• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:50
Besteld voor €55,94 incl. verzendkosten:
- Star Trek: The Picard Legacy Collection BD
- Beverly Hills Cop 4K
- My Fair Lady 4K
- The Naked Gun 4K steelbook
- Sonic 1+2 4K (heb deel 1 al, maar deel 2 zal je niet goedkoper vinden)
Nog leverbaar
https://fanfactory.shop/s...r-s-edition_4020628662554

[ Voor 30% gewijzigd door nlscavenger op 06-07-2026 22:49 ]

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 20:06

MasterCypher25

Miss Patriotic

nlscavenger schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:42:
- Beverly Hills Cop 4K
- My Fair Lady 4K

[...]

Nog leverbaar
Thanx, ook besteld, alleen was dat Italiaans niet echt te lezen voor mij... :P

Mijn goede voornemen voor 2026 : Niets geven is niets krijgen.

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:28
- Beverly Hills Cop 4K
- My Fair Lady 4K

[...]

Nog leverbaar
Ik was bijna gereed om te bestellen, is ie uitverkocht :( En bij is weer beschikbaar, nu wel besteld.

Wel een goede site btw

[ Voor 4% gewijzigd door Standby op 07-07-2026 08:31 ]

Blaat het niet dan schaapt het niet

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Afgelopen weekend weer wat aankopen binnengekomen

Criterion:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/G3NYJ0QQ/IMG-20260707-073321.jpg

Shout Factory: (helaas kwam The Haunting zonder slipcover)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YFBZDSHC/IMG-20260707-073404.jpg

Warner Bros Collectors Edition:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/W4pM1RfF/IMG-20260707-073445.jpg

hoi

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:44

daffie82

Minisforum UM773 Lite

nlscavenger schreef op maandag 6 juli 2026 @ 22:22:
Summer sale bij Fanfactory shop (Plaion Italië) met o.a. Star Trek Picard Legacy Collection Blu-ray voor €29,99 (54 discs!)
https://fanfactory.shop/s...p=1&order=newest_in_3for2
Wat een absurd lage prijs is dat zeg. Holy shit. Ik heb seizoen 1 van TNG alleen al het dubbele betaald. LOL.

Als trekkie heb ik uiteraard alles in deze uitgave al maar voor deze prijs had ik hem gewoon nog eens gekocht - helaas uitverkocht.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

• Standby
daffie82 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 08:32:
[...]

Wat een absurd lage prijs is dat zeg. Holy shit. Ik heb seizoen 1 van TNG alleen al het dubbele betaald. LOL.

Als trekkie heb ik uiteraard alles in deze uitgave al maar voor deze prijs had ik hem gewoon nog eens gekocht - helaas uitverkocht.
Ik wou hem gisteren bestellen en opeens was hij bij het afrekenen uitverkocht. Toen ik vanmorgen keek was hij er opeens weer, dus ik zou het in de gaten houden als ik jou was. De prijs is inderdaad absurd laag, zag laatst deze op Amazon voor rond de 300 euro.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ReVision. schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 07:41:
Afgelopen weekend weer wat aankopen binnengekomen

Criterion:

[Afbeelding]

Shout Factory: (helaas kwam The Haunting zonder slipcover)

[Afbeelding]

Warner Bros Collectors Edition:

[Afbeelding]
Speed racer, 1 van de beste weergaves die ik op een bluray heb gezien.

• Merik
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:50
daffie82 schreef op maandag 6 juli 2026 @ 00:55:
Ohja, op VRT canvas is vandaag de integrale set van The Cure op Rock Werchter uitgezonden. Is zonet afgelopen.

Via terugkijk tv zeker nog te zien de komende week alsook op VRT Max vermoed ik.
VRT had laatst een leuke docu 'En toen was er nieuw wave' met clips en interviews met Front 242, The Neon Judgement, Arbeid Adelt etc. over de muziekbeweging in België begin jaren' 80. Staat op de VRT website, hoewel ik even niet weet of nederlanders die kunnen kijken (misschien belgische woonplaats nodig?)

En een review daarvan, in het "Welke serie heb je laatst gezien ..." topic :P

edit - @apis29 Dat is waar, maar niet iedereen ziet die andere forumthreads vandaar de verwijzing

[ Voor 7% gewijzigd door Merik op 07-07-2026 17:29 ]

Ignorance is bliss

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Merik schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 12:49:
[...]

VRT had laatst een leuke docu 'En toen was er nieuw wave' met clips en interviews met Front 242, The Neon Judgement, Arbeid Adelt etc. over de muziekbeweging in België begin jaren' 80. Staat op de VRT website, hoewel ik even niet weet of nederlanders die kunnen kijken (misschien belgische woonplaats nodig?)

En een review daarvan, in het "Welke serie heb je laatst gezien ..." topic :P
Die had ik toen ook gezien, idd wel waard om te gaan kijken 8) ... (maar wel een verre afdwaling van het onderwerp van dit topic ondertussen)

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:00
Vandaag deze via Arrow binnen gekregen. Besteld na 01-07 en geen bijkomende kosten moeten betalen, behalve de standaard verzendingzkosten bij plaatsen bestelling. Netjes aan huis geleverd, België.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p3zHVAsTl8ay54VXhAiSh8L4vy8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1LUVIelHqgAxT9TK8eLONzso.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Matey op 07-07-2026 14:47 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

- Beverly Hills Cop 4K
- My Fair Lady 4K

[...]

Nog leverbaar
Die Picard box maar geskipt mits nog altijd niet op voorraad. Wel besteld:

- godfather 50 anniversary 4k collector's edition - 25€ (heb wel de eerste al maar boeien...)

- event horizon 4k + naked gun 4k steelbook - 10€

- star trek the motion picture directors edition collector's edition 4k - 15€

Met verzending 59€ all-in. Spotprijs. Bedankt voor het delen @nlscavenger , kendie die site niet.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)

• McRagefit
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Ik heb het volgende besteld:

- Godfather trilogie

- Event horizon

- Super Mario steelbook

- mission impossible 2 en 3 (1 had ik de steelbook al)

Er was ook nog 5 euro korting voor de nieuwsbrief, dus ook 58 incl verzending. Top prijs, bedankt om te delen!

• nlscavenger
Double Impact en Robocop 4K UHD mediabooks G1 size van Capelight Pictures. Robocop heeft de Theatrical cut en Director's Cut.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ymqRJrV9/20260707-160755.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/kgdhMZF3/20260707-200510.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vCCKW62F/20260707-200634.jpg

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:10

TheVMaster

Moderator WOS
- Beverly Hills Cop 4K
- My Fair Lady 4K

[...]

Nog leverbaar
Thanks voor de tip! 50th Anniversary van The Godfather en Top Gun - Retro Edition besteld. Voor dat geld kun je het niet laten liggen. Wel grappig, de webshop is in het Italiaans, maar de mail heeft het over een Duits bedrijf. :?

Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app

• Jochem Boom
  • Laatst online: 08-07 08:41
Ik ben net begonnen met fysiek verzamelen, dus de mooie kortingen op Funfactory komen mooi uit! Een mooie combinatie van klassiekers die ik al gezien hebt en klassiekers die ik voor de prijs niet kon laten liggen.

Wat zijn nou verder sites die ik in de gaten moet houden? Tot nu gekocht bij Bol, Amazon, Zavvi en Imusic, maar daar zie ik niet de écht mooie aanbiedingen zoals hier.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Jochem Boom schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:05:
Ik ben net begonnen met fysiek verzamelen, dus de mooie kortingen op Funfactory komen mooi uit! Een mooie combinatie van klassiekers die ik al gezien hebt en klassiekers die ik voor de prijs niet kon laten liggen.

Wat zijn nou verder sites die ik in de gaten moet houden? Tot nu gekocht bij Bol, Amazon, Zavvi en Imusic, maar daar zie ik niet de écht mooie aanbiedingen zoals hier.
Marktplaats, Vinted, diverse Amazone's (dus niet alleen de .nl), Ebay, HMV en boekenvoordeel.nl zijn er nog wel een paar.

• apis29
  • Niet online
En aanbiedingen zo scherp als deze kom je zo goed als nooit tegen, misschien is er een groep waar de updates voorbij komen met aanbiedingen maar speciale winkels die je verder in de gaten moet houden zullen er vast niet veel meer zijn dan het gebruikelijke lijstje.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

apis29 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 23:10:
En aanbiedingen zo scherp als deze kom je zo goed als nooit tegen, misschien is er een groep waar de updates voorbij komen met aanbiedingen maar speciale winkels die je verder in de gaten moet houden zullen er vast niet veel meer zijn dan het gebruikelijke lijstje.
Klopt, deze prijzen vind je eigenlijk alleen in kringloopwinkels. Er zijn al titels die € 5,- kosten, daar kan je je eigenlijk geen buil aan vallen.

• nlscavenger
TheVMaster schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 22:41:
[...]

Thanks voor de tip! 50th Anniversary van The Godfather en Top Gun - Retro Edition besteld. Voor dat geld kun je het niet laten liggen. Wel grappig, de webshop is in het Italiaans, maar de mail heeft het over een Duits bedrijf. :?
Het is de Italiaanse webshop van film distributeur Plaion Pictures die ook in de Duitstalige markt actief is. Dacht ooit gelezen te hebben dat de bestellingen vanuit hetzelfde magazijn worden verzonden als bij de Duitse shop.

[ Voor 11% gewijzigd door nlscavenger op 07-07-2026 23:21 ]

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
De Stranger Things boxsets gaan eerder geleverd worden dan verwacht zo te zien. Ik zie in mijn PostNL app dat levering voor aankomende zaterdag gepland is. Ik kreeg wel een email van Arrow dat er een probleem was met de betaling van de order. Ik heb destijds in maart betaald via PayPal en dat was een soort reservering werd toen gemeld, die pas actief zou worden bij verzending. Dat werkt dus schijnbaar niet goed en ik moet de betaling opnieuw autoriseren met PayPal. Ik zie in PayPal ook niets meer terug van die reservering gedaan in maart.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• ReVision.
  • Niet online
PatrickC schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 10:38:
De Stranger Things boxsets gaan eerder geleverd worden dan verwacht zo te zien. Ik zie in mijn PostNL app dat levering voor aankomende zaterdag gepland is. Ik kreeg wel een email van Arrow dat er een probleem was met de betaling van de order. Ik heb destijds in maart betaald via PayPal en dat was een soort reservering werd toen gemeld, die pas actief zou worden bij verzending. Dat werkt dus schijnbaar niet goed en ik moet de betaling opnieuw autoriseren met PayPal. Ik zie in PayPal ook niets meer terug van die reservering gedaan in maart.
Ik heb zelf nog helemaal niets gehoord, de order staat bij Arrow ook nog steeds op Processing en er is nog geen poging gedaan om het van mijn Creditcard af te schrijven. Misschien dat de standaard 4K boxen eerder geleverd worden dan de Deluxe Editions.

hoi

• Pimmetjuuh
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:02
Ik heb dezelfde mail gehad, geen account gemaakt bij checkout en als ik vervolgens een account maak, staat die hele order er niet in? De link van de order in de mail werkt ook niet.

Dan maar even contact opnemen met Arrow, jammer dit.

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Tijdens de Criterion sale kon ik het niet laten en heb ik het Wes Anderson Archive gekocht. Wes Anderson is niet per se mijn favoriete regisseur, maar ik vind zijn films wel erg mooi. Alles in één keer in 4K hebben was voor mij al een goede reden, maar eerlijk is eerlijk: als verzamelobject is deze set ook gewoon ontzettend leuk.

De verzending was gelukkig goed geregeld; alles zat netjes verpakt in een dubbele kartonnen doos. Toch is er helaas één disc losgekomen, en die blijft nu niet goed vastzitten in het hoesje. Ik ga nog even kijken of ik daar iets op kan verzinnen.

Ondanks dat kleine minpuntje ben ik er echt heel blij mee. Dit is zo’n set waar ik waarschijnlijk nog jaren met plezier naar blijf kijken, maar ook gewoon graag naar blijf kijken in de kast.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VlrmtZ1exV5htTnztOT0LPm2LBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hS4NcmMtipKhlO4iRLC5lVvy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDr2TGw0WfqmabEIywNupAPcndA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hLNZQecQaSiZgQ9pRdD30n7A.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2d9Wz2G2RQfv7stxt1R-SbfHdA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YvQgvAxx9xVSqiEsBs0ReV0W.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CumcGHXYqrvbiUsdqUADT4m8wy8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/isCu0RN2EV8up68bA5ynSQCW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BuZ1cLVhUVuTJxbNJnXqePBj0xo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DQBdCJ2VFSek8gcTIg8ZG6KS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1503tYyKGaCb8n1d0JRHA6hMC70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PXtowpKpCAMeARWEXhNRWbXb.jpg?f=fotoalbum_large

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• ReVision.
  • Niet online
@ZesBarkiePK Mooie collectie is dat hoor, ik heb er ook nog over getwijfeld maar ik wil eigenlijk maar 5 van de films uit die box hebben dus ik wacht wel tot ze ooit los te koop zijn. Heb je hem via Amazon.com gekocht? Kreeg je daar wel de volledige 50% korting dan?

hoi

• ZesBarkiePK
  • Nu online
@ReVision. Dank je wel! Inderdaad via Amazon.com, met 50% korting. Uiteindelijk kwam ik uit op $335 inclusief importheffingen en premium verzending, wat op mijn creditcard neerkwam op ongeveer €299.

