• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:37
Raem schreef op maandag 9 februari 2026 @ 16:03:
[...]

Je vergeet Fairgame$ en 4:Loop. :+
Paars is het nieuwe orange & teal.

Echt, hebben execs bij Sony soms een paars fetish? "Put some purple in it and make it lame and generic!" :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
WinterBase schreef op maandag 9 februari 2026 @ 16:55:
Kom maar met een OLED Portal maar nog veel liever een software update die me de bitrate van dat kreng laat instellen!
Inderdaad, en vooral een verbeterde WiFi module, minimaal WiFi6e.

PSN : Geraedus

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:27
Ik heb zo een vermoeden dat dit besproken zal worden donderdag tijdens de SOP.. https://kotaku.com/reside...om-xbox-series-2000667258

Edit: persoonlijk vond ik RE4 het beste deel (ligt me veel meer dan de 3 andere).
RE 5 was een specialleke, vond het ook veel moeilijker dus als ze die kunnen 'hermaken' zoals de laatste RE4.. must buy :)

[ Voor 38% gewijzigd door Derbiss op 10-02-2026 17:04 ]

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-03 11:25
Iemand die weet of je een random c7 kabel kan gebruiken als stroom kabel voor de ps5 pro? Wil soms van tv naar monitor in ander kamer switchen, als ik alleen de console hoef te switchen valt het mee.

https://www.retroplaystat...52169640032303133333435e8

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:06

Vliegvlug

Flight Simple

sacaji schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 09:20:
Iemand die weet of je een random c7 kabel kan gebruiken als stroom kabel voor de ps5 pro? Wil soms van tv naar monitor in ander kamer switchen, als ik alleen de console hoef te switchen valt het mee.

https://www.retroplaystat...52169640032303133333435e8
Zolang het een standaard c7 kabel is en niet een dropveter is dat geen enkel probleem!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 19:58
Begin vorig jaar mijn PS5 verkocht omdat ik er echt even geen plezier meer uit haalde. Maar aangezien ik toch al weet dat ik GTA VI wil spelen heb ik vorige week een PS5 Pro gekocht. Kan ik hem net zo goed nu alvast in huis halen. Nu de campaign van Gears of War: Reloaded aan het spelen en ja qua mechanics gedateerd enzo, maar vermaak mij er toch wel heel erg mee. Grote lading nostalgie natuurlijk, want dit speelde ik op mijn zolderkamer 20 jaar geleden op mijn Xbox 360.

Neig ernaar om geen disc drive te kopen. Toch wel heel prettig om nu weer in te loggen en mijn hele library te hebben (inclusief cloud sales). Digitale games zijn een goede bescherming tegen mijn impulsiviteit. :+

PSN: AreVeeDee

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:07
Gisteren begonnen met Uncharted: Drake's Fortune Remastered. Al eerder gespeeld, maar kende weinig van het verhaal meer in het begin. Iets meer dan een uur gespeeld en volgens de savegame al op 20%. Het blijft een leuke game om doorheen te spelen, maar je ziet wel duidelijk dat het een oudje is en de controls zijn ook niet meer lekker van deze tijd. Even doorheen bijten (ondertussen wel genieten) en daarna verder met deel 2.

Latin capital letter y with diaeresis

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:48
YdieresiS schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 10:17:
Gisteren begonnen met Uncharted: Drake's Fortune Remastered. Al eerder gespeeld, maar kende weinig van het verhaal meer in het begin. Iets meer dan een uur gespeeld en volgens de savegame al op 20%. Het blijft een leuke game om doorheen te spelen, maar je ziet wel duidelijk dat het een oudje is en de controls zijn ook niet meer lekker van deze tijd. Even doorheen bijten (ondertussen wel genieten) en daarna verder met deel 2.
Ja controls zijn te doen, maar hieraan merk je ook wel iets ouder spel is.
Veel speel plezier :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-03 08:44
YdieresiS schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 10:17:
Ik moet die games ook weer eens oppakken. Tijdje terug Uncharted 4 weer eens opgepakt en weer vrij snel (locatie Schotland dacht ik) weggelegd. Die game speelt nog steeds lekker en ziet er waanzinnig uit. Deel 1 vond ik toentertijd ook echt goed en deel 2 was legendarisch goed. Wel weer leuk om eens door te spelen. Deel 3 vond ik verreweg de minste van allemaal.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:07
Nadat een ander hier de reeks benoemde dacht ik ook gewoon dat ik ze nog weer moest spelen. Ik weet dat ik destijds de serie bijna had weggelegd na ergens in deel 1 vast te hebben gezeten in een vuurgevecht waar ik gewoon niet doorheen kwam. Uiteindelijk is dat wel gelukt en weet ik dat ik veel had gemist als ik daar niet doorheen was gekomen. Dat specifieke gevecht nog niet gehad, maar vanaf daar zal ik de game waarschijnlijk weer beter kennen dan dat ik het nu doe.

Ik vind het soms wel heerlijk om gewoon weer een oude game op te pakken. Mogelijk ook maar eens kijken of ik Assassin's Creed 2 nog een keer kan doorspelen, dat is toch wel echt mijn favoriet in die reeks.

