Net ook gedaan inderdaad... weet niet of het toeval was maar heb het idee dat je daarvoor het beste terug kunt naar normal. Op Torment 2 kreeg ik een paar rares en voornamelijk legendaries van de butcher shop. Maar ondertussen (na nog wat extra meat te halen door wat towns aan te vallen als butcher) heb ik ook een complete blauwe en gele set weten te maken.
Weet trouwens niet of het aan mij ligt, maar ik heb het idee dat de difficulty balance echt out of whack is momenteel... Ik was dus T2 aan het spelen, had daar ook een bloodied nightmare dungeon op gedaan waar je continu Butcher achter je aan kreeg. Ik kon Butcher daarin ook relatief makkelijk killen, alleen duurde een beetje lang (maar nog steeds goed te doen, denk dat ik hem zeker 5 keer gemold heb in die dungeon) en dacht dat het waarschijnlijk efficiënter zou zijn om nog wat op T1 te gaan farmen. Reguliere nightmare spat inderdaad alles met 1 schot uit elkaar (ik ben momenteel quill volley omdat de game mij een goede Kepeleke en Ebeweka gaf direct nadat ik lvl 60 geworden was)... krijg ook mijn eerste hordes key. Wel bloodied, maar ik zit nu op T1 ipv T2, dus ik denk moet lukken, toch? Wrong!!! Ik krijg bijna niks dood daarin, Butcher al helemaal niet. Heb nu 3 waves af van de 10, ben al twee keer dood, heb pas 34 van die dingen en had in wave 3 TWEE butchers bovenop me. Nog leuker, Aether Lords no longer despawn at the end of the round lijkt dus óók op Butcher te slaan, dus ik stond daar net te proberen om die twee Butchers te verslaan maar daar was geen beginnen aan (tot ze me uiteindelijk met een lucky hit neer hadden).
Vind sowieso de gameplay niet echt erg fijn momenteel... het voelt heel erg bursty. Misschien is het dat ik de laatste tijd zoveel D2r gespeeld heb wat een veel lager tempo heeft, maar het voelt echt belachelijk nu dat neermaaien van enorme hordes vijanden waarbij je eigenlijk niks anders doet dan je skills in bepaalde ritmes indrukken (of gewoon buttonmashing) en ondertussen proberen om ground effect attacks en die absurde vliegende zwaarden die je one-hit-killen als je op het verkeerde moment stil staat te ontwijken.
Ik wil liever niet zo negatief doen... en ik weet het, 'ga dan wat anders spelen'... maar ik vraag me toch ook een beetje af of het nou inderdaad aan mij ligt, of dat de game toch weer die kant op bewogen is. Voor nu wil ik eigenlijk toch nog wel even blijven proberen om wat verder te komen en hopelijk de season journey grotendeels af te maken. We zullen zien hoever ik kom.
edit: en in wave 5 mijn laatste revive neer, ging helemaal niet meer... Maar ik ben niet de enige zie ik:
https://www.reddit.com/r/...odied_infernal_hordes_t4/
[
Voor 3% gewijzigd door
Finraziel op 13-03-2026 20:02
]