Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Ik heb daar ook goede ervaringen mee. De 4k’s die ik hierboven heb gepost zijn ook via Marktplaats.QuattroNL schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:31:
[...]
Ik koop met enige onregelmatigheid wel eens het eea bij Michael Munters uit Apeldoorn.
Heeft mooi spul, communiceert goed en versturen gaat ook altijd snel en goed.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Verder ook nog de Italiaanse Fright Night 4K steelbook ontvangen met een titel die lekker van de tong rolt
Dungeons & Dragons was echt een hele leuke film. De Sonic steelbooks waren maar 15 euro.
:strip_exif()/f/image/P78B654tIMB5b4OzbHuu6Ljy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YOXNb8oXVjyfaD6m5vDHyEJh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zyn3WfX1QvovEvpndnvKoYzZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder zijn de Transformers steelbooks nu compleet. Ik heb ze allemaal in een steelbookprotector gezet. De 3 disc set die ernaast staat, bewaar ik voorlopig nog vanwege de extra’s. Wanneer ik meer kastruimte nodig heb bewaar ik alleen de steelbooks.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Universe of entertainment bedoel je? Zijn prijzen vanuit Spanje vind ik nog altijd redelijk tbh. Heb de dollars trilogy daar gekocht. En daarvoor had ik iets gekocht en mij bedacht. Dus ik wou annuleren. Hij had het echter al verstuurd maar heeft dan zelf met UPS geregeld dat het retour ging vooraleer het pakket bij mij was. Later gewoon een full refund gekregen ondanks hij het pakket niet kon vinden en waarschijnlijk ergens fout retour gestuurd was. Alleen maar positieve verhalen dus.Veertien14 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:18:
Ik weet niet of het volgende hier gedeeld mag worden. Ik koop naast op websites als bol/arrow/amazon etc ook weleens op marktplaats, daar op heb je bedrijven die alleen via marktplaats verkopen. Voor 4ks / blurays had je tot voor kort Absurd films, alles sealed en verpakte de pakjes beter dan de meeste bedrijven. Degene achter het bedrijf is al even gestopt en verhuist naar Spanje, heeft daar ook een shop maar is een stuk duurder nu. Vraag is of jullie marktplaats aanbevelingen hebben wat 4ks betreft. Dus niet voor losse zoekopdrachten, maar gebruikers die geregeld nieuwe toevoegingen doen, sealed en fijne ervaringen mee hebt?
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
Fijn dat je de winkel even bij naam noemt. Altijd handig om weer een extra adresje voor boutiques te hebben.daffie82 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:30:
[...]
Universe of entertainment bedoel je? Zijn prijzen vanuit Spanje vind ik nog altijd redelijk tbh. Heb de dollars trilogy daar gekocht. En daarvoor had ik iets gekocht en mij bedacht. Dus ik wou annuleren. Hij had het echter al verstuurd maar heeft dan zelf met UPS geregeld dat het retour ging vooraleer het pakket bij mij was. Later gewoon een full refund gekregen ondanks hij het pakket niet kon vinden en waarschijnlijk ergens fout retour gestuurd was. Alleen maar positieve verhalen dus.
Ik was eigenlijk al een tijdje op zoek naar de 4K van A24’s Heretic. Zelfs bij Amazon.com was hij niet meer te krijgen. Maar Universe of Entertainment hadden er nog één op voorraad. Die kan ik straks dus mooi van m’n lijstje afstrepen.
Wat ik ook prettig vind aan de site, is dat je per label door het aanbod kunt bladeren. Al is dat natuurlijk niet bepaald goed voor m’n portemonnee.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Geen reactie gehad en advertentie is opeens weg.MasterCypher25 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 18:13:
[...]
In de advertentie staat ophalen of verzenden. Er is dus kans dat je langs kan komen
Case closed!
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat het disc rot was? Was het zichtbaar op de disc, of kon je hem gewoon niet meer afspelen? Ik kan me zomaar voorstellen dat juist die exclusieve extra’s misschien wel het belangrijkste onderdeel van de set is. Dus jammer dat het verloren is gegaan.nlscavenger schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:07:
Deze week de out-of-print Super Dimension Fortress Macross Blu-ray Box Complete Edition ontvangen. Japans gesproken, geen ondertiteling. Is in vrij goede staat, maar de exclusieve bonus disc heeft helaas data rot. Ik heb een extra set digipacks gekocht op een Japanse marktplaats; hopelijk dat die bonus disc wel werkt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verder ook nog de Italiaanse Fright Night 4K steelbook ontvangen met een titel die lekker van de tong rolt
[Afbeelding]
Grote kans dat er dan iemand is geweest die geklaagt heeft dat hij/zij de speler niet op konden halen, desondanks dat dat wel vermeld is of dat er meerdere betaald hebbenTeddieke schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:49:
[...]
Geen reactie gehad en advertentie is opeens weg.![]()
Case closed!
Yup, Kees Kloost
Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!
Geen zichtbare sporen. Grootste bestand op disc met de originele broadcast versie van episode 1+2 is grotendeels onspeelbaar, dus vermoed dat het probleem met een van de layers is. Rest van de extras zijn wel afspeelbaar.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:51:
[...]
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat het disc rot was? Was het zichtbaar op de disc, of kon je hem gewoon niet meer afspelen? Ik kan me zomaar voorstellen dat juist die exclusieve extra’s misschien wel het belangrijkste onderdeel van de set is. Dus jammer dat het verloren is gegaan.
Sorry, ik had hem gemeld als verdacht en een half uur later was hij weggehaaldTeddieke schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 20:49:
[...]
Geen reactie gehad en advertentie is opeens weg.![]()
Case closed!
Vanmiddag 28 tweedehands BDs gekocht bij Musicmagpie voor een klein 70 pond. Laat ik bezorgen bij een vriend in de UK die ik boven de maand met de auto bezoek. Via CEX ook nog wat 4K schijfjes in de peiling maar die kan je pas max 2 dagen voor je ze afhaalt apart laten leggen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Leuke collectors release vandaag aangekondigd.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
Ziet er super uit zeg, heel erg cool. Wat de samenstelling betreft had het beter gekund. Ik heb Superman (1978), Batman (1989) en Batman Returns (1992) nog niet in 4K, dus wat dat betreft is de set voor mij wel interessant. Als dit bijvoorbeeld zes Batman steelbooks waren geweest, had ik hem sowieso willen hebben. Nu vind ik het toch een beetje een gekke set met Aquaman er tussen.