Latin capital letter y with diaeresis

• Carlos0_0
YdieresiS schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 13:07:
Nadat een ander hier de reeks benoemde dacht ik ook gewoon dat ik ze nog weer moest spelen. Ik weet dat ik destijds de serie bijna had weggelegd na ergens in deel 1 vast te hebben gezeten in een vuurgevecht waar ik gewoon niet doorheen kwam. Uiteindelijk is dat wel gelukt en weet ik dat ik veel had gemist als ik daar niet doorheen was gekomen. Dat specifieke gevecht nog niet gehad, maar vanaf daar zal ik de game waarschijnlijk weer beter kennen dan dat ik het nu doe.

Ik vind het soms wel heerlijk om gewoon weer een oude game op te pakken. Mogelijk ook maar eens kijken of ik Assassin's Creed 2 nog een keer kan doorspelen, dat is toch wel echt mijn favoriet in die reeks.
Ik had het zelfde met deel 1, ik kwam vroeger ergens toen niet doorheen.
Ik heb jaren later het spel nog eens op de kop getikt, zo platinum variant game bij gamemania(Deel 3 kwam toen bijna uit).

Het is mij toen ook gelukt, en heb toen snel deel 2 ook nog gekocht :D. Ben blij dat ik het opnieuw geprobeerd heb.

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:31
Vrijdag schreef op maandag 9 februari 2026 @ 15:44:
[...]

Als je het niet leuk vindt moet je gewoon stoppen met spelen en je aandacht op iets anders richten. Het is vermaak, geen werk. En je kan altijd nog een van de vele recap videos op youtube kijken.

Voor mij is het heel simpel: op het moment dat ik moet "doorbijten" in mijn entertainment laat ik het gaan. Daar is mijn vrije tijd te schaars en kostbaar voor. Dit geldt voor games, films, series, boeken etc. Natuurlijk snap ik dat je er soms moet "inkomen". Maar ik ga geen uren of dagen besteden aan iets waarvan men zegt of ik merk dat "het eerste seizoen/uren/gebieden zijn saai maar als je bij de endgame/finale/seizoen vier bent is alles beter!".
Volledig mee eens. FF 7 remake vond ik daarintegen wel erg vermakelijk. Toen daarna gelijk door gegaan met rebirth maar die heel snel weer uit gezet. Op 30fps mode voelde het ontzettend traag en 60fps mode was de game niet om aan te gluren. Erg jammer. Word wachten tot de ps6 ben ik bang :'(

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:32
Rox92 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 15:10:
[...]

Volledig mee eens. FF 7 remake vond ik daarintegen wel erg vermakelijk. Toen daarna gelijk door gegaan met rebirth maar die heel snel weer uit gezet. Op 30fps mode voelde het ontzettend traag en 60fps mode was de game niet om aan te gluren. Erg jammer. Word wachten tot de ps6 ben ik bang :'(
Bij mij hetzelfde. Mijn zoon van 16 jaar speelt het nu en hij ziet verschil niet tussen 30 en 60fps... :F Of het boeit hem niet.
Ik ben zelfs niet begonnen, ik kon geen enkele mode uit staan als ik mijn zoon zag spelen. Performance mode is lelijk, te blurry. Graphics mode is te lage framerate en zonder goede motion blur gaat het gewoon niet voor mij.
Dus ja wachten op PS6 dus... En dat ga denk ik voortaan voor alle grote kleppers doen de komende jaren.
Wolverine, Intergalactic GTA6 ,...daar komen zeker en vast mooiere en betere ps6 versies van.

• Hulleman
Cowboy_Henk schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 07:21:
[...]

Bij mij hetzelfde. Mijn zoon van 16 jaar speelt het nu en hij ziet verschil niet tussen 30 en 60fps... :F Of het boeit hem niet.
Ik ben zelfs niet begonnen, ik kon geen enkele mode uit staan als ik mijn zoon zag spelen. Performance mode is lelijk, te blurry. Graphics mode is te lage framerate en zonder goede motion blur gaat het gewoon niet voor mij.
Dus ja wachten op PS6 dus... En dat ga denk ik voortaan voor alle grote kleppers doen de komende jaren.
Wolverine, Intergalactic GTA6 ,...daar komen zeker en vast mooiere en betere ps6 versies van.
Wolverine en Intergalactic zijn first party games. Die gaan er op de PS5 fantastisch uit zien en draaien. Daar is de PS6 niet voor nodig. GTA6 wordt een ander verhaal inderdaad. Ik wacht het allemaal af, maar als het 30fps is dan sla ik de game denk ik ook over als ik mezelf kan inhouden :P Het wordt dan wel lang wachten, aangezien de PS6 niet voor eind 2028 komt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Cowboy_Henk
Hulleman schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 08:16:
[...]

Wolverine en Intergalactic zijn first party games. Die gaan er op de PS5 fantastisch uit zien en draaien. Daar is de PS6 niet voor nodig. GTA6 wordt een ander verhaal inderdaad. Ik wacht het allemaal af, maar als het 30fps is dan sla ik de game denk ik ook over als ik mezelf kan inhouden :P Het wordt dan wel lang wachten, aangezien de PS6 niet voor eind 2028 komt.
Ja goed, die gaan er fantastisch uitzien voor de.... PS5. Maar ik kan wachten op de beste versie voor de PS6 dus.
Misschien gaat de PS6 versie op 60 fps draaien (ik vermoed dat Intergalactic op 30fps gaat draaien op de PS5, ND kennende) en gaat het path tracing hebben. Zijn toch belangrijke verschillen.
Daan0s schreef op maandag 9 februari 2026 @ 14:24:
Meer dan een uur, en PS studio's én third party studio's. Dat wordt een serieuze, kan niet anders.
Ik hoop het want het is nodig!

