LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
https://www.blu-ray.com/movies/Bullitt-4K-Blu-ray/421755/

Ook komt Arrow met een 4K UHD van Black Christmas!! Er is ook echt nooit een saaie of goedkope maand
https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=407038
[ Voor 24% gewijzigd door ReVision. op 28-09-2026 19:29 ]
hoi
Ben benieuwd hoe het bevalt! Dit zou zomaar eens een hoop importkosten kunnen schelen in de toekomst.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Ik heb eerder steelbooks bij deze webshop besteld (Ghibli shout factory) en ze waren altijd goed verpakt, ook snel verzonden.ZesBarkiePK schreef op maandag 28 september 2026 @ 21:12:
Paar dingetjes opgepikt bij Metaluna Store om de webshop eens uit te proberen. Eigenlijk een hele fijne webwinkel, met een hoop verschillende boutique labels en een behoorlijk ruim aanbod aan films. Ik kende de shop nog helemaal niet, maar heb er nu voor het eerst wat van Criterion, Arrow Video en A24 besteld. En ze hebben nog veel meer labels dan alleen deze.
Ben benieuwd hoe het bevalt! Dit zou zomaar eens een hoop importkosten kunnen schelen in de toekomst.
[Afbeelding]
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Yes. Moeten ze maar wat beter verpakken.TheVMaster schreef op maandag 28 september 2026 @ 23:41:
Hmm..heb de Steelbook van Michael ontvangen van Amazon IT, maar er zit een (klein) deukje op de hoek. Is dat een reden om hem te laten omwisselen voor een onbeschadigde?
Koop jij een nieuwe auto met een deukje in de zijkant zonder er iets van te zeggen?
[ Voor 17% gewijzigd door daffie82 op 29-09-2026 00:14 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with p3i Build) / iFi ZEN DAC 3 / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.15.0 (UMOEUXM)
RazorMaron schreef op zondag 27 september 2026 @ 16:40:
Heeft iemand ervaring met parcel forwarding?
Ik zit te denken om wellicht bepaalde producten vanuit de US/UK te bestellen via Vinted. Er zijn gewoon bepaalde series/films waarvan de kans heel klein is dat ze te vinden zullen zijn bij retailers of tweedehands EU markten/shops.
Edit: Een andere optie die ik nu overweeg is de verkoper vragen het artikel op Etsy te plaatsen, omdat je vanuit daar wel naar de EU kan verzenden
Zie apis29 in "4K UHD blu-rays kopen" . Heb ook wel eens eBay bestellingen via de forwarder laten sturen ipv direct maar dan meerdere gecombineerd, 60/70 euro voor de verzendkosten is het iig bij lange na niet als goedkoopste verzendoptie. Kleine pakketjes tot ~1kg, betaal je met de goedkoopste optie maar $13 verzendkosten voor bijv. (maar kan wel twee weken onderweg zijn afhankelijk van hoe snel het op de post gaat. Die wordt waarschijnlijk samen met een hele hoop andere pakketjes in één bulk verzending gedaan richting een DPD sorteercentrum in Tsjechië en vandaar naar jou. Snelste tot nu toe was vijf dagen maar normaler is anderhalf tot twee weken.ReVision. schreef op zondag 27 september 2026 @ 17:44:
[...]
Ja ik snap het wel maar vervolgens betaal je 60/70 euro voor de parcel service dus dan word die serie ineens heel duur en ben je veel better af via eBay
Ik heb zelf persoonlijk nooit issues met importheffing en btw bij eBay, ik betaal het vooraf indien nodig en heb dan achteraf nog nooit nogmaals moeten betalen bij postnl.
Maar via de shipping calculator op de site kun je vantevoren alles uitproberen en verder naar beneden staan nog wat prijzen van aanvullende opties. Pakketjes combineren kost bijv. $3 per pakketje met de goedkoopste optie maar waneer je een premium account neemt á $10 per maand kost het weer niks en heb je dubbel zo lang gratis opslag; de gratis optie is voor mij tot nu toe voldoende gebleken).
Viel me afgelopen week op dat de verzendkosten van Amzn bij combineren van meerdere producten toch nog steeds flink oplopen dus begin ook voor die bestellingen de alternatieve route als aantrekkelijkere optie te zien (met als nadeel dat die pakketjes van allerlei depots verspreid over het land worden verstuurd en je dus voor elk ook die $3 combineer kosten zou moeten betalen waardoor je wellicht toch aan de 'premium' dienst van de forwarder zou moeten óf voor een duurdere verzendoptie kiezen die ook gratis combineren aanbiedt).
Had aan het begin van dit jaar de PS3 Slim onder het stof vandaan gehaald om er eindelijk eens een custom firmware op te zetten om zo idd de regio te kunnen aanpassen. Kon toen ik eindelijk klaar was met de installatie niet direct vinden waar dit te doen dus dacht nog 'dat doe ik later wel' enkel kwam er binnen een paar dagen in het nieuws dat er plotseling een nieuwe firmware update voor de PS3 uitgebracht was die nodig was om de bluray afspeelmogelijkheid in leven te houdennlscavenger schreef op woensdag 23 september 2026 @ 22:07:
[...]
Welke CFW is op de slim geïnstalleerd?
Ik heb de meest recente EVILNAT CFW (4.93) op mijn Slim staan; daar kan je de Blu-ray regio aanpassen via Network > Custom Firmware Tools > Basic tools > xRegistry Tools > Region Tools (staat dat DVD regio code verandert, maar dat werkt niet omdat het hardware gebonden is).
Nog geen nieuwe firmware erop gezet maar wel de regiocode aangepast, werkte trouwens niet via deze methode bij mij, wel in het multiman menu (tweede plaatje was ná het aanpassen van de regio instellingen via dat Basic tools > xRegistry Tools):
[Qua dvd's is het zo moeilijk niet om een bluray of dvd speler regiovrij/ regio 0 te maken via de afstandsbediening codes dus daar de PS3 ook niet voor nodig]
![]() | ![]() | ![]() |
Helemaal eens. Heb een replacement exemplaar besteld.daffie82 schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 00:13:
[...]
Yes. Moeten ze maar wat beter verpakken.
Koop jij een nieuwe auto met een deukje in de zijkant zonder er iets van te zeggen?
DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Zou eerst zelf contact opnemen met Amazon soms kan je dan ook een kleine vergoeding ontvangen. Bij omruilen toch weer de rompslomp van verzenden en ontvangen en hopelijk dan wel 1 die goed is ontvangen.TheVMaster schreef op maandag 28 september 2026 @ 23:41:
Hmm..heb de Steelbook van Michael ontvangen van Amazon IT, maar er zit een (klein) deukje op de hoek. Is dat een reden om hem te laten omwisselen voor een onbeschadigde?
Je hier zelf een afweging in maken. De uiteindelijke vraag kan je er mee leven?
Ze boden inderdaad aan om 3,80 te vergoeden en dan mocht ik hem houden. Maar ik heb niet betaald voor een gedeukte steelbook. Dus zaterdag komt de vervanger en dan gaat deze retour. Door het deukje zit er ook een raar 'tikje' in als ik hem open/dicht doe en hij lijkt niet helemaal netjes te sluiten. Dus nee, die gaat retour.Dagarkin schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 08:51:
[...]
Zou eerst zelf contact opnemen met Amazon soms kan je dan ook een kleine vergoeding ontvangen. Bij omruilen toch weer de rompslomp van verzenden en ontvangen en hopelijk dan wel 1 die goed is ontvangen.
Je hier zelf een afweging in maken. De uiteindelijke vraag kan je er mee leven?
[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 29-09-2026 09:26 ]
Hoe erg de schade is altijd lastig te beoordelen zonder foto.TheVMaster schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 09:26:
[...]
Ze boden inderdaad aan om 3,80 te vergoeden en dan mocht ik hem houden. Maar ik heb niet betaald voor een gedeukte steelbook. Dus zaterdag komt de vervanger en dan gaat deze retour. Door het deukje zit er ook een raar 'tikje' in als ik hem open/dicht doe en hij lijkt niet helemaal netjes te sluiten. Dus nee, die gaat retour.
Ik weeg dan zelf wel vaak af en soms kan je ook in een situatie komen, dat simpelweg de steelbook is uitverkocht.
Ik had zelf met Lego wel een mooie bol actie met de stoomboot, voor 216,50 laagste prijs ooit staat nog op 239(brickwatch.) Alleen bij aankomst een scheur in de doos. Zelf akkoord met de waardebon, aangezien ik deze niet opstapel voor verkoop en dan is 25 euro korting op deze set alleen maar mooi meegenomen, maar de set was zelf ook volledig uitverkocht.
Ook trouwens op de 2dehands markt zoals vinted heb je ook kans veel korting te krijgen als er een deukje in zat, Zelf hierdoor Indiana jones Raider of the Last Arc steelbook voor rond de 90 euro, terwijl je echt goed moet zoeken waar überhaupt het deukje zit.
Uiteindelijk deel ik je mening, maar hangt dus wel van hoe erg de schade is.
Vraag me nu wel af hoe dit bv met Amazon.com zit, aangezien als je dan retour doet en weer nieuwe krijgt of je dan ook allemaal weer nieuwe inklarings kosten hebt?
Het was Amazon.IT, dus geen inklaringskosten. Als het Amazon.com was dan eh....weet ik eigenlijk niet hoe dat werkt. Kan me voorstellen dat je dan geen inklaringskosten hebt, want het is een vervangend product. Ik heb geen nieuwe besteld, Amazon heeft gewoon een 'omruil' proces. Ze sturen een vervanger en een retourlabel, werkt best netjes. Heb het wel eens eerder gedaan met een disk die niet wilde afspelen.Dagarkin schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 09:36:
[...]
Hoe erg de schade is altijd lastig te beoordelen zonder foto.
Ik weeg dan zelf wel vaak af en soms kan je ook in een situatie komen, dat simpelweg de steelbook is uitverkocht.
Ik had zelf met Lego wel een mooie bol actie met de stoomboot, voor 216,50 laagste prijs ooit staat nog op 239(brickwatch.) Alleen bij aankomst een scheur in de doos. Zelf akkoord met de waardebon, aangezien ik deze niet opstapel voor verkoop en dan is 25 euro korting op deze set alleen maar mooi meegenomen, maar de set was zelf ook volledig uitverkocht.
Ook trouwens op de 2dehands markt zoals vinted heb je ook kans veel korting te krijgen als er een deukje in zat, Zelf hierdoor Indiana jones Raider of the Last Arc steelbook voor rond de 90 euro, terwijl je echt goed moet zoeken waar überhaupt het deukje zit.
Uiteindelijk deel ik je mening, maar hangt dus wel van hoe erg de schade is.
Vraag me nu wel af hoe dit bv met Amazon.com zit, aangezien als je dan retour doet en weer nieuwe krijgt of je dan ook allemaal weer nieuwe inklarings kosten hebt?
Die paar euro extra heb ik er dan ook graag voor over om de teleurstelling van een beschadigd exemplaar te voorkomen.
Deze kun je gelukkig gewoon ruilen, maar soms zijn steelbooks ook uitverkocht en dan heb je helemaal pech.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Ja toch voor de zekerheid mijn order geannuleerd en opnieuw besteld. Gelukkig nog op voorraad idd goede tipZesBarkiePK schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 09:53:
Als ik bij Amazon steelbooks bestel, kies ik eigenlijk altijd voor de cadeauverpakking. Het kost een paar euro extra, maar tot nu toe zijn mijn steelbooks daardoor altijd onbeschadigd aangekomen.
Die paar euro extra heb ik er dan ook graag voor over om de teleurstelling van een beschadigd exemplaar te voorkomen.
Deze kun je gelukkig gewoon ruilen, maar soms zijn steelbooks ook uitverkocht en dan heb je helemaal pech.
Het voordeel hiervan is dat ze de steelbook niet alleen apart verpakken, maar hem ook nog in een steviger doosje stoppen. Zo loop je in ieder geval niet het risico dat hij los in een papieren zak wordt verstuurd.Dagarkin schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 10:12:
[...]
Ja toch voor de zekerheid mijn order geannuleerd en opnieuw besteld. Gelukkig nog op voorraad idd goede tip
Idd, goeie tip. Helaas kun je dat bij een omruiling niet selecterenDagarkin schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 10:12:
[...]
Ja toch voor de zekerheid mijn order geannuleerd en opnieuw besteld. Gelukkig nog op voorraad idd goede tip
[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 29-09-2026 10:18 ]
Ik gebruik altijd gift wrap als ik een steelbook bestel van Amazon, het kost was extra maar dan wordt het tenminste met een doos verstuurd!TheVMaster schreef op maandag 28 september 2026 @ 23:41:
----------------------
Ik heb A Better Tomorrow Trilogy 4K UHD ontvangen van iMusic. Was vrijdag verzonden.
