• Misterxbee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:42
Orian schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:07:
[...]

Ik lees met enige regelmaat dit topic (ben meer een lurker dan een reageerders), maar het is me nog steeds niet duidelijk waarom deze random(?) YouTuber door je elke week wordt gepost. Je doet alsof hij 'de bevestiging heeft gekregen', maar dat is gewoon een algemeen nieuwsbericht. Of is hij persoonlijk de bron? Er is ook nauwelijks (of ik heb het gemist) interactie over de filmpjes. Logisch, het nieuws is over het algemeen al lang gepost, want hij herhaalt gewoon het nieuws van die week.

In andere woorden, waarom moet dit topic als een soort reclame voor deze YouTuber worden gebruikt? Ik neem aan dat het niet de bedoeling is elke week promotie voor YouTubers te maken op tweakers? Of mag iedereen vanaf nu hier gewoon (zijn eigen?) youtube filmpjes gaan posten om meer views te halen.

Mijn mening, maar ik ben benieuwd hoe de rest dit ziet: als ik het wekelijkse filmpje van deze YouTuber wil zien abonneer ik me wel op zijn YouTube kanaal. Dat hoef ik niet op het tweakers forum te zien, daar kom ik voor de mening/discussie van tweakers.
Je kan ook over het bericht heen lezen. Zijn wel meer berichten waarvan gedacht word is dit nodig.

Persoonlijk vind ik het fijn dat de lets talk er elke week voorbijkomt dus vanuit mij dank.

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:02
Wel grappig dat 'Mystic de bevestiging heeft gekregen' over Laufey terwijl PlayStation dit zelf officieel heeft aangekondigd deze week haha.

Voor mij is t ook niet nodig maar ik negeer het gewoon.

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Misterxbee schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 00:13:
[...]

Je kan ook over het bericht heen lezen. Zijn wel meer berichten waarvan gedacht word is dit nodig.

Persoonlijk vind ik het fijn dat de lets talk er elke week voorbijkomt dus vanuit mij dank.
Zeker kan dat. Maar toch waarderen (de andere) moderators op tweakers het niet als je topics opent en daar links naar random YouTubers gaat plaatsen. Tweakers is best streng in hun moderatie over het algemeen, wat ik erg waardeer. Het voorkomt dat het hier een zooitje wordt.

Mijn vraag is daarom waarom dit hier wel gebeurt, door een mod nog wel.

Gezien het aantal duimpjes dat mijn post krijgt ben ik niet de enige met deze vraag (/irritatie).

[ Voor 7% gewijzigd door Orian op 01-08-2026 09:03 ]

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:54
Jumpman schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:20:
Sony, gaat niets doen met de protest acties van gamers (was te verwachten).

https://kotaku.com/sony-n...e-this-forward-2000720708
Nee inderdaad. Het enige wat je kunt doen is stemmen met je portemonnee. Als de PS6 boven de 1000 Euro gaat kosten gaan veel mensen afhaken verwacht ik. Zelf wacht ik af tot de nieuwe console daadwerkelijk is aangekondigd. Ik wil graag weten hoe ze omgaan met de PS4 en PS5 games op discs en digitale licenties.

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Vis schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:30:
[...]

Ik bedoel maar te zeggen dat de verschillen grafisch marginaal zullen zijn van de PS5 Pro en de PS6.

Elke console generatie verkleind dit.
De 4k@60, pssr 3.0 en vooral de path tracing (ik hoop toch dat ps6 dit gaat hebben) implementatie gaan toch veel doen hoor. Path tracing transformeert het beeld enorm.

Zie maar naar RE9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UxHYk6IzPYG72iV6KpOtUTjL4c8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LteCFtRvxf9l86S5dFQMNtvS.jpg?f=fotoalbum_large

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Indiana Jones and the Great Circle - Premium Edition voor €55 in de PS Store. Is dit een mooie prijs ?

DLC de moeite waard ?

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sefaex schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:36:
Indiana Jones and the Great Circle - Premium Edition voor €55 in de PS Store. Is dit een mooie prijs ?

DLC de moeite waard ?
Ik vond de DLC wel leuk, maar het speelt zich wel vooral af in donkere en oude gedeeltes onder de grond. Niet in de open buiten lucht.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Orian schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:02:
[...]

Zeker kan dat. Maar toch waarderen (de andere) moderators op tweakers het niet als je topics opent en daar links naar random YouTubers gaat plaatsen. Tweakers is best streng in hun moderatie over het algemeen, wat ik erg waardeer. Het voorkomt dat het hier een zooitje wordt.

Mijn vraag is daarom waarom dit hier wel gebeurt, door een mod nog wel.

Gezien het aantal duimpjes dat mijn post krijgt ben ik niet de enige met deze vraag (/irritatie).
Ik plaatste deze video al voordat ik moderator werd. Ik deelde deze video's omdat er vaak leuke nieuwtjes in stonden, over nieuwe games, ontwikkelingen rondom studio's, enzovoort. In het begin werd dit juist gewaardeerd. Ik merk echter dat het de laatste tijd vaker als spam wordt gezien. Dat vind ik jammer, want het is absoluut niet zo bedoeld.

Bedankt voor je eerlijke feedback, dat wordt gewaardeerd. Aangezien het de laatste tijd vaker gemeld wordt, heb ik besloten om deze video's niet meer te delen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Linksquest schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:51:
[...]

Ik plaatste deze video al voordat ik moderator werd. Ik deelde deze video's omdat er vaak leuke nieuwtjes in stonden, over nieuwe games, ontwikkelingen rondom studio's, enzovoort. In het begin werd dit juist gewaardeerd. Ik merk echter dat het de laatste tijd vaker als spam wordt gezien. Dat vind ik jammer, want het is absoluut niet zo bedoeld.

Bedankt voor je eerlijke feedback, dat wordt gewaardeerd. Aangezien het de laatste tijd vaker gemeld wordt, heb ik besloten om deze video's niet meer te delen.
Dat vind ik dan wel weer heel sportief van je. Respect daarvoor!

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11:49
Ik vind MysticRyan geen random YouTuber. Vaak informatieve, rustige video’s gemaakt door een generatiegenoot. Kan zijn stijl wel waarderen en zijn wekelijkse nieuws recap Let’s Talk Playstation is voor mensen zoals ik ideaal. Ik lees niet ieder nieuwtje en zo blijf ik ook op de hoogte.

Dat gezegd hebbende hoeft het voor mij hier niet (structureel) gedeeld te worden. Daar heb ik mijn YouTube subscriptions voor.

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:51:
[...]

Jij ook bedankt voor je snelle en open reactie!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
bRuud83 schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:05:
[...]

Nee inderdaad. Het enige wat je kunt doen is stemmen met je portemonnee. Als de PS6 boven de 1000 Euro gaat kosten gaan veel mensen afhaken verwacht ik. Zelf wacht ik af tot de nieuwe console daadwerkelijk is aangekondigd. Ik wil graag weten hoe ze omgaan met de PS4 en PS5 games op discs en digitale licenties.
ik denk dat er al heel veel mensen afvallen als het ding tussen de 800-1000 euro gaat kosten. Veel mensen willen nu al niet de huidige PS5 betalen, dus ik verwacht niet dat er veel mensen overstag zullen gaan. Tuurlijk zul je altijd de fomo mensen hebben, maar de all digital bevalt me voor geen meter als je maar bij een store kunt kopen, want zeg nou zelf, wie koopt er een doosje met een code, dat zal bijna niemand zijn.

Ikzelf zal ook niet voor een PS6 gaan, voor de exclusives hoef ik het niet te doen in ieder geval, de meeste heb ik weinig tot geen interesse in, dan maar sparen voor een goede PC waar ik naast gamen nog veel meer mee kan doen.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:40

Vis

Cowboy_Henk schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:10:
[...]

De 4k@60, pssr 3.0 en vooral de path tracing (ik hoop toch dat ps6 dit gaat hebben) implementatie gaan toch veel doen hoor. Path tracing transformeert het beeld enorm.

Zie maar naar RE9

[Afbeelding]
4k@60fps doet de Pro nu ook al bij bijna alle games. PSSR 3.0 zal gewoon ook op de 5 uitkomen lijkt mij.

En die voorbeelden van dat licht zie ik nu al bij veel games, zeer slecht voorbeeld trouwens want ray tracing en dan een compleet overschaduwd stuk laten zien klopt niet.

path tracing is ook aangekondigd voor de 5 Pro meen ik.

De stapjes worden alsmaar kleiner dus ik denk dat je met de 5 Pro nog wel minstens 5 jaar vooruit kunt vanaf heden.

[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 01-08-2026 10:35 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Vis schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 10:34:
[...]

4k@60fps doet de Pro nu ook al bij bijna alle games. PSSR 3.0 zal gewoon ook op de 5 uitkomen lijkt mij.

En die voorbeelden van dat licht zie ik nu al bij veel games, zeer slecht voorbeeld trouwens want ray tracing en dan een compleet overschaduwd stuk laten zien klopt niet.

path tracing is ook aangekondigd voor de 5 Pro meen ik.

De stapjes worden alsmaar kleiner dus ik denk dat je met de 5 Pro nog wel minstens 5 jaar vooruit kunt vanaf heden.
Daarom beschouw ik mijn PS5 Pro als een PS6. Dat klopt natuurlijk niet, maar zo voelt het nu wel voor mij.

Ik vind mijn Switch 2 in Dock Mode eigenlijk ook een soort Switch Pro.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 09:10:
[...]

Zie maar naar RE9

[Afbeelding]
Sorry, maar dat plaatje lijkt eerder op een goed geïmplementeerde HDR-weergave :P

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Tja een screenshot is inderdaad niet goed om het verschil te laten zien. Nochtans is het verschil aanzienlijk. PT op ps5 pro? Hmm dan in very light modus met weinig geometrie.

Maar misschien zie je het op deze video
Pagina: 1 ... 143 144 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.