Rossi46 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 19:10:
[...]

Je weet het natuurlijk nooit, maar ik heb in heel m’n leven nog nooit garantie hoeven claimen op een console. En ik kan ze volgens mij niet eens meer op drie handen tellen…
Oh wow, ik kan niet op 1 hand tellen hoevaak ik garantie heb moeten claimen op een Xbox 360 :P

Maar verder zijn het vaak controllers in mijn situatie, meerdere Dual Shock's (van de Ps4 weet even niet welke generatie dat is) welke gingen driften in garantie, een Dual Sense die driftend nieuw uit de doos kwam, Xbox Elite controllers met knoppen die matig registreerde, enz.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 03-07-2026 19:27 ]

Live, Laugh, Toaster bath.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:28
Donstil schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 19:25:
[...]

Oh wow, ik kan niet op 1 hand tellen hoevaak ik garantie heb moeten claimen op een Xbox 360 :P

Maar verder zijn het vaak controllers in mijn situatie, meerdere Dual Shock's (van de Ps4 weet even niet welke generatie dat is) welke gingen driften in garantie, een Dual Sense die driftend nieuw uit de doos kwam, Xbox Elite controllers met knoppen die matig registreerde, enz.
Ik stapte pas op de 360 wagon vanaf de stevig aangepaste versie (en nee, niet die laatste Xbox One look-a-like 😉). Die heeft het altijd netjes gedaan. Net zoals m'n NES, N64, PS1, PS2, Xbox OG, etc-etc...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:14
Playstation pro 5 is nu ook weer bijna overal uitverkocht. Komt er weer een prijsstijging aan?
Cowboy_Henk schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 19:22:
Ik vraag me wel af hoe ze het gedaan gaan krijgen op de PS6 dat ik mijn fysieke PS5 spellen kan spelen? Of ze moeten op PS5 nu ook een Disc2Digital doen, zodat je al je discs naar een digitale licentie kan omzetten die je over kan zetten naar de PS6 ook.

Ok ik koop vooral digitaal (iedereen in mijn gezin heeft Orange herlaadkaart en we gebruiken overschot van belkrediet om te zetten 1:1 naar ps store credit) maar ik heb er toch een tiental.

Ik vind digital wel het handigste, niet telkens van disc wisselen als iemand iets anders wil spelen. En PS store heeft ook wel regelmatig kortingen.
Ja ik vind digitaal ook super fijn, heb nog wel fysiek maar dat heb ik al lang digitaal.
Misschien dat ze een usb blu ray speler uitbrengen, die je op de ps6 zou kunnen aansluiten ?.

Ik denk alleen wel. ze niet helemaal weg komen met alleen de playstation store, iets waar de Eu nu al heel erg op aan drammen is met Apple enzo.
Ik denk dat ze nog wel met iets gaan komen uiteindelijk, als ze dat niet doen zal niet heel slim zijn.

Misschien ook wel een soort gamekeycard idee, zoals Nintendo heeft.
Of dat je spellen op meer plekken kan kopen, net zoals je op de pc kan doen. Code verzilveren erna in steam etc en klaar (Dit geval dan in de playstation).

[ Voor 30% gewijzigd door Carlos0_0 op 03-07-2026 20:34 ]

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:35
Vlaanderen1 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:20:
[...]

Je kan even proberen te bellen naar 020 709 5025, dit zou de KS van playstation moeten zijn.
Dankje! Ga ik eens proberen.
Pagina: 1 ... 140 141 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.