23u geklokt en klaar.

Natuurlijk kan ik nog gaan min maxen maar waarvoor (stiekem weet ik dat wel, de pit)? Bosses in T4 liggen binnen 0,1 seconde op hun rug, in helltides zie ik bijna geen monsters op m’n scherm zo snel schiet ik er doorheen.
Ik denk dat het seizoen er na 3,5 avond al opzit. Was erg leuk, sanctification is een leuke toevoeging, maar ondertussen draai ik dezelfde plaat af: het gaat allemaal te iets te snel. Dat het makkelijk is, soit, lekker pixels pletten. Maar ik ben meer tassen loot aan het openen dan aan het spelen.
Volgend seizoen weer verder, mijn fabriek in Satisfactory wacht op mij

Natuurlijk kan ik nog gaan min maxen maar waarvoor (stiekem weet ik dat wel, de pit)? Bosses in T4 liggen binnen 0,1 seconde op hun rug, in helltides zie ik bijna geen monsters op m’n scherm zo snel schiet ik er doorheen.
Ik denk dat het seizoen er na 3,5 avond al opzit. Was erg leuk, sanctification is een leuke toevoeging, maar ondertussen draai ik dezelfde plaat af: het gaat allemaal te iets te snel. Dat het makkelijk is, soit, lekker pixels pletten. Maar ik ben meer tassen loot aan het openen dan aan het spelen.
Volgend seizoen weer verder, mijn fabriek in Satisfactory wacht op mij
[ Voor 5% gewijzigd door Jack_Mojo op 17-12-2025 17:56 ]
/f/image/uIoDE8FTcnDVXzTjJBka2Vjb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5yN88bfqErKguY1Lat1LaCDD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bBXcF7KSBXNlIySVQxH1rGZ3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3J4xUSXPvyCrZvV7c7AvZuy3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NpGsQmtfD07v6hDl8SPfjyaC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ucZ0taSpxkgMxeht1CsW6hmj.png?f=user_large)
/f/image/H1s1t9TNKyfRgKdL9WAezZ4R.png?f=fotoalbum_large)