Ben vandaag met een Druid van start gegaan. Je hoeft niet naar Tul dinges om je spirit powers te selecteren, als je de Druid specific al eerder gedaan hebt. Ik kon ze gewoon selecteren zoals normaal, zonder naar de druid plek te gaan en zonder de druid quest te spelen.Finraziel schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 23:29:
Helltides? Daar ben ik nog niet geweest... Of nou ja, ben er een keer doorheen gerend op weg naar de druid stronghold (want hoewel je de quest niet meer hoeft te doen... moet je hem tóch doen om je bonus spirit power te kunnen selecteren).
Druid is toch wel weer leuk om te spelen. Denk dat het gauw al een season of 6 geleden is dat ik die gespeeld heb. Trage lobbes, die gast. Gelukkig kreeg ik schoenen met movement speed en ook een amulet met movement speed. Nu is het rond"rennen" een beetje draaglijker.
Heb een Shred druid gemaakt, maar dat kan zo nog maar eens veranderen. Heb de game dag afgesloten op lvl25. Van het weekend maar weer eens oppakken en naar de 60 rennen.
[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 25-09-2025 04:02 ]

/f/image/0HHA9FxVznGrpcYnnkKGQ3z4.png?f=fotoalbum_large)