Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:51
Yonix schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 22:41:
Vanavond ‘Sword of the Sea’ opgestart. Wat een plaatje! :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En klaar. Wat een pareltje. _/-\o_ Audiovisueel erg sterk, ondanks dat er geen woord wordt gesproken. Leuke puzzels, mooie omgevingen en ontspannende gameplay. Wat mij betreft een aanrader. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nT7k1GokEQI66HGREkt9gZSOUMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IL6Rhbm7RKv0NZgsocdB0qln.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsqpjGAMCvtchb1wc7IPJ2GEEE8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y7pzmhwiEWU8OYAgmP3dDF6q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8W3ENGcRc2Si8rmG1Sm2xhbgM0E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dx3KghGWtT0e4jfqJDswg8OX.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C18WmuxBRMtS9MEq3J8CgButFTU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0LkPaJGEBTHiXaSw2iBPDfec.png?f=fotoalbum_large

Trouwens, ‘Sword of The Sea’ is van de makers van Abzû en ik zie dat ze ook The Pathless hebben gemaakt. Tevens verkrijgbaar voor PlayStation. :)

Genoeg te spelen nog, maar ik ga hier eerst aan de slag met ‘Caravan Sandwich’. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Htrwme4dlZzAJWMZyBlaCWam6XQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r8Y8H11D3E6MdCorBfn133Uy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:55

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik was druk bezig met SW Jedi survivor maar die verdween uit de PS+ collection.... jammer. Als ik het had geweten had ik meer haast gemaakt.

Toen begonnen met High on Life en vandaag uitgespeeld. Was eigenlijk leuker dan verwacht. Lekker domme humor :P

Vandaag begonnen aan de volgende PS+ titel Lies of P, niet echt mijn type game. Bij de eerste bosfight gekomen en dan ben ik er na 4x dood gaan al weer nijna klaar mee :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:15
Chaoss schreef op maandag 1 september 2025 @ 00:03:
Ik was druk bezig met SW Jedi survivor maar die verdween uit de PS+ collection.... jammer. Als ik het had geweten had ik meer haast gemaakt.

Toen begonnen met High on Life en vandaag uitgespeeld. Was eigenlijk leuker dan verwacht. Lekker domme humor :P

Vandaag begonnen aan de volgende PS+ titel Lies of P, niet echt mijn type game. Bij de eerste bosfight gekomen en dan ben ik er na 4x dood gaan al weer nijna klaar mee :P
Jedi Survivor is tegenwoordig wel altijd op te pikken voor een heel zacht prijsje.

Lies of P is ook niet mijn ding haha, vind de setting heel cool en de combat ook wel maar dat steeds respawnen van vijanden etc. Nee ligt mij gewoon niet.

Vrijdag lekker voor Cronos gaan zitten. Vriendin hele weekend weg, kind op tijd naar bed, koptelefoon op en flink huilen van de spanning. Zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:58
Chaoss schreef op maandag 1 september 2025 @ 00:03:

Jedi Survivor is 2 weken geleden verdwenen inderdaad. Ik heb toen echt flink uren moeten doorhalen, dat was je waarschijnlijk ook niet snel gelukt. Mocht je ook een Xbox hebben, hij staat op Gamepass. Je save game kan je helaas niet meenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 13:17
Jeetje zeg, ik heb net Hellblade 2 uitgespeeld. Wat een game zeg. zeker met 3D headset op.

[ Voor 16% gewijzigd door Shaker74 op 01-09-2025 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Deezers schreef op maandag 1 september 2025 @ 09:24:
[...]

Jedi Survivor is 2 weken geleden verdwenen inderdaad. Ik heb toen echt flink uren moeten doorhalen, dat was je waarschijnlijk ook niet snel gelukt. Mocht je ook een Xbox hebben, hij staat op Gamepass. Je save game kan je helaas niet meenemen.
Ik was al aardig ver volgens mij, ik stond op het punt om naar de geheime locatie van de Jedi te gaan. Gevoels matig zat ik op 80% :P

Heb wel xbox maar geen gamepass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Woensdag een deep dive van de nieuwe 007 game van IOI:

En eens een keer op een schappelijke tijd.

[ Voor 9% gewijzigd door kazuka op 01-09-2025 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ben benieuwd de trailer van First Light zag er wel erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hcQd schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 15:09:
[...]

In de Store naar de tab Verzamelingen en dan zeven keer pijltje naar beneden.
Helemaal vergeten om te kijken. Dat is hem. Perfect, dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:02
Samsung members krijgen 10 euro korting in de playstation store, check je mail. Zo lang als de voorraad strekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Asprine schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 08:22:
Samsung members krijgen 10 euro korting in de playstation store, check je mail. Zo lang als de voorraad strekt.
Nog niks :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik probeer een beetje de juiste beeldinstellingen te vinden voor MGS3. hoe gebruiken jullie motion-blur?

