Nope. Weggegooid.westers schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:27:
Weggegooid??! Verkocht hoop ik
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Jammer, had ze zo van je overgenomen voor zeg € 0,75 per enkele of dubbeldoosje.....
Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...
Die had ik inderdaad ook gevonden. Ik kwam op eBay ook wel covers tegen waar 4 of 5 DVD's in kunnen, maar was vooral ff benieuwd hoe jullie dat allemaal doen. De links die jij deelde zien er wel kwalitatief goed uit.PatrickC schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:34:
[...]
Ik heb er ooit gekocht bij Walvis Products.
https://www.walvisproduct...u-ray-doosje-kleur-zwart/
Daarin kun je dan een tray in installeren, waardoor je 3 BR’s in 1 doosje kunt opbergen.
Als je die dan combineert met een box voor 2 BR’s, dan kun je 5 discs kwijt in 2 boxen.
Good to know. Ik stuur je een PM als ik er weer een 10-tal heb...MasterCypher25 schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:23:
[...]
Jammer, had ze zo van je overgenomen voor zeg € 0,75 per enkele of dubbeldoosje.....
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)
Is prima! Mag ook per 25 of 30 stuks, efficiënter met versturendaffie82 schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:20:
[...]
Good to know. Ik stuur je een PM als ik er weer een 10-tal heb...
Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...
@TheVMasterMasterCypher25 schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:10:
[...]
Aangezien project "maak je eigen hoesje" nu in de oriënterende fase zit, nog niks. Ben wel ver met welke printer het wordt, zo ook met de papierkeuze, dus dat gaat volgend jaar in werking worden gezet en dan kan je je covers eventueel inscannen (kan dat ook voor je doen) , bewerken en dan uitprinten. Tot nu toe zou ik het redden met ongeveer € 2,- tot € 2,50 per (fullcolor) cover.
Dus zeg het maar, moet ik even voor een 5 voudig doosje kijken voor je?
Nou, zal nog eens een vraag aan je stellen....
[ Voor 25% gewijzigd door MasterCypher25 op 30-11-2025 22:55 ]
En…sorry, wat was de vraag? Daar heb ik dan overheen gelezen denk ik. Eh…als je een 5-voeding doosjes kunt vinden hou ik me natuurlijk aanbevolen.MasterCypher25 schreef op zondag 30 november 2025 @ 22:52:
[...]
@TheVMaster
Nou, zal nog eens een vraag aan je stellen....
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 01-12-2025 00:02 ]
De vetgedrukte regel in mijn laatste berichtje, over dat 5 voudige doosje inderdaad...TheVMaster schreef op maandag 1 december 2025 @ 00:01:
[...]
En…sorry, wat was de vraag? Daar heb ik dan overheen gelezen denk ik. Eh…als je een 5-voeding doosjes kunt vinden hou ik me natuurlijk aanbevolen.
Ik zal even voor je kijken.... *Loopt het magazijn in...*
Gevonden!
H 19 x B 13,5 x D 2,5 cm (formaat van het doosje).
L 28,5 x B 18,5 (formaat van de cover)
Cover kan ik eventueel voor je printen, mits ik op zijn minst de voor en achterkan heb
[ Voor 22% gewijzigd door MasterCypher25 op 01-12-2025 00:42 ]
Zonde inderdaad. Ik houd me ook aanbevolen!daffie82 schreef op zondag 30 november 2025 @ 19:20:
[...]
Good to know. Ik stuur je een PM als ik er weer een 10-tal heb...
Het hoesje wat ik er nu omheen heb zitten is 1,6 diepMasterCypher25 schreef op maandag 1 december 2025 @ 00:12:
[...]
De vetgedrukte regel in mijn laatste berichtje, over dat 5 voudige doosje inderdaad...
Ik zal even voor je kijken.... *Loopt het magazijn in...*
Gevonden!
H 19 x B 13,5 x D 2,5 cm (formaat van het doosje).
L 28,5 x B 18,5 (formaat van de cover)
Cover kan ik eventueel voor je printen, mits ik op zijn minst de voor en achterkan heb
Printen kan ik overigens zelf. Heb hier kleuren laser printer staan
Misschien is het de maandagochtend, maar hoe krijg je de ruggegraat zo getoond? Bij mij vallen de covers allemaal gespiegeld in de hoesjes als ik ze zo neer leg, iets wat voor het bladeren juist wel fijner zou zijn.daffie82 schreef op zondag 30 november 2025 @ 15:18:
[...]
Ik ga er zo mee om:
[Afbeelding]
Heb recent 150 doosjes weggegooid.
Ik heb dus ook amaray doosjes over, omdat ik films net als (dankzij) daffie82 ook zo bewaar. Ik zal even tellen hoeveel bluray en uhd hoesjes er (goed) zijn, en dan laat ik het hier weten voor de geïnteresseerden, of via PM als dat niet mag.