Ik vind het een merkwaardige selectie films als box (Villains maar Joker ontbreekt?). Daarnaast eindelijk filmposters op de steelbooks van Batman en dan kalken ze dat weer onder met photoshop gepruts... Zonde...
Canon 550D | 50mm f/1.8 | 18-55mm | Tamron 70-300mm | EX-430-II
En nu Mortal Kombat kijken. De film begint meteen met de soundtrack Techno Syndrome. Pure nostalgie, heerlijk!
Bij mij staan alleen de pc's op het internet aangesloten, de rest kan dat wel vergeten. Mijn beamers, blu-rayspelers en mijn receiver komen niet op het internet en als ik een tv zou hebben, die dan dus ook nietMcRagefit schreef op maandag 7 september 2026 @ 23:59:
Ik wist trouwens al dat LG veel telemetrie verzond, maar het recente nieuws (ook op de frontpage hier) is toch echt wel gortig. Heb alles uitgezet en hem van het internet gehaald.
Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!
:strip_exif()/f/image/kTSJ3qvq5qwJ5eK7L1Sbi2LN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Iwh5XQGGqyKyutYf6SAg87AK.jpg?f=fotoalbum_large)
The Lord of the Rings - The Rings of Power: Season 1 4K UHD Steelbook
The Lord of the Rings - The Rings of Power: Season 2 4K UHD Steelbook
[ Voor 16% gewijzigd door ZesBarkiePK op 08-09-2026 09:14 ]
Volgende maand een paar CEXen en The Vault in Birmingham bezoeken op vacantie in de UK. En de komende weken kijken of ik nog wat deals kan vinden bij andere UK retailers.
Nu overweeg ik gewoon per film en release hoe graag ik hem wil hebben en wat het mij waard is kwa totale kosten.
hoi
Tolkien boeken heb ik nooit gelezen, en de Peter Jackson films en ook deze serie kan ik mij prima mee vermaken.ZesBarkiePK schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:02:
Los van wat je van de serie vindt, is het toch leuk om te zien dat The Rings of Power seizoen 1 en 2 fysiek op 4K Blu-ray verschijnen. Mooi om te zien dat zo’n grote streaming serie niet uitsluitend digitaal beschikbaar blijft.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
The Lord of the Rings - The Rings of Power: Season 1 4K UHD Steelbook
The Lord of the Rings - The Rings of Power: Season 2 4K UHD Steelbook
Er zal ongetwijfeld van alles niet kloppen tov de boeken, maar voor wat het is bevalt het mij goed.
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998

Oke ik heb de Collectors edition maar besteld, en ik ga ook de Lego set bestellen zodat ik deze mooi samen als display set kan neerzetten
Lego set
[ Voor 26% gewijzigd door ReVision. op 08-09-2026 11:46 ]
hoi
:strip_exif()/f/image/oeFVZgDglVoBcNCrs3K3Yz4y.jpg?f=fotoalbum_large)
Je mag deze film niet besprekenZesBarkiePK schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 18:42:
Deze mooie Fight Club steelbook mogen overnemen uit de collectie van een filmvriend. Erg blij mee! Volgens hem moet ik de film zeker twee keer kijken om alles goed te kunnen plaatsen. Ik heb hem zelf nog nooit gezien, dus ik ben erg benieuwd.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
HMV in de Bullring is op loopafstand van The Vault vond ik wel een twee tikkies beter qua keuze. Maar de beste blijft nog altijd HMV in LondenDr. Strangelove schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:08:
[...]
Volgende maand een paar CEXen en The Vault in Birmingham bezoeken op vacantie in de UK. En de komende weken kijken of ik nog wat deals kan vinden bij andere UK retailers.
Tip: als je weet wanneer je er precies bent, maak vooral gebruik van de Click&Collect!
edit: pics or it didn't happen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TDrGdERbv7MyCbUibbXBmSvo.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qpRitZB8PMGWuKHD2MJLz2ox.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7FPmVTHmfdSsGjXcRoZWxYrZ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eOf3geYGV3sdRxNMtu2U28gI.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1wW0THww2NFPtIf2qyrpQGLg.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/h0C1H92BIPySKtYxnOS3PjpJ.jpg?f=user_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Odeklontje op 08-09-2026 19:43 . Reden: plaatjes ]
Al die zaken hadden muziek, films en games. En geen van al dat speelgoed dat tegenwoordig de helft van de floorspace inneemt bij de HMVs in de UK.
In London is je beste keuze nog FOPP vind ik. Zelfde eigenaar als HMV geloof ik maar zonder al die nonsens.
Verder is er gelukkig nog steeds genoeg independent spul, althans primair voor muziek. Rough Trade, Sister Ray, Reckless Records. En nog veel meer. Maar die hebben weinig films.
[ Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 08-09-2026 21:43 ]
FOPP helemaal vergeten! Hoop dat er tussen Blackfriday en de feestdagen nog mooie acties en opruimingen zijn. Even een reisje boekenDr. Strangelove schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 19:56:
Tja, om heel eerlijk te zeggen, geen van deze winkels is een schim van wat London vroeger te bieden had. De huidige HMV was de kleine van de twee: Er was een veel grotere tweehonderd meter verderop aan de noordzijde van Oxford Street. En zowel bij Marble Arch als Tottenham Court Road zaten grote Virgins. Trocadero Centre had ook een HMV en er heeft ook nog even een Virgin op
Piccadilly gezeten. Maar de GOAT was toch altijd wel Tower Records. Wat een fantastische winkel.
Al die zaken hadden muziek, films en games. En geen van al dat speelgoed dat tegenwoordig de helft van de floorspace inneemt bij de HMVs in de UK.
