✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 15:35
/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik kan natuurlijk een PS5 (Pro) kopen, dan kan ik misschien hier en daar ook nog een andere PS5 exclusieve games kopen zoals Stellar Blade, Astro en Demon Souls. Maar ik zit nog met een oudere TV die alleen 1080p is. Dat is mijn oude game tv die al jaren niet meer is gebruikt.
Dan moet ik ook weer een nieuwe tv. En ik heb ook nog de RTX 5090 gepland.

[ Voor 75% gewijzigd door Toonen1988 op 26-09-2024 20:25 ]
Dit gaat denk een najaars titel van dat jaar worden.
Neem aan aangezien je het over je pc hebt dat je een monitor hebt? Waarom dan niet een ps5 aan je monitor hangen? Als die 1440p is word dit tegenwoordig ook ondersteund.Toonen1988 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 20:13:
Bah Sony, waarom ook niet meteen de PC versie aankondigen.
Ik kan natuurlijk een PS5 (Pro) kopen, dan kan ik misschien hier en daar ook nog een andere PS5 exclusieve games kopen zoals Stellar Blade, Astro en Demon Souls. Maar ik zit nog met een oudere TV die alleen 1080p is. Dat is mijn oude game tv die al jaren niet meer is gebruikt.
Dan moet ik ook weer een nieuwe tv. En ik heb ook nog de RTX 5090 gepland.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mijn PC monitor ondersteund 3840x2160, dus dat zou ik eventueel kunnen doen. Ik zou dan een switch kunnen kopen om dan van apparaat te kunnen veranderen.v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:26:
[...]
Neem aan aangezien je het over je pc hebt dat je een monitor hebt? Waarom dan niet een ps5 aan je monitor hangen? Als die 1440p is word dit tegenwoordig ook ondersteund.
Doet je monitor alleen hdmi? Of heb je display port en hdmi. Dan je pc op display port en de ps5 op hdmi. Meeste monitoren hebben wel beide erop zitten.Toonen1988 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:41:
[...]
Mijn PC monitor ondersteund 3840x2160, dus dat zou ik eventueel kunnen doen. Ik zou dan een switch kunnen kopen om dan van apparaat te kunnen veranderen.
Klopt, alleen is het een oudere 4k scherm waarbij een oudere HDMI input wordt gebruikt. HDMI op mijn monitor ondersteund maximaal 30hz op HDMI in een resolutie van 3840x2160 maar Display poort 60hz.v8power67 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:54:
[...]
Doet je monitor alleen hdmi? Of heb je display port en hdmi. Dan je pc op display port en de ps5 op hdmi. Meeste monitoren hebben wel beide erop zitten.
Wil zelf ook nog kijken voor een nieuwe monitor scherm van 4k in 120hz.
Ik zou dan mijn PS5 naast mijn pc kunnen zetten en dan lekker Ghost of Yōtei lekker achter mijn bureau kunnen spelen en dan beeld switchen met een switch.
[ Voor 19% gewijzigd door Toonen1988 op 27-09-2024 00:00 ]
Ah okee. Doet ie wel 1440p/60? Want dan kan je dat eventueel doen. Merk je nagenoeg geen verschil mee tussen dat en 4k/60. Maar nieuwe monitor is altijd mogelijk natuurlijk.Toonen1988 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:57:
[...]
Klopt, alleen is het een oudere 4k scherm waarbij een oudere HDMI input wordt gebruikt. HDMI op mijn monitor ondersteund maximaal 30hz op HDMI in een resolutie van 3840x2160 maar Display poort 60hz.
Wil zelf ook nog kijken voor een nieuwe monitor scherm van 4k in 120hz.
Ik zou dan mijn PS5 naast mijn pc kunnen zetten en dan lekker Ghost of Yōtei lekker achter mijn bureau kunnen spelen en dan beeld switchen met een switch.
PS4 PSN: Dazzler2120
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Deze game is voor de PS5 ontwikkeld toch? Moet eerlijk zeggen dat ik visueel nog niet echt verschil zie ten opzichten van GoT.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Zie wel meer ingame visuele ambience en scherpere textures. Art directie is wel merendeels hetzelfde.Greatsword schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:29:
[...]
Deze game is voor de PS5 ontwikkeld toch? Moet eerlijk zeggen dat ik visueel nog niet echt verschil zie ten opzichten van GoT.
Mogelijk willen ze de 60 fps hoog houden.
Wat wel een plus is.
Denk dat als je het naast elkaar ziet het verschil best groot is. GoT had vrij eenvoudige textures in de open wereld kan ik me heugen. Die game moest het echt hebben van de artstyle. Ik dacht dat Horizon Forbidden West ook niet veel mooier was dan Zero Dawn, totdat je ze naast elkaar ziet.Greatsword schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:29:
[...]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 23-04-2025 15:32 ]
Hoeft ook niet altijd imo wanneer iets er al goed uit ziet is gameplay vele malen belangrijkerGreatsword schreef op woensdag 23 april 2025 @ 14:29:
[...]
Hoop wel dat die eerder naar PC komt dan Ghost of Tsushima dat deed.
Die heb ik afgelopen kerst gekregen... moet er nog aan beginnen though
[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 23-04-2025 15:54 ]
Dat de art van Ghost of Yotei hetzelfde eruit ziet, vind ik nog niet zo'n groot probleem. Beide games zijn een pracht om naar te kijken. Ik heb dan helaas geen PS5, dus ik moet helaas nog een extra jaar minimaal wachten voordat het naar de PC komt, of misschien zelfs wel twee jaar na release.
Trailer ziet ook weer goed uit.
Om alleen een PS5 te kopen voor dit spel, is ook een beetje duur.
[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 23-04-2025 16:42 ]
GTA 6 zal de traditie wel hoog houden qua vertraging gok ik.Psyonara schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:18:
Verwacht stiekum eigenlijks wel nog een delay wegens GTA VI
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ook niet onmogelijk, maar het is ondertussen wel 6/7 jaar na RDR 2.YakuzA schreef op donderdag 24 april 2025 @ 20:32:
[...]
GTA 6 zal de traditie wel hoog houden qua vertraging gok ik.
En geen idee hoelang GTA VI daarvoor al was in ontwikkeling.
hoe dan ook GTA VI zal een cultureel event worden. Mensen massa een Dag of zelfs een week vrij nemen dan. zal een bizarre gebeurtenis worden.
Ik heb heel veel zin in deze, ik ben momenteel Assassin's Creed Shadows het spelen, en hoe mooi ik die game ook vind, vind ik Ghost of Tsushima velen malen leuker. Verwacht dan ook dat Ghost of Yotei het ook heel goed gaat doen, een van de games die ik zeker ga aanschaffen.
/f/image/66J9smUGtjJdts65oDj2cyYu.webp?f=fotoalbum_large)
De Ghost of Yotei™ - Collector’s Edition voor de PS5 staat te koop op PlayStation Direct NL voor €249,99.
Best wel veel geld voor een CE die alleen met een Digitale Game wordt geleverd. Een trend die sinds het bestaan van de PS5 Digital helaas de nieuwe realiteit is geworden.
Ik heb het toch gekocht omdat ik ook de CE van Ghost of Tsushima in bezit heb. Dan mag deze natuurlijk ook niet onbreken.
Jep helaas een slechte ontwikkeling, want een collectors editie zou ten aller tijden een fysiek exemplaar moeten krijgen als je het mij vraagt. Dit haalt in de toekomst het plezier echt heel erg weg om een dure editie te gaan kopen.Ram-G-maN schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:24:
[Afbeelding]
De Ghost of Yotei™ - Collector’s Edition voor de PS5 staat te koop op PlayStation Direct NL voor €249,99.
Best wel veel geld voor een CE die alleen met een Digitale Game wordt geleverd. Een trend die sinds het bestaan van de PS5 Digital helaas de nieuwe realiteit is geworden.
Ik heb het toch gekocht omdat ik ook de CE van Ghost of Tsushima in bezit heb. Dan mag deze natuurlijk ook niet onbreken.
Helemaal mee eens. Helaas beloon ik Sony's verkeerde koerswijziging alsnog door bijvoorbeeld Spider-Man 2 en bijvoorbeeld Horizon Forbidden West in tweevoud te kopen. Ik koop dan eerst hun digitale CE om vervolgens de fysieke game te kopen -zodra deze is afgeprijsd- zodat ik deze in de steelcase van de CE kan stoppen...G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:28:
[...]
Jep helaas een slechte ontwikkeling, want een collectors editie zou ten aller tijden een fysiek exemplaar moeten krijgen als je het mij vraagt. Dit haalt in de toekomst het plezier echt heel erg weg om een dure editie te gaan kopen.
Steelcases bij een digitale CE is echt een crime.

Volgens PlayStation.Blog dus net zo groot als Jin Sakai's masker van de Ghost of Tsushima CE. Die kan je dus gewoon voor je gezicht houden zo groot.Linksquest schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:33:
Vind ik persoonlijk ook, zeker voor die prijs. Maar ik moet zeggen dat ik dat Ghost masker wel mooi vind. Vraag me alleen af hoe groot hij daadwerkelijk is, want laatste tijd zie ik veel CE met 4 inch figuurtjes.
![]() | ![]() |
[ Voor 55% gewijzigd door Ram-G-maN op 02-05-2025 11:41 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Ricmaniac op 10-07-2025 22:36 ]
Maar mogelijk heb je gelijk en is de bitrate niet wat je op je scherm gaat zien natuurlijk.
Uiteraard gaan we deze gewoon spelen
Kan niet wachten om in die wereld rond te rijden en alles te ontdekken. Lekker door je verrijkerrekijker iets spotten en dan er heen rijden en ontdekken.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Zal daar nog wel iets mooier spelen. Is met Ghost of Tsushima geweldig
Dit moeten toch wel de meest lelijke controllers en covers ooit zijn.Ram-G-maN schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 23:40:
Thema pagina voor alle gelimiteerde accessoires en bundels is inmiddels ook online

Helaas kan ik de platen niet gebruiken, ik heb namelijk een een 1002 model (Fat) en de platen zijn alleen voor de slim en pro modellen.
PlayStation 5 en PS5® Pro-consolepanelen
Voeg een flinke dosis Japanse kunstzinnigheid toe aan je gaming-setup, met de majestueuze Berg Yōtei in een goudkleurig reliëf-ontwerp. Beschikbaar voor PS51- en PS5 Pro-consoles.
1Compatibel met PS5®-consoles (modelgroep CFI-2000 - Slim) met of zonder een discstation.
[ Voor 29% gewijzigd door Linksquest op 11-07-2025 08:26 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Persoonlijk voor mij juist het tegenovergestelde. Ik vond het juist enorm als hetzelfde ogen en qua graphics en animations bijna hetzelfde als deeltje 1. Je zag ook heel duidelijk dat ze de 30fps mode veel speelde tijdens de "mooie vista's". Ik begrijp goed dat veel liefhebbers van deel 1 er zin in hebben en ik gun het ze van harte.Chaoss schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 00:40:
Ik ben wel onder de indruk, ziet er uit als een goede door ontwikkeling zowel grafisch als qua gameplay. Wel heel vet met al die extra speel modi.
Kan niet wachten om in die wereld rond te rijden en alles te ontdekken. Lekker door je verrijkerrekijker iets spotten en dan er heen rijden en ontdekken.
Zelf ben ik niet echt onder de indruk....
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Normaal heb ik niet zoveel met dit soort dingen. Geef mij maar een normale en gewone console.Linksquest schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 08:23:
Voor de mensen die een trailer willen zien van de speciale controller en platen.
[YouTube: Ghost of Yōtei - Limited Edition PS5 Bundles & Accessories]
Helaas kan ik de platen niet gebruiken, ik heb namelijk een een 1002 model (Fat) en de platen zijn alleen voor de slim en pro modellen.
[...]
Maar dit ziet er toch best wel goed uit. Het is niet te overdreven en ziet er strak uit.
Zijn apparaten van 500 euro he, van een paar jaar oud. Manage je verwachtingen eens.
Wat ik veel belangrijk vind is de sfeer, hoe het eruitziet, de vista's, de natuur, de wind,, de outfits, de (slomo) actie etc. En daarnaast hebben ze leuke dingen aangepast en extra's toegevoegd aan de gameplay.
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 11-07-2025 11:20 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dan word het wel wat vermoeiend om alles uit te pluizen.
Tenminste HFW zat echt op het randje.
Als ik de beelden bekijk dan krijg ik toch het gevoel dat het niet veel anders zal zijn.
Dit is exact wat ik van GoT vond en het gevoel wat ik bij GoY krijg na het zien van de trailers.D. Ninjai schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 17:39:
Ik twijfel nog. Grafisch prachtig, maar ben er niet gerust op dat ze de wereld en zijmissies meer diepgang kunnen geven. Met Tsushima had ik al gauw een bore-out. Het was saai om te verkennen, zijmissies al gauw meer van hetzelfde en voelde aan als vervelende klusjes. De combat en het hoofdverhaal zorgen ervoor dat ik wel door wou gaan, maar vanaf act 3 had ik alles wel gezien en was het alleen maar rushen naar het einde.
Als ik de beelden bekijk dan krijg ik toch het gevoel dat het niet veel anders zal zijn.
Had ook heel veel zin in AC Shadows. Toch weer gehyped en echt wel lol aan beleefd. Maar na 10 uur heb je alles al wel gezien van de game en kom je erachter dat je nog 80 uur hetzelfde riedeltje kan gaan herhalen. Ben ik er toch weer ingetrapt.... Dat wil ik met GoY niet