Format-C schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 12:32:
Misschien heb ik het verkeerd gezien, maar ik had volgens mij gelezen dat alle PS3 gerelateerde content gewoon verdwijnt?

Edit: ik heb even snel wat gezocht maar dat lijkt dus (nog) niet zo te zijn.

My bad. En mijn Excuses! :$
Ah ja als je het verkeerd begrepen had dan snap ik de onrust wel inderdaad.
Maar zo ver zijn we op het moment nog niet.

Live, Laugh, Toaster bath.

418O2 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 12:46:
[...]

Voor specifieke discussies is een apart topic wel zo handig.

Ik reageer om een weerwoord te geven.
Die is er trouwens: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

En de 2028 digital only discussie past daar überhaupt beter, aangezien het de PS5 waarschijnlijk niet, of heel beperkt, aan zal gaan.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Donstil schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 12:49:
[...]

Die is er trouwens: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

En de 2028 digital only discussie past daar überhaupt beter, aangezien het de PS5 waarschijnlijk niet, of heel beperkt, aan zal gaan.
Mooi, opgelost :)

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:13
Wat Sony het beste kan doen voor de ps6 is een platte Blu-ray drive via usb c accessoires verkopen zodat ze ons nog verder kunnen uitmelken.

PSN : Geraedus

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:21
De mogelijkheid om uitgespeelde games door te verkopen is mijn belangrijkste reden. XBOX lijkt hier onderzoek naar te doen. Maar iets in mij zegt dat Sony zoiets klantvriendelijks nooit zal doen. Uiteindelijk komt hier ook uiteraard een PS6, al is het maar voor de exclusives. Maar waar ik bedacht had geen XBOX meer in huis te halen als derde console volgende generatie zal ik dat waarschijnlijk wel gaan doen wanneer zij die doorverkoop mogelijkheid wel bieden (en ze überhaupt nog bestaan).

[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 02-07-2026 13:12 ]

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:16
418O2 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 12:46:
[...]

Voor specifieke discussies is een apart topic wel zo handig.

Ik reageer om een weerwoord te geven.
Waarom zou je in hemelsnaam een weerwoord moeten hebben op de mening van mensen die all digital niet zo leuk vinden? Als je nou had gezegd dat je graag je eigen mening ook wil laten weten had ik het nog begrepen. Maar een weerwoord willen hebben over hoe iemand zijn hobby het liefst wil beleven is wel wat vreemd.

Want je irriteert je dan wel aan het "geklaag" in dit topic, maar je doet er zelf ook aan mee. Sterker, de groep klagers en de groep "ik vind dat je het wel prima moet vinden" ontloopt elkaar niet veel. Maar enfin, we hebben een ander topic gevonden om daar verder te klagen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Cyrax0508 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 13:23:
[...]

Waarom zou je in hemelsnaam een weerwoord moeten hebben op de mening van mensen die all digital niet zo leuk vinden? Als je nou had gezegd dat je graag je eigen mening ook wil laten weten had ik het nog begrepen. Maar een weerwoord willen hebben over hoe iemand zijn hobby het liefst wil beleven is wel wat vreemd.
Omdat het anders lijkt of niemand het er mee eens is en er niet mee kan leven

• Cyrax0508
418O2 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 13:28:
[...]

Ja, want mensen die alleen maar bezig zijn met de mening van anderen naar beneden te halen omdat het hen zelf niet raakt zijn in dit topic de afgelopen dagen niet te vinden hoor.... Ik zeg net nog dat de groep "klagers" niet veel groter is dan de groep "klagers over gamers die fysiek wel belangrijk vinden".
418O2 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 13:28:
[...]

Ja eens, zonder tegen geluid geen discussie.

• Cyrax0508
Donstil schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:06:
[...]

Zo is dat. Nou nog leren om in een discussie een beetje respectvol te blijven en mensen niet te classificeren als "klagers" en "jankerds" en dan kom je er wel.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:28
Donstil schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:06:
[...]

Dit was geen discussie, dit was mensen afzeiken
maartend schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:30:
[...]

Dit was geen discussie, dit was mensen afzeiken
Onzin, ik heb helemaal niemand afgezeken.

• Tarax
  • Laatst online: 23:37
Donstil schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:40:
[...]

Onzin, ik heb helemaal niemand afgezeken.
Niet? Je hebt het over "roeptoeters", "Nee schreeuwers" en gaat mee met iemand die mensen die kritiek hebben vind "janken".
Tarax schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:52:
[...]

Niet? Je hebt het over "roeptoeters", "Nee schreeuwers" en gaat mee met iemand die mensen die kritiek hebben vind "janken".
Niet inderdaad, "Roeptoeters" en "Nee schreeuwers" is in die context helemaal niets mis mee, en al helemaal niet "afzeiken".

Janken, Jankerds of een andere variant daarop komt niet van mij verder, dat ik eventueel onder de streep dezelfde mening deel als die Tweaker maakt het niet zo dat ik aan het afzeiken ben natuurlijk.

Edit: Maar goed ik snap dat het tactiek kan zijn hoor, eerst lekker mee discussiëren, daarna op de man en zodra er vast gelopen wordt in de slachtoffer rol gaan zitten en met het vingertje wijzen. Het houd de gemoederen bezig in ieder geval.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 02-07-2026 15:04 ]

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:11
Iemand nog een idee waar de pro nog voor een normale prijs te halen is? Ik was net te laat op 2 sites...

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 11:33
Stormcagy schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 15:20:
Iemand nog een idee waar de pro nog voor een normale prijs te halen is? Ik was net te laat op 2 sites...
alleen op PlayStation, voor 900

• Stormcagy
Bale, weet iemand waarom er te korten zijn?

• Cyrax0508
Donstil schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:57:
[...]

Niet inderdaad, "Roeptoeters" en "Nee schreeuwers" is in die context helemaal niets mis mee, en al helemaal niet "afzeiken".

Janken, Jankerds of een andere variant daarop komt niet van mij verder, dat ik eventueel onder de streep dezelfde mening deel als die Tweaker maakt het niet zo dat ik aan het afzeiken ben natuurlijk.

Edit: Maar goed ik snap dat het tactiek kan zijn hoor, eerst lekker mee discussiëren, daarna op de man en zodra er vast gelopen wordt in de slachtoffer rol gaan zitten en met het vingertje wijzen. Het houd de gemoederen bezig in ieder geval.
Als je wat te zeggen hebt, doe dat dan ipv dat geniepige indirecte reageren. Je wil een grote jongen zijn en negeren, maar ondertussen blijf je maar indirect reageren en doorgaan.

Ik spreek je gewoon direct aan. Als je daar geen zin in hebt of je voelt je te bijzonder om te reageren, dan stel ik voor dat je die indirecte steken onder water ook achterwege laat.

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:58
Stormcagy schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 15:25:
Meende ivm de ai, dat de prijzen zijn gestegen om te produceren, dus het kost Sony nu zelf ook geld ze leveren er aardig op in.
Ook natuurlijk de aankomende gta aankonding.
Steambox 1100 inc controller en slechtere prestaties tov pro
Laatst ook nog gerucht nieuwe ps 6 1000 dollar om te maken en gerichte prijs van 1400-1500.

Zelf denk ik dat de ps 6 volgend jaar niet uitkomt.

Bovenstaande opgeteld, dan is de pro wellicht een goede keuze en de onzekerheid zou me niks verbazen dat we misschien volgende jaar nog hogere hardware prijzen krijgen.

• Stormcagy
Dagarkin schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 15:46:
[...]

Meende ivm de ai, dat de prijzen zijn gestegen om te produceren, dus het kost Sony nu zelf ook geld ze leveren er aardig op in.
Ook natuurlijk de aankomende gta aankonding.
Steambox 1100 inc controller en slechtere prestaties tov pro
Laatst ook nog gerucht nieuwe ps 6 1000 dollar om te maken en gerichte prijs van 1400-1500.

Zelf denk ik dat de ps 6 volgend jaar niet uitkomt.

Bovenstaande opgeteld, dan is de pro wellicht een goede keuze en de onzekerheid zou me niks verbazen dat we misschien volgende jaar nog hogere hardware prijzen krijgen.
Bedankt voor het antwoord, ben het volledig met je eens. Daarom dat ik er nu ook nog 1 zoek :-(

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-07 18:42
Stormcagy schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 15:48:
[...]

Bedankt voor het antwoord, ben het volledig met je eens. Daarom dat ik er nu ook nog 1 zoek :-(
Op marktplaats staan er zat te koop.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Dagarkin
Stormcagy schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 15:48:
[...]

Gewoon rechtstreeks halen bij Sony https://direct.playstatio...7DQEPg&emcid=ot-ps-456951

Bij tweakers bij vraag en aanbod stonden ook nog een paar.

• Tarax
  • Laatst online: 23:37
Donstil schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:57:
[...]

Dat noemen we nou projectie. Fijne dag verder.
Jij ook!

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 02-07-2026 15:59 ]

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:50

Format-C

Tracing Rays

Stormcagy schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 15:25:
Leef je onder een steen? :p

Geheugen is nergens te koop. ;) Edit: en als het er al is is het net zo duur als massief goud.

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 02-07-2026 16:37 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Stormcagy
Die heb ik gemist, ik heb mij klaarblijkelijk ook goed verkeken op het feit, dat het erop lijkt dat Sony ze ook niet/beperkt produceert.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-07 19:07
Hey Gamers

Ik snap dat het nieuws van Sony om te stoppen met fysieke disc-games bij verzamelaars wat emotie oproept, maar er zijn natuurlijk ook mensen hier die er niks om geven. Echter zie ik wat berichten voorbij komen waarin men op de man begint te reageren. Ik wil aan iedereen vragen via deze weg hiermee te stoppen en het netjes te houden. Het maakt niet uit of iemand wel of niet iets fysiek wil, respecteer elkaars keuze en ga lief met elkaar om.

Bedankt alvast en Game On!

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 00:23

• Dagarkin
Toch nog een pro besteld.

Ook straks evt met gta 6. Denk qua schuifruimte op een base ps5 en met de reactie boven mij, dan loont het ook niet meer om hier een andere hardeschijf in te zetten.

Ik heb mijn oude Lg c8 inmiddels vervangen door een G5 65 inch, dan is de pro hoop ik een mooie toevoeging. Je kunt met cashback deze tv voor onder de 1500 krijgen.

Wel helaas de hoofdprijs, maar als ik dan weer naar de nieuwe steam box kijk valt het relatief allemaal mee.

[ Voor 21% gewijzigd door Dagarkin op 02-07-2026 23:54 ]

• Cyrax0508
Dagarkin schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 23:43:

Ook straks evt met gta 6. Denk qua schuifruimte op een base ps5 en met de reactie boven mij, dan loont het ook niet meer om hier een andere hardeschijf in te zetten.

Ik heb mijn oude Lg c8 inmiddels vervangen door een G5 65 inch, dan is de pro hoop ik een mooie toevoeging. Je kunt met cashback deze tv voor onder de 1500 krijgen.

Wel helaas de hoofdprijs, maar als ik dan weer naar de nieuwe steam box kijk valt het relatief allemaal mee.
Ik ga bewust geen Pro kopen, ik vind hem echt te duur voor een console waar ik dezelfde games op speel als op mijn PS5 Slim. Tuurlijk zijn er wat dingen beter, maar vooralsnog vind ik het prima zo. Ik wilde eerst wel een Pro kopen, ook voor GTA6, maar heb juist besloten dat niet te doen. Ik weet zeker dat ik ook op mijn base PS5 ga genieten van GTA6 en tegen de tijd dat de PS6 uitkomt zullen ze vast GTA6 wel uitbrengen op die console met een sloot aan verbeteringen. Dan is de update voor mij wat groter dan voor PS5 Pro bezitters, ook een pluspunt.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
Cyrax0508 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 08:17:
[...]

Ik ga bewust geen Pro kopen, ik vind hem echt te duur voor een console waar ik dezelfde games op speel als op mijn PS5 Slim. Tuurlijk zijn er wat dingen beter, maar vooralsnog vind ik het prima zo. Ik wilde eerst wel een Pro kopen, ook voor GTA6, maar heb juist besloten dat niet te doen. Ik weet zeker dat ik ook op mijn base PS5 ga genieten van GTA6 en tegen de tijd dat de PS6 uitkomt zullen ze vast GTA6 wel uitbrengen op die console met een sloot aan verbeteringen. Dan is de update voor mij wat groter dan voor PS5 Pro bezitters, ook een pluspunt.
Ja hier ook. Al kribbelt het wel een beetje om toch voor de Pro te gaan,base ps5 gehad, nu slim, het is dat ik minder game anders had ik de Pro zo gekocht denk ik haha maarja die PS6 komt denk eind 2027....

[ Voor 8% gewijzigd door Amaze86 op 03-07-2026 08:23 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Dagarkin
Cyrax0508 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 08:17:
[...]

Ja een beste prijs, maar ik denk niet dat de ps 6 lager gaat worden. Er komen nog zeer mooie games uit en ben zelf ivm werk niet extreem actief hooguit een paar games per jaar. Nu met Kingdom deliverance 2 bezig. Deze maand komt ook nog black flag. Sowieso eerst maar kijken of ze ps 6 uitbrengen zou me niks verbazen met uitstel.

• Cyrax0508
Dagarkin schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 08:49:
[...]

Ja een beste prijs, maar ik denk niet dat de ps 6 lager gaat worden. Er komen nog zeer mooie games uit en ben zelf ivm werk niet extreem actief hooguit een paar games per jaar. Nu met Kingdom deliverance 2 bezig. Deze maand komt ook nog black flag. Sowieso eerst maar kijken of ze ps 6 uitbrengen zou me niks verbazen met uitstel.
Nee, de PS6 zal niet lager worden, dat begrijp ik wel. Maar dat is dan een veel grotere verbetering t.o.v. mijn base PS5 en de PS6 speelt straks games af die niet meer op de PS5 worden uitgebracht. Het gaat mij er meer om dat ik geen console van bijna € 1.000,00 wil kopen die dezelfde games (wat beter en mooier) afspeelt als mijn huidige console en dat voor een relatief korte periode want de PS6 zal vast binnen over 2 á 3 jaar uitkomen.
Dagarkin schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 23:43:

Nice, mooie koop.

Ik heb een pro sinds vorig jaar ergens en was aan het begin niet echt onder de indruk, maar met PSSR2.0 is dat helemaal opengebroken.

Het is nu echt meer dan de normale PlayStation 5.

Games als Ghost of Yotei en Crimson Dessert zien er echt waanzinnig uit, en ik verwacht dat het verschil met GTA6 ook zo gaat zijn.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:40

Vis

Daarbij is het upgraden naar een Pro sowieso een goede aanbeveling, want die is straks meer waard tijdens launch van de base PS6 voor eventuele verkoop.

Ik heb daarom ook sinds 3 maandjes een Pro gekocht, vlak voor de prijsverhoging, met in ogenschouw genomen dat wanneer de PS6 eventueel uit gaat komen (of uitstel) je nog lekker lang met de Pro door kan gaan, en tegen die tijd ga vergelijken hoeveel het verschil is tussen een base PS6 en een PS5 Pro. Als dat minimaal is hou ik lekker de Pro en mocht Sony later met een PS6 Pro komen, ga ik daar weer voor, na verkoop van de PS5 Pro.

Nu mooier gamen, en hogere verkoopwaarde later. Simpel spelletje.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Vis schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:07:
Daarbij is het upgraden naar een Pro sowieso een goede aanbeveling, want die is straks meer waard tijdens launch van de base PS6 voor eventuele verkoop.

Ik heb daarom ook sinds 3 maandjes een Pro gekocht, vlak voor de prijsverhoging, met in ogenschouw genomen dat wanneer de PS6 eventueel uit gaat komen (of uitstel) je nog lekker lang met de Pro door kan gaan, en tegen die tijd ga vergelijken hoeveel het verschil is tussen een base PS6 en een PS5 Pro. Als dat minimaal is hou ik lekker de Pro en mocht Sony later met een PS6 Pro komen, ga ik daar weer voor, na verkoop van de PS5 Pro.

Ja ook dat, ik heb €900,- betaald voor een (nieuwe) Pro met (nieuwe) Edge controller. Killer deal als je dat vergelijkt met de prijzen van nu.

Ik heb geen zin in een gaming PC maar wil wel de mooiste en/of beste ervaring met een console. Daarom upgrade ik als dit soort upgrades uitkomen.

Een PlayStation 6 en later de 6 Pro komen er hier daarom ook weer.

• Cyrax0508
Vis schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:07:

In jouw situatie snap ik dat helemaal. Ik zelf heb vooral fysieke games en ik behoud graag de mogelijkheid om alle games die ik heb te kunnen spelen. Het ziet er vooralsnog naar uit dat ik mijn PS5 dus niet kan verkopen in mijn situatie.

• hsamet
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-07 14:37
Ik maak me zelf wel zorgen om de geheugen tekorten. In de pricewatch lijkt de PS5 pro haast verdwenen, dus heb ook maar een PS5 aangeschaft puur voor GTA 6.

Mochten er enkelen toch nog een PS5 pro willen scoren voor de ''normale prijs'' via direct.playstation is deze verkrijgbaar met 5% korting. Ik heb het getest, het is toepasselijk op in ieder geval de PS5 pro

De voorwaarde hiervoor is dat je een PS plus abonnement afsluit, kan de goedkoopste essential zijn van 9,99. Let wel op dat je opnieuw moet inloggen zodat de korting zichtbaar is (in het winkelwagentje naar beneden scrollen)

Hoop dat het iemand kan helpen

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Donstil schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:18:
[...]

Ja ook dat, ik heb €900,- betaald voor een (nieuwe) Pro met (nieuwe) Edge controller. Killer deal als je dat vergelijkt met de prijzen van nu.

Ik heb geen zin in een gaming PC maar wil wel de mooiste en/of beste ervaring met een console. Daarom upgrade ik als dit soort upgrades uitkomen.

Een PlayStation 6 en later de 6 Pro komen er hier daarom ook weer.
Vorige week 845 via Joybuy (oid). Vriend van me wou s'middags ook kopen: uitverkocht. Had eigenlijk eind vorig jaar willen kopen, PS Pro bundel met 2 controllers voor 679 dacht ik. Achja, helaas. Heb hem nu wel compleet staan (in doos) voor GTA. Ik gok dat ik een maand of 3 PS speel en hem dan weer verkoop op V&A. Het is onzinnig om een zeer goede game-pc te hebben met een 'matige' console (als ik de PS Pro vergelijk met mijn pc that is). Ik ben sowieso al eigenlijk geen console gamer, alleen met de afgelopen 25 jaar GTA :+.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:52
Dagarkin schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 15:51:
[...]

Gewoon rechtstreeks halen bij Sony https://direct.playstatio...7DQEPg&emcid=ot-ps-456951

Bij tweakers bij vraag en aanbod stonden ook nog een paar.
Ik had iets aparts zojuist. Ik wil ook nog een pro kopen, dus ik klikte op deze link. Zag zo snel niet iets van direct leverbaar o.i.d. en ik was benieuwd of het op voorraad is. Dus ik in de winkelwagen doen, kreeg gelijk een privacy verklaring met de vraag hoe ik nieuws etc wil ontvangen. Ik klik op alleen mail (had geen keus om helemaal niks te doen) en klikte op verder. Ik denk ik kom in mijn winkelwagen, maar er kwam nog een privacy scherm. Tegelijkertijd krijg ik een mail van playstation met bedankt voor het aanmaken van een playstation account... Hoe dan? Ik heb niks ingevuld. Geen email of andere gegevens. Heeft ie dan zonder iets te vragen of melden mijn google account gebruikt? Nu zit ik dus met een account op mijn email adres die ik niet voor playstation gebruik. Lang verhaal, had dit email adres nog niet toen ik een jaar of 20 geleden een psnaccount maakte. Toen nog met hotmail.

Hoe kan ik dit terugdraaien? Via ps support kom ik in een spinnenweb van links, ai bots waar je niks aan hebt etc.
Kecin schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:44:
[...]

Vorige week 845 via Joybuy (oid). Vriend van me wou s'middags ook kopen: uitverkocht. Had eigenlijk eind vorig jaar willen kopen, PS Pro bundel met 2 controllers voor 679 dacht ik. Achja, helaas. Heb hem nu wel compleet staan (in doos) voor GTA. Ik gok dat ik een maand of 3 PS speel en hem dan weer verkoop op V&A. Het is onzinnig om een zeer goede game-pc te hebben met een 'matige' console (als ik de PS Pro vergelijk met mijn pc that is). Ik ben sowieso al eigenlijk geen console gamer, alleen met de afgelopen 25 jaar GTA :+.
Ooh dan speel je makkelijk gratis. Tegen de tijd dat je hem wegdoet is dat ding nieuw over de €1000,-

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Donstil schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:51:
[...]

Ooh dan speel je makkelijk gratis. Tegen de tijd dat je hem wegdoet is dat ding nieuw over de €1000,-
Daar ben ik ook bang voor. Zo heb ik al 3 maal een Xbox gekocht op V&A en verkocht voor hetzelfde of met winst... Wtf.

• Dagarkin
Sander H schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:51:
[...]

Ik had iets aparts zojuist. Ik wil ook nog een pro kopen, dus ik klikte op deze link. Zag zo snel niet iets van direct leverbaar o.i.d. en ik was benieuwd of het op voorraad is. Dus ik in de winkelwagen doen, kreeg gelijk een privacy verklaring met de vraag hoe ik nieuws etc wil ontvangen. Ik klik op alleen mail (had geen keus om helemaal niks te doen) en klikte op verder. Ik denk ik kom in mijn winkelwagen, maar er kwam nog een privacy scherm. Tegelijkertijd krijg ik een mail van playstation met bedankt voor het aanmaken van een playstation account... Hoe dan? Ik heb niks ingevuld. Geen email of andere gegevens. Heeft ie dan zonder iets te vragen of melden mijn google account gebruikt? Nu zit ik dus met een account op mijn email adres die ik niet voor playstation gebruik. Lang verhaal, had dit email adres nog niet toen ik een jaar of 20 geleden een psnaccount maakte. Toen nog met hotmail.

Hoe kan ik dit terugdraaien? Via ps support kom ik in een spinnenweb van links, ai bots waar je niks aan hebt etc.
Je hebt nu niks gekocht toch.

Sowieso door zetten met chat service, email contact en een telefoon nr vinden om ze te bellen. Ik heb ironisch dit nu met lg, waarbij ik nu 2 x een tv heb betaald en 1 geleverd. Dat is nu 2 weken geleden en het traject om via support iets te krijgen is lang altijd zelf druk erop zetten en denk qua contact dat als je een telefoon nr kunt vinden, dit de beste oplossing is.

Ik heb zelf bij intertoys besteld. Toch liever via deze winkelketen.

• Sander H
Dagarkin schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 10:00:
[...]

Je hebt nu niks gekocht toch.

Sowieso door zetten met chat service, email contact en een telefoon nr vinden om ze te bellen. Ik heb ironisch dit nu met lg, waarbij ik nu 2 x een tv heb betaald en 1 geleverd. Dat is nu 2 weken geleden en het traject om via support iets te krijgen is lang altijd zelf druk erop zetten en denk qua contact dat als je een telefoon nr kunt vinden, dit de beste oplossing is.

Ik heb zelf bij intertoys besteld. Toch liever via deze winkelketen.
Nee niks gekocht, maar wel ineens een Sony account zonder dat ik ook maar uberhaupt in de winkelwagen was. Dus nu eerst deze proberen op te zeggen, en dan maar koppelen aan mijn huidige account om dit in de toekomst te voorkomen.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Kecin schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 09:52:
[...]

Daar ben ik ook bang voor. Zo heb ik al 3 maal een Xbox gekocht op V&A en verkocht voor hetzelfde of met winst... Wtf.
Even ter perspectief; ik heb (in december) voor mijn 5090 ongeveer 2000 euro betaald, (na inruil van mn 4090 een stúk minder (netto 600)) en die stond vanmorgen in de pricewatch voor 7300 euro 7600 euro. (En daarvoor was ie telkens rond de 3500/3700. )

Maar denk dat het nóg duurder gaat worden, en dat een PS5 pro ook nog wel tegen de 1000 gaat kosten. En misschien zelfs wel 1100/1200 nog.

[ Voor 68% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 11:19 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:40

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:10
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:01:
[...]

Even ter perspectief; ik heb (in december) voor mijn 5090 ongeveer 2000 euro betaald, (na inruil van mn 4090 een stúk minder (netto 600)) en die stond vanmorgen in de pricewatch voor 7300 euro 7600 euro. (En daarvoor was ie telkens rond de 3500/3700. )

[Afbeelding]

7(8)7

Dit gaat echt nergens over. 7(8)7

Maar denk dat het nóg duurder gaat worden, en dat een PS5 pro ook nog wel tegen de 1000 gaat kosten. En misschien zelfs wel 1100/1200 nog.
Ik vind het prijsvergelijk met een 5090 een beetje irrelevant. Die kaart heeft altijd al een prijs gehad in de zin van 'wat de gek ervoor geeft'. Ook doen die kaart 'goedkoop' was.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Rossi46 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:12:
[...]

Ik vind het prijsvergelijk met een 5090 een beetje irrelevant. Die kaart heeft altijd al een prijs gehad in de zin van 'wat de gek ervoor geeft'. Ook doen die kaart 'goedkoop' was.
Das waar. (Plaatje en wat tekst weggehaald) Maar het zijn gekke tijden voor hardware. En denk nogmaals dat het plafond voor de prijs van de PS5 pro nog niet bereikt is.

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 11:19 ]

• Sander H
Als er iemand is die een directe link heeft naar de playstation support, hoor ik het graag. Ik wil dus mijn perongeluk aangemaakte account verwijderen maar ik vind met geen mogelijkheid een daadwerkelijk support email adres of formulier.

Zie onderstaande, ik kan nergens op klikken, het is allemaal alleen tekst. En de botknop is nergens te bekennen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DGkjmSxBGo915BeY_PhtywYnI7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mF1obqzZJ9zzPSq1zq0XN2Fz.jpg?f=fotoalbum_large

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:01:
[...]

Mijn complete game-pc is 1000 euro minimaal duurder geworden dan de aanschaf vorig jaar. Gekkenwerk. Ram van 100 euro destijds, nu 600. Videokaart van 950 euro? Nu 1300. Cpu van 400? Nu 600.

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-07 16:34
ik ben digital-only, maar als ik nog een disk drive wil, is dat misschien het eind van de maand het beste om te halen? Denken jullie dat de productie van die dingen stopt?

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Meneer UYL schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:26:
ik ben digital-only, maar als ik nog een disk drive wil, is dat misschien het eind van de maand het beste om te halen? Denken jullie dat de productie van die dingen stopt?
Ik heb dus net een nieuwe PS5 Pro, en wou perse een diskdrive. Overal 99 euro. Bij Sony zelf 79,99 geloof ik. Scheelt toch weer 20 euro.

• Meneer UYL
Kecin schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:28:
[...]

Ik heb dus net een nieuwe PS5 Pro, en wou perse een diskdrive. Overal 99 euro. Bij Sony zelf 79,99 geloof ik. Scheelt toch weer 20 euro.
Ja. ik heb nu even niet het geld ervoor, maar zal dan denk ik na al die jaren zonder disk drive, toch maar een disk drive aanschaffen wanneer het kan. heb het idee dat ze echt kneiterduur en gescalped gaan worden..

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Meneer UYL schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:32:
[...]

Ja. ik heb nu even niet het geld ervoor, maar zal dan denk ik na al die jaren zonder disk drive, toch maar een disk drive aanschaffen wanneer het kan. heb het idee dat ze echt kneiterduur en gescalped gaan worden..
Als je geen disks hebt en geen intentie om disks te kopen is het wat raar om ivm de fomo er 1 te kopen? :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Meneer UYL
YakuzA schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:39:
[...]

Als je geen disks hebt en geen intentie om disks te kopen is het wat raar om ivm de fomo er 1 te kopen? :P
nou je weet nooit wat je in de toekomst uitgeleend krijgt, of voor een prikkie kan kopen want "discs zijn toch deud". niet zozeer fomo, meer voortschrijdend inzicht

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Het zal toch niet dat diskdrives nu ineens kneiterduur gaan worden? Ga ik niet echt vanuit hoor. Aangezien de aantallen fysieke schijfjes "minder worden", is er ook minder behoefte aan drives.

Lijkt mij.

Als je er echt 1 wilt zou ik gewoon idd aan t einde van de maand even kijken (of wanneer je de centjes hebt) :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:49:
Het zal toch niet dat diskdrives nu ineens kneiterduur gaan worden?
Ligt er maar net aan van welke componenten zo'n diskdrive wordt gemaakt :P

• Meneer UYL
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:49:
Het zal toch niet dat diskdrives nu ineens kneiterduur gaan worden? Ga ik niet echt vanuit hoor. Aangezien de aantallen fysieke schijfjes "minder worden", is er ook minder behoefte aan drives.

Lijkt mij.

Als je er echt 1 wilt zou ik gewoon idd aan t einde van de maand even kijken (of wanneer je de centjes hebt) :)
GEEF ME CENTE----- je hebt gelijk hoor, denk niet dat het ineens omhoog schiet. Maar ik vermoed wel dat de productie nagenoeg gaat stoppen. Het staat zelfs op de direct website dat ze zo snel mogelijk proberen aan te vullen; eigenlijk dat ze maken als voorraad pas op is. Gezien de disc-fabrikanten stoppen, zie ik het ook wel gebeuren dat de drives redelijk vroeg ook stoppen.

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-07 13:17
Is de PlayStation 5 pro al tijdje niet leverbaar? Nu de laatste tijd de prijzen omhoog gaan wou ik m alvast bestellen voor gta, en voor de black ops remasters

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

@Meneer UYL Als je hem binnen nu en een maand of 2 maand kan kopen ---> niks aant handje toch. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 11:53 ]

• Farabi
  • Niet online
Ik ben ook all-digital, maar toch kriebelt het soms om die discdrive te halen = want mijn favoriete racespel driveclub is niet digitaal te verkrijgen.

• WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
uitvoering: Sony PlayStation 5 Pro Wit, Zwart

I love it when a plan comes together :7

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Farabi schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:55:
Ik ben ook all-digital, maar toch kriebelt het soms om die discdrive te halen = want mijn favoriete racespel driveclub is niet digitaal te verkrijgen.
Ik snapte eerlijk niet waarom die eruit gelaten is op een item als de pro. Voor als je toch een keer een dvd'tje, cd'tje of blu-ray wil kijken/luisteren en dan nog games ook. Vooral voor blurays is het geld nog niet zo heel gek als je ziet wat je neertikt voor een fatsoenlijke 4k bluray speler.

categorie: Blu-ray, dvd en cd

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Huh? Zie ik het nou goed en wordt de PS5 pro nu door winkels ook al gescalped? Bij informatique is die nu 1065 euro?. (Of lig ik te slapen en is dit al een tijdje zo)

[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 12:03 ]

• Farabi
  • Niet online
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:02:
Huh? Zie ik het nou goed en wordt de PS5 pro nu door winkels ook al gescalped? Bij informatique is die nu 1065 euro?. (Of lig ik te slapen en is dit al een tijdje zo)
jaja, we zijn weer terug bij af :P

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:02:
Nou alleen bij informatique, koopt daar nooit iets. Kijk maar in de tweakers pricewatch, mm gewoon €899

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Amaze86 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:05:
[...]

Nou alleen bij informatique, koopt daar nooit iets. Kijk maar in de tweakers pricewatch, mm gewoon €899
Als je doorklikt 1149
8)7

(Edit; ik heb trouwens geen slechte ervaringen met Informatique. Maar is al even geleden dat ik daar iets kocht )
Farabi schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:04:
[...]

jaja, we zijn weer terug bij af :P
#zucht

[ Voor 35% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 12:09 ]

• Farabi
  • Niet online
Mediamarkt Qware bundels loading :9

[ Voor 104% gewijzigd door Farabi op 03-07-2026 12:13 ]

• WeirdScience
  • Niet online
Format-C schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:07:
[...]

Als je doorklikt 1149
8)7

(Edit; ik heb trouwens geen slechte ervaringen met Informatique. Maar is al even geleden dat ik daar iets kocht )

[...]

#zucht
https://nl.nbb.com/nl/p/s...oller/a1064081?nbbct=4511

https://www.mediamarkt.be...m=v2-psm&utm_term=2202405

https://www.krefel.be/nl/...ium=cpc&utm_term=43001359

Ehm, geen idee waar u op geklikt heeft... de 1e 3 links uit de pw en gewoon te verkrijgen volgens de aangeduidde prijs.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

De Mediamarkt link in de PW linkt mij door naar een versie van 1149. (Zal wel een foutje in de PW zijn)

Maar goed. Die van jou geeft 899, dus dat is gewoon ok

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 03-07-2026 12:14 ]

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21:41
Sander H schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:23:
Als er iemand is die een directe link heeft naar de playstation support, hoor ik het graag. Ik wil dus mijn perongeluk aangemaakte account verwijderen maar ik vind met geen mogelijkheid een daadwerkelijk support email adres of formulier.

Zie onderstaande, ik kan nergens op klikken, het is allemaal alleen tekst. En de botknop is nergens te bekennen.

[Afbeelding]
Je kan even proberen te bellen naar 020 709 5025, dit zou de KS van playstation moeten zijn.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:50
Farabi schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 12:08:
Mediamarkt Qware bundels loading :9
Startklaar 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Farabi
  • Niet online
We zitten nog in een vroege stadium. Ik ben benieuwd wat er binnen 2 maanden gaat gebeuren. De GTA-spekkers gaan nog voor problemen zorgen denk ik.

• WeirdScience
  • Niet online
Farabi schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 13:26:
[...]

We zitten nog in een vroege stadium. Ik ben benieuwd wat er binnen 2 maanden gaat gebeuren. De GTA-spekkers gaan nog voor problemen zorgen denk ik.
Ik zal ook niet verbaasd opkijken dat de PS in prijs blijft stijgen naarmate GTA6 dichterbij komt. The hype is on! ;)

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:54
So it begins...

Het kan natuurlijk zijn dat dit maar tijdelijk is, maar ik vermoed dat dit nu al het langdurige tekort gaat worden. Om die reden heb ik ook een maand geleden een Pro gekocht met open doos voor €780. Daar ben ik nu extra blij mee. :D

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Zijn toch gewoon te koop op PlayStation direct? Kan er nu gewoon 1 afrekenen met 5% korting

• Rossi46
Meneer UYL schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 11:51:
[...]

GEEF ME CENTE----- je hebt gelijk hoor, denk niet dat het ineens omhoog schiet. Maar ik vermoed wel dat de productie nagenoeg gaat stoppen. Het staat zelfs op de direct website dat ze zo snel mogelijk proberen aan te vullen; eigenlijk dat ze maken als voorraad pas op is. Gezien de disc-fabrikanten stoppen, zie ik het ook wel gebeuren dat de drives redelijk vroeg ook stoppen.
Dat staat er al sinds de launch van de PS5 Slim en Pro. Soms zijn ze uitverkocht, dan worden ze binnen relatief korte termijn weer aangevuld. Inmiddels is de discdrive ook gewoon breed te koop bij de reguliere retail. Wel ietsje duurder dan via Playstation zelf.

• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22:37
Ik ben in de markt voor een PS5 Pro, maar de beschikbaarheid is momenteel erg matig. MediaMarkt heeft de prijzen inmiddels ook naar belachelijke niveaus verhoogd.

Hopelijk is dit slechts tijdelijk en normaliseert het weer zodra de voorraden op peil zijn.

• WeirdScience
  • Niet online
JustRickvD schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:23:
Ik ben in de markt voor een PS5 Pro, maar de beschikbaarheid is momenteel erg matig. MediaMarkt heeft de prijzen inmiddels ook naar belachelijke niveaus verhoogd.

Hopelijk is dit slechts tijdelijk en normaliseert het weer zodra de voorraden op peil zijn.
https://www.mediamarkt.be...m=v2-psm&utm_term=2202405

Online 899.

• WeirdScience
  • Niet online
En bestellen online in BE en laten bezorgen in NL? (geen idee of dit tot de opties behoort....)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
JustRickvD schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:23:

Waarom kijk je niet rechtstreeks bij PlayStation direct. Krijg je nog 5% korting ook

• JustRickvD
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:39:
[...]

Waarom kijk je niet rechtstreeks bij PlayStation direct. Krijg je nog 5% korting ook
Ik koop zelf liever bij Coolblue of Bol, ivm 2 jarig no-nonsense garantie.

PlayStation biedt zelf standaard 1 jaar. Dan heb je natuurlijk nog wel wettelijke garantie, maar is toch wat minder vanzelfsprekend dan de 2 jaar die Bol/Coolblue geeft.

• Dagarkin
JustRickvD schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:42:
[...]

Ik koop zelf liever bij Coolblue of Bol, ivm 2 jarig no-nonsense garantie.

PlayStation biedt zelf standaard 1 jaar. Dan heb je natuurlijk nog wel wettelijke garantie, maar is toch wat minder vanzelfsprekend dan de 2 jaar die Bol/Coolblue geeft.
Intertoys https://www.intertoys.nl/ps5-pro-2tb

• Rossi46
Grappig dat Intertoys hierbij altijd een beetje vergeten lijkt te worden. Ik heb laatst ook bij Intertoys de discdrive voor EUR 90 gescoord. Lekker om de hoek ophalen, beetje zoals vroeger ;)

• Derbiss
Rossi46 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 16:26:
[...]

Grappig dat Intertoys hierbij altijd een beetje vergeten lijkt te worden. Ik heb laatst ook bij Intertoys de discdrive voor EUR 90 gescoord. Lekker om de hoek ophalen, beetje zoals vroeger ;)
Discdrive op site PS voor 75€? :) (enfin, 80 - 5% korting)

[ Voor 3% gewijzigd door Derbiss op 03-07-2026 16:30 ]

• Farabi
  • Niet online
Derbiss schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 16:30:
[...]

Discdrive op site PS voor 75€? :) (enfin, 80 - 5% korting)
is dat als je een PS+ member bent (5%)? en komen er nog verzendkosten bij?

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 03-07-2026 16:52 ]

• JustRickvD
Ook maar 12 maanden garantie helaas... Daarna net als Sony zelf wettelijke garantie.