In London is je beste keuze nog FOPP vind ik. Zelfde eigenaar als HMV geloof ik maar zonder al die nonsens.
Helemaal mee eens. Toen ik vroeger voor het eerst begonnen was met verzamelen kocht ik iedere laaggeprijsde steelbook, omdat ik dacht dat steelbooks iets bijzonders waren. Uiteindelijk zat ik met een stapel films waar ik eigenlijk helemaal geen reet aan vond. Ook met acties of kortingen was het al snel zo veel mogelijk inslaan, maar veel titels hoefde ik niet meer dan een keer te ziens. Op een geven moment was ik mn eigen collectie zat en heb ik alles weer verkocht en weggegeven en nu ik opnieuw begonnen ben met verzamelen heb ik een fijne kleine selectie films waar ik echt blij van wordt.ReVision. schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:35:
Ik had ook ooit een 15/20 euro limiet voor een 4K film, maar toen kwam ik erachter dat heel veel toffe films enkel bij boutique labels komen en die een stuk duurder zijn. Zeker als je ze ook nog eens moet importeren uit de VS of Australie bijvoorbeeld dan loopt de prijs snel op.
Nu overweeg ik gewoon per film en release hoe graag ik hem wil hebben en wat het mij waard is kwa totale kosten.
Quality over quantity.
Zeker er pas later bijgekomen deze twee films versie van Sonic? Eerst zag ik alleen deze versie https://fanfactory.shop/s...d-2-blu-ray_4020628666095ZesBarkiePK schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:17:
De laatste dingen van FanFactory zijn inmiddels ook binnen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verder zijn de Transformers steelbooks nu compleet. Ik heb ze allemaal in een steelbookprotector gezet. De 3 disc set die ernaast staat, bewaar ik voorlopig nog vanwege de extra’s. Wanneer ik meer kastruimte nodig heb bewaar ik alleen de steelbooks.
[Afbeelding]
Een week terug ook uiteindelijk het pakketje gehad van Fan Factory (de spine van de gewone versie van Rise of the Beasts past zo te zien beter bij de steelbook box dan die van de steelbook versie
De Sonic steelbooks zag ik zelf ook pas later. Ik hoop volgend jaar in de sale van FanFactory Sonic 3 op de kop te kunnen tikken. Met Jim Carrey en Keanu Reeves zijn het toch best leuke films.
Ja bij mij ook zeker, ik heb heel veel van de bol actie 2 voor 30 ook weer verkocht omdat ik ze vooral kocht vanwege de prijs en niet eens omdat ik ze persee in mijn collectie wilde hebben.Mouse95 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 21:05:
[...]
Helemaal mee eens. Toen ik vroeger voor het eerst begonnen was met verzamelen kocht ik iedere laaggeprijsde steelbook, omdat ik dacht dat steelbooks iets bijzonders waren. Uiteindelijk zat ik met een stapel films waar ik eigenlijk helemaal geen reet aan vond. Ook met acties of kortingen was het al snel zo veel mogelijk inslaan, maar veel titels hoefde ik niet meer dan een keer te ziens. Op een geven moment was ik mn eigen collectie zat en heb ik alles weer verkocht en weggegeven en nu ik opnieuw begonnen ben met verzamelen heb ik een fijne kleine selectie films waar ik echt blij van wordt.
Quality over quantity.
Dat gezegd te hebben het een hoeft het ander niet uit te sluiten daarom is het bij mijn collectie nu Quality and Quantity
Leuke films zijn dat, nu moet je alleen de onofficiële 80s dans trilogy nog compleet maken met de steelbook van Dirty Dancing ebijapis29 schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 21:25:
Flashdance de normale bluray versie, vorige keer was er wel een 4K versie maar dan weer niet een steelbook (allebei de versies sowieso niet per se 'op het lijstje' maar past wel mooi bij de Footloose steelbook van de vorige actie)
[ Voor 21% gewijzigd door ReVision. op 09-09-2026 07:25 ]
hoi
Ja dat zie ik ook wel gebeuren. Maar voorlopig hou ik even aan die 15 euro vast met een focus op het priolijstje.ReVision. schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 09:35:
Ik had ook ooit een 15/20 euro limiet voor een 4K film, maar toen kwam ik erachter dat heel veel toffe films enkel bij boutique labels komen en die een stuk duurder zijn. Zeker als je ze ook nog eens moet importeren uit de VS of Australie bijvoorbeeld dan loopt de prijs snel op.
Gisteravond wel al wat afgedwaald van het lijstje echter toen ik drie films die daar niet op stonden tegenkwam voor 10-12 euro: The Lion in Winter, Clear and Present Danger en The Hunt for Red October. Allemaal goede 4K versies van films die ik alleen op DVD heb, dus dat zijn echt massive upgrades van drie favourites
Dus voorlopig hou ik wel even vast aan de 15 euro, denk dat ik daar wel even mee vooruit kan.
https://www.avforums.com/...nfreedom.2441584/page-102
[ Voor 12% gewijzigd door nlscavenger op 09-09-2026 10:37 ]
ok, bedankt voor je input hierover.Odeklontje schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 19:30:
[...]
HMV in de Bullring is op loopafstand van The Vault vond ik wel een twee tikkies beter qua keuze. Maar de beste blijft nog altijd HMV in Londen. The Vault heeft meer CDs en vond ik voor films wel tegenvallen. Wel een aparte ruimte voor K-pop, als dat je ding is. HMV Londen ook nog grote schappen met DVD en DVD-boxen en een hele wand met Anime. En labels netjes op een rij van Arrow, Criterion, 88Films, BFI, Indicator en Second Sight films en acties van 3 4K voor 50GBP etc. En alle drie vestigingen hebben ze merch. Veel merch. De CEX in Birmingham was niet de moeite waard. Er leek wel een kinderafdeling te zijn en die was al gesloten. Voor de rest was de winkel groter dan de inhoud die ze hadden. Als dit je eerste keer Birmingham is dan gaat het zeker tegenvallen als je al een keer HMV Oxfordstreet in Londen hebt bezocht.