Ik had de set zondag besteld en UPS heeft hem vanochtend al bezorgd, dus dat ging echt ontzettend snel.

Ik verwacht trouwens dat Criterion in de toekomst vast nog wel een aantal films los in 4K gaat uitbrengen. Volgens mij is daar ook behoorlijk wat vraag naar.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bij mij heeft arrow 160€ van mijn kredietkaart afgehouden. Lijkt dus in orde.

• PatrickC
  • Nu online
daffie82 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 19:26:
Bij mij heeft arrow 160€ van mijn kredietkaart afgehouden. Lijkt dus in orde.
Met een creditcard werken die reserveringen natuurlijk wel. Mijn PayPal is ook niet aan een creditcard gekoppeld, maar gewoon aan mijn bankrekening.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• apis29
  • Niet online
Resp. $24.49 en $16.49 (eindtotaal €59,18 / $68 :+ ). Blijkbaar is er een Mummy deel 4 in de maak/ op komst kom ik net achter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ghKFFJ22dVjKZXt35nHd1dmY.jpg

• Pimmetjuuh
PatrickC schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 19:39:
[...]

Met een creditcard werken die reserveringen natuurlijk wel. Mijn PayPal is ook niet aan een creditcard gekoppeld, maar gewoon aan mijn bankrekening.
Same, na een chatsessie met de (incapabele) klantenservice besloten om de order te laten cancelen en hem via een ander account- wil wel nogmaals die 10% korting natuurlijk- opnieuw te bestellen. Heb nu de track en trace ontvangen, ben benieuwd!

@ZesBarkiePK Ik ben toch wel heel jaloers op die Wed Anderson set moet ik zeggen _/-\o_, wat een prachtige set! Enjoy!

[ Voor 4% gewijzigd door Pimmetjuuh op 09-07-2026 07:22 ]

• PatrickC
  • Nu online
Pimmetjuuh schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 07:22:
Same, na een chatsessie met de (incapabele) klantenservice besloten om de order te laten cancelen en hem via een ander account- wil wel nogmaals die 10% korting natuurlijk- opnieuw te bestellen. Heb nu de track en trace ontvangen, ben benieuwd!
Bij mij inmiddels nu ook verzonden. PostNL is daarbij wat optimistischer (11 juli) dan de Arrow zelf (14-16 juli).

Ik ben wel erg benieuwd naar de box. Ik heb bewust het laatste seizoen ook nog niet gekeken op Netflix en ga gewoon weer vanaf seizoen 1 kijken.

• ReVision.
  • Niet online
Zojuist bij mij ook geld afgeschreven voor de 4K Deluxe Edition van de Stranger Things boxset. Ben benieuwd hoe snel hij binnen is en hoeveel extra kosten er nog bij komen straks.

hoi

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Die Italiaanse shop heeft ondertussen hun prijzen verdubbeld of verdrievoudigd.

Ik ben heel benieuwd of alles gewoon netjes gaat verzonden worden...

• nlscavenger
daffie82 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 17:39:

Mijn bestelling is vandaag verzonden vanuit Duitsland.

• PatrickC
  • Nu online

Ik heb deze ook laten schieten… zag er ‘too good to be true’ uit… hopelijk krijgen jullie gewoon allemaal netjes die spullen.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
Twee nieuwe aanwinsten. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IocXu6-V2x1fQ11cDXPYLTvwcFM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Feaw6sft8m1a5tHqn5iuoeFF.jpg?f=fotoalbum_large

Binnenkort Speed Racer maar eens gaan kijken met mijn zoontje! :D

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

https://www.zavvi.nl/p/4k/nobody-zavvi-exclusive-limited-collectors-edition-4k-uhd-steelbook-includes-blu-ray/13907196/

https://hmv.com/store/film-tv/4k-ultra-hd-blu-ray/nobody-limited-collector-s-edition-with-steelbook

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen beide releases? Ik zie op de foto's dat de steelbook zelf anders uitziet maar de rest is exact hetzelfde. Ik vind de steelbook uit de eerste link (zavvi.nl) veel mooier.

Ik heb nu deze besteld: https://universeofentertainment.es/products/nobody-collectors-edition-steelbook-limited-edition-4k-uhd-blu-ray-uk-import?variant=51198658085205

Ik vrees echter dat dat de steelbook is uit de tweede link. Klopt dat? En die eerste link was wereldwijd 2000 examplaren en die tweede link 1000 exemplaren? Is die tweede een nieuwere uitgave omdat de eerste out of print was en hebben ze hierbij de steelbook van artwork veranderd?

• ReVision.
  • Niet online
daffie82 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 20:11:
https://www.zavvi.nl/p/4k/nobody-zavvi-exclusive-limited-collectors-edition-4k-uhd-steelbook-includes-blu-ray/13907196/

https://hmv.com/store/film-tv/4k-ultra-hd-blu-ray/nobody-limited-collector-s-edition-with-steelbook

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen beide releases? Ik zie op de foto's dat de steelbook zelf anders uitziet maar de rest is exact hetzelfde. Ik vind de steelbook uit de eerste link (zavvi.nl) veel mooier.

Ik heb nu deze besteld: https://universeofentertainment.es/products/nobody-collectors-edition-steelbook-limited-edition-4k-uhd-blu-ray-uk-import?variant=51198658085205

Ik vrees echter dat dat de steelbook is uit de tweede link. Klopt dat? En die eerste link was wereldwijd 2000 examplaren en die tweede link 1000 exemplaren? Is die tweede een nieuwere uitgave omdat de eerste out of print was en hebben ze hierbij de steelbook van artwork veranderd?
Die van Zavvi is inderdaad anders en exclusief verkrijgbaar bij Zavvi. Die van HMV en Universe of Entertainent zijn hetzelfde dat is de standaard steelbook

Gebeurt regelmatig dat een bepaalde store speciaal steelbook artwork krijgt die exclusief en enkel daar te krijgen is

[ Voor 4% gewijzigd door ReVision. op 09-07-2026 20:44 ]

hoi

• ZesBarkiePK
  • Nu online

Er staat nu ook een waarschuwing op de website dat het door de enorme drukte langer duurt voordat bestellingen worden verzonden. Misschien hebben ze daarom de prijzen inmiddels ook verhoogd, maar ik denk wel dat je gewoon krijgt wat je besteld hebt.

Ik heb zelf trouwens alle Mission Impossible steelbooks besteld die ik kon vinden. Voor €5 per stuk was dat echt een geweldige deal.

• Merik
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:50
ReVision. schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 20:39:
[...]

Die van Zavvi is inderdaad anders en exclusief verkrijgbaar bij Zavvi. [...]

Gebeurt regelmatig dat een bepaalde store speciaal steelbook artwork krijgt die exclusief en enkel daar te krijgen is
Idd bij Zavvi vaker, ook ander spul zoals een hele gave Terminator 2 maxi poster van Arnold als T-800 met iconische zonnebril. /fanmode uit :P

Ignorance is bliss

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:10

TheVMaster

Moderator WOS
ZesBarkiePK schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 22:54:
[...]

Er staat nu ook een waarschuwing op de website dat het door de enorme drukte langer duurt voordat bestellingen worden verzonden. Misschien hebben ze daarom de prijzen inmiddels ook verhoogd, maar ik denk wel dat je gewoon krijgt wat je besteld hebt.

Ik heb zelf trouwens alle Mission Impossible steelbooks besteld die ik kon vinden. Voor €5 per stuk was dat echt een geweldige deal.
Ja, die zagen er ook erg vet uit. Ik heb de 6-movie box-set al en vond het wat overdreven om nu ook de Steelbooks nu nog een keer te bestellen.

Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app

• Farabi
  • Niet online
Iemand tot nu toe iets vernomen over een eventuele final destination 2000-2011 UHD boxset? misschien op een buitenlandse site ofzo? ik had gehoopt dat deze zou komen met bloodlines, maar nog niets kunnen ontdekken tot nu toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 10-07-2026 08:53 ]

• ReVision.
  • Niet online
@Farabi

Er is wel een 6 film collectie die is uitgekomen op bluray twee weken geleden https://www.blu-ray.com/movies/Final-Destination-6-Film-Collection-Blu-ray/413859/

Maar er is helemaal niets aankondigd wat betreft een UHD boxset. Aangezien de eerdere films uberhaupt nog geen 4K restoratie hebben gekregen sinds Bloodlines uit is verwacht ik ook eigenlijk niet dat het nog gaat gebeuren. Heel misschien dat de eerste film ooit een 4K UHD krijgt aangezien dat een soort moderne klassieker is maar van de andere films verwacht ik het eingelijk niet.

But you never know.

hoi

• Farabi
  • Niet online
ReVision. schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:20:
@Farabi

Er is wel een 6 film collectie die is uitgekomen op bluray twee weken geleden https://www.blu-ray.com/movies/Final-Destination-6-Film-Collection-Blu-ray/413859/

Maar er is helemaal niets aankondigd wat betreft een UHD boxset. Aangezien de eerdere films uberhaupt nog geen 4K restoratie hebben gekregen sinds Bloodlines uit is verwacht ik ook eigenlijk niet dat het nog gaat gebeuren. Heel misschien dat de eerste film ooit een 4K UHD krijgt aangezien dat een soort moderne klassieker is maar van de andere films verwacht ik het eingelijk niet.

But you never know.
Volgens mij is die boxset een verzameling van de oude uitgaves met dezelfde codecs.

• ReVision.
  • Niet online
Farabi schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:29:
Volgens mij is die boxset een verzameling van de oude uitgaves met dezelfde codecs.
Dat zou ik ook verwachten ja en dat zegt eigenlijk ook al duidelijk dat ze er geen geld in willen steken. Dus een 4K UHD boxset lijkt me zeer onwaarschijnlijk

hoi

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

:X

[ Voor 114% gewijzigd door MasterCypher25 op 11-07-2026 11:10 ]

• McRagefit
  • Nu online
nlscavenger schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 17:49:
[...]

Mijn bestelling is vandaag verzonden vanuit Duitsland.
Ik heb ook net bericht gekregen dat het verzonden is. Klinkt dus allemaal wel ok 🙂

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Hier taal noch teken, maar ga er gewoon van uit dat het binnenkort bezorgt zal worden.

Ik heb mijn boxset maandag besteld, wanneer hebben jullie het besteld?

[ Voor 29% gewijzigd door MasterCypher25 op 10-07-2026 14:55 ]

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-07 16:48
Ik heb net de 4k Deluxe box set besteld bij Amazon.com. Kwam uit op 202 euro, terwijl dezelfde box bij UK zo 260 euro was. Zie alleen bij zowel UK als US dat er bij ''estimated VAT'' nu opeens 0 euro staat, terwijl ze dat altijd mee rekenden voor het bestellen. Komt dat door die wijziging van 1juli? Nu alleen kosten voor Shipping & Handling en ''Import Fees''. Bij eerdere bestelling had je altijd ''estimated tax'', en Shipping & Handling bij US, en dus ''estimated VAT'' bij de UK shop + postage & packing is, waar het nu enkel posting/packing en import charges is (3 euro bij een film van 25 pond bv), maar vroeger kwam daar ook nog VAT bovenop.

Vraag is dus eigenlijk: moet ik nog rekening houden met hogere kosten? Of is het bedrag wat ik zie bij een Amazon nog steeds het bedrag wat je betaald?

• nlscavenger
MasterCypher25 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 14:54:
Hier taal noch teken, maar ga er gewoon van uit dat het binnenkort bezorgt zal worden.

Maandag
Alwayshappyz schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 16:20:
Ik heb net de 4k Deluxe box set besteld bij Amazon.com. Kwam uit op 202 euro, terwijl dezelfde box bij UK zo 260 euro was. Zie alleen bij zowel UK als US dat er bij ''estimated VAT'' nu opeens 0 euro staat, terwijl ze dat altijd mee rekenden voor het bestellen. Komt dat door die wijziging van 1juli? Nu alleen kosten voor Shipping & Handling en ''Import Fees''. Bij eerdere bestelling had je altijd ''estimated tax'', en Shipping & Handling bij US, en dus ''estimated VAT'' bij de UK shop + postage & packing is, waar het nu enkel posting/packing en import charges is (3 euro bij een film van 25 pond bv), maar vroeger kwam daar ook nog VAT bovenop.

Vraag is dus eigenlijk: moet ik nog rekening houden met hogere kosten? Of is het bedrag wat ik zie bij een Amazon nog steeds het bedrag wat je betaald?
De btw valt onder import charges omdat de waarde van het product boven de €150 is (dit kan je zelf narekenen). Je betaalt niks extra's.

Als je bij Amazon.com collector's editions besteld, altijd de gift optie kiezen voor betere verpakking.

[ Voor 4% gewijzigd door nlscavenger op 10-07-2026 16:30 ]

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-07 16:48
nlscavenger schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 16:29:
[...]

Maandag

[...]

De btw valt onder import charges omdat de waarde van het product boven de €150 is (dit kan je zelf narekenen). Je betaalt niks extra's.

Als je bij Amazon.com collector's editions besteld, altijd de gift optie kiezen voor betere verpakking.
Ik vind het vooral raar dat ik voorheen zo 7/8 euro aan VAT betaalde voor een film van 25 pond, maar als ik nu een soortgelijk bedrag afreken zie ik dus ''estimated VAT'' op 0 staan en enkel import charges van 3 euro. Postage en Packing is dan wel een paar euro duurder nu, dus misschien is dat het.

Bij de Stranger Things 4k box-set zit er dan wel echt een groot verschil tussen US en UK (200 vs 260). Ik kon overigens geen gift optie kiezen. Al heel lang niet meer bij Amazon nu ik er over nadenk. Edit: gift optie gevonden alsnog, ik was blind :+

[ Voor 3% gewijzigd door Alwayshappyz op 10-07-2026 16:41 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Krijg morgen mijn stranger things box via post NL. Reguliere editie via arrow rechtstreeks (160€) en komt dus niks meer bij qua kosten.

[ Voor 9% gewijzigd door daffie82 op 10-07-2026 19:41 ]

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

MasterCypher25 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 14:54:

Ik dinsdag middag pas. Nog niets verzonden.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

@nlscavenger en @daffie82 , dank jullie!

Net even mijn bankrekening gechecked en zag dat mijn betaling pas woensdag is afgeschreven, misschien dat het daar aan ligt. Afijn, dan komt die volgende week.....ergus.... :P

[ Voor 3% gewijzigd door MasterCypher25 op 10-07-2026 20:39 ]

• McRagefit
  • Nu online
MasterCypher25 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 20:36:
@nlscavenger en @daffie82 , dank jullie!

Net even mijn bankrekening gechecked en zag dat mijn betaling pas woensdag is afgeschreven, misschien dat het daar aan ligt. Afijn, dan komt die volgende week.....ergus.... :P
Ik denk dat het bij hun een beetje chaos is momenteel 😉 Is bij mij trouwens vanuit Oostenrijk verzonden

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

McRagefit schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 23:16:
[...]

Ik denk dat het bij hun een beetje chaos is momenteel 😉 Is bij mij trouwens vanuit Oostenrijk verzonden
Dat kan natuurlijk ook, maar ik heb geduld, dus ik zie het mailtje wel verschijnen ;)

• PatrickC
  • Nu online
daffie82 schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 19:38:
Krijg morgen mijn stranger things box via post NL. Reguliere editie via arrow rechtstreeks (160€) en komt dus niks meer bij qua kosten.
Dat stond er eerst ook bij mij (stond er al voordat Arrow het pakket had verzonden), maar was volgens mij een soort ‘placeholder’, want nu staat er ‘Bezorgtijd nog niet bekend’ en dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL. Bij Spring GDS staat het pakketje ook nog op In Transit en nog niet op Out for Delivery. In de mail van Arrow stond ook 14-16 juli als bezorgdatum.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

PatrickC schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 07:51:
[...]

Dat stond er eerst ook bij mij (stond er al voordat Arrow het pakket had verzonden), maar was volgens mij een soort ‘placeholder’, want nu staat er ‘Bezorgtijd nog niet bekend’ en dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL. Bij Spring GDS staat het pakketje ook nog op In Transit en nog niet op Out for Delivery. In de mail van Arrow stond ook 14-16 juli als bezorgdatum.
Er staat nog steeds "zending gesorteerd en levering tussen 12 en 16u vandaag. Daar ga ik dus ook vooralsnog vanuit.

• ZesBarkiePK
  • Nu online
@daffie82 Ik heb op Reddit inmiddels al meerdere posts gezien van mensen die hun Stranger Things boxset al hebben ontvangen. Dat waren allemaal bestellingen die direct bij Arrow Video waren geplaatst, dus de verzendingen zijn in ieder geval al begonnen. Het lijkt er alleen op dat niet iedereen hem tegelijk ontvangt.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bezorger is onderweg! :*)

• ZesBarkiePK
  • Nu online
Spannend! Volgens mij ben jij een van de eersten die hem binnen heeft. Veel plezier met uitpakken en vergeet vooral niet genoeg foto’s te plaatsen. Ik zal zelf nog even geduldig moeten afwachten op m’n eigen exemplaar.

[ Voor 15% gewijzigd door ZesBarkiePK op 11-07-2026 10:08 ]

• ReVision.
  • Niet online
Die van mij komt ook pas eind volgende week, maar ik heb geen haast. Ondertussen is er wel gisteren weer een ander pakje binnengekomen van Rarewaves

To Live and Die in L.A. 4K van Arrow en Super 8 in 4K Steelbook

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rGc8rdzH/IMG-20260711-100822.jpg

hoi

• Pimmetjuuh
Die van mij wordt ook binnen 1:30u bezorgd :D :D

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:24
Nieuw binnengekomen blurays;

Bad Guys 2

Mickey 17

One Battle after another

Tron Ares

Bikeriders

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hier is de ‘gewone’ 4K versie binnen, volgens het pakket vanuit Den Haag gestuurd, dus geen gedoe met importheffingen lijkt me.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbOjyXoFLVlhIZFQE3uqAJiKR0k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9jI0YbohHnQvU4brOKyuLYfh.jpg?f=fotoalbum_large

• ReVision.
  • Niet online
GeleFles schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 11:30:
Hier is de ‘gewone’ 4K versie binnen, volgens het pakket vanuit Den Haag gestuurd, dus geen gedoe met importheffingen lijkt me.

[Afbeelding]
In mijn PostNL app staat ook vanuit Arrow Den Hasg maar hij wordt eerst verzonden vanuit Houndslow UK met Spring GDS

hoi

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Hier ook binnen vanuit Den Haag. Kreeg gisteren melding dat hij voorbij de douane was. Dat ging dus heel snel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DrB-xdp3u_APCRvelCXzyWv7gr8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lyoN5CM5lYK17TyYR5uvQ03d.jpg?f=fotoalbum_large

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:52
Vandaag weer een mooie uitbreiding van Nolan ontvangen! Vrij bijzondere uitvoeringen, allemaal 4K met een mooie slipcase.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcmwZragATelVoybYNrVs8jFSoo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lkqvyFPTNeehtMfmD0yCKVxP.jpg?f=fotoalbum_large

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• nlscavenger
Ik wou vandaag naar Eindhoven gaan om musea te bezoeken, maar vanwege treinuitval vanmorgen was ik naar Amsterdam uitgeweken. Het is maar goed dat de treinen waren uitgevallen, want ik vond in de HMV daar de out-of-print(?) Austin Powers: International Man of Mystery UHD (laatste exemplaar volgens mij). Ik zocht die al maanden!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/gLjzJQyZ/20260711-160625.jpg

• ZesBarkiePK
  • Nu online
nlscavenger schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 16:19:
Ik wou vandaag naar Eindhoven gaan om musea te bezoeken, maar vanwege treinuitval vanmorgen was ik naar Amsterdam uitgeweken. Het is maar goed dat de treinen waren uitgevallen, want ik vond in de HMV daar de out-of-print(?) Austin Powers: International Man of Mystery UHD (laatste exemplaar volgens mij). Ik zocht die al maanden!