Ben normaal niet zo van dit soort State-of-plays kijken maar dit keer toch wel benieuwd, dus zit vanavond klaar :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mocht je willen, kun je Sony hier feedback geven over de reveal van de nieuwe Horizon game: https://playstation.qualt...e/form/SV_es4kCyRvBVEWexg

• Carlos0_0
Donstil schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 12:11:
[...]

Ik hoop het want het is nodig!

Ben normaal niet zo van dit soort State-of-plays kijken maar dit keer toch wel benieuwd, dus zit vanavond klaar :)
Nou zelfs nu niet 23:00 gaat de tv uit, gaat ik onder de lakens. Ga ik wellicht nog effe beetje internet afstruinen op de ipad(Of een donald duckje lezen :+ ).
En ik zie het morgen dan allemaal wel weer :P, dan kan ik tenminste alleen zien wat ik wil zien(En de rest skippen).

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 12-02-2026 12:14 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrskxRy2yoRvMAXB_CZa8Naujio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4TFghUQU725iKP3sU5ZDadXN.jpg?f=fotoalbum_large

REANIMAL | Reviews.
  • 9 - MondoXbox
  • 9 - Areajugones
  • 9 - Nintendo Life
  • 9 - GameReactor
  • 8.5 - PSU
  • 8.5 - PSX Brasil
  • 8 - Slant
  • 8 - Gameliner
  • 8 - Gamespot
  • 8 - Eurogamer
  • 8 - GameSpew
  • 8 - TechRaptor
  • 8 - Destructoid
  • 8 - Push Square
  • 7 - CGM
  • 7 - GamesRadar
  • 6 - Guardian
  • MC: 80
  • OC: 81

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Carlos0_0 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 12:14:
[...]

Nou zelfs nu niet 23:00 gaat de tv uit, gaat ik onder de lakens. Ga ik wellicht nog effe beetje internet afstruinen op de ipad(Of een donald duckje lezen :+ ).
En ik zie het morgen dan allemaal wel weer :P, dan kan ik tenminste alleen zien wat ik wil zien(En de rest skippen).
Nou ja zeg, wat een gebrek aan toewijding!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 12:31:
[Afbeelding]

REANIMAL | Reviews.
  • 9 - MondoXbox
  • 9 - Areajugones
  • 9 - Nintendo Life
  • 9 - GameReactor
  • 8.5 - PSU
  • 8.5 - PSX Brasil
  • 8 - Slant
  • 8 - Gameliner
  • 8 - Gamespot
  • 8 - Eurogamer
  • 8 - GameSpew
  • 8 - TechRaptor
  • 8 - Destructoid
  • 8 - Push Square
  • 7 - CGM
  • 7 - GamesRadar
  • 6 - Guardian
  • MC: 80
  • OC: 81
Heb hem even aan mijn lijstje toegevoegd, ziet er op zich wel leuk uit(Even een review bekeken op Youtube). Niet iets nu moet spelen maar wil hem toch wel een keer proberen :).

• Carlos0_0
Donstil schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 12:31:
[...]

Nou ja zeg, wat een gebrek aan toewijding!
Zelfs al was die om 18:00 had ik nog niet gekeken, vind het leuk dat het gedaan wordt.
Maar heb geen zin in content zien die mij niet leuk lijkt(Zie je toch vrij snel), ik spoel er liever doorheen. en kijk alleen wat mij wel leuk lijkt :) .

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:18
Carlos0_0 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 12:56:
[...]

Zelfs al was die om 18:00 had ik nog niet gekeken, vind het leuk dat het gedaan wordt.
Maar heb geen zin in content zien die mij niet leuk lijkt(Zie je toch vrij snel), ik spoel er liever doorheen. en kijk alleen wat mij wel leuk lijkt :) .
Snap ik wel, maar voor mij is t juist leuk dat alles nog onbekend is en elke aankondiging een verrassing is. De volgende dag heb je toch al wel iets gezien of gelezen van een aankondiging. Ik ga misschien wel gewoon om 23:00 kijken, anders morgenvroeg. Om 23:00 kijken geeft toch wel een klein beetje dat E3 gevoel :P

• Carlos0_0
Daan0s schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 14:18:
[...]

Snap ik wel, maar voor mij is t juist leuk dat alles nog onbekend is en elke aankondiging een verrassing is. De volgende dag heb je toch al wel iets gezien of gelezen van een aankondiging. Ik ga misschien wel gewoon om 23:00 kijken, anders morgenvroeg. Om 23:00 kijken geeft toch wel een klein beetje dat E3 gevoel :P
Och dat heb ik totaal niet het verrassingseffect, het is precies het zelfde als ik morgen Youtube zou openen en een trailer zie(Of hier op tweakers ofzo iets lees).
Ik zal precies het zelfde dan reageren.

