Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:50
Daan0s schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:09:
Nou laat dit dan aub de klapper worden waar we al tijden op wachten. Kan het echt niet meer aan om weer zo'n half gare SoP te zien.
Het is State of play. Geen grote verwachtingen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:12
Ik ben erg benieuwd naar Saros dus ik kijk zeker uit naar deze State of Play.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:49
Raem schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:28:
Hopelijk de aankondiging van de 2D God of War game.
Een "beautiful handcrafted cellshaded pixelart 2d indie roguelike tactical soulsborne deckbuilding moba extraction battleroyale turnbased platform puzzle game!"

Reserveer de bestelling alvast vooruit en krijg gratis een exclusieve premium ingame sticker van Astrobot voor op je rugtas in The Last of Us Remasterd multiplayer modus!

Je wist niet dat je dit wilde tot nu 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:10
giantgiantus schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:13:
[...]

Het is State of play. Geen grote verwachtingen hebben!
SoP kan prima zijn, Yotei is ook aangekondigd tijdens een SoP. Laatste Showcase is alweer van mei '23 dus lijkt erop dat Sony die niet meer doet. En met alle berichten rond Wolverine etc lijkt er toch wat op komst eindelijk. Maar het is afwachten, vaak genoeg teleurgesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 16:35
Daan0s schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:09:
Nou laat dit dan aub de klapper worden waar we al tijden op wachten. Kan het echt niet meer aan om weer zo'n half gare SoP te zien.
Gewoon niet live kijken. Als het echt boeiend is zie je dat de volgende dag wel en kun je rustig op YT de beelden bekijken. Is het niet boeiend geweest, dan heb je er geen tijd aan verspilt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:38:
[...]

Een "beautiful handcrafted cellshaded pixelart 2d indie roguelike tactical soulsborne deckbuilding moba extraction battleroyale turnbased platform puzzle game!"

Reserveer de bestelling alvast vooruit en krijg gratis een exclusieve premium ingame sticker van Astrobot voor op je rugtas in The Last of Us Remasterd multiplayer modus!

Je wist niet dat je dit wilde tot nu 8)
Nee, ik wil dat nog steeds niet. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Hulleman schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 16:48:
[...]

Gewoon niet live kijken. Als het echt boeiend is zie je dat de volgende dag wel en kun je rustig op YT de beelden bekijken. Is het niet boeiend geweest, dan heb je er geen tijd aan verspilt.
Doe ik ook nooit Iive kijken, ik heb er helemaal niks aan.
Dan moet ik straks ook naar allemaal dingen kijken die ik niet leuk vind, terwijl ik erna alles via chapters kan kijken(En kan skippen wat mij niks lijkt).

[ Voor 7% gewijzigd door Carlos0_0 op 23-09-2025 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
SAROS de nieuwe game van Housemarque wordt in ieder geval getoond.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 17:09:
[...]

Doe ik ook nooit Iive kijken, ik heb er helemaal niks aan.
Dan moet ik straks ook naar allemaal dingen kijken die ik niet leuk vind, terwijl ik erna alles via chapters kan kijken(En kan skippen wat mij niks lijkt).
Ik vind het verrassingselement nog altijd wel leuk bij nieuwe aankondigingen. Dat heb je niet als je een trailer aanklikt op Youtube.

• Carlos0_0
  • Nu online
Raem schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:52:
[...]

Ik vind het verrassingselement nog altijd wel leuk bij nieuwe aankondigingen. Dat heb je niet als je een trailer aanklikt op Youtube.
Dat kan ik heb dat dan liever maar niet, heb vaak dat de helft tot 3 kwart niks is bij z’n aankondiging.
Dan open ik liever een trailer, dan dat ik veel dingen zit te kijken die ik niet leuk vind.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Horizon 5 nu voor de helft van de prijs in de store. Zat wel de wachten op een goede aanbieding omdat hij alleen digitaal is. Tevreden racers hier op de PS5? Lijkt me best vette game, hoewel hij wel een tikkeltje oud is.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:19
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:47:
Horizon 5 nu voor de helft van de prijs in de store. Zat wel de wachten op een goede aanbieding omdat hij alleen digitaal is. Tevreden racers hier op de PS5? Lijkt me best vette game, hoewel hij wel een tikkeltje oud is.
Deel 6 komt volgend jaar toch?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Amaze86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 12:18:
[...]

Deel 6 komt volgend jaar toch?
Volgens mij is dat wel het plan. Vraag me af of Horizon 5 gedateerd aanvoelt. Denk dat het erg mee valt. Zal is het juiste topic neuzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 12:42:
[...]

Volgens mij is dat wel het plan. Vraag me af of Horizon 5 gedateerd aanvoelt. Denk dat het erg mee valt. Zal is het juiste topic neuzen.
Ik denk dat FH5 nog steeds de mooiste arcaderacer is die op de markt is. Of het gedateerd aanvoelt weet ik niet. Denk het niet. Eigenlijk is het FH4 uit 2018, maar dan in een ander land met een grafische oppoetsbeurt. Al ziet FH4 er ook nog steeds goed uit. De delen daarvoor heb ik niet gespeeld.

Echt wel leuke game waar je plezier mee gaat beleven. Het hele 'festival' sfeertje van de game ging me op een gegeven moment wel een beetje tegen staan. Lastig uitleggen, maar je weet meteen wat ik bedoel zodra je de game start. Daarnaast moet je een beetje kunnen tegen de énorme hoeveelheid content en mapicons die over je heen gekotst wordt. Als je last hebt van het completionist syndrome lijkt het mij een hele kluif/grind te worden :P Klinkt wat negatief, maar FH5 is een leuke arcaderacer die er echt waanzinnig goed uit ziet. Eén van de leukere 'xbox exclusives' als je het mij vraagt. De DLC vond ik ook tof. Dat is gericht op rally racing.

[ Voor 19% gewijzigd door Hulleman op 24-09-2025 12:53 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Chaoss schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:45:
SAROS de nieuwe game van Housemarque wordt in ieder geval getoond.
Hier kijk ik het meeste naar uit, ben benieuwd wat ze dit keer gaan toveren; tot nu toe heeft elke game van hun een unieke grafische feature.

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 24-09-2025 13:10 ]

39

• Hulleman
Fietsbel schreef op woensdag 24 september 2025 @ 13:09:
[...]

Hier kijk ik het meeste naar uit, ben benieuwd wat ze dit keer gaan toveren; tot nu toe heeft elke game van hun een unieke grafische feature.
Al klinkte Returnal niet bij mij. Ben zeker benieuwd naar Saros, omdat Housemarque wel echt toffe games maakt.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:18
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 11:47:
Ik vond het op de Xbox heel vet. Premium editie is nu ook maar 50 euro. Heb de dlc nooit gespeeld. Ik overweeg het te kopen. Heerlijk spel om weg te spelen en af en toe lekker te rijden. Sluit wel aan bij wat Hulleman zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Ziet er heerlijk uit. Kan niet wachten!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Raem schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:06:
Saros is wel heel duidelijk gewoon Returnal 2. :P
Heb Returnal zelf nooit gespeeld, maar leek de gameplay hier niet sneller (en vooral chaotischer) dan in Returnal?

Ah disco elysium 2? :) Heb deel 1 nog steeds in mijn backlog staan…

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2025 23:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:06:
Saros is wel heel duidelijk gewoon Returnal 2. :P
Compleet nieuw soort game was ook wel knap geweest in zo'n kleine studio in zo'n korte tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:07:
[...]

Heb Returnal zelf nooit gespeeld, maar leek de gameplay hier niet sneller (en vooral chaotischer) dan in Returnal?

Ah disco elysium 2? :) Heb deel 1 nog steeds in mijn backlog staan…
Speel die game nou toch. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat je dit niet een geweldige game vindt.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Game zag er goed uit zeg.

• giantgiantus
Battlefield ziet er ook serieus impressive uit. Ik ben helaas niet goed genoeg online, en vind het te duur voor alleen een single player.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

giantgiantus schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:09:
[...]

Speel die game nou toch. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat je dit niet een geweldige game vindt.
Net al even gekeken om hem te kopen, maar verbaas me wel een beetje over de prijs van de disc versie. Nog steeds rond de 40 euro. Niet dat dat erg is ofzo, maar hij is al een paar jaar uit :)

Hmm klopt het dat die in de Ps store zelfs gewoon nog 80 euro is?

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2025 23:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:13:
[...]

Net al even gekeken om hem te kopen, maar verbaas me wel een beetje over de prijs van de disc versie. Nog steeds rond de 40 euro. Niet dat dat erg is ofzo, maar hij is al een paar jaar uit :)
For what it’s worth. Ik vind het by far de beste current gen game.

Hij staat overigens ook op PS plus (Sony versie van gamepass).

[ Voor 7% gewijzigd door giantgiantus op 24-09-2025 23:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

giantgiantus schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:14:
[...]

For what it’s worth. Ik vind het by far de beste current gen game.

Hij staat overigens ook op PS plus (Sony versie van gamepass).
Ah das wel een goede tip. Misschien die eens voor een maandje afsluiten in december ofzo. :)

——-

Dat Chronoscript ziet er wel tof uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2025 23:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Ben ik de enige die enorm blij is met flight simulator eindelijk naar PlayStation?

• giantgiantus
rwbk schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:26:
Ben ik de enige die enorm blij is met flight simulator eindelijk naar PlayStation?
Is dat niet verschrikkelijk saai als je het casual speelt?

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:04
Ik heb ook een Xbox, dus nee ;) blijft opmerkelijk dat Microsoft games nu uitkomen bij PlayStation en ze ook gewoon goed verkopen omdat Sony zo weinig eigen nieuwe content heeft. Zijn ook weer veel remasters en nutteloze 3D-speakers aangekondigd die waarschijnlijk maar met een paar games werken (en heb al gewoon een goede soundbar).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
Deezers schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:30:
[...]

Ik heb ook een Xbox, dus nee ;) blijft opmerkelijk dat Microsoft games nu uitkomen bij PlayStation en ze ook gewoon goed verkopen omdat Sony zo weinig eigen nieuwe content heeft. Zijn ook weer veel remasters en nutteloze 3D-speakers aangekondigd die waarschijnlijk maar met een paar games werken (en heb al gewoon een goede soundbar).
Dus omdat jij een soundbar hebt is een speaker nutteloos? Ok…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Eindelijk wolverine daar hebben we lang op mogen wachten

[ Voor 49% gewijzigd door rwbk op 24-09-2025 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ben heel benieuwd naar de gameplay loop van deze game. Wolverine als karakter heeft sinds de jaren ‘90 een speciaal plekje. Maar een hack and slash game heb ik niet zo veel mee.

• Lekkerboeie86
Yes! Playstation pakt lekker uit deze SoP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Dit zijn dus de 2 PlayStation games voor 2026. Soros en Wolverine. Heb er zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wolverine gaat wel heel bruut worden denk ik!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wolverine ziet er heel bruut uit. Glazen bol: GTA VI naar oktober 2026. Dan komt Wolverine in spring 2027.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Crimson Desert ziet er ook goed uit maar ik begreep uit previews dat de game erg moeilijk is en omslachtige controls heeft..

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Mog schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:45:
Wolverine ziet er heel bruut uit. Glazen bol: GTA VI naar oktober 2026. Dan komt Wolverine in spring 2027.
Heb dat gerucht over GTA ook gelezen, hoop niet dat het waar is...

Mog schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:45:
Of Wolverine dan in mei 2026. :P

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

giantgiantus schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:36:
Dit zijn dus de 2 PlayStation games voor 2026. Soros en Wolverine. Heb er zin in!
3 met Tokon, maar vecht games zijn wat meer niche dus zal lang niet iedereen aanspreken. Maar ook wel blij dat we eindelijk weer eens nieuwe tracks krijgen in GT7. Die Spec III update ziet er goed uit. Zal waarschijnlijk wel de laatste grote update zijn voor ze hun aandacht verleggen naar GT8.

Benieuwd of we bij de Game Awards nog wat krijgen, met name die God of War metriodvania spin-off die zou bestaan.

En PSVR2 support voor Flight Sim zou voor mij een reden zijn dat ding weer eens af te stoffen eindelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Neen hoor, zelf bijna ecstatic :p.
Deze zag ik echt niet aankomen. Jaren geleden prima vermaakt op PC toen ik nog Gamepass had, maar toen die verliep (en niet meer vernieuwd wegens te weinig tijd voor PC) ook stilgevallen met MSFS. Dat er dan ook nog eens PSVR2 support komt is icing op de cake.
giantgiantus schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:27:
[...]
Is dat niet verschrikkelijk saai als je het casual speelt?
Absoluut niet. Gewoon de hele wereld beschikbaar hebben voor een snelle vlucht is gewoon zaaaaalig en zo relaxed.
Je hoeft echt niet hardcore te gaan simmen met flight plans, pre-checks, ATC enz om van MSFS te kunnen genieten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:05

MazeWing

The plot thickens...

Deezers schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:30:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNSsidMo3DrbYztN6pTBzP11gDE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ITscl14Jqwq5RmglnTBovouM.gif?f=user_large

DIt probleem heeft de Xbox toch al 10 jaar?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39

Hij’s goed! _/-\o_

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb na de trailer van Wolverine niet verder gekeken of er nog wat meer nieuws is uitgebracht. Is het al wat meer duidelijk wat voor gameplay loop de game gaat kennen? Gaat het een beetje worden als Batman Arkham Asylum. Zowel qua combat als exploratie. Of wordt het een wolverine versie van een hack/slash game als Ninja Gaiden. Ben erg benieuwd en hoop op het eerste.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2025 07:50 ]

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:05

MazeWing

The plot thickens...

uchiha tijntje schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:49:
Heb na de trailer van Wolverine niet verder gekeken of er nog wat meer nieuws is uitgebracht. Is het al wat meer duidelijk wat voor gameplay loop de game gaat kennen? Gaat het een beetje worden als Batman Arkham Asylum. Zowel qua combat als exploratie. Of wordt het een wolverine versie van een hack/slash game als Ninja Gaiden. Ben erg benieuwd en hoop op het eerste.
Ik denk meer zoals Spider-man qua opzet en "set pieces" en dat ook de combat veel overeenkomsten heeft alleen dan met klauwen en de mogelijkheid om ledematen, etc. eraf te hakken.

Als ik kijk naar de combat van spider-man dan had dat toch aardig wat weg van de Arkham games...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
Wolverine ziet er goed uit 😀

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Hulleman
giantgiantus schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:12:
Battlefield ziet er ook serieus impressive uit. Ik ben helaas niet goed genoeg online, en vind het te duur voor alleen een single player.
Is de SP niet te spelen via EA play? Dat dan icm Gamepass?

• Hulleman
giantgiantus schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:09:
[...]

Ik vond Returnal ook niet echt wat :P Dus er zullen er vast meer zijn waarbij het niet hun ding is.

• Hulleman
Chaoss schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:55:
[...]

Jawel, GTA wordt altijd een paar keer uitgesteld. Die gaat gewoon Holiday 2026 komen. GTA 6 is een game voor de next-gen consoles. Ik denk dat ik em daar voor bewaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 25-09-2025 08:45 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Intergalactic:Ik trek vast de conclusie dat deze ND game 2026 niet gaat halen.Ik zie niet hoe deze in 2026 gaat passen.

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:12
Saros lijkt wel heel erg op Returnal. Niet dat het erg is, want Returnal is een fantastische game die ik helaas nog niet uitgespeeld heb (op de laatste eindbaas na). Gebruik van een schild en het sterker worden na iedere keer doodgaan lijkt me wel een interessante toevoeging in Saros.

[ Voor 6% gewijzigd door bRuud83 op 25-09-2025 09:50 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:46
Persoonlijk vond ik deze SoP echt helemaal niets.
Geen een game waarvan ik nu echt een wow gevoel krijg. Hopen dat TGS wat leuks nog laat zien de komende dagen want hier werd k niet echt vrolijk van.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Akaendra schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:13:
Geen een game waarvan ik nu echt een wow gevoel krijg. Hopen dat TGS wat leuks nog laat zien de komende dagen want hier werd k niet echt vrolijk van.
Haha, ik heb nou juist eindelijk games gezien waar ik wel zin in heb (BF6 en Wolverine). Zo zie je maar weer, meningen verschillen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-09 09:47
Is het handiger een PlayStation®5 Slim digital te kopen met een losse disc drive, of een PS5 Slim disc edition?

Eerste optie is 20 euro goedkoper.
Ik snap eigenlijk niet waarom de huidige aanbieding op de website van Playstation niet in de Pricewatch verschijnt.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03:01
Chaoss schreef op woensdag 24 september 2025 @ 23:55:
[...]

Hangt er een beetje vanaf als GTA Vroeg herfst uitkomt kan Wolverine nog wel met Kerst en of misschien iets eerder uit komen.

• Hulleman
Akaendra schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:13:
Van Wolverine werd ik wel vrolijk. Geen releasedate, dus wordt niet voor Q4 2026. Wellicht nog wel later. Daar word ik niet echt vrolijk van.

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 25-09-2025 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
brambello schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:58:
Is het handiger een PlayStation®5 Slim digital te kopen met een losse disc drive, of een PS5 Slim disc edition?

Ik snap eigenlijk niet waarom de huidige aanbieding op de website van Playstation niet in de Pricewatch verschijnt.
Het is exact hetzelfde, dus prima om € 20 in de zak te steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
brambello schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:58:

Maakt niet uit. In principe is de Slim Disc Edition hetzeflde als de Digital, maar dan met de disc drive al voorgeïnstalleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:43
GoY op dit moment gemiddelde review score van 87 (metacritic)

Tweakers review;
https://tweakers.net/revi...ima-maar-alsnog-goed.html

[ Voor 14% gewijzigd door BigF25 op 25-09-2025 15:11 ]

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

MSFS2024 naar de PS5. Lijkt me wellicht wel leuk voor wat casual rondvliegen.

Verder zag Wolverine er erg vet uit! :)

• Carlos0_0
  • Nu online
Volgens mij was het allemaal niks voor mij, behalve Wolverine. Die heb ik vanochtend even gezien.
Jammer dat het nog zo lang duurt, maar wel eindelijk eens beelden.

Dat gaat een Preorder denk ik wel weer worden, of ik moet met gta6 dan nog heel druk zijn\
Wat heel goed zou kunnen, als die uit komt uiteraard haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deezers
Voor de liefhebbers: Forza Horizon 5 is nu voor de helft van de prijs in de PS store. Ergens in 2026 komt Forza 6, sowieso voor de Xbox.

[ Voor 3% gewijzigd door Deezers op 25-09-2025 20:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Vanaf vrijdag TLOU part 2 remastered in de PS+ gamecatalog!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:23
Deezers schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:50:
Voor de liefhebbers: Forza 5 is nu voor de helft van de prijs in de PS store. Ergens in 2026 komt Forza 6, sowieso voor de Xbox.
Iemand ervaring mee? Is het een leuk spel? Vind wat wisselen reviews.

