"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En dat is prima. Zat andere games doen dat wel. Gelukkig krijgen we niet alleen games die zich puur op grafische pracht richten omdat de Pro er is.... dat zou wat zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:33:
[...]
Ik ga er geen uitgebreide discussie over voeren, maar dat was niet wat ik zei! Ik zei alleen dat dit spel de Playstation 5 pro niet gaat uitdagen
Ik houd niet van Zelda franchise, maar vind Kena toch wel gaaf 😄.Gynnad schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 06:24:
[...]
Kena is absoluut een aanrader als je van de Zelda franchise houdt, heeft ook zijn eigen topic: [PS/PC] Kena: Bridge of Spirits
Ontzettend tof dat er een vervolg komt.
GTA6 gaat waarschijnlijk nog eerder uitkomen dan Wolverine. Ik snap nog steeds niet waarom die game zo ongelofelijk vroeg aangekondigd is. Sinds september 2021 is er al nieuws over.Chaoss schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:37:
[...]
Iemand vroeg op X aan Insomniac of er vanavond beelden van Wolverine getoond zouden worden, daarop reageerden ze met 'spring 2026'.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic DP-UB9004
Even nieuws artikel bekeken op tweakers, vond niet alle spellen hieruit leuk. Maar toch deze wordt ik wel blij van
.
God of War rake 1 - 3 yesss eindelijk, hoe mooi de nieuwe ook zijn. Dit blijven denk ik toch wel mijn favoriete delen
.
God of War: Sons of Sparta: Nou misschien leuk als tussendoortje een keer
John Wick-game: O vet ben benieuwd.
Kena: Scars of Kosmora: Super vet, moet bekennen ik de eindbaas van deel 1 volgens mij nooit verslagen heb. Vond hem op hard modes te moeilijk en ben uiteindelijk vergeten op een standje makkelijker
.
Star Wars: Galactic Racer: Ook super leuk
007: First Light: Ook super leuk weer wat beelden hiervan
Vanavond nog maar even kijken wat er nog meer te zien was, maar dit was toch wel 1 van de betere State of Play in tijden weer(Ook al waren een paar spellen al bekend dat ze kwamen).
God of War rake 1 - 3 yesss eindelijk, hoe mooi de nieuwe ook zijn. Dit blijven denk ik toch wel mijn favoriete delen
God of War: Sons of Sparta: Nou misschien leuk als tussendoortje een keer
John Wick-game: O vet ben benieuwd.
Kena: Scars of Kosmora: Super vet, moet bekennen ik de eindbaas van deel 1 volgens mij nooit verslagen heb. Vond hem op hard modes te moeilijk en ben uiteindelijk vergeten op een standje makkelijker
Star Wars: Galactic Racer: Ook super leuk
007: First Light: Ook super leuk weer wat beelden hiervan
Vanavond nog maar even kijken wat er nog meer te zien was, maar dit was toch wel 1 van de betere State of Play in tijden weer(Ook al waren een paar spellen al bekend dat ze kwamen).
Wat was dat project windless joh - een of ander grote kip als main die hordes vijanden afslacht, kwam niet bij
BigF25 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 09:04:
Wat was dat project windless joh - een of ander grote kip als main die hordes vijanden afslacht, kwam niet bij
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nice.
Ik kijk enorm uit naar de remakes van God of War en MGS Master Collection 2. Ook John Wick en First Light trekken me enorm. Verder doet GoW Sons of Sparta me vrij weinig. Er zijn al zo enorm veel van deze 2D games de laatste tijd dat ik daar een beetje moe van word persoonlijk. Leuk voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van dergelijke games.
En MGS 4 Guns of the Patriot... Finally.
Ik kijk enorm uit naar de remakes van God of War en MGS Master Collection 2. Ook John Wick en First Light trekken me enorm. Verder doet GoW Sons of Sparta me vrij weinig. Er zijn al zo enorm veel van deze 2D games de laatste tijd dat ik daar een beetje moe van word persoonlijk. Leuk voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van dergelijke games.
En MGS 4 Guns of the Patriot... Finally.
Ik hoop wel dat ze die nieuwe MGS collectie met iets meer liefde en zorgvuldigheid behandelen dan die eerste.
Dat zou wel fijn zijn. Ik heb MGS Collection 1 fysiek op de Switch, maar ik denk dat ik Collection 2 liever op de PS5 heb, ik verwacht dat de Switch 2 wel problemen gaat hebben met MGS 4 GotP.Timothy3000 schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 09:27:
Ik hoop wel dat ze die nieuwe MGS collectie met iets meer liefde en zorgvuldigheid behandelen dan die eerste.
Die was op bezoek bij TokonDonstil schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:20:
Waar was Wolverine trouwens? Daar zien we verdacht weinig van.
Over het algemeen niet veel soeps voor mezelf als ik eerlijk moet zijn
Castlevania
Rev.Noir lijkt me interessant genoeg
Marvel Tokon, maar geen idee of ik die haal als die uitkomt
Wellicht die gamefreak game
Had wel een nieuwe GoW verwacht, zeker geen remake van de eerste trilogy, maar we gaan zien wat dat brengt.
Hoopte toch op wat extra beelden of info van:
- Forza Horizon 6
- Tombraider Legacy of Atlantis
- Fable
- Blood of the Dawnwalker
- Wolverine
Maar 007 zag er goed uit. John Wick een aangename verrassing. God of War weet ik eerlijk gezegd niet zo goed want ik heb de eerste drie nooit gespeeld. Alleen de laatste 2.. Die zijn episch (vind ik)
En misschien stiekem toch iets uit het Witcher universum. DLC voor Wild hunt, iets meer van 4 of de remake van 1. Maar dat komt als het komt denk ik dan maar.
- Forza Horizon 6
- Tombraider Legacy of Atlantis
- Fable
- Blood of the Dawnwalker
- Wolverine
Maar 007 zag er goed uit. John Wick een aangename verrassing. God of War weet ik eerlijk gezegd niet zo goed want ik heb de eerste drie nooit gespeeld. Alleen de laatste 2.. Die zijn episch (vind ik)
En misschien stiekem toch iets uit het Witcher universum. DLC voor Wild hunt, iets meer van 4 of de remake van 1. Maar dat komt als het komt denk ik dan maar.
Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus
Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties
LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.