[Afbeelding]
Toeval bestaat niet! Gefeliciteerd met de vondst, dat is er inderdaad eentje die je niet vaak meer tegenkomt.

• ZesBarkiePK
  • Nu online
Ik twijfelde nog even om de complete Jaws trilogie te kopen, maar uiteindelijk halen de vervolgen het voor mij toch niet bij het origineel. Misschien pik ik Jaws 2 ooit nog eens op, maar voorlopig houd ik het lekker bij de klassieker. Deze 50th Anniversary Edition bevat twee Blu-rays vol extra’s, dus daar ga ik me ook nog prima mee vermaken.

Verder ben ik erg benieuwd naar John Singleton’s Hood Trilogy. Boyz n the Hood ken ik natuurlijk al, maar ik heb Poetic Justice en Baby Boy nog nooit gezien. Ik ben benieuwd hoe die zich verhouden tot zijn regiedebuut.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQMISCVCGjLHBIkgqEFdJCFxwEw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G6U5wu13ggn32ntN8OyVxN5X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYo0X_JvSd2vML9fXy4GlM3mv_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZgVcl796hs0L3ZCKkfTcnCS8.jpg?f=fotoalbum_large

• PatrickC
  • Nu online
De afgelopen week de Bol stapelkorting actie toch wat in de gaten gehouden en kon het toch niet laten om een 8-tal (2 x 4) 4K blu-ray’s aan mijn collectie toe te voegen. Gemiddeld voor zo’n €11 per film:
- Minority Report
- Jurassic World - Rebirth
- Companion
- The Creator
- East of Eden
- The Amateur
- Creed (is nog steeds voor €7,93 op de kop te tikken)
- Creed 2

• PatrickC
  • Nu online
Mijn Stranger Things pakketje ligt nu al meer dan een dag bij Customs in Breda (“ CUSTOMS IMPORT SCAN COMPLETED”). Geen idee waarom deze nu niet gewoon uitgeleverd wordt.

Edit: net na dit gemeld te hebben veranderd het natuurlijk naar “ INTERNATIONAL TRANSPORT” en “ DEPARTURE”. Wel bijzonder dat ze dit weer international transport noemen van Breda naar mijn woonplaats.

En even iets anders… heeft iemand misschien tips voor als een blu-ray niet meer uitgelezen kan worden? Ik dacht laat ik mijn U2 - 360 Live At The Rose Bowl concert nog eens kijken (heb dat concert destijds ook live in de Amsterdam Arena gezien), maar mijn Panasonic 820 weigert hem af te spelen. Ook de Pioneer drive waarmee ik rip zegt ‘no disc’ in MakeMKV. De schijf ziet er nog ‘spotless’ uit verder.

[ Voor 15% gewijzigd door PatrickC op 13-07-2026 15:24 ]

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

PatrickC schreef op maandag 13 juli 2026 @ 15:06:
Mijn Stranger Things pakketje ligt nu al meer dan een dag bij Customs in Breda (“ CUSTOMS IMPORT SCAN COMPLETED”). Geen idee waarom deze nu niet gewoon uitgeleverd wordt.

Edit: net na dit gemeld te hebben veranderd het natuurlijk naar “ INTERNATIONAL TRANSPORT” en “ DEPARTURE”. Wel bijzonder dat ze dit weer international transport noemen van Breda naar mijn woonplaats.

En even iets anders… heeft iemand misschien tips voor als een blu-ray niet meer uitgelezen kan worden? Ik dacht laat ik mijn U2 - 360 Live At The Rose Bowl concert nog eens kijken (heb dat concert destijds ook live in de Amsterdam Arena gezien), maar mijn Panasonic 820 weigert hem af te spelen. Ook de Pioneer drive waarmee ik rip zegt ‘no disc’ in MakeMKV. De schijf ziet er nog ‘spotless’ uit verder.
Aan je schijf zal waarschijnlijk weinig tot niets te doen zijn. Bij een DVD kan je de schijf nog "opschuren", maar bij een Blu-ray is dat onmogelijk vanwege de superharde toplaag. Eigenlijk is het vervangen nog de enige optie, tenzij je hem van iemand kan lenen en mag/kan rippen of dat ze hem willen rippen voor je. Kwaliteit blijft hetzelfde, het wordt alleen in een container verpakt.

• PatrickC
  • Nu online
MasterCypher25 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:19:
[...]

Aan je schijf zal waarschijnlijk weinig tot niets te doen zijn. Bij een DVD kan je de schijf nog "opschuren", maar bij een Blu-ray is dat onmogelijk vanwege de superharde toplaag. Eigenlijk is het vervangen nog de enige optie, tenzij je hem van iemand kan lenen en mag/kan rippen of dat ze hem willen rippen voor je. Kwaliteit blijft hetzelfde, het wordt alleen in een container verpakt.
Lijkt inderdaad een gevalletje disc rot. Ik lees er meer over online voor deze blu-ray. Nieuw kopen heeft dan ook een groot risico, aangezien het kwalitatief waarschijnlijk slechte blu-rays zijn geweest 16 jaar geleden. Toch ook wel een groot nadeel van fysieke media. Alles meteen rippen is dan de enige optie, maar bij dermate grote collecties (ik ga richting 2000-3000 discs schat ik zo in), heb je dan enorm veel disk capaciteit nodig, zeker omdat je alles minimaal 2 keer wilt opslaan. Risico van de hobby zullen we maar zeggen.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

PatrickC schreef op maandag 13 juli 2026 @ 16:33:
[...]

Lijkt inderdaad een gevalletje disc rot. Ik lees er meer over online voor deze blu-ray. Nieuw kopen heeft dan ook een groot risico, aangezien het kwalitatief waarschijnlijk slechte blu-rays zijn geweest 16 jaar geleden. Toch ook wel een groot nadeel van fysieke media. Alles meteen rippen is dan de enige optie, maar bij dermate grote collecties (ik ga richting 2000-3000 discs schat ik zo in, heb je dan enorm veel disk capaciteit nodig, zeker omdat je alles minimaal 2 keer wilt opslaan. Risico van de hobby zullen we maar zeggen.
Dat lijkt mij ook, zeker omdat de disc er nog goed uitziet. Helaas heb ik de disc niet in mijn collectie zitten, want ik zou zo een MKV'tje voor je maken.

Ik rip ook alles, misschien niet gelijk, maar hooguit binnen 3 maanden (en dat komt zelden voor). Het liefst direct, vanwege de 14 dagen voor terugsturen. Mijn collectie is (nog) niet zo groot, maar ik heb hier inderdaad meerdere nassen staan, waarbij de ene nas de back-up is van de andere nas en ja, dat is een zeer dure hobby en ben ik blij dat ik nog genoeg ruimte heb, zodat ik geen nieuwe schijven hoef te kopen.
Onlangs heb ik onderstaand apparaat gekocht, eigenlijk voor de downloads, maar ook handig om via een goede mediaplayer weer te geven :

CENMATE Aluminium Dual Bay Harde Schijf RAID-behuizing met koelventilator voor 2,5"/3,5" SATA HDD/SSD met USB A/C 3.0, gereedschapsvrije HDD-behuizing, 4 RAID-modus : Amazon.nl: Elektronica

Apparaat is niet duur, er kunnen 2 schijven in van 22TB maximaal en kan je instellen als Normal (2 losse schijven), Raid 0 (2 schijven worden 1 via Striping), Raid 1 (2 losse schijven, waar schijf 2 de back-up is van schijf 1) en JBOD (schijven worden aaneen "gelast"). Verder makkelijk te configureren door middel van dip switches, in 5 minuten kan het werkend zijn.

• ericje627
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11
Ik zat zojuist te kijken bij Amazon (.com) vanwege de aanbieding op Criterion titels. Als ik daarbij verder ga naar het afrekenen dan lijkt mij dat er te veel importheffing wordt berekend.

Voor vier films (in Euro):
- Artikelprijs: 80,42
- Shipping/handling: 16,46
- Estimated tax: 20,37 (klopt, 21% van artikelprijzen+verzendkosten)
- Import charges: 14,50
Totaal: 131,74 (~ 32,94 per film). Over die import charges twijfel ik. Dat zou volgens de informatie van de douane €3,00 (plus BTW, €3,63) per productcategorie moeten zijn. Het lijkt erop dat Amazon die heffing per product berekent, want 14,50/4 is 3,62. Zie ik iets over het hoofd?

De films die ik zocht zijn trouwens Fantastic Mr. Fox BR, Wall-E 4K, Flow 4K (alle drie Criterion) en The Wild Robot 4K Steelbook. Ik kon de Criterion films zo snel niet lokaal vinden. Als jullie tips hebben waar die films in de buurt voor een redelijke prijs te koop zijn dan houd ik me aanbevolen :)

• ReVision.
  • Niet online
ericje627 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:39:
Ik zat zojuist te kijken bij Amazon (.com) vanwege de aanbieding op Criterion titels. Als ik daarbij verder ga naar het afrekenen dan lijkt mij dat er te veel importheffing wordt berekend.

Voor vier films (in Euro):
- Artikelprijs: 80,42
- Shipping/handling: 16,46
- Estimated tax: 20,37 (klopt, 21% van artikelprijzen+verzendkosten)
- Import charges: 14,50
Totaal: 131,74 (~ 32,94 per film). Over die import charges twijfel ik. Dat zou volgens de informatie van de douane €3,00 (plus BTW, €3,63) per productcategorie moeten zijn. Het lijkt erop dat Amazon die heffing per product berekent, want 14,50/4 is 3,62. Zie ik iets over het hoofd?

De films die ik zocht zijn trouwens Fantastic Mr. Fox BR, Wall-E 4K, Flow 4K (alle drie Criterion) en The Wild Robot 4K Steelbook. Ik kon de Criterion films zo snel niet lokaal vinden. Als jullie tips hebben waar die films in de buurt voor een redelijke prijs te koop zijn dan houd ik me aanbevolen :)
Het is 3,62 per catagorie als je het aan de douane moet betalen. maar helaas berekenen sommige retailers zoals Amazon en Rarewaves de prijs vooraf door en dan verzinnen ze een eigen prijs en is het niet per catagorie maar per film.Bij Rarewaves betaal je nu zelfs per film gemiddeld 5 euro extra

De reden dat ze dat waarschijnlijk ook doen is omdat artikelen vaak niet samen verzonden worden en uit verschillende warenhuizen kunnen komen.

[ Voor 5% gewijzigd door ReVision. op 13-07-2026 18:56 ]

hoi

• apis29
  • Niet online
Italië deel 1 (best verpakte filmzending tot nu toe :D ; nou ja, op deze na O-) ): had geen plannen om Gladiator II te kopen maar voor 5 euro kan het nooit kwaad (Super Mario steelbook had ik zelfs al maar kan er nu mooi eentje cadeau doen; Top Gun had ik ook al maar deze cover is/ 'vind ik' mooier)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyrGEoOTuGsWaUJyqOj1S0bFac0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QKoTzsWP3ZO0vNKs9f5I5pnr.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sd4a2g0EAz1-x69KA4yP8HlLtH0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/A5aZDWCfEcBpziu8a6syz5I2.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 14-07-2026 12:12 ]

• ZesBarkiePK
  • Nu online
@apis29 Echt een topdeal. Achteraf baal ik bijna dat ik niet wat meer heb meegenomen, want voor deze prijs zie je ze niet snel weer voorbij komen. Maar ik mag zeker niet klagen: straks heb ik mooi een complete Mission Impossible steelbook set.

• PatrickC
  • Nu online
Ook hier de Stranger Things 4K (standard edition) binnen. Plaatjes lijken me overbodig, want hierboven al 2 x gepost. Het is dus wachten op de eerste plaatjes van de Deluxe Edition.

• ZesBarkiePK
  • Nu online
@PatrickC Ik heb de deluxe edition besteld via Amazon.com, maar dat gaat nog wel even duren. Een paar foto’s van de inhoud zou ik wel waarderen. Ik zag dat seizoen 4 en 5 wat dikkere hoesjes hebben. Volgens mij zijn die afleveringen ook wat langer, dus klopt het dat er daarom meer discs in zitten?

• PatrickC
  • Nu online
@ZesBarkiePK Seizoen 1 t/m 3 zijn 4 discs. Seizoen 4 zijn 7 discs en seizoen 5 6 discs.
Verder zit er een dun boekje bij en een poster met 2 zijdes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isWyQtlSBbr3A3Qs3oNyZCqctcs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SeajlXTLGRnoRh8og9XApKGd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfcG_9CXg5EboiXzf8_f-r6gYm8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CpBtw8Soo7QLdXaYCGNl6i2r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-d0do8uZiRk-y7g-rp2TB0fLCHQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jpKCozbTNXJ3GnfJ055tNWFO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5EwAHGubjHwk6OQGHtlRwPPa2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4xRXkipx0zQpeTglbHTW8TeS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Unl3tnE4uAlVmv0c-kyWtbBoD1c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q9b6odOIDSjLnlHDeQr3lzV1.jpg?f=fotoalbum_large

• ZesBarkiePK
  • Nu online
@PatrickC Super cool! Dank je wel. De extra foto’s worden zeker gewaardeerd.

• PatrickC
  • Nu online
De verdeling per seizoen en chapters zijn:
Seizoen 1:
Disc 1: Chapters 1-3
Disc 2: Chapters 4-6
Disc 3: Chapter 7-8
Disc 4: Bonus features
Seizoen 2:
Disc 5: Chapters 1-3
Disc 6: Chapters 4-6
Disc 7: Chapter 7-9
Disc 8: Bonus features
Seizoen 3:
Disc 9: Chapters 1-3
Disc 10: Chapters 4-6
Disc 11: Chapter 7-8
Disc 12: Bonus features
Seizoen 4:
Disc 13: Chapters 1-2
Disc 14: Chapters 3-4
Disc 15: Chapter 5-6
Disc 16: Chapter 7
Disc 17: Chapter 8
Disc 18: Chapter 9
Disc 19: Bonus features
Seizoen 5:
Disc 20: Chapters 1
Disc 21: Chapters 2-3
Disc 22: Chapter 4-5
Disc 23: Chapter 6-7
Disc 24: Chapter 8
Disc 25: Bonus features
Chapter discs zijn natuurlijk 4K, bonus disc standaard blu-ray.

• Standby
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3utaCrLC-FPBk2yJ3bB30M3Xiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7R95K77cDrdEN3bx53Rex9DH.jpg?f=fotoalbum_large

Bij mij is de zending uit Italië ook binnen gekomen, erg blij mee.

• nlscavenger
:D
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Ld9ZvCwS/20260714-153143.jpg

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:52
Mooi die Stranger Things! Ik heb vandaag ook weer een leuke box binnen gekregen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Ces6CT8ZPu32KQBkwN99u56Kpk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJiIYDBqBrVsUEGQsUYl34gq.jpg?f=fotoalbum_large

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

En ik zit nog te wachten op het mailtje :( .....

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

MasterCypher25 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 15:53:
[...]

En ik zit nog te wachten op het mailtje :( .....
Join the club. Nog altijd geen hol verzonden.

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

daffie82 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 16:30:
[...]

Join the club. Nog altijd geen hol verzonden.
*Schud Daffie de hand....* (hopelijk doe ik dat niet te hard :P )

• apis29
  • Niet online
Met bestelling één was ik er relatief vroeg bij maar voor de tweede heb ik ook nog geen verzendbericht gehad (had die Godfather box nog over het hoofd gezien/ had niet het idee dat het een 4K box was in eerste instantie dus er moest nog een bestelling achterna)
Edit: oh toevallig een uur geleden wel een mailtje gehad over bestelling 2 en een traceernummer (y)

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 14-07-2026 16:37 ]

• ZesBarkiePK
  • Nu online
Hier ook nog geen mailtje gehad, maar hij staat inmiddels wel in de DHL app aangemeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/heJV7jGo-RNgXzP9YkFAKHwCAXM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aKGZzEf6rWgDG4raddcHBSaX.png?f=fotoalbum_large

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

@ZesBarkiePK ,

En wanneer heb jij de box besteld?

• McRagefit
  • Nu online
Kimberly schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 15:39:
Mooi die Stranger Things! Ik heb vandaag ook weer een leuke box binnen gekregen!

[Afbeelding]
Voor een goede prijs kunnen kopen?

• ZesBarkiePK
  • Nu online
Op 8 juli. Maar ik heb niet de Star Trek box besteld alleen steelbooks.

• ReVision.
  • Niet online
Even een paar snelle foto's van de Deluxe Edition die zojuist is binnen gekomen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vxRBVjcy/IMG-20260714-145842.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nM5kXHkR/IMG-20260714-145902.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/mrrJ0ZHs/IMG-20260714-145911.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3ypXstpq/IMG-20260714-145917.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/CpHcTRnM/IMG-20260714-145926.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rKmXKMPD/IMG-20260714-150003.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/DHm4N3wm/IMG-20260714-150026.jpg

hoi

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:00:
[...]

Op 8 juli. Maar ik heb niet de Star Trek box besteld alleen steelbooks.
Aha, de Mission Impossible steelbooks waarover je het had.

• PatrickC
  • Nu online
ReVision. schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 18:10:
Even een paar snelle foto's van de Deluxe Edition die zojuist is binnen gekomen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Prachtig, ook die andere box eromheen tov de standaard versie, maar hebben ze die sleeves bewust ‘oud/versleten’ gemaakt? En heb je de sleeve voor seizoen 4 verwijderd voor de foto?

• ReVision.
  • Niet online
PatrickC schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:10:
[...]

Prachtig, ook die andere box eromheen tov de standaard versie, maar hebben ze die sleeves bewust ‘oud/versleten’ gemaakt? En heb je de sleeve voor seizoen 4 verwijderd voor de foto?
Ja ze hebben bewust die shelfwear look als imitatie van versleten VHS doosjes uit de jaren 80. De originele releases op 4K van S1 en S2 jaren geleden hadden dezelfde look.

Slipcover van S4 zit er nog omheen maar is een anders soort cover (transparant) En het klopt dat deze niet netjes uitlijnt met de andere covers helaas. Dat was in de originele reveal trailer overigens ook te zien. Maar blijft wel beetje jammer.

hoi

• PatrickC
  • Nu online
ReVision. schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 19:27:
[...]

Ja ze hebben bewust die shelfwear look als imitatie van versleten VHS doosjes uit de jaren 80. De originele releases op 4K van S1 en S2 jaren geleden hadden dezelfde look.

Slipcover van S4 zit er nog omheen maar is een anders soort cover (transparant) En het klopt dat deze niet netjes uitlijnt met de andere covers helaas. Dat was in de originele reveal trailer overigens ook te zien. Maar blijft wel beetje jammer.
Hmmm… dat is wel een beetje jammer… Even nagezocht en lijkt een bewuste keuze voor seizoen 4, maar dan hadden ze ‘m wel moeten uitlijnen met de andere 4 seizoenen vind ik. Die shelfwear vind ik dan weer wel erg leuk gedaan… lijkt erg op versleten VHS doosjes inderdaad.

Pagina: 1 ... 60 61 Laatste