Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15
Niet helemaal eens, Paragon, laten voor het gemak zeggen, 150 geeft wel echt een flinke damage en survival boost

Dat gezegd te hebben: build wint vs Paragon, 100% of the time

[ Voor 25% gewijzigd door Goldman op 15-07-2025 16:50 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben met m'n sorcerer (hydra) op T4 belandt, maar ik ben MEGA squishy. Ik weet dat ik met ice en fire armor wat kan doen, maar ik word zodra deze op cooldown staan direct gedood. Heel irritant, dmg lijkt wel op orde. (kan nog wel een boost gebruiken, maar het lijkt ok)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Mad-Matt schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:08:
Ik ben met m'n sorcerer (hydra) op T4 belandt, maar ik ben MEGA squishy. Ik weet dat ik met ice en fire armor wat kan doen, maar ik word zodra deze op cooldown staan direct gedood. Heel irritant, dmg lijkt wel op orde. (kan nog wel een boost gebruiken, maar het lijkt ok)
Hoe is je armor en resistance?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

RocketKoen schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:59:
[...]

Hoe is je armor en resistance?
Armor is 1100 ongeveer, resistance moet ik even naar kijken, die weet ik niet meer, maar niet max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 09:04
Mad-Matt schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:08:
Kijk even naar de hydra sorc build setup van Mekuna, dan zie je dat fire armor niet meer gebruikt wordt, alleen Ice armor.
Ik gebruik zijn build en het gaat prima op T4 (paragon 108 nu) (ik heb nog geen paarse items), wel Ophidian Amu, goede tal rasha ring en Axial Conduit pants..

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Isheara schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:35:
[...]

Kijk even naar de hydra sorc build setup van Mekuna, dan zie je dat fire armor niet meer gebruikt wordt, alleen Ice armor.
Ik gebruik zijn build en het gaat prima op T4 (paragon 108 nu) (ik heb nog geen paarse items), wel Ophidian Amu, goede tal rasha ring en Axial Conduit pants..
Ik denk dat ik iets verkeerds doe, zelf ook nog geen paarse items, maar verder wel goede items en ik word echt continu ge-oneshot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:02

ChUcKiE

Dus........

Ik heb iets vergelijkbaars met mijn Spiritborn Thorns Poison. Voor deze build is niet direct een Mythic item nodig (heb ik ook niet). Verder bezit ik wel alle benodigde gear, allemaal 1GA, MW op 8/10-12, Ghlyps op 30, paragon op 150, maar T4 gaat net, maar dan moet ik vooral niet bij een Boss in de buurt komen. Ik merk dat mijn Vigor vol houden lastig gaat!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Mad-Matt schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:48:
[...]

Ik denk dat ik iets verkeerds doe, zelf ook nog geen paarse items, maar verder wel goede items en ik word echt continu ge-oneshot.
Ik zit zelf nog maar in T3 met mijn hydra sorc. Heb nog niet alle benodigde onderdelen maar ik gebruik bij de nieuwe powers nog de Bottled Wind.
Deze geeft regelmatig een barrier en met de Floaty Bobble teleport hij ook regelmatig naar de plek waar je de Hydra neer zet. Dit heeft mij wel een aantal keren uit de rats gehaald, vooral de extra barrier komt af en toe goed van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Carthrax schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:31:
[...]

Ik zit zelf nog maar in T3 met mijn hydra sorc. Heb nog niet alle benodigde onderdelen maar ik gebruik bij de nieuwe powers nog de Bottled Wind.
Deze geeft regelmatig een barrier en met de Floaty Bobble teleport hij ook regelmatig naar de plek waar je de Hydra neer zet. Dit heeft mij wel een aantal keren uit de rats gehaald, vooral de extra barrier komt af en toe goed van pas.
Ik ga vanavond eens rommelen. Ik gebruik nu nog een chest met Juggernaut omdat dat enorme boost geeft in armor, zonder zit ik rond de 400 en ben ik kwetsbaarder dan een papiertje in een regenstorm, nu tenminste een kartonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:48:
[...]

Zijn je resists en armor wel op max? Als die te laag zijn dan kan dat zomaar betekenen dat je 2 of 3 keer zoveel damage binnen krijgt.

Edit: sorry, armor zei je hierboven ook al... Ik moet zeggen dat ik met wat +x% armor tempers vrij makkelijk boven de 1000 kom en anders kun je ook met een elixer of incense. Resists iets lastiger maar heb ik ook een tijdje een incense gebruikt als ik moeilijkere content ging doen om aan de cap te komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Finraziel op 16-07-2025 16:04 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik merk dat ik er deze keer helemaal niet in kom. Nadat ik lvl60 gehaald had, heb ik eigenlijk niets meer gedaan. De motivatie ontbreekt me gewoon compleet.
Wie weet komt dat wel weer terug, maar ik heb zo’n vermoeden dat dit season voor mij verloren is.
Zo geen zin in die season grind om weer iets te halen wat ik al tig keer heb gehaald en het vervolgens op Eternal weer weg te laten rotten.
Maarja, na ruim 2900 uur D4 spelen mag het ook wel even klaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 23:46
Poops_McGhee schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:22:
Ik merk dat ik er deze keer helemaal niet in kom. Nadat ik lvl60 gehaald had, heb ik eigenlijk niets meer gedaan. De motivatie ontbreekt me gewoon compleet.
Wie weet komt dat wel weer terug, maar ik heb zo’n vermoeden dat dit season voor mij verloren is.
Zo geen zin in die season grind om weer iets te halen wat ik al tig keer heb gehaald en het vervolgens op Eternal weer weg te laten rotten.
Maarja, na ruim 2900 uur D4 spelen mag het ook wel even klaar zijn.
Heb dus precies hetzelfde, ben nu al een week of twee paragon level 1. Sindsdien twee keer opgestart, het menu geopend en Diablo weer afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:33:
[...]

Heb dus precies hetzelfde, ben nu al een week of twee paragon level 1. Sindsdien twee keer opgestart, het menu geopend en Diablo weer afgesloten.
Ik heb nog geen enkel paragon level gehaald en niet eens de eerste 25 paragon points gebruikt. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik met een nieuw season bezig ben, maar meer met een zoveelste character in s7 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ook ik was van plan om lekker met een SB aan de gang te gaan, maar ik sla 'm maar over voor nu. Volgend seizoen maar weer eens kijken. Das het mooie van D4, je mist niks als je eens iets skipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Bundin schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 21:40:
Ook ik was van plan om lekker met een SB aan de gang te gaan, maar ik sla 'm maar over voor nu. Volgend seizoen maar weer eens kijken. Das het mooie van D4, je mist niks als je eens iets skipt.
Als het goed is wordt het alleen maar beter ( QoL)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu wel weer lol in de game, maar ik heb vorig seizoen effectief overgeslagen (niet eens lvl 60 gehaald).

Alleen... tot nu dit seizoen volledig op de steam deck gespeeld en ik weet wat gehakkel en lag daaraan, maar ben nu weer eens op mijn vaste PC aan het spelen mijn god zeg... Naar een nieuwe area portalen is soms wel tot een paar seconden vasthangen, regelmatig lag met monsters die gewoon midden in beeld ineens verschijnen... Ik wil niet zeggen dat het onspeelbaar is of zo, maar ik vind dit wel erg slecht. Sowieso kom ik ook nog steeds bugs tegen die er al vanaf het begin inzitten (zoals strongholds die je opnieuw moet starten omdat het niet doorgaat) en Blizzard lijkt het gewoon niks te boeien. En ik was erg blij toen ik eindelijk een melding kreeg dat ik te veel van die muntjes voor de reliquaries had en ze niet meer kon verdienen tot ik er wat uit ging geven... het stoorde me best wel dat er om de haverklap zo groot in beeld stond dat ik weer een muntje verdiend had voor reliquaries die ik niet gekocht heb en ook weiger te kopen (zelfs al heb ik ondertussen weer meer dan 1000 plat) met die belachelijke nerf die ze daarmee er op gedaan hebben. De game ademt nou niet echt kwaliteit en polish uit... op sommige vlakken wel, maar op andere vlakken lijkt het meer op mobile shovelware.

Oh well... alsnog wel lol weer in de game nu, het is alleen zo jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
Goh, als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik op XBOX X speel: ik herken de problemen zoals jullie beschrijven op Steam, PC en PS5 (bugs/lag/errors/loading time/crashes) helemaal niet.
Ja, de game is repetitief, maar ik vermaak me prima met een paar uurtjes per sessie als ik even wil ontspannen. Totale pure speeltijd D4 ligt nu rond de 60 dagen...dat zijn dus rond de 1500 uiur, prima value for my money dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Isheara op 18-07-2025 11:31 ]

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Isheara schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 11:30:
Goh, als ik dit allemaal zo lees ben ik blij dat ik op XBOX X speel: ik herken de problemen zoals jullie beschrijven op Steam, PC en PS5 (bugs/lag/errors/loading time/crashes) helemaal niet.
Ja, de game is repetitief, maar ik vermaak me prima met een paar uurtjes per sessie als ik even wil ontspannen. Totale pure speeltijd D4 ligt nu rond de 60 dagen...dat zijn dus rond de 1500 uiur, prima value for my money dus.
Ik speel(de) op pc, maar ik herken mij ook niet in de issues. Iets zegt mij dat het ook systeem/provider gerelateerd kan zijn, want het werkt hier gewoon super smooth. Ik heb ook niet 1 crash gehad. wellicht heb ik geluk.

(en nee ik zeg niet dat jullie computers niet goed zijn of dat het jullie schuld is)

De forums staan er ook vol mee, dus er zijn wel veel mensen die er last van hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 18-07-2025 16:52 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ik moet zeggen, even puur gebaseerd op gisteravond en vandaag een beetje, lijkt het op de steam deck nu juist veel beter te lopen. Wellicht is het dus ook een ander issue op mijn vaste pc (of gewoon Windows...)

Van de steam deck kwam ik ergens de tip tegen om een WiFi netwerk (ssid) te maken wat niet zowel 5 als 2,4 GHz ondersteunde omdat de steam deck daar niet zo goed mee om zou gaan. Nu een voor alleen 5 GHz ingesteld en sindsdien nog geen issues gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Oh... En Andariel is echt een schoolvoorbeeld van hoe je NIET een boss ontwerpt zeg... Wat een afgrijselijk anti-fun gedrocht is het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
Ik was dit season begonnen met een SB Quill Voley build, maar overgestapt naar een Sorcerer Hydra build, wel een behoorlijk verschil in power.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben toch ook weer terug bij mijn Hydra sorc. Ik heb even tussendoor een skellie mage necro gemaakt met die nieuwe unique waardoor je een leger amped up mages krijgt, en dat is ook wel leuk... Maar Hydra speelt relaxter. Met die mages heb je best nog aardig wat te jugglen, corpse maken als die er nog niet is, corpse grasp, raise skeleton priest, blight, soulrift... En die mages hebben meer de neiging wat achter te blijven omdat ze ranged zijn en juist wegrennen van melee ipv op vijanden af te gaan, in nauwe gangetjes zijn ze daardoor minder effectief en moest vaak zelf door de vijanden heen rennen om die mages wat meer naar voren te krijgen (en dan is alles ook zo dood). En zelf alleen blood mist als escape en geen echte movement skills.

Hydra daarentegen is gewoon je hydra vooruit casten als je mana vol is en af en toe op ice blades en Inferno drukken. Zelf kun je veilig wat op afstand blijven en je hebt nog drie 'oh shit' knoppen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
YouTube: Diablo 4 Streamers Hint at BIG Changes Coming to Diablo 4

Schijnen nogal wat grote veranderingen voor D4 aan te komen... video is timestamped

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Visgek82 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 20:09:
YouTube: Diablo 4 Streamers Hint at BIG Changes Coming to Diablo 4

Schijnen nogal wat grote veranderingen voor D4 aan te komen... video is timestamped
Eerst zien dan geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Jack_Mojo schreef op zondag 20 juli 2025 @ 09:59:
[...]

Eerst zien dan geloven. :)
Uiteraard. maar de informatie komt ook niet van mij , ik dacht alleen dat men het wel interessant zou vinden. Er speelt dus blijkbaar wel iets achter de schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zullen zien inderdaad, maar voor mijn gevoel zeggen ze dit ook elk seizoen opnieuw.

Was trouwens nog een beetje aan de seasonal objectives aan het sleutelen en hoewel ik nog aan het grinden ben om de juiste affixes te krijgen om het voorlaatste chapter te voltooien was ik ook al eens een paar keer aan het proberen om zo snel mogelijk door een escalation nm dungeon te rennen om te kijken of ik het objective kon krijgen om dat binnen 10 minuten te doen op T4, maar dat lukte steeds maar niet. Nadat ik net dacht dat ik het toch echt gedaan zou moeten hebben gebaseerd op welke nummers er in mijn achtergrondmuziek gedraaid hadden in de tijd die ik bezig was, toch nog maar een keer geprobeerd met een timer van 10 minuten... Had nog 40 seconden over toen Astaroth weer neer was, maar niks hoor...
Eigenlijk verbaast het me niet eens meer, ze lijken daar gewoon niet in staat om iets te maken wat niet buggier dan de onderkant van een bloempot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09 13:28
Moet zeggen , ik speelde via geforce now op de tablet en heb geen lag ofzo als ik portal doe.
Enige waar ik mij aan stoor is het opstarten , tegen de tijd dat je je char kunt selecteren ben je in wow al 2x ingelogd.
Toch raar beide idem uitgever maar bij de 1 duurt het eeuwig alvorens je ingelogd bent , bij de andere gaat het veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Iemand die mij wil helpen 5 pvp kills te halen? Het is de enige trophy die ik nog moet voor platinum op PS5

Mn battletag is Eindbaas0165#2609

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Alhoewel ik honderden casual uren heb in D3+ Exp ( PC), nu maar op PS5 via PSplus D4 gedownload.

"Beetje" gespeeld (solo) en ben nu lvl 33 ergens in act 1.

Er zijn een hoop zaken waar ik nog de ballen van snap*, maar feitelijk is het dezelfde game met wat extra mechanics en een paard. Dit is geen waardeoordeel, puur een persoonlijke vaststelling.

*hoe kom ik aan die aspects? salvagen van legendaries? wat is beste om te doen met oude legendaries?
*waar zijn alle gems die ik al opgepikt hebt??
*waar zijn alle andere mats zoals herbs, ore's etc
*hoe werkt dat nu met die weapon expertises? moet ik altijd een andere expertise selecteren als het weapon waar ik primair mee speel?
*waarom zuigt een barb nog steeds :)

Merk dat vooral bosses voor de barb echt pittig zijn. Voor levelling word ik doro meeste sites aangeraden Upheaval te kiezen en alhoewel dat prima werkt tegen mobs, doet dat veel te weinig dps op de bosses dus toch maar HotA gekozen. dat icm met CotA werkt daar wel goed. Dus eigenlijk wat ik in D3 ook al deed. WW heb ik nog niet geprobeerd. Al die shouts vind ik maar veel te veel management. zou liever een andere mechanic zien

anyway, ik ga het forum maar eens doorzoeken op zoek naar antwoorden.

[ Voor 3% gewijzigd door Shao Kahn op 21-07-2025 08:59 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Finraziel schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 16:44:
Ik heb nu wel weer lol in de game, maar ik heb vorig seizoen effectief overgeslagen (niet eens lvl 60 gehaald).

Alleen... tot nu dit seizoen volledig op de steam deck gespeeld en ik weet wat gehakkel en lag daaraan, maar ben nu weer eens op mijn vaste PC aan het spelen mijn god zeg... Naar een nieuwe area portalen is soms wel tot een paar seconden vasthangen, regelmatig lag met monsters die gewoon midden in beeld ineens verschijnen... Ik wil niet zeggen dat het onspeelbaar is of zo, maar ik vind dit wel erg slecht. Sowieso kom ik ook nog steeds bugs tegen die er al vanaf het begin inzitten (zoals strongholds die je opnieuw moet starten omdat het niet doorgaat) en Blizzard lijkt het gewoon niks te boeien. En ik was erg blij toen ik eindelijk een melding kreeg dat ik te veel van die muntjes voor de reliquaries had en ze niet meer kon verdienen tot ik er wat uit ging geven... het stoorde me best wel dat er om de haverklap zo groot in beeld stond dat ik weer een muntje verdiend had voor reliquaries die ik niet gekocht heb en ook weiger te kopen (zelfs al heb ik ondertussen weer meer dan 1000 plat) met die belachelijke nerf die ze daarmee er op gedaan hebben. De game ademt nou niet echt kwaliteit en polish uit... op sommige vlakken wel, maar op andere vlakken lijkt het meer op mobile shovelware.

Oh well... alsnog wel lol weer in de game nu, het is alleen zo jammer.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar zo te lezen niet. Vorig season een RTX5070 Ti gekocht en de game draaide daarmee super vloeiend. Dit season moet ik ray tracing uitschakelen om vloeiend te kunnen spelen. De dungeons zijn allemaal goed te doen, maar als ik me in de open world begeef stottert het spel aan één stuk door.

Ik ben vorige week pas begonnen aan huidig season en vermaakte me in het begin wel redelijk, maar ik merk dat de verveling nu al een beetje toe begint te slaan, omdat het weer allemaal hetzelfde is als de vorige seasons. Ik ga nog even doorzetten met een Hydra build, want dat speelt wel vet, maar zolang ze niet met variatie komen ga ik hier geen geld meer in steken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Shao Kahn schreef op maandag 21 juli 2025 @ 08:58:
Alhoewel ik honderden casual uren heb in D3+ Exp ( PC), nu maar op PS5 via PSplus D4 gedownload.

"Beetje" gespeeld (solo) en ben nu lvl 33 ergens in act 1.

Er zijn een hoop zaken waar ik nog de ballen van snap*, maar feitelijk is het dezelfde game met wat extra mechanics en een paard. Dit is geen waardeoordeel, puur een persoonlijke vaststelling.

*hoe kom ik aan die aspects? salvagen van legendaries? wat is beste om te doen met oude legendaries?
*waar zijn alle gems die ik al opgepikt hebt??
*waar zijn alle andere mats zoals herbs, ore's etc
*hoe werkt dat nu met die weapon expertises? moet ik altijd een andere expertise selecteren als het weapon waar ik primair mee speel?
*waarom zuigt een barb nog steeds :)

Merk dat vooral bosses voor de barb echt pittig zijn. Voor levelling word ik doro meeste sites aangeraden Upheaval te kiezen en alhoewel dat prima werkt tegen mobs, doet dat veel te weinig dps op de bosses dus toch maar HotA gekozen. dat icm met CotA werkt daar wel goed. Dus eigenlijk wat ik in D3 ook al deed. WW heb ik nog niet geprobeerd. Al die shouts vind ik maar veel te veel management. zou liever een andere mechanic zien

anyway, ik ga het forum maar eens doorzoeken op zoek naar antwoorden.
Aspects krijg en verbeter je inderdaad door legendaries te salvagen. Oude legendaries bewaren is nergens voor nodig tenzij je specifiek dat item nog wil gebruiken (bv voor een alt).

Je vindt geen gems meer maar gem fragments. Om gems te maken om in sockets te stoppen ga je naar de jeweler (volgens mij heb je daar ook een priority quest voor die dat uitlegt als je die nog niet gedaan hebt).

Andere mats vind je via knopje op je inventory scherm linksboven wat dan een extra schermpje aan de linkerkant uitklapt en daarin kun je dan weer naar het tweede tabblad gaan waar je mats staan.

Weapon expertise, ik ben niet echt een barb expert, maar je kunt gewoon hetzelfde wapen geselecteerd hebben als wat je gebruikt, dan krijg je gewoon beide bonussen... Maar voor betere uitleg kun je beter even zoeken (of volgens mij staat het ook wel op maxroll).

En barb is een van de classes die wat langzaam op gang komt maar later heel goed wordt... Of althans... Dat was bijna altijd zo sinds de launch, maar helaas voor jou is barb net echt de grond in generfd dit seizoen (of eigenlijk is het de overpower mechanic die generfd is maar daar leunde barb sterk op). Barb was in veel seizoenen de top class, zelfs als ze probeerden hem te nerfen, dit is volgens mij het eerste seizoen waar hij echter lager uitkomt, hoewel er toch ook wel weer goede builds boven komen drijven... Dit is echter vooral van toepassing op endgame, jij zult vooral last hebben van dat barb dus altijd al wat langer nodig heeft om op gang te komen. De class moet het vooral hebben van het feit dat hij meer wapen slots heeft dan de andere classes wat bizar sterk is door legendary aspects te stapelen, maar als je net begint heb je daar minder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Finraziel schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:56:
[...]

Aspects krijg en verbeter je inderdaad door legendaries te salvagen. Oude legendaries bewaren is nergens voor nodig tenzij je specifiek dat item nog wil gebruiken (bv voor een alt).

Je vindt geen gems meer maar gem fragments. Om gems te maken om in sockets te stoppen ga je naar de jeweler (volgens mij heb je daar ook een priority quest voor die dat uitlegt als je die nog niet gedaan hebt).
die quest heb ik gehad maar het jeweler menu is leeg, ik lijk er niks te kunnen doen alsof ik geen fragments heb, die ik echt wel heb. ik zal vanavond maar eens wat beter zoeken.
Andere mats vind je via knopje op je inventory scherm linksboven wat dan een extra schermpje aan de linkerkant uitklapt en daarin kun je dan weer naar het tweede tabblad gaan waar je mats staan.
aha, dat heb ik nog niet gezien. de menustructuur is vij complex en via een controller aanmerkelijk minder fijn te bedienen, maarja, open deur.
Weapon expertise, ik ben niet echt een barb expert, maar je kunt gewoon hetzelfde wapen geselecteerd hebben als wat je gebruikt, dan krijg je gewoon beide bonussen... Maar voor betere uitleg kun je beter even zoeken (of volgens mij staat het ook wel op maxroll).

