Normaal ben ik niet zo van het plaatjes posten, maar bij deze toch een uitzondering
Na de afgelopen weken af en aan aan een 1:72 P-40 warhawk te hebben lopen prutsen (nee, hij is nog niet af), vandaag even 42198 gescored en gebouwd. Voor het geld (hij is al voor ~21 te vinden) is het een erg leuk setje om te bouwen, en is het eindresultaat ook van respectabel formaat.
De functie doet me meteen denken aan
https://brickset.com/sets/8232-1/Chopper-Force, een van mijn favoriete sets uit mijn jeugd. Het design van het vliegtuig zelf is spot-on voor een bush-plane, en de stickers/kleuren zijn ook geweldig gekozen.
Als volwassene die ook wat van vliegtuigen weet, zijn er wat puntjes die ik zelf anders zou doen (navigatielichten aan de vleugeleindes, een iets meer ingevulde verticale stabilisator, en indien mogelijk de hoogteroeren aan elkaar verbinden), maar voor het publiek/geld, echt een heel leuk setje, en ook een leuke afwisseling van het 1:72 gepriegel.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings