Je kan ook over het bericht heen lezen. Zijn wel meer berichten waarvan gedacht word is dit nodig.Orian schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:07:
[...]
Ik lees met enige regelmaat dit topic (ben meer een lurker dan een reageerders), maar het is me nog steeds niet duidelijk waarom deze random(?) YouTuber door je elke week wordt gepost. Je doet alsof hij 'de bevestiging heeft gekregen', maar dat is gewoon een algemeen nieuwsbericht. Of is hij persoonlijk de bron? Er is ook nauwelijks (of ik heb het gemist) interactie over de filmpjes. Logisch, het nieuws is over het algemeen al lang gepost, want hij herhaalt gewoon het nieuws van die week.
In andere woorden, waarom moet dit topic als een soort reclame voor deze YouTuber worden gebruikt? Ik neem aan dat het niet de bedoeling is elke week promotie voor YouTubers te maken op tweakers? Of mag iedereen vanaf nu hier gewoon (zijn eigen?) youtube filmpjes gaan posten om meer views te halen.
Mijn mening, maar ik ben benieuwd hoe de rest dit ziet: als ik het wekelijkse filmpje van deze YouTuber wil zien abonneer ik me wel op zijn YouTube kanaal. Dat hoef ik niet op het tweakers forum te zien, daar kom ik voor de mening/discussie van tweakers.
Persoonlijk vind ik het fijn dat de lets talk er elke week voorbijkomt dus vanuit mij dank.
:strip_exif()/f/image/LteCFtRvxf9l86S5dFQMNtvS.jpg?f=fotoalbum_large)