Okay, top. Heb die film nog nooit eens kans gegeven. Klinkt aanlokkelijk, als jij het zegt 😉ZesBarkiePK schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 21:29:
Zojuist La La Land gekeken en wat is het toch een heerlijke film. Echt enorm van genoten! Dit is er zeker eentje die ik nog meerdere keren ga kijken. Heel blij dat ik deze aan mijn collectie heb toegevoegd, want eigenlijk had ik dat al veel eerder moeten doen.
Ik zag dat Tron 4k ook een tientje was. Nog getwijfeld maar toch niet gedaan.Matey schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 20:14:
Op bol deze besteld. Schijnt een slechte transfer te zijn, maar voor die prijs wil ik hem wel eens bekijken.[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Net besteld, en is dus 2 schijfjes: 4K & BluRayMatey schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 20:14:
Op bol deze besteld. Schijnt een slechte transfer te zijn, maar voor die prijs wil ik hem wel eens bekijken.[Afbeelding]
Maar goed, James Cameron... Is al even het spoor bijster imo. Gelukkig is de Titanic transfer wel ok.
[ Voor 45% gewijzigd door daffie82 op 29-09-2026 21:48 ]
Maar komt dat echt door toedoen van James Cameron denk je? Of omdat de transfers van de films ook eigenlijk “geoptimaliseerd” worden voor streamingdiensten? DNR is dan alleen maar fijn omdat het de bitrate aanzienlijk vermindert. Of misschien wil ik er gewoon niet aan geloven dat de beste man z’n eigen films glad waxt en zo op Blu-Ray uitbrengt. Afgezien van film grain las ik laats ook dat nieuwe films die Netflix maakt steeds minder donkere scenes bevatten omdat je met zulke lage bitrate totaal geen details meer kunt zien.daffie82 schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 21:47:
True lies is DNR horror. Niet zo erg als Terminator 2, maar wel nog vrij erg.
Maar goed, James Cameron... Is al even het spoor bijster imo. Gelukkig is de Titanic transfer wel ok.
[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 29-09-2026 22:58 ]
Dat komt 100% zeker door Cameron. Of denk je dat het toevalig is dat dit gebeurd is bij T2, bij Aliens en bij True Lies? Die denkt oprecht dat die op die manier zijn films "beter" maakt.Mouse95 schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 22:18:
[...]
Maar komt dat echt door toedoen van James Cameron denk je? Of omdat de transfers van de films ook eigenlijk “geoptimaliseerd” worden voor streamingdiensten? DNR is dan alleen maar fijn omdat het de bitrate aanzienlijk vermindert. Of misschien wil ik er gewoon niet aan geloven dat de beste man z’n eigen films glad waxt en zo op Blu-Ray uitbrengt. Afgezien van film grain las ik laats ook dat nieuwe films die Netflix maakt steeds minder donkere scenes bevatten omdat je met zulke lage bitrate totaal geen details meer kunt zien.
Ik zal je 1 ding zeggen: als die werkelijk denkt dat zijn 4k transfer van T2 een verbetering is tov de Bluray, moet die man onmiddellijk stoppen met films maken.
Super, die gaan er hier beide zeker komen! Toch blij dat Disney af en toe nog wat films uitgeeft op 4K UHD.TheVMaster schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 22:57:
Nice! Ik krijg net een melding dat zowel National Treasure als Con Air in 4K te pre-orderen zijn:
hoi
Laat die man lekker films maken. Je bent niet verplicht ze te kijken. Genoeg andere films.daffie82 schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 23:43:
[...]
Dat komt 100% zeker door Cameron. Of denk je dat het toevalig is dat dit gebeurd is bij T2, bij Aliens en bij True Lies? Die denkt oprecht dat die op die manier zijn films "beter" maakt.
Ik zal je 1 ding zeggen: als die werkelijk denkt dat zijn 4k transfer van T2 een verbetering is tov de Bluray, moet die man onmiddellijk stoppen met films maken.
Wel bizar dat een regisseur hier volledig achter lijkt te staan. Het schijnt ook met hulp van A.I. tooling tot stand te zijn gekomen. Cameron is natuurlijk wel van de cutting edge technologie.
Ik hoop echter niet dat meerdere regisseurs zijn voorbeeld gaan volgen.
Ja de Rock schijnt er ook nog te komen. Bijzonder dat het wel allemaal films met Nicolas Cage zijn.ReVision. schreef op woensdag 30 september 2026 @ 06:31:
[...]
Super, die gaan er hier beide zeker komen! Toch blij dat Disney af en toe nog wat films uitgeeft op 4K UHD.
Zelf nog onderstaande versie van National Treasure. De steelbook overtreft die helaas niet. Meerdere pagina wel grappig gedaan.
https://moovimetro.blogsp...sure-limited-edition.html
Heb Tron en M3gan 2 ook maar besteld deze morgen. Hebben beiden Dolby Vision en Tron is een nieuwe scan. Behalve FanFactory, zie ik eigenlijk nooit 4K's verschijnen aan 10 euroVrijdag schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 21:42:
[...]
Ik zag dat Tron 4k ook een tientje was. Nog getwijfeld maar toch niet gedaan.
Leuk!Matey schreef op woensdag 30 september 2026 @ 11:33:
[...]
Heb Tron en M3gan 2 ook maar besteld deze morgen. Hebben beiden Dolby Vision en Tron is een nieuwe scan. Behalve FanFactory, zie ik eigenlijk nooit 4K's verschijnen aan 10 euro
Voor €10 kun je Tron 1982 eigenlijk niet laten liggen. Het is ook de enige Tron film die een plekje in mijn collectie heeft. De nieuwere delen heb ik wel gezien, maar die hoef ik eerlijk gezegd niet nog een keer te kijken.
M3GAN, Soulm8te, Companion vind ik zeer vermakelijke vrijdag avond popcorn films.
Zo hard bedoel ik het ook niet. Als je me een beetje volgt hier, weet je dat ik altijd zo praat.W1ck1e schreef op woensdag 30 september 2026 @ 08:32:
[...]
Laat die man lekker films maken. Je bent niet verplicht ze te kijken. Genoeg andere films.
Die man heeft meer dan genoeg films die ik met de term ''meesterwerk'' bestempel. Waaronder T2 en Titanic. Alles wat hij heeft uitgebracht vanaf Avatar is echter heel wat minder IMO. Smaken, je weet wel...
