order kiest, maar wil echt wachten tot de release. Hopelijk kan ik dan alsnog gaan genieten van deze game. Diablo 2 blijft voor mij toch altijd de beste van de reeks.
De paladin speelt zalig. Ik heb hem maar even gespeeld, maar deze class heeft de nieuwe talent trees al en je kunt duidelijk zien dat ze daar echt meer werk van hebben gemaakt. voor zover ik heb begrepen krijgen alle classes straks de nieuwe talents.Neoseer schreef op woensdag 15 april 2026 @ 16:54:
Na een hele tijd geen D4 gespeeld te hebben ga ik me toch wel wagen aan deze nieuwe DLC.
Ik moet gewoon ook even die Paladin class proberen, ja ik weet dat deze nu ook wel beschikbaar al is als je al pre order kiest, maar wil echt wachten tot de release. Hopelijk kan ik dan alsnog gaan genieten van deze game. Diablo 2 blijft voor mij toch altijd de beste van de reeks.
Paladin zelf kreeg dacht ik ook nog een verdieping van de skill-tree toch? Dacht dat wat we nu hadden een soort voorproefje was maar nog niet helemaal hoe het met de nieuwe expansion zou zijn.Visgek82 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 18:55:
[...]
De paladin speelt zalig. Ik heb hem maar even gespeeld, maar deze class heeft de nieuwe talent trees al en je kunt duidelijk zien dat ze daar echt meer werk van hebben gemaakt. voor zover ik heb begrepen krijgen alle classes straks de nieuwe talents.
Oh, dat zou kunnen. geen idee, Weet wel dat het nu al echt vele malen beter is dan de "oude" talent trees.Finraziel schreef op woensdag 15 april 2026 @ 19:51:
[...]
Paladin zelf kreeg dacht ik ook nog een verdieping van de skill-tree toch? Dacht dat wat we nu hadden een soort voorproefje was maar nog niet helemaal hoe het met de nieuwe expansion zou zijn.
Klopt. De skilltree voor de palladin was niet hoe hij er straks uit komt te zien na de expansion release. en daar komen alle nieuwe dingen nog bij die daar weer invloed op hebben zoals charms.Finraziel schreef op woensdag 15 april 2026 @ 19:51:
[...]
Paladin zelf kreeg dacht ik ook nog een verdieping van de skill-tree toch? Dacht dat wat we nu hadden een soort voorproefje was maar nog niet helemaal hoe het met de nieuwe expansion zou zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Daar heb je straks de lootfilters voorLekker Ventje schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 09:37:
Ik hoop dat er in de uitbreiding ook een mogelijkheid komt om onderweg al items te kunnen salvagen. Niet te doen als je een boss wilt farmen. Of maak de bag zoals in Grim Dawn, dat je opzij kunt als je ruimte bijkoopt.
Ik zou die uniques toch wel willen hebben voor de materialen bij het salvagen. En om goede ancestrals te krijgen. Die enkele legendary is het probleem niet, wel de hoeveelheid unique loot invergelijking met de bagspace.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja het is of het een of het ander. Te weinig is niet goed teveel ook niet. Maar niemand die voor jou kan bepalen wat jij de sweetspot vindt. Daarom dus de lootfilter zodat er dropped wat jij wil hebben.Lekker Ventje schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 15:11:
[...]
Ik zou die uniques toch wel willen hebben voor de materialen bij het salvagen. En om goede ancestrals te krijgen. Die enkele legendary is het probleem niet, wel de hoeveelheid unique loot invergelijking met de bagspace.
Mits je in het lootfilter aan kunt geven enkel ancestral uniques te willen.Kaasje123 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 15:53:
[...]
Ja het is of het een of het ander. Te weinig is niet goed teveel ook niet. Maar niemand die voor jou kan bepalen wat jij de sweetspot vindt. Daarom dus de lootfilter zodat er dropped wat jij wil hebben.
Edit. Je schijnt aan te geven dat je alleen ancestrals wilt hebben. Dat is mooi.
[ Voor 9% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-04-2026 09:02 ]
Playstation 5
Volgend seizoen ga ik ten minste de campaign van de nieuwe expansion afronden. Misschien dat ik paladin ga proberen zoals zoveel mensen dit seizoen hebben gespeeld.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Tegenwoordig kan ik niet zo hyped om een game meer raken, het enige wat dat veroorzaakt is eventueel teleurstelling. Backlog is ook zo groot dat als game X niet bevalt, dan bevalt game Y wel weer.Stylze schreef op woensdag 22 april 2026 @ 06:56:
Het is wel doodstil hier terwijl gisteren reviews voor lord of hatred live zijn gegaan, staat op 82 op metacritic ziet er we vrij positief uit allemaal. Vooral nieuwe endgame systeem lijkt me tof en de campaign van deze exp lijkt ook gaaf te zijn.
Maar dat neemt niet weg dat ik ook zin heb in de expansion. Deze game wordt per seizoen beter en ook nu lijkt het er allemaal weer goed uit te zien. Ik heb eigenlijk nooit echt stevige kritiek gehad en vermaak me vanaf dag 1 al dus dat wordt sowieso wel weer genieten
[ Voor 75% gewijzigd door Visgek82 op 22-04-2026 08:56 ]
Komt hier omdat het huidige seizoen in het begin leuk leek maar ik het uiteindelijk van de tot nu toe gespeelde seizoenen echt de meest vervelende vind. Heb wel afstand genomen van DIablo IV. Ik heb Vessel of hatred btw wel en ik hoop dat als de nieuwe expansion uit is ik hem ook los kan kopen voor een scherpe prijs. Nu kan ik hem kopen en dan krijg ik de andere dlc erbij maar die heb ik al.Stylze schreef op woensdag 22 april 2026 @ 06:56:
Het is wel doodstil hier terwijl gisteren reviews voor lord of hatred live zijn gegaan, staat op 82 op metacritic ziet er we vrij positief uit allemaal. Vooral nieuwe endgame systeem lijkt me tof en de campaign van deze exp lijkt ook gaaf te zijn.
Dat is een goed punt. Een van de redenen waarom ik liever Diablo 3 en 4 speel ipv. POE of POE2 is dat ik met D3 en 4 zelf builds kan maken en alle systemen nog overzichtelijk en te begrijpen zijn als casual speler.Visgek82 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 08:54:
Begint mij iets te veel op PoE te lijken (een grote berg systemen en zooi waar bijna niet meer uit te komen is) , en dat is , imo , de verkeerde kant.
POE en POE2 heb ik ook gespeeld. Maar ben na de eerste 6 leagues / seasons in POE gestopt. Als iedere League er meer complexiteit wordt toegevoegd dan moet je bijna een Encyclopedia lezen om het spel te begrijpen & een leuke tijd te hebben.
POE2 is gelukkig nog niet zover, want die is eigenlijk nog in "early access" maar ik vrees dat ook die na een aantal Leagues dezelfde kant op gaat, want zo zit grinding gear games strategy volgens mij in elkaar.
Diablo blijft gelukkig relatief stabiel, makkelijker voor casual players en je kan zonder build guides nog een redelijk eind komen en van de end game genieten (T1 of T2 zelfs).
Met POE zonder build & crafting guides en heel veel vrije tijd kom je eigenlijk nog steeds niet ver...
Daar zijn nu net de warplans voor bedacht zodat het overzichtelijk is welke activities er zijn en je kan kiezen wat je graag doet. Het stroomlijnt alle content juist.Visgek82 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 08:54:
Ik heb het net gezien inderdaad, moet zeggen dat ik wel hyped ben. Er zitten een aantal zeer goede dingen tussen. Ik maak me alleen wel zorgen (weer) over game bloat, ik vind diablo in zijn huidige vorm al een beetje "all over the place" met systemen en dingen die je kunt doen (en zou moeten doen omdat het alternatief slechter is), en daar komt nu dus nog veel meer vervuiling bij (in die zin). Het is wel goede vervuiling, maar het maakt het spel voor mij echt niet overzichtelijker. Begint mij iets te veel op PoE te lijken (een grote berg systemen en zooi waar bijna niet meer uit te komen is) , en dat is , imo , de verkeerde kant.
Ik ben alles juist aan het vermijden momenteel. Wil geen reviews, trailers, verhalen lezen op dit moment. Kies ovor de verandering er eens voor om niet alles vooraf al te weten. Wil bijv. de ingame cutscenes gewoon ingame kijkenStylze schreef op woensdag 22 april 2026 @ 06:56:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het helpt ook niet dat ik op vakantie ben als het uitkomt.
Plus, als T12 ondoenlijk zou zijn, zou daar online enorm over geklaagd worden, kan ik ook zonder
Ik zag nog een necromancer voorbijkomen met 8 mages en 20 warriors. Dan kan ik mijn necro weer onder het stof vandaan gaan halen.