• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op donderdag 2 april 2026 @ 13:17:
Is ie buiten Zavvi ook nog ergens te krijgen? Ik vind Zavvi zo ontieglijk overpriced...
Ook te bestellen op Rarewaves maar daar is hij net zo duur, al zijn de verzendkosten daar wel lager.

https://www.rarewaves.com...lander-collectors-edition

Verder ook te verkrijgen via HMV of iMusic.nl maar in beide gevallen ben je dan duurder uit dan Zavvi of Rarewaves.

https://hmv.com/store/film-tv/4k-ultra-hd-blu-ray/highlander
https://imusic.nl/movies/...D-ksI06ZojjUPwJCdMejE1jkX

[ Voor 30% gewijzigd door ReVision. op 02-04-2026 14:25 ]

hoi

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gisteren nog even langs de HMV geweest (om deze Weird Science Limited editie nog op te pikken. Had die de vorige keer nog in m'n handen maar in eerste instantie niet het idee dat het de ltd versie was aangezien het gewoon een normale dikte was. Vreemd genoeg is de gewone versie €32,99 en was er eentje minder van dan de vorige keer. Ook €29,99 is eigenlijk nog 'veel' te duur aangezien die ooit voor 18 pond bij Arrow te koop was)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-XhxG0u5qJWjdvw2XlRDtJu_LI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/trX4Al2SIdJttRGv7KosANbD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6_KGiRtkB4CuDNuhuC5WDxIuDRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PKURMBuoVSUYMVfXxNGrCBhJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGhdlliw0SPglzUwfClKSPMMyNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4JrSUT7EfzT1o7JPPYN1jpy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXHEn-MER43udh8B-bBDHA0rUBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etuyAZyzimSGZTcv6NMuS05b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76qvQNTYhfr5zNx8-vgmB1LioAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dLCKFkBgOwW4s2lYBcP83Z2z.jpg?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UWDwEQnVLBiEm3QsOVQjOk_UWr4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qvQYjs7sXrOYQsqS0bHoOm8q.jpg?f=fotoalbum_large

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ja, er staat best wel een leuk rijtje daar. En de prijzen zijn best redelijk eigenlijk. Geen verzendkosten en eventuele extra kosten die je normaal hebt als je uit de UK bestelt.
Ik ga binnenkort nog even langs om waarschijnlijk The Proposition mee te nemen :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:27
Nyarlathotep schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:23:
Ja, er staat best wel een leuk rijtje daar. En de prijzen zijn best redelijk eigenlijk. Geen verzendkosten en eventuele extra kosten die je normaal hebt als je uit de UK bestelt.
Ik ga binnenkort nog even langs om waarschijnlijk The Proposition mee te nemen :)
Prijzen zijn exact gelijk aan online. Had wel verwacht dat de store ietsje goedkoper zou zijn, maar het zijn 1 op 1 dezelfde prijzen en uiteindelijk net zo duur, want parkeerkosten/benzine etc.

SiberischeHusky MoviecollectorNL

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 16-04 14:05
CryptoNL schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:31:
[...]

Prijzen zijn exact gelijk aan online. Had wel verwacht dat de store ietsje goedkoper zou zijn, maar het zijn 1 op 1 dezelfde prijzen en uiteindelijk net zo duur, want parkeerkosten/benzine etc.
Fysieke winkels kunnen bijna nooit concurreren met online, gezien kosten voor de huur van het pand, personeel, licht/gas etc. Denk dat als we dit soort winkels willen koesteren, we onze zuinige Hollandse mentaliteit opzij moeten zetten en net even die paar euro meer moeten neerleggen voor een mooie film!

• ReVision.
  • Niet online
Kunnen de *knip* het weer over 4K UHD's hebben, ipv aan welke stad ze een hekel hebben?

Om zelf maar ontopic te blijven, heb zojuist Arrow's 4K LE van Bullet in the Head in de preorder gezet. Komt straks mooi te staan naast de andere John Woo LE's (Hard Boiled en The Killer)

[ Voor 3% gewijzigd door tweakduke op 03-04-2026 12:25 . Reden: Niet nodig ]

hoi

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 16:28

MasterCypher25

Miss Patriotic

Modbreak:En dit laten we al helemaal.

Overige off -topic posts zijn verwijderd.

[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 03-04-2026 12:25 ]

Mijn goede voornemen voor 2026 : Niets geven is niets krijgen.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:41

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ReVision. schreef op donderdag 2 april 2026 @ 18:49:
Om zelf maar ontopic te blijven, heb zojuist Arrow's 4K LE van Bullet in the Head in de preorder gezet. Komt straks mooi te staan naast de andere John Woo LE's (Hard Boiled en The Killer)
Gisteren Hard Boiled 4k gezien. Wat een upgrade over eerdere uitgaves. _/-\o_

City on Fire was ook erg goed, dus ik kijk ook uit naar The Killer en Bullet in the Head.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• ReVision.
  • Niet online
Gundogan schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 07:08:
Gisteren Hard Boiled 4k gezien. Wat een upgrade over eerdere uitgaves. _/-\o_

City on Fire was ook erg goed, dus ik kijk ook uit naar The Killer en Bullet in the Head.
Nice die van mij is ook binnen, zondag maar even goed voor gaan zitten en genieten.

hoi

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-04 00:07
Nyarlathotep schreef op donderdag 2 april 2026 @ 13:17:
[...]

Trouwens: Zojuist op Amazon de Fight Club en Perfect Blue steelbooks besteld, die zijn eindelijk beschikbaar voor pre-order *O*
Komt F***t C**b uit op 4K (Steelbook) ja? :o Dat heb ik ff gemist, die gaat direct op de wenslijst _/-\o_

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17:39
Kwam onderstaan tegen.

Deze zelf gekocht dezetijds(linker). Achteraf had ik mooi beiden kunnen hebben, maar goed voor de liefhebber. Deze is vrij zelfzaam en voorheen stond de full box over de 1000 op andere sites.
HAPPY EASTER!!!
we're offering a limited number of copies of one of the most interesting titles in the ART line: Who Framed Roger Rabbit - CMA#38

Box Set: €349.90
Lenticular: €189.90
Full Slip: €169.90
* Shipping costs are not included, but can be combined with existing orders.

To reserve your copy, you can send a direct message to our Facebook page or email info@cinemuseum.store
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDCzo03yDlNywZl8fvicXn818DM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hWGmaPyAKJXJAIlbAFWP99jY.jpg?f=fotoalbum_large

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:08
Dagarkin schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:50:
Kwam onderstaan tegen.

Deze zelf gekocht dezetijds(linker). Achteraf had ik mooi beiden kunnen hebben, maar goed voor de liefhebber. Deze is vrij zelfzaam en voorheen stond de full box over de 1000 op andere sites.

[...]
[Afbeelding]
Inderdaad een leuke film.
Maar wordt dit nu gekocht om te kijken (leuk), hebben (ook mooi) of als investering (gezien de kreten "zeldzaam" & "over de 1000 op andere sites"). ?

• Dagarkin
W1ck1e schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:56:
[...]

Inderdaad een leuke film.
Maar wordt dit nu gekocht om te kijken (leuk), hebben (ook mooi) of als investering (gezien de kreten "zeldzaam" & "over de 1000 op andere sites"). ?
Zelf verzamel ik films en vanuit nostalagie wou ik deze film graag hebben. Mooi om dan een speciale editie te hebben. Ze zijn wel gelimiteerd. De twee loze edities daar zijn 200 van totaal 400 en de box set daar zijn 300 van. Uiteindelijk komt het neer op 500 uitgaves per verschillende editie.

Voor mij pers mooi om te hebben en die linker uitgave met die lenticulare case past prachtig bij de film. Mooi om als film uit te stallen. Achteraf had ik die andere ook wel willen hebben, maar dan is alleen de sleeve anders en wordt het wel erg prijzig.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:13
Dagarkin schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:50:
Kwam onderstaan tegen.

[...]
[Afbeelding]
Paar jaar terug voor 400/500 euro te vinden laaste keer dat ik hem zag was het rond de 1400/1500 Euro. Paar weken terug :(

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:23
Ik was even de komende edities van de 3e Avatar film aan het bekijken op rarewaves. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een editie met een 4K blu-ray icm een 3D blu-ray, maar die lijkt er niet te zijn. Bij de 2e Avatar film was dat ook al niet het geval, dus daar heb ik ‘m ook 2 keer moeten kopen. De eerste Avatar film was destijds mijn eerste 3D blu-ray, welke ik gratis bij mijn Panasonic 3D Plasma TV kreeg (exclusieve deal destijds dacht ik). Bij Dune en Alita: Battle Angel heb je zo’n combi wel standaard, dus… het kan wel…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• ReVision.
  • Niet online
PatrickC schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 11:59:
Ik was even de komende edities van de 3e Avatar film aan het bekijken op rarewaves. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een editie met een 4K blu-ray icm een 3D blu-ray, maar die lijkt er niet te zijn. Bij de 2e Avatar film was dat ook al niet het geval, dus daar heb ik ‘m ook 2 keer moeten kopen. De eerste Avatar film was destijds mijn eerste 3D blu-ray, welke ik gratis bij mijn Panasonic 3D Plasma TV kreeg (exclusieve deal destijds dacht ik). Bij Dune en Alita: Battle Angel heb je zo’n combi wel standaard, dus… het kan wel…
Ik vermoed dat de meeste mensen of een 4K versie willen of een 3D bluray en niet allebei. Ik persoonlijk wil enkel een 4K en vind het dan zonde om extra te betalen voor een 3D bluray die er dan bij zit. Maar ik snap je punt zeker er zijn ook mensen die beide willen, maar die hebben dan in ieder geval altijd nog de optie om beide te kopen.

hoi

• PatrickC
ReVision. schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 12:12:
[...]

Ik vermoed dat de meeste mensen of een 4K versie willen of een 3D bluray en niet allebei. Ik persoonlijk wil enkel een 4K en vind het dan zonde om extra te betalen voor een 3D bluray die er dan bij zit. Maar ik snap je punt zeker er zijn ook mensen die beide willen, maar die hebben dan in ieder geval altijd nog de optie om beide te kopen.
Dat was aan de prijs van Dune en Alita: Battle Angel niet direct terug te zien destijds, zeker als je nu al ziet wat deze edities van de 3e Avatar film gaan kosten. Als ik beide standaard edities moet gaan kopen ben ik €54 kwijt. Verder combineren ze wel een standaard blu-ray met een 3D blu-ray in één editie en een 4K blu-ray en standaard blu-ray in één editie. Wat heb je aan die standaard blu-ray als je de 4K koopt? Maar dat vind ik altijd al met de meeste 4K blu-rays…. vaak zit daar ook nog de standaard blu-ray bij.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• ReVision.
  • Niet online
PatrickC schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 12:35:
[...]

Dat was aan de prijs van Dune en Alita: Battle Angel niet direct terug te zien destijds, zeker als je nu al ziet wat deze edities van de 3e Avatar film gaan kosten. Als ik beide standaard edities moet gaan kopen ben ik €54 kwijt. Verder combineren ze wel een standaard blu-ray met een 3D blu-ray in één editie en een 4K blu-ray en standaard blu-ray in één editie. Wat heb je aan die standaard blu-ray als je de 4K koopt? Maar dat vind ik altijd al met de meeste 4K blu-rays…. vaak zit daar ook nog de standaard blu-ray bij.
Eens, van mij hoeft de standaard bluray bij een 4K film ook zeker niet. Ik denk dat door de Avatar 3D en 4K versie gescheiden te houden ze verwachtdn meer verkopen/winst te maken. Vooral bij Avatar zullen veel mensen juist een 3D versie willen en bij andere films wat minder. Attans dat is mijn gedachte, hoe het echt zit zullen we nooit weten denk ik.

hoi

• Dagarkin
ReVision. schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 12:41:
[...]