En barb is een van de classes die wat langzaam op gang komt maar later heel goed wordt... Of althans... Dat was bijna altijd zo sinds de launch, maar helaas voor jou is barb net echt de grond in generfd dit seizoen (of eigenlijk is het de overpower mechanic die generfd is maar daar leunde barb sterk op). Barb was in veel seizoenen de top class, zelfs als ze probeerden hem te nerfen, dit is volgens mij het eerste seizoen waar hij echter lager uitkomt, hoewel er toch ook wel weer goede builds boven komen drijven... Dit is echter vooral van toepassing op endgame, jij zult vooral last hebben van dat barb dus altijd al wat langer nodig heeft om op gang te komen. De class moet het vooral hebben van het feit dat hij meer wapen slots heeft dan de andere classes wat bizar sterk is door legendary aspects te stapelen, maar als je net begint heb je daar minder aan.
Ja ach ik heb/had al veel legendaries equipped, slechts 2 items waren rare op gegeven moment. Ik moet dus voor de wapens die ik niet gebruik vooral niet letten op DPS maar op stats.
Verder gaat nu een Hota barb prima op mijn level (30ish), ook met bosses. heb wel het gevoel dat bossfights in D4 iets langer duren dan in D3.
Thanks,.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09 13:28
Niet vergeten , op je oranje gear kan je 2 affixen rollen.
Daarna kan je het wapen ook upgraden.
Voorlaatste tab blacksmith voor affixen en laatste tab voor upgrade.
(Wist ik ook niet vandaar ik van T2 naar T3 zoveel moeite had)
Wel voor je upgrade je gear van een andere betere stat voorzien via ??? (weet ff de naam niet meer)
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond toch een poging wagen om wat vooruit te komen in de game. Ik wil de season journey nog steeds afmaken, maar dan moet ik flink aan de bak. Volgens mij heb ik nog geen chapter af. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Finraziel schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:56:
[...]

Eindelijk gevonden, holy shit ;)

Nu wat groene gems in mijn wapens en bonk bonk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Paragon level 18 ondertussen! 8)

Ik kom er dit seizoen niet helemaal lekker in, heb het idee alsof ik in eternal speel. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar doe mij maar een ander kleurtje helltide per seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 11:54:
Paragon level 18 ondertussen! 8)

Ik kom er dit seizoen niet helemaal lekker in, heb het idee alsof ik in eternal speel. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar doe mij maar een ander kleurtje helltide per seizoen.
Je bent verder dan ik gekomen ben 😂

Elke poging om verder te spelen is niet verder gekomen dan er aan te denken en dan vervolgens de game niet eens opstarten. Event zones zouden inderdaad wel helpen. Die waren, achteraf gezien, zo gek nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Paragon 220 en rustig aan oplopend, alle bosses op T4 zonder grote problemen (incl belial), pit level 71 (and counting)....en nu? Ik heb dit eigenlijk wel zo'n beetje elk seizoen dat het op een gegeven moment gewoon helemaal dood loopt. Het pushen van de pitt geeft me ook maar weinig voldoening. Het jagen op mythics brengt me ook niet meer zo heel veel. Dit had ik bij D3 ook. Elk seizoen eigenlijk zo'n beetje hetzelfde. De eerste paar dagen/week was het druk, leuk...maar daarna kakte het in. Ik had eigenlijk wel ergens de hoop dat Blizzard hiervan geleerd had...maar terug naar Doom the dark ages:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Toch een moment gevonden waarop ik zin had om wat te gaan levelen. Dat moment was vandaag. Aangekomen in T4 met P120.

Reliquaries nog even gehaald maar die season journey, die laat ik zitten, daar krijg je volgens mij vrij weinig voor. Een pet geloof ik, maar die zie je toch niet. Moet ook eerlijk bekennen dat dit voor mij ook genoeg is geweest dit seizoen, tot dusver altijd wel vermaakt en gemiddeld ieder seizoen tot minimaal P220 gekomen maar dit seizoen valt niet helemaal in mijn straatje. We hebben een kurast undercity in een dungeon en drie dungeons achter elkaar geplakt als content en dat was het volgens mij wel?

Volgend seizoen zal ik heus wel weer even een kijkje komen nemen hoor.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/N0hmYcqX/Schermafbeelding-2025-07-29-200138.jpg

Maar als ik de roadmap zo bekijk dan durf ik je alvast op een briefje te geven dat het ook niet vreselijk lang zal zijn. Ben wel uitgeseasonpowered (mooi woord) en dat is ook niet gek na twee jaar. De game heeft in ieder geval geen schuld met zijn 1400 versleten uren. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 20:08:
Toch een moment gevonden waarop ik zin had om wat te gaan levelen. Dat moment was vandaag. Aangekomen in T4 met P120.

Reliquaries nog even gehaald maar die season journey, die laat ik zitten, daar krijg je volgens mij vrij weinig voor. Een pet geloof ik, maar die zie je toch niet. Moet ook eerlijk bekennen dat dit voor mij ook genoeg is geweest dit seizoen, tot dusver altijd wel vermaakt en gemiddeld ieder seizoen tot minimaal P220 gekomen maar dit seizoen valt niet helemaal in mijn straatje. We hebben een kurast undercity in een dungeon en drie dungeons achter elkaar geplakt als content en dat was het volgens mij wel?

Volgend seizoen zal ik heus wel weer even een kijkje komen nemen hoor.

[Afbeelding]

Maar als ik de roadmap zo bekijk dan durf ik je alvast op een briefje te geven dat het ook niet vreselijk lang zal zijn. Ben wel uitgeseasonpowered (mooi woord) en dat is ook niet gek na twee jaar. De game heeft in ieder geval geen schuld met zijn 1400 versleten uren. :9
Het is niks anders dan dungeons, dungeons en nog eens dungeons waar je dit season uit kunt "kiezen". NM's, Undercity of Pit, allemaal dungeons.
Nu vind ik dungeons op zich best leuk, maar afwisseling is niet verkeerd. Volgend season zal niet veel verder komen dan Infernal Hordes en Pit activiteiten, met alweer borrowed powers en een rep board. Blizz heeft 0 creativiteit over. Copy paste season content voor minstens een jaar met hier en daar wat tweaks en balances en that's it.
Hopelijk steken ze de rest van hun resources in een kei van een expansion met daarna veel meer afwisseling in season activities.

S9 is hol. Niet aan mij besteedt. Ik maak mezelf niks meer wijs en maak het ook niet af. Gisteren wel even gekeken in welke staat mijn Sorc zich bevond; nog steeds een fresh lvl60 met slechte gear, zonder tempers, op Expert difficulty 😂
Zo slecht vind ik s9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:37:
[...]

Het is niks anders dan dungeons, dungeons en nog eens dungeons waar je dit season uit kunt "kiezen". NM's, Undercity of Pit, allemaal dungeons.
Nu vind ik dungeons op zich best leuk, maar afwisseling is niet verkeerd. Volgend season zal niet veel verder komen dan Infernal Hordes en Pit activiteiten, met alweer borrowed powers en een rep board. Blizz heeft 0 creativiteit over. Copy paste season content voor minstens een jaar met hier en daar wat tweaks en balances en that's it.
Hopelijk steken ze de rest van hun resources in een kei van een expansion met daarna veel meer afwisseling in season activities.

S9 is hol. Niet aan mij besteedt. Ik maak mezelf niks meer wijs en maak het ook niet af. Gisteren wel even gekeken in welke staat mijn Sorc zich bevond; nog steeds een fresh lvl60 met slechte gear, zonder tempers, op Expert difficulty 😂
Zo slecht vind ik s9.
Mwa... Ik zou zeggen dat S9 niet slecht is... Alleen er verandert te weinig van seizoen naar seizoen waardoor het op een gegeven moment gewoon saai wordt. Combineer dat met pogingen om het uitdagender te maken wat soms totaal niet werkt en andere keren alleen maar frustrerend is (hallo Andariel...) en op een gegeven moment is het gewoon op. Dat maakt het op zich niet slecht, maar wel saai of vervelend als je het al zo vaak gedaan hebt.

Maar ja, hoewel ik het eerder gedacht of gezegd heb dus we zullen zien... Denk ik toch dat ik klaar ben met Diablo 4 en op dit moment denk ik eigenlijk dat ik een volgende uitbreiding niet eens meer gelijk koop, misschien later in een sale om eens doorheen te spelen. Tenzij ze echt grote dingen wijzigen, maar ik heb daar weinig vertrouwen meer in. En dat geldt voor veel mensen denk ik... Je zag het ook bij diverse D4 YouTubers die hints dropten over Blizzard die met grote dingen ging komen maar ze mochten nog niks zeggen, de hele comment sectie stond overal vol met sceptische mensen die al te vaak door dat soort beloftes teleurgesteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 19:50:
[...]

Mwa... Ik zou zeggen dat S9 niet slecht is... Alleen er verandert te weinig van seizoen naar seizoen waardoor het op een gegeven moment gewoon saai wordt. Combineer dat met pogingen om het uitdagender te maken wat soms totaal niet werkt en andere keren alleen maar frustrerend is (hallo Andariel...) en op een gegeven moment is het gewoon op. Dat maakt het op zich niet slecht, maar wel saai of vervelend als je het al zo vaak gedaan hebt.

Maar ja, hoewel ik het eerder gedacht of gezegd heb dus we zullen zien... Denk ik toch dat ik klaar ben met Diablo 4 en op dit moment denk ik eigenlijk dat ik een volgende uitbreiding niet eens meer gelijk koop, misschien later in een sale om eens doorheen te spelen. Tenzij ze echt grote dingen wijzigen, maar ik heb daar weinig vertrouwen meer in. En dat geldt voor veel mensen denk ik... Je zag het ook bij diverse D4 YouTubers die hints dropten over Blizzard die met grote dingen ging komen maar ze mochten nog niks zeggen, de hele comment sectie stond overal vol met sceptische mensen die al te vaak door dat soort beloftes teleurgesteld zijn.
Ik schrijf daarom ook dat ik s9 slecht vind. Dat is een mening en geen feit, dus interpreteer het aub ook niet als zodanig. Mijn meningen zijn zelden feiten en dat hou ik graag zo ;)

Het is inderdaad veel te veel van hetzelfde. Maar daar heb ik genoeg over gezegd.

An sich vind ik Diablo 4 nog een leuke game, maar de creativiteit van Blizz (of het gebrek eraan) baart me zorgen omtrent de levensduur van de game voor mij persoonlijk. Ook ik ben niet van plan om de volgende expansion direct te kopen of zelfs te pre-orderen. Ik vond VoH zeker wel het geld waard en heb er de volle pond voor betaald, maar de seasons daarna is echt een glijdende schaal naar beneden.
Even wachten op een sale is geen slechte optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rustagh... Het was geen aanval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
I know, en zo zie ik het ook niet. Geen zweet. Maar ik wilde wel even zeggen dat het maar een mening is 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Nu is er weer een (recycled) mid season event (Treasure Goblins). Waarbij ze extra veel spawnen en je reputation krijgt voor ze te killen. Met voldoende reputation kun je een spark verdienen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:13
Hoi allemaal,

Ik heb dit spel een maand geleden gekocht tijdens s8, ben nu paragon 234 en wandel door torment 4 heen.
Ik vroeg mij af of de seasonal content waard is om een nieuwe character aan te maken? Ik merk dat ik mijn interesse aan het verliezen ben en uber uniques zo moeilijk zijn te looten. Ik heb te weinig tijd en motivatie om boss materials te grinden om vervolgens een boss te summonen waarbij de kans gigantisch klein is om een uber unique te looten. Wellicht dat de season content iets doet. (uitbreiding heb ik al gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga eens wachten op, opnieuw, een korting op de uitbreiding. Heb deze namelijk nog niet gekocht. Maar wil dat toch wel gaan doen voor het verhaal. En dan maar eens zorgen voor de platinum trophy lol. Want die heb ik nog niet... en dat kan niet de bedoeling zijn. .. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -=tracko=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 22:11
RustStorm schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 16:28:
Ik ga eens wachten op, opnieuw, een korting op de uitbreiding. Heb deze namelijk nog niet gekocht. Maar wil dat toch wel gaan doen voor het verhaal. En dan maar eens zorgen voor de platinum trophy lol. Want die heb ik nog niet... en dat kan niet de bedoeling zijn. .. ;)
u vraagt, Blizzard draait :)

Diablo IV: Vessel of Hatred - Deluxe Edition is momenteel 60% afgeprijsd in de battle.net shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Kneepie schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 16:16:
Hoi allemaal,

Ik heb dit spel een maand geleden gekocht tijdens s8, ben nu paragon 234 en wandel door torment 4 heen.
Ik vroeg mij af of de seasonal content waard is om een nieuwe character aan te maken? Ik merk dat ik mijn interesse aan het verliezen ben en uber uniques zo moeilijk zijn te looten. Ik heb te weinig tijd en motivatie om boss materials te grinden om vervolgens een boss te summonen waarbij de kans gigantisch klein is om een uber unique te looten. Wellicht dat de season content iets doet. (uitbreiding heb ik al gekocht)
Ik heb denk ik een character of 35 versleten. Vind dat altijd het leukst, het levelen en loot verzamelen. De season powers stellen over het algemeen niet veel voor, maar het is weer iets om voor te spelen en het voegt wel iets qua diversiteit in builds toe.

Die boss items zijn inderdaad verschrikkelijk om te farmen. Gelukkig zijn de belial mats duped, dus die kosten geen drol. Wat ik meestal doe is een goed item verkopen voor 99 stuks husks. Op het eind van het seizoen zwem ik in die dingen en geef ik ze weg aan lage level spelers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Finraziel schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 19:50:
[...]

Hier sluit ik me ook helemaal bij aan. Toch ergens wel jammer, want ik heb hier altijd veel plezier uit gehaald. Iedere avond even wat hersenloos pixels pletten was toch wel fijn. Maar goed, een game kan nooit eindeloos leuk blijven.

Uitbreiding koop ik dus ook niet blind, ik wacht het allemaal wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-=tracko=- schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 20:32:
[...]

u vraagt, Blizzard draait :)

Diablo IV: Vessel of Hatred - Deluxe Edition is momenteel 60% afgeprijsd in de battle.net shop
Hahaha, daar ga ik eens naar kijken. :)

Ik zie het idd!

Ik hoop ook in de PS Store... want speel het op de PS5.

Maar zo te zien is dat (nog) niet het geval. :-(

Jammer... dan nog maar even geduld. :)

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 02-08-2025 09:39 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Na een spitiborn naar T3 te hebben gehaald liep ik een beetje tegen een muur op, probeerde de boel om te gooien maar dat werkte allemaal niet lekker dus toch maar een Hydra sorc gemaakt. Dat speelt wel lekker weg! Net begonnen in T4 en pit nu op 62 wat nog aardig vlot gaat. Had net een gelukje die ik niet aan zag komen. Was aan t gamblen met obols voor pants en ineens had ik een ancestral ring of the starless skies te pakken. Ik vermoed dat uniques en mythics een (kleine) kans hebben om te droppen ongeacht voor welk item je aan t rollen bent. Nu maar m'n DPS zien op te krikken om nog sneller door de content te kunnen en de laatste set aan opdrachten te proberen... dat zijn vooral time based dingen dus DPS moet hoog zijn voordat je t uberhaupt kunt gaan proberen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik hoor dat mensen dat goblin event in 2 uur klaren, hoe dan?

-Ik ben naar een pvp gebied gegaan, te weinig spawns na een half uur door rijden.
-Idem met helltide, te weinig spawns.

Is er een speciaal gebied of een methode waar het wel sneller gaat?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
TTLCrazy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 10:13:
Ik hoor dat mensen dat goblin event in 2 uur klaren, hoe dan?

-Ik ben naar een pvp gebied gegaan, te weinig spawns na een half uur door rijden.
-Idem met helltide, te weinig spawns.

Is er een speciaal gebied of een methode waar het wel sneller gaat?
Ja. Cross Network play uitzetten, dan kom je minder mensen tegen die ze van je stelen. Gebruik Subo als mercenary, dan zie je ze veel eerder op de map (map...tab dus, niet je minimap), ik vind er veel in helltides en ook in een van de gebieden in Nahantu (even niet scherp hoe dat deel heet, das rechts van de grote stad, even youtuben en je vindt het wel). Verder elke greed shrine pakken en zoveel mogelijk doden, om de zoveel kills spawnt er een goblin. Veel rondlopen op paardje en elke zoveel schermen verder even op de map kijken.

Ik was er relatief snel doorheen maar niet in 2 uur!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
wbt de goblins event... heb m ook al even af maar niet in 2u. Als je een greed shrine ziet dan altijd doen want die spawnen nu ook goblins. Ik had eerder vandaag in een escalating nm dungeon een goblin mod dus in dat stuk liepen overal groepjes van 2 of 3 goblins.

Mocht iemand een ancestral Ophidian Iris amulet te koop hebben... let me know :)
Loop nog rond met een gewone ilvl750 :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Dit is blijkbaar de ideale farmroute voor goblins:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qErAE8rXSA3BJEd7VlwMDqdAq2M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ealu15BIZAybwEADRixNm9Hc.webp?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je op console speelt, cross platform uitzetten bij het goblin farmen. Je goblins hebben dan veel minder kans op door een andere speler opgepikt te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
De goblins zijn weer foetsie helaas. Nu weer de xp en gold buff. Op zich ook niet verkeerd om nog wat sneller paragon te scoren. Had al 3 sparks dus gister nog even uber lilith op T1 gedaan voor de 4e.... kom ik erachter dat je niet meer elke mythic kan craften met 4 sparks.... nu 2 plus een 6/6/6 runes (legendary, rare en magic). Natuurlijk heb ik niet de goede runes dus dan moet ik of veel gaan grinden of kopen.

Gister voor t eerst iets gekocht van iemand met gold. Had nog steeds een non ancestral ophidian iris en zag in er in de chat een voorbij komen met 2GA. Hij vroeg er 500m gold voor. Ik had maar 1,5b totaal dus vroeg of ie t ook voor 400m kon doen en wat deed ie gelukkig :) Toen ik m gekocht had zag ik pas dat de roll ook erg goed was (98% van 100% max increased damage) dus blij met mn aankoop en DPS knalde omhoog.

Ik ben nog steeds zoekende naar een goede Axial Conduit pants... al mn obols gaan op aan t rollen voor dat kreng! Krijg m regelmatig met item power 750 en heb m ook al 2x ancestral gehad met 2 GA maar bij beide niet de mod die je juist wil (resource). Ach ja, je moet iets van een wortel voor je neus hebben om te blijven spelen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 10:36:
De goblins zijn weer foetsie helaas.
Nee hoor, gewoon nog actief vandaag.

Zojuist de event gecomplete, maximaal iets van 1,5 rondjes in Scosglen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Angeloonie schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 12:29:
[...]

Nee hoor, gewoon nog actief vandaag.

Zojuist de event gecomplete, maximaal iets van 1,5 rondjes in Scosglen :P
Oh ja, je hebt gelijk. Ik dacht dat t al afgelopen was en die mother's blessing al actief was. Nog ff hunten dan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 01:27
Ik heb een nieuwe ps5 gekregen can Coolblue/Sony dus ik kan eindelijk verder met Diablo IV 😅

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer eens een avondje de pixel pletter opgepakt en wat gespeeld. Zit nu, zonder moeite, in T1 met m'n Sorc.
Avondje pletten is nog steeds leuk, maar de volle zin om top tier gear te farmen heb ik nog niet teruggekregen.
Ach, s9 duurt nog lang genoeg om wat te vergaren. 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Welkom bij het genootschap van de casuals! Minder hippe gear maar ook minder snel uitgeblust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik vind het bij momenten wel erg chaotisch, dan ben ik vaak maar wat aan het buttonmashen omdat ik mijn char kwijt ben in de massa 😅

Soms lijkt het ook van hey een korte dungeon, ow wacht er is nog een gang en nog een en nog een.
En af en toe is het dan inderdaad slechts 1 kamer met wat enemy's en een boss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Poops_McGhee schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 22:48:
Toch weer eens een avondje de pixel pletter opgepakt en wat gespeeld. Zit nu, zonder moeite, in T1 met m'n Sorc.
Avondje pletten is nog steeds leuk, maar de volle zin om top tier gear te farmen heb ik nog niet teruggekregen.
Ach, s9 duurt nog lang genoeg om wat te vergaren. 😄
Speel je ook hydra?
Nadat ik geswitched ben van spiritborn naar hydra sorc heb ik best redelijk veel gespeeld. Build is nu ook lekker op gang. Vind het tegenwoordig wel prima om gewoon lekker de meta te spelen. Uiteindelijk speel ik dit soort spellen om sterker te worden en toch een beetje OP te voelen O-)

Pit heb ik nu tier 85 gedaan met nog 7 minuten over oid. Zit nog wat rek in. Ik probeer een beetje af te wisselen met alles. Doe ik 3 pit runs. Dan een infernal horde... dan een escalating dungeon. Normale NM dungeons doe ik eigenlijk niet. Daar is niet zo veel aan en is zo voorbij zonder noemenswaardige loot. Van mij mogen ze de escalating dungeons nog verder uitwerken met evt nog meer tiers.

edit: Pit tier 90 ook gelukt. Nog wat gold er tegenaan gegooid met masterworken dus Hydra nu op level 19.
Had nu ook nog ruim 7m over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GBbBUdYfQgSALz86wxpGOvBdqHk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AlTbElsTNCKmkZxCvDWkLUIS.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 18% gewijzigd door JohnnyV76 op 08-08-2025 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:19:
[...]

Speel je ook hydra?
Nadat ik geswitched ben van spiritborn naar hydra sorc heb ik best redelijk veel gespeeld. Build is nu ook lekker op gang. Vind het tegenwoordig wel prima om gewoon lekker de meta te spelen. Uiteindelijk speel ik dit soort spellen om sterker te worden en toch een beetje OP te voelen O-)

Pit heb ik nu tier 85 gedaan met nog 7 minuten over oid. Zit nog wat rek in. Ik probeer een beetje af te wisselen met alles. Doe ik 3 pit runs. Dan een infernal horde... dan een escalating dungeon. Normale NM dungeons doe ik eigenlijk niet. Daar is niet zo veel aan en is zo voorbij zonder noemenswaardige loot. Van mij mogen ze de escalating dungeons nog verder uitwerken met evt nog meer tiers.

edit: Pit tier 90 ook gelukt. Nog wat gold er tegenaan gegooid met masterworken dus Hydra nu op level 19.
Had nu ook nog ruim 7m over.

[Afbeelding]
Niet echt Hydra, maar meer een hybride hydra/meteor/incinerate. Dit keer ga ik niet voor de max, maar voor de pret van pixels pletten. Of dat op <T4 is maakt me niet uit.
Dat gedoe en de frustraties van minimaal Pit 100 halen heb ik nu wel genoeg gezien. S9 doe ik echt super casual, voor de verandering. Gewoon geen zin om weer mythics te farmen, waarvan ik er op Eternal al bakken van elk werkloos heb staan, om ze dan na de season op de grote hoop te gooien en diezelfde dag wéér opnieuw te gaan farmen.
Ze moeten echt met iets nieuws komen wil ik er weer vol ingaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwtje van vandaag. Misschien krijgen we nu iets anders te zien in de game.

https://bsky.app/profile/purediablo.com/post/3lvvxeiestc2f

Fergusson has left the building.

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-08-2025 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isheara
JohnnyV76 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:47:

Mocht iemand een ancestral Ophidian Iris amulet te koop hebben... let me know :)
Loop nog rond met een gewone ilvl750 :(
Heb je die nog nodig? Ik heb meerdere, dus voeg me maar ff toe isheara#2192

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Isheara schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 12:30:
[...]

Heb je die nog nodig? Ik heb meerdere, dus voeg me maar ff toe isheara#2192
Ik ben reeds voorzien, zie ook JohnnyV76 in "[Multi] Diablo IV"
:)

Toch bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:21:
Nieuwtje van vandaag. Misschien krijgen we nu iets anders te zien in de game.

https://bsky.app/profile/purediablo.com/post/3lvvxeiestc2f

Fergusson has left the building.
Ik verwacht het niet maar good riddance. Wat een zak hooi was dat zeg.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
London schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:28:
[...]

Ik verwacht het niet maar good riddance. Wat een zak hooi was dat zeg.
Ik verwacht ook niets, maar dat ie weg is, is wel een goeie verandering. Opgerot staat netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Merk nu wel dat ik een beetje motivatie verlies om te blijven spelen. heb de horadric season quest al op 2 chars helemaal gedaan (krijgt wel elke keer een spark op t eind) en heb ook alle rewards van de gewone season chapters binnen. Bosses op farm... maja waar farm je nog voor.

Mocht iemand wat bosses willen doen voor gear of een boost wil.. let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gezien dat de uitbreiding inmiddels in de aanbieding is in de PS store. Denk dat ik hem toch maar ga aanschaffen, zodat ik de main story kan doorspelen en nog platinum trophy kan afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Info voor de nieuwe PTR/patch: https://news.blizzard.com...ptr-what-you-need-to-know

O.a. info over nieuw season, met dezelfde mechanics (stop 4 dingen in een slot) als we kennen in weer een nieuw jasje.
Nieuwe item types Chaos Uniques
En meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Angeloonie schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:41:
Info voor de nieuwe PTR/patch: https://news.blizzard.com...ptr-what-you-need-to-know

O.a. info over nieuw season, met dezelfde mechanics (stop 4 dingen in een slot) als we kennen in weer een nieuw jasje.
Nieuwe item types Chaos Uniques
En meer
Dat is iets te simpel gezegd. Ja weer powers maar ze lijken eindelijk daadwerkelijk de core gameplay van je gekozen class te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Kaasje123 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:35:
[...]

Dat is iets te simpel gezegd. Ja weer powers maar ze lijken eindelijk daadwerkelijk de core gameplay van je gekozen class te veranderen.
Ik hoop het, maar het voelt vooralsnog meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:35:
[...]

Verwacht tenminste dit hele jaar nog alleen maar meer van hetzelfde. En de powers veranderen je gameplay niet echt veel, hoor. Kan misschien per class iets verschillen, maar je spammed over het algemeen nog steeds dezelfde skills om snel pixels te pletten. We doen echt al een aantal seasons hetzelfde liedje afspelen en dat verandert echt niet snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 07:25:
Ik heb gezien dat de uitbreiding inmiddels in de aanbieding is in de PS store. Denk dat ik hem toch maar ga aanschaffen, zodat ik de main story kan doorspelen en nog platinum trophy kan afronden.
Done. :) aankoop gedaan. Zodra ik een keer de tijd heb, lekker van begin af aan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:00:
[...]

Done. :) aankoop gedaan. Zodra ik een keer de tijd heb, lekker van begin af aan spelen. :)
Platinum trophy had je ook kunnen halen, zonder de uitbreiding. Platinum is alleen voor de base game. De uitbreiding heeft zijn eigen trophies, maar dat ter zijde, veel plezier met VoH. Ik vind het nog steeds het geld dik waard geweest. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:41:
[...]

Platinum trophy had je ook kunnen halen, zonder de uitbreiding. Platinum is alleen voor de base game. De uitbreiding heeft zijn eigen trophies, maar dat ter zijde, veel plezier met VoH. Ik vind het nog steeds het geld dik waard geweest. 👍
Dat weet ik. ;) maar nu kan ik het weer gaan oppakken omdat ik nu weer een echte reden ga hebben hem te spelen. Heb het spel al heel erg lang niet aangeraakt namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:52:
[...]

Dat weet ik. ;) maar nu kan ik het weer gaan oppakken omdat ik nu weer een echte reden ga hebben hem te spelen. Heb het spel al heel erg lang niet aangeraakt namelijk. ;)
Altijd wel een reden om even te spelen. De game blijft leuk. Alleen de seasons zijn een beetje eenheidsworst geworden. Maar verder is het nog steeds een leuke game 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:57:
[...]

Altijd wel een reden om even te spelen. De game blijft leuk. Alleen de seasons zijn een beetje eenheidsworst geworden. Maar verder is het nog steeds een leuke game 😁
Ik heb geen reden meer gehad om het spel te spelen. Voordat de seasons begonnen waren had ik al m'n goal bereikt door uber lilith te verslaan pre nerf.

Verder niet meer echt geboeid. :) wel enorm veel uren gespendeerd aan het spel zoals je weet.

Maar voor mij werd het tijd om andere spellen te spelen. Goede keuze geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
RustStorm schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:02:
[...]

Ik heb geen reden meer gehad om het spel te spelen. Voordat de seasons begonnen waren had ik al m'n goal bereikt door uber lilith te verslaan pre nerf.

Verder niet meer echt geboeid. :) wel enorm veel uren gespendeerd aan het spel zoals je weet.

Maar voor mij werd het tijd om andere spellen te spelen. Goede keuze geweest.
Er is wel ondertussen veel meer te doen dan Lillith ;). Die is bijzaak.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 18:38:
[...]

Er is wel ondertussen veel meer te doen dan Lillith ;). Die is bijzaak.
Dat weet ik. Maar ga het spel alleen nog maar spelen voor het verhaal en de laatste trophies denk ik. :) veel te veel andere leuke games.die op me wachten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18

Croga

The Unreasonable Man

Sinds de uitbreiding hebben mijn vrouw en ik nog ieder seizoen gespeeld. En ieder seizoen ook de pet weten te bemachtigen (het belangrijkst voor ons). We spelen samen op 1 Xbox en ieder seizoen zijn er meer issues mee. Om een leuk voorbeeld te noemen: In de companion tab zien we de companion van de ander, niet van onszelf. Maar alleen als we beiden dezelfde companion gebruiken anders zien we complete giberish.

Dit seizoen loopt het de spuigaten uit. Seasonal spul (zoals het uitspelen van bepaalde escalating nightmares op Torment 3) werken gewoon helemaal niet meer voor de 2e speler. Ik heb ondertussen 3 vinkjes daar staan, mijn vrouw helemaal niets.

Afgelopen Zaterdag wilde ik even wat spelen en besloot maar weer eens Diablo 3 op te starten. Waanzinnig hoe veel leuker dan spel is! Nagenoeg geen bug te vinden (terwijl ik Diablo 4 geen 5 minuten kan spelen voordat er weer een bug voorbij komt), alles overzichtelijk, de doelen veel duidelijker, gebieden overzichtelijker, gewoon all in all een *veel* beter spel. Dat weten we ondertussen ook doordat de Diablo 4 uitbreiding een hele berg zaken uit Diablo 3 terug ingevoerd heeft.

Natuurlijk zijn er wat QoL dingen in Diablo 4 verbeterd maar overall gaat Diablo 4 hier weer de ijskast in en komt Diablo 3 terug op het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen weekend toch weer even gespeeld. Zit nu comfortabel in T3 met m'n hybrid Sorc, en zonder echte inspanning Chapter VI van de season journey bijna afgemaakt. Alleen nog een glyph of wat naar de 45 helpen en dan is dat ook weer klaar. Geen idee of ik doorga om Chapter VII ook nog af te maken, maar ik heb me wel weer even vermaakt.

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:44
Is het weer de moeite om te spelen?
Laatste paar season vond ik echt niet zo leuk haha.
Na paar keer 300 te hitten was ik wel klaar mee, maar nu al echt ff niet meer gespeeld maar hoor gemixte reactie.
Nahkriin schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:36:
Is het weer de moeite om te spelen?
Laatste paar season vond ik echt niet zo leuk haha.
Na paar keer 300 te hitten was ik wel klaar mee, maar nu al echt ff niet meer gespeeld maar hoor gemixte reactie.
Ik zou nu niet meer beginnen eigenlijk, dan even paar weken wachten en dan season 10. Er is op zich wel het een en ander veranderd maar in essentie blijft het toch hetzelfde. Nightmare dungeons zijn wel wat interessanter nu om te doen. Maar season 10 pakt ook infernal hordes aan (momenteel op ptr, of misschien al afgelopen, ik speel zelf nooit ptr) en de seasonal perks (het mag geen powers meer heten) lijken dit keer wel echt interessanter en nieuwe manieren van spelen mogelijk te maken.

Maar het belangrijkste blijft hoe je er zelf in staat. De basis gameplay blijft gelijk. Heb je lang genoeg pauze gehad om dat weer leuk te vinden?

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:44
Finraziel schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:44:
[...]

Ik zou nu niet meer beginnen eigenlijk, dan even paar weken wachten en dan season 10. Er is op zich wel het een en ander veranderd maar in essentie blijft het toch hetzelfde. Nightmare dungeons zijn wel wat interessanter nu om te doen. Maar season 10 pakt ook infernal hordes aan (momenteel op ptr, of misschien al afgelopen, ik speel zelf nooit ptr) en de seasonal perks (het mag geen powers meer heten) lijken dit keer wel echt interessanter en nieuwe manieren van spelen mogelijk te maken.

Maar het belangrijkste blijft hoe je er zelf in staat. De basis gameplay blijft gelijk. Heb je lang genoeg pauze gehad om dat weer leuk te vinden?
Ja idd als ik zou gaan spelen sws pas volgend season, idk moet het ff weer proeven denk ik haha. Het jeukt genoeg voor s10 dan denk ik.

• Moechy
Volgens mij moet ik binnenkort ook opnieuw beginnen want mijn eerste character is een seasonal. Als ik het goed begrijp, verdwijnt dit ook na dit season? 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moechy schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:01:
Volgens mij moet ik binnenkort ook opnieuw beginnen want mijn eerste character is een seasonal. Als ik het goed begrijp, verdwijnt dit ook na dit season? 🙈
Nee je karakter verdwijnt niet maar wordt overgezet naar eternal realm. Je kunt er dus niet het nieuwe season mee gaan spelen maar je kunt er wel gewoon mee doorspelen op eternal. Dan mis je alleen de seasonal dingen en er zullen wat minder spelers zijn want de meeste mensen spelen denk ik season.

• Moechy
Finraziel schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:03:
[...]

Nee je karakter verdwijnt niet maar wordt overgezet naar eternal realm. Je kunt er dus niet het nieuwe season mee gaan spelen maar je kunt er wel gewoon mee doorspelen op eternal. Dan mis je alleen de seasonal dingen en er zullen wat minder spelers zijn want de meeste mensen spelen denk ik season.
Aha ok, dan kan ik rustig verder met mijn Necromancer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb zojuist voor het eerst de campaign uitgespeeld (Level 53 Sorc op Hard), na ruim een jaar on and off spelen omdat het spel mij nooit echt gegrepen heeft.

Wat is de makkelijkste manier om de "Kill any World Boss" achievement te halen? Ik heb een paar events bijgewoond maar was altijd de enige persoon. Helpt wellicht switchen van difficulty om meer mensen te vinden?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik speel al weer een week of 2 niet meer omdat ik al mijn doelen voor t seizoen gehaald heb dus het zou overall een stuk stiller kunnen zijn omdat veel spelers al klaar zijn. De actieve spelers zullen idd wel al in een van de Torment levels rondhuppelen. Als je gewoon een minuut of 5 voordat de world boss spawned vast naar die plek gaat dan komen er vast wel spelers bij in die world boss instance.

Heb je de season quest ook al gedaan? (die groene). Zo niet, dan is dat een goede manier om lvl60 te worden. Dan zsm naar Torment 1 want daar kunnen de ancestral items droppen. Om Torment 1 te unlocken moet je de pit op lvl20 completen. Mocht je hulp willen om alle Torments te unlocken (je kunt altijd weer lager of hoger gaan) of wat bosses plat stampen laat maar weten... heb ook nog boss materials genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 01:08:
Ik heb zojuist voor het eerst de campaign uitgespeeld (Level 53 Sorc op Hard), na ruim een jaar on and off spelen omdat het spel mij nooit echt gegrepen heeft.

Wat is de makkelijkste manier om de "Kill any World Boss" achievement te halen? Ik heb een paar events bijgewoond maar was altijd de enige persoon. Helpt wellicht switchen van difficulty om meer mensen te vinden?
Heb je de campaign op de season realm gedaan? Als je op Eternal speelt, dan ga je niet veel succes halen met mensen vinden. Daar spelen er niet veel meer. En op lvl56 in een lage difficulty ga je ook op season realm weinig vinden.
Heb je cross platform aan of uit? Als je die aan hebt staan, kom je ook meer andere spelers tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Poops_McGhee schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 19:15:
[...]

Heb je de campaign op de season realm gedaan? Als je op Eternal speelt, dan ga je niet veel succes halen met mensen vinden. Daar spelen er niet veel meer. En op lvl56 in een lage difficulty ga je ook op season realm weinig vinden.
Heb je cross platform aan of uit? Als je die aan hebt staan, kom je ook meer andere spelers tegen.
Op Eternal inderdaad, maar ik heb zojuist de difficulty veranderd naar Penitent en toen waren er genoeg mensen bij de world boss. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
g0tanks schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 01:08:

Ik had verwacht het spel vrij snel neer te leggen na de campaign, maar de end game is toch leuker dan gedacht en ik zit nu op Paragon 146. Gisteren toevallig een party gejoined die mij meenam door Pit level 65 - ik deed echt nul damage dus heb nog wel veel te doen. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_1EL0HaPe1sA7JJ-RZV6Fiq9sU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OqeXei8v1cOlfHiHFy99KKpe.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:41
g0tanks schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 11:19:
[...]

Ik had verwacht het spel vrij snel neer te leggen na de campaign, maar de end game is toch leuker dan gedacht en ik zit nu op Paragon 146. Gisteren toevallig een party gejoined die mij meenam door Pit level 65 - ik deed echt nul damage dus heb nog wel veel te doen. :P

[Afbeelding]
Heb je de run overleefd zonder dood te gaan? Want met 1200 life en <1k Armour is dat geen sinecure 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
brothermaynard schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:35:
[...]

Heb je de run overleefd zonder dood te gaan? Want met 1200 life en <1k Armour is dat geen sinecure 😊
Nee zeker niet ondanks dat ik veel afstand hield :')

Vanmiddag heb ik voor het eerst na vele pogingen Echo of Lilith verslagen en met de resplendent spark mijn eerste mythic gecraft. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGetlu584oa2O5muErBYxMerAEo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bLghx8b4PXRKoSbbtKrlkY8N.png?f=user_large

Deze guide vond ik erg fijn:

Pagina: 1 ... 212 213 Laatste