Het spel ziet er gelikt uit maar lijdt helaas onder fps-drops en slechte hdr-implementatie (raised blacks).

[ Voor 46% gewijzigd door Farabi op 02-09-2025 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:15
kazuka schreef op maandag 1 september 2025 @ 19:49:
Woensdag een deep dive van de nieuwe 007 game van IOI:

[YouTube: 007 First Light - State of Play Gameplay Deep Dive | PS5 Games [English Subtitles]]

En eens een keer op een schappelijke tijd.
First impressions… Grafisch erg mooi!

2nd impressions… 007 lijkt rambo wel, alles en iedereen gaat kapot maar hij blijft ongedeerd haha

Maar dat mag, blijft een game. Wel wat framedrops hier en daar, hopelijk fixen ze dat. Verder lijkt het een vermakelijke game te worden met wat leentjebuur van andere games als hitman, uncharted.

[ Voor 27% gewijzigd door BigF25 op 03-09-2025 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

erge hitman 47 vibes.
Maar dat zijn ook vermakelijke games.

Een "hitman" game met bond in de hoofdrol kan prima.
Wat puzzels en actie. Wel een om in de gaten te houden

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23

kaanmijo

Picobello B.V.

Preorders voor 007 zijn nu ook open, ben zelf enorm enthousiast na die deep dive. Release 27 maart! Kan niet wachten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HtDOfPUQ5wWtZ5zHONOWIBac6Z0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QYezktkN2X6atDkTJRVzoxx4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqTCs1WDHuvTOfh5FtDPpzUpJ-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eUo6DREaEVWH27ZVJCO3Nbjh.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door kaanmijo op 03-09-2025 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
kaanmijo schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:40:
Preorders voor 007 zijn nu ook open, ben zelf enorm enthousiast na die deep dive. Release 27 maart! Kan niet wachten!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Precies een game als Uncharted, Mafia en Indiana Jones maar dan in 007 stijl. Zag er leuk uit, op de kwaliteit van de stream na. Maar voor mij zeker geen 60-70 euro waard nu. Wacht wel op rond de 25-30 euro of PS Plus / Gamepass op termijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25

Ben niet helemaal onder de indruk, Uncharted 4 heeft vergelijkbare set pieces en dat zag er levendiger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja, duidelijk een mix van Hitman en Uncharted invloeden met die set pieces. Was ook wel aangenaam verrast, performance maak ik me nog niet zo druk om, ze hebben nog 6 maanden om dat glad te strijken. Dat soort optimalisatie gebeurd meestal pas op het eind van de development.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
Net even 007 First Light bekeken, maar deze game ziet er nog slechter uit dan Uncharted 4 en Horizon Zero Dawn op de Sony PlaySation 4 (Pro) of ligt het aan mij? Ook houterige animaties en inderdaad een hoog Hitman gehalte. Hopelijk lag het aan de stream, maar op dit moment loop ik er warmer voor om de Uncharted 4 Playstation 5 versie te gaan spelen, dan deze game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
idd veel.uncharted vibes, grafisch even mooi als Uncharted? Nee zeker niet maar dan leg je de lat ook wel erg hoog, lijkt me niet dat deze game een vergelijkbaar budget heeft.

Lelijk zou ik de game ook niet noemen, iig mooi genoeg. Gameplay ziet er ook degelijk genoeg uit. Ik heb wel zin in deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Chaoss schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:16:
idd veel.uncharted vibes, grafisch even mooi als Uncharted? Nee zeker niet maar dan leg je de lat ook wel erg hoog, lijkt me niet dat deze game een vergelijkbaar budget heeft.

Lelijk zou ik de game ook niet noemen, iig mooi genoeg. Gameplay ziet er ook degelijk genoeg uit. Ik heb wel zin in deze game.
Wel bijna 10 jaar verschil met Uncharted 4, het heeft duidelijk lang zo veel niet aan motion capture. Plus bepaalde animatie transities zijn ook nog niet super.

Kijk wel uit naar de game, maar het mist wel wat finesse in afwerking. Ook al duurt het nog iets van 6/7 maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

MaDLiVe

.-Observer-.

The name is bond, Nathan bond.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 14:48
Ik zie wel dingen die ik leuk vind aan 007, maar ook dingen die me wat over de top zijn, maar dat hoort ook een beetje bij een Bond film of bond game. Ik zie het nog even aan, maar deze titel heeft zeker mijn interesse. Kijken of het een beetje blijft als een Uncharted meets Hitman. Beide wel games die me goed liggen, dus deze lijkt me ook wel leuk. Ik hou hem in de gaten.

Latin capital letter y with diaeresis

• Farabi
  • Niet online
Ik merk dat MGS3 helemaal geen remake is, maar een remaster. naar mijn beleving is het 1 op 1 hetzelfde gebleven (wat geen straf is uiteraard). Zelfs de zwarte schermen met overgang naar een andere locatie hebben ze erin laten staan. TLOU gebruikte het woord 'remake' ook, terwijl het ook een remaster was.

Het lijkt wel of de industrie dit expres doet om de hoofdprijs te vangen voor dit soort uitgaves. mocht je MGS3 voor het eerst spelen, dan is de hoofdprijs zeker waard. maar oude liefhebbers zoals ik, kunnen beter wachten op een prijsdaling.

remake = waarvan de helft van de fanbase agressieve uitlatingen doen omdat het spel is veranderd.

[ Voor 21% gewijzigd door Farabi op 04-09-2025 14:02 ]

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:12
kaanmijo schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:40:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nou makkelijke keuze alleen standard dan haha, de andere 2 zijn fysieke edities die hoef ik niet :P .

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:47
Ging vandaag op pad voor Metal Gear Solid Delta en kon het niet laten om Gears of War Reloaded ook nog mee te pakken.
Dit zijn van die games die ik veel gespeeld heb en nog veel wil spelen. :)

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:47
Farabi schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:00:
Ik merk dat MGS3 helemaal geen remake is, maar een remaster. naar mijn beleving is het 1 op 1 hetzelfde gebleven (wat geen straf is uiteraard). Zelfs de zwarte schermen met overgang naar een andere locatie hebben ze erin laten staan. TLOU gebruikte het woord 'remake' ook, terwijl het ook een remaster was.

Het lijkt wel of de industrie dit expres doet om de hoofdprijs te vangen voor dit soort uitgaves. mocht je MGS3 voor het eerst spelen, dan is de hoofdprijs zeker waard. maar oude liefhebbers zoals ik, kunnen beter wachten op een prijsdaling.

remake = waarvan de helft van de fanbase agressieve uitlatingen doen omdat het spel is veranderd.
Als je de ontwikkeling van deze game een beetje hebt gevolgd dan had je kunnen weten dat dit erg trouw blijft aan het origineel.

Op basis van wat ik in de middag heb gespeeld ben ik erg blij met de nieuwe besturing[optie]

De vergelijking die je maakt met TLOU is wel juist.Al was TLOU zo snel nog niet nodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:53:
[...]

Precies een game als Uncharted, Mafia en Indiana Jones maar dan in 007 stijl. Zag er leuk uit, op de kwaliteit van de stream na. Maar voor mij zeker geen 60-70 euro waard nu. Wacht wel op rond de 25-30 euro of PS Plus / Gamepass op termijn.
Ja die vibe krijg ik er ook van, een beetje Mafia, Uncharted/Tomb Raider, Indiane Jones achtig, prachtig juist wel die 60 a 70 waard voor mij dan:).
Zulk soort spellen liggen mij erg goed, beetje sluipen, beetje puzzelen, af en toe eens schieten maar niet te vaak en te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jumpman schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:09:
Net even 007 First Light bekeken, maar deze game ziet er nog slechter uit dan Uncharted 4 en Horizon Zero Dawn op de Sony PlaySation 4 (Pro) of ligt het aan mij? Ook houterige animaties en inderdaad een hoog Hitman gehalte.Hopelijk lag het aan de stream, maar op dit moment loop ik er warmer voor om de Uncharted 4 Playstation 5 versie te gaan spelen, dan deze game.
Ziet er uit alsof ze een Switch versie hebben gemaakt en die toen geport naar de PlayStation :o

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 15:29

s0kkie

Cowabunga

Goh, hoe zou het nou komen dat het best veel op Hitman lijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
het verbaasd me dat er nogal positief wordt gereageerd op 007. en zelfs vergelijkingen wordt gemaakt met uncharted. dit is gewoon alekhine's gun in een modern jasje. een regelrechte €20 spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 05-09-2025 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:57
Ik heb een stukje van de State of Play gezien van 007, maar ik ben niet bepaald onder de indruk van de game. De NPC's zien er echt levenloos uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 19:30
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Eindelijk, na jaren, weer terug in het Playstation kamp. Mijn uitstapje naar XBox was geen lang leven beschoren, daarna bijna anderhalf jaar zonder console gezeten tot nu. Ik miste de (vaak) fantastische exclusieve games die op Playstation te spelen zijn. Zoals dus, beter laat dan nooit, The Last of Us II remastered.

En. Inmiddels heb ik GTA V 4x aangeschaft (X360, PS4, XBox X, PS5). :')

Een tijdje geleden heb ik een YT-video gezien met upcoming games. Daarin was een fighing game te zien in een beetje cartoon achtige stijl, volgens mij Japans. Geen Street Fighter of Mortsl Kombat, of varianten daarvan, het was niet echt 1vs1. Iemand een idee hoe die game heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dawg schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 14:33:
Een tijdje geleden heb ik een YT-video gezien met upcoming games. Daarin was een fighing game te zien in een beetje cartoon achtige stijl, volgens mij Japans. Geen Street Fighter of Mortsl Kombat, of varianten daarvan, het was niet echt 1vs1. Iemand een idee hoe die game heet?
Marvel Tokon?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Nee, het is geen 1 vs 1, het deed me meer denken aan Double Dragon van vroeger. Maar dan uiteraard met meer dan 3 verschillende moves. :P

Kan het helaas niet meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Eindelijk, na jaren, weer terug in het Playstation kamp. Mijn uitstapje naar XBox was geen lang leven beschoren, daarna bijna anderhalf jaar zonder console gezeten tot nu. Ik miste de (vaak) fantastische exclusieve games die op Playstation te spelen zijn. Zoals dus, beter laat dan nooit, The Last of Us II remastered.

Welcome back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:39
dawg schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 14:49:
[...]

Nee, het is geen 1 vs 1, het deed me meer denken aan Double Dragon van vroeger. Maar dan uiteraard met meer dan 3 verschillende moves. :P

Streets of Rage 4?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Is hem ook niet. Nou ja, misschien achterhaal ik het nog en anders soit. :)

edit: Gevonden! De game heet Sifu.

[ Voor 5% gewijzigd door dawg op 06-09-2025 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 24-09 20:17

Waarom nogmaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Omdat het kan 😋, ik ook ps3,ps4.pc en ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dawg schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 16:26:
[...]

Is hem ook niet. Nou ja, misschien achterhaal ik het nog en anders soit. :)

edit: Gevonden! De game heet Sifu.
Ah, vandaar dat ik hem niet kon vinden bij aankomende games. Die is al uit 2022. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Er is ook een aflevering van Secret Level aan Sifu gewijd, @dawg :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 16:25

Nieuwe Ghost of Yotei video: Journey Through The Edge Of Japan
Wat ziet het er allemaal prachtig uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Er is trouwens een GoY topic: [PS5] Ghost of Yotei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:28
He allemaal, ik heb graag jullie input even over het volgende want ik zit met een keuzedilemma.

Ben erg benieuwd wat jullie van die Yotei PS5 edities vinden. Ik zat er namelijk aan te denken om die black and gold te combineren naar een soort lava stromende bovenkant en onder gehard lavasteen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1yJAqeVa4F-F_mDREriwne-9pk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ro0aJzp3VWP5WvIrMMDFSrI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A1qdvIhH33X-m3PdbT7paNneTEU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/O4HCzTqzMpTey6l5e7GzsZdo.png?f=user_large

Ik vind het eigenlijk een heeeel tof design met een beetje Sumi-e en Kintsugi achtige stijl van Mt. Yotei en ik vermoed dat het gouden Kintsugi deel daarmee ook reliëf vormt, dus voelbaar is, en het glanst. Rustige maar creatieve uitstraling. Ik houd ook wel echt van zo een rustige uitstraling.

TEGELIJKERTIJD, ik heb een 30th Anniversary Edition, waar ik (behalve de PS Portal, want die heb ik verkocht) de set heb, en de base van de Playstation, de vertical stand EN de kabels, en ook de Dualsense Edge (wat houd ik van die controller) dus ook een 30th Anniversary Edition zijn. Die release voelt gewoon een stuk completer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fXCpqpbWEZaLD9dmO5yQmNsQPs8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/13g1wwEKsOCmPkUWyYom76U2.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2onud-neCDvHVO4COpk2YwHoBpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m8UlUDyYZxAymfgw2FrwrLG7.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zit er dus aan te denken om mijn huidige set weg te doen, en de nieuwe Yotei limited edition set te combineren en kopen, maar ik kom er maar niet uit of het de (eigenlijk puur cosmetische) verandering waard is.

Zijn jullie wel eens “geswitched” van editie? En zo ja, had je daarna wel eens spijt? 🤣

[ Voor 21% gewijzigd door Meneer UYL op 10-09-2025 07:45 ]

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

• Linksquest
Ik vind zelf die zwarte mooier, Goud is ook mooi, maar vind dat zwarte wat meer hebben. Baal er wel van dat deze niet naar de PS5 release modellen komt, want dan was ik toch wel voor zwart gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Linksquest schreef op woensdag 10 september 2025 @ 07:46:
Ik vind zelf die zwarte mooier, Goud is ook mooi, maar vind dat zwarte wat meer hebben. Baal er wel van dat deze niet naar de PS5 release modellen komt, want dan was ik toch wel voor zwart gegaan.
Ja ik vind beide super tof, maar heb zojuist toch maar gekozen om het niet te doen...
  • De 30e editie wordt geleverd met een Dualsense Edge, grijze kabels, een grijze verticale standaard en de PS5-basisconsole is ook grijs (niet alleen de consoleplaten).
  • De 30e editie is niet aan één game gekoppeld, dus misschien mis ik de tijdloze look van de 30e editie als de hype rondom het Yotei-concept/ontwerp voorbij is.
Hopelijk krijg ik later weer geen spijt van DEZE keuze 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Meneer UYL schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:58:
[...]

Ja ik vind beide super tof, maar heb zojuist toch maar gekozen om het niet te doen...
  • De 30e editie wordt geleverd met een Dualsense Edge, grijze kabels, een grijze verticale standaard en de PS5-basisconsole is ook grijs (niet alleen de consoleplaten).
  • De 30e editie is niet aan één game gekoppeld, dus misschien mis ik de tijdloze look van de 30e editie als de hype rondom het Yotei-concept/ontwerp voorbij is.
Hopelijk krijg ik later weer geen spijt van DEZE keuze 8)7
Twee weken later...

"Nou, moet je kijken wat er nu onder de tv staat hier!"

Je wil wel ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Vrijdag schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:16:
[...]

Twee weken later...

"Nou, moet je kijken wat er nu onder de tv staat hier!"

Je wil wel ;) :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lx8dR8YseY4Ar6_602320Izjsds=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KicpDBU5qLuvvyRIvIkt8x6a.gif?f=user_large

@Meneer UYL Ik zou het zonde vinden. Maar ik vind de Ghost of Yotei plates en controller ook echt verschrikkelijk lelijk. :P

Hou er ook rekening mee dat de 30th Limited Edition PS5 weer te bestellen is bij Sony. Dus ik verwacht dat je er geen bedrag voor gaat krijgen als tijdens release, maar dat je er eerder op gaat inleveren.

• Meneer UYL
Raem schreef op woensdag 10 september 2025 @ 12:28:
@Meneer UYL Ik zou het zonde vinden. Maar ik vind de Ghost of Yotei plates en controller ook echt verschrikkelijk lelijk. :P

Hou er ook rekening mee dat de 30th Limited Edition PS5 weer te bestellen is bij Sony. Dus ik verwacht dat je er geen bedrag voor gaat krijgen als tijdens release, maar dat je er eerder op gaat inleveren.
Haha, ja.. ik had gerekend op 450EUR ofzo, maar zou de Dualsense Edge dan houden.
Hoe dan ook, afgeblazen die handel.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 15:29

s0kkie

Cowabunga

Tell me you are not a gamer without telling me you are not a gamer :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6kage1HqXqqpX8WX-ZcccdTgFI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RyqgrfVtZ31jZN3PJtiWVgAz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Lol wtf npo :+

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:38
The video game industry surpassed Hollywood in revenue in 1982, when the arcade video game sector alone generated $8 billion, equivalent to over $18.5 billion in 2011 dollars, exceeding Hollywood’s film revenue of $3 billion at the time. By the early 2010s, the broader gaming industry (including consoles, PC, and mobile) consistently outpaced Hollywood’s box office, with global gaming revenue reaching $159.3 billion in 2020 compared to the movie industry’s $41.7 billion. In 2025, gaming revenue hit approximately $186 billion, far surpassing Hollywood’s $8.56 billion box office earnings.

• Linksquest
s0kkie schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:47:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LHhCE5y7JG8Nu6wjFASWWw2n44=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jGpM4KHICjB7uG0a0LUDtXod.jpg?f=user_large

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

s0kkie schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:47:
[Afbeelding]
Duidelijk de Xplaystation :+

PSN

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Hoop maar dat ze het expres doen omdat het veel reacties oplevert. :+

• Vrijdag
X Station. Voor 18+ gamerhamsters 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tjorni
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 10:09
Op verschillende plekken waaronder Playstation Direct is de nieuwe Astro Bot limited edition controller te pre-orderen. Na de vorige gemist te hebben heb ik deze in elk geval maar alvast besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TE6XmT81zDjQAL3Fir-8GtnGF0E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/IhKKGvH0E8GdLPq0SfAHhAk3.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ja op zich is die wel leuk, maar heb nu al zoveel controllers denk 4 ofzo haha(Waarvan 2 in de la gewoon liggen).
Gebruik alleen nog de 2 met een printje erop, de gewone 2 witte liggen in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:11:
Ja op zich is die wel leuk, maar heb nu al zoveel controllers denk 4 ofzo haha(Waarvan 2 in de la gewoon liggen).
Gebruik alleen nog de 2 met een printje erop, de gewone 2 witte liggen in de kast.
mag ik vragen waarom zo veel? iets met collecten of druk in huis? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Farabi schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:22:
[...]

mag ik vragen waarom zo veel? iets met collecten of druk in huis? :P
Nou nee een 2de controller sowieso handig, dus ooit eens 1 met een printje gekocht.
Dus toen had ik er 2.

Ps5 pro gekocht daar zat er 1 bij, nu werd 1 accu van day 1 ps5 controller wel wat slechter dus kwam mooi uit.
Alleen nog de ps5 anniversary edition controller gekocht, aangezien ik die gewoon echt leuk vond om te hebben.

Nu vind ik deze op zich ook wel erg leuk, maar het is een keer genoeg :).

[ Voor 40% gewijzigd door Carlos0_0 op 12-09-2025 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:20
Joysticks zijn tegenwoordig hetzelfde als smartphones.. Je hebt nieuwe 'nodig' en de oude gaan de lade in.

[ Voor 193% gewijzigd door WaterFire op 12-09-2025 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
WaterFire schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:07:
Joysticks zijn tegenwoordig hetzelfde als smartphones.. Je hebt nieuwe 'nodig' en de oude gaan de lade in.
hier gaat ie gewoon in de verkoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
WaterFire schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:07:
Haha nee de oude telefoon gaat in de verkoop :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 15:35
Ik ben er laat bij, maar na jarenlang XBOX-gebruiker te zijn geweest, o.a. vanwege de Forza Horizon-reeks, ben ik deze keer tóch voor een PS5 gegaan. Mooi ding, en wat controllers betreft voelt dat wel wat geavanceerder dan die van de XBOX (One X). Vooral de lampjes, vibraties, ingebouwde speakers en het gevoel van de triggers vind ik erg leuke details. Het voelt wel nog een beetje fout, Forza op een PlayStation, maar alles went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:16
Hoe ervaren de PS5 Pro gebruikers hun console eigenlijk. Hoor er relatief weinig over, ook qua verbeteringen die je hebt in games tov standaard ps5.
Was het de aanschaf waard. Mocht je ook de ps5 hebben gehad, ervaar je echt grafische verbeteringen of is het marginaal (mijn gevoel)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik ging net de season pass voor KCD2 kopen en zag dat KCD2 zelf in de aanbieding is met 40% korting.

Heb je iets met rpg's dan is het echt een aanrader. Ik twijfelde destijds om dat ik bij deel 1 er niet echt in kon komen maar deel 2 is echt veel beter en toegankelijker. Zelden zo'n immersive game gespeeld, wat mij betreft Goty.

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 13-09-2025 10:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

steefje schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:00:
Hoe ervaren de PS5 Pro gebruikers hun console eigenlijk. Hoor er relatief weinig over, ook qua verbeteringen die je hebt in games tov standaard ps5.
Was het de aanschaf waard. Mocht je ook de ps5 hebben gehad, ervaar je echt grafische verbeteringen of is het marginaal (mijn gevoel)
Verschilt per game. Sommigen hebben echt werk gemaakt van de Pro verbeteringen, anderen een stuk minder. Maar elk spel loopt in elk geval beter dan een standaard PS5 en daarvoor heb ik hem gekocht. Zie het een beetje als kiezen tussen een 5070 en 5080. Beide kaarten kunnen moderne games prima spelen maar met de 5080 kun je net wat hogere settings kiezen, en ja daar betaal je een stuk meer voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:30
kazuka schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:21:
[...]

Verschilt per game. Sommigen hebben echt werk gemaakt van de Pro verbeteringen, anderen een stuk minder. Maar elk spel loopt in elk geval beter dan een standaard PS5 en daarvoor heb ik hem gekocht. Zie het een beetje als kiezen tussen een 5070 en 5080. Beide kaarten kunnen moderne games prima spelen maar met de 5080 kun je net wat hogere settings kiezen, en ja daar betaal je een stuk meer voor.
Eens met hierboven, voor BF6 verwacht ik ook wel verbeteringen die iig voor mij de moeite waard zullen zijn. Verder heb ik het gevoel dat de Pro wat stiller is dan de standaard PS5. Last but not least, de 2 TB opslag is gewoon erg prettig, ook al had ik een extra SSD in de 'oude' PS5.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Chaoss schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:13:
Ik ging net de season pass voor KCD2 kopen en zag dat KCD2 zelf in de aanbieding is met 40% korting.

Heb je iets met rpg's dan is het echt een aanrader. Ik twijfelde destijds om dat ik bij deel 1 er niet echt in kon komen maar deel 2 is echt veel beter en toegankelijker. Zelden zo'n immersive game gespeeld, wat mij betreft Goty.
Helemaal met je eens! Ondanks ik nog nooit Kingdom Come: Deliverance I heb gespeeld en direct begonnen ben met Kingdom Come: Deliverance II, vind ik het een prachtig spel! Ik moet wel zeggen dat ik erg heel moeilijk doorheen kom. Het is soms echt even het spel opzij leggen voor een week en dan weer verder, want het is allemaal zo moeilijk :o :

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Farabi
  • Niet online
kazuka schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 10:21:
[...]

onjuist. PSSR loopt niet altijd soepel. zie bijv. avatar en hogwarts. zullen nog wel meer spellen zijn. Sommige mensen kiezen juist de non-ps5 pro graphic mode om sommige spellen zonder irritaties te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:18

R.G

kan ik nog wat doen met 441 playstation stars/punten?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Daan0s
R.G schreef op zondag 14 september 2025 @ 15:17:
kan ik nog wat doen met 441 playstation stars/punten?
Screenshotten, uitprinten, inlijsten. Maak er je eigen collectors item van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Yonix schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:33:
Ooph, 'Ghost of Yotei' heeft zojuist aardig wat (indirecte) backlash ontvangen:
[YouTube: Ghost of Yotei - Is it worth a buy?]
Weer een goed voorbeeld van een kanaal om te blokken :) Ik dacht heel even nog dat het een parodie filmpje was, maar hij is serieus.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-09-2025 20:10 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:04
Ik heb mijn preorder gecanceld. Misschien een andere keer als die afgeprijsd wordt.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ghost of Yotei gaat een geweldige game worden. En die wil je gewoon day one spelen. Wat een medewerker ook voor mening heeft, Lekkerboeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

dawg schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 14:49:
[...]