Eens, van mij hoeft de standaard bluray bij een 4K film ook zeker niet. Ik denk dat door de Avatar 3D en 4K versie gescheiden te houden ze verwachtdn meer verkopen/winst te maken. Vooral bij Avatar zullen veel mensen juist een 3D versie willen en bij andere films wat minder. Attans dat is mijn gedachte, hoe het echt zit zullen we nooit weten denk ik.
Zo jammer, maar de mogelijkheden om 3d te bekijken zijn erg beperkt tenminste op tv. Kan er nog steeds niet bij, waarom dit geflopt is? Hoe ik Avatar 1 zie destijds in de bios zag dit eruit als een toevoeging een extra verdieping. Zou prachtig zijn om deze weer met 3d te kunnen kijken. Ik heb nog wel een lcd 3d, maar een oled met 3d zo jammer, dat LG hiermee is gestopt.

Dus nu de opties zijn dan een beamer, of een oudere oled tweedehands of een vr bril. Ironisch heb ik de oude ps vr verkocht en nummer 2 gekocht om er achter te komen, dat ze de blu ray 3d functionaliteit volledig uit de ps5 hebben gehaald. :X

• PatrickC
Dagarkin schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 12:57:
[...]

Zo jammer, maar de mogelijkheden om 3d te bekijken zijn erg beperkt tenminste op tv. Kan er nog steeds niet bij, waarom dit geflopt is? Hoe ik Avatar 1 zie destijds in de bios zag dit eruit als een toevoeging een extra verdieping. Zou prachtig zijn om deze weer met 3d te kunnen kijken. Ik heb nog wel een lcd 3d, maar een oled met 3d zo jammer, dat LG hiermee is gestopt.

Dus nu de opties zijn dan een beamer, of een oudere oled tweedehands of een vr bril. Ironisch heb ik de oude ps vr verkocht en nummer 2 gekocht om er achter te komen, dat ze de blu ray 3d functionaliteit volledig uit de ps5 hebben gehaald. :X
Eens. Mijn enige mogelijkheid is nu nog via de Quest 3, wat qua 3D bioscoop beleving wel veel beter is dan op mijn vorige TV, een 50” 3D Plasma. Maar het is wel een stuk minder comfortabel en… je kijkt altijd alleen. Het enige wat me echter nog niet gelukt is het beeld op de Quest 3 helemaal vloeiend te krijgen. De 24 beelden per seconden van de geripte 3D blu-ray, kunnen af en toe wat schokkerig overkomen op de Quest 3 met de 4XVR app. Je zou de Quest 3 op 72hz of 120hz moeten zetten, maar die optie heb ik nog nergens gevonden. :)

Dat het op TV geflopt is, is waarschijnlijk toch door een te kleine vraag. Ik heb de kritiek van ‘dan moet ik zo’n stom brilletje op’, echter nooit echt begrepen. Bij fel zonlicht buiten in de zomer zet ook bijna iedereen een zonnebril op 8) .

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:30
PatrickC schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 12:35:
[...]
Wat heb je aan die standaard blu-ray als je de 4K koopt? Maar dat vind ik altijd al met de meeste 4K blu-rays…. vaak zit daar ook nog de standaard blu-ray bij.
Dat hangt ook een beetje van de film af. Ik heb laatst een aantal Disney classics op 4K gekocht, en daarop zit geen Nederlandse audio, terwijl die wél op de Blu-ray staat. Zo kan ik zelf de 4K kijken en heb ik de Blu-ray voor mijn neefjes en nichtjes, best een ideale combo eigenlijk.

Verder vind ik het gewoon prettig om er een Blu-ray bij te hebben, ook al gebruik ik ’m niet altijd. Het voelt toch completer. Ik heb bijvoorbeeld van Dune 2 en Sinners alleen de 4K, en dat voelt dan toch een beetje karig.

Met 3D heb ik dan weer niet zoveel. Ik heb Avatar destijds ook niet in de bioscoop gezien, omdat er bij Vue alleen 3D voorstellingen waren. Misschien heb ik daarmee iets gemist, maar ik heb echt een hekel aan ondertiteling bij 3D, dat kijkt gewoon niet lekker.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:25

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Avatar in 3D was echt een beleving. In de bioscoop en daarna thuis op mijn Panasonic plasma.
Gravity was ook zo een topper in 3D. Pacific Rim had ik ook nog in 3D, was ook wel goed.

Maar inderdaad, het is nooit aangeslagen bij het grote publiek. Dat is wel vaker zo. Het is niet omdat het een uitstekende technologie is, dat het doorbreekt. 1 en 1 is helaas niet altijd 2.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.13.0 (UMOEUXM)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Voor mij was de eerste Avatar de enige film waar 3D echt een wezenlijke toevoeging was aan de beleving. Bij een aantal andere films die ik rond die tijd gezien heb in de bios was een combi van matige 3D effecten en weinig tot geen scenes die er speciaal voor in elkaar gezet leken. Ik ben na een film of 6 naar de 2D voorstellingen overgestapt, die nog goedkoper waren ook. Plus geen gemuts met die brilletjes, die als brildrager niet echt comfortabel waren. Ik heb het dus geen seconde gemist, al zou het voor een Dune wellicht kunnen werken in sommige scenes.

Aangaande de bonus bluray bij een 4k... geen idee wat ik ermee moet. Als ik een paar euro minder kan betalen voor een versie zonder: top. In mijn omgeving ben ik de enige die iets met fysieke media doet, al zijn er genoeg met consoles met afspeelmogelijkheden.

[ Voor 19% gewijzigd door Bundin op 07-04-2026 14:40 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bundin schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:39:
Voor mij was de eerste Avatar de enige film waar 3D echt een wezenlijke toevoeging was aan de beleving. Bij een aantal andere films die ik rond die tijd gezien heb in de bios was een combi van matige 3D effecten en weinig tot geen scenes die er speciaal voor in elkaar gezet leken. Ik ben na een film of 6 naar de 2D voorstellingen overgestapt, die nog goedkoper waren ook. Plus geen gemuts met die brilletjes, die als brildrager niet echt comfortabel waren. Ik heb het dus geen seconde gemist, al zou het voor een Dune wellicht kunnen werken in sommige scenes.

Aangaande de bonus bluray bij een 4k... geen idee wat ik ermee moet. Als ik een paar euro minder kan betalen voor een versie zonder: top. In mijn omgeving ben ik de enige die iets met fysieke media doet, al zijn er genoeg met consoles met afspeelmogelijkheden.
Op zich wel eens hoor. Avatar met stip de beste. Is er ook echt voor gemaakt.
Avatar 2 vond ik sowieso vrij matig dus de rest van de franchise laat ik lekker aan mij voorbijgaan.

Vandaag is mijn wowhd pakket eindelijk aangekomen. Zal straks foto posten.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.13.0 (UMOEUXM)

• PatrickC
De eerste Avatar is qua 3D ook mijn nummer 1, maar er zijn zeker nog wel een paar films waar 3D goed tot zijn recht komt. Gravity werd hier al vermeld, maar ik vind hoe ze 3D hebben toegepast bij Tron Legacy ook wel iets toevoegen tov de pure 2D ervaring. Daarnaast Hugo, Blade Runner 2049. en Avatar The Way Water. Animatiefilms zijn meestal ook wel goed in 3D.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Alles in orde. Perfect aangekomen. Blij mee :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udP7d-LiR0FXjp9aLPHczUTxHqk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O0DjtzAz4cHJtVENfwPASxoq.jpg?f=fotoalbum_large

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-04 23:04
PatrickC schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 13:20:
[...]

Dat het op TV geflopt is, is waarschijnlijk toch door een te kleine vraag. Ik heb de kritiek van ‘dan moet ik zo’n stom brilletje op’, echter nooit echt begrepen. Bij fel zonlicht buiten in de zomer zet ook bijna iedereen een zonnebril op 8) .
Ik denk voornamelijk twee redenen: 3D tv’s stonden, zoals vandaag de dag, meestal in en fel verlichte woonkamer wat natuurlijk effect heeft op 3D. Daarnaast is de fysieke film markt tussen de 60 en 80% DVD, dus heel stom gezegd: mensen hadden geen zin om én een tv van paar duizend te kopen, én een speler van paar honderd, én films voor een paar tientjes met de uiteindelijke kwaliteit die net wat beter is helaas. Maar inderdaad op mijn ouders’ 65” 3D films gezien en was wel genieten. Al moet ik nu wel zeggen dat de rage met alles in 3D de term ook verpest heeft hoor.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ZesBarkiePK schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 23:22:
@daffie82 Ik heb die regio hack op mijn speler laatst voor het eerst echt gebruikt bij een US import Blu-ray van Criterion. Moet zeggen: het werkt verrassend goed. Het voelt echt alsof je ineens een volledig regiovrije speler hebt. De disc start gewoon zonder gedoe, precies zoals je zou verwachten. In de praktijk merk je er dus niets van dat de speler officieel niet regiovrij is. Wat dat betreft heeft Panasonic het blijkbaar zo gebouwd dat dit trucje prima werkt.

Dus ideaal als je soms een buitenlandse release koopt.
Bij mij werkte die hack helaas niet op mijn Regio-A Blu-Ray van Terminator 2.
Gisteren eindelijk eens geprobeerd. Ik druk na de melding op stop en dan meerdere keren op ''Top Menu'' knop. Zeker wel 30 keer geprobeerd tussen 3 en 7 keer op die top menu knallen, maar helaas.

Had hem al geript, dus niet erg. Maar werkt dus helaas niet altijd.

• ZesBarkiePK
@daffie82 Ah jammer. Het zou al moeten werken als je één keer op stop drukt en daarna op het topmenu. Ik heb het alleen nog geprobeerd met een paar Amerikaanse Criterion Blu-rays, maar volgens mij is het vooral een kwestie van mazzel hebben.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• PatrickC
BiaggioLuciano schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 21:00:
[...]

Ik denk voornamelijk twee redenen: 3D tv’s stonden, zoals vandaag de dag, meestal in en fel verlichte woonkamer wat natuurlijk effect heeft op 3D. Daarnaast is de fysieke film markt tussen de 60 en 80% DVD, dus heel stom gezegd: mensen hadden geen zin om én een tv van paar duizend te kopen, én een speler van paar honderd, én films voor een paar tientjes met de uiteindelijke kwaliteit die net wat beter is helaas. Maar inderdaad op mijn ouders’ 65” 3D films gezien en was wel genieten. Al moet ik nu wel zeggen dat de rage met alles in 3D de term ook verpest heeft hoor.
De meeste TV’s in het midden en duurdere segment hadden destijds 3D ondersteuning. Mijn Panasonic Plasma had active 3D (dus brilletje met batterij) en mijn broer had een Philips LCD met passieve 3D (polariserend brilletje). Naast 3D blu-ray zijn 3D TV uitzendingen destijds toen niet echt van de grond af gekomen, De BBC zond nog wel eens sport in 3D uit, bijvoorbeeld Wimbledon of de Olympische Spelen in Londen. Hier heb ik nog steeds MKV’s van… Epke Zonderland die in 3D aan de rekstok zwaait naar het goud in 3D. 3D films werden zelden of nooit op TV uitgezonden in 3D, ook niet door streaming services. Dus… de 3D markt bleef erg klein. En inderdaad, er kwamen destijds films in 3D uit, waar kunstmatig 3D was toegevoegd. Dat heeft het 3D genre ook geen goed gedaan.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ze hebben dat heel 3D verhaal ook veel te veel gepushed in bioscopen. Je kon ten tijde van Avatar 1 en iets daarna geen enkele film zien ZONDER brilletje. En dat voegde ook meestal totaal niets toe, integendeel zelfs.
Dat heeft het ook helemaal kapot gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door daffie82 op 09-04-2026 19:47 ]

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:00

freshy98

Atari

Leuk deze discussie over 3D, maar niks te maken met de topic titel?