You look like I need a drink.
Gewoon zo plooiendialMforMike schreef op maandag 1 december 2025 @ 09:48:
[...]
Misschien is het de maandagochtend, maar hoe krijg je de ruggegraat zo getoond? Bij mij vallen de covers allemaal gespiegeld in de hoesjes als ik ze zo neer leg, iets wat voor het bladeren juist wel fijner zou zijn.
Ik heb dus ook amaray doosjes over, omdat ik films net als (dankzij) daffie82 ook zo bewaar. Ik zal even tellen hoeveel bluray en uhd hoesjes er (goed) zijn, en dan laat ik het hier weten voor de geïnteresseerden, of via PM als dat niet mag.
Dat was ook niet de bedoeling... De bedoeling was dat het doosje wat ik hier heb, de kartonnen verpakking vervangt, maar ok. Voor de "sterveling" zijn er geen 5 voudige doosjes met een rugbreedte van 15 of 16mm, althans, ik ben ze nog nooit tegengekomen. Daarom vroeg ik ook om een voorkant en achterkant van het hoesje, de rugbreedte kan ik zelf bepalen, dat is het voordeel van zelf ontwerpen.TheVMaster schreef op maandag 1 december 2025 @ 09:23:
[...]
Het hoesje wat ik er nu omheen heb zitten is 1,6 diepDus denk niet dat deze in de eh...kartonnen verpakking gaat passen, thanks voor het aanbieden. Ik ga nog ff zoeken naar een alternatief.
Printen kan ik overigens zelf. Heb hier kleuren laser printer staanMoet alleen ff het juiste papier regelen.
Of de rugbreedte nu 7, 9, 11, 14, 15, 25 of zelfs 33mm breed is (10 / 12voudig doosje), dat is geen probleem, je papier moet alleen groot genoeg zijn, daarvoor sneed ik vroeger een A3 naar A4 breeedte (B21 x L42cm) en kon het dan altijd zonder problemen uitprinten, al zal dat met laser niet zo 1, 2, 3 werken.
Bij Amazon.nl hebben ze laser fotopapier op zowel A4 als A3 formaat, zoekterm "fotopapier A4" of "fotopapier A3". Doe er je voordeel mee!

Ik val wel achterover van de tijdsduur van de Extended Versions van alle films. Nu ja, eigenlijk ook weer niet, gezien de Theatricals al rond de 3u hingen
Van The Two Towers and The Return of the King vind ik persoonlijk de Theatrical Cut stukken beter dan de Extended Cut. Er zitten te veel extra en on nodige scenes in de Extended versies die de pacing en lekkere flow er helemaal uithalen. Van de Fellowship of the Ring vind ik the Extended editie weer wel de betere versie.
Tot zo ver mijn hot take
hoi
ReVision. schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:32:
Nu het hier al even wat vaker over de LOTR trilogie hebben, hierbij even mijn hot take.
Van The Two Towers and The Return of the King vind ik persoonlijk de Theatrical Cut stukken beter dan de Extended Cut. Er zitten te veel extra en on nodige scenes in de Extended versies die de pacing en lekkere flow er helemaal uithalen. Van de Fellowship of the Ring vind ik the Extended editie weer wel de betere versie.
Tot zo ver mijn hot take
Minpunten vs DVD-versies die ik heb is dat er geen bonusmateriaal is, en de box ook redelijk simpel is. De DVDs die ik heb zijn de Special Extended Editions waar elke film gepackaged was een lederlook box. Ik zie dat die vandaag trouwens pokkeduur zijn, dus misschien houd ik ze zelfs nog.
Wij zijn superfans hier thuis, dus voor ons is het gewoon "hoe meer, hoe beter"ReVision. schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:32:
Nu het hier al even wat vaker over de LOTR trilogie hebben, hierbij even mijn hot take.
Tot zo ver mijn hot take
Was bij ons ook zo, de dvd's hebben we nog steeds voor de extra's en verzamelwaarde, de 4Ks voor beeld en geluidskwaliteitTwixie schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:45:
Voornaamste reden om deze te kopen, buiten de prijs, was eigenlijk omdat ik ze nog altijd 'maar' op DVD had. Ik had het zelfs niet eens tot ik nu de box in handen heb dat er zowel Theatrical als Extended versions op staan.
Minpunten vs DVD-versies die ik heb is dat er geen bonusmateriaal is, en de box ook redelijk simpel is. De DVDs die ik heb zijn de Special Extended Editions waar elke film gepackaged was een lederlook box. Ik zie dat die vandaag trouwens pokkeduur zijn, dus misschien houd ik ze zelfs nog.
Farabi schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:56:
niemand iets over sin city vernomen? kan niet wachten totdat die kaft met het zwarte UHD-doosje hier in de woonkamer staat. Deze combinatie lijkt wel voor elkaar gemaakt.
Ook wel 'grappig'. Ik heb nu pas door dat de DVDs die ik heb, dus ook de Extended versies zijn. Ze zijn wel iets korter dan de 4K Blurays, maar da's natuurlijk door de telecine-speedup. Is ook al 20j geleden dat ik ze gekocht en bekeken had. De laatste keer, een paar jaar geleden met een tiener die nog niet geboren was toen ik de DVDs kochtMcRagefit schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:53:
[...]
Was bij ons ook zo, de dvd's hebben we nog steeds voor de extra's en verzamelwaarde, de 4Ks voor beeld en geluidskwaliteit
Niets over gehoord, verwacht eerlijk gezegd ook niet dat die naar 4K UHD komt, Volgens mij was het geen populaire film bij het grote publiek (ik vind het overigens wel een toffe film)Farabi schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:56:
niemand iets over sin city vernomen? kan niet wachten totdat die kaft met het zwarte UHD-doosje hier in de woonkamer staat. Deze combinatie lijkt wel voor elkaar gemaakt.
Als hij toch ooit komt verwacht ik dat het een upscale wordt, aangzien hij digiaal en volledig tegen green screen is geschoten met veel 1080p rendered material erin.
hoi
En dan zal ik mijn mening ook nog maar even ventileren!...ReVision. schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:32:
Tot zo ver mijn hot take
Mooie box, ik heb de Engelse versie. Heb ze bekeken op mijn "oude" beamer (zonder DV) en vond het toen al heel imposant, op mijn "nieuwe" beamer moet ik ze nog bekijken, maar ik weet nu al, dat dat er een stuk beter uit zal zien!
Ik vind het alleen wel jammer dat de Extended versie's op 2 schijven staan en de Theatrical versie's op een enkele disc, dit haalt toch wel een beetje de lol uit het kijken naar de Extended versie's. Eens kijken of ik ze op 1 of andere manier aan elkaar kan "plakken". Verder is het een leuke serie om een marathon mee te doen, zolang je er maar voor zorgt dat er genoeg te eten en te drinken is!
Ik snap wat je zegt, maar ik heb liever dat het op op twee discs staat dan dat ze de Extended Editie zwaar compressen om hem op 1 disc te kunnen krijgenMasterCypher25 schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:25:
Ik vind het alleen wel jammer dat de Extended versie's op 2 schijven staan en de Theatrical versie's op een enkele disc, dit haalt toch wel een beetje de lol uit het kijken naar de Extended versie's. Eens kijken of ik ze op 1 of andere manier aan elkaar kan "plakken". Verder is het een leuke serie om een marathon mee te doen, zolang je er maar voor zorgt dat er genoeg te eten en te drinken is!
Sowieso kijk ik ze niet zonder pauze, dus even disc wisselen is dan ook geen issue. Verder ben ik ook een Vinyl verzamelaar en luisteraar dan ben je elke 15-20 minuten aan het wisselen van kant
hoi
Mee eens, zonder meer, maar ik had het dan bv. op een usb stick uitgebracht, dan hoef je niets in te leveren qua kwaliteit. Een beetje 4K UHD speler kan ook van usb afspelen, dus daar hoeft het probleem niet te zittenReVision. schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:30:
[...]
Ik snap wat je zegt, maar ik heb liever dat het op op twee discs staat dan dat ze de Extended Editie zwaar compressen om hem op 1 disc te kunnen krijgen
Sowieso kijk ik ze niet zonder pauze, dus even disc wisselen is dan ook geen issue. Verder ben ik ook een Vinyl verzamelaar en luisteraar dan ben je elke 15-20 minuten aan het wisselen van kant
Pauze's kan je altijd inlassen en je hebt gelijk, het kan handig zijn als je naar de wc wilt of iets te drinken of eten wil pakken. Vinyl verzamelen doe ik al jaren niet meer en heb in de vorige eeuw mijn verzameling verkocht, wat achteraf een grote fout bleek
Wist je trouwens dat er een merk was, Nakamichi of Technics, die een "auto-reverse" turntable wilden ontwikkelen. Deze speler had aan iedere kant een naald zitten die recht (liniair) de single of LP aftaste. Volgens mij nooit op de markt gekomen, maar heb er toen de tijd wel over gelezen
Volgens mij stond die er al in of heeft er bij een vorige 2 voor € 30,- actie in gestaan...ferrywijn schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:19:
Bol.com heeft nieuwe films toegevoegd aan de 2 voor 30 actie. Bijvoorbeeld Full Metal Jacket.
Volgens mij was 'ie eruit. Ik zie nu ook Star Wars Episode I staan. Die zat ik er ook eerst niet in.MasterCypher25 schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:22:
[...]
Volgens mij stond die er al in of heeft er bij een vorige 2 voor € 30,- actie in gestaan...
Zou heel goed kunnen hoor, maar hij heeft er de vorige keren in gestaan. Maar goed, hij is dus weer zurück!ferrywijn schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:24:
[...]
Volgens mij was 'ie eruit. Ik zie nu ook Star Wars Episode I staan. Die zat ik er ook eerst niet in.
Rippen en aan elkaar plakken met mkvtoolnix.MasterCypher25 schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:25:
[...]
En dan zal ik mijn mening ook nog maar even ventileren!...
Mooie box, ik heb de Engelse versie. Heb ze bekeken op mijn "oude" beamer (zonder DV) en vond het toen al heel imposant, op mijn "nieuwe" beamer moet ik ze nog bekijken, maar ik weet nu al, dat dat er een stuk beter uit zal zien!![]()
Hier ook zo gedaan. Werkt perfect.
Dank je voor de info! Ik zat aan Vegas te denken om dat te kunnen doen, maar dat is gelukkig niet nodig!daffie82 schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:27:
[...]
Rippen en aan elkaar plakken met mkvtoolnix.
Hier ook zo gedaan. Werkt perfect.
Ben ik de enige waarbij de korting in de winkelwagen er niet afgaat?ferrywijn schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:19:
Bol.com heeft nieuwe films toegevoegd aan de 2 voor 30 actie. Bijvoorbeeld Full Metal Jacket.
Doet me denken aan laserdisc spelers die dat automatisch kunnen. Creatief waren we wel in het analoge tijdperk!MasterCypher25 schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:41:
[...]
Wist je trouwens dat er een merk was, Nakamichi of Technics, die een "auto-reverse" turntable wilden ontwikkelen. Deze speler had aan iedere kant een naald zitten die recht (liniair) de single of LP aftaste. Volgens mij nooit op de markt gekomen, maar heb er toen de tijd wel over gelezen
Per 2 bestellen.westers schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:23:
[...]
Ben ik de enige waarbij de korting in de winkelwagen er niet afgaat?
Heb ik al meerdere keren geprobeerd maar als je er meer dan 2 in je mandje gooit dan krijg je de korting niet. Gooi je er 2 in, dan wel.
Dat waren we toen zeker ja! Ooit wel eens van de LP walkman gehoord? Je platen lopend of fietsend afspelen, was echter geen succesMcRagefit schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:45:
[...]
Doet me denken aan laserdisc spelers die dat automatisch kunnen. Creatief waren we wel in het analoge tijdperk!
Klopt ja, anders gaat het echt niet werken!Teddieke schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:51:
[...]
Per 2 bestellen.
Heb ik al meerdere keren geprobeerd maar als je er meer dan 2 in je mandje gooit dan krijg je de korting niet. Gooi je er 2 in, dan wel.
Toevallig een linkje van? Vind niet direct iets terug. (Misschien daarna verder in pm want is redelijk off-topic)MasterCypher25 schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:56:
[...]
Dat waren we toen zeker ja! Ooit wel eens van de LP walkman gehoord?
Het kan nog wel een paar dagen duren voordat ze die actie weer helemaal op orde hebben. Voor nu klopt er nog niet veel van, en anders pik ik deze mee.westers schreef op maandag 1 december 2025 @ 17:23:
[...]
Ben ik de enige waarbij de korting in de winkelwagen er niet afgaat?
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Final Destination - Bloodlines is in ieder geval nieuw.ferrywijn schreef op maandag 1 december 2025 @ 16:19:
Ik hoop dat Warfare er dit keer ook bij komt.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Het antwoord verraste me eerlijk gezegd een beetje, maar hé doe er vooral je voordeel mee.
Probleem is alleen dat ik verder niet echt interessante Blu-rays kan vinden binnen die 3 voor 20 actie.
[ Voor 7% gewijzigd door ZesBarkiePK op 02-12-2025 10:11 ]
Volgens mij staan er totaal maar 3-4 UHD Blu-rays in als ik het goed heb gezien, niet echt interessant idd.ZesBarkiePK schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:08:
Ik heb bij Bol.com even aangegeven dat Warfare waarschijnlijk gewoon in de 2 voor 30 actie thuishoort.
Het antwoord verraste me eerlijk gezegd een beetje, maar hé doe er vooral je voordeel mee.
Probleem is alleen dat ik verder niet echt interessante Blu-rays kan vinden binnen die 3 voor 20 actie.
[Afbeelding]
Nee, nou wil ik eigenlijk al een tijdje de film Warfare kopen, maar mijn kastruimte is ook beperkt, dus ik zit niet echt te wachten op extra fillers.TheVMaster schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:13:
[...]
Volgens mij staan er totaal maar 3-4 UHD Blu-rays in als ik het goed heb gezien, niet echt interessant idd.
De korting wordt inmiddels trouwens gewoon toegepast in de winkelwagen.
:strip_exif()/f/image/PtXtTRvULeZRXWOvre7zaVXN.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zijn nog drie pakketjes onderweg, een 4K vanuit Rarewaves, een Blu-ray van eBay en nog een dvd via Vinted. Zal t.z.t. ook deze hauls delen!
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Ik heb hier de hele infinity saga in mn mandje zittenferrywijn schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 21:50:
Rarewaves heeft veel nieuwe titels in de 2 voor 30 aanbieding. Veel Disney, Marvel en Star Wars.
Let wel op het is 2 voor 30 Pond en komt in je winkelmandje uit rond 36 EUR (ex verzendkosten)ferrywijn schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 21:50:
Rarewaves heeft veel nieuwe titels in de 2 voor 30 aanbieding. Veel Disney, Marvel en Star Wars.
Als je onder de 150 EUR blijft krijg je geen extra kosten, ervaringen zijn dat Rarewaves super sloom is met verzenden en geen trackingcode geeft. Maar 9 van de 10 keer komt het wel netjes aan.Pimmetjuuh schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 23:02:Ik heb hier de hele infinity saga in mn mandje zitten. Komen hier naast de verzending nog kosten bovenop? En wat zijn jullie ervaringen met rarewaves?
Verwacht ze dus niet voor de kerst en eigenlijk niet meer dit jaar te hebben, ook door de feestdagen drukte.
[ Voor 49% gewijzigd door ReVision. op 03-12-2025 07:35 ]
hoi
Ik heb er vorige week woensdag voor het eerst besteld en die films zijn we inderdaad nog niet.ReVision. schreef op woensdag 3 december 2025 @ 07:25:
[...]
Let wel op het is 2 voor 30 Pond en komt in je winkelmandje uit rond 36 EUR (ex verzendkosten)
[...]
Als je onder de 150 EUR blijft krijg je geen extra kosten, ervaringen zijn dat Rarewaves super sloom is met verzenden en geen trackingcode geeft. Maar 9 van de 10 keer komt het wel netjes aan.
Verwacht ze dus niet voor de kerst en eigenlijk niet meer dit jaar te hebben, ook door de feestdagen drukte.
Meestal heb ik het via Rarewaves binnen 1 a 2 weken in huis. Ze verpakken het (bij de bestellingen die ik heb gedaan) in een stevig kartonnen enveloppe, zodat het met de normale post in de brievenbus kan.
“Do. Or do not. There is no try.”
Upscalen gebeurt, als ik het al doe, via mijn BR speler, mijn tv doet het zeker niet, want die heb ik niet en mijn beamer kan het niet, als de BR speler het niet zou doen, zou ik het via de Ugoos doenTeddieke schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:11:
Voor de AM6B+ gebruikers hier......
Laten jullie de Ugoos of je TV upscalen?
Fallout - Seizoen 1 (4K Ultra HD Blu-ray) (Steelbook) valt wél onder de 2 voor €30 actie, ook al staat dit niet zichtbaar op de website.
Zorg er even voor dat je Bol zelf als verkoper selecteert, dan wordt de korting correct toegepast.
GUI Ugoos op 1080p zetten.Teddieke schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:11:
Voor de AM6B+ gebruikers hier......
Laten jullie de Ugoos of je TV upscalen?
Geen enkele resolutie of framerate in je kodi whitelist zetten.
Zoiets dacht ik al. Dus dan je TV het werk laten doen wat upscaling betreft.daffie82 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 16:45:
[...]
GUI Ugoos op 1080p zetten.
Geen enkele resolutie of framerate in je kodi whitelist zetten.
Ik las dat de Ugoos dit doet als je die instelt op 4K (GUI)
Ik zal komend weekend nog wel wat gaan proberen. Grote kans dat ik het verschil niet eens ga zien.
Heb de series die ik nog niet gezien heb, vet gezet.