Echter, dat neemt niet weg dat een heel deel van zijn films gewoon barslecht zijn uitgebracht in 4k. En daar is alleen hij verantwoordelijk voor. En dat is doodzonde, want daar zijn meesterwerken bij.
Haha, klopt. De eerste keren dat ik je zag gaan over DNR, dacht ik toch ook even van okayyy... .🤣daffie82 schreef op woensdag 30 september 2026 @ 13:56:
[...]
Zo hard bedoel ik het ook niet. Als je me een beetje volgt hier, weet je dat ik altijd zo praat.
Die man heeft meer dan genoeg films die ik met de term ''meesterwerk'' bestempel. Waaronder T2 en Titanic. Alles wat hij heeft uitgebracht vanaf Avatar is echter heel wat minder IMO. Smaken, je weet wel...
Echter, dat neemt niet weg dat een heel deel van zijn films gewoon barslecht zijn uitgebracht in 4k. En daar is alleen hij verantwoordelijk voor. En dat is doodzonde, want daar zijn meesterwerken bij.
Ondertussen weet ik dat je een hevig voorvechter bent van filmkorrel en fijn detail en dus een hekel hebt aan platgewaxte gezichten in (AI) geupscalede UHD's. 🙏
De enige catch was dat de blurays regio A zijn, maar dat is voor mij geen probleem. Voor deze prijs dacht ik bijna dat het oplichting was, maar het pakketje lag gisteren al op de mat. Super netjes verpakt ook.
Nogmaals bedankt voor de vlotte deal want ik weet dat je in dit topic zit! Als je in de toekomst weer iets te koop zet hoop ik dat ik opnieuw de eerste ben die reageert!!
hoi
Zeker Vraag en Aanbod in de gaten blijven houden!!
Over The Crow gesproken... Coming soon Manta Lab ME#107 :Matey schreef op woensdag 30 september 2026 @ 17:11:
[Afbeelding]Vandaag deze ontvangen. The Driver is een steelbook. Voor mij één van de mooiste en voor mooie prijs gekocht. De Duitse J-card is afschuwelijk, maar die gaat de kast in. 😎
Bad times at the El Royale is dan weer 1 van mijn favorieten.
The Crow, de tijd van het jaar!
https://collectong.com/collections/coming-soon
Die laatste cover is heel vet imo.

[ Voor 29% gewijzigd door daffie82 op 30-09-2026 18:46 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
De nog maar net besproken Con Air en National Treasure steelbooks zijn voor een vrij goede prijs te bestellen:
www.fr.fnac.be/a23680649/Les-Ailes-de-l-enfer-Edition-Limitee-Steelbook-Blu-ray-4K-Ultra-HD-John-Malkovich-Blu-ray-4K
https://www.fr.fnac.be/a23680651/Benjamin-Gates-et-le-Tresor-des-Templiers-Edition-Limitee-Steelbook-Blu-ray-4K-Ultra-HD-Nicolas-Cage-Blu-ray-4K
Jammer genoeg nog geen The Rock.
Komend weekend is het The Crow weekend op tv bij Paramount Network. Zover ik weet vrijdag, zaterdag en zondagavond.
Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!
Volgens mij wel een mooie prijs.
[ Voor 3% gewijzigd door Dagarkin op 30-09-2026 23:59 ]
Deze staat heel regelmatig voor 90 tot 100 euro nieuw the koop op vinted.Dagarkin schreef op woensdag 30 september 2026 @ 23:58:
Zag ook sean connery james bond steelbook rond 150 inc verzenden https://www.amazon.fr/-/e...Book%C2%AE/dp/B0F33ZQDPJ/
Volgens mij wel een mooie prijs.
hoi
Valt mee tot nu toe wel mooie deals via vinted, maar wel oppassen, dat je geen foto krijgt.ReVision. schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 05:49:
[...]
Deze staat heel regelmatig voor 90 tot 100 euro nieuw the koop op vinted.
Binnenkort komt ook de sopranos 4k uit qua prijs valt het nog mee, maar alleen niet een echt bijzondere uitgave helaas. Zelf hoop ik ooit dat Seinfeld 4k nog voor een mooie prijs te krijgen is binnen de eu.
Ik heb nog nooit een (foto) scam meegemaakt op Vinted bij fysieke media, ook bij producten die laag zijn geprijsd!Dagarkin schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 18:34:
[...]
Valt mee tot nu toe wel mooie deals via vinted, maar wel oppassen, dat je geen foto krijgt.
Binnenkort komt ook de sopranos 4k uit qua prijs valt het nog mee, maar alleen niet een echt bijzondere uitgave helaas. Zelf hoop ik ooit dat Seinfeld 4k nog voor een mooie prijs te krijgen is binnen de eu.
Omdat het jou nooit overkomen is, is geen garantie dat het anderen ook niet overkomt....Yoxt schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 18:53:
[...]
Ik heb nog nooit een (foto) scam meegemaakt op Vinted bij fysieke media, ook bij producten die laag zijn geprijsd!
Mijn goede voornemen voor 2026 : Mijn womanscave realiseren oftewel mijn Dolby Vision-Atmos homecinemacellar!
Dan heb je koperbescherming. Er is dus letterlijk nul risico als koper.MasterCypher25 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 19:13:
[...]
Omdat het jou nooit overkomen is, is geen garantie dat het anderen ook niet overkomt....
Zo goed is die nou ook weer niet te lezen aan de legio verhalen over beslissingen in het voordeel van de verkoperdaffie82 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:03:
[...]
Dan heb je koperbescherming. Er is dus letterlijk nul risico als koper.
Dat wil nog steeds niet zeggen dat de ervaring je niet kan overkomen....daffie82 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:03:
[...]
Dan heb je koperbescherming. Er is dus letterlijk nul risico als koper.
Ik ga hier niet over blijven discussiëren. Als je je verstand gebruikt, naar reviews kijkt en op basis daarvan handelt, zal je zelden of nooit een slechte ervaring hebben. Dat is zo op marktplaats. Dat is zo op vraag/aanbod van tweakers, dat is zo op Discogs en ja... Dat is ook zo op vinted. Verder ga ik er dus ook geen woorden meer aan vuil maken.apis29 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:05:
[...]