• Derbiss
Farabi schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 16:35:
[...]

is dat als je een PS+ member bent (5%)? en komen er nog verzendkosten bij?
Denk het ja; geen verzendkosten.
Garantie ok.. we zien wel.. en al mail gehad dat 'm onderweg is.
JustRickvD schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 16:52:
[...]

Ook maar 12 maanden garantie helaas... Daarna net als Sony zelf wettelijke garantie.
Wat niet mag natuurlijk, je hebt recht op een deugdelijk product en die termijn is absoluut langer dan 12 maanden.

Dus ze kunnen neerzetten wat ze willen, jij kunt daar in maand 13 gewoon aankloppen.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 03-07-2026 17:25 ]

• Dagarkin
[...]

Wettelijke garantie is het belangrijkst en voor een product van 900 is dit sowieso wel 2 jaar misschien zelfs wel langer.

Er is volgens mij geen enkele winkel die standaard meer garantie biedt?

Soms kan je zogenaamd garantie bijkopen, maar als dit ook bv 2 jaar is, dan wordt je min of meer ook al bedrogen ivm de wettelijke garantie

• Hulleman
Donstil schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 17:24:
[...]

Wat niet mag natuurlijk, je hebt recht op een deugdelijk product en die termijn is absoluut langer dan 12 maanden.

Dus ze kunnen neerzetten wat ze willen, jij kunt daar in maand 13 gewoon aankloppen.
Er is een verschil tussen recht hebben op garantie en het ook daadwerkelijk krijgen. Ik zou er bij Sony niet zomaar vanuit gaan dat je buiten de fabrieksgarantie garantie voor elkaar gaat krijgen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |

• Dagarkin
Hulleman schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 17:56:
[...]

Er is een verschil tussen recht hebben op garantie en het ook daadwerkelijk krijgen. Ik zou er bij Sony niet zomaar vanuit gaan dat je buiten de fabrieksgarantie garantie voor elkaar gaat krijgen.
Klopt, de fabrikant is dan ook niet je vriend, maar snap wel dat ze het zo lastig mogelijk maken, in deze tijd zeker iedereen die ze kunnen afschrikken, dat bespaart ze kapitalen. Nu in deze tijd waarbij de onderdelen veel duurder zijn, denk ik dat ze wel veel terughouder worden om je de geldige garantie te verlenen. Op tweakers zijn er ook wel genoeg positieve verhalen, waarbij men wel na lange periodes van doorzetten uiteindelijk volledig geld terug of een vervangend nieuwe serie product. Zou ironisch als de ps 5 pro over 2 jaar stuk gaat en deze is niet meer leverbaar, dat je dan een nieuwe ps 6 terug krijgt. Meende dat je als consument keuze hebt van geld of een vervangend product indien het niet meer kan worden gerepareerd
Hulleman schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 17:56:
[...]

“For the players”

Rechtsbijstand erop en je krijgt dat echt wel voor elkaar. Is wel gedoe natuurlijk maar met 12 maanden komen ze in 2026 echt niet meer weg.

Maar goed iedereen die het niet aankaart is er eentje winst, en daar doen dat soort bedrijven het helaas voor.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:13
De oplichting van MM, bij was het zo:
- Console niet up-to-date
- Controller niet up-to-date
- Batterij controller leeg

Maar goed zonder die startklaar service krijg je de ps5 niet mee.

Mijn advies om dit te by-passen is door de console op te halen in je filiaal.

PSN : Geraedus

• Hulleman
Donstil schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 18:35:
[...]

“For the players”

Rechtsbijstand erop en je krijgt dat echt wel voor elkaar. Is wel gedoe natuurlijk maar met 12 maanden komen ze in 2026 echt niet meer weg.

Maar goed iedereen die het niet aankaart is er eentje winst, en daar doen dat soort bedrijven het helaas voor.
Begrijp ik en je hebt ook gewoon gelijk. Punt is gewoon al dat gedoe.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-07 19:07
De nieuwe Let's Talk Playstation is er, en dit is met gemak een van de slechtste weken uit de geschiedenis van PlayStation, nu Mystic verneemt dat Sony heeft aangekondigd te stoppen met de productie van fysieke disks, de PS Store op PS3 en Vita definitief sluit én aangekochte digitale films afpakt. Veder had Mystic gehoort dat Project Helix mogelijk ook geen schijfstation krijgt, maar er is een sprankje hoop: komt er wellicht een Disc2Digital-programma voor de Series X? Mystic vraagt zich af of dit is wat Sony ook zou kunnen doen, en of de PS6 door al deze chaos nu is vertraagd. Dat en nog veel meer in deze nieuwe, maar helaas wat minder gezellige aflevering.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Rossi46
[...]

Je weet het natuurlijk nooit, maar ik heb in heel m’n leven nog nooit garantie hoeven claimen op een console. En ik kan ze volgens mij niet eens meer op drie handen tellen…

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik vraag me wel af hoe ze het gedaan gaan krijgen op de PS6 dat ik mijn fysieke PS5 spellen kan spelen? Of ze moeten op PS5 nu ook een Disc2Digital doen, zodat je al je discs naar een digitale licentie kan omzetten die je over kan zetten naar de PS6 ook.

Ok ik koop vooral digitaal (iedereen in mijn gezin heeft Orange herlaadkaart en we gebruiken overschot van belkrediet om te zetten 1:1 naar ps store credit) maar ik heb er toch een tiental.

Ik vind digital wel het handigste, niet telkens van disc wisselen als iemand iets anders wil spelen. En PS store heeft ook wel regelmatig kortingen.
Pagina: 1 ... 140 141 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale edities --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.