Star Trek Deep Space Nine DVD
Star Trek Voyager DVD
24 Season 7+8 Blu-Ray
24: Live Another Day Blu-ray
Babylon 5 Blu-Ray
Banshee Blu-ray
Battlestar Galactica Blu-Ray (reboot van Ron D. Moore)
Better Call Saul Season 5+6 Blu-Ray
Breaking Bad Blu-Ray
Cowboy Bebop Blu-Ray
Deadwood Blu-Ray
Fawlty Towers Blu-Ray
Friends Blu-Ray
Fringe Blu-Ray
The Leftovers Season 1+2+3 Blu-Ray
Mare of Easttown Blu-Ray
Mr. Robot Blu-Ray
The Pacific Blu-Ray
Band of Brothers Japanse Blu-Ray (beter visueel, minder DNR)
Rome Blu-Ray
The Sopranos Blu-Ray
The Wire Blu-Ray
Star Trek Enterprise Blu-Ray
Star Trek The Next Generation Blu-Ray
Star Trek Picard Blu-Ray
True Detective Season 1 Blu-Ray
Twin Peaks Blu-Ray
Blue Planet II 4k UHD
Planet Earth II 4k UHD
Game of Thrones 4k UHD
Star Trek Strange New Worlds Season 1+2 4k UHD
Westworld Season 1 4k UHD
[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 04-12-2025 19:02 ]
:strip_exif()/f/image/jal4yIhyCQMWp9jawyyWW8Xe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hZKmo5lC6i29v0Pco0UF6DG6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AM9Py4bCq16WrYjVLnmpP4Aw.jpg?f=fotoalbum_large)
De nieuwe aanwinsten. Nu zie ik op de achterkant van de (Franse) Martian geen NL subs staan. Kon daar ook weinig over vinden. Weet iemand of die NL subs heeft? De Joker was trouwens een Steelbook met een poster en wat andere dingetjes.
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 04-12-2025 18:37 ]
Ik neem aan dat je de films nu thuis hebt liggen en in een speler kan doen en zelf kan controleren of er NL subs op staan toch?TheVMaster schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:37:
De nieuwe aanwinsten. Nu zie ik op de achterkant van de (Franse) Martian geen NL subs staan. Kon daar ook weinig over vinden. Weet iemand of die NL subs heeft? De Joker was trouwens een Steelbook met een poster en wat andere dingetjes.
Of mis ik iets.
Steelbook Joker
Sure, maar als er geen NL subs op zitten dan gaat hij terug. Was beetje een gok. En nee ik ga hem niet rippen en dan nl subs eraan hangen. Zie overigens nu pas dat hij ook geen Dolby Atmos track heeft ;-(Campo di Casa schreef op donderdag 4 december 2025 @ 19:02:
[...]
Ik neem aan dat je de films nu thuis hebt liggen en in een speler kan doen en zelf kan controleren of er NL subs op staan toch?
Of mis ik iets.
Steelbook Joker. Geweldige film
De volgende keer gewoon wat beter je best doen!....No problemo!!TheVMaster schreef op donderdag 4 december 2025 @ 19:03:
[...]
Sure, maar als er geen NL subs op zitten dan gaat hij terug. Was beetje een gok. En nee ik ga hem niet rippen en dan nl subs eraan hangen. Zie overigens nu pas dat hij ook geen Dolby Atmos track heeft ;-(
Owjaaahhhh, Joker, zeer mooie hoes en uiteraard ook goed!
[ Voor 7% gewijzigd door MasterCypher25 op 04-12-2025 19:07 ]
Kort lijstje!daffie82 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:14:
Hadden het hier recent over series aankopen op Blu-Ray, dus ik dacht even checken welke ik precies heb. Schrok er zelf van
Heb de series die ik nog niet gezien heb, vet gezet.
Star Trek Deep Space Nine DVD
Star Trek Voyager DVD
24 Season 7+8 Blu-Ray
24: Live Another Day Blu-ray
Babylon 5 Blu-Ray
Banshee Blu-ray
Battlestar Galactica Blu-Ray (reboot van Ron D. Moore)
Better Call Saul Season 5+6 Blu-Ray
Breaking Bad Blu-Ray
Cowboy Bebop Blu-Ray
Deadwood Blu-Ray
Fawlty Towers Blu-Ray
Friends Blu-Ray
Fringe Blu-Ray
The Leftovers Season 1+2+3 Blu-Ray
Mare of Easttown Blu-Ray
Mr. Robot Blu-Ray
The Pacific Blu-Ray
Band of Brothers Japanse Blu-Ray (beter visueel, minder DNR)
Rome Blu-Ray
The Sopranos Blu-Ray
The Wire Blu-Ray
Star Trek Enterprise Blu-Ray
Star Trek The Next Generation Blu-Ray
Star Trek Picard Blu-Ray
True Detective Season 1 Blu-Ray
Twin Peaks Blu-Ray
Blue Planet II 4k UHD
Planet Earth II 4k UHD
Game of Thrones 4k UHD
Star Trek Strange New Worlds Season 1+2 4k UHD
Westworld Season 1 4k UHD
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Martian gaat dus retour. Jammer...MasterCypher25 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 19:06:
[...]
De volgende keer gewoon wat beter je best doen!....No problemo!!
Owjaaahhhh, Joker, zeer mooie hoes en uiteraard ook goed!
Tja....het is niet anders....
The Martian is ook best een goeie film, staat volgens mij ook in de lijst (hier eerder in het topic) met de must-have UHD films :-) Maar goed, ik ga nog ff op zoek naar een NL variant.ZesBarkiePK schreef op donderdag 4 december 2025 @ 19:45:
Ik ken alleen Oppenheimer en The Joker. Maar van beide films erg genoten. Mooie aanwinsten.
Én er is ook nog een extended version van (ook de reden waarom ik deze film tot nu toe nog niet gekocht heb. Is volgens mij alleen een UK en US versie van de extended versie)TheVMaster schreef op donderdag 4 december 2025 @ 19:03:
[...]
Sure, maar als er geen NL subs op zitten dan gaat hij terug. Was beetje een gok. En nee ik ga hem niet rippen en dan nl subs eraan hangen. Zie overigens nu pas dat hij ook geen Dolby Atmos track heeft ;-(
Ik heb even gekeken maar volgens mij is The Martian niet meer te krijgen voor een normale prijs als je nl subs er bij wilt.TheVMaster schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:27:
[...]
The Martian is ook best een goeie film, staat volgens mij ook in de lijst (hier eerder in het topic) met de must-have UHD films :-) Maar goed, ik ga nog ff op zoek naar een NL variant.
Extended versie is wel de moeite. Beste versie van de film imo.apis29 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:39:
[...]
Én er is ook nog een extended version van (ook de reden waarom ik deze film tot nu toe nog niet gekocht heb. Is volgens mij alleen een UK en US versie van de extended versie)
Ik zag het idd. Bij Bol.com staat hij voor 89 euroZesBarkiePK schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:49:
[...]
Ik heb even gekeken maar volgens mij is The Martian niet meer te krijgen voor een normale prijs als je nl subs er bij wilt.
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 04-12-2025 22:01 ]
Zeker, alleen de verzendkosten vanuit de UK zijn best hoorapis29 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 21:43:
Logisch toch?(edit: net van de chat af en je zou het gewoon kunnen bestellen en dan krijg je het verschil terug)
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 04-12-2025 22:19 ]
Dat is idd waarom ik die tot nu toe nog niet besteld heb maar ik zag nog wat anders (geen film) in de aanbieding wat al een hele tijd op standby staat en het verzenden voor de films eigenlijk gratis maakt ...TheVMaster schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:18:
[...]alleen de verzendkosten vanuit de UK zijn best hoorMaar nog steeds goedkoper dan bij Bol.
ohw, ja zoiets heb ik nu niet direct bij Amazon UK.apis29 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:24:
[...]
Dat is idd waarom ik die tot nu toe nog niet besteld heb maar ik zag nog wat anders (geen film) in de aanbieding wat al een hele tijd op standby staat en het verzenden voor de films eigenlijk gratis maakt ...
Bij Rarewaves ook in de 2 voor 30 pond https://www.rarewaves.com...tian-extended-edition-the (en ik zie 3 pond 29 in de tabel voor verzendkosten staan)TheVMaster schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:25:
[...]
ohw, ja zoiets heb ik nu niet direct bij Amazon UK.
In twee weken toch alles bij elkaar gekocht voor leuke prijsjes. Pure nostalgie en ook leuk om met het gezin een paar van die afleveringen (12 min per aflevering) er doorheen te jassen elke week.
:strip_exif()/f/image/SMDMydPCIeWsn2OFuGUyddDp.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog het 4k en blu-ray pakketje afwachten, maar de aankomende maanden/jaar ben ik nog wel even zoet.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Gelijk maar ff besteldapis29 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:35:
[...]
Bij Rarewaves ook in de 2 voor 30 pond https://www.rarewaves.com...tian-extended-edition-the (en ik zie 3 pond 29 in de tabel voor verzendkosten staan)
Ik vond deze film zo’n ontzettende tegenvaller. Infantiel bijna in vergelijking met bv Ingerstellar.ZesBarkiePK schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:49:
[...]
Ik heb even gekeken maar volgens mij is The Martian niet meer te krijgen voor een normale prijs als je nl subs er bij wilt.
Beeld en geluid dan wel weer fantastisch.
Maar spijt van de aankoop.
Check altijd ff blu-ray.com. Klopt 95% van de tijd en dan had je het ook geweten: https://www.blu-ray.com/m...artian-4K-Blu-ray/150052/TheVMaster schreef op donderdag 4 december 2025 @ 19:03:
[...]
Die Bol.com prijzen van dat soort derden verkopers slaan sowieso nergens op. Check ook af en toe Marktplaats, veel 4K's, zeker NL releases kan je al kopen tussen de 10 en 15 euro.
Als dit gerucht klopt en Netflix echt Warner Bros Discovery gaat overnemen, dan belooft het helaas weinig goeds voor de toekomst van fysieke media bij WB. Netflix koopt WB natuurlijk vooral voor de streamingtak en de studio’s, niet om fysieke releases in leven te houden. Dat is simpelweg niet hun businessmodel. Hopelijk valt het mee, maar op basis van hun track record zie ik het somber in.
Ja, maar er werd hier ook al eerder aangehaald dat een blu-ray ook tot die 5% zou kunnen horen... Maar goed, het is opgelost. Heb nu de UK versie (extended) versie besteld met Engelse subs en Dolby Atmos track. De Franse gaat retour.westers schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:45:
[...]
Check altijd ff blu-ray.com. Klopt 95% van de tijd en dan had je het ook geweten: https://www.blu-ray.com/m...artian-4K-Blu-ray/150052/
Die Bol.com prijzen van dat soort derden verkopers slaan sowieso nergens op. Check ook af en toe Marktplaats, veel 4K's, zeker NL releases kan je al kopen tussen de 10 en 15 euro.
Dat zou een slechte zaak zijn. Laten we hopen dat HBO nast Netflix blijft bestaan met dezelfde beter kwaliteit van content.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:49:
nieuws: Gerucht: Netflix brengt hoogste bod uit voor overname van Warner Bros...
Als dit gerucht klopt en Netflix echt Warner Bros Discovery gaat overnemen, dan belooft het helaas weinig goeds voor de toekomst van fysieke media bij WB. Netflix koopt WB natuurlijk vooral voor de streamingtak en de studio’s, niet om fysieke releases in leven te houden. Dat is simpelweg niet hun businessmodel. Hopelijk valt het mee, maar op basis van hun track record zie ik het somber in.
Op de Franse zaten geen Engelse subs?TheVMaster schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:54:
[...]
Ja, maar er werd hier ook al eerder aangehaald dat een blu-ray ook tot die 5% zou kunnen horen... Maar goed, het is opgelost. Heb nu de UK versie (extended) versie besteld met Engelse subs en Dolby Atmos track. De Franse gaat retour.
Ja, maar als ik dan toch niet voor NL subs ga. Dan liever de Britse Extensed editie. 😇
Niet langer een gerucht. Is definitief onder voorbehoud van goedkeuring door de concurrentiewaakhonden.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:49:
nieuws: Gerucht: Netflix brengt hoogste bod uit voor overname van Warner Bros...
https://www.vrt.be/vrtnws...overy-mogelijke-overname/
Het begin van het einde van de WB 4K UHD releases ben ik bangdaffie82 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 13:54:
Niet langer een gerucht. Is definitief onder voorbehoud van goedkeuring door de concurrentiewaakhonden.
https://www.vrt.be/vrtnws...overy-mogelijke-overname/
hoi
Voorbarige, maar logische conclusie vrees ik.ReVision. schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:09:
[...]
Het begin van het einde van de WB 4K UHD releases ben ik bang
Win-Win.
Netflix bepaalt wat er op hun platform staat, hoe lang het er staat en in welke versie.
Jaja, die fysieke media doe ik niet weg. Hanging tight on to that.

Den of Thieves 2 gooi ik op Marktplaats voor 7,50 EUR en zal dan waarschijnlijk verkopen voor 5 EUR.
Dan heb ik zowel Warfare 4K UHD en Portrait of a Lady on Fire Blu-ray voor 7,50 EUR per stuk in huis
[ Voor 4% gewijzigd door ReVision. op 05-12-2025 14:52 ]
hoi
Ik vond her ook geen beste film nee, maar voor 7,50 is het een meer dan uitstekende demo disk.daffie82 schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:55:
Ik vond Warfare echt een matige film. Audio en video geweldig, maar als film erg matig.
[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 05-12-2025 14:56 ]
hoi
[ Voor 230% gewijzigd door ZesBarkiePK op 05-12-2025 19:14 ]
Yes, dat is denk ik wel de allerbeste regiseur van de laatste jaren.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 19:08:
@TheVMaster Met Oppenheimer en The Dark Knight trilogy die je laatst hebt aangeschaft begin je een mooie Christopher Nolan collectie op te bouwen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Meer en meer een niche markt, waar binnenkort recente films van grote studios niet eens meer fysieke releases krijgen...
Dan mag je de piratenboot op om te zorgen dat je de digitale versie binnenhaalt..
want als de digitale provider waar je de film gekocht hebt, besluit het uit hun catalogus te gooien, kan je zelfs je aankoop niet meer bekijken.
Trieste evolutie.
Hopelijk is Netflix snugger genoeg om Fysieke media actief te houden.PatrickC schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 20:27:
Al eerder besproken hier vandaag… wat zijn de mogelijke gevolgen van Netflix die Warner Bros heeft overgenomen.
[YouTube: Netflix Buying Warner Bros…This is BAD for Physical Media!!!]
Daar valt geen bakken met geld mee te verdienen. Gaat dus niet gebeuren.Psyonara schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 23:01:
[...]
Hopelijk is Netflix snugger genoeg om Fysieke media actief te houden.
:strip_exif()/f/image/aMRzuaZsg2ELvYYHEPNS8lve.jpg?f=fotoalbum_large)