[ Voor 3% gewijzigd door Carlos0_0 op 12-02-2026 14:36 ]

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FHU7A5GzsQRsDHZzEKkhNGj4--o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B7YRDbB5qbBRMjOkU4PrSYjP.jpg?f=fotoalbum_large

High on Life 2 Reviews
  • 9/10 - XboxEra
  • 9/10 - Gameliner
  • 8.5/10 - GLITCHED
  • 8/10 - GameReactor
  • 8/10 - Insider Gaming
  • 8/10 - Saving Content
  • 8/10 - Digitec Magazine
  • 7/10 - The Nerd Stash
  • 7/10 - ScreenRant
  • 6/10 - The Gamer
  • 6/10 - CGM

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Hulleman
Cowboy_Henk schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:43:
[...]

Ja goed, die gaan er fantastisch uitzien voor de.... PS5. Maar ik kan wachten op de beste versie voor de PS6 dus.
Misschien gaat de PS6 versie op 60 fps draaien (ik vermoed dat Intergalactic op 30fps gaat draaien op de PS5, ND kennende) en gaat het path tracing hebben. Zijn toch belangrijke verschillen.
In de trailers van intergalactic is ray-tracing geconstateerd, maar dat kan op de PS5 prima op 60fps. Zie de games van Insomniac. Path tracing is nog nergens bevestigt, dat is dus speculeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 12-02-2026 15:23 ]

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Vliegvlug schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 22:20:
Ik opende vandaag mijn PS App om de kijken hoeveel uur in inmiddels in Clair Obscur Expedition 33 heb zitten maar die staat er helemaal niet meer tussen. :?
[Afbeelding: PlayStation PS App - Onlangs gespeeld]

Ik heb nog niet zo lang een PS5 en gebruik de PS App af en toe maar is het normaal dat een spel zomaar wegvalt uit het Onlangs gespeeld overzicht?

Expedition 33 zou bovenaan moeten staan want woensdag nog gespeeld, Blue Prince was afgelopen zaterdag en die ander twee echt meerdere weken geleden.

Ook bij de “Gamebibliotheek - Gespeeld” staat Expedition 33 er niet meer tussen, vind het maar vreemd. Alsof het helemaal niet bestaan heeft.

Bij ”Captures” staan gelukkig nog wel alle screenshots die ik gemaakt heb en ook netjes onder de het kopje Clair Obscur: Expedtion 33
Maar dat is dan ook de enige verwijzing die ik in de hele PS app kan vinden.
edit:
Toch niet, onder opslag zie ik dat het spel gewoon vermeld wordt als geïnstalleerd op de M.2 SSD:
[Afbeelding: PlayStation PS App - Opslag M.2 SSD]
Gisteren weer even tijd gehad om Clair Obscur: Expedtion 33 te spelen en daardoor is hij weer teruggekeerd in mijn “onlangs gespeeld”-overzicht van de PS app! *O*
PlayStation PS App - Onlangs gespeeld - Clair Obscur weer terug

Ik kreeg tijdens het spelen van het spel de melding op de PS App dat er Gamehulp beschikbaar was en toen bleek hij weer terug te zijn. :)

Ben blij dat ik geen 6 maanden heb hoeven wachten zoals @Xerox!
Ik houd het er maar even op dat er tijdens de een-na-laatste keer spelen niet goed gesynchroniseerd is tussen mijn PS5 en de PS App.

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

kazuka schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 12:12:
Mocht je willen, kun je Sony hier feedback geven over de reveal van de nieuwe Horizon game: https://playstation.qualt...e/form/SV_es4kCyRvBVEWexg
Inmiddels al offline: Sorry, this survey is not currently active.

Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is…

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Cowboy_Henk schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 07:21:
[...]

Ik denk dat ik zelf het verschil ook niet zou zien, misschien hooguit als ik 30 en 60 direct naast of na elkaar zou zien. Maar heb ook nog een ‘antieke’ 1080p lcd TV dus misschien ligt het daar wel aan. ;)

Wat is het voordeel van motion blur eigenlijk?
Ik heb dat bij Clair Obscur uitgezet, net als film grain en chromatic abberation omdat ik las dat je het dan juist beter kon zien qua timing voor dodgen en parrying. Merkte er niet veel van, maar de afstand tussen bank en TV halveren door op de salontafel te gaan zitten ipv de bank hielp wel enorm! :)

• Cowboy_Henk
Vliegvlug schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 20:52:
[...]

Ik denk dat ik zelf het verschil ook niet zou zien, misschien hooguit als ik 30 en 60 direct naast of na elkaar zou zien. Maar heb ook nog een ‘antieke’ 1080p lcd TV dus misschien ligt het daar wel aan. ;)

Wat is het voordeel van motion blur eigenlijk?
Ik heb dat bij Clair Obscur uitgezet, net als film grain en chromatic abberation omdat ik las dat je het dan juist beter kon zien qua timing voor dodgen en parrying. Merkte er niet veel van, maar de afstand tussen bank en TV halveren door op de salontafel te gaan zitten ipv de bank hielp wel enorm! :)
Chromatic aberration en film grain zet ik ook altijd af, maakt het beeld lelijker vind ik.
Motion blur zet ik meestal aan als het kwalitatief is. Beste is per object motion blur, dan is er enkel motion blur op de dingen die bewegen en niet op het hele beeld. Het maakt de bewegingen vloeiender door op een realistische manier te blurren.
Onze ogen zien constant motion blur, beweeg je hand eens snel voor je ogen bvb. Je ogen kunnen de snelle beelden niet tracken en de beelden vervloeien in elkaar.
FF7 Rebirth heeft slechte motion blur
Kijk anders dit eens

