Erg mooie opstelling @ZesBarkiePK! Ik moet wel zeggen dat je ‘oude’ opstelling er ook wel heel vet uit zag. Ik blijf een zwak hebben voor zulke houten meubels. Je huidige opstelling is misschien wat praktischer nu je alle kaften kan lezen. Waarschijnlijk is het niet diep genoeg, maar kun je er niet voor zorgen dat die LoTR boxsets niet uitsteken?
Ik heb vandaag de LE’s binnengekregen van The Dollar Trilogy. Dit is toch echt wel mijn grail naast The Godfather 50th Anniversary (US) (niet op de foto). Heb wel vies veel (ruim boven MSRP) ervoor neergelegd en dat gaat eigenlijk tegen mijn principes in, maar ik kon het gewoon niet laten. Vooral met de wetenschap dat dit er hoogstwaarschijnlijk geen uitgave zal komen die hieraan kan tippen. The Dollars Trilogy boxset baalde ik gewoonweg van dat het niet alle inhoud uit de boekjes had maar een selectie. Tja, dat was me blijkbaar het veelvoudige wel waard.
Ik hoor nog een blu-ray van The Book of Eli binnen te krijgen. Echter is het vanaf nu de bedoeling dat ik niks meer ga kopen/bestellen. Ik heb nog zat dat ik moet bekijken en daar ben ik wel even zoet mee. Idem voor de spellen en boeken die jullie op de planken zien.
Dit is allemaal in anderhalf jaar verzameld. Als student zijnde moet ik vrij creatief omgaan met mijn geld en het voornamelijk hebben van buitenkansjes. De boekenkast is van mijn ouders en al een aantal decennia oud. Het kastje erboven had ik hier in de straat gevonden wat weg werd gegooid wegens een verbouwing. Volgens mij was het oorspronkelijk een deel van een grotere kast, maar het is exact dezelfde kleur dus vond ik het een handige (en creatieve) ‘expansion’
Zoals jullie zien hebben de dvd/blu-ray/4k uhd-plank en de boekenplank een deel van de game-plank overgenomen. Zodoende is mijn boekenkast een vrij vol geraakt. De onderste drie planken, niet op beeld, staan al vol met andere boeken (die ik ook nog moet lezen). Verder heb ik op een ander kastje nog wat boeken voor op de salontafel.
Ik heb vandaag de LE’s binnengekregen van The Dollar Trilogy. Dit is toch echt wel mijn grail naast The Godfather 50th Anniversary (US) (niet op de foto). Heb wel vies veel (ruim boven MSRP) ervoor neergelegd en dat gaat eigenlijk tegen mijn principes in, maar ik kon het gewoon niet laten. Vooral met de wetenschap dat dit er hoogstwaarschijnlijk geen uitgave zal komen die hieraan kan tippen. The Dollars Trilogy boxset baalde ik gewoonweg van dat het niet alle inhoud uit de boekjes had maar een selectie. Tja, dat was me blijkbaar het veelvoudige wel waard.
Ik hoor nog een blu-ray van The Book of Eli binnen te krijgen. Echter is het vanaf nu de bedoeling dat ik niks meer ga kopen/bestellen. Ik heb nog zat dat ik moet bekijken en daar ben ik wel even zoet mee. Idem voor de spellen en boeken die jullie op de planken zien.
Dit is allemaal in anderhalf jaar verzameld. Als student zijnde moet ik vrij creatief omgaan met mijn geld en het voornamelijk hebben van buitenkansjes. De boekenkast is van mijn ouders en al een aantal decennia oud. Het kastje erboven had ik hier in de straat gevonden wat weg werd gegooid wegens een verbouwing. Volgens mij was het oorspronkelijk een deel van een grotere kast, maar het is exact dezelfde kleur dus vond ik het een handige (en creatieve) ‘expansion’
Zoals jullie zien hebben de dvd/blu-ray/4k uhd-plank en de boekenplank een deel van de game-plank overgenomen. Zodoende is mijn boekenkast een vrij vol geraakt. De onderste drie planken, niet op beeld, staan al vol met andere boeken (die ik ook nog moet lezen). Verder heb ik op een ander kastje nog wat boeken voor op de salontafel.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
:strip_exif()/f/image/9JYuex0Qd21Ueu6EorHt9dTu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/udwSGCrqJkuwBKM3TyFjZg7W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NkqrlMfo9qq8JNQNhwMSG34c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EHW2D4bE308hOjtx45CjAOb3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NNwAYxUkvlkIpUDnyGXs61sr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kMFdYl26SRQxvfCQMqlXbV8j.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/eahSHhRbwXU1pAUYzO7Au1f7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Ztb0wfQbdhWQcl8pSxZekSFF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jvrVeMhfrOfatNo0C8Y0HLY7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/afjm3KlWuiroM88BGdh3jyIW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aqh8haTRyP5AvAAQ9Nj0Xna3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ip2pLB3HxvvASA9viQ6Vj9tc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GJ2WXL5DPE6NcDr2X4ZI8oUZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TcMwlw9T5BcrPwbdytBn0EYC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EBULcIvlQaIHeRosfMIlebAG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SNVODsydImpRPrPCiPdjMDXh.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8ioqpk4Ai6QCsD7bOVKBy7XV.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/65WpdwWHgEp2TFZsNob22zcJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bxyc11vGTNVkK2g4SQSHnNSG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yd5Woxf5Nei3js9YEyyuWgWz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5oYpNIkprAASvoSJfoK2CoO1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7MGRTDTnn6UOmvL5ke51WNQ6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mknQLDAcjvRdFRxTYaSSzvzH.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/Z6nd1bgdhk12Nov8bIJm7bYF.png?f=fotoalbum_large)