• PatrickC
freshy98 schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 09:04:
Leuk deze discussie over 3D, maar niks te maken met de topic titel?
De discussie werd door mij aangewakkerd omdat de nieuwe Avatar film in pre-order is gegaan en Avatar wordt nu eenmaal vaak geassocieerd met 3D. Dat dit dan even de discussie over 3D aanwakkert. kan toch? Het gaat hier wel vaker even over ‘randzaken’. Maar, ok, back onntopic… 4K blu-ray’s! :)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:30
Het is intussen april 2026 en nog geen enkel nieuws over deze, in herfst 2025 aangekondigde release. Dag 1 aankoop voor mij, wanneer die uiteindelijk (hopelijk) beschikbaar komt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e411hZvuXtIEV-9rZCaN3YMYVh8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/3mwTonp0bhGu17pW2esT2xeo.webp?f=user_large

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-04 09:49
Misschien ook off-topic, maar ik heb me zonet een 65" G5 besteld. Na alles hier te lezen over 4K HDR te ervaren op een "echt goede" tv, kijk ik er enorm naar uit! :D

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Goede

Haay schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 10:22:
Het is intussen april 2026 en nog geen enkel nieuws over deze, in herfst 2025 aangekondigde release. Dag 1 aankoop voor mij, wanneer die uiteindelijk (hopelijk) beschikbaar komt!
[Afbeelding]
De beste man is net uit de dood opgestaan. Geef hem even wat tijd om de logistieke keten uit te werken van zijn film release :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Voor de LG bezitters; welke trumotion settings gebruiken jullie voor je UHD films?

Ik heb meestal uit staan. Aan niet per se heel verkeerd maar neemt toch wat het film gevoel weg oid

[ Voor 38% gewijzigd door Deruxian op 10-04-2026 21:40 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Deruxian schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 21:40:
Voor de LG bezitters; welke trumotion settings gebruiken jullie voor je UHD films?

Ik heb meestal uit staan. Aan niet per se heel verkeerd maar neemt toch wat het film gevoel weg oid
Trumotion altijd UIT op mijn G1.
Of het is te fel, waardoor je soap opera krijgt. Of het is zo laag dat je er amper voordeel uit haalt maar het creëert altijd artifacts, soms heel miniem maar ik zie het altijd :+
En ik ben zo gewoon aan 24fps dat ik de nadelen bij panning shots voor lief neem. Liever dat dan trumotion.

[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 10-04-2026 22:09 ]

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:44
Stapelkorting bij bol.

Veel DIsney/Fox waaronder: Tron, Master and Commander, The Fantastic Four - First Steps, Thunderbolts.
Tot 40% stapelkorting. Ontvang 20% korting bij 2 artikelen, 30% korting bij 3 artikelen en 40% korting bij 4 artikelen of meer. Max. 8 items per order

• CryptoNL
peptalk schreef op maandag 13 april 2026 @ 08:38:
Stapelkorting bij bol.

Veel DIsney/Fox waaronder: Tron, Master and Commander, The Fantastic Four - First Steps, Thunderbolts.
Tot 40% stapelkorting. Ontvang 20% korting bij 2 artikelen, 30% korting bij 3 artikelen en 40% korting bij 4 artikelen of meer. Max. 8 items per order
Let op de prijzen. Veel artikelen zijn met korting duurder als dat ze geweest zijn.

• PatrickC
peptalk schreef op maandag 13 april 2026 @ 08:38:
Stapelkorting bij bol.

4 4K films opgepikt voor iets meer dan €35 in totaal:
- Master and Commander - The Far Side Of The World
- Weapons
- Warfare
- Trap

• ReVision.
  • Niet online
Heb ook een kleine lading 4K UHD's besteld, kwam uit op 9,55 EUR per film. Goede actie!

hoi

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Ook even wat besteld, 4 stuks totaal.

- Jurassic World Rebirth
- Gladiator 1

Nog net geen € 16,- per film, bijna dus een 2 voor € 30,- actie :)

• ZesBarkiePK
Geen slechte actie, alleen wel een beetje zonde dat er niet wat meer nieuwe titels tussen zitten. Denk aan The Phoenician Scheme, The Amateur en The Naked Gun bijvoorbeeld. Weapons is helaas al uitverkocht, anders had ik die zeker nog even meegepakt.

Verder zit ik nog te wachten op mijn pre-order van Wuthering Heights, wat een geweldige film was dat.

• peptalk
ZesBarkiePK schreef op maandag 13 april 2026 @ 10:34:
Geen slechte actie, alleen wel een beetje zonde dat er niet wat meer nieuwe titels tussen zitten. Denk aan The Phoenician Scheme, The Amateur en The Naked Gun bijvoorbeeld. Weapons is helaas al uitverkocht, anders had ik die zeker nog even meegepakt.
Zijn alle 4 te bestellen door bol. als verkoper te selecteren. Heb je ook mooi 40% korting te pakken waardoor de actie ook echt interessant is. Zelf 6 stuks besteld :)

• PatrickC
Wel bijzonder hoe de prijsontwikkeling is bij Bol gedurende deze actie… toen ik Trap eerder vandaag kocht was deze €8,78 zonder de stapelkorting. Nu is deze €19,99. De andere 3 zijn inmiddels €4-€5 duurder geworden. Bij de 2 voor €30 acties maakt zoiets niets uit, maar bij deze stapelkortingsacties wordt je eigenlijk voor de gek gehouden als je er niet direct bij bent.

• peptalk
Ja de prijzen zijn idd schrikbarend gestegen t.o.v. vanmorgen :'(

• ReVision.
  • Niet online
PatrickC schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:32:
Wel bijzonder hoe de prijsontwikkeling is bij Bol gedurende deze actie… toen ik Trap eerder vandaag kocht was deze €8,78 zonder de stapelkorting. Nu is deze €19,99. De andere 3 zijn inmiddels €4-€5 duurder geworden. Bij de 2 voor €30 acties maakt zoiets niets uit, maar bij deze stapelkortingsacties wordt je eigenlijk voor de gek gehouden als je er niet direct bij bent.
Prijzen zijn dynamisch en veranderen op basis van voorraad bij leveranciers. Ook buiten de acties zie je regelmatig dat prijzen van films van de ene op de andere moment opeens 5-10 euro duurder of goedkoper kunnen zijn. Dit is ook zo bij Amazon trouwens, daar moet je ook altijd snel bij acties/aanbiedingen zijn want een film hij kan een paar uur later opeens veel duurder zijn.

hoi

• ZesBarkiePK
peptalk schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:01:
[...]

Zijn alle 4 te bestellen door bol. als verkoper te selecteren. Heb je ook mooi 40% korting te pakken waardoor de actie ook echt interessant is. Zelf 6 stuks besteld :)
Thanks voor de tip, het is gelukt!
Ze zitten inderdaad allemaal in de actie, en volgens mij is dat nu voor het eerst bij Bol.com.
Ik heb Weapons, The Phoenician Scheme, The Naked Gun en The Amateur kunnen bestellen voor EU61,-
Zeker blij mee.
En F1 The Movie zit ook nog in de actie als iemand nog aan het kijken is.

• PatrickC
ReVision. schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:46:
[...]

Prijzen zijn dynamisch en veranderen op basis van voorraad bij leveranciers. Ook buiten de acties zie je regelmatig dat prijzen van films van de ene op de andere moment opeens 5-10 euro duurder of goedkoper kunnen zijn. Dit is ook zo bij Amazon trouwens, daar moet je ook altijd snel bij acties/aanbiedingen zijn want een film hij kan een paar uur later opeens veel duurder zijn.
Ja, klopt, ik werk eigenlijk constant met verlanglijstjes op Bol en Amazon en houdt die wel bijna dagelijks in de gaten en de prijzen fluctueren behoorlijk van dag tot dag (kan ook op kortere termijn, maar zo vaak check ik natuurlijk niet :+ ). Mijn post was ook meer om aan te geven dat deze nieuwe actie bij Bol (stapelkortingen heb ik nog niet zo vaak gezien op blu-rays) een ‘misleidende’ vorm van korting kan zijn. Bij de 2 voor €30 kan dat ook zo zijn, maar daar betaal je aan het einde van de streep wel altijd hetzelfde bedrag.

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 16-04 14:05
Ik heb

F1: The Movie
Edward Scissorhands
Master and Commander
Mission - Impossible: The Final Reckoning

Voor 15,25 per stuk, best netjes! Net als de 2 voor € 30,-. Voor relatief nieuwe films. Inderdaad even Bol.com als verkoper selecteren.

• ZesBarkiePK
@westers Goede selectie films ook, best leuk dat er eindelijk weer eens wat nieuwe titels in de actie te vinden zijn!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Ook nog even wat "extra" besteld en wel het volgende :

- M.I. 7 : Dead Reckoning
- M.I. 8 : Final Reckoning (deze serie weer compleet, had de eerste 6 delen van @TheVMaster overgenomen.
- It Chapter 1
- It Chapter 2
- Ocean's 8 (deze serie is ook compleet, Ocean's 11, 12 en 13 had ik al in de collectie).

De Jurassic Park / World collectie is met de bestelling van Jurassic World Rebirth ook weer compleet, had enige tijd geleden de Jurassic Park en Worldboxen al aangeschaft. Het gaat dus de goede kant op! :Y

Binnenkort echt maar eens aan mijn "Blu-Ray" kast gaan beginnen! :P

[ Voor 21% gewijzigd door MasterCypher25 op 13-04-2026 16:00 ]

• apis29
  • Niet online
Werd idd tijd voor weer eens een actie bij Bol, Master and Commander in de 2 voor 30 zat ik al op te wachten maar dit is nog beter. Twijfel of ik 'Ambulance' erbij moet nemen, had er zelfs nog nooit van gehoord tot ik het ergens afgelopen week op Youtube voorbij zag komen in een lijstje 'must have' 4K/HDR showcase films ...

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

apis29 schreef op maandag 13 april 2026 @ 15:45:
Werd idd tijd voor weer eens een actie bij Bol, Master and Commander in de 2 voor 30 zat ik al op te wachten maar dit is nog beter. Twijfel of ik 'Ambulance' erbij moet nemen, had er zelfs nog nooit van gehoord tot ik het ergens afgelopen week op Youtube voorbij zag komen als 'must have' 4K/HDR showcase film ...
Ik vind het een goede film, maar smaak is natuurlijk persoonlijk en is niet over te twisten. Flink veel actie en een goed verhaal ;)

• ZesBarkiePK
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 15:44:
Ook nog even wat "extra" besteld en wel het volgende :

- M.I. 7 : Dead Reckoning
- M.I. 8 : Final Reckoning (deze serie weer compleet, had de eerste 6 delen van @TheVMaster overgenomen.
- It Chapter 1
- It Chapter 2
- Ocean's 8 (deze serie is ook compleet, Ocean's 11, 12 en 13 had ik al in de collectie).

Binnenkort echt maar eens aan mijn "Blu-Ray" kast gaan beginnen! :P
Netjes hoor! Ik verwacht wel even een paar foto’s zodra die kast af is :)

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op maandag 13 april 2026 @ 15:56:
[...]

Netjes hoor! Ik verwacht wel even een paar foto’s zodra die kast af is :)
Uiteraard, uiteraard!, ga er waarschijnlijk een topic aan wijden, een recycle-topic wel te verstaan. Kasten heb ik al jaren in huis, maar ga ze nu wat "upgraden"... ;)

• apis29
  • Niet online
Tron en Tron Legacy zitten ook in de actie (kreeg die ook niet te zien met standaard door de lijst browsen) dus die ook meegepakt samen met Master and Commander, Ambulance en Twisters (paar andere interessante titels had ik juist pas bij amzn fr besteld samen met een Tokyo Vice 1080p boxset).

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 13-04-2026 16:35 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:40

TheVMaster

Moderator WOS
PatrickC schreef op maandag 13 april 2026 @ 12:32:
Maar dit mag toch helemaal niet? Als bedrijven iets in de aanbieding gooien en dan snel ff de prijzen verhogen?

• PatrickC
TheVMaster schreef op maandag 13 april 2026 @ 16:34:
[...]

Maar dit mag toch helemaal niet? Als bedrijven iets in de aanbieding gooien en dan snel ff de prijzen verhogen?
Waarom zou dat niet mogen? Het staat bedrijven vrij prijzen aan te passen, ook tijdens kortingsacties.
@ReVision. heeft al eerder aangegeven waarom bedrijven als Bol en Amazon dit doen.
ReVision. in "4K UHD blu-rays kopen"
Als je een artikel eenmaal voor een bedrag hebt gekocht, mogen ze jou niet alsnog een hoger bedrag in rekening brengen.

• ReVision.
  • Niet online
Ik denk dat @TheVMaster bedoelt dat je niet mag adverteren met nepkortingen. Bijvoorbeeld een artikel is de afgelopen 3 maanden steeds 20 euro geweest, vervolgens zeg je een actie met 10% korting op dit artikel maar je maakt dat artikel dan eerst 25 euro. Dat mag inderdaad officeel niet, al doen veel bedrijven dat natuurlijk wel

nieuws: ACM gaat komende tijd strenger controleren op nepkortingen.

Wat bol doet is een stapel korting bij aankoop van meerdere artikelen en ze adverteren dus niet specifiek met een bepaalde kortings percentage op een bepaald artikel en daarme omzeilen ze de nepkorting. Kunnen we uiteraard ook wel wat van vinden, maar uiteindelijke blijft het een kwestie van dynamisch prijzen op basis van voorraad. En aangezien ze dat ook buiten de acties doen en niet enkel tijdens de acties lijkt me dat ze dat gewoon mogen op deze manier (met stapelkorting)

hoi

• CryptoNL
apis29 schreef op maandag 13 april 2026 @ 16:34:
Tron en Tron Legacy zitten ook in de actie (kreeg die ook niet te zien met standaard door de lijst browsen) dus die ook meegepakt samen met Master and Commander, Ambulance en Twisters (paar andere interessante titels had ik juist pas bij amzn fr besteld samen met een Tokyo Vice 1080p boxset).
Tron zie ik nergens

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Ik zie hem wel, je moet Bol als verkoper selecteren, dan kan je hem wel bestellen.

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:07:
[...]

Ik zie hem wel, je moet Bol als verkoper selecteren, dan kan je hem wel bestellen.
Op blu-ray niet. Je bedoelt 4k denk ik.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:09:
[...]

Op blu-ray niet. Je bedoelt 4k denk ik.
Uhhh ja, maar zo heet het topic ook, toch? ;)

Maar ok, hier de 1080p versie :

https://www.bol.com/nl/nl...ist_Middle.2.ProductImage

[ Voor 33% gewijzigd door MasterCypher25 op 13-04-2026 19:12 ]

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:10:
[...]

Uhhh ja, maar zo heet het topic ook, toch? ;)

Maar ok, hier de 1080p versie :

https://www.bol.com/nl/nl...ist_Middle.2.ProductImage
Is niet de Nederlandse uitgave. Die is €75 :D

• ReVision.
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:30:

Als je de 4K koopt heb je de NL versie en daar zit ook de NL bluray bij. Kost dan €21,99 en hij valt in de stapelkorting actie als je nog andere films uit de actie erbij koopt 😉

[ Voor 15% gewijzigd door ReVision. op 13-04-2026 19:36 ]

hoi

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:30:
[...]

Hij heeft NL subs, dus wat is het punt? :|

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:34:
[...]

Heb andere deel nl uitgave dus dat moet bij mij hetzelfde zijn dus koop ik hem niet.

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:34:
[...]

Subs boeien mij niet

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:40:
[...]

Heb andere deel nl uitgave dus dat moet bij mij hetzelfde zijn dus koop ik hem niet.
Eerst meld je dat je hem niet kan vinden, dus reageer ik hoe je dat wel kan, maar dan is het niet de blu-ray, maar de 4K, misschien handig om dat dan ook te vermelden.

Vervolgens krijg je een linkje naar een 1080p versie, maar het is niet de NL versie, maar ook dat heb je niet vermeld, als je correcte info wil hebben, is het ook wel handig om dat te vermelden....

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:43:
[...]

Eerst meld je dat je hem niet kan vinden, dus reageer ik hoe je dat wel kan, maar dan is het niet de blu-ray, maar de 4K, misschien handig om dat dan ook te vermelden.

Vervolgens krijg je een linkje naar een 1080p versie, maar het is niet de NL versie, maar ook dat heb je niet vermeld, als je correcte info wil hebben, is het ook wel handig om dat te vermelden....
True that

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Misschien kan je wel wat met de tip van @ReVision. ?

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:49:
[...]

Misschien kan je wel wat met de tip van @ReVision. ?
Nee want is niet hetzelfde :D Moet hetzelfde zijn dus blu-ray blu-ray of 4k 4k. Anders een zwart en blauw hoesje naast elkaar... OCD to the max

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:50:
[...]

Nee want is niet hetzelfde :D Moet hetzelfde zijn dus blu-ray blu-ray of 4k 4k. Anders een zwart en blauw hoesje naast elkaar... OCD to the max
Eisen, eisen, eisen..... :P

Mag ik even PB komen?

• ReVision.
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:50:

Koop van beide films de 4K NL versie incl NL bluray in de stapelkorting en doe de NL bluray die je al hebt in de verkoop.

De 4K versies zijn sowieso zeer de moeite waard bij Tron en Tron Legacy 😀

hoi

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:52:
[...]

Eisen, eisen, eisen..... :P

Mag ik even PB komen?
Ja hoor natuurlijk!

@ReVision. Geen gekke gedachte!

• apis29
  • Niet online
CryptoNL schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:40:
[...]

https://www.bol.com/nl/nl/p/tron/9300000236687532/ -> https://www.bol.com/nl/nl...?sort=price&sortOrder=asc

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 13-04-2026 20:25 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

• apis29
  • Niet online
MasterCypher25 schreef op maandag 13 april 2026 @ 20:26:
[...]

Ia al vaker geopperd, maar niet goed :N
Oja, ik lees het net :D (edit: de oplossing is dan dus idd allebei de 4K versies kopen)

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 13-04-2026 21:05 ]

• CryptoNL
Ballerina
Fantastic Four
Thunderbolts
Wicked
Elio
Flash seizoen 8 ( had ik schijnbaar niet? )

Allen bol.com blurays

• CryptoNL
Training Day 4k is volgens mij ook ineens verdubbeld qua prijs meh

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 09:50:
Training Day 4k is volgens mij ook ineens verdubbeld qua prijs meh
Die staat nu in de lijst voor € 17,99, als de prijs dus verdubbeld is, zou die eerst € 9,- hebben gekost en als dat zo zou zijn geweest, had ik hem wel aangeschaft.... ;)

• CryptoNL
MasterCypher25 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:47:
[...]

Die staat nu in de lijst voor € 17,99, als de prijs dus verdubbeld is, zou die eerst € 9,- hebben gekost en als dat zo zou zijn geweest, had ik hem wel aangeschaft.... ;)
Dat was hij toch echt ;) Maar heel eventjes gok ik.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

CryptoNL schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 11:47:
[...]

Dat was hij toch echt ;) Maar heel eventjes gok ik.
Ok, dan heb ik dat gemist. Aan de andere kant, heb er nu wel even genoeg aangeschaft, er zijn ook nog andere projecten waar ik mee bezig ben :)

• ReVision.
  • Niet online
Bol.com bestelling van de stapelkorting is alweer binnen, acht stuks totaal en kwam uit op slechts 9,55 EUR per film :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Kx927JdS/IMG-20260414-151620.jpg

hoi

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 15:18:
Bol.com bestelling van de stapelkorting is alweer binnen, acht stuks totaal en kwam uit op slechts 9,55 EUR per film :)

[Afbeelding]
Nu kom je voor deze lijst zonder Pacific Rim uit op 98 euro.
14 euro per film is dat. Aardig verschil op slechts 2 dagen tijd.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-04 15:18
Ook maar eens posten.

Nieuwe bestelling aangekomen. Een aantal klassiekers die op m'n lijstje stonden. Via Amazon UK best wel stuk goedkoper af dan hier.
.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzMn8APdWJd8S3A5KrbCRyhUz4Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2DZReOzpJRvdaQaaA7FnA78H.jpg?f=fotoalbum_large

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 19:54:

Nu kom je voor deze lijst zonder Pacific Rim uit op 98 euro.
14 euro per film is dat. Aardig verschil op slechts 2 dagen tijd.
Jup, early bird gets the worm ;)

hoi

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ReVision. schreef op woensdag 15 april 2026 @ 07:18:
[...]

Jup, early bird gets the worm ;)
Yes, commander Shelby :)

• CryptoNL
Voor diegene met interesse:

Steven Spielberg 4k limited edition boxset. Reeds soort van uitverkocht denk ik. Prijs met shipping 250-300 euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kt5RRYImse6wqqNnXVmXHrT32zg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W4FxArwtIpJxAl0YXxMIJWpf.png?f=fotoalbum_large

• ZesBarkiePK
Mooie set om te hebben, maar ik heb de meeste films inmiddels al los aangeschaft.

• ReVision.
  • Niet online
Hij is bij Amazon.com te pre-orderen voor 218 incl verzending, bij andere Amazon sites komt hij nog beschikbaar binnenkort.

https://www.amazon.com/Sp...H642GT?tag=blurayforum-20

Verder komen de steelbooks met dit artwork ook los beschikbaar, zo zijn Jurassic Park en Schindlers List al gespot.

https://www.amazon.co.uk/...WN3ZB3H/?tag=bluraycom-21
https://www.zavvi.nl/p/4k...y-steelbook-2026/17812346

Zelf heb ik alle films (behalve War of the Worlds) al dus ik sla hem lekker over

hoi

• CryptoNL
ZesBarkiePK schreef op woensdag 15 april 2026 @ 10:55:
Mooie set om te hebben, maar ik heb de meeste films inmiddels al los aangeschaft.
Ben er niet echt van onder de indruk eigenlijk :P Je koopt die set en betaald dus bijna 100 euro voor een certificaatje en een omdoos. Dat is erg prijzig. Zit verder niks extra bij de set ofzo.

• ZesBarkiePK
Het blijft natuurlijk wat de gek ervoor geeft. De meeste films zijn los prima te krijgen voor zo’n 10 tot 15 euro. Tegelijk heb ik zelf ook weleens een veel te dure steelbook uitvoering van The Dark Knight trilogie gekocht, puur omdat ik ’m mooi vond om te hebben.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:41

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik vind de box art niet eens mooi. :X En is Jurassic Park de nieuwe versie of de oude?

Ik kijk eerder uit naar Mars Attacks! 4K. Nak nak! 8)

(en Fight Club, maar die komt vast wel in 2 voor 30 acties)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• peptalk
3 voor $33 bij amazon.com

Veel Universal recente back catalogue:
All the President's Men, Jarhead, A Beautiful Mind, Pride & Prejudice, News of the World

Maar ook:
Hamnet

Heb ook maar Pusher Trilogy meebesteld voor $19,69

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:49
Coolblue heeft een restock gekregen van de LG BP55EB40 BD drive, dus die gekocht voor in totaal €46 na inwisselen van kerstcadeaubon. De internals zouden die van een BU40N moeten zijn die nu in de end of life fase zit. Als je nu nog een BU40N zoekt, moet je niet te lang wachten.

Er zit geen UHD friendly firmware op de drive out of the box, maar die is er makkelijk op te flashen met de SDFtool Flasher

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fz71pNxx/20260415-135600.jpg

Ik heb nog een BP55EB40 die ik al 6 jaar in gebruik heb waarvan DVD lens defect is, maar die blijf ik nog gebruiken totdat die het begeeft.

• CryptoNL
Lilo & Stitch
Snow White
Drop
Indiana Jones

Ook weer onderweg :)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:30
3 For £50 4K Ultra HD bij HMV, met verzending naar NL (kost £10 extra).
  • Amadeus (2025 release)
  • The Fifth Element (2020 release)
  • The Terminator (2024 release)
Inclusief verzending samen voor €70,40.
Pagina: 1 ... 55 56 Laatste