[ Voor 3% gewijzigd door Cowboy_Henk op 12-02-2026 22:52 ]

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03 20:57
Nog een paar minuten! Hopelijk geen teleurstelling :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:56
WinterBase schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:47:
Nog een paar minuten! Hopelijk geen teleurstelling :)
Verwachtingen zijn laag: horror, JRPG's en andere vage indiemeuk. Maar hopelijk hebben we geluk :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:16
Spannend!! Hoop op een verrassing hier of daar. Maar inderdaad voorzichtig qua verwachtingen. Veel plezier allemaal!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Veel plezier met de State Of Play

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hopelijk komen er een paar goede verrassingen zoals Horizon of God Of War

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:26
De eerste is al direct een binnenkopper, laat ons hopen dat het niveau zo blijft doorheen de show

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik ken het niet maar het ziet er leuk uit.

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 12-02-2026 23:04 ]

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

State Of Play 12-2-2026 Mega Post:

Alle spellen de aangekondigd zijn (zie onder deze lijst de trailers):

God of War: Sons of Sparta
▫️ God of War Trilogy Remake (PS5)
▫️ John Wick Game (PS5)
▫️ Kena: Scars of Kosmora (PS5 & PC)
▫️ John Wick (PS5)
▫️ Silent Hill Townfall (PS5)
▫️ Ghost of Yotei: Legends – Free DLC (March 10)
▫️ Death Stranding 2: On the Beach (PC release)
▫️ First Light 007 (New Trailer)
▫️ Star Wars Galactic Racer
▫️ 4: Loop – new title reveal
▫️ Saros (Gameplay)
▫️ Metal Gear Solid: Master Collection Volume 2
▫️ Pragmata (release date & platforms confirmed)
▫️ Resident Evil Requiem (New Trailer)
▫️ Legacy of Kain: Defiance Remastered
▫️ Dead or Alive: New Project
▫️ Control: Resonant (Gameplay)
▫️ Darwins Paradox
▫️ Project Windless
▫️ Crimson Moon
▫️ Beast of Reincarnation (Aug 4 release)
▫️ Mina the Hollower
▫️ Neva: Prologue (Feb 19 release)
▫️ Rayman 30th Anniversary Edition
▫️ Yakoh Shinobi Ops

Trailers:

[ Voor 177% gewijzigd door G_Dragon op 13-02-2026 01:05 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Yay een Kena sequel! Sterke opener. En Yotei Legends. Voor mij nu al geslaagd :P

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:03:
Ik ken het niet maar het ziet er leuk uit.
Kena is best gaaf spel aanrader

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Yotei Legends valt hier gelijk af vanwege de focus op online

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:07:
[...]

Kena is best gaaf spel aanrader
Denk dat ik dan mijn Playstation 5 maar weer een keer aan moet sluiten, staat nu al een tijd stof te happen.

G_Dragon schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:09:
[...]

Denk dat ik dan mijn Playstation 5 maar weer een keer aan moet sluiten, staat nu al een tijd stof te happen.
Is ook op Xbox te spelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
_/-\o_ Oh kijk dat is positief bericht

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Oeh een nieuwe Control game! Dit is een leuke verrassing :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik had toch liever een echte sequel gezien van control dan deze “spin off” qua gameplay.

Vooralsnog is Kena het interessants. Vond het eerste deel wel vermakelijk. Zeker op het moeilijkste niveau was de combat behoorlijk uitdagend nog.

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2026 23:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• AppleFan2007
G_Dragon schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:21:
Oeh een nieuwe Control game! Dit is een leuke verrassing :)
Ik denk dat je dan al wat gemist had want deze was al aangekondigd tijdens de game awards geloof ik. Maar het maakt de State Of Play wel leuker voor jou als je er nu achter komt :)

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

Cowboy_Henk schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:40:
[...]

Chromatic aberration en film grain zet ik ook altijd af, maakt het beeld lelijker vind ik.
Motion blur zet ik meestal aan als het kwalitatief is. Beste is per object motion blur, dan is er enkel motion blur op de dingen die bewegen en niet op het hele beeld. Het maakt de bewegingen vloeiender door op een realistische manier te blurren.
Onze ogen zien constant motion blur, beweeg je hand eens snel voor je ogen bvb. Je ogen kunnen de snelle beelden niet tracken en de beelden vervloeien in elkaar.
FF7 Rebirth heeft slechte motion blur

[YouTube: Final Fantasy VII Rebirth MOTION BLUR]

Kijk anders dit eens
[YouTube: Tech Focus - Motion Blur: Is It Good For Gaming Graphics?]
[YouTube: Motion Blur in Games is Surprisingly, Not Terrible]
Net die laatste video bekeken en wel een interessant technische verhaal.

Maar tegelijkertijd vind ik het heel lastig om iets storend te vinden, zoals die voorbeelden van Final Fantasy en Gears of War.
Ziet er allebei prima uit. :P

Die laatste heb ik vroeger zelf op de Xbox360 gespeeld en het is me echt nooit opgevallen dat er iets overdreven wazig was.

Maar kan ook zijn dat de framerate die mijn ogen kunnen verwerken gewoon heel laag is.

Bij die side-by-side video van dat gevecht met die zombie op lage en hoge shutter speed zie ik serieus geen verschil.
Heb het 4x teruggespoeld en opnieuw afgespeeld.

Heb het aan mijn zoon laten zien die zegt dat er bij die ene meer vloeiende beweging is en bij die andere dingen die bewegen meer lijken te 'teleporteren'.

Ik zie het maar als een positief iets dat ik geen verschil zie, hoef ik me tenminste niet druk te maken over welke instelling ik kies in een game of dat een game wel of niet een goede motion blur implementatie heeft ;)
G_Dragon schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:08:
Yotei Legends valt hier gelijk af vanwege de focus op online
Dat is niet zo gek toch? Dat is toch niet meer dan de online modus van Yotei?

Wel een hoop monsters en zwaarden zeg.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ah had gehoopt op een echte Rayman remake.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:27:
Ah had gehoopt op een echte Rayman remake.
Was inderdaad wel een veel betere keus geweest

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Donstil schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:27:
Wel een hoop monsters en zwaarden zeg.
U zei……

• giantgiantus
En een kip?

• giantgiantus
Kena een leuke game. Al was deel 1 voor mij tr lang.
Ik weet het nog niet met die AliExpress James Bond, het ziet er net zo tof als matig uit op een of andere manier.

• giantgiantus
Donstil schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:36:
Ik weet het nog niet met die AliExpress James Bond, het ziet er net zo tof als matig uit op een of andere manier.
Eens. Voelt allemaal erg low budget.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Deel 4 jumped the shark voor mij op een of andere manier. Dat terwijl deel 1 en deel 3 heel hoog staan in mijn all time favorites.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oeeeeh die castlevania is dope :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Oei een John Wick game, dat zag ik ff niet aankomen.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oke die ziet er best tof uit hahah

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die marathon wordt echt een mega flop volgens mij. vind het er zo niet uit zien en de gameplay is ook niet om naar huis te schrijven als ik het zo zie.

Bungie zit het de hele tijd proberen te hypen maar volgens mij is het een DOA

Spider-Man2 naar Playstation Gamepass vind ik dan wel geinig, die game wilde ik al een tijdje proberen na de 2 uur demo maar vond het nooit echt het kopen waard.

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:19
Silent Hill ziet er wel vet uit. Wel jammer dat ze voor de first person view gaan (voelt goedkoop en RE succes chasen) en jammer dat het zich niet rond Silent Hill afspeelt. Maar we gaan het zo zien! Ik ga iig de transmission kijken zodirekt.
Ricmaniac schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 23:59:
Die marathon wordt echt een mega flop volgens mij. vind het er zo niet uit zien en de gameplay is ook niet om naar huis te schrijven als ik het zo zie.

Bungie zit het de hele tijd proberen te hypen maar volgens mij is het een DOA
Ik vond het er hier dan juist wel cool uitzien eigenlijk, ik ga het niet spelen verder maar goed.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wat een bummer... Ik helemaal hyped over een nieuwe God Of War game, is het een remake...

• AppleFan2007
G_Dragon schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:09:
Wat een bummer... Ik helemaal hyped over een nieuwe God Of War game, is het een remake...
en is het nog maar early in development...

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Jaa -O-
Er moet gewoon een nieuw deel komen..

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 13-02-2026 00:11 ]

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vind die 2d variant er nog best tof uit zien eigenlijk.

Oh wtf.. nu uit

[ Voor 33% gewijzigd door Ricmaniac op 13-02-2026 00:13 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Sons of Sparta ziet er wel vet uit, leuke prequel.

Ik vond die kip game er ook leuk uitzien :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Nou Prima direct was het wel. Bom vol games die ik op een enkeling na niet ga spelen maar ze waren er wel.

Wel wederom erg weinig gezien van de first party studio’s.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Maar eerlijk? Dit is een van de beste State Of Plays in jaren, wat zat het vol goede content. Voor mij sprongen er vooral de volgende spellen uit:
  • 007 First Light
  • Control Resonant
  • Star Wars Galactic Racer
  • Kena Scars Of Kosmora

Ricmaniac schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:12:
Vind die 2d variant er nog best tof uit zien eigenlijk.

Oh wtf.. nu uit
Qua stijl niet helemaal wat ik ervan verwacht had. Gameplay ziet er wel goed uit.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:13:
[...]

Dit is een nieuw deel. Niet alles hoeft groot en open wereld te zijn.
Nou 2D... Dit gaat zeker goed gebruik maken van de PS5 Pro waar mensen ontzettend veel voor hebben betaald, sorry dat ik niet positief ben hierover.

G_Dragon schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:09:
Ja zit je nog te wachten op weer precies dezelfde game maar dan in een iets andere setting?

Ik heb liever dat die goeie studio wat creative vrijheid krijgt om iets nieuws te bouwen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Alsof je gedwongen bent een PS5 pro te kopen...

Imho was dit de beste State of play sinds tijden. Dat we niets van Wolverine te zien kregen lijkt me logisch, die game gaat een eigen SOP krijgen

[ Voor 61% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2026 00:20 ]

Waar was Wolverine trouwens? Daar zien we verdacht weinig van.

G_Dragon schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:16:
[...]

Nou 2D... Dit gaat zeker goed gebruik maken van de PS5 Pro waar mensen ontzettend veel voor hebben betaald, sorry dat ik niet positief ben hierover.
Dus omdat er een PS5 Pro bestaat mogen dit soort games niet meer gemaakt worden? Ik juich het alleen maar toe dat ze dit doen. Ik mis die creatieve vrijheid bij Playstation die de vorige generaties er nog wel was.

• Deezers
God of War Greek trilogy remake in development & God of War Sons of Sparta out now

Huge announcements for God of War fans at State of Play.

Grace Orlady
Lead Community Manager, Santa Monica Studio
Over two decades ago in March 2005, God of War came out on the PlayStation 2 – marking the beginning of Kratos’ incredible journey through ancient Greece and beyond.

As we approach the final month of God of War’s 20th anniversary year in March 2026, we couldn’t let this milestone close without giving fans one last big surprise!

The original trilogy remade

We’re thrilled to confirm that the original God of War trilogy is being remade – and what better way to announce it than with the legendary TC Carson who brought Kratos to life in the Greek saga!

Play VideoGod of War Greek trilogy remake in development & God of War Sons of Sparta out now
This project is still very early in development, so we ask for your patience as it will be a while before anything else can be shared. When we can come back with an update, we aim to make it a big one!

God of War Sons of Sparta

For the final reveal, we could not be more excited to share what our partners at Mega Cat Studios have been cooking up – God of War Sons of Sparta!

Play VideoGod of War Greek trilogy remake in development & God of War Sons of Sparta out now
God of War Sons of Sparta is a 2D action platformer with a canon story set in Kratos’ youth during his harsh training at the Agoge alongside his brother Deimos.

From the writing team at Santa Monica Studio that brought you God of War (2018) and God of War Ragnarök, Sons of Sparta is a tale of duty, honor, and brotherhood featuring TC Carson who reprises his role the first time in over a decade as the adult version of Kratos, our story’s narrator!

God of War’s kinetic combat has found a home in a brand-new genre. Kratos will learn deadly skills using his spear and shield, as well as harness powerful divine artifacts known as the Gifts of Olympus to take on a wide array of foes. Sons of Sparta features the return of iconic classics recreated in 2D with stunning hand-drawn pixel animation, as well as a host of new creatures to the franchise inspired by the rich, untapped facets of Greek mythology brought to life by the retro experts at Mega Cat Studios.

Best of all – you don’t need to wait!

God of War Sons of Sparta is out today for the PlayStation 5.

The Standard and Digital Deluxe Editions are both available for purchase digitally at the PlayStation Store:

Standard Edition of God of War Sons of Sparta is $29.99 USD / €29.99 / £24.99 / ¥3480
Digital Deluxe Edition of God of War Sons of Sparta is $39.99 USD / €39.99 / £32.99 / ¥4480
30/40 euro klinkt flink. Had deze eigenlijk als gratis shadowdrop op PS+ gedaan. Benieuwd hoeveel mensen dit kopen.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:18:
[...]

Ja zit je nog te wachten op weer precies dezelfde game maar dan in een iets andere setting?

Ik heb liever dat die goeie studio wat creative vrijheid krijgt om iets nieuws te bouwen.
De vorige God Of Wars waren van zoveel hogere kwaliteit, dan verwacht je dit gewoon totaal niet als opvolger. Heb liever dat ze doorgaan met leveren van hoogwaardige spellen zoals God Of War Ragnarok..

Maargoed ik zie het al aan de reacties dat ik een van de weinigen ben en dat de meerderheid het prima vind :p

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:20:
Die had ik inderdaad ook nog verwacht!

• Deezers
Donstil schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:20:
Was er de vorige keer volop. Komt ook pas in najaar uit, dus wellicht met de zomershow's weer mee aandacht, als de release niet verschoven gaat worden ivm GTA 6 / 'laatse puntjes op de i'.
Ik had ook graag weer wat van Intergalactic gezien, maar helaas. Naughty Dog slaat de PS5 over denk ik. :P

Deezers schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:24:
[...]

Was er de vorige keer volop. Komt ook pas in najaar uit, dus wellicht met de zomershow's weer mee aandacht, als de release niet verschoven gaat worden ivm GTA 6 / 'laatse puntjes op de i'.
Ja ik hoop dat dit het is, en de game niet in development hell zit ofz.

G_Dragon schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:23:
[...]

De vorige God Of Wars waren van zoveel hogere kwaliteit, dan verwacht je dit gewoon totaal niet als opvolger. Heb liever dat ze doorgaan met leveren van hoogwaardige spellen zoals God Of War Ragnarok..
Zeker hoogwaardige games, deel 1 van de reboot met veel plezier gespeeld maar deel 2 afgezet met een enorm “ja nu ken ik dit wel” gevoel. Een deel 3 zou daarom zeker niet van mij hoeven.

Laat die talentvolle studio maar wat anders bouwen.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Raem schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:22:
[...]

Dus omdat er een PS5 Pro bestaat mogen dit soort games niet meer gemaakt worden? Ik juich het alleen maar toe dat ze dit doen. Ik mis die creatieve vrijheid bij Playstation die de vorige generaties er nog wel was.
Ik ga er geen uitgebreide discussie over voeren, maar dat was niet wat ik zei! Ik zei alleen dat dit spel de Playstation 5 pro niet gaat uitdagen, vind het ook geen waardige opvolger van God Of War Ragnarok.

Persoonlijk snap ik niet dat mensen er zo blij mee zijn dat ze van een grafisch sterk spel met een goed verhaal teruggaan naar 2D. Terwijl ze juist nu toegang hebben tot nog sterkere hardware door de komst van de Playstation 5 pro, dus nog veel meer kunnen neerzetten dan God Of War Ragnarok dat uit 2012 komt.. had er juist wel zin in om weer een nieuw deel te spelen, daarom is de teleurstelling ook zo groot.

Maargoed zoals ik vaker zeg, het blijft een persoonlijke mening waar je het niet mee eens hoeft te zijn.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zeker een goeie state of play! de hoogtepunten voor mij zijn denk ik

- Death Stranding 2: PC release
- Project Windless
- Kena: Scars of Kosmora
- Castlevania: Belmont's Curse
- John Wick (denk ik)
- Saros

Wat ik ook echt een hele fijne bijkomstigheid vond is dat het niet allemaal van die releases zijn die nog 2 jaar duren enzo..

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Donstil schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:27:
[...]

Ja ik hoop dat dit het is, en de game niet in development hell zit ofz.
Iemand vroeg op X aan Insomniac of er vanavond beelden van Wolverine getoond zouden worden, daarop reageerden ze met 'spring 2026'.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vraag me af of dit het nieuwe project van Bluepoint is nadat hun GoW live service project was gecanceled vorig jaar. Zou in lijn zijn met de "it's in early development" statement van T.C.

@G_Dragon Cory Barlog is al een aantal jaar bezig met een nieuwe AAA game van Santa Monica. Dat kost nu eenmaal tijd. Niet alles wat Sony maakt hoeft natuurlijk een AAA cinematic 3rd person game te zijn, dus goed dat ze afwisselen met kleinere projecten. De 2D game is ook niet gemaakt door SSM maar door Mega Cat, een kleinere studio van ongeveer 25 man.

4Loop zag er overigens echt heel erg matig uit. Ik vrees een enorme flop en een snelle exit van Bad Robot als game developer :P

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
kazuka schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:37:
Ik vraag me af of dit het nieuwe project van Bluepoint is nadat hun GoW live service project was gecanceled vorig jaar. Zou in lijn zijn met de "it's in early development" statement van T.C.

@G_Dragon Cory Barlog is al een aantal jaar bezig met een nieuwe AAA game van Santa Monica. Dat kost nu eenmaal tijd. Niet alles wat Sony maakt hoeft natuurlijk een AAA cinematic 3rd person game te zijn, dus goed dat ze afwisselen met kleinere projecten. De 2D game is ook niet gemaakt door SSM maar door Owlcat, een kleinere studio van ongeveer 25 man.

4Loop zag er overigens echt heel erg matig uit. Ik vrees een enorme flop en een snelle exit van Bad Robot als game developer :P
Daar heb ik ook zeker alle begrip voor en dat keur ik ook zeler niet af want er zijn genoeg mensen die het wel heel tof vinden, dus voor ieder wat wils :).

Ik ben er alleen verbaast over dat er na 4 jaar nog steeds geen aankondiging of zelfs een opvolger is van God Of War Ragnarok In 2026, dit is iets wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht toen ik de Playstation 5 erbij kocht voor de exclusives, zelfde verbazing heb ik bij de Horizon spellen. Laatste spel Horizon Hunters ziet er als je mij het vraagt ook niet uit, zou dan nog eerder die Lego versie gaan spelen :p

Ik wil niet negatief overkomen, ben gewoon eerlijk hoe ik er persoonlijk over denk. Dit doe ik ook wanneer het wel positief is dus begrijp me alsjeblieft niet verkeerd :)

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Zie dit net op Twitter voorbij komen en heb maar even een scherpere foto in mijn eigen Playstation app gemaakt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4tA9--hx3A_fZNkByyBGenGyqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrXuEHdasZMLcHM0zhpzsdrJ.jpg?f=fotoalbum_large

Redelijke prijs, had hoger verwacht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlKX0QtRywt4XvZNVTdxaQh4QSE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/60KpIsahY6nof15gxrnDiPRk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 13-02-2026 00:53 ]

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:19
BiaggioLuciano schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 00:01:
[...]

Silent Hill ziet er wel vet uit. Wel jammer dat ze voor de first person view gaan (voelt goedkoop en RE succes chasen) en jammer dat het zich niet rond Silent Hill afspeelt. Maar we gaan het zo zien! Ik ga iig de transmission kijken zodirekt.
Mwah, ziet er nu niet meer uit dan een walking simulator in een stad met mist. verder echt vrij weinig "Silent Hill" gezien. Ik houd mijn hart vast.
Pagina: 1 ... 126 ... 129 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties

LET OP: Het vragen voor het overnemen van accounts of het verhandelen hiervan is niet toegestaan. zie huisregels.
huisregels.