Tip: als je weet wanneer je er precies bent, maak vooral gebruik van de Click&Collect!
edit: pics or it didn't happen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vrijwel alle 4K UHD's zijn regio vrij met een heel klein aantal uitzonderingen. Vrijwel alle bluray's daarentegen zijn wel region locked met slechts wat uitzonderingen zoals Warner Archive waarvan de blurays regio vrij zijn.Dr. Strangelove schreef op woensdag 9 september 2026 @ 10:59:
Ik had me niet verdiept in region coding voor UHDs maar begrijp dat die vrijwel allemaal region free zijn en dat het alleen boutique gewone blu-rays zijn die region coding hebben? Dus region coding is eigenlijk alleen een legacy dingetje voor sommige BDs en DVDs (ik heb nog heel wat region 1 DVDs...)?
Als je dus een US 4K UHD importeert zal de 4K regiovrij zijn maar de bluray met de film en special features vrijwel atlijd Regio A die hier niet afspreelt tenzij je een regiovrij speler hebt.
[ Voor 13% gewijzigd door ReVision. op 09-09-2026 11:07 ]
hoi
Behalve het verwijderen van die online apps, nog wijzigingen bekend van die firmware 1.84?nlscavenger schreef op woensdag 9 september 2026 @ 10:37:
De recent verschenen Panasonic UB820/824 revisies met een 'A' suffix (b.v. AFK, AGK) komen met firmware 1.84. Deze modellen komen zonder de online apps en zonder een Netflix knop op de afstandsbediening. De RegionFreedom cfw kan mogelijk niet geïnstalleerd worden, omdat de installatiemethode gebruik maakt van zwakheden in de online app functionaliteit.
https://www.avforums.com/...nfreedom.2441584/page-102
En krijgen ''oude'' UB820/824 gebruikers ook die nieuwe firmware? Ik vermoed van niet trouwens.
Ik had altijd begrepen dat het merendeel van studio releases op BD niet region locked is.ReVision. schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:06:
[...]
Vrijwel alle 4K UHD's zijn regio vrij met een heel klein aantal uitzonderingen. Vrijwel alle bluray's daarentegen zijn wel region locked met slechts wat uitzonderingen zoals Warner Archive waarvan de blurays regio vrij zijn.
Als je dus een US 4K UHD importeert zal de 4K regiovrij zijn maar de bluray met de film en special features vrijwel atlijd Regio A die hier niet afspreelt tenzij je een regiovrij speler hebt.
Het is niet heel erg relevant want mijn US import dagen liggen ver achter me; ik heb denk ik meer region 1 en 3 dan region 2 DVDs omdat ik veel reisde toen DVDs groot waren, maar dat werd snel minder toen BD naar voren kwam en ik heb denk ik maar een enkele Region A BD. En ik ga zeker geen BDs meer importeren
Dus het enige is dan de BD met special features die je bij een UHD krijgt die eventueel vervelend kan doen. Maar ik kijk zelden special features. En natuurlijk al die region 1/3 DVDs...
Misschien toch maar wel gewoon voor region free gaan
Er is verder nog niks bekend over 1.84. Iemand zal de fw moeten dumpen.daffie82 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 11:06:
[...]
Behalve het verwijderen van die online apps, nog wijzigingen bekend van die firmware 1.84?
En krijgen ''oude'' UB820/824 gebruikers ook die nieuwe firmware? Ik vermoed van niet trouwens.
Niet alles is even scherp meer geprijsd, maar ik heb zelf in ieder geval besteld;
Fast & Furious - 10-Movie Collection (Ooit bij Amazon.com proberen te kopen maar was nooit aangekomen, dus mooie herkansing)...
The Grinch - 25th Anniversary Edition Steelbook
Oppenheimer Collector's Edition Steelbook 4K Ultra HD + 2 Blu-ray + Poster + Cards + Booklet
World War Z - Collector's Edition
Mean Girls - 20th Anniversary Edition Steelbook
Hier kan je alle nieuwe toevoegingen zien, het is best veel wat ze hebben toegevoegd.
Summer Deals
[ Voor 13% gewijzigd door ZesBarkiePK op 09-09-2026 14:42 ]
Ik heb mijn slag al lang geslagen. Steelbooks voor 5 euro zitten er niet meer tussen haha.
Ik zie films staan die inderdaad nu minimaal 10 euro duurder zijn dan toen ik ze eerder in de Summer Sale heb aangeschaft.daffie82 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:28:
Wel grappig. Hoe langer die sale duurt hoe minder hoog de kortingen worden.
Ik heb mijn slag al lang geslagen. Steelbooks voor 5 euro zitten er niet meer tussen haha.
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Schrijf je in voor de nieuwsbrief dan krijg je 5 euro korting op je eerste bestelling.limefresh2011 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:02:
Die 10 movie collectie voor 40eu is wel een top prijs eigenlijk. Maarja, dan heb je alle 10 de films, en over een jaar of 3 de 11e los in je verzameling...
https://fanfactory.shop/newsletter/
En wat is daar zo erg aan? Of verwacht je dat ik bv. nog 3 jaar wacht op het aanschaffen van een waarschijnlijk onvolledige box? Heb hier ook boxen met losse delen er naast, doet geen pijn hoorlimefresh2011 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:02:
Die 10 movie collectie voor 40eu is wel een top prijs eigenlijk. Maarja, dan heb je alle 10 de films, en over een jaar of 3 de 11e los in je verzameling...
Dat zou ik pas doen als je ook deel 11 hebt!ZesBarkiePK schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:39:
Ik heb nu al zin in die Fast & Furious 10 film box. Die ga ik straks in een paar avonden gewoon bingewatchen alsof het een Netflix serie is.
[ Voor 6% gewijzigd door MasterCypher25 op 09-09-2026 15:42 ]
Lol, zo lang kan ik niet wachten!MasterCypher25 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:40:
[...]
Dat zou ik pas doen als je ook deel 11 hebt!
Nee zo'n boxset is juist ideaal als je in een keer een franchise compleet wil hebben. Je hebt toch nooit de garantie dat de spines precies gelijk blijven, kijk maar naar de Avatar steelbooks.