Zo goed is die nou ook weer niet te lezen aan de legio verhalen over beslissingen in het voordeel van de verkoper
Maar goed, misschien terug on topic gaan 🙂
Opsich is de markt via Vinted of andere in mijn ogen wel ontopic, aangezien je sommige uitgaven alleen nog via deze kanalen kan bemachtigen.McRagefit schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 10:38:
Kwestie van een positief verhaal over Vinted te delen: slecht verpakt item (console) ontvangen, was volledig gebroken. Beetje heen en weer met support, verkoper krijgt de tijd en kans zich te verdedigen, maar vandaag hele aankoopbedrag terug gekregen.
Maar goed, misschien terug on topic gaan 🙂
Zelf had ik het nieuws bericht gezien van Vinted en deelde daarom die waarschuwing. Uiteindelijk altijd scherp blijven en als je het niet vertrouwd niet doen.
Zelf ook positieve verhalen en 1 keer geannuleerd. De tekst is vertaald, wellicht een foute vertaling, maar hierdoor dus geannuleerd. Zelf van mening sealed is sealed en is daardoor voor mij wel een dealbreker.
Hoi 👋🏻 bedankt voor je aankoop.
Ik wil je even laten weten dat de editie nieuw is, maar ik heb hem alleen geopend om de staat van de Steelbook te controleren.
Is dat oké?
[ Voor 4% gewijzigd door Dagarkin op 02-10-2026 11:21 ]
Can't rain all the time
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb de afgelopen twee weken bij Vinted en Ebay wat koopjes gevonden voor wat premium boxsets en die zijn inmiddels allemaal binnen, waaronder een paar pareltjes voor een heerlijke prijs.
13 Hours - Filmarena FAC #39 Fullslip + Lenticular
Dit is de bluray editie maar daar heb ik mijn eigen 4K disc in gedaan

The Martain - Filmarena FAC #28 Fullslip + Lenticular
Tevens de bluray editie maar daar heb ik mijn eigen 4K disc van de Extended versie in gedaan

Gremlins - Filmarena Black Barons #27 FullSlip XL + lenticular 4K UHD + Bluray

Aquaman - Filmarena One Click FAC#121 / Hard Box #19 4K UHD + Bluray + 3D Bluray

Ready Player One - HDzeta Gold Series - Double Lenticular
Bluray versie maar ook hier heb ik al een 4K disc die ik erin heb gedaan

En dan als klap op de vuurpijl de beste aankoop die ik heb gedaan en echt voor een dump prijs vergeleken met de andere verkopers op zowel VInted als Ebay en zelf de retailprijs
The Hobbit + The Lord of the Rings Extended HDzeta Silver One Click Lenticular 4K UHD

Mogelijk doe ik de hobbit set in de verkoop want die hoef ik niet persee maar de verkoper wilde ze niet los verkopen. Echter was de prijs voor beide samen zo laag dat als ik die set verkoop op eBay dat ik de Lord of the Rings vrijwel gratis heb.
Voor de laatste twee sets kan je het besie eens onderstaande filmpje kijken van een Fransman die de set duidelijk op video heeft gezet waarbij de set meer tot zijn recht komt dan op mijn foto's
[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 03-10-2026 12:47 ]
hoi
Ook geen regio controle op blu ray ook handig.
Dan voor de mensen met een iets hoger budget
The Magnetar Ultima Voor 12000 dollar. In mijn ogen idioot.
Volgens mij is bovenstaande optie alleen mogelijk als je al bij de top 1% van de wereld hoort.
[ Voor 4% gewijzigd door Dagarkin op 03-10-2026 13:10 ]
Gek, als ik op de link klik, staat de speler voor $ 499,95 te koop. Dat is toch wel een stukje meer dan $ 347,-Dagarkin schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:10:
Weer een nieuwe speler op de markt. BLU-BD4K-384. Deze is prijs vriendelijk 347 Dollar. ff kijken of het mogelijk is om te importeren, maar gelukkig weer een die een fatsoenlijke consumenten prijs heeft. https://www.laserco.com.a...th-multi-region-playback/
Dan voor de mensen met een iets hoger budget![]()
The Magnetar Ultima Voor 12000 dollar. In mijn ogen idioot.![]()
Volgens mij is bovenstaande optie alleen mogelijk als je al bij de top 1% van de wereld hoort.
Klopt, maar 500 au dollar is ongeveer 347 Amerikaanse dollar. Meestal uit ik altijd dollar en dan vanuit Amerika.MasterCypher25 schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:47:
[...]
Gek, als ik op de link klik, staat de speler voor $ 499,95 te koop. Dat is toch wel een stukje meer dan $ 347,-
Daar ben ik het mee eens, maar het product komt niet uit Amerika, maar uit Australië, dus zie het nut niet zo om het om te rekenen naar een andere valuta.Dagarkin schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:21:
[...]
Klopt, maar 500 au dollar is ongeveer 347 Amerikaanse dollar. Meestal uit ik altijd dollar en dan vanuit Amerika.
Ja zo ik deed het meer, vanwege de vergelijking met de andere speler van 12000 dollar.MasterCypher25 schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:23:
[...]
Daar ben ik het mee eens, maar het product komt niet uit Amerika, maar uit Australië, dus zie het nut niet zo om het om te rekenen naar een andere valuta.
Sowieso goed nieuws denk ik dat er toch ook andere merken weer spelers maakt. Ik ga volgende jaar een 4k speler kopen en denk dan dat ik toch voor de Sony UBP 700. Toch wel fijn om je media weer te kunnen afspelen met Dolby Vision. Het Dolby vision cm 4.0 laat ik dan wel voorbij gaan.
Bovenstaande Laser blu ray is alleen te importeren nog via afhaal punt vanuit Australie en dan naar Nederland qua kosten is de schatting dan 500 euro of wellicht nieuwe Dolby Vision ook weer voor nieuwe spelers zorgt?
[ Voor 4% gewijzigd door Dagarkin op 03-10-2026 14:38 ]
Daarnaast zou ik ook niet voor een Sony gaan, maar voor een Panasonic, maar dat heeft meer met persoonlijke voorkeur te maken, niet zozeer met merk.
Dat is redelijk aan de prijs, maar niet echt veel duurder dan in NL. Hier betaal je zo € 450,- voor een beetje 4K UHD speler, dus importeren is zeker het overwegen waard, want uiteindelijk zal het je maar zo'n € 50,- meer kosten en dan is die wel regiovrij. Als ik nu geen Panasonic had, had ik hem zeker aangeschaft en misschien doe ik dat nog wel.
Ja die Ugoos heb ik ook gekocht prima apparaat. Die Panasonic doel je dan op de ub 450? Die valt nog mee qua prijs vergelijkbaar met die Sony. De 820 is slecht leverbaar en die extra hdr optimizer heeft geen nut vanwage mijn lg g5.MasterCypher25 schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:48:
De markt is zich inderdaad aan het uitdunnen, wat wel jammer is, maar er zat ook niet veel schot meer in qua nieuwe technologiën op dat gebied, zoals cmv 4.0. Als je dat wel wilt hebben, kan je beter de Ugoos AM6 B+ mediaspeler aanschaffen, nadeel is dan wel dat je je schijfjes moet rippen en dus extra storage aan moet schaffen enzo.
Daarnaast zou ik ook niet voor een Sony gaan, maar voor een Panasonic, maar dat heeft meer met persoonlijke voorkeur te maken, niet zozeer met merk.
Dat is redelijk aan de prijs, maar niet echt veel duurder dan in NL. Hier betaal je zo € 450,- voor een beetje 4K UHD speler, dus importeren is zeker het overwegen waard, want uiteindelijk zal het je maar zo'n € 50,- meer kosten en dan is die wel regiovrij. Als ik nu geen Panasonic had, had ik hem zeker aangeschaft en misschien doe ik dat nog wel.
Die 450 is dan misschien wel de betere keuze voor mij tov van Sony. Zonet google ai en die beschrijft onder de gebruikers dat Sony wel last heeft van vastlopers.
Ok, die heb je dus alDagarkin schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:58:
[...]
Ja die Ugoos heb ik ook gekocht prima apparaat. Die Panasonic doel je dan op de ub 450? Die valt nog mee qua prijs vergelijkbaar met die Sony. De 820 is slecht leverbaar en die extra hdr optimizer heeft geen nut vanwage mijn lg g5.
Die 450 is dan misschien wel de betere keuze voor mij tov van Sony. Zonet google ai en die beschrijft onder de gebruikers dat Sony wel last heeft van vastlopers.
Die LotR setReVision. schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 12:35:
Flinke foto dump incoming, waarvoor alvast excuus maar ik moet even mijn nieuwe aankopen showen.
Ik heb de afgelopen twee weken bij Vinted en Ebay wat koopjes gevonden voor wat premium boxsets en die zijn inmiddels allemaal binnen, waaronder een paar pareltjes voor een heerlijke prijs.
13 Hours - Filmarena FAC #39 Fullslip + Lenticular
Dit is de bluray editie maar daar heb ik mijn eigen 4K disc in gedaan
[Afbeelding]
[Afbeelding]
The Martain - Filmarena FAC #28 Fullslip + Lenticular
Tevens de bluray editie maar daar heb ik mijn eigen 4K disc van de Extended versie in gedaan
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gremlins - Filmarena Black Barons #27 FullSlip XL + lenticular 4K UHD + Bluray
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Aquaman - Filmarena One Click FAC#121 / Hard Box #19 4K UHD + Bluray + 3D Bluray
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ready Player One - HDzeta Gold Series - Double Lenticular
Bluray versie maar ook hier heb ik al een 4K disc die ik erin heb gedaan
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En dan als klap op de vuurpijl de beste aankoop die ik heb gedaan en echt voor een dump prijs vergeleken met de andere verkopers op zowel VInted als Ebay en zelf de retailprijs
The Hobbit + The Lord of the Rings Extended HDzeta Silver One Click Lenticular 4K UHD
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mogelijk doe ik de hobbit set in de verkoop want die hoef ik niet persee maar de verkoper wilde ze niet los verkopen. Echter was de prijs voor beide samen zo laag dat als ik die set verkoop op eBay dat ik de Lord of the Rings vrijwel gratis heb.
Voor de laatste twee sets kan je het besie eens onderstaande filmpje kijken van een Fransman die de set duidelijk op video heeft gezet waarbij de set meer tot zijn recht komt dan op mijn foto's
[YouTube: HDZETA Silver : ❤️ Hobbit & LOTR Box ❤️]
Kijkt prijs op ebay
Oh, iets buiten mijn range...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 03-10-2026 15:55 ]
Yep. En nu helemaal met p3i waar een mede internal tester binaural audio heeft geïntroduceerd. Voor headphone gebruikers zoals mijzelf is dit een game changer tov de standaard kodi downmixing.MasterCypher25 schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:48:
De markt is zich inderdaad aan het uitdunnen, wat wel jammer is, maar er zat ook niet veel schot meer in qua nieuwe technologiën op dat gebied, zoals cmv 4.0. Als je dat wel wilt hebben, kan je beter de Ugoos AM6 B+ mediaspeler aanschaffen, nadeel is dan wel dat je je schijfjes moet rippen en dus extra storage aan moet schaffen enzo.
Ik luister vooral savonds en snachts met headphones om mijn zoon en vrouw niet wakker te maken.
Wel momenteel leverproblemen met de Panasonic 820 en 450.MasterCypher25 schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 15:02:
[...]
Ok, die heb je dus alEigenlijk de 820, maar als je niets hebt aan de hdr optimizer, dan voldoet de 450 inderdaad prima, hoef je ook niet handmatig Dolby Vision aan te zetten, zoals bij de Sony
https://www.reddit.com/r/..._in_europe/?show=original
1 van de reden op reddit is deze reorganisatie bij Panasonic.
https://www.panasonic.com...then-competitiveness.html
Ik wacht af hopelijk dan over een tijdje weer normale voorraad.
Ik wacht nog even op Krovatar. Krovatar brengt verschillende modellen uit die er veelbelovend uit zien en vanuit de UK waarschijnlijk sneller en makkelijker te importeren te zijn dan vanuit Australië, wat toch zo ongeveer aan de andere kant van de wereld ligt.Dagarkin schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:10:
Weer een nieuwe speler op de markt. BLU-BD4K-384. Deze is prijs vriendelijk 347 Dollar. ff kijken of het mogelijk is om te importeren, maar gelukkig weer een die een fatsoenlijke consumenten prijs heeft. https://www.laserco.com.a...th-multi-region-playback/
Dan voor de mensen met een iets hoger budget![]()
The Magnetar Ultima Voor 12000 dollar. In mijn ogen idioot.![]()
Krovatar wordt ook wel een budget Magetar genoemd, maar iemand zal hem eerst een keer moeten ontleden voordat er echt wat over te zeggen valt.
Qua uitgave misschien niet heel bijzonder, want je krijgt natuurlijk niet dezelfde mooie verpakking en extra’s als bij de A24 uitgaven.
