He allemaal, ik heb graag jullie input even over het volgende want ik zit met een keuzedilemma.
Ben erg benieuwd wat jullie van die Yotei PS5 edities vinden. Ik zat er namelijk aan te denken om die black and gold te combineren naar een soort lava stromende bovenkant en onder gehard lavasteen:
Ik vind het eigenlijk een heeeel tof design met een beetje Sumi-e en Kintsugi achtige stijl van Mt. Yotei en ik vermoed dat het gouden Kintsugi deel daarmee ook reliëf vormt, dus voelbaar is, en het glanst. Rustige maar creatieve uitstraling. Ik houd ook wel echt van zo een rustige uitstraling.
TEGELIJKERTIJD, ik heb een 30th Anniversary Edition, waar ik (behalve de PS Portal, want die heb ik verkocht) de set heb, en de base van de Playstation, de vertical stand EN de kabels, en ook de Dualsense Edge (wat houd ik van die controller) dus ook een 30th Anniversary Edition zijn. Die release voelt gewoon een stuk completer.
Ik zit er dus aan te denken om mijn huidige set weg te doen, en de nieuwe Yotei limited edition set te combineren en kopen, maar ik kom er maar niet uit of het de (eigenlijk puur cosmetische) verandering waard is.
Zijn jullie wel eens “geswitched” van editie? En zo ja, had je daarna wel eens spijt? 🤣
[
Voor 21% gewijzigd door
Meneer UYL op 10-09-2025 07:45
]