• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:14

lord_fh

Môge!

Ik heb iets gekkigs gehad met de PS5 Pro.

Ik speelde net even Alan Wake II (half uurtje ofzo) en ineens crashed de PS5 naar het begin scherm. (speel op "balanced")

Daarna spel weer gestart vanaf de laatste save, en hij bleef het nu doen al had ik wel een paar keer dat ik even zwart wit blokjes zag in een flits. heeft iemand dat ooit wel eens gehad ?

Ps5 Pro is net 2 maand oud, niet veel op gespeeld nog. Schrok er wel van. Ding maakt overigens niet keihard blaas geluid ofzo, verre van dat.

PS5 Pro + AOC U32G4U

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

kazuka schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 16:20:
Story expansion voor Ghost of Yotei en meer in de complete edition (15 EUR upgrade als je de basis versie al hebt). Release is 1 oktober:

https://blog.playstation....n-comes-to-ps5-october-1/

[YouTube: Ghost of Yōtei Complete Edition - Announce Trailer | PS5 Games]
Nice, de base game volledig uitgespeeld en echt goed mee vermaakt. Ben benieuwd naar de SP DLC en de roguelite modus.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Oh hemel... Weer zo'n 'verzamel alle beestjes' game. Die dingen worden met templates uitgepoept volgens mij, net als al die suffe games voor op je telefoon.

Ik ben wel weer op zoek naar een nieuwe game. Maar het lijkt wel alsof alle recentere titels niet echt in prijs willen zakken. En ik wil nog zo lang mogelijk games op disc kopen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Vis schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:29:
Snap die covers nooit zo.

Buiten het feit dat ze lelijk zijn, zijn ze vaak maar tijdelijk "in" als de betreffende game net uit is gebracht. Daarna zit je met zo'n schreeuwerige cover. Vaak qua kleur samenstelling te druk.

Smaken verschillen, maar waarom zou je geld uitgeven aan zulke rommel?

Dit is de enige die ik zou overwegen, nostalgia!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dqg6JwvJbUwtiyKvNtTEHpZhEgY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EgaURSK7rA6Jpdk5GSr5h0IL.webp?f=fotoalbum_large Ik vind deze nog wel geinig, ook omdat mijn enige Playstation op dit moment een PS2 (Fat) is. Die ik destijds voor GTA3 kocht.

De PS5 komt volgende week binnen, speciaal voor GTA VI.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Mafia: The Omertà Collection verschijnt 14 augustus
Mafia: The Omertà Collection bundelt vier games uit de reeks:
  • Mafia: The Old Country Definitive Edition, inclusief de Man of Honor-uitbreiding en Deluxe-content
  • Mafia: Definitive Edition
  • Mafia II: Definitive Edition, inclusief alle DLC
  • Mafia III: Definitive Edition, inclusief alle DLC
Daarnaast vanaf 14 augustus:
  • Mafia: The Old Country – Man of Honor voegt twee nieuwe verhaathoofdstukken, Free Ride-uitdagingen, wapens, outfits en andere items toe.
  • Mafia: The Old Country Definitive Edition vervangt de eerdere Deluxe Edition.
  • Mafia: Definitive Edition komt naar PS5 en Xbox Series X|S, met 60fps-gameplay en technische verbeteringen.
  • PS4-bezitters krijgen de digitale PS5-versie gratis; Xbox One-bezitters met de digitale versie krijgen de Series X|S-versie gratis. Saves kunnen niet worden overgezet.
Kortingsregeling:
  • Introductieprijs loopt tot 28 augustus op Steam en PS5, en tot 25 augustus op Xbox Series X|S.
  • Wie al Mafia-games bezit, krijgt afhankelijk van platform en bezit mogelijk korting op de collectie.
Bron: Mafia / 2K

[ Voor 132% gewijzigd door G_Dragon op 13-08-2026 18:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 144 145 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.