Ik heb nog nooit een racegame op een console gespeeld, maar lijkt me wel leuk om eens te doen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

Superkiwi

Hoi doei

Deezers schreef op donderdag 25 september 2025 @ 18:50:
Voor de liefhebbers: Forza 5 is nu voor de helft van de prijs in de PS store. Ergens in 2026 komt Forza 6, sowieso voor de Xbox.
Bedoel je niet Forza Horizon 5?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
zunrob schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:54:
[...]

Ik heb nog nooit een racegame op een console gespeeld, maar lijkt me wel leuk om eens te doen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Voor het geld kun je geen buil vallen gezien de grootte van het spel. Het is een arcade racer, gericht op fun, beetje ala Burnout en Need for Speed. Gran Turismo is meer realistisch met het finetunen van je auto's en over circuits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Superkiwi schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:15:
[...]

Bedoel je niet Forza Horizon 5?
Ah ja, goed opgemerkt ;)

• zunrob
Deezers schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:16:
[...]

Voor het geld kun je geen buil vallen gezien de grootte van het spel. Het is een arcade racer, gericht op fun, beetje ala Burnout en Need for Speed. Gran Turismo is meer realistisch met het finetunen van je auto's en over circuits.
NFS vond ik altijd erg leuk op de PC vroeger! Moeite waard om premium te kopen?
We hebben de PS5 nog niet zo lang, en ik vind het lastig om precies te snappen wat de verschillen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 25-09-2025 20:18 ]

• Deezers
zunrob schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:17:
[...]

NFS vond ik altijd erg leuk op de PC vroeger! Moeite waard om premium te kopen?
We hebben de PS5 nog niet zo lang, en ik vind het lastig om precies te snappen wat de verschillen zijn.
Je krijgt extra uitbreidingen, 15 euro extra zie ik. Heb 'm zelf niet. Moet je zelf over beslissen. Geen idee of je later nog kan upgraden, maar is vaak niet zo aantrekkelijk qua deal dan.

• zunrob
Sow, leuk spel zeg, Forza 5 Horizon. Heb de Premium Editie gekocht, maar krijg nu wel opeens dit scherm te zien: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7H83cSGmr5D-myrZjdODvRxkD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p0qq5VKLk8HAJcy9NZLSFuG9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had eigenlijk gedacht dat dit inbegrepen zou zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
zunrob schreef op donderdag 25 september 2025 @ 22:43:
Sow, leuk spel zeg, Forza 5 Horizon. Heb de Premium Editie gekocht, maar krijg nu wel opeens dit scherm te zien: [Afbeelding]

Ik had eigenlijk gedacht dat dit inbegrepen zou zijn?
Die content zit ook in de premium edition…
Dlc wel gedownload? Ik weet niet op het bij dit spel een ‘dlc key’ is of een volledige ‘dlc download’

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 25-09-2025 22:49 ]

• zunrob
Ike. schreef op donderdag 25 september 2025 @ 22:48:
[...]

Die content zit ook in de premium edition…
Dlc wel gedownload? Ik weet niet op het bij dit spel een ‘dlc key’ is of een volledige ‘dlc download’
Euhm, DLC zegt me niks. Heb de game gedownload en ben gaan spelen... Waar vind ik dat?
Ik zie overal staan dat ik het gekocht en geïnstalleerd heb, maar in de game zie ik het dus niet.

[ Voor 11% gewijzigd door zunrob op 25-09-2025 23:02 ]

• Ike.
  • Niet online
zunrob schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:00:
[...]

Euhm, DLC zegt me niks. Heb de game gedownload en ben gaan spelen... Waar vind ik dat?
Ik zie overal staan dat ik het gekocht en geïnstalleerd heb, maar in de game zie ik het dus niet.
“ From the PlayStation 5 home screen, highlight the game you want to check, press the Options button > select "Manage Game Content". If it does not show "Installed", proceed with the installation.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Ike. schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:04:
[...]

“ From the PlayStation 5 home screen, highlight the game you want to check, press the Options button > select "Manage Game Content". If it does not show "Installed", proceed with the installation.”
Merci! Hier staat dat alles "Bruikbaar" is, dus dat lijkt goed te staan. Echter in de game is het er dus niet. Vreemd. En jammer.

• Ike.
  • Niet online
zunrob schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:10:
[...]

Merci! Hier staat dat alles "Bruikbaar" is, dus dat lijkt goed te staan. Echter in de game is het er dus niet. Vreemd. En jammer.
“ Restore Licenses: This is a common fix for DLC issues. On your PS5, go to Settings > Users and Accounts > Account > Restore Licenses. This process refreshes your licenses for all your digital games”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
zijn cheatcodes en 100% savegames kopieren (alles unlocken) de wereld uit sinds de PS2/PS3? ik weet nog dat je een site had waar je voltooide savegames kon downloaden destijds.

of is er een mogelijkheid waar het alsnog kan op een PS5 game?

[ Voor 54% gewijzigd door Farabi op 26-09-2025 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Farabi schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:17:
zijn cheatcodes en 100% savegames kopieren (alles unlocken) de wereld uit sinds de PS2/PS3? ik weet nog dat je een site had waar je voltooide savegames kon downloaden destijds.

Speel het spel lekker zelf uit, dit is iets uit het ps2 tijdperk en misschien ps3 nog.
Als je alles echt wil unlocken, moet je er veel tijd in steken. anders het los laten en niet alle trophies etc halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:25:
[...]

Speel het spel lekker zelf uit, dit is iets uit het ps2 tijdperk en misschien ps3 nog.
Als je alles echt wil unlocken, moet je er veel tijd in steken. anders het los laten en niet alle trophies etc halen :).
De spellen in kwestie heb ik al allemaal uitgespeeld :9 maar wil nog een keer doorheen lopen zonder het verhaal en de cutscenes eromheen. Ik ben mijn saves kwijtgeraakt destijds vandaar.

Een nieuw spel speel ik natuurlijk zelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Nu online
Farabi schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:31:
[...]

De spellen in kwestie heb ik al allemaal uitgespeeld :9 maar wil nog een keer doorheen lopen zonder het verhaal en de cutscenes eromheen. Ik ben mijn saves kwijtgeraakt destijds vandaar.

Een nieuw spel speel ik natuurlijk zelf uit.
Je kan vaak in spellen de cutscenes enzo wel skippen, door op een driehoekje of rondje ofzo te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:36:
[...]

Je kan vaak in spellen de cutscenes enzo wel skippen, door op een driehoekje of rondje ofzo te drukken.
dat weet ik. maar denk bijv. aan spiderman. je kan pas door met het verhaal totdat je bepaalde skills hebt unlocked. dus dan moet je alsnog het spel uitspelen. de hele map wordt niets eens vrijgegeven bij bepaalde spellen totdat je een X aantal uur hebt gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 26-09-2025 09:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
Farabi schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:17:

Vroeger hadden we dit :P

Tegenwoordig heb je hooguit crossplatform saves. Heb ik ook gebruik van gemaakt met een paar spellen. Handig als ik op de PS4 al ver was maar daarna door wilde spelen op de PS5. Mocht je het belangrijk vinden, dan worden de trophies vaak ook automatisch vrijgespeeld.

Er zijn trouwens wel spellen met cheats en soms kan je die ook gebruiken zonder dat je trophies daar door worden geraakt. Dat is echter wel spelspecifiek.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Tegenwoordig worden veel dingen online aan je saves geplakt natuurlijk. Zoals xp points, records, rankings etc. dit zijn gebruikers-ID afhankelijke zaken.

dus het lijkt onmogelijk op een PS5.

[ Voor 28% gewijzigd door Farabi op 26-09-2025 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
[...]

Gisteren gekocht en 2 uur gespeeld. Heb mn playseat ff van zolder gehaald. Erg sfeervolle game! Leuke muziek hier en daar. Smaakte naar meer. Nu is het een mooi prijsje. Heb ook de premium edition gekocht voor de extra's. Volgens mij ook prima met controller te spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ike. schreef op donderdag 25 september 2025 @ 23:04:
[...]

Thx!! Hier was ik naar op zoek. Na elke race een melding om te upgraden is vervelend als je die content al in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 10:36:
[...]

Thx!! Hier was ik naar op zoek. Na elke race een melding om te upgraden is vervelend als je die content al in bezit hebt.
Hoor graag hoe je het gaat oplossen of opgelost krijgt want ik was ook voornemens van plan deze aan te schaffen.

Moet je niet in de store de betreffende content separaat downloaden misschien?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s1LBrXyx5jzAgqKRclLBzUwvo_g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/znL3n2X2NKPqu532q8kT1yMC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:50
[...]

Ik had er min of meer een een xbox voor gekocht, maar het gaat wel vrij gauw vervelen. Het is wel heel arcadey en grindey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
schumi2004 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:24:
[...]

Hoor graag hoe je het gaat oplossen of opgelost krijgt want ik was ook voornemens van plan deze aan te schaffen.

[Afbeelding]
Ik weet niet hoe het op te lossen is, ik heb volgens mij alles gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
schumi2004 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:24:
[...]

[Afbeelding]
Ik moet nog even stappen doorlopen die ergens hierboven staan. Heb het hele pakket gedownload. Er is nogsteeds extra content wat niet in het premium pakket zit, maar ik hoop niet dat ze na elke missie dit willen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Hoop een keer op Forza Motorsport. Dan kan ik de xbox helemaal wegstrepen. Dat was de reden waarom ik een series x had. Ben een van de weinige die het veel leuker en mooier dan GT7 vind.

[ Voor 27% gewijzigd door Farabi op 26-09-2025 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
De nieuwe Lets Talk PlayStation is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Een nieuwe PS5 Pro 30 september model CFI-7121
https://www.pushsquare.co...rope-but-dont-expect-much

[ Voor 60% gewijzigd door Amaze86 op 26-09-2025 18:17 . Reden: Datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ook weer een minder grote harde schijf, word je niet vrolijk van.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Linksquest schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:25:
Ik lees juist van niet, enkel iets energiezuiniger. Meer een kleine revisie van de Pro.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
kazuka schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:38:
[...]

Ik lees juist van niet, enkel iets energiezuiniger. Meer een kleine revisie van de Pro.
Klopt idd. Ssd storage blijft gelijk

PSN ID Binloading_nl

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 20:45

MaDLiVe

.-Observer-.

Linksquest schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:25:
Alleen voor de reguliere Ps5. Deze generatie consoles is wel echt een kind van deze gekke wereld met prijsstijgingen 5 jaar na de release ipv dalingen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
MaDLiVe schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 08:15:
[...]

Alleen voor de reguliere Ps5. Deze generatie consoles is wel echt een kind van deze gekke wereld met prijsstijgingen 5 jaar na de release ipv dalingen.
Gelukkig maar dat de inkomens nog harder stijgen en de koopkracht van het overgrote deel van Nederland gestegen is.
Pagina: 1 ... 118 119 Laatste

Let op:
Voor alles met betrekking tot beschikbaarheid van de Playstation 5 Pro en Speciale editites --> [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Maakt de fan te veel geluid? Start je PS5 niet meer op? Last van stick drift op je DualSense-controller? Voor hulp bij problemen en garantieafhandeling kun je hier terecht --> [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Alles met betrekking tot Playstation Plus --> [PS+] Playstation Plus

Discussie over de opvolger, de Playstation 6: [Playstation 6] Nieuws & Speculaties