Helemaal mee eens. Helaas beloon ik Sony's verkeerde koerswijziging alsnog door bijvoorbeeld Spider-Man 2 en bijvoorbeeld Horizon Forbidden West in tweevoud te kopen. Ik koop dan eerst hun digitale CE om vervolgens de fysieke game te kopen -zodra deze is afgeprijsd- zodat ik deze in de steelcase van de CE kan stoppen...G_Dragon schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:28:
[...]
Jep helaas een slechte ontwikkeling, want een collectors editie zou ten aller tijden een fysiek exemplaar moeten krijgen als je het mij vraagt. Dit haalt in de toekomst het plezier echt heel erg weg om een dure editie te gaan kopen.
Steelcases bij een digitale CE is echt een crime.

Volgens PlayStation.Blog dus net zo groot als Jin Sakai's masker van de Ghost of Tsushima CE. Die kan je dus gewoon voor je gezicht houden zo groot.Linksquest schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 11:33:
Vind ik persoonlijk ook, zeker voor die prijs. Maar ik moet zeggen dat ik dat Ghost masker wel mooi vind. Vraag me alleen af hoe groot hij daadwerkelijk is, want laatste tijd zie ik veel CE met 4 inch figuurtjes.
![]() | ![]() |
[ Voor 55% gewijzigd door Ram-G-maN op 02-05-2025 11:41 ]