HMV in Oxfordstreet ben ik in 2006 geweest.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 19:56:
Tja, om heel eerlijk te zeggen, geen van deze winkels is een schim van wat London vroeger te bieden had. De huidige HMV was de kleine van de twee: Er was een veel grotere tweehonderd meter verderop aan de noordzijde van Oxford Street. En zowel bij Marble Arch als Tottenham Court Road zaten grote Virgins. Trocadero Centre had ook een HMV en er heeft ook nog even een Virgin op Piccadilly gezeten. Maar de GOAT was toch altijd wel Tower Records. Wat een fantastische winkel.
Verder is er gelukkig nog steeds genoeg independent spul, althans primair voor muziek. Rough Trade, Sister Ray, Reckless Records. En nog veel meer. Maar die hebben weinig films.
Dat was idd een flink grote winkel :-)
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998
Niet? Mietje!ZesBarkiePK schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:45:
[...]
Lol, zo lang kan ik niet wachten!
Nee zo'n boxset is juist ideaal als je in een keer een franchise compleet wil hebben. Je hebt toch nooit de garantie dat de spines precies gelijk blijven, kijk maar naar de Avatar steelbooks.
Ben ik het mee eens, dan kan je wel eeuwig wachten tot je een (complete) box kan aanschaffen, want je weet nooit of er nog een deel komt en daarop wachten begin ik niet aan, dan zet ik er wel losse delen naast en als er bv. 5 losse delen naast staan, schaf ik wel een nieuwe box aan en verkoop de oude box met losse delen.
Het lijkt mij meer om games te gaan en dan zit je hier toch echt in het verkeerde topic!Matey schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:21:
Iemand die gamelife.it al geprobeerd heeft? Lijkt qua prijzen heel sterk op FanFactory. Heb het toevallig gevonden door wat te browsen naar Italiaanse uitgaves. Geen idee of ze naar BeNe versturen.
Ook bij boutique labels kan je hier vaak wel een eind mee komen. Maar dan moet je wel de limited editions laten gaan. En niet alles op dag 1 in huis willen hebben, ofwel wachten op deals. Ik heb al mijn Arrow films (direct bij Arrow) gekocht voor gemiddeld een euro of 15, 16.Dr. Strangelove schreef op woensdag 9 september 2026 @ 10:11:
[...]
Ja dat zie ik ook wel gebeuren. Maar voorlopig hou ik even aan die 15 euro vast met een focus op het priolijstje.
haha, neen hoor. Oké, het lijkt zo, maar als je '4K' ingeeft, krijg je de films. Bizarre prijzen, Justice League 4K voor 1 euroMasterCypher25 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:28:
[...]
Het lijkt mij meer om games te gaan en dan zit je hier toch echt in het verkeerde topic!
[ Voor 17% gewijzigd door Matey op 09-09-2026 16:36 ]
Ok, dat had ik niet geprobeerd, heb alleen de mainpage bekeken, ik zit er dus naast! Foutje! Bedankt!Matey schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:34:
[...]
haha, neen hoor. Oké, het lijkt zo, maar als je '4K' ingeeft, krijg je de films. Bizarre prijzen, Justice League 4K voor 1 euro![]()
Dune voor 5,97...
voor 1 euro? Laten passeren, zou ik zeggen.Matey schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:34:
[...]
haha, neen hoor. Oké, het lijkt zo, maar als je '4K' ingeeft, krijg je de films. Bizarre prijzen, Justice League 4K voor 1 euro![]()
Dune voor 5,97...
Ik heb er ook gekeken, maar iets zegt mij er niets mee te doen. Als het te goed klinkt om waar te zijn enz enz.
Op Trustpilot staat de webshop niet erg hoog aangeschreven. Ik zou er weg blijven. https://it.trustpilot.com/review/www.gamelife.itMatey schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:21:
Iemand die gamelife.it al geprobeerd heeft? Lijkt qua prijzen heel sterk op FanFactory. Heb het toevallig gevonden door wat te browsen naar Italiaanse uitgaves. Geen idee of ze naar BeNe versturen.
Een nieuwe 4K film voor 1 euro dat kan eigenlijk niet, dat is alleen het hoesje/case al waard.
Verzendkosten liggen al hoger, verder ben ik het met je eens.ZesBarkiePK schreef op woensdag 9 september 2026 @ 19:31:
[...]
Op Trustpilot staat de webshop niet erg hoog aangeschreven. Ik zou er weg blijven. https://it.trustpilot.com/review/www.gamelife.it
Een nieuwe 4K film voor 1 euro dat kan eigenlijk niet, dat is alleen het hoesje/case al waard.
Was gisteravond al aan het spelen ja, ook bijna de Grinch en Mean Girls meegenomen (laatste nog nooit gezien zelfsZesBarkiePK schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:48:
FanFactory heeft hun summer sale aanbod weer vernieuwd.
Niet alles is even scherp meer geprijsd, maar ik heb zelf in ieder geval besteld;
Fast & Furious - 10-Movie Collection (Ooit bij Amazon.com proberen te kopen maar was nooit aangekomen, dus mooie herkansing)...
The Grinch - 25th Anniversary Edition Steelbook
Oppenheimer Collector's Edition Steelbook 4K Ultra HD + 2 Blu-ray + Poster + Cards + Booklet
World War Z - Collector's Edition
Mean Girls - 20th Anniversary Edition Steelbook
Hier kan je alle nieuwe toevoegingen zien, het is best veel wat ze hebben toegevoegd.
Summer Deals
Uiteindelijk bij dit gelaten (om de verzendkosten van Sonic wat uit te smeren
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 09-09-2026 21:36 ]
Van deel 1 is net een 25th anniversary edition uitgekomen met een verbeterde encode en framing correcties. https://slow.pics/c/CSe00sidZesBarkiePK schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:48:
Blijft toch wel een premium die Engelse releases
[ Voor 4% gewijzigd door RazorMaron op 10-09-2026 07:25 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
:strip_exif()/f/image/LAJAh92fO9upnh1bnx1Qm8Bl.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar wel allemaal gewoon de Engelse soundtracks en veelal ook Engelse subs. Al maakt dat voor deze films niet uit want daar kan ik de scripts van dromen. Vijf vinkjes op de prioriteitenlijst erbij
Sugarland Express en Duel ook goedkoop. Maar je moet ergens de streep trekken. En My Fair Lady was helaas uitverkocht.
[ Voor 9% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-09-2026 07:40 ]
https://hmv.com/store/film-tv/4k-ultra-hd-blu-ray/star-trek-the-movies-1-6-2af95ba
Daarnaast komt de Original Series in een Collector's Edition (alleen geen 4K)
https://hmv.com/store/film-tv/blu-ray/star-trek-original-series-60th-anniversary
“Do. Or do not. There is no try.”
Fijn om te zien dat Europese verkopers ook aan UK/US import doen.
[ Voor 33% gewijzigd door RazorMaron op 11-09-2026 08:41 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Leuk! Dit was ook mijn eerste bestelling bij Universe of Entertainment, nadat ik een positieve ervaring van @daffie82 had gelezen en hij de winkel noemde.RazorMaron schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:41:
@ZesBarkiePK Dank voor de tip! Zojuist een bestelling geplaatst.
Fijn om te zien dat Europese verkopers ook aan UK/US import doen.
Ze bieden inderdaad ontzettend veel verschillende boutique labels aan en het zijn eigenlijk allemaal US/UK imports. Vaak bieden ze een film zelfs meerdere keren aan, waardoor je zelf kunt kiezen tussen de US of UK versie. De filters op de website mis ik wel een beetje, maar de zoekfunctie werkt gelukkig prima.
Mijn bestelling werd binnen een week bezorgd en, zoals je op de foto al kon zien, was alles bovengemiddeld goed verpakt.
De prijzen vind ik ook heel redelijk. Importeren kost nu eenmaal geld en Universe of Entertainment vermeldt bijvoorbeeld duidelijk of er wel of geen slipcover bij zit. Bij Amazon.com is dat toch altijd een een gok. Fijn bij releases van KL bijvoorbeeld.
Dus ja, mij hebben ze zeker als klant er bij.
Ik ben benieuwd wat je besteld hebt, dus laat het zeker nog even zien!
2de film is The Warriors. Voor 14.99 via Amazon BE. Paramount versie, maar krijgt ook goede kritieken. Stuk goedkoper dan de Arrow versie, die moeilijk te verkrijgen is.
Beiden hebben NL subtitels. Hoewel ENG volstaat, leuke extra.
LA was wel beetje een koude douche na New York, maar nog steeds vermakelijk en "cult" genoeg.Matey schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 13:03:
Nog 2 nieuwe titels toegevoegd. Escape from LA. Echt genoten van Escape from New York, dus de sequel ook maar gekocht.
De originele Star Wars a New Hope theatrical cut komt trouwens begin volgend jaar weer in de bios.
Nou, doe dan ook maar gelijk op 4K UHD Bluray.Part of Lucasfilm’s yearlong 50th anniversary celebration, a newly restored version of the classic Star Wars (1977) theatrical release — later renamed Star Wars: A New Hope — will play in theaters for a limited time.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rldxVIE8CSQbVUp92s2MJgZi.jpg?f=user_large)
De Best Buy exclusive voor de Braveheart 4K steelbook uit 2020 krijgt een limited reprint in de US. Laten we hopen dat de steelbook ook uitkomt in UK/NL. Die resell-prijzen ga ik hier niet voor neerleggen, maar genoegen nemen met de standaard editie wil ik ook niet.
Deze kun je toch als preorder plaatsen bij amazon.com?RazorMaron schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:23:
[Afbeelding]
[...]
De Best Buy exclusive voor de Braveheart 4K steelbook uit 2020 krijgt een limited reprint in de US. Laten we hopen dat de steelbook ook uitkomt in UK/NL. Die resell-prijzen ga ik hier niet voor neerleggen, maar genoegen nemen met de standaard editie wil ik ook niet.
Alleen verzenden en importen zorgt voor een totale prijs van 52 euro. Als je het eenmaal te laat bent, dan is dit een koopje.
Helemaal niet aan gedacht.Dagarkin schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 22:42:
[...]
Deze kun je toch als preorder plaatsen bij amazon.com?
Alleen verzenden en importen zorgt voor een totale prijs van 52 euro. Als je het eenmaal te laat bent, dan is dit een koopje.
Pre-order geplaatst met nog een andere blu-ray.
- Career Opportunities - Kino Lorber
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Kino Lorber
- Kiss of the Spider Woman - Kino Lorber
- The Place Beyond the Pines - Shout
- End of Watch - Shout
- Nightcrawler - Shout
:strip_exif()/f/image/HiPKRXijDaYCmudTaljflaRS.jpg?f=fotoalbum_large)
Career Opportunities? Die moet ik ook hebben! Want Jennifer Connelly was mijn '80s kleine jongen crushZesBarkiePK schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 13:57:
Een aantal mooie films binnengekregen van KL en Shout! Heel erg veel zin om ze allemaal te gaan kijken.[Afbeelding]
- Career Opportunities - Kino Lorber
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Kino Lorber
- Kiss of the Spider Woman - Kino Lorber
- The Place Beyond the Pines - Shout
- End of Watch - Shout
- Nightcrawler - Shout
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit is mijn favoriet
YouTube: Mr.Kitty - After Dark 4K • Original 80 Million Views || Jennifer Connelly • Career Opportunities
Jennifer Connelly was inderdaad niet bepaald een verkeerde keuze als 80’s crush. Ik wil Dark City van haar in ieder geval nog wel eens oppikken, Arrow heeft hem volgens mij.Vrijdag schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 15:23:
[...]
Career Opportunities? Die moet ik ook hebben! Want Jennifer Connelly was mijn '80s kleine jongen crush
[YouTube: ⚡Timeless✔️Beauty❤️ Forever Young - Alphaville - (Jennifer Connelly 1990s) (1980s Music)]
(normaal maakt hij filmpjes van Isle of Man TT en Northwest 500)
Ik had natuurlijk twee goede redenen om Career Opportunities eerst te kijken! Dus die kun je eventueel altijd van me lenen. Als je wilt, kun je hem eventueel ook meteen rippen. Ophalen is alleen wel het makkelijkste. Stuur maar een DM.Mouse95 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:37:
Oef, jaloerssss! Wat een films…
Dit is mijn favoriet
YouTube: Mr.Kitty - After Dark 4K • Original 80 Million Views || Jennifer Connelly • Career Opportunities
[YouTube: Mr.Kitty - After Dark 4K • Original 80 Million Views || Jennifer Connelly • Career Opportunities]
[ Voor 28% gewijzigd door daffie82 op 12-09-2026 22:52 ]
Je bedoelt dat die screenshot eigenlijk genoeg is? ;-)ZesBarkiePK schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:22:
[...]
Jennifer Connelly was inderdaad niet bepaald een verkeerde keuze als 80’s crush. Ik wil Dark City van haar in ieder geval nog wel eens oppikken, Arrow heeft hem volgens mij.
[...]
Ik had natuurlijk twee goede redenen om Career Opportunities eerst te kijken! Dus die kun je eventueel altijd van me lenen. Als je wilt, kun je hem eventueel ook meteen rippen. Ophalen is alleen wel het makkelijkste. Stuur maar een DM.
[Afbeelding]
Ik heb ze net in ieder geval een bericht gestuurd aangezien ik ook nog redelijk wat preorders bij ze heb lopen. Als ik geen bevredigend antwoord krijg deze week dan dan ben ik bang dat het over en sluiten is en zal ik mijn orders annuleren.
Zou wel balen zijn, weer een concurrent minder en was juist voor een paar dingen naar Zavvi terug gegaan na de enorme prijsstijging van Rarewaves en het stoppen van CDWOW.
Heb ook al gekeken bij Universe of Entertainment, Rarewaves en IMusic maar ze hebben allemaal 3 van de 6 artikelen die ik bij zavvi in de preorder heb op SOLD OUT staan en de andere 3 zijn allemaal weer duurder.
hoi
Ik vraag me af waar dat aan ligt. Die nieuwe importtarieven worden toch doorgerekend aan de klant? Of krijgen zij ook een deel van de rekening? Wellicht indirect doordat er nu een stuk minder EU klanten aankopen doen?ReVision. schreef op maandag 14 september 2026 @ 07:54:
Zavvi heeft vrijwel alle pre-orders van de site gehaald vrijdag en heel veel spul staat ook op niet op voorraad nu. Ik heb het gevoel dat Zavvi ook gaat stoppen met versturen naar de EU binnenkort.
Tja. Legendarische scèneMouse95 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 19:37:
Oef, jaloerssss! Wat een films…
Dit is mijn favoriet
[YouTube: Mr.Kitty - After Dark 4K • Original 80 Million Views || Jennifer Connelly • Career Opportunities]
Totaal ongerelateerde vraag, maar is The Hot Spot al op 4K beschikbaar
Als je wil weten of een release op 4K bestaat gebruik de zoek functie op bluray.com bovenaan of op het forum. Radiance heeft net twee weken geleden de film op 4K uitgebracht zowel in UK als US.Dr. Strangelove schreef op maandag 14 september 2026 @ 08:36:
Totaal ongerelateerde vraag, maar is The Hot Spot al op 4K beschikbaar
https://www.blu-ray.com/movies/The-Hot-Spot-4K-Blu-ray/412182/
https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=401736&highlight=the+hot+spot
Is wel een boutique label dus dat betekend geen goedkope prijs en eventueel importeren. iMusic, Rarewaves en Universe of Entertainment verkopen hem allemaal.
[ Voor 27% gewijzigd door ReVision. op 14-09-2026 08:44 ]
hoi
Verder niet zo'n beste film maar die ene scene...
Staat nu trouwens een 824 te koop minder dan 20 minuten rijden van mijn werk voor 250 euro. Verleidelijk.
[ Voor 29% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-09-2026 08:50 ]
Aah ik snap het, ik miste de context met de vorige posts over Jennifer Connelly evenDr. Strangelove schreef op maandag 14 september 2026 @ 08:48:
Thanks, de vraag was niet helemaal zo bedoeld maar goed om te weten toch
Verder niet zo'n beste film maar die ene scene...
hoi
Waarom zou je je pre orders annuleren? Ik heb zelf ook nog twee bestellingen bij Zavvi.nl staan en laat die gewoon doorlopen zolang ze actief blijven. Zeker omdat veel van die titels momenteel nergens anders meer verkrijgbaar zijn.ReVision. schreef op maandag 14 september 2026 @ 07:54:
Zavvi heeft vrijwel alle pre-orders van de site gehaald vrijdag en heel veel spul staat ook op niet op voorraad nu. Ik heb het gevoel dat Zavvi ook gaat stoppen met versturen naar de EU binnenkort.
Ik heb ze net in ieder geval een bericht gestuurd aangezien ik ook nog redelijk wat preorders bij ze heb lopen. Als ik geen bevredigend antwoord krijg deze week dan dan ben ik bang dat het over en sluiten is en zal ik mijn orders annuleren.
Zou wel balen zijn, weer een concurrent minder en was juist voor een paar dingen naar Zavvi terug gegaan na de enorme prijsstijging van Rarewaves en het stoppen van CDWOW.
Heb ook al gekeken bij Universe of Entertainment, Rarewaves en IMusic maar ze hebben allemaal 3 van de 6 artikelen die ik bij zavvi in de preorder heb op SOLD OUT staan en de andere 3 zijn allemaal weer duurder.
Het ergste dat waarschijnlijk kan gebeuren, is dat Zavvi de bestellingen niet kan leveren en je uiteindelijk je geld terugkrijgt.
De site lijkt ook nog niet volledig bijgewerkt. Op de voorpagina staan bijvoorbeeld nog banners van o.a. de Michael steelbook die nergens naar verwijst. Tegelijkertijd kun je nog steeds nieuwe pre orders plaatsen, al is het aanbod nu erg beperkt.
Het is zeker opvallend, maar ik zou voorlopig nog niets annuleren.
Hoe dan ook, ik ben benieuwd naar de reactie die je krijgt!
Voor hetzelfde geld is het een stuk erger en zijn ze failliet, ik heb dat wel eens eerder mee gemaakt en toen kon ik fluiten naar me geld. Ik wil daar dan liever niet op wachten, dan liever me geld terug en dan maar die films niet dan dat ik straks me geld kwijt ben. Daarnaast is mijn vorige zavvi levering ook met een maand vertraging binnen gekomen terwijl alle andere sites hem gewoon op voorraad hadden dus dat belooft ook al niets goeds.ZesBarkiePK schreef op maandag 14 september 2026 @ 09:14:
[...]
Waarom zou je je pre orders annuleren? Ik heb zelf ook nog twee bestellingen bij Zavvi.nl staan en laat die gewoon doorlopen zolang ze actief blijven. Zeker omdat veel van die titels momenteel nergens anders meer verkrijgbaar zijn.
Het ergste dat waarschijnlijk kan gebeuren, is dat Zavvi de bestellingen niet kan leveren en je uiteindelijk je geld terugkrijgt.
Zavvi.fr lijkt ook bijna alle artikelen out of stock te hebben en bijna niets meer te pre orderen. Maar goed ik wacht sowieso even een reactie af deze week en dan beslis ik wel.
[ Voor 21% gewijzigd door ReVision. op 14-09-2026 09:31 ]
hoi
Dat begrijp ik wel. Met zes artikelen in de pre order gaat het natuurlijk om een behoorlijk bedrag. Ik heb zelf alleen de twee Rings of Power steelbooks openstaan, dus in het ergste geval ben ik ongeveer €120 kwijt. Dat risico durf ik nog wel te nemen.ReVision. schreef op maandag 14 september 2026 @ 09:20:
[...]
Voor hetzelfde geld is het een stuk erger en zijn ze failliet, ik heb dat wel eens eerder mee gemaakt en toen kon ik fluiten naar me geld. Ik wil daar dan liever niet op wachten, dan liever me geld terug en dan maar die films niet dan dat ik straks me geld kwijt ben.
Zavvi.fr lijkt ook bijna alle artikelen out of stock te hebben en bijna niets meer te pre orderen. Daarnaast is mijn vorige zavvi levering ook met een maand vertraging binnen gekomen terwijl alle andere sites hem gewoon op voorraad hadden.
Maar goed ik wacht sowieso even een reactie af deze week en dan beslis ik wel.
Laat je het hier even weten als je een reactie hebt gekregen? Hopelijk is het gewoon wijziging in het assortiment of zo.
Bestelling van 9 september, maar geen melding dat het geannuleerd is.
Toevallig pas de Duitse geremasterde Bluray versie binnen (meebesteld met wat andere zaken). Kan me niet eens herinneren die ooit gezien te hebben maar uiteraard ook bekend van vele andere films. The Hot Spot Radiance bluray had ik al maar er is nu idd een 4K versie bijgekomen ...ZesBarkiePK schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:22:
[...]
Jennifer Connelly was inderdaad niet bepaald een verkeerde keuze als 80’s crush. Ik wil Dark City van haar in ieder geval nog wel eens oppikken, Arrow heeft hem volgens mij.
End of Watch staat ook op het lijstje, bij Gruv is er nog een steelbook versie te koop waar ik misschien wel voor ga.

Met 'wendecover' gelukkig

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 14-09-2026 21:52 ]
Jennifer Connelly was wat mij betreft toch wel het beste aan de film. Verder een leuk filmpje voor een keer, maar het einde kwam echt behoorlijk gehaast over, ik zat te kijken en opeens was de film voorbij. Hoe dan ook ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik hem gezien heb.apis29 schreef op maandag 14 september 2026 @ 21:49:
[...]
Toevallig pas de Duitse geremasterde Bluray versie binnen (meebesteld met wat andere zaken). Kan me niet eens herinneren die ooit gezien te hebben maar uiteraard ook bekend van vele andere films. The Hot Spot Radiance bluray had ik al maar er is nu idd een 4K versie bijgekomen ...
End of Watch staat ook op het lijstje, bij Gruv is er nog een steelbook versie te koop waar ik misschien wel voor ga.Met 'wendecover' gelukkig
End of Watch vond ik echt geweldig! Je moet alleen wel een beetje tegen shaky cam kunnen. De manier waarop de film is gefilmd geeft hem een heel realistisch gevoel, maar die camera staat volgens mij geen minuut stil. Ik had er afgelopen zondag een double feature met Nightcrawler van gemaakt, ze gaan goed samen, zeker een aanrader.
Kan je mij de website van Gruv eens doorsturen, ik heb daar nog nooit iets besteld, is de site een aanrader?
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 15-09-2026 00:43 ]
https://www.amazon.com/End-Watch-Steelbook-Jake-Gyllenhaal/dp/B07GR77RZN
Ik heb hem zelf destijds van release bij CDWow gekocht zoen ze nog wel naar de EU verzonden. Goede film inderdaad.
[ Voor 105% gewijzigd door ReVision. op 15-09-2026 06:42 ]
hoi
:strip_exif()/f/image/EQoJ1HKThda4pu8cgns0y1nf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OYKJYLGt1uQRe2XtvvtK1Y9i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AaMzvkLqaiDktugXhBz4ofQs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vuFFCZj9QVRpG5J3UWLbaNQy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G5xKhS5db9DhB98os0u3bERX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KeBXq5WffsoqbZmv2bJAV6si.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fyeWqOwtI6fCwgRDOdvJpf8F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XVuANViLnN1L1qzfYF9DZ0PR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EbsczsCENMhkcZDGgTkXFuDj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/axYScUxjntACr7JWUBde8KW1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RsRKbJP9fjoavOA8W2uhJvMN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/igzcS71EaxHYz6pTliNg6faY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fcmDxDDVGIQio5vQmftHuHZc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/65oSdlIktG6SzvVx34jvlFFi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XHA9elvxbeHJzrgFykZIwlGp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/epHL9PfE7vLGggG9F4owUFg2.jpg?f=fotoalbum_large)