Maar als het goed is gebruikt EIV voor deze releases dezelfde encode als A24, dus qua beeldkwaliteit zouden de transfers niet onder mogen doen dan die van A24.
:strip_exif()/f/image/h8tLW3X4J9madKmcbhgJo286.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q1qU1rBynDMecXqZNJcLXcfP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben vanochtend naar het bos geweest met de hond, nu nog een klein rondje met de kat, als die meegaat, en dan heb ik de rest van de middag om er één of twee te kijken.
:strip_exif()/f/image/WmoI3aB357GDhidDIuuFufOm.jpg?f=fotoalbum_large)
Fijne zondag allemaal! (Dierendag)
De EIV discs maken gebruik van dezelfde transfer, maar de encoding op EIV discs is meestal beter dan die van A24, welke vaak last hebben van issues met compressie en bitrate.ZesBarkiePK schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:09:
Ik heb een paar A24 titels van Entertainment in Video (EIV) binnengekregen: The Smashing Machine, Death of a Unicorn en The Legend of Ochi.
Maar als het goed is gebruikt EIV voor deze releases dezelfde encode als A24, dus qua beeldkwaliteit zouden de transfers niet onder mogen doen dan die van A24.
Bedankt, dat wist ik nog niet! Ik had er op Blu-ray.com al een hoop positieve reacties over gelezen, maar durfde zelf nog niet te zeggen dat de EIV discs daadwerkelijk beter waren. Wel leuk om dit te lezen natuurlijk, zeker omdat ik nu een paar van die releases in huis heb.Mechanic17 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 14:47:
[...]
De EIV discs maken gebruik van dezelfde transfer, maar de encoding op EIV discs is meestal beter dan die van A24, welke vaak last hebben van issues met compressie en bitrate.
Aardig wat films duiken met de korting onder de €15 of zelfs onder de €10.ferrywijn schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 07:13:
Bol.com heeft weer stapel'korting'. De prijzen zijn zo hoog dat je niet echt meer van korting kan spreken. Vorige week Full Metal Jacket op 4K voor 10 euro bij de Fnac besteld. Dat zie ik bij Bol niet zo snel gebeuren.
De Indiana Jones box met de eerste vier films kun je zelfs voor ongeveer €24 krijgen, wat neerkomt op rond de €6 per film. Dat zie ik bij Fnac nog niet zo snel gebeuren.
Dat is de reguliere bluray.RomeoOscarBravo schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 10:53:
[...]
Aardig wat films duiken met de korting onder de €15 of zelfs onder de €10.
De Indiana Jones box met de eerste vier films kun je zelfs voor ongeveer €24 krijgen, wat neerkomt op rond de €6 per film. Dat zie ik bij Fnac nog niet zo snel gebeuren.
Weinig bijzonder aan die prijs.
op amazon.de zelfs nog goedkoper : https://www.amazon.de/dp/B091NQ2QLB
Ben sowieso allergisch voor Dutch Film Works (de Bol versie). Die hebben teveel hopeloze troep afgeleverd in het verleden qua transfers. Kan ik niet meer serieus nemen.
[ Voor 13% gewijzigd door daffie82 op 05-10-2026 11:41 ]
Check de EAN code van Bol.com en zoek deze EAN code ook eens op bij Amazon FR.
Veel Benelux uitgaven zijn daar gewoon te koop, vaak voor minder geld. En Amazon FR heeft nu ook nog een 2+1 actie op veel van dezelfde titels. Wat het prijs verschil nog groter maakt.
2 titles purchased = 3rd free
Niet zo snel in de "actie" van Bol.com trappen.
Dat is niet de reguliere blu-ray maar de 4K. €6 per Indiana Jones film in 4K vind ik helemaal nergens en dat maakt het in mijn ogen wel bijzonder. Zie hier.daffie82 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 11:37:
[...]
Dat is de reguliere bluray.
Weinig bijzonder aan die prijs.
op amazon.de zelfs nog goedkoper : https://www.amazon.de/dp/B091NQ2QLB
Ben sowieso allergisch voor Dutch Film Works (de Bol versie). Die hebben teveel hopeloze troep afgeleverd in het verleden qua transfers. Kan ik niet meer serieus nemen.
De door jou genoemde Amazon.de verkoopt dezelfde box voor bijna €80, dus geen €6 per film, maar €20, wat mijn punt nog veel meer bekrachtigt. Zie hier .
Dutch Filmworks heeft alleen een distributiedeal voor Paramount films. De disks komen inhoudelijk gewoon van Paramount af, dus vermoedelijk zijn die disks identiek aan die Duitse uitgave.
We zouden jou niet serieus moeten nemen. Ik zit hier alles van je te ontkrachten.
Soms is de disk wel hetzelfde, maar de EAN toch iets afwijkend, dus je hoeft niet eens blind te staren op de EAN.ZesBarkiePK schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 11:48:
Tip voor wie nog 4K films wil oppikken bij Bol.com;
Check de EAN code van Bol.com en zoek deze EAN code ook eens op bij Amazon FR.
Veel Benelux uitgaven zijn daar gewoon te koop, vaak voor minder geld. En Amazon FR heeft nu ook nog een 2+1 actie op veel van dezelfde titels. Wat het prijs verschil nog groter maakt.
2 titles purchased = 3rd free
Niet zo snel in de "actie" van Bol.com trappen.
Houd er wel rekening mee dat sommige van die uitgaves in Nederland nog Nederlandse tekst achterop de cover hebben en de Franse meestal enkel Frans, mocht je er waarde aan hechten.
Laten we er verder maar over zwijgen lolRomeoOscarBravo schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 11:53:
[...]
Dat is niet de reguliere blu-ray maar de 4K. €6 per Indiana Jones film in 4K vind ik helemaal nergens en dat maakt het in mijn ogen wel bijzonder. Zie hier.
De door jou genoemde Amazon.de verkoopt dezelfde box voor bijna €80, dus geen €6 per film, maar €20, wat mijn punt nog veel meer bekrachtigt. Zie hier .
Dutch Filmworks heeft alleen een distributiedeal voor Paramount films. De disks komen inhoudelijk gewoon van Paramount af, dus vermoedelijk zijn die disks identiek aan die Duitse uitgave.
We zouden jou niet serieus moeten nemen. Ik zit hier alles van je te ontkrachten.
Sterker nog je kan zelfs uitkomen op 16 euro voor de Indiana Jones boxset wat de prijs nog maar 4 per film maakt
hoi
Hoe?ReVision. schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 12:21:
Sterker nog je kan zelfs uitkomen op 16 euro voor de Indiana Jones boxset wat de prijs nog maar 4 per film maakt
Ik weet niet wat je met dit screenshot wil zeggen, maar ff voor de zekerheid; de 40% korting moet er nog af. Ik begon enkel over die box omdat iemand zei dat die stapelkorting bij Bol niet veel voorstelde door de prijzen.daffie82 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 12:15:
[...]
Laten we er verder maar over zwijgen lol
[Afbeelding]
Klopt. Dat had ik niet door in eerste instantie. Je gaf in eerste instantie ook geen link naar die boxset en had het over 24 euro. De reguliere bluray staat precies aan 24 euro op bol...RomeoOscarBravo schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 12:32:
[...]
Ik weet niet wat je met dit screenshot wil zeggen, maar ff voor de zekerheid; de 40% korting moet er nog af. Ik begon enkel over die box omdat iemand zei dat die stapelkorting bij Bol niet veel voorstelde door de prijzen.
Dus je snapt mijn verwarring wellicht. 😉
Misschien heb je gewoon gelijk hoor, maar ik vraag het me af.RomeoOscarBravo schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 11:57:
[...]
Soms is de disk wel hetzelfde, maar de EAN toch iets afwijkend, dus je hoeft niet eens blind te staren op de EAN.
Houd er wel rekening mee dat sommige van die uitgaves in Nederland nog Nederlandse tekst achterop de cover hebben en de Franse meestal enkel Frans, mocht je er waarde aan hechten.
Ik heb een paar films vergeleken, waaronder Ready Player One, Pacific Rim en Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street. Volgens blu-ray.com lijken het precies dezelfde uitgaven aangezien de covers ook al tweetalig zijn.
Misschien bestel ik ze straks gewoon via Amazon FR om het een keer te proberen. Dan laat ik het je nog even weten.
Over het algemeen ben ik geen fan van Franse uitgaven/covers. Maar als Bol.com precies dezelfde verkoopt dan kan ik beter alleen nog naar de prijs kijken.
Het viel me volgens mij wel eens op bij Disney titels, terwijl die disks ongeveer altijd gelijk zijn.ZesBarkiePK schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 12:40:
[...]
Misschien heb je gewoon gelijk hoor, maar ik vraag het me af.
Ik heb een paar films vergeleken, waaronder Ready Player One, Pacific Rim en Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street. Volgens blu-ray.com lijken het precies dezelfde uitgaven aangezien de covers ook al tweetalig zijn.
Misschien bestel ik ze straks gewoon via Amazon FR om het een keer te proberen. Dan laat ik het je nog even weten.
Over het algemeen ben ik geen fan van Franse uitgaven/covers. Maar als Bol.com precies dezelfde verkoopt dan kan ik beter alleen nog naar de prijs kijken.
Ik snap je verwarring inderdaad. Maar ik zou me dus ook geen zorgen maken bij Paramount uitgaves. Wat op die disks staat komt (gelukkig) niet van DFW af. Er staan bijvoorbeeld legio ondertitels op, terwijl DFW enkel Nederland en België bedient volgens mij. Once Upon A Time In The West is dacht ik uitgegeven tijdens de Paramount - DFW deal en die 4K heeft niet eens Nederlandse ondertitels.daffie82 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 12:36:
[...]
Klopt. Dat had ik niet door in eerste instantie. Je gaf in eerste instantie ook geen link naar die boxset en had het over 24 euro. De reguliere bluray staat precies aan 24 euro op bol...
Dus je snapt mijn verwarring wellicht. 😉
https://www.rarewaves.com/collections/2-for-30-offer
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Yes, zag het ook in hun mailtje. Hebben echt een mooi aanbod.PatrickC schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 14:46:
Rarewaves heeft ook weer nieuwe titels toegevoegd aan hun standaard 4K 2 voor £30 actie.
https://www.rarewaves.com/collections/2-for-30-offer
Jammer genoeg schrik ik wel elke keer van het bedrag dat ik bij hen koop.
https://www.bol.com/nl/nl/p/saving-private-ryan/9300000145933021/
https://www.bol.com/nl/nl/p/top-gun/9200000131897252/
Indiana Jones collectie voor €26,99 (https://www.blu-ray.com/movies/Indiana-Jones-4-Movie-Collection-4K-Blu-ray/296632/) https://www.bol.com/nl/nl/p/indiana-jones-4-movies-collection/9300000040790260/
The Crow voor nog geen €15,- https://www.bol.com/nl/nl/p/the-crow/9300000185341893/
Prijzen zijn een beetje all-over-the-place. Sommige films zijn dezelfde prijs, duurder of marginaal goedkoper.
Wicked: For Good 4K
Forrest Gump 4K
Indiana Jones 1-4 4K
Indiana Jones And The Dial Of Destiny 4K
Fight Club 4K
Alles bij elkaar na de korting €66, wat neerkomt op €8,24 per film.
Indiana Jones box
Fight Club
Ready Player One
Had nog €7,50 shoptegoed dus kwam neer op ongeveer €43. Dat is min of meer €6,- per film
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 05-10-2026 22:48 ]
Nu Saving Private Ryan, Interstellar, Fight Club en One Battle After Another gekocht voor €13 per stuk. Had in eerste instantie meer in mn mandje maar hoop eigenlijk dat aankomende weken Braveheart, The Matrix en Dune Part Two nog worden toegevoegd aan de kortingen. Wilde ook graag Doctor Sleep hebben maar toch wat hoop dat in de toekomst de Directors Cut nog een 4k uitgave krijgt.
Hier een wat andere selectie, veel van de actie heb ik al op BR of 4k
Miss Peregrine’s Home For Peculiar Children (4K Ultra HD Blu-ray)
Great Gatsby (4K Ultra HD Blu-ray)
Murder On The Orient Express (4K Ultra HD Blu-ray)
Back To Black (4K Ultra HD Blu-ray)
Sommige recent ook nog wel gezien, maar fijn om op disc te hebben
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen
:strip_exif()/f/image/fHf0jhDHUE5f0DrxyfGO8W1F.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/6ukSgUDlMtnURUaUwz7dRU8d.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/vWQPzxm32DWdwTvcpiqNPDbq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0sTBHB3A0z7PPsJUo4t6dDAk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tYiYHarEwBenJnpDT7HiBqkz.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/Ve60v5RdivW9Z9UE2g6Dj2Wu.jpg?f=fotoalbum_large)