Het was ook geen Sifu, wat ik dacht. Het is Acts of Blood, nog niet gereleased. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:11
dawg schreef op maandag 15 september 2025 @ 00:05:
[...]

Het was ook geen Sifu, wat ik dacht. Het is Acts of Blood, nog niet gereleased. :)

[YouTube: Acts of Blood - Gameplay Trailer | Summer Game Fest 2025]
Ziet er wel tof uit. De setting en actie doet me ergens denken aan de film "The Raid". Alhoewel deze game waarschijnlijk wat minder hard gaat zijn dan de film :P

Zie nu ook dat er een demo is op Steam, die ga ik maar eens downloaden :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Linksquest
Modbreak:Hey Gamers,

Even het volgende, een discussie is goed, maar doe het wel in het juiste topic. Politiek, Remaster discussie en waarom een studio iets doet of waarom iemand ontslagen word, hoort hier niet thuis in het Playstation Topic. Ik heb de reacties verplaatst naar het [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld, zodat jullie het gesprek daar verder kunnen voeren. Hier graag bij Playstation 5 blijven AUB

[ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Game On!

[ Voor 85% gewijzigd door Linksquest op 17-09-2025 13:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De PS5 update is uit waarmee je je DualSense draadloos kunt pairen met meerdere devices tegelijk. Erg handig! Ook de release van de Power Save mode die volgens de geruchten dient als test voor de mogelijke introductie van een PS6 handheld in 2027.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 14:41
Lekkerboeie86 schreef op zondag 14 september 2025 @ 22:13:
Ghost of Yotei gaat een geweldige game worden. En die wil je gewoon day one spelen.
De trailers tot nu toe vond ik niet overtuigend en ik zie weinig verschil met GoT. Die game vond ik zó eentonig en de wereld was zó leeg. Nee, GoY wordt zeker geen day one aanschaf hier. Hopelijk pakken ze die pijnpunten aan met GoY en dan pik ik em wel een keertje in de aanbieding op.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ghost of Yotei ziet er goed uit maar ik ga eerst gameplay kijken na release. Weet niet of het wat voor mij is, TLoU2 is voor mij qua pace wel echt een ondergrens. Speaking of ND, ik ben wel zeer benieuwd naar Intergalactic: The Heretic Prophet. Begrijp niet zo goed waarom er zoveel kritiek is op de trailer. Ik heb wel een vermoeden maar ik hoop niet dat dat klopt want dat zou ik wel erg treurig vinden. :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Day one is hier sowieso zeldzaam
Zelf zeer vermaakt met GoT en ik verwacht dat ook met GoY.
Nu toch nog bezig met andere game. Kijk daarna wel waar ik zin in heb.
Ondertussen zijn de reviews uit en zie ik wel of ik hem koop of pas later

Wat betreft nieuw project van ND.
Weet niet wat de kritiek allemaal is. Maar wel het gevoel dat ze het nooit goed kunnen doen.
Als ze met TLOU3 komen. Dan zeggen de keyboard ridders. Ja wat is dit. Lekker makkelijk. Kom eens met wat nieuws

Kondigen ze een nieuwe IP aan. Dan is het. Wat is dit? Waar is TLOU3 :-)

Zelf wel vertrouwen in ND. En een goede story driven game.
En zelf dus erg benieuwd naar de game. Ook op grafisch gebied. ND weet toch wel veel uit de PS te halen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
Hulleman schreef op woensdag 17 september 2025 @ 16:17:
[...]

De trailers tot nu toe vond ik niet overtuigend en ik zie weinig verschil met GoT. Die game vond ik zó eentonig en de wereld was zó leeg. Nee, GoY wordt zeker geen day one aanschaf hier. Hopelijk pakken ze die pijnpunten aan met GoY en dan pik ik em wel een keertje in de aanbieding op.
Ja, same! Prachtige game maar werd halverwege wel erg eentonig.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 14:41
dawg schreef op woensdag 17 september 2025 @ 17:33:
Speaking of ND, ik ben wel zeer benieuwd naar Intergalactic: The Heretic Prophet. Begrijp niet zo goed waarom er zoveel kritiek is op de trailer. Ik heb wel een vermoeden maar ik hoop niet dat dat klopt want dat zou ik wel erg treurig vinden. :)
Maar dat is het helaas wel.

De setting van Intergalactic spreekt me niet aan. Uncharted en TLOU past veel meer bij mijn interesse, maar ik heb veel vertrouwen in ND. Intergalactic zal ongetwijfeld weer van ongekende kwaliteit worden. De setting van Cyberpunk is ook niet mijn ding, maar dat vond ik wel echt een vette game om te spelen. Ik laat me verrassen met Intergalactic.

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 18-09-2025 10:26 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Carlos0_0
Nou ja niet zeggen, dat de trailer mij ook niet veel doet.
Denk dat de setting mij niet zo aanspreekt, en ik je ook helemaal niks met het hoofdpersonage.

Maar goed klagen doe ik niet, eerst maar eens op wat meer gameplay beelden wachten.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:14

Gregory76

Sony PlayStation freak

Vraagje: wanneer ik YouTube start op mijn PS5, moet ik vervolgens steeds eerst weer mijn eigen YouTube profiel kiezen. Wanneer ik YouTube start krijg ik een profiel keuze scherm met mijn eigen profiel, "add account" en een YouTube Kids profiel (dat ik ook nooit gebruik). Volgens mij was het eerder altijd zo dat YouTube gewoon startte op mijn profiel, maar tegenwoordig dus niet meer. Irritant. Heeft iemand enig idee of en zo ja hoe ik die kan veranderen? Dank!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
Gregory76 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 20:06:
Vraagje: wanneer ik YouTube start op mijn PS5, moet ik vervolgens steeds eerst weer mijn eigen YouTube profiel kiezen. Wanneer ik YouTube start krijg ik een profiel keuze scherm met mijn eigen profiel, "add account" en een YouTube Kids profiel (dat ik ook nooit gebruik). Volgens mij was het eerder altijd zo dat YouTube gewoon startte op mijn profiel, maar tegenwoordig dus niet meer. Irritant. Heeft iemand enig idee of en zo ja hoe ik die kan veranderen? Dank!
Dit heb ik al maanden op mijn smart tv met de eigen YouTube app, niet gestart vanaf de PS5. Dus een YouTube probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dit is gewoon normaal volgens mij, ik heb dit al een paar maanden op mijn SmartTV ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:50

Lapras

Ice beam

steefje schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:00:
Redelijk marginaal. Laadtijden zijn beter en framerate is vaak net wat hoger. De meerprijs niet waard als je niet fanatiek bent. Ik speel best veel en het is een fijne gedachte te weten dat je het beste apparaat hebt. Dat laatste zegt meer over mij dan over de Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Youtube kids account deleten, dan verdwijnt je selectie scherm omdat je dan maar 1 account in youtube hebt.
Zolang je meerdere accounts hebt forceerd de Youtube app je altijd om te kiezen.

Komt waarschijnlijk doordat ze de aparte youtube kids app begraven hebben en alles gemigreerd naar de reguliere youtube app recent.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:14

Gregory76

Sony PlayStation freak

YakuzA schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 09:16:
[...]

Youtube kids account deleten, dan verdwijnt je selectie scherm omdat je dan maar 1 account in youtube hebt.
Zolang je meerdere accounts hebt forceerd de Youtube app je altijd om te kiezen.

Komt waarschijnlijk doordat ze de aparte youtube kids app begraven hebben en alles gemigreerd naar de reguliere youtube app recent.
Bedankt voor de info. Weet je misschien ook waar ik dit precies moet doen? Ik zie in mijn Family wel meerdere members, maar ik zie nergens een Kids account staan, of een account met die eigenschappen.

In Family Link heb ik ook geen accounts van de kinderen ingesteld.

[ Voor 5% gewijzigd door Gregory76 op 19-09-2025 18:30 ]

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Het is vrijdag, tijd voor een Lets Talk PlayStation

• Farabi
  • Niet online
De demo van sonic crossworlds zag er niet best uit. De oude team sonic racing ziet er beter uit qua graphics. En weer geen HDR.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 20-09-2025 13:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

A new State of Play airs September 24. Tune in for 35+ minutes of reveals and news from PlayStation Studios and developers around the world: play.st/4mtkL4c

PlayStation (@playstation.com) 23 september 2025

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qsqt_vsygahuS5OZTQIaSHVANy0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZVOfABjfZAXi03smvqRCYYJ.jpg?f=fotoalbum_large
Tune in live this Wednesday for more than 35 minutes of reveals and news from developers around the world. We'll share new looks at anticipated third-party and indie titles, plus updates from some of our teams at PlayStation Studios – including an extended look at Saros, Housemarque's mysterious new title arriving next year. Look forward to nearly five minutes of gameplay captured on PS5.

[ Voor 31% gewijzigd door kazuka op 23-09-2025 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
Nou laat dit dan aub de klapper worden waar we al tijden op wachten. Kan het echt niet meer aan om weer zo'n half gare SoP te zien.
Pagina: